Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff cornflake håper du snart dukker opp igjen her inne :)

Renate virker som du har en like hektisk hverdag som ned både dagvakter, nattevakter og doble vakter huff er så slitsomt :) tenker du noen gang på at så mye jobbing har innvirkning på det å bli gravid?? Jeg lurer litt på det men trives så godt med å jobbe mye å syns det er vanskelig å si nei til å jobbe når alle regner med at jeg alltid stiller opp :( tenker også på det med å jobbe natt når man er gravid hmm

Kose på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære og søte Cornflake <3

Nå har jeg tårer i øyekroken av å lese innlegget ditt *snufs*

Det er så tungt å lese at du ikke har det bra, at du rett og slett mistrives :(

Leit å høre at du føler at du ikke har noen tilhørighet, du vil alltid ha en plass her i bollen snuppa :)

Jeg veit at du har en mann som støtter deg og som er til god hjelp. Ta godt vare på deg sjøl vennen, kommer til å SAVNE deg masse *snufs* Glad i deg søta <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er her jeg :)

 

Cornflake: Skjønner godt at du kan trenge en pause, men kommer til å savne deg! Håper så inderlig at det ordner seg for deg snart. Du er alltid velkommen her i bollen, håper du kommer innom snart :)

 

Nå er huset rent og ryddet, og jeg er faktisk ren jeg også etter en lang dusj :P

 

I dag har mamma og pappa invitert oss på mølje, ikke akkurat min favorittmat..men elsker at jeg slipper å lage middag i dag ;) Og Leah og samboern er meget fornøyd med middagen, så det blir bra :)

 

Er spent på hvordan hun har hatt det på forestilling i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler så med deg cornflake, vi kommer til å savne deg og innleggene dine:) og vi er her om du trenger oss! Ta den tiden du trenger og plei deg selv og forholdet, alt ordner seg for snille jenter!! Mener klemmer fra alle gullfiskene som tenker på deg :) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah, jeg er nok grønn :P men hva er mølje *ler*

Alltid deilig å ferdig mat, slippe å lage middagen sjøl. Smaker så mye bedre, skjønner ikke det *gliser*

 

Da er jeg alene på jobb igjen. Alle har gått. Sitter og hører på musikk og jobber litt. Flink ikke sant :P Skryter jeg....hahaha.....

Kan ikke bli for lenge, må hente gullet på sfo og jentene i barnehagen.

 

Idag blir det taco til middag *nam*

Sitter og venter på å tisse *ler* ikke på meg da :P har tenkt å ta den første EL testen. Den blir nok negativ, men synes det er greit å begynne med testingen når jeg er på dag 13 *smiler*

 

Sa til mannen før han reiste på jobb at ikveld har vi en date foran peisen ;) må begynne med aksjelegginga *smiler*

Han bare smilte og sa at han skal stå klar *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3drømmer<3+spire; håper du titter innom igjen. Så herlig å se deg snuppa :) er det bra med deg og din lille spire?

Hvor langt har du kommet nå?

Jeg venter EL i løpet av helga eller starten på neste uke *spent*

Håper det blir min tur denne gangen :) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo hei, har ikke tenkt noe over at all jobbingen kan påvirke om jeg blir gravid eller ikke. Jeg er ikke så glad for å jobbe så masse, men må det pga økonomien, dessverre. Ville heller vært hjemme med sønnen min. Men, men. Ble jo gravid på 1. pp, så tror det skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, vi satser på å vinne i lotto eller viking lotto vettu ;) så kunne vi ha jobbet mindre eller ikke noe *smiler*

Hadde vært en drøm om den ble oppfylt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer:) jeg er jo ganske ny her.. både på BIM og akkurat denne tråden. Skjønner at mange av dere har grupper både å FB og flere andre. Jeg blir så lei meg på Cornflake sine vegne når jeg leser slike innlegg som Cornflake sitt. Håper ikke min tilstedeværelse her ødelegger for noen grupper eller lignende! Dere kjenner hverandre sikkert over flere år (virker det som), og det virker som at dere kjenner til hverandres familier osv, osv.

Vet ikke.. men hvis noen gamle mister den gode følelsen av å være her inne fordi det har kommet noen nye til. (ikke at jeg sier det ER det altså, men) så vil jeg ikke ødelegge. Jeg kan godt lage en ny tråd for "nye" altså. Det er helt ok for meg.

Vil absolutt ikke presse meg på damer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa meg, det er da ikke meningen at dere nye skal føle dere utilpass. At jeg ikke er her på tråden som før har ikke noe med dere å gjøre, det er bare den situasjon jeg er i akkurat nå. Jeg håper da at ikke dere nye forlater tråden. Jeg kommer tilbake, må bare ha litt pause. Klem til dere alle, uten dere hadde jeg nok ikke klart å holde ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer:) jeg er jo ganske ny her.. både på BIM og akkurat denne tråden. Skjønner at mange av dere har grupper både å FB og flere andre. Jeg blir så lei meg på Cornflake sine vegne når jeg leser slike innlegg som Cornflake sitt. Håper ikke min tilstedeværelse her ødelegger for noen grupper eller lignende! Dere kjenner hverandre sikkert over flere år (virker det som), og det virker som at dere kjenner til hverandres familier osv, osv.

Vet ikke.. men hvis noen gamle mister den gode følelsen av å være her inne fordi det har kommet noen nye til. (ikke at jeg sier det ER det altså, men) så vil jeg ikke ødelegge. Jeg kan godt lage en ny tråd for "nye" altså. Det er helt ok for meg.

 

 

Vil absolutt ikke presse meg på damer;)

 

 

Nei og nei, du har misforstått. Dere nye i bollen er mer enn hjertlig velkommen til å skravle med oss :) Vi setter stor pris på alle disse herlige jentene, både gamle og nye :) :)

 

Kan virke som at vi har kjent hverandre lenge men det har vi ikke. Begynner kanskje å nærme seg året om noen måneder.

Dere nye skaper ikke noe problem i det hele tatt, det må dere ikke tro og tenke. Denne bollen er for alle som vil skravle :)

 

Ønske nr 3, ikke bli borte fra bollen. Du hører hjemme med oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cornflake vennen, har du fått EL? Jeg håper det blir din tur nå snuppa :) :) Jeg unner deg av hele mitt hjerte at du får drømmen din oppfylt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Jeg har el i dag, og det gjør helt forferdelig vondt :( Sjleden gang jeg er hjemme fra jobb fordi jeg har eggløsningssmerter :( Jeg har nemlig vondt på venstre side, der gyn mener at han ikke kunne se eggstokken. Hm....hvordan er det mulig da? Dette er er ikke noe fantomsmerte, jeg har tatt 4 paraceter allerede i dag. Hva med deg Dossa? El er vel snart hos deg også?

Tusen takk Dossa for at du er så god. Jeg klarer aldri å slutte å komme innom her, må liksom bare se om det står bra til med dere.

 

Vi har diskutert litt fram og tilbake, sannsynlighet for at vi slutter å prøve å få barn er der. Jeg håper vi klarer å hente oss litt styrke, her har det vært mange diskusjoner og tårer siste uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: ja ser den penger er noe herk med mindre man har overflod av dem men stort sett så har man ikke det og må jobbe masse :) jeg har jo ingen barn så slipper og tenke på det men merker jo at samboeren min reagerer litt på all jobbingen min siden jeg fort har 200 timer per måned :( men planen er vel å ta det litt med ro dette året :)

 

Dissa: el tester du om ettermiddagen?? Jeg fikk mine i posten i dag og det er sånne el staver og lurer også på om jeg skal bruke glass eller ikke?? Hva gjør du/ dere tenker at 10 sek å holde den pinnen går jo fort når jeg virkelig må tisse... Hmm og hvis man bruker glass må jeg koke det hver dag?? Hrmf dukket masse spørsmål opp her nå :) ti hi men er jo så heldig at jeg får svar her inne :) tusen takk jenter :)

Kose på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, har du fått bekrefta at du kun har en eggstokk?

Jeg har sååå lyst til at gullegget ditt blir befrukta nå :) krysser alt jeg har for deg vennen min :)

Jeg venter EL i løpet av de neste dagene *juhu* Har tatt enkel runde med pergo denne gangen og kjenner jo at håpe stiger :)

 

Masse god bedring vennen :)

Tørker vekk tårene og håper det snart løser seg for dere og at dere ikke gir opp drømmen *klemme på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo hei, jeg tisser i en kopp og dypper testen oppi ;) blir mindre søl det enn å prøve å treffe strålen når du sitter og tisser *hahaha*

Tester på ettermiddagen. Av og til tester jeg både på formiddagen og på kvelden. Vil ikke ta noen sjanser, skal treffe EL ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa :) ha ha ser at ordboken på iPhonen vil at du skal hete Dissa unnskyld for den:) ti hi men takk for svar :) da er det bare å kjøre på med å tisse i glass :) koker du det?? Ti hi tusen takk for svar;)

Kose på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cornflake synd at du ikke har det bra,kjenner litt åssen du har det. Jeg styrer unna å bli gravid nå med vilje,har ikke lyst på stor mage til bryllup i august,og da er jeg usikker på om vi kommer til å prøve noe mer etter det. Litt rart og sårt men ok samtidig. Men jeg følger med for det,håper du ikke blir borte heller;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjære kjære cornflake. Vil berre senda varme tankar og ein god klem. Den siste tida har ikkje eg vore så aktiv her inne , og det har eg faktisk gått rundt emd litt dårlig samvit for, for var veldig aktiv då eg strevde som verst. For emg var det slik at eg ikkje kunne kalra meg utan nokon av deko ehr inne då. Så eg føler meg litt egoistisk, "no har de tordna seg for meg, så då forsvinn eg" liksom. Det er ikkje slik eg meiner det, men er så sliten om dagen. OG så føler eg at eg dett litt utanfor og, spesielt når tråden blri veldig lang og det står masse om andre ting enn prøving/ graviditet, då går det litt i surr for meg :) ( Sjølv om eg altå syns det er fantastisk at tråden er lang og lurt å dela andre ting enn graviditet/ prøving også.) MEn no føler eg veldig for å skriva noko til deg iallefall. Utruleg vondt å lesa at du har det slik no. Og sjølv om du kan veta om at andre strever, så er sorga så intens og så einsom likevel. Eg kjem til å tenka på deg innimellom , og folda hendene for at de får baby. De har sikekrt mange prosesser å gå igjennom , og kun de kan sei kva som er riktig for deko. Kansekj er pause frå babylaging aktuelt. Men kjære deg, drømmen om baby er så stor, eg trur kanksej du kan prøva å spara deg for energien du brukar på å gje opp den drømmen, for det trur eg blir for vansekelg å lukkast med. Du skal også bli mamma kjære kjære deg! Har du lest gro nylander sin "på vei" Den tar opp ulike par som strever, ulike metoder og lukkast.... I går såg eg på sex in the sity, om Charlotte og hennar kamp for å få baby. Det e rjo berre ein tv serie, men tårene strømma her hos meg. Kansekj eg ikkje har fått emd meg alt, men eg forsto det slik at det var problem med ein eggstokk, og at de kansekj må ha ivf? stemmer det? Då ahr du enno stor sjanse for å bli gravid. Du kan jo spørra legen din kva han seier om sjansane, så blir du kansekj oppløfta? Huff, eg veit ikkje. Det er så leit dette uansett. Det var ikkje slik det skulle vera. At det skulle vera ein kamp å få bli mamma. :( (anar ikkje koss eg lagar tårefjes)

 

ORd blir så fattige når mørke har komt. Vil berre sei at eg tenker på deg. MAsse masse lukke til i tida framover. Ta vare på deg sjølv, det må ver bud 1 no. Stor klem frå meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her har det skjedd masse!

 

Først: Kjære søte Cornflake! Syns det er kjempe trist at du føler at du ikke passer inn lenger, og kjempe leit at du har det så vondt (både fysisk og psykisk)! Jeg stusset på at det var en borte fra face-bollen, og da jeg skjønte at det var deg ble også jeg lei meg. Lei meg for at du har det så vanskelig akkurat nå og lei meg for at vi mister deg. du er en del av gullfiskbollen du også vet du! <3

 

Metti: krysser fingrene for deg!

 

ønsker: Absolutt ikke noen grunn for å forlate bollen! Vi har alle vært nye på ett eller annet tidspunkt. Selv husker jeg at jeg så "skravletråd for navn,navn,navn,navn....og alle som vil skravle" eller hva den nå het igjen, jeg tenkte også at "det er folk som kjenner hverandre veldig godt" osv... Men jeg hadde likevel utrolig lyst til å skravle med noen, siden mange andre tråder på bim fort blir avsluttet. Presenterte meg og begynte å skravle akkurat som du har gjort, og etter ganske kort tid følte jeg meg som en del av gjengen :) alle er glade for nye navn som har dukket opp, (noen har forsvunnet igjen) det er noe av det flotte med bollen. det er alltid fisker som vil snakke litt ;) Selv hadde jeg en pause før jul, mye for å tenke mindre på babylaging, datoer osv... mulig jeg fremdeles hadde hatt godt av pause fra det, men jeg savnet skravlingen ;)

Hvis du ikke er med i gullfiskbollen på face enda (må innrømme at jeg ikke har helt oversikt nå) så send meg eller rina en pm,med navnet ditt, så legger vi deg til der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. ja, det er akkurat slik jeg føler det *lille blomst*. Jeg vil liksom skravle om mye rart og ikke bare om babylaging. Jeg finner liksom ikke alle trådene, og dessuten skravler man kanskje bedre med noen som man kjenner igjen.. har ikm sammen med eller lignende. Ja, man finner noe man har til felles bortsett fra selve det at man prøver å bli gravid. Jeg vet så godt at det jo er BIM jeg er på! Ikke det.. men. Huff. Nei, vet ikke jeg.

Jeg er ikke på FB, det blir så mange medier etterhvert.. så jeg orket ikke være med der også liksom.

Det er godt å høre både fra Cornflake og andre at det ikke er oss nye som ødelegger.

Men "hører" også hva Lilla80 sier om at det står mye annet enn prøving/babylaging.

Jeg trodde kanskje at Gullfiskbollen-tråden var en sånn "litt om alt mulig tråd" skjønner du;) hehe.. typisk meg.. grønn og ny:D

Jeg tar meg noen dager i tenkeboksen jeg dere, og finner ut hva som passer. Kanskje hopper jeg over til noen andre tråder. Det finner jeg ut av;)

Lykke til alle sammen :) Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har alltid vert om mye forskjellig og ikke bare babylagingen.. Vi følger hverandre på flere områder en bare prøvingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper at både Cornflake og Ønsker tar med dere dette: Dere er alltid velkomne tilbake i bollen, om det tar dager, uker eller måneder så er dere det!

 

UhØytidlig skravling var starten på denne tråden, og det er det vi fortsetter med. Noen å dele byrder og gleder med, uten at vi er avhengige av lik ikm uke, like mange barn, gift/ugift/singel osv.

Vi har to fellesnevnere som er likt for alle: Vi Ønsker oss barn, og noen å skravle med. Stort sett med hovedvekt på skravleØnsket ;) Stor takhØyde er det også. vi opplever av og til at folk hopper inn og skriver innlegg etter å ha fulgt med og lest tråden over kortere eller lengre perioder, alle er velkomne, men bli gjerne med å skravle fØrst som sist :) det er jo bare å hive seg med på morroa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...