Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Sitter her trøtt i trynet etter en nesten søvnløs natt...uff, simone har sovet som en Stein men jeg her være urolig og fikk ikke sove fra kø 02-05,30.... Var kjempe frustrerende...

Heldigvis hadde suppa en for Solveig så vi sov to timer på formiddagen. Ellers har vi besøkt ei venninne og hennes gutt og også vært på midt hos min mormor:):) nå skal jeg krype under dyna! Uff Dossa ikke gøy med sykdom..håper dere blir friske så fort som mulig!! God bedring. Takk for omtanken cornflake, jeg klarer meg, hodet over vannet:) gleder meg til fredag kommer..er lei av venting:( også gleder jeg meg så klart til sambo kommer hjem:) også er det 6 uker i dag til vi skal på spa!

 

Natta gullfisker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare en liten trøst til dere med ustabile sykluser: Jeg har alltid vært ustabil, alt fra 35 - 60 dager, så det finnes alltid håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi litt skrive feil, gidder ikke rette opp alle, men det skulle ikke stå en for Solveig, men en fin sovedag:å hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Skjønte ikke helt den en for solveig, men ikke så rart!

 

Ilyas og jeg har vært på cafe idag og spist lunsj sammen med ei venninne av meg og kompisen til Ilyas + samboeren hennes og dattera på 2 mnd. Er bare et par mnd i mellom dem sønnen hennes og Ilyas. Ilyas ble helt aktiv da han så de kom gående inn på cafeen og ropte "kom å itte hæl" :) #Mamma, SE!!"

 

Etterpå dro vi hjem til foreldrene mine, og der var Ilyas' største IDOL, nemlig Dadda (tanta hans). Så da vi skulle hjem, sa Ilyas klart ifra at jeg kunne bare dra, for han skulle kose dadda! :) Og søstra mi er Så stolt. Ho er veldig klar for barn selv, men ikke samboeren så ho lever i ånden for Ilyas (de er bare 21 begge to, så de har masse av tid).

 

Ellers, god bedring til dere alle som er syke. Unner ingen å være det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæææh, satt på skåla stort sett hele natta... Kom begge veiene også en av gangene *urk*. Takk for god bedring-ønsker, håper dere andre holder dere friske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg Tigerlise!!

 

Jeg har sovet skikkelig dårlig i natt... Var ikke i seng før 03.00, ikke spør meg hvorfor, for jeg var trøtt allerede 22.00. Og oppe igjen nå. Hater når det er sånn at jeg ikke får sove.. Bare ligger å vrir meg, så da står jeg heller opp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter!:)

 

Huff, stakar deg tigerlise! Du får sende den til meg isteden, jeg hadde trengt en "rensekur" ;)

 

Hva med en god gammeldags kopp med camillete eller sovete før leggetid renate? kanskje til deg også Tessy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble avbrutt litt her, mini springer frem og tilbake mellom meg og tvstua. jeg koser meg med en god kopp te og frokost i vår tv-frie stue:) Deilig med skille mellom de to!

Hun har spist frokost, så nå koser hun seg med restene av lørdagsgodteriene sine :)

 

Hva er planene for søndagen jenter? Jeg skal prøve å få ryddet litt, kanskje gå igjennom noen esker og se om vi trenger "alt" som er der... litt sånn "kjekt å ha" ting og tang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere nattarbeid begge to, Renate og Tessy? Kanskje det gjør at det blir verre å sove? Jeg hadde i hvert fall aldri klart det...

 

Lille blomst, har vært en effektiv rensekur, ja: 2 kg ned på ei uke :) Men ikke den mest behagelige metoden akkurat, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg sleit med søvnen før jeg begynte med nattearbeid også jeg.. Har det sånn i perioder, så får bare ta det som det kommer. Jeg måtte opp med Ilyas idag, for Huseyin jobbet i natt... Fikk lagt meg litt i senga hans mens Ilyas så på tv, og bare slappet av. Sliter litt med angst/hjertebank i perioder, mest visst jeg er veldig sliten, så merker jeg må ta det litt med ro nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Uff Tigerlise, god bedring! Rett før jeg ble gravid med Leah hadde jeg en skikkelig sånn type "slankekur", gikk ned 5 kg på 3 døgn..ikke så behagelig der og da akkurat, men veldig greit etterpå ;) Men bank i bordet, jeg vil IKKE ha det en gang til!

 

Jeg kom meg ikke heller i seng i riktig tid i går, blir så sent når jeg har lyst å se film og Leah ikke sovner før 22..Burde bare gått å lagt meg når hun endelig sovnet, men jeg trenger litt alenetid først..får jo svi for det nå da, er så trøtt :P

 

Jeg tok en gravi-test i dag også..negativ selvsagt. Hvis ff har rett på at jeg bare er 5 dpo nå, så er det jo ikke så rart, men om jeg er 10 dpo så burde det jo ha vært en svak strek der om det var noen inni magen. Men jeg ble så nysgjerrig siden jeg de 2 siste dagene har hatt så vondt i halebeinet/bekkenet når jeg legger meg om kvelden, minner veldig om de tidlige bekkenplagene jeg hadde mens jeg gikk med Leah..pluss at sovelukta til samboern har vært voldsom den siste uka, så jeg håpet jo at det var en koselig grunn til det :P

 

8 dager til gyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre i dag tigerlise?? Ikke gøy med sånne greier...

Jepp, jeg har nattarbeid, sliter vanligvis ikke med å snu på døgnet men blir vel påvirka av tanker og følelser...men i natt sov jeg som en stein igjen, så det var bra!:)

 

Planen i dag er vel ikke stort...rydde litt når Simone sover og ellers ta en liten tur ut så hun får rast fra seg litt.

 

Jeg begynner å få sånn uro over meg nå....en sånn frykt for at testen skal vise negativt om en ukes tid....er den verste følelsen. prøver å stålsette seg på at det ikke er mnd og at det kan bli lenge til...beundrer dere som har prøvd lenge nå og som holder motet oppe:) men denne mnd så har jeg sin følelse at det kanskje er en spire her, også må jeg liksom si til meg selv at jeg ikke må la meg rive med...tidligere har det vært motsatt..at jeg har vært sikker på at jeg ikke er gravid, men gir meg selv litt håp. Uff..vet ikke hva som er verst... Vil bare vite :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Våknet opp og følte meg litt bedre. Verker ikke like mye i kroppen og feberen er på vei ned *juhu* Krysser fingra nå for at jeg ikke får spysjuken *ler* Er bare meg att som ikke har spydd *usj*

 

Tigerlise, jeg føler med deg. Helt for jævlig å ha det slik dom du har det nå, kommer begge veier. God bedring snuppa <3

 

Også husker jeg ikke hva jeg leste og skulle kommentere *haha* var det noen som sa gammel *ler*

 

Tessy, slipp taket i den uroen du bærer på. Det er ikke nødvendig for du får en positiv test om noen dager *smiler*

 

Lilleblomst og Renate snupper, ha en kjempe fin dag enten med å rydde eller leke ute i snøen *smiler*

 

Ojoj kjenner at magen ikke er helt god. Så har ikke tenkt å slite meg ut idag. Burde vaska litt men det får bare vente :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Dossa, er godt du har troa:):) er evig imponert over hvor positiv du er, godt å ha deg og alle dere her inne og de fine orda som blir skrevet her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var spottingen over.. Det har eg aldri opplevd. Spotte akkurat rundt EL tiden for så å gå over til hvitt igjen.. Håper det betyr ekstra fruktbar... Men tror problemet mitt ligger mest i festningen... Men men er på dag 18 så da må jo EL være over. Tror eg må fremskynde ikm dagen min :)

 

Tigerlise : hørtes fælt ut når det går begge veier. Håper det går fort over

 

Dossa : god bedring håpe du slipper unna omgangsyken

 

God søndag alle gullfisker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg besøk av den forbanna tanta idag *snufs*

Ikke noe forvarsel bare bang og der er ho :(

Kjenner det er litt tungt akkurat nå, men imorra ser jeg lysere på det *smiler* det veit jeg.

 

Godt jeg har dere jenter som er en kjempe god støtte :) :) :) takk for gode og søte ord som varmer *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Dossa:(:(:( det var kjempe kjedelig nyheter!!! Blir det noen fler tiltak fremover? Du går på pergo nå gjør du ikke?? Lykken smiler til dere snart også vettu! Og dere er jo allerede velsigna med tre nydelige barn! Så den fjerde vil nok komme den og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte og snille Tessy *smiler*

Denne runden tok jeg ikke pergo. Har att en enkel runde med pergo på resepten og den skal tas nå. Første pergo pille slukes på dag 5.

Dersom det ikke blir treff skal jeg ringe gyn også spørre etter dobbel dose med pergo. Får høre hva gyn sier også :)

 

Har 3 nydelige unger som betyr alt for meg *smiler*

Jeg veit at den fjerde kommer når det er ment for det *smiler* får bare ha litt mer tålmodighet og vente på vår lille spire ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1326034767' post='143919567]

Takk søte og snille Tessy *smiler*

Denne runden tok jeg ikke pergo. Har att en enkel runde med pergo på resepten og den skal tas nå. Første pergo pille slukes på dag 5.

Dersom det ikke blir treff skal jeg ringe gyn også spørre etter dobbel dose med pergo. Får høre hva gyn sier også :)

 

Har 3 nydelige unger som betyr alt for meg *smiler*

Jeg veit at den fjerde kommer når det er ment for det *smiler* får bare ha litt mer tålmodighet og vente på vår lille spire ;)

 

4. og 5. mener du vel dossa? Burde spurt etter dobbel pergo nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig med tantebesøk da! Håper hun er snill med deg dossa! så du forresten jeg hadde svart ang "kort oppskrift på navnebytte" som du lurte på her om dagen?

 

Jeg kan se langt etter tanta foreløbig. har nok ikke hatt el en gang, så da blir det en stund til å vente... *missunnnnnnelig på regelmessig og korte sykluser* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer det...masse lykke til videre i hvertfall..vil jo så inderlig at det skal klaffe for dere nå!, og jeg tror jeg snakker på veiene av alle her inne!:) stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Dossa :( Blir så lei meg av å høre at den stygge tanta aldri slutter å besøke oss :( Vi må vel bare prøve å se framover, det blir vel vår tur en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei Dossa :( Dustetante!!! Sender deg en klem jeg :)

 

I dag har jeg og Leah vært en tur hos mamma og pappa og spist deilig lunsj :) Leah spurte så pent om mamma kunne lage sånn som hun gjorde i jula hvor hun smurte masse mat og hadde noen fat med brødskiver, rundstykker og kaker, og så kunne alle plukke det de selv ville spise :P Mamma hadde egentlig tenkt at alle bare kunne lage seg noen brødskiver selv, men siden Leah spurte så pent så.. :D Var godt i alle fall :)

 

Så måtte vi hjem og vekke samboern så han kunne komme seg på jobb, og så har vi lekt masse og gjort litt husarbeid. Nå sitter vi og koser oss med pitapizza og barnetv :)

 

Håper alle får en fin kveld og veldig veldig snart positiv test!

 

Vet dere om gyn undersøker selv om man har mensen? Jeg klarer ikke å la være å tenke på det..at hvis ff har rett så kommer mensen samme dag som jeg skal til gyn :P Blir jo skikkelig ekkelt hvis jeg blør masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cornflake, vettu at jeg finner en trøst i at du og jeg kommer til å følge hverandre denne pp også *smiler*Skulle selvfølgelig ønske at du slapp å få tante besøk vennen, men det føles godt å slå følge med deg ;)

Lilleblomst, hehe 4 og 5 sier du *smiler* jeg tar gjerne imot tvillinger neste gang. Er jo så dreven atte det skulle gå bra *skryter av meg sjøl* ;)

Ja, jeg kommer til å spørre etter dobbel pergo hvis den enkle jeg har att ikke gir noe resultat. Krysser fingra for at den gjør det.

 

Jeg er jo blitt spådd av deg jan/feb og noen andre har også sett feb. Spennende :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig dag dere har hatt Leah *smiler* og takk for den gode klemmen :) :) jeg tror du fint kan ha gyn undersøkelse sjøl om du har mensen. Går helt fint, de har opplevd det før vettu ;) da jeg var hos gyn og tok en undersøkelse og fikk pergo, fikk jeg mensen samme dag. Tenkte ikke på det da jeg lå med beina i været *haha* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...