Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OMG OMG OMG OMG

jenter nå skal dere høre om min fysio time i dag...Alt e som normalt og eg fortelle om at eg har vondt i hode akkurat nå og han begynne å kjenne på ryggen min.. Det går en stund så sier han plutselig.. Kjente du det ?? eg bare ææ ka då ? Seksulle spenningen sa han ! Så seie han at han ble litt opphisset.. Eg bare ææ nei.. Så seie han då beklage eg det !!! WTF liksom !! Der ligge eg i bare BH og tenke shit shit.... Så begynne han spør meg om ka eg ska i helga og sånn normale ting... Tror han holdt på ekstra lenge i dag og .. Når me sko snakke etterpå så seie han beklage nok engang det der og eg seie bare jaja går fint det.. Så spør han kos eg ska betale ( det gjør han alltid) eg seie kort og han seie nytte vel ikke me naturell betaling

 

Eeewwwwwww!!!! Kossen kan han sier noe sånt? Du er jo hans pasient! Eeeewwwwww!! Du kan anmelde han for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg ler nå Metti!!!!!! For en tufs!!! Synes også du taklet det der veldig bra.. Skikkelig profosjonell han der må jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir faktisk bare mer og mer ekkelt jo mer eg tenke på det.. Der å da klarte eg å dysse det ned. Men så tenke eg ka forventa han egentlig at eg sko ha sex me han der og da .... Han vet godt at eg e i forhold og prøve få barn.

 

Nei ska ikkje gå mer te han !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje minst at eg ikkje e tiltrukket i det hele tatt....

 

 

ja mannen vil melde han men eg e ikkje klar for det enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fa..??!! Han må jo være mentalt forstyrret Metti?!! OMG ja!

Skjønner veldig godt at du både satt ut og syntes det var skikkelig ubehagelig.

Meld ham! Bare gjør det. Sånne som ham trenger vi virkelig ikke i helsevesenet!! æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal skrive ned alt som skjedde i dag slik at eg har det i forhold til en evt anmeldelse.

 

han har jo tråkket langt over den profesjonelle rollen sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med de andre jentene her og mannen din, meld han vennen! Slike som han har ikke noe i helsevesenet å gjøre. Fy og fy, blir kvalm av hele opplevelsen du har hatt Metti *æsj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri trodd at han var typen til å gjøre noe sånn... Så feil kan man ta gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy F.... metti! Helt enig med de andre! Meld fra om dette. iallefall til en leder eller liknende, men helst meld fra skikkelig! Får du dette via lege/nav eller noe? da burde de evn få beskjed!

 

Jeg ser feil og avvik i helsevesenet stadig (men ikke som dette altså) og alt for få gir beskjed om dårlig behandling! Dette gjør at vi har folk som er helsepersonell som ikke burde vært i nærheten av mennesker i jobbsammenheng!

Dette var grovt altså, så det beste (iallefall for andre jenter som kanskje kommer til ham og ikke tør si nei) ville være å melde dette.

 

Sender deg en kjempeklem som trøst og støtte! håper du tør å gå videre med det! *klemme på*

 

Klem til cornflakesnuppa også, kjedelig med tantebesøk! (vet du ble litt lei deg den gangen jeg "så" at du fikk litt utredning, men nå som du er i gang med det så tenkte jeg å minne deg på at jeg så baby veldig kjapt etter du startet med det;) ) klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken Dossa:)

Jeg har desverre ikke tatt det så veldig med ro, så merker det litt i ryggen nå... men det er deilig å ha ryddig hus igjen!

Har tilogmed ryddet klesskapet og vasket gulv i dag! litt *stolt* i dag:) Lenge siden jeg orket noe sånt. lurer litt på å sette meg på sykkelen i stua etterpå. Se om jeg kan sette på en film på pcen og så tråkke i vei litt:)

 

Ønsker dere alle en flott helg! tipper jeg er innom her noen ganger i lØpet av helgen, ingen spesielle planer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, bra du retter meg snuppa :)

 

Vil jo ikkje henge ut akupunktører uten at deter tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen har eg planlagt å trene så da må dere heie på meg slik at eg får inspirasjon !!!

 

Når det gjelder melde fysioen så vet eg så godt at det er riktig å gjøre men klare liksom ikkje helt å få meg te å gjøre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om ikke vil melde han, kan du sende inn en klage til sjefen hans! Og fortelle dette Metti??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, er det virkelig mulig!? Jeg ble så sint da jeg leste hva du opplevde hos fysio. Det er bare til de grader en overtramp og maktmisbruk fra hans side, og jeg synes virkelig du burde anmelde det. Å prøve og utnytte en kvinnelig pasient på den måten er bare helt utrolig uprofesjonelt.. Fy skam!

 

Jeg ligger som en slakt på sofaen etter litt for mye jobbing denne uke. Spottet litt da jeg var på do isted, på CD 14. WTF? Negativ EL-test også. Vi hadde sex igår, så jeg får håpe at det er grunnen. Nå vil jeg ha EL snart!

Og baby. .

 

Hvordan er det med dere som har omgangssyken i huset, og deg søte Cornflake? Leah: Yoga hørtes deilig ut. Selv om det nok ikke er den mest effektive treningen dersom målet er å forbrenne masse kalorier, tror jeg at den er veldig effektiv for avspenning og balanse i kroppen. Sikkert ikke dumt for oss som prøver å bli gravide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja verpesyk det er ganske grovt selv om han bare sa at han var opphisset så var eg tross alt en pastient som ligger der ganske blottet. Dersom du trenge fysio så spør meg kor du ikkje ska gå hvertfall.. Eg ska skifte så fort som mulig..

 

Er det noen av dere som har prøvd dirty dancing eller sh bam timer på treningssenter.. Jeg skal prøve meg på de og lurte på om det var noen som hadde erfaringer

 

Eg spottet også på dag 13/14 denne mnd. Kanskje det er noe me siddis lufta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare husk at du kan si ifra til sjefen hans/ legen din/ nav osv. det kan gjøres anonymt og i tillegg så trenger ikke du gå til ham noen gang igjen... ever!;)

Du gjør det ikke bare for deg selv vet du, sånne avvikere er viktig å få ut av systemene! Det er en grunn til at sånne typer blir frekkere og frekkere, de slipper unna med det for ofte, desverre.

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

§ 201. Den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd a) på offentlig sted, B) i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller c) i nærvær av eller overfor barn under 16 år,

straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år.

Atferd som nevnt i første ledd bokstav b og c anses forøvet overfor noen også når den er forøvet gjennom bruk av telefon, Internett eller annen elektronisk kommunikasjon.

 

Bare et lite utdrag fra straffeloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle! Skjedd en del skravling ja:) og Metti, herrefred for en fyr!! Hadde nok blitt ganske satt ut, og jeg var at samboeren min hadde drept han eller no!haha kunne blitt litt av et drama...men uff, at fagfolk kan opptre sånn virker for meg helt fjernt...

Dissa, må ikke bli syk nå:o god bedring til sjuklingene i heimen:) flink du er som forbereder deg på ny arbeidsuke før du går hjem for dagen!

 

Leah, hvor gammel er lilleleah??

 

Nattevakta jeg hadde i natt var så inderlig mye bedre enn forrige natta...men jeg klarte å gå rett på en av dørene på vei ut av et rom da...haha..kinnbenet mitt fikk kjørtseg litt:s hahaha følte meg bare stå dum... Stakkar pasienten ble litt forskrekka! Men nå går det helt fint:D

 

Kjedelig med Tanta cornflake:(:(:( klem!

 

Håper alle har en fin helg...i dag er derfor meg en uke til IKM...føles så lenge!, hehe

God helg jenter!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

§ 201. Den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd a) på offentlig sted, B) i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller c) i nærvær av eller overfor barn under 16 år, straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år. Atferd som nevnt i første ledd bokstav b og c anses forøvet overfor noen også når den er forøvet gjennom bruk av telefon, Internett eller annen elektronisk kommunikasjon. Bare et lite utdrag fra straffeloven.

 

den dumme smilyen midt i er egentlig en B og )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke er jurist, tror jeg ikke at jeg hadde vært i tvil når jeg ser det som står i straffeloven. Han har uten tvil begått et lovbrudd! Var han ung eller gammel han her? Fysj for en gris:(

 

Ja Metti, kanskje det er all regnet som går oss til å spotte av ren fortvilelse? Nå har det regnet konstant i et halvt år. Har sluttet å gå meg støvler nå, av ren trass ;) Bare 2 1/2 måned igjen før vi drar sydover. . Deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til straffeloven er det jo lover for terapeuter og pleier/ Patientforhold.. De er også veldig strenge....

 

Ja eg e så lei av dette dritt været...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror forresten el kan ha vert... Begynner kjenne det i puppene nå. yey da er det 14 dager te oppstart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

 

Håper dere har hatt en god natt! du også metti, føler du deg bedre?

Jeg har knapt sovet i natt! blæh! sovnet litt sent, pleier å være i seng før 2330 som jeg var i går, og så ble vi vekt av ei bikkje som hylte på utsiden kl 00.00, Hadde sett ham før vi la oss, men han var litt redd da vi kom ut og ville ikke komme bort til oss. siden han luntet avgårde "hjemover" så gjorde vi ikke mer. men han var tilbake han gitt. Tispa vår har løpetid, så det er klart det lukter godt rundt her, og ho begynte å pipe noe sykt da hun hørte besøket. Han forsvant igjen... og var desverre tilbake etter ca to timer... med enda mer lyd (iallefall på tispa) og da var det umulig å sove!

Tok med oss henne ut, og da kom han selvfølgelig bort, så vi fikk tak i ham og tok ham med inn. halsbånd med telefonnr er lurt, men da må man ta telefonen. selv om det er midt på natta... ikke registrert adresse på telefonsøk så endte med å måtte ringe politiet for at de kunne sjekke hvem som eide den. vi hadde en adresse som det kunne være, siden vi hadde sett en liknende hund der. den bodde heldigvis der, ganske langt unna oss egentlig, så da politiet var ved adressen dro mannen min dit med hunden... endte godt, men det tok tid!

da jeg stod opp med jentungen i halv syv tiden hadde jeg bare sovet totalt 3 timer eller noe... kjenner det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en slitsom natt *lille blomst* Skjønner godt at du er trøtt, håper mini er snill med deg og at dere får en fin dag allikevel.

 

Ilyas våkna kl 5 idag, og klagde over vondt på magen. Han har en del molusker som begynner å plage han nå med smerter og kløe, men han har sldri våkna av de før. Så jeg sovne igjen kl 7, og Ilyas var oppe 8.30. Da fikk han beskjed om å sette seg å se litt på TV, så fikk jeg sove en time til. Stakkars gutt, ikke tenkte jeg at han var sulten. Så kl 9.30 kom han opp i senga til meg og kosa, og krevde "bø og pim" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...