Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Jeg ser for meg en kulemage i bryllupet til svigersøster til sommeren, og er veldig klar for å gå gravid igjen. Jeg elsker også å gå gravid, når magen strutter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen jenter :)

 

Da våknet vi opp til en ny dag med oppkast og løs mage :( Nå er både mannen og gullet dårlige *uff* Trodde vi andre skulle slippe unna men nei da *ler*

 

Da blir det vel snuppa og meg i løpet av helga tipper jeg, flaks har jeg aldri hatt så å slippe unna klarer jeg sikkert ikke.

 

Deilig at det er helg :) har ingen store planer. Bare slappe av og gjøre minst mulig ;) litt husvasking blir det sikkert tid til *ler* :)

 

Jeg får gjøre meg klar til jobb.

Sov godt Tessy og Renate :)

Dere andre må ha en fin dag :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, det var ikke noen god start på dagen dossa! krysser fingrene for at det går fort over!

 

Jeg ble liggende og se på to episoder av ghost wisperer i går kveld, måtte lese litt etterpå for å få tankene over på noe annet! ;)

Har fått sesong 4 og 5 til jul, så nå er jeg nesten ferdig med å se sesong 1,2 og 3 igjen, lenge siden jeg hadde sett de og da er det ikke morro å begynne på de nye uten å ha full kontroll ;)

 

Mini er iallefall i form, så det blir barnehage på henne! trenger å leke litt fra seg! ;)

 

Ønsker alle en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Godt nyttår!:) Må jo titte innom her avogtil å se hvordan det går med dere! Dere har ikke glemt hvordan man skravler ihvertfall;) hehe.

 

Endelig Fredag, og det skal bli så vanvittig deilig med helg! Sjøl om jeg Må ta vinduene mine, (vi har funkishus = sinnsyke vinduer) og kjøkkenet skulle også vært vasket i alle kriker og kroker, usj! Jula blei rydda ut 1. nyttårsdag så det er jeg ferdig med:)

 

Ellers er jeg jo fortsatt gravid og i uke 16. Ukene flyr! 2 uker til ordinær UL der vi kansje får vite hva jeg bærer på... Gutt, jente, hund eller katt;) Vanskelig å "forstå" at jeg er med baby, ingen symptomer og ingen mage foreløpig;) Men jeg var på UL i uke 13 og alt var jo helt perfekt så jeg får roe meg ned med det:)

 

Jeg krysser fortsatt fingrene for alle dere her inne, nye som gamle!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ herlig, Lykkelig 1984! Det gÅr sikkert helt fint pÅ UL :)

 

Dossa, sÅ kjipt med spysjuka! Har den for fullt vi ogsÅ, dvs Anton har blitt frisk igjen, men mannen og jeg har fÅtt det istedet... Har ikke spydd enda, men kvalm og dÅrlig i magen :( HÅper det gir seg fort! Ellers sÅ var det litt blod pÅ papiret igjen i dag *usj og usj*. HÅper det slutter snart, for denne spiren VIL jeg ha!!! :)

 

Ha en fin dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så gøy! har ikke fått med meg at du er gravid Tigerlise!!:) Hvor langt er du kommet?

 

Jeg hadde litt brun utflod rundt da IKM skulle ha vært de 3 første månedene visst det kan trøste deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å høre fra deg lykkelig! vi forsøker allemann å følge etter, det bare tar så utrolig lang tid! (syns vi da, vi har ikke tålmodighet lenger ;) )

 

Spennende med ul! Vi gleder oss alle på dine vegne! (snakker for alle, siden dette er noe som skinner igjennom i alle innlegg, glede på andres vegne er vi flinke til! også oss i kjellern! :) )

 

Heier på spiren din tigerlise! Tidlig ul burde du kunne få på dagen omtrent, så du slipper å bekymre deg! men skulle ikke du ta blodprøver igjen? i dag? krysser fingrene iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig, jeg er litt over 7 uker nå, ble faktisk gravid før jeg fikk igjen mensen etter forrige SA... Skulle begynne med ivf, men har klart det selv 2 ganger på rad mens vi har ventet på å komme igang :)

 

Lilleblomst, jeg skal ta blodprøver igjen i dag, ja. Har legetime på tirsdag, så om spiren fremdeles sitter da er det mulig jeg maser om tidlig UL. Takk for lykkeønskninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snupper :)

 

Usj, Tigerlise og Dossa..ønsker dere god bedring i heimen, håper ikke du blir smittet også Dossa..og Tigerlise, jeg håper kvalmen din er svangerskapsrelatert, for det er et godt tegn :)

 

Lykkelig: Så bra å høre at det går bra, og at det bare er 2 uker til UL :D Blir spennende å høre om dere får vite kjønn :)

 

lilleblomst: Så bra at mini er i form og kan få herjet litt i barnehagen i dag :)

 

Leah hadde misforstått pappan sin i går da han sa "I morgen er det helg"..så hun ble ganske skuffet over at det var barnehage i dag også :/ Men det gikk bra å levere, vi kom 5 min før bestevenninna, så da hun kom fikk jeg gå :)

 

I dag skal jeg prøve meg på en annen yoga-video jeg har lastet ned, selv om jeg egentlig ikke liker yoga..Må bare prøve noe nytt for å holde motivasjonen oppe :P Og så skal jeg bare kose meg tror jeg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kos deg masse i dag leah!

 

tigerlise: du burde mase litt ja, etter dine opplevelser så burde du ha stående tilbud om ul hvis du bekymrer deg! ;) Jeg fikk iallefall beskjed av gyn at jeg kunne ringe så fort jeg var gravid så kunne jeg få ul på dagen... :)

 

Jeg har ryddedag i dag, liten lunsj-pause nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sikkert ikke noe problem å få UL, men har ikke lyst til å være "hysterisk". Jeg får det stort sett som jeg vil hos legen min, men det tror jeg er delvis fordi jeg ikke spør om noe uten at det virkelig er grunn for det. Skal lufte det for ham, så får jeg høre om han er enig eller om det sitter langt inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg du har veldig rett i Tigerlise& Anton! Jeg mener: at du får det stort sett som du vil fordi du ikke spør etter å få ting uten at det er grunn for det. Sånn tror jeg de fleste leger er. Og sånn skal det jo være også. Mange som flyr til legen i hytt og gevær uten mål og mening og virkelige grunner.

Men så synes jeg at svangerskap er litt spesielt. Selv har jeg hatt exu (svangerskap utenfor livmor) og det var riktig fæl opplevelse. Derfor får jeg UL tidlig hver eneste gang (ja, de to andre svangerskapene da ivertfall), fordi det er desverre lettere å få ny exu dersom man har hatt det tidligere:(

Så dersom jeg er gravid nå, så blir det UL uke 7 (da får vi garantert også se et hjerte banke i tillegg dersom forsteret er levedyktig)

Hadde jeg vært deg, etter SA, så hadde jeg så absolutt bedt om UL:) Da roer nervene dine seg sikkert også myyye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg Lykkelig :) :) :) tenk at du har kommet til uke 16 allerede, tida flyr jo *ler* Blir gøy med ul, kjekt å vite om det er en baby eller noe annet *gliser* Neida, alle sammen her på tråden krysser fingra for deg og vi gleder oss på dine vegne *smiler*

 

Tigerlise, du må ringe legen og si at du vil ha en tidlig ul!! Jeg synes det høres lurt ut, også slipper du å bekymre deg for mye. Jeg veit jo innerst inne at dette kommer til å gå bra snuppa *smiler* :)

 

ønsker nr 3, jeg har også opplevd en exu, helt for jævlig!! Veit du når man skal ha ul hvis man blir gravid igjen?

Kjenner jeg er litt engstelig, tenk om det skulle skje igjen.....huff og huff :(

 

Lilleblomst, kos deg i dag, bare husk å slappe litt av også :)

 

Leah, yoga høres spennende ut :) Skjønner mini ble skuffa *ler* men så godt at det gikk bra å levere ho i barnehagen likevel *smiler*

 

Nå er det mat pause *løpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker nr. 3, jeg hadde også en exu for noen år siden, kan jo bruke det som et argument i tillegg :) Jeg er jo litt bekymra, men ikke verre enn at jeg fungerer bra i hverdagen og kan konsentrere meg om det jeg skal :)

 

Leah, så flink du er til å trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well I try ;)

 

Men yoga er altså dørgende kjedelig..i alle fall de 2 videoene som jeg hadde lastet ned! Det eneste jeg skikkelig liker med yoga er avslappingen på slutten av økta ;) Det er bare deilig :P

 

Nå har jeg altså trent ferdig for i dag..man blir jo ikke svett av yoga engang så så veldig god trening er det kanskje ikke..Og så har jeg fått i meg en meget sen frokost. Vurderer å innvilge meg selv 1 time på sofan nå jeg..men det pleier alltid å bli mer enn 1 time da, så spørs hvor lurt det er.. :P

 

Tigerlise: Skjønner veldig det med å ikke ville være "hysterisk", men du kan jo lufte det litt for legen på tirsdag i alle fall :) Hvis de to blodprøvene du har tatt viser fin stigning i hcg, så kan det jo hende at du får ta enda en blodprøve for å se om det fortsetter å stige fint..eller kanskje du er heldig å får en ul :)

 

10 dager til jeg skal til gyn nå..gruer og gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå akkurat 1 time på sofan, men fikk ikke sove..sovnet nesten et par ganger men fikk liksom ikke helt til..jaja, deilig å bare ligge under et pledd å slappe av uansett :) Nå måtte jeg fyre i ovnen, er iskaldt her inne :/

 

Skal snart gå å vekke samboern, så skal vi hente Leah i barnehagen og dra for å kjøpe henne nye sandaler til barnehagen pluss bursdagsgave til ei hun skal i bursdag til i morgen :) Sambo skal på jobb i kveld også, så jeg håper Leah sovner kjapt så jeg kan se helt ferske episoder av Greys Anatomy og Private Practice :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Melder fra at her har tr kommet på besøk igjen :( Jeg ringte Meicus, og skal dit allerede neste torsdag. Ikke noe å gjøre med det :( Håper de andre som venter på ikm får positiv test.

 

Huff Dossa, det var ikke noe særlig å starte dagen med oppkast :( Kanskje du har flaks og slipper det denne gangen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake: Sender deg en god klem jeg! Duste-tanta som kommer når hun ikke er velkommen :( Bra at du fikk time allerede på torsdag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Cornflake :)

Trist å lese at du fikk besøk av den ekle tanta! Huff jeg veit ikke helt hva jeg skal si, tenker masse på deg og ikke mist motet vennen for det er din tur snart :)

Holder rundt deg og gir deg en god klem *smaks* på kinnet ;)

 

Godt å høre at du snart skal inn til utredning, torsdag neste uke er ikke lenge til vennen. Og nå skal du ha hjelp :)

 

Jeg er alene på jobb, måtte gjøre ferdig planene for neste uke. Liker å være forberedt *smiler*

 

Men nå må jeg reise og hente jentene mine :)

Håper guttene hjemme er bedre, huff jeg ser for meg at snuppa og jeg blir dårlige i løpet av helga eller i begynnelsen av neste uke *usj*

 

Ha en fin fredag mine søte gullfisker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG OMG OMG OMG

jenter nå skal dere høre om min fysio time i dag...Alt e som normalt og eg fortelle om at eg har vondt i hode akkurat nå og han begynne å kjenne på ryggen min.. Det går en stund så sier han plutselig.. Kjente du det ?? eg bare ææ ka då ? Seksulle spenningen sa han ! Så seie han at han ble litt opphisset.. Eg bare ææ nei.. Så seie han då beklage eg det !!! WTF liksom !! Der ligge eg i bare BH og tenke shit shit.... Så begynne han spør meg om ka eg ska i helga og sånn normale ting... Tror han holdt på ekstra lenge i dag og .. Når me sko snakke etterpå så seie han beklage nok engang det der og eg seie bare jaja går fint det.. Så spør han kos eg ska betale ( det gjør han alltid) eg seie kort og han seie nytte vel ikke me naturell betaling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå herregud Metti, for en time du har hatt hos aku idag. Det må ha vær kjempe ekkelt *usj* Synes du taklet det hele bra. Jeg hadde frika ut *oææ* For en tulling, jeg håper han ble flau. Det burde han blitt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG MY GOD!!!! Metti :o :o :o Er det mulig? Må ha vært syyyykt ubehagelig. Er helt i sjokk her jeg, aner liksom ikke hva jeg skal si annet enn OG MY GOD :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...