Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Du er så søt og snill Dossa. Jeg har blitt så glad i deg, du har alltid så gode ting å si, finner mye trøst i deg :) Jeg håper at neste gang så kan vi følge hverandre over i 1.tri.

 

Leah: Så koselig dere har hatt det :) I dag bilr det lapskaus her :) Måtte bare finne på noe, vi glemte å handle mat i går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj Dossa:( Dette fortjente du ikke oppi all elendigheten :( Godt at du klarer å løfte hodet å se fremover:)

 

Tessy, forstår at du er livredd for at testen skal bli negativt. Du har det tøft nå som mannen har reist, og trenger virkelig et lite lyspunkt. Håper inderlig at det er en liten spire i magen din!

 

Leah, kan du ikke forskyve gyn. med en liten uke? Tror ikke det er optimalt med undersøkelse med tantebesøk, men det kan jo kanskje være greit å undersøke med legekontoret.

 

Jeg tok en EL- test i ettermiddag som var nesten positiv, og mye sterkere enn de to forrige dagene. Tror kanskje jeg hadde litt EL slim også, så håper at gubben vil hoppe i høyet idag. Han har hatt jobbehelg, så frykter han er for sliten, men jeg håper, håper :) Er det noen av dere andre som bruker EL- test fra billigtester? Og pleier de eventuelt å bli sterkere og sterkere før de blir positive?

Lilleblomst, det hadd vært kjekt hvis du og fikk utslag snart, så kanskje vi kunne fulgt hverandre frem mot IKM:)

 

Snuppa sitter og ser på ToyStory 2 nå, og holder på å le seg ihjel. Kun noen timer igjen av helgen,og de skal nytes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tenke mest på meg selv jeg..hva gyn føler tenkte jeg faktisk ikke på..uff, så fæl jeg er :P Er bare så øm og følsom der nede de første mensdagene, så det blir jo kjempeubehagelig om noen skal begynne å styre nedi der :P Nei, får bare ta den bekymringen når den kommer :/ Nå er det først nevrologen sin tur å torturere meg på onsdag, så har jo det å grue meg til først ;)

 

Kjenner at jeg syns det er litt dumt at jeg blir så langt bak dere i løypa neste pp, vi har jo hatt ikm sånn høvelig samtidig de siste gangene..men nå skal jeg kanskje ikke ha ikm før 16.jan...og da er jo dere snart dpo igjen! Får bare håpe at jeg er gravid, og så kan vi gå over til 1.tri sammen om et par uker :)

 

Er det noen andre som har ikm rundt 16,jan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så søt og snill Dossa. Jeg har blitt så glad i deg, du har alltid så gode ting å si, finner mye trøst i deg :) Jeg håper at neste gang så kan vi følge hverandre over i 1.tri.

 

Leah: Så koselig dere har hatt det :) I dag bilr det lapskaus her :) Måtte bare finne på noe, vi glemte å handle mat i går :P

 

Du er så god og søt Cornflake *smiler*

Jeg er blitt glad i dg også snuppa :) føles godt at vi slår følge gjennom denne pp også blir det som du sier, vi går sammen over til første trimester *smiler* :) :) Verpesjuk, hopp på mannen din :) hvis han er sliten så bare sier du at han kan ligge på ryggen mens du får jobben gjort ;) ;) *knis*

Lilleblomst, takk for oppskrifta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verpesyk: Jeg har ventet i over 4 mnd på den gyn-timen, så tørr ikke å begynne å rote med den..Måtte be om ny time hos nevrologen fordi vi var i Tyrkia da jeg fikk den, og da måtte jeg vente 5 mnd på ny time :/

 

Jeg bruker også el-tester fra billigtester, og har opplevd at de blir sterkere og sterkere før de blir positive rundt el..syns derfor det er så vanskelig å vite akkurat når de er positive før etterpå, når de plutselig er så svake at streken nesten ikke vises mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, veit du hva nevrologen skal gjøre med deg? Hadde vært fint om de fant noe, som selvfølgelig ikke er alvorlig, men slik at du får hjelp og blir frisk att :)

Det kommer til å gå så fint hos gyn sjøl om du kanksje har fått tante besøk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for fine ord verpesyk:) er litt tøft, men jeg kommer jo over det hvis det ikke er tiden nå...:) men skal ikke lyve og si at alt er helt greit...

Jeg har også brukt testene fra billigtester før og de blir sterkere og sterkere før el, før de til slutt blir knallsterke..første perioden jeg prøvde de trodde jeg at jeg hadde el og positiv test en dag og to dager etter kom DEN positive testen og da var jeg ikke i tvil om hvordan testene skal se ut :) hehe så lykke til med testingen av el:):)

 

Leah , jeg mener det ikke her noe si om man har fått Tanta når man skal til gym...tror de ser det de skal alikevel:)

 

Cornflake, så smart å lage lapskaus når man har glemt å handle! Der fikk jeg middagstips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også hatt sterkere og sterkere el tester til jeg har 1-2 dager med knall positive, etter det blir de nesten helt negative igjen, har blitt gravid på to sykluser ved å ha sex på knall-positiv dag:) Stort sett holdt på med nesten positive tester nesten en uke, og så blir det neg igjen. frem til næremere ikm da, hvis man er gravid...

 

Billige g tester har jeg hatt minimalt med strek på frem til etter ikm de gangene jeg var gravid, da har strekene vært klart positive, men ikke tidlig iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff, Dossa! Tanta skulle jo ikke komme nå!!! *Æsj!* Sender deg en god klem :)

 

Her har formen vÆrt laber i dag, så har blitt en del sløving på sofaen. Men kjennes ut som jeg er på bedringens vei nå, regner med det er bedre i morgen etter ei god natts søvn og kanskje litt mat... :-/ Da kan jeg endelig ta meg av Anton på en sånn måte som han fortjener også, ikke bare vÆre den kjedelige og late mamma'n *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å vite lille blomst, ang billig g testene..har bare billigtester liggende, hele 23 stk...så jeg vet liksom ikke om jeg klarer å la være å teste selvom jeg vil så gjerne bare vente til ev etter IKM. Hvem tipper jeg klarer?? Men mer motivert for å vente siden de kanskje ikke slår ut før IKM uansett...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To hender på en mage

Et lite hjerte som slo

En kjærlighet som begynte å vokse

Et håp som begynte å gro

 

En leges ord så vonde

Så mange ord, men ingenting å si

Tårer og sinne, ei latter

bare "det ordner seg jenta mi"

 

Et nytt liv begynte å spire

Et nytt håp begynte å gro

Denne gangen skal det gå bedre

..vi skal bli forelde denne gangen, vi to

 

Men legens dom alt knuste

og sorgen mørkla alt

Jeg har 3 engler i himmelen

For dem vil jeg gråte i natt

 

~englemamma~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er skjørt

 

Et barn vi ventet,

en engel vi fikk.

Livet er skjørt,

ta det ikke for gitt.

 

~Cecilie Nogva~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fine, men triste dikt lille blomst!!!

Jepp, jeg får prøve å holde ut:D jeg skal klare det! Blir bare så utolmodig, men det er jo strengt tatt bare bortkastet så lenge det er før man venter tanta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleblomst, for noen utrolige nydelige dikt :D tårene rant mens jeg leste, tusen takk for at du ville dele disse ordene med oss snuppa :) :) Jeg håper at du snart får EL og en fulltreffer *smiler*

 

Jeg ser på tv2 og raske menn :)

 

Ungene er friske igjen, det samme er mannen og jeg er ogaå bedre. Virker som jeg slapp unna spysjuken *juhu*

Så imorra er det tilbake på jobb, ny uke og en dag nærmere EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ei sterk jente Tessy :) :) veit du klarer å holde mote oppe og kommer det tunge dager så er vi i bollen her for deg *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, så godt å høre at formen er på bedringens vei *smiler* søte deg da, du må ikke føle deg som er dårlig mamma som ikke klarer alt du ønsker for Anton. Formen din vil bli bedre og da vil du klare mer og mer, Anton er glad i deg uansett vennen :) :) klemme på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte de da jeg skrev en oppgave på høyskolen for mange år siden, fant de igjen i dag da jeg så igjennom alt vi har sikkerhetskopier av. Godt å se at vi har bilder og dokumenter for mange år lagret der, særlig siden vi opplevde å miste alt vi hadde av bilder fra starten av forholdet... Blitt ekstrem til å ta sikkerhetskopi og stoler absolutt ikke på pc som eneste lagringsplass ;)

 

Selv om de er triste dikt (skrevet av noen som har mistet sent i sv.skapet/dødfødsel eller senere) så passer de for følelsene våre når vi mister i sa eller ma også... jeg syns iallefall de er nydelige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er nydelige, et barn i magen er et barn uansett, så et enig med deg at det er et stort tap selv tidlig i sv.skp.

 

Du er jommen ei tøff dame du også Dossa!!!! Knalltøff og så positiv og gla:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tenke mest på meg selv jeg..hva gyn føler tenkte jeg faktisk ikke på..uff, så fæl jeg er :P Er bare så øm og følsom der nede de første mensdagene, så det blir jo kjempeubehagelig om noen skal begynne å styre nedi der :P Nei, får bare ta den bekymringen når den kommer :/ Nå er det først nevrologen sin tur å torturere meg på onsdag, så har jo det å grue meg til først ;)

 

Kjenner at jeg syns det er litt dumt at jeg blir så langt bak dere i løypa neste pp, vi har jo hatt ikm sånn høvelig samtidig de siste gangene..men nå skal jeg kanskje ikke ha ikm før 16.jan...og da er jo dere snart dpo igjen! Får bare håpe at jeg er gravid, og så kan vi gå over til 1.tri sammen om et par uker :)

 

Er det noen andre som har ikm rundt 16,jan?

jeg har ikm 14.januar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sterke damer:) jeg er så imponert over hvordan dere holder ut, pp etter pp. Jeg tror neimen ikke jeg er så sterk.

Dossa- imponerende positiv etter mang pp, og hvordan du holder haka til alle oss her oppe:)

Nydelige dikt LilleBlomst. Får en til å tenke på hvor skjørt livet er.

Idag går tankene mine stadig vekk til en exu(svangerskap utenfor livmoren hvor det befruktede eggt hadde satt seg fast i den ene egglederen uten å komme videre) jeg hadde for flere år siden. Det var en skikkelig fæl opplevelse, og jeg er såå redd for å få det igjen! :( vet at jeg må ta sjanser, og ikke tenke på det negative. Det ville dere gjort, eller gjør dere sterke damer;) joda, vi har jo tatt avgjørelsen på å prøve, men vet ikke om jeg tør heller liksom:(

kanskje dumme tanker når jeg sitter her og tenk om jeg er gravid liksom. Burde tenkt på dette før vil dere kanskje si. Men de tankene bare detter ned av og til, og føler at dette er det rette forumet å dele slike tanker med også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle fisker

 

Er vi klare for vekt innmelding imorgen,har vært superflink 1 uke og kjempe spent på hva den sier... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønny-Bunny, er klar for vekt jeg:) spent altså....

 

Men nå kjære gullfisker nå er dete natta på denne jenta her!! God ny arbeidsuke folkens....:D og sov godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sterke damer:) jeg er så imponert over hvordan dere holder ut, pp etter pp. Jeg tror neimen ikke jeg er så sterk.

Dossa- imponerende positiv etter mang pp, og hvordan du holder haka til alle oss her oppe:)

Nydelige dikt LilleBlomst. Får en til å tenke på hvor skjørt livet er.

Idag går tankene mine stadig vekk til en exu(svangerskap utenfor livmoren hvor det befruktede eggt hadde satt seg fast i den ene egglederen uten å komme videre) jeg hadde for flere år siden. Det var en skikkelig fæl opplevelse, og jeg er såå redd for å få det igjen! :( vet at jeg må ta sjanser, og ikke tenke på det negative. Det ville dere gjort, eller gjør dere sterke damer;) joda, vi har jo tatt avgjørelsen på å prøve, men vet ikke om jeg tør heller liksom:(

kanskje dumme tanker når jeg sitter her og tenk om jeg er gravid liksom. Burde tenkt på dette før vil dere kanskje si. Men de tankene bare detter ned av og til, og føler at dette er det rette forumet å dele slike tanker med også ;)

 

 

 

Jeg har også opplevd en EXU, april ifjor.

Helt forjævlig, og jeg krysser fingra for at jeg ikke opplever det en gang til. Men jeg har de samme tankene jeg også. Tenk om det skjer igjen.....men vettu atte vi skal ikke oppleve det en gang til vennen :) en gang var en gang for mye!!

 

Når vi blir gravid så vil vi få tidlig UL, nettopp for å sjekke ut at spiren sitter på rett plass. Det føles som en liten trygghet synes jeg.

 

Håper spiren sitter hos deg nå :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...