Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Ønsker nye, gamle, tidligere og fremtidige gullfisker en flott helg og en god natt! stor klem fra lilleblomstfisken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil berre presisera ( men skreiv det jo også) at eg synes det er positivt at me skriv om masse anna og, det er jo slik ein blir kjent, og det e rnår ein er kjent at ein opplever best omsorg også. Eg meinte berre at eg - no når eg er litt sliten, ikkje kalrer å følga like mykje med på alt, og ikkje kalrer å få kommentert alt :) Eg håpar både corrflake og ønsker vil vera ehr når dei har lyst til det. Eg er jo gansek ny sjølv, og måten eg har blitt ivaretatt på i gullfiskbollen har vore heilt fantastisk. God klem til alle nye og gamle gullfiskar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med deg Lilleblomst :) Her i bollen er alle velkomne til å skravle om alt mulig. Alle som vil, bare sleng dere med i skravlinga *smiler*

 

Har fyrt i ovnen og aksjene er lagt ;) Blir flere ladninger i løpet av de neste dagene *knis* ;)

 

Nå er det film og litt snop :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spanande med eggl di Dossa :)! Høyres ut som rammene er optimale for ein liten babybefruktning :) <3

 

Jepp ;) krysser fingra for at det blir min tur nå *smiler*

Har ikke fått positiv EL test ennå. Men det skal jo være bra å ha lagt aksjer før EL også ;) Vi skal gjøre det vi kan også er det bare å håpe på det beste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, vi skulle vært de nordmennene som vant om onsdagen. Hadde jeg bare tippa. Haha. Ville nok ikke vært helt arbeidsledig, men jobbet 4 dager i uka, fra 10-14. Hehe.

 

Ønsker nr 3: håpe tenketiden din blir kort og at du blir. Jeg er nok en av de nyeste her i bollen, kom for 3-4 uker siden... Og elsker å skravle om alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på jobb igjen. Fikk to timer hjemme etter dagvakt før jeg dro ut med henne jeg er støttekontakt for. For så å dra på nattevakt, og her er det kaos. Blir en lang natt.

 

Er redd mensen kommer snart, har sånne vonde murringer i magen, ikm om 8 dager!!! Bah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Først vil jeg bare si at jeg håper alle fortsatt vil komme og skravle om alt og ingenting når de har lyst, både gamle og nye :)

 

Her sov vi til 9, men Leah våknet med nattskrekk i 23.30-tiden og var våken til nesten 2 :/ Hater når hun bare gråter og gråter uten å egentlig være våken, da blir hun redd meg og hun blir forvirret når hun etter hvert våkner. Har funnet ut at det eneste som funker er å å ta henne ned i stua og ha på tv til hun våkner, da roer hun seg og sovner på fanget mitt til slutt.

 

Nå skal jeg og Leah snart på et kjøpesenter sammen med mamma, så drar vi kanskje til dem etterpå å spiser lunsj, får se :)

 

Håper dere får en fin lørdag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Det er helg og fri *juhu*

Måtte fyre i peisen da vi sto opp idag, - 13 grader *brrr*

 

Jeg har allerede fått støvsugd hele huset, skifta på alle sengene og rydda vekk hauger med klær og bretta sammen en enda større haug med klær *phu* Kunne treng deg idag Leah ;)

 

Blir ei lita pause nå før jeg tar badene.

Gullet skal på cup idag. Vi reiser ikke før kl 13. Skal spille tre kamper idag og han gleder seg :)

 

Ha en fin lørdag søtnoser :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Så flink du e Dossa! Trur det er lurt å vera opptatt med ting rundt eggl. Akkurat som me lurer kroppen til å tru at me ikkje er opptatt av å bli gravid, og då blir me gravide. :) Ja lurt på sex også før positiv test, og kvar dag med positiv test trur eg :)

 

I dag skal me på luksus hotell! Har fått det hos farmora til mannen min i gavekort. Inkludert 3 retters middag! Så fantatisk! Me skal også svømma der. Gruer litt for det, men det kan no ikkje vera farleg. Holder meg unna badstu og boblebad. Me har heilt slutta å ha sex. no er det ein månad sidan sist. Trist. Eg tør ikkje. KVar gong eg er hos gyn så blør eg etterpå, og det berre av ein forsiktig ultralyd. Tør ikkje tenka på kva som ville skejdd av sex. Og sjølv om blødning ikkje treng vera farleg, så får eg det så fælt då. Han er kjempeforståelsesfull. Me ligg nakne inntil kvarandre kvar natt iallefall. I dag sto eg ikkje opp før halv 11, det var for seint. Måtte kasta opp igjen. Men no er det over for no, og eg kan gå å paka fine klær til vår luksushelg :)

 

Har rundtstk i ovnen :) I går då eg kom heim hadde han støvsugd, rydda og laga heimelga fiskegrateng! Han er fantatisk!

 

ønske alle ei strålande helg! stor klem frå meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen gullfisker:)

 

Skal si du er effektiv Dossa! Veldig flink:)

 

Her har vi ikke kommet ut av pysjen eller for min del morgenkåpa! Og det var ikke lite flaut da det plutselig ringte på døra!!! Haha var to gutter som solgte dagbladet, kan tenke meg jeg så veldig fresh ut i morgenkåpe tøfler og håret i en topp på hodet!! :s men er deilig å ikke stresse da, vi tar ting med ro i dag...her snør det som bare det i dag så vi får vel ta en tur ut etterpå:)

 

Dere andre da, hva står på planen i dag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla, vi skrev visst nesten på likt vi. Så fint at du har en så forståelsesfull mann:) og godt dere kan være litt intime uten å nødvendigvis ha sex, det er en fin ting

Så heldige dere er som skal på luksushotell!!! Så må derre kose dere masse masse og nyte tiden sammen:) i dag er det akkurat 4 uker til jeg og sambo skal på spahotell, så jeg teller ned:) hihi

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen jenter :) hmm lilla så deilig med litt luksus da :) kose dere masse :) Dossa så flink du har vært og ryddet hus :) jeg for min del har akkurat stått opp mannen er ute med snøfresen så da våknet jeg :) ti hi elsker å sove lenge :) tok min første el test i dag og vet ikke om jeg ble noe klokere av det... Først så ble hele kontroll vinduet rødt og deretter så ble den mindre rød og kontroll streken kom frem så kom det en svak strek ved siden av hmm ja ja har vel planer om å legge inn aksjer de neste dagene så får bare fortsette og teste og se hvordan de strekene endrer seg så lærer jeg det nok :) ja ja må tenkte jeg å gå ut til mannen min og leke i snøen :) huset vasket jeg i går så her blir der kose dag :)

He en super dag jenter :)

Kose på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med litt luksus Lilla :) dere må kose dere masse!

Jeg kan forstå at du er litt redd for å ha sex pga blødninger du får bare av å gå til gyn. Men vennen det er ikke farlig for deg eller spiren om dere har sex :) beroliget deg kanskje ikke så mye men vil bare at du skal vite at det er trygt å elske *smiler*

Veldig bra at du har en så forståelsesfull mann Lilla :) det må du rose han for ;)

Kos dere på tur!

 

Tjo hei, er nok deilig å sove lenge ja *ler* kan ikke huske sist jeg sov til kl 09 *ler* men er helt greit å stå opp mellom kl 07-08 for da får vi så mye ut av dagen :)

Nyt tilværelsen, den blir snudd på hodet når baby'n kommer i hus *smiler* Kos deg masse ute i snøen idag ;)

 

Tessy, er ikke mange dagene att før mannen din kommer hjem att *smiler* Dere skal også på spatur, så deilig.

Jeg og mannen skal på hotell tur den første helga i februar, fre-søn :) Det er bursdagsgave til meg :) Mine foreldre skal ha ungene og gjett om de gleder seg alle sammen *smiler*

 

Nå må vi spise litt mat før gullet og jeg skal reise på cup :)

Kose jentene mine i bollen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Dossa: Så flink du har vært å vaske i dag :) Skulle gjerne vært der å hjulpet deg med klærne da, men men :P Dere får vel inn noen aksjer i dag også kan jeg tenke meg, ikke lenge igjen til EL hos deg!

 

Lilla: Så bra du har en forståelsesfull samboern :) Jeg og samboern hadde ikke så mye sex da jeg gikk med Leah, jeg blødde en del i en periode og samboern syns det var skummelt, pluss at jeg kastet opp hele døgnet, så da var liksom ikke sex det første jeg tenkte på :P Og senere så ble det så trangt at det var vondt for både meg og sambo, men vi klarte oss med kos :) Kos dere masse på luksushotell i dag, det høres jo bare helt herlig ut :D

 

Tessy: Herlig å ikke stresse om morgenen :) Hadde det ikke vært for at vi skulle på kjøpesenter i dag, så har vi sikkert fortsatt vært i pysj :P Deilig med helg ja!

 

TjoHei: Deilig å kunne sove lenge, jeg var et skikkelig sovedyr før vi fikk Leah, var sjelden oppe før 12 i helgene :P Men nå er jeg veldig fornøyd når klokka bare bekker 8 i alle fall :D Ha det gøy i snøen :)

 

Jeg og Leah og mamma var på kjøpesenter i dag, mamma handlet litt til seg og noe tegnesaker til Leah :) Så kjørte jeg mamma hjem og Leah hadde så fryktelig lyst til å besøke mormor alene, så nå er jeg hjemme og får ikke lov å hente henne før 14 :P Skal gå opp å vekke samboern snart, så kanskje vi får litt alenetid ;)

 

Ha en fortsatt fin lørdag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om alle har både effektive og koselige lørdagstimer i dag :)

 

Vi har tatt ting med ro i dag, mini våknet 5! så jeg har vært oppe med henne siden ca 6... våken hele tiden, men klarte ikke stå opp så tidlig! Jeg er trøtt nå iallefall! ;)

Her har det snødd tett i hele dag, så før vi kunne komme oss avgårde på butikken så måtte vi måke! jeg gikk med spaden og min kjære med fresen. mini og bikkja tulla i snøen. var ca 20 cm da, etter vi kom hjem måtte han ut med fresen igjen, men nå har det roa seg litt...

 

Nå skal vi kose oss med lasagne og hvitløksbaguetter :)

 

Ha en fin kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm hørtes ut som dere har fått mye frisk luft i dag lilleblomst :)

Her snør det like herlig enda men orker ikke måke nå så får ta en sjau i morgen :) jeg og kjæresten skal ha fondue til middag i dag :) nam nam ordentlig kose middag :) sitte lenge ved bordet og skravle spise og bare slappe av :) får se om jeg tar et glass med rødvin til hmmm har veldig lyst på men vet ikke om jeg burde... Har ikke el enda men :) hmm hva ville dere gjort damer?? Ønsker dere alle en super lørdags kveld :)

Kose på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dagen gått til soving etter nattevakt. Da jeg våkna idag fortalte mannen at fra neste mnd har han ikke noe jobb lenger da de skal stenge kjøkkenet han jobber på... Så nå sitter han igjen med kun jobb i bar som ikke er så mye penger å tjene på!!!

 

Så nå ble vi litt usikre på det å få en baby til, selvom mye kan skje på 9 mnd. Vi får se! Var utrolig kjiipt det her.. Men ellers alt ok.

 

Nå sitter jeg hjemme hos mamma og pappa. Ilyas sover her hver 3. helg når jeg jobber. Siden mannen også jobber natt i helgene. Venter på mat nå! Er trøtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget til gullet tapte 3 kamper men vant den siste. Og de var så fornøyde :) tapte ikke mye mot vinnerlagenr, 2-3 bare og det synes jeg var kjempe bra. Jeg blir så ivrig når jeg sitter og ser på. Roper og skriker av full hals :) Skikkelig gøy *smiler*

 

De fikk medalje og en t-skjorte som premie, så fornøyd :)

Neste cup er om 3 uker :)

 

Vi har besøk av min bror og dama. Kost oss med god mat og nå når ungene skulle leses for så var det tante for alle penga *smiler*

De forguder tanta og onkelen sin :)

De har hund, ho har respekt for katta vår. De går rundt og lukter på hverandre, men katta er ikke like leken som hunden *ler*

 

Vi skal spille brettspill når tanta har lest ferdig :)

Blir ikke tida til noe aksjer ikveld tror jeg, men imorra skal gubben til pers *smiler* Må få lagt noen aksjer imorra, også håper jeg snart at el testen blir positiv :)

 

Ha en fin kveld jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da Dossa ! Koselig med besøk og litt liv og røre:)

 

Renate, kjedelig å høre at mannen din ikke får jobbe på samme sted om kort tid lenger, håper han finner no veldig snart:):)

 

Tjo hei, jeg hadde kost meg med rødvin jeg, syns ikke man skal sette livet på vent! Kos dere og nyt kvelden Max:)

 

Lilleblomst har snøde/snør tett her i dag også...akkurat på sånne dager er det litt tungt at jeg er alene hjemme så mye, det at jeg er gravid og sliten gjør det ikke bedre, men nå må jeg rett og slett ut å måke!...

 

Leah: veldig deilig med en rolig dag:) men stas på kjøpesenter og da, og stas for vesla å være hos mormoren sin en stund!:)

 

nå har jeg sittet og sett på ønskedrømmen, kan jo ikke annet enn å felle tårer, blir så rørt og alle hormonene bruser!!

 

Håper jentene har en fin lørdagskveld!!:) klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt meg et glass rødvin...men det er fordi jeg syns det smaker grusomt :P Som Tessy sier, man kan ikke slutte med alt selv om man prøver :) Jeg lar vær å drikke mellom el og ikm da, hvis det nå skulle bli aktuelt, men kan ikke huske sist det var aktuelt :P

 

Så gøy det høres ut med snø da jenter, her er det speil-is på 5.dagen :( Har ikke vært ute i barnehagen og ikke hjemme, er rett og slett skummelt ute!

 

Prøvde å lure samboern med på noe aksjelegging i kveld, men han var ikke i humør..har vært superforkjølet denne uka stakkar og skal på jobb i morgen, så han gidda ikke rett og slett :P Jaja, er jo ikke noe håp om el med det første uansett, men fikk skikkelig slim i dag(sorry) og skjønner ikke hva det kan være..har ikke hatt sex på..tja godt over 1 uke så rester etter det kan det jo ikke være, og mensen er jo ferdig for bare et par dager siden så det er ikke el-slim heller..Men hadde tenkt å få inn noen aksjer bare sånn i tilfelle, men det får bli i morgen da!

 

Nå har jeg spist litt for mye sjokolade, stappa i magen :P Men gjett om det var godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er utrolig kjiipt ang jobbsituasjonen til mannen! Vi hadde en heftig diskusjon idag og merker jeg bare er SLITEN. Jeg jobber utrolig mye ekstra, så vi har muligheten til å legge av litt penger hver mnd, så vi kan finne på ting sammen, evt spare opp til sommerferie, så vi kan ta oss en tur. Har ikke hatt muligheten til det før... Men han mener jeg forventer for mye av han i forhold til husarbeid, så jeg klikket vinkel idag da han ringte etter meg for at jeg skulle kjøre han på jobb (han har ikke billappen)... Grunnen til at jeg ble så forbanna var at han ikke orket å være med opp til mamma og pappa, noe som er greit, men jeg dro siden Ilyas er der. Når han legger seg, bruker jeg også å legge meg før jeg skal på jobb igjen, men det går jo ikke når jeg må kjøre han. Og det hadde ikke vært noe problem å kjørt han om han hadde gjort noe hjemme, for da hadde jeg hatt tid/overskudd til å kjøre han.... BAH!! JA!! Ut med litt frustrasjon!

 

Kom på jobb 45 minutter for tidlig idag, for jeg orka ikke å kjøre hjem igjen, så for å dra 20 minutter etterpå, ble bare stress i mine øyne, så dro på jobb.... Herlig!!! Er heldigvis rolig her nå, bank i bordet. Enn så lenge! :)

 

Deilig at snøen er her, men merker jeg kunne tenkt meg en ferie i sydlige strøk. Har en uke fri i februar, hvor jeg ikke må jobbe ekstra, så vurderer å ta meg en uke, alene. Så kan gubben få jobbe, og levere/hente i bhg ALENE. Vaske/rydde hjemme, ALENE. Lage mat og ta vare på Ilyas ALENE og se hvordan det egentlig er... Nemlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: Uff ja, ikke noe gøy at han ikke bidrar med husarbeidet da! Og kjempekjipt at han ikke har den jobben lenger snart, håper han får en ny kjapt. Du skulle absolutt tatt deg en uke fri alene og latt han få gjøre alle tingene alene, så kanskje han skjønner hvor mye du gjør hver dag :) Håper du får en rolig natt på jobb i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Leahpudding!

 

Merker jeg er sliten for tiden, men ikke så rart når jeg har jobba så mye. Kom hjem fra jobb igår og bare satte meg rett ned på gulvet inne på kjøkkenet, oppgitt over at mannen ikke hadde gjort noe til tross for å ha vært hjemme hele dagen. Da kom Ilyas bort og stryker meg på kinnet og spør om "mamma ei seg?" Herregud jeg følte meg som verdens værste mamma.. Ingen barn skal ha i oppgave å trøste mammaen sin når de er så små. Fortalte at mamma ikke er lei seg, men at jeg var trøtt, da smilte han og sa "nei, mamma ikke åve. gåkke an" :)

 

fri på mandag og tirsdag, skal bli deilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere tafsere! :) Merket under EL at livmortappen var langt oppe, hard inni og myk utenpå... Nå er den kommet ned igjen, men forsatt hard inni og myk utenpå.. Var ikke sånn før EL. Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...