Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Tusen takk jenter for at dere blir glade på mine vegne *smiler*

Jeg håper jo at den enkle pergo kuren jeg skal begynne med på torsdag gjør susen, men kjenner det er veldig godt å vite at en dobbel ligger og venter på meg *smiler*

 

Tessy, gratulerer med mannen sin dag :) jeg skjønner godt at savnet kommer krypende på en slik dag. Håper du ser positivt på det vennen, snart kommer han hjem for godt, også har du jo nå en liten spire i din mage *smiler lurt*

Vi er her for deg snuppa <3

 

Leah, du er så flink, jeg får ikke sagt det mange nok ganger *smiler*

 

Jeg skal snart en tur til legen, ikke noe alvorlig, men jeg har noen vorter som skal fryses *au au au*

 

Det små snør hos meg idag, så ungene er i fyr og flamme *ler* endelig kan de leke litt i snøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, håpe selvsakt at den enkle kuren gjør susen, så du slipper å få den dumme tanta en gang til !!

Takk snille du Dossa, jeg håper du har helt rett, at det er en liten spire her...det får jeg kanskje vite om noen dager bare :o

Her snør det også, sån fin snø som daler ned:) skal til ei venninne og spise litt reste kaker (unskylder meg med at jeg må jo kose meg litt på mannens bursdag, som han selv sa også!) hihi men nå må jeg løpe..

klemklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer md vekttapet jenter. Jeg skal ikke på vekta før tirsdag neste uke, da er det EasyLife kurs :) Har stått stille den siste mnd, men har heller ikke gjort noe for å gå ned i vekt. Ikke trent pga smerter i magen (fant aldri ut hva det var da jeg var på UL) og da jeg mistet spiren + jula. Har den siste uken vært kjempe flink, men trent lite pga mye jobbing. Denne og neste uke blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jeg er snart ferdig med tr :) Så nå kan vi bare kjøre på igjen :P

 

Så bra med dobbelt pergo Dossa :D Håper du slipper likevel å ta dem.

 

Jeg har ikke gått ned ett gram tror jeg, tr og æsj :( Nå som vi skal på ferie så må jeg passe litt på maten, vil helst ikke se ut som flodhest på stranden ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med Easy Life kurs da! blir det første eller har du gått på det før? gleder meg til å høre om det hvertfall:)

 

Da har jeg fortært alt for mye kake og hjemmelagede karameller, og snuppa har spist minst like mye! Også fikk hun den søteste leopard-kosedressen (venninna mi elsker leopard!) hehe legge ut bilde på face?? leopard fra topp til tå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei cornflake, vi skreiv visst samtidig vi omtrent:) Godt at den dumem tanta snart er over og du kan begynne med blanke ark! bare å hoppe i høyet å legge masse aksjer da!

 

Ja uff...jeg føler meg ille oppblåst når tr kommer...ikke gøy! Når er det dere reiser på ferie?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Eg har hatt litt av ein dag. Byrja å blø på jobb! Grusomt. Ringte gyn. Sekretæren sa det var fullt, og at eg kunne prøva KK, men så ombestemte ho seg og sa at ho skulle snakka med gyn og ring ameg oppatt. Og så sa dei at eg skulle få koma til. Sa det til sjefen min. Var sikker på at eg hadde mista. For frå jobb i hui og hast. Men etter et par timar på venterommet (stakkars dei, skikkelig travel dag) fekk eg sjå et bankande hjarte på ein liten skatt som hadde dobla størrelsen sin og meir til. Og ho sa at det var ingen teikn til meir blødning. For ein dag seie berre eg! M og p kom og hetna meg, for eg trudde jo det var gått gale igjen. Så eg er kome heim til dei no. Mannen min er jo offshore og veit ingen ting. Eg er så uendeleg takknemleg. Har kjøpt to av bøkene til gro nylander i dag. Anbefaler, har lest litt i den "på vei" likte den fantastisk godt!

 

Dossa: Kansekj tanken om den dobble kuren senker skuldrene dine så masse at den 1. virker? Føler det var det som skejdde med meg- brukte all energien min på å planlegga utredning og planlagt tigging og overbevising for å få pergotime, og så blei eg grabid i mellomtida... :) Eg har tru på deg!

 

Så flinke de e alle som har gått så masse ned i vekt!!

 

Denne dagen er heilt surrealistisk for meg. føle eg er sluppe ut av fengsel. Tanken på koss denne dagen og tida som kjem skulle vore om eg hadde mista i dag....... Veldig takknemleg. Men syns ikkje det er særlig kjekt å gå gravid, berre så det er sagt! Som ein laaaaang thriller.

 

JAja. Klem frå meg til alle deko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser i mars Tessy :) Gleder meg masse, blir deilig med sol og varme. Hvordan går det ellers med deg? Håper ikke savnen er for stor vennen. Han er straks tilbake hos deg igjen *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Lilla, men veldig godt at hjertet banker og lilel skatten vokser masse der inne<3 Tenk når du har kommet så langt at du kan kjenne den lille sparke! da blir man litt mer betrygget med en gang:)

 

Stor klem til deg...og takk for oppdatering:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake: Så deilig! Mars er jo ikek veldig lenge, samtidig kan du rekke å gå ned noen kg hvertfall:) turen kommer til å gjøre deg godt!

Og tusen takk som spør:) det går veldig fint nå, har noen down dager inimellom, men jeg vet jo at vi er ferdig med så mye mer enn det som nå er igjen! Så jeg trøster meg med det, og at han kommer til å være mye hjemme det kommende halve året:)

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, her har det skjedd saker og ting... Først av alt, gratulerer med masse fint vekttap! Jeg kan også signere 2,4 kg, men det var ikke akkurat tilsiktet, da... Norovirus er en effektiv, men ubehagelig slankekur... :b

 

Lilla, skremmende med blødninger, men bra at du fikk se den lille i god form :) Og godt at du fikk komme inn på dagen! Jeg snakka med St. Olavs i dag, og får komme til tidlig UL allerede om 3-4 uker. Sist ble jeg satt opp ca. 13 uker på vei, men nå blir det kanskje ikke mer enn 11. Hurra! Skal til legen i morgen, så kanskje jeg er heldig og får en UL på lokalsykehuset også, siden jeg har hatt disse småblødningene den siste uka? Gleder meg i hvert fall til å høre om hcg-nivået har steget.

 

Cornflake, så bra at tantekreket holder på å takke for seg. Da er det nye muligheter, vettu. Er det lenge siden tr kom? Ca. 1 uke? I tilfelle er du 1 uke på vei nå, for denne gangen skal du bli gravid, vennen :)

 

Dossa, så bra at du fikk ny resept! Har det vært snakk om å sjekke egglederne? Du har jo hatt exu, og har en ødelagt eggleder. Kanskje er den andre ikke helt åpen heller? (Slik som hos meg...). Håper alt er som det skal og at spiren sitter nå, det har både du og den lille spiren fortjent - for et bedre hjem med mer kjærlighet er ikke mulig å finne :)

 

Tessy, du er beintøff som takler hverdagen alene, håper tiden går fort til mannen er hjemme igjen. Ikke lenge igjen nå, og da har du verdens beste nyhet å fortelle :)

 

Leah, poffi er valp enda, ikke sant? Da er det vanlig å ha drittlukt av munnen. Husker bikkja vår, lukta skikkelig ille, men så ga det seg da hun ble litt eldre.

 

Hmm, da har jeg glemt resten... Eller forresten, vil gjerne se bilde av leoparden, ja :) Selv er jeg tigerfrelst, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå gikk det så da skriver jeg litt av det jeg husker *ler*

 

Lilla, ble så glad at det er bra med spiren din :)

 

Tigerlise, jeg blir så rørt av dine nydelige ord *takk* Du er jo bare den herlige jenta ;) digger deg snuppa :D

Jeg har bare att en eggleder, den høyre ble operert vekk.

Gyn snakka om kontrastvæske, noe med å gjennomlyse egglederen men han vill prøve dobbel runde med pergo før det blir mer snakk.

 

Cornflake, snart har du EL *juhu* Og da sitter spiren vennen min <3

Hvor lenge skal dere være i Thailand, besøke familie også?

Hva.....nysgjerrig.....jeg.......*haha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, godt å høre at du og jenta di har kost dere med kaker *smiler* fin måte å markere din manns bursdag :) Er det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Tigerlise for oppmuntrende ord :) Jeg kunne godt ha en runde med noroviruset jeg nå, det er faktisk veldig lenge siden jeg fikk en ;)

 

Hehe Dossa :) Første uke skal vi på badestrand rett utenfor Bangkok, skikkelig badeferie, så drar vi nordover til Chiang mai andre uke sammen med min pappa og hans kone. Siste uke skal vi være i Bangkok, en av dagene skal vi besøke verdens største bølgebasseng :) Jeg var der jeg var liten, det er nesten som å være på en strand, de har nemlig lagt sand rundt område, det er bilde av den på nettet (Siam Park Bangkok) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er leopard bildet lagt ut på fbgruppa vår:P hihihih

 

Takk som spørr Dossa, svart på det litt over her også, for dere er så snille alle sammen og tenker på meg:):) alt er bra for øyeblikekt, men som jeg skrev til cornflake også så har jeg noen downdager..da kommer tårene og tankene, men stortsett går de bra nå. Er jo så kort tid igjen!!:)

 

Vi har fått gassa i oss kaker og godter, dere skulle sett snuppa, hu er jo så matmums. Eter alt hun kommer over (er et under at hun ikke har passert 10kg ennå så gla i mat som hun er):P:P pekte bare på bordet og sa "me...me..me!" me=mer og "nammenam" og "me ma" (mer mat) hehehe

 

Tigerlise: tusen takk, håper jeg har verdens beste nyhet å fortelle ja...er så spent nå..4 dager til IKM nå, og jeg kan ikke nekte for at jeg blir skikkelig skuffa hvis tr kommer:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: Ja, Poffi er 6 mnd ca..så da håper jeg han vokser av seg den fæle ånden :P Kjøpte dentasticks i dag da, får se om det hjelper litt sånn umiddelbart..Kan hunder ha tåfis? Syns han hadde skikkelig tåfislukt av den ene foten som han passa på å plassere oppi nesa mi da vi skulle slappe av sammen :P Og jeg som nettopp har badet ham!

 

Så den søte leoparden på fb :D Kjempesøt :)

 

Nå skal jeg slappe av med et par ukeblader tenkte jeg, har levende lys og et skikkelig kosepledd klart :D

 

Jeg trodde jeg merket litt til dpo-puppen min tidligere i dag, men nå er det vekk...Tappen er hard og lukket også, så tviler på at mensen kommer i morgen uansett om jeg er gravid eller ikke. Blir det negativ test og ingen mens så får jeg regne ny ikm den 16 da :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kom opp da jeg skulle lagre:

 

Ditt innlegg inneholder flere uttrykksikoner enn det forumet tillater. Vennligst reduser antallet og prøv igjen.

 

Måtte ta vekk noen smil for å få lov til å lagre..teit :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg opplevd å få også Leah. Teite melding *ler*

Tåfis på hunder *knis* veit ikke men det kan jo hende :) Kos deg masse under teppe med ukeblader :)

Jeg må finne senga snart. Hoster så masse, slimhoste og hver gang jeg får hosteanfall så føles det som hodet skal eksplodere *snufs*

Er så dritt lei av å ikke være i form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også opp meldinga om for mange ikon...

 

Hehe, tåfis - måtte le :) Men godt mulig, det har jeg ikke tenkt over før...

 

Tessy, gratulerer med mannen, det glemte jeg å si i stad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, det er det første (og SISTE, har ingen planer om å komme tilbake der jeg er nå) Easy Life kurset jeg går på. Har siden slutten av september - slutten av november gått ned 9 kg. I desember har det stått stille, så begynner på igjen nå med å følge programmet med trening.

 

Skulle vært å trent idag, men gikk helle ut med Ilyas og aka utenfor her i nesten to timer. Herregud så morro det er med snø nå! Ikke er det for kaldt ute heller :) Da vi kom inn igjen lagde vi horn med ost og skinke og kakao til kveldsmat, siden det ikke ble noen ordentlig middag på oss. En super fin dag! :) Snart jobb igjen nå... Ikke fullt like supert!!

 

Lilla, for en dag du har hatt!! Men godt å høre at alt gikk bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Renate: Høyres ut som de hadde ein fantastisk dag, så flink du er som lager det så kjekt til for skatten din :) Den dagen festar seg nok godt i hukommelsen :) OG sikkert betre med to timar akting enn trening, slik sett også :)

 

Dossa: Stakkars deg, forstår godt at du er drittlei no. Flott at du og kan sei det. Du er alltid så positiv, at eg kjenner eg blir skikkelig glad når du kan sei at du er lei :) Håpar håpar at du snart vert heilt frisk!

 

Eg har sove samanhengande i natt. frå 23 til halv 5. Det gjorde kjempegodt. Komt litt meir blod i dag, men det er ikkje ferskt. Trur kanskej at det er eg som ahr pressa så veldig då eg kasta opp i dag. Hadde heilt vondt i magen etterpå. Iallerfall så har dei ringt og lagt igjen beskejd på svararen min om at me får ny time til ultralyd neste torsdag :) OG då kan mannen min vera med og. Fantastisk godt å sleppa å venta lenger.

 

Tessy: Eg tenker ofte på deg ang mannen din. Hold ut, du er kjempeflink og tapper!

 

ønsker deko alle ein strålande fin dag. Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :)

Ny dag og en dag nærmere EL *juhu* Jeg prøver å se fremover og gleder meg til en ny pp *smiler* Må jo bare tenke at det snart klaffer for meg også :)

Ringer inn om 5 min, og da er det utegym, hvor vi skal ake i akebakkene *gøy for små og store*

 

Lilla, hehe....måtte le litt av at du synes jeg er for positiv og at det var godt jeg kunne bli litt lei jeg også *søte deg*

Formen er som før, hoster og hoster *usj*

 

Hva skal dere gjøre idag da venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...