Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Med over 400 innlegg (!) i den forrige tråden er det vel på tide å starte en ny, ikke sant skjønne damer? Herlig at så mange nye har slengt seg med, her er det rom for mange fisker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at det ble en ny tråd :)

Skal si vi har skravla mye bare den siste uka *smiler*

 

Vi burde hatt med den supre minilista som lilleblomst laga :) jeg skriver via mob og får ikke kopiert og limt den inn, men kanskje en av dere søte jenter får det til :D

 

Godt å høre at det er bedre med deg Tigerlise og at du har slutta å blø. Dette går den rette veien, det har jeg bestemt så det så ;)

 

God nattevakt Renate :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg brev fra Hausken og det blir tabeletter denne gangen så slipper sprøytene denne gangen.... Tre tabeletter til dagen ska eg ta. På dag 12 blir det UL for å sjekke at eg IKKE produsere egg og at slimhinnen e tykke nok. Så det blir spennende å komme igang.

 

Ellers så har eg vert på jobb. Ganske behagelig for brukeren ville bare se på tv i dag..

 

Så bra at du ikkje blør mer Tigelise!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, så spennende det blir å følge med på deg :)

Men hva skjer på ul og de finner at du produserer egg, betyr det noe?

 

Håper vesla sover godt inatt. Ho har ikke våknet ennå *juhu*

Skal til legen imorra for å sjekke ut eksemet hennes. Håper å få noe for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanskje forsøket blir avbrutt da men regner ikkje me at det skjer for eg går jo på tabeletter så gjør at ting ligger i dvale...

 

Håper jenta di sover godt og at du slipper å få syka selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanskje forsøket blir avbrutt da men regner ikkje me at det skjer for eg går jo på tabeletter så gjør at ting ligger i dvale...

 

Håper jenta di sover godt og at du slipper å få syka selv

 

Aha jeg skjønner :) Da krysser vi fingra for at alt er i dvale slik at prosessen ikke blir utsatt :) Jeg har en god følelse Metti ;) du blir gravid no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt med en ny tråd:) maaange innlegg:)

Huff, burde ha køya´n nå.. men henger igjen etter julen. Da snudde jeg virkelig døgnet, og vanskelig å snu det tilbake:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Godt med ny tråd! Den andre ble virkelig lang :D

 

Hvordan går det med dere damer?? :)

 

Dossa: Kjipt å lese om jentungen. God bedring! Hvordan går det med deg? Spent for uken vår?? Optimistisk eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har eg brunlig utflod nå rett før EL ... Kroppen gjør merkelige ting alså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen mine herlige gullfisker :)

 

Vesla og jeg har sovet bra inatt *juhu*

Formen er på bedringensvei :) og vi andre er ikke blitt smittet tror jeg......da burde vel vi blitt dårlige nå.....mmmmm.......bare deilig å slippe unna spysjuken :D

 

Hali, takk :) det er koselig at du spør om formen til jenta mi og meg sjøl :) Bare ca 4 dager til IKM, merker ikke noe spesielt.

Men tar det ikke så tungt for det trenger ikke bety noe.

Hva med deg, kjenner du noen symptomer?

 

Vesla skal til legen idag. Mamma idag skal jeg til egen sier ho :) *ler*

Svigermor kommer straks for å kjøre gullet til sfo.

 

Ha en super dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!!

Uff og uff, i natt har jeg virkelig hatt nattevakta fra helvete:( nesten bare tunge pasienter og en som ble akutt dårlig der vi bare måtte handle så raskt àt armer og rygger og div ikke ble tatt hensyn til...jeg er vanligvis nøye med det siden jeg har hatt problemer med korsryggen siden graviditeten med Simone. Men isj, nå verker den skikkelig...kjente at den allerede var litt øm fra før:/ og da kan jeg jo ikke lavære å bli bittelitt bekymret hvis det nå viser seg at det har klaffet denne pp...men det er vel bare ryggen som har fått støyten uansett..:P

Nei, nok syting fra min side....

Har noe som forundrer meg litt da...i går på dagen kunne jeg merke at jeg var så øm rundt hoftekammene, og dt kan jeg ikke huske å ha vært før annet en da jeg gikk gravid...lov å håpe da:p hehe...men symptomjakt er jo bare dumt så tidlig!! 7-8 dager til IKM ennå..

 

Nå skal denne kroppen krype rett i seng og ønske dere andre en riktig god dag:D Og Renate, du får også sova godt da!!

 

Helt til sist så vil jeg bare si at dere er fenomenale:D takk for all støtten og oppmuntrende ord!!! Klem fra trøttingen

tror dere har helt rett i at disse fire ukene kommer til å gå fortere og bedre siden jeg kan skravle med dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt og sov godt Tessy :) Håper det gikk bra med ryggen din etter nattevakta. Må ikke skje deg noe vettu, kan jo være at du bærer på en liten spire ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt, Tessy. Sov godt!! :)

 

God morgen til resten!! :D

 

Dossa: Det går vel bra her. Ingen symptomer her. Venter bare :)

 

Har vært litt små syk i det siste, og da frister det ikke å gå på skolen. Tenker at jeg må spare på energi og krefter for helgen siden jeg skal jobbe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle sammen.Tessy, håpar det går bra med ryggen din og håpar det er spiren du kjenner elles :) Vil så gjerne de skal bli gravide alle sammen <3

 

I dag har eg kasta opp to gongar på vei til jobb. Ekkelt. Tok heldigvis ikkje buss i dag, gjekk i 20 min og måtte stå der i grøfta

:( Den gode nyheten er at eg føler meg gravid :) Eg kasta ikkje opp sist eg var gravid. Kom og (med et fyktelig uhell) til å kjøpa mammabukser i går :) :) *Berre tull så tidleg. Men eg var på shopping med den gravide venninna mi eg har sove hos, som veit at eg er gravid. Så fann me ei på h&m nedsatt frå 400 til 100. Eg må jo tenka at dette skal gå bra. Eg føler meg iallefall litt meir gravid no. Ja sa det til sjefen min i går. Litt greit fordi ho har vore ein god støtte i denne vonde tida, og av fleire grunner er det greit ho veit. Eg skal jo litt fram og tilbake på ultralyd også... Ho blei kjempeglad på mine vegne. Ho hadde vore litt urolig for meg i forbindelse med at ei an på gruppa nett har forkynt at ho er gravid.... No skal det ikkje seiast til nokon fleir. Svigerforeldrene våre kjem til å bli kjempeglade. Dei får tidlegast vete det om 3 veker. Har lyst å formidla at me skal ha baby- ikkje at me kaaanskje skal ha baby/ eller evt et nytt mareritt.... Jaja, de må ha ein flott dag!

 

Metti: Blod før eggl skal jo bety at ein er ekstra fruktbar.... klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at du kjøpte ei mammabukse lilla :) du får lov til å glede deg!

 

koselig å se deg her inne igjen Hali! :)

 

sov godt Tessy!

 

Mini har vært grinete siden hun våknet i dag... utilpass og sutrete. villig til å måle feber til og med (er hun frisk så vil hun ikke det) hadde bare litt høyere enn vanlig, men fremdeles under 37grader. men forhøyet er forhøyet, også for de som pleier å ha normaltemp på rett under 36 grader! så lar henne være hjemme i dag. jeg er jo hjemme, så da kan hun nyte godt av det ved å slappe av og forhåpentligvis unngå skikkelig feber og sykedager...

 

ha en fin dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at du kjøpte ei mammabukse lilla :) du får lov til å glede deg! koselig å se deg her inne igjen Hali! :) sov godt Tessy! Mini har vært grinete siden hun våknet i dag... utilpass og sutrete. villig til å måle feber til og med (er hun frisk så vil hun ikke det) hadde bare litt høyere enn vanlig, men fremdeles under 37grader. men forhøyet er forhøyet, også for de som pleier å ha normaltemp på rett under 36 grader! så lar henne være hjemme i dag. jeg er jo hjemme, så da kan hun nyte godt av det ved å slappe av og forhåpentligvis unngå skikkelig feber og sykedager... ha en fin dag alle sammen! :)

Jeg har da aldri krysset av på anonym i bollen, tror bimsidene er tullete i dag! ser jo det på smilyene også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at du kjøpte ei mammabukse lilla :) du får lov til å glede deg! koselig å se deg her inne igjen Hali! :) sov godt Tessy! Mini har vært grinete siden hun våknet i dag... utilpass og sutrete. villig til å måle feber til og med (er hun frisk så vil hun ikke det) hadde bare litt høyere enn vanlig, men fremdeles under 37grader. men forhøyet er forhøyet, også for de som pleier å ha normaltemp på rett under 36 grader! så lar henne være hjemme i dag. jeg er jo hjemme, så da kan hun nyte godt av det ved å slappe av og forhåpentligvis unngå skikkelig feber og sykedager... ha en fin dag alle sammen! :)
Jeg har da aldri krysset av på anonym i bollen, tror bimsidene er tullete i dag! ser jo det på smilyene også

Signerer fra lille blomst, trykker fremdeles ikke på anonym knappen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er rart med bim nå *ler*

 

Vi hadde legetime idag kl 0940 og da klokka ble 10 kom ei av damene bort til oss og sa at legen var syk så en av de andre legene må ta alle hennes pasienter *uff* Kunne risikere å måtte vente i flere timer og det går ikke med ei to åring sa jeg, så fikk beskjed om å komme tilbake kl 1330. Er vi heldig så slipper vi å vente for lenge. Men en time blir det sikkert :(

 

Jaja, så vi reiste hjem att og må tilbake seinere. Nå sitter vesla og ser på Emil i Lønneberget og koser seg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle dere mystiske anonyme ;)

Skriver bare med engang at dette er Puddingen i tilfelle jeg også blir anonym :P

 

I natt vekket sambo meg kl.4 for å diskutere situajonen vår økonomisk, litt av et tidspunkt..men han kom jo hjem fra jobb da og ville snakke. Så vi har nå blitt enige om at jeg skal sende en mail til nav og høre hva jeg vil få hvis jeg får dagpenger i stedet for arbeidsavklaringspenger..antakelig vil det bli litt mer, og da skal jeg høre om det går å søke om det heller. Det vil jo bli mindre hjelp å få til å finne en jobb og ikke noe ekstra hvis jeg fortsetter å svime av..men jeg kjenner at jeg er blitt mye værre de siste dagene pga all energi går til å bekymre meg for det økonomiske..så tror i grunn dagpenger vil være mer gunstig for helsa også! Men aller aller helst vil jeg få meg jobb..venter fortsatt på at hun skal ringe meg tilbake..er spent på om de vil ha meg på intervju..

 

Eller så er jeg fortsatt småkvalm og tok en g-test i dag, negativ seff :P Mulig jeg bare er 2 dpo og ikke 7 dpo som jeg "burde" være..uansett for tidlig å teste da, men kunne ikke dy meg :P

 

nå har jeg fått sendt avgårde den mailen og skal mote meg opp til å vaske huset..har ikke lyst, hele kroppen min hyler etter å gå å legg meg igjen, men det går nok ikke! Får heller legge meg tidlig i kveld..haha :P

 

Dossa: Kjedelig at dere fikk bomtur til legen og må tilbake igjen..Men skjønner godt at du ikke vil sitte der i flere timer med en 2-åring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, håper du får et positivt svar på mailen du har sendt til nav :)

Krysser fingra for at du snart får telefonen angående jobben :) det er bra du og din samboer fikk en god prat sjøl om det var tidligste laget *knis* ;p

 

Dossa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...