Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det fortsatt mange anonyme ja :P

 

Jeg har vasket huset..så da skjønner dere kanskje hvem som skriver om jeg blir anonym igjen ;)

 

Og så har jeg spist lunsj og nå skal jeg straks hoppe i dusjen..Skal hente Leah litt tidlig i dag, for skal hente tantesnuppa også i dag, og sambo må jo ha bilen til jobb..så for å slippe stress så satser jeg på å hente puddingen 14.30 :) Det blir nok gøy å få besøk av søskenbarnet noen timer i dag :)

 

Syns det var litt stilig at Dossa skjønte at det var deg Metti..jeg hadde ikke peiling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi endelig kommet hjem fra legen. Fikk resept på krem og tabeletter og da vi kom på apoteket for å hente så hadde de ikke salven, så da måtte vi tilbake til legen og vente ei stund før vi fikk ny resept *off* Føler hele dagen har gått med på å vente enten hos legen eller på apoteket *blæ*

Og med ei to åring som begynte å bli utålmodig, så var ikke det noe gøy!

 

Men da håper jeg salven og tabelettene skal hjelpe :) Jeg kunne også bruke salven på mine hender sa legen. Er kun vesla og jeg som er plaga med eksem. Heldigvis så slapp de to andre unna :)

 

Er vi fortsatt anonyme tro.....hehe.....håper de snart ordner dette problemet :)

 

Leah, da har du vaska hus :) flink, kom og ta mitt hus også da ;)

Ja var jeg ikke flink til å finne ut av det var Metti *gliser*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har nok holdt på med en eller annen oppdatering i dag. plutselig var det kommet masse varsler i mailen min (irriterende!) så da måtte jeg inn og ordne så jeg slipper flere av de! ;) Liker ikke at smilyene kommer på en egen linje heller jeg...

 

Flinke dossa som oppdaget metti! :)

 

hjemme med halvsyk mini jeg da.. hun er ikke helt seg selv, men ikke helt syk heller... godt hun kunne være hjemme da. håper hun er frisk og rask i morgen! :)

 

neste uke er det klart for full skoleuke igjen for min kjære, så da blir jeg også alene igjen. Hatt en deilig lang juleferie, så gruer meg litt til å sove masse alene igjen. en natt er ikke så vanskelig, men hele tiden er kjipt!

 

Leah. så bra at mannen din ville prate om ting. selv om det er litt i meste laget å vekke deg kanskje! ;) Uansett bra at de klarer å prate! krysser fingrene for den jobben du lurte på! :)

 

i tillfelle anonymiteten ikke har gitt seg: *lilleblomst* sier hei! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg har begynt å spotte :( Tempen sank kraftig og de vanlige menssmertene er på plass, må nok innse at jeg går inn i en ny pp. I morgen skal jeg ringe Medicus for å avtale time for egglederundersøkelse.

 

I dag annonserte venninnen/kollegene min til alle at hun er gravid. Jeg må nok regne med at det blir mye snakk om det framover.

 

Ego-innlegg...sorry jenter..kommer sterkere tilbake snart. Glad jeg har dere jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjedelig cornflake:( ekstra sårt blir det med gravide kollegaer. Stor klem fra meg hvertfall!!:)

 

Jeg har fått sovet godt ut og er klar for en ny natt på jobb:) ryggvonten er vekk bare litt rart i den ene hofta... Men det var jo der fra før. Jeg og suppa gar spist favoritten hennes ( tomatsuppe med makaroni og egg) hehe... Blei myyyye gris da:P men, spise selv er det nye!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte Cornflake :) Trist å høre at du har begynt å spotte :( Dette var ikke planen. Jeg håper du klarer å holde motet oppe vennen og ikke fall for langt ned i kjelleren snuppa.

Vi trenger deg her oppe i lyset :)

 

Jeg er 10 DPO ca idag. Kjenner at det begynner å murre i magen og jeg liker det ikke :( føler at tanta er rundt neste sving.....huff...

 

Nå står middagen i ovnen. Blir nachos idag *nam*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare et bevis på at vi faktisk blir litt kjent me hverandre her Dossa ....

 

Cornflake drit og dra.... E syns det e så urettferdig !!!!!!

 

Dossa må ikkje gi opp enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare et bevis på at vi faktisk blir litt kjent me hverandre her Dossa .... Cornflake drit og dra.... E syns det e så urettferdig !!!!!! Dossa må ikkje gi opp enda

 

Cornflake : Tanta alså ikkje du som skal drit og dra. Følte bare eg måtte oppklare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vakre fisker :)

 

Tessy, håper ryggen din ikke blir verre. Jeg har selv en rygg som må ha jevnlig behandling, og tror ikke jeg hadde klart den typen jobb som du har. Viktig å passe på teknikk osv, men når noe skjer må man jo bare trå til. Ikke enkelt dette!

 

Leah, krysser fingrene for positive svar, både fra jobben, nav og g-testen :)

 

Dossa, for en dag, det var jammen mye styr for å få salve og tabletter. Håper det hjelper i hvert fall. Jeg hadde atopisk eksem som lita. Klødde meg til blods og håndflatene var alltid åpne sår. Både ubehagelig og stygt, husker jeg skjemtes av å vise fram hendene mine. Da jeg attpåtil fikk over 100 vorter på fingrene ble det ikke noe bedre :b Men jeg fikk behandling for begge deler, og nå har jeg bare bittelitt eksem igjen. Fikk røntgenstrålebehandling, og det hjalp skikkelig godt med en gang :)

 

Metti, så spennende tid du har foran deg :) Nå Må det bare klaffe :)

 

Cornflake, krysser fingrene for at det er falsk alarm og at tanta holder seg langt vekk!

 

Jeg har ikke blødd i dag heller *jippi*. Tror kanskje alt er som det skal enda, men hadde vært godt å fåd et bekrefta. Men formen har vært helt elendig i dag, er så kvalm! Tror kanskje jeg er smitta av Anton, han lå jo tross alt nesten oppå meg den natta han spydde... Men kan jo også være andre årsaker :) Vet ikke helt hva jeg håper på: Er det spysjuka går det fortere over, men er det graviditeten som gjør det så er det jo et godt tegn :) Skal klare å holde ut kvalmen bare alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare et bevis på at vi faktisk blir litt kjent me hverandre her Dossa .... Cornflake drit og dra.... E syns det e så urettferdig !!!!!! Dossa må ikkje gi opp enda

 

Cornflake : Tanta alså ikkje du som skal drit og dra. Følte bare eg måtte oppklare det :)

 

Hehe..takk Metti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir tidlig kvelden på meg i dag...

 

Håper bimsidene har ordnet seg litt til i morgen! ;)

 

Da sier jeg natta, hiver ut kattene og går og koser meg med boblebad og så litt film på senga :)

 

Tipper dere skravler litt mer i kveld, og etter det: sov søtt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres deilig ut Lilleblomst :) kos deg med et bad og film på senga :)

 

Mannen her i huset er blitt dårlig. Så syk vettu ;) han er kvalm og føler seg ikke bra. Ble han som kom etter vesla. Lurer på hvor lenge det tar før vi andre blir dårlige eller om vi er heldige og slipper ;)

 

Da har vi vel flaks *ler*

 

Skal se criminal minds som jeg håper starter om ca 45 min. Digger den serien :) :)

 

Cornflake, har du slutta å spotte vennen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottingen er borte, tror aldri jeg har spottet før. Men menssmertene er der fortsatt :( I morgen kommer nok tr hit, kan jo bare komme nå så jeg kan begynne på ny pp.

 

Huff Dossa, hold mannen din isoler fra dere så ingen av dere blir syk. De mennene blir jo sååååå syk vett du ;)

 

Glad i dere jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvelden på meg også nå. Sovna 4 ganger på sofaen allerede, så nå blir det loppekassa gitt *gliser*. Merkes at det har vært lite søvn denne uka, i tillegg til div. sykdom. Jaja, blir deilig når alle er friske igjen :)

 

God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, dersom du ikke har spottet før krysser jeg fingrene for at det er et godt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Tigerlise :) Så cornflake dette kan jo være et godt tegn *håper* Kanskje det er festeblødning du nå opplevde :)

 

Sov godt Tigerlise og Lilleblomst :D

 

Mannen har begynt å kaste opp *usj og dobbel usj* Han er forvist til soverommet i første etg *haha* Får ikke sove i senga sammen med meg inatt :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :) Jeg har mine tvil ;)

 

Usj usj Dossa...jeg hadde nok forvist mannen til gjesterrom jeg også. Håper du slippe å bli syk da vennen. Nå heier jeg på deg, positiv test om 5 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Nei og nei, spysyka skal bare holde seg langt unna bollen syns jeg..eneste kvalme som er lov er er pga noe bittelite nusselig inni magen :P

 

I kveld sovnet Leah seeeent..nærmere 21.30..så nå er jeg veldig spent på hvordan det går å få henne ut av senga i morgen! Vi har jo klart 15 min tidligere hver dag de siste dagene, så i dag var vi faktisk i barnehagen 10 min før vi Må :D

 

Cornflake: Krysser også fingre og tær for at den spottingen er et godt tegn, unner deg så veldig en positiv test nå! :)

 

Jeg tror ikke jeg har el denne mnd, det er absolutt ingenting som stemmer med hvordan jeg skal være etter el :/ Skal til gyn den 16.jan..så hadde jo håpet å enten være gravid eller ferdig med mens da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senga roper på meg *smiler* Imorra er det helg *juhu* digg med en kort uke :)

 

Natti natt mine søte jenter <3

 

Og hvis noen skulle jobbe i natt så ha en god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, jeg jobber i natt - så jeg tar den til meg!! Hehe! 7. natta på rad, så nå skal det bli godt å ha fri i morgen og lørdag!!

 

Har liten tvil på at jeg har noen spire i meg, har en ekkel følelse på at EL var seinere enn jeg trodde, altså uka som har vært nå istedet, og det har vært lite aksjer den siste uka i og med at jeg jobber natt, sover da. Mannen jobber kveld (våken på dag) og legger seg før jeg drar på jobb!

 

Jeg som trodde jeg skulle slippe de EL testene, men ser nå at pga ustabil syklus er det greit at jeg tar dem allikevel for å være sikker.

 

Sov godt damer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, hvordan er det med den livmortappen??? Måtte jo sjekke, og jeg tror den var åpen i flere dager. Måtte sjekke igjen idag, har ikke sjekket på mange dager og nå har den trekt seg veldig opp og blitt mindre, vanskligere å nå... Så da er el definitivt ferdig??? Huff... Er enda mer sikker på at det ikke klatret, siden vi ikke har hatt sex den siste uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare evnte å se Renate, og dere andre..intet håp er ute før tanta har kommet vettu:) Blir ikek klok på den tappen selv jeg...

Er veldig spent selv og vet jeg kommer nok til å bli kjempe lei meg hvis det ikke har klaffet...går nok fort over igjen også, men nå ser jeg liksom for meg at jeg skal fortelle sambo det når han kommer hjem, og jeg ser for meg kulemage på Kreta og alt..:P hehe..er jeg den eneste som er sånn?. Gleder meg bare enormt til å få gravidmage igjen..elsket å gå gravid fra magen syntes!! men jeg er også optimist ..sipper en dag eller to også er det bare å brette opp armene igjen:)

ha en fin morgen og dag jenter:):) 3 timer igjen på jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...