Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

hehe, så skjønn da! :)

 

I dag ville mini aller helst ikke være alene, så jeg ble oppe med ho. Ellers ville jeg nok lagt meg igjen jeg også. halvsov på sofaen i 1 time tror jeg. var helt utkjørt.

 

Dagen blir nok bra den:) Evn hiver jeg min kjære ut av sengen og tar over litt hvis jeg ikke våkner snart!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen jenter :)

 

Tusen takk jenter for klemmer og snille ord :) Jeg visste jo et par dager før selve ikm dagen at tr ville komme, men felte noen tårer likevel.

 

Lilleblomst: litt av ennatt du har hatt. Kanskje du kan hvile deg innimellom i dag. Husker kjempegodt at du spådde utredning og gravid i februar, jeg le jo så lei meg. Men nå er vi her, neste ikm er faktisk 7. feb, hvis syklusen min ikke tuller.

 

Dossa: Hvordan går det med dere? Ingen flere som har blitt syk?

 

Metti: Huffa meg, det var jo litt av en opplevelse du hadde. Jeg hadde jammen meg blitt helt paff, det verste er at jeg hadde sikker følt meg kjempeteit!

 

Tessy: Hvordan går det? Du er ikke altfor ensom? Vi er her for deg :)

 

Verpesyk: Har dere kjøpt bilen? Hm...spotting på cd14, kanskje du er ekstra fruktbar, nærmer deg el eller?

 

Vi har bestilt oss ferie til Thailand, og vi drar om to mnd. Gleder oss masse :) Det vil også si at om vi skule trenge hjelp med å bli gravid så blir det ikke før vi er tilbake igjen, jeg har muligens bare en syklus igjen (bortsett fra denne jeg er i nå) før vi drar. Så Metti, pakk koffertene, skal vise deg rundt i smilende land :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

nå mener ff at jeg er 4 dpo i dag..hvis det stemmer så har vi ikke hatt sex på riktig tidspunkt og jeg vil få mensen samme dag som jeg skal til gyn! Er det mulig :( Håper jeg har rett og at jeg er 9 dpo i dag og ikke 4!

 

I dag fikk Leah sove til hun våknet av seg selv, så vi sto opp 9.20..men hun var fortsatt trøtt og i et alvorlig dårlig humør :P Men nå spiser hun frokost og er våknet skikkelig, så da er hun seg selv igjen :)

 

Nå skal vi bare slappe av og dusje og sånt før hun skal i bursdag kl.13 :) Jeg må vel bare regne med at jeg også må være der, hun nekter for at jeg kan forlate..det tørr hun ikke sier hun :P Jaja, får meg sikkert et kakestykke da :P

 

Var det du Tessy som spurte hvor gammel Leah er? Hun er i alle fall 4 år..nesten 4 1/2 faktisk..viktig det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

For en natt du har hatt Lilleblomst *uff* skjønner godt at du er stup trøtt. Håper dere får en rolig dag og at du får en time eller to på sofaen *smiler*

 

Cornflake, thailand tur høres deilig ut :) jeg blir med deg jeg snuppa ;) Er lov til å felle noen tårer når tanta kommer. Det er like trist og tungt hver gang. Men februar er din måned, jeg føler det på meg :)

 

Leah, du får kose deg i bursdag med et kakastykke eller to ;)

 

Jeg føler meg ikke i topp fom idag *æsj* Føles som det er noe på gang, håper det ikke utvikler seg til noe mer men så flaks har jeg vel ikke *ler*

 

Jentene er friske, gullet er ennå løs i magen. Han fortalte at han trodde han skulle prompe men så gikk det galt *stakkars gutten min* Får håpe det snart går over :)

 

Ha en fin lørdag jenter :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen, dere er så søte!:)

 

Krysse fingrene for deg Cornflake! kanskje 3 uker i thailand er nettopp det som skal til;)

 

Håper du slipper noroviruset dossa! men det er vel en viss fare siden 3 av dere allerede har hatt det. hørte du det siste om norovirus? håndvask med såpe og rennende vann er bedre forebygging enn håndsprit. bakterier knekkes med sprit, men ikke viruset. Men har du alt fått det så må nok kroppen få tømt seg.

 

Kos deg i bursdag i dag leah! har ff hatt rett på deg mange ganger? klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan endrer man på nicket sitt?

Jeg vil bare at det skal stå Dossa :) det andre kan skrives på signaturen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gjør det nesten samme plass som du endrer signatur :)

 

Jo da det går bra me meg.. Fikk faktisk litt frysninger på ryggen av hele greiene i går.. Mannen var jo seff bekymret mest pga at han syns det var ekkelt at eg kunne havnet i en farlig situasjon dersom han hadde gått lenger mot min vilje. Men heldigvis så var det ikke så alvorlig bare ubehagelig ....

 

Jeg lurer veldig på om EL er over eller ikke. Er på dag 16 i dag så er jo en stor mulighet for at det er over.. Så da blir det bare å vente på tanta !!

 

 

Er det ikke mange som har ikm i dag. Huske å ha sett mange 7 januar på signaturer... Håper det komme noe positive tester i dag da :b

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør det nesten samme plass som du endrer signatur :)

 

Jo da det går bra me meg.. Fikk faktisk litt frysninger på ryggen av hele greiene i går.. Mannen var jo seff bekymret mest pga at han syns det var ekkelt at eg kunne havnet i en farlig situasjon dersom han hadde gått lenger mot min vilje. Men heldigvis så var det ikke så alvorlig bare ubehagelig ....

 

Jeg lurer veldig på om EL er over eller ikke. Er på dag 16 i dag så er jo en stor mulighet for at det er over.. Så da blir det bare å vente på tanta !!

 

 

 

 

 

 

 

Metti, jeg er grønn for jeg får det ikke til *haha* har du en enkel oppskrift som jeg kan følge?

 

 

Er det ikke mange som har ikm i dag. Huske å ha sett mange 7 januar på signaturer... Håper det komme noe positive tester i dag da :b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det jo til *flink* ;)

 

Har ikke skjedd noe med meg ennå. Venter på at det skal settes igang *ler* Nå er jeg forberedt på å bli dårlig og da blir jeg sikkert ikke det *gliser* kanskje jeg har flaks likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg MEtti! For ein grusom opplevelse. Han har trådd over alle grenser. Ekstra ille at han veit at du prøver å bli gravid. Då veit han også at du truleg er ekstra sårbar. Eg skjøner det er veldig vansekleg, og at du også har masse anna å tenka på. Det e rdet som er så fælt når folk tar seg til rette mot eprsonar som er slitne elelr anna- ein har ikkje heilt kapasitet til å gjera noko med det. ho eg var på ultralyd hos volvat hos, ho skulle eg ha meldt inn for dårleg behandling , men eg orka ikkje, eg var i sorg.

 

Men i dette tilfelle er det snakk om noko kriminelt. Han er ein overgriper. Han har ein arena på jobb og han har truleg også fleire arenaer. Han møter nok andre pasienter som ikkje hadde takla situasjonen som du og som hadde vore lettare bytter. Så også av hensyn for andre damer, så syns eg at du må melda dette sjølv om det e rvansekelg. Me kvinne rmå hjelpa kvarandre. Eg tenker slik på denne saken på os, og andre saker. Merker me avvikande oppførsel hos menn må me sei i frå om det! Håpar ikkje eg trakkar på tærne dine MEtti, eg føler verkleeg med deg for at du opplevde dette dritet, og eg forstår det er vansekelg- og elendig timing ift vidare babylaging og skjønne skimoar... Du kan jo også fortelja det til lege/gynekolog. Legane vil då også slutta å henvisa til han. stor klem frå meg.

 

cornflake. Er så lei meg for at tanta kom. Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Lilla jeg vet at det er viktig å melde slike ting og eg komme nok te å gjøre det etterhvert. Må bare la det synke litt inn først...

 

Heldig du er som har spire i magen. klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det er mye lyd av 15 barn :P Men Leah koste seg i bursdag, og mor fikk smake kake hun også..pluss skravle litt med mamman til bestevenninna til Leah..hun fikk tvillinger for en liten mnd siden og jeg fikk sett bilder..sååååå søte :)

 

lilleblomst: FF hadde rett sist, men ikke gangen før det..så kan jo håpe at den har rett bare annenhver gang :P Ser på ff at vi la aksjer dagen før den mener at jeg hadde el, så det er jo fortsatt håp..men det var ikke superaksjer :P

 

Dossa: Håper du slipper å bli syk altså!

 

Metti: Har dere lagt aksjer denne pp eller er det pause mens dere venter på eskimoene?

 

Cornflake: Thailandtur høres jo bare såååå deilig ut, dit skal jeg reise en gang..mulig jeg sniker meg oppi kofferten din ;) lilleblomst har sikkert rett i at det blir fulltreffer i februar hun :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har faktisk lagt aksjer hver eneste dag siden eg var ferdig me tr :)

 

Cornflake : litt misunnelig på den reisen din. Vi prøver å få til en tur i år vi også

 

Nå venter eg på mannen som er ute å handler til pizzaen vi skal ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at det blir mye lyd av 15 unger *ler* men så bra at både Leah og mor har kost seg ;)

 

Har ennå ikke skjedd noe med meg *hmmmm* jeg føler meg rar i kroppen, sliten og tom for krefter :(

Synes det enten kan komme ellet at jeg føler meg bra igjen, slitsomt å ikke være i form jo *smiler*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa for å endre nick: gå inn på profilen din. Trykk på "rediger profil" så finner du i menyvalget til venstre i profilen din "endre visningsnavn" det skulle vel være nicket tror jeg ;)

 

Høres ut som en heftig dag leah, men kos med litt skravling!:)

 

Jeg er fremdelse kjempetrøtt:/ har egentlig følelsen av at el kommer, men ikke noe utslag i det hele tatt på el test, så kanskje jeg må vente en uke til. har testet noen ganger og ikke hatt litt positive en gang denne syklusen. Hvis jeg ikke husker helt feil så hadde jeg 1.cd 16/12/11, så burde jo hatt el snart. men er vel inne i en ekstra lang syklus nå da... er vel cd 21 nå tenker jeg. Håper el holder seg unna frem til neste helg da, istedenfor å komme midt i uken når min kjære er borte...

Tiden vil vise...

 

Kjedelig å ikke kunne være med i ikm gruppe en gang siden jeg absolutt ikke har peiling. Siste syklusene har vært på 35 dager, men jeg vet jo ingen ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig lilleblomst:( jeg kan veldig godt skjønne at du ivertfall hadde visshet om når el er, og kan begynne å teeenke på en ikm-gruppe. Litt sånn "tilhørighet"-følelse liksom.

Men når det er sagt, så er vi jo alle prøvere og slitere da.. vi prøver og prøver og håper og håper.

Jeg håper du får vite det snart ivertfall, så slipper du å teste hele tiden for å kunne få svar! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

savner litt tilhørighet ja! ;)

 

God jeg har bollen, men nå etter forumomlegginga så vet jeg nesten ikke noe om de andre skravlestedene her på forumet lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, hvordan går det med deg? Håper du slipper unna, for jeg føler meg IKKE bra om dagen, og unner virkelig ingen det samme! Med mindre det faktisk ER pga spiren at jeg er så kvalm, da kan jeg godt tåle det (selv om det ikke føles sånn akkurat nå, hehe. Takler Så dårlig å være kvalm :) ) Nå er det bare 3 dager igjen til legetimen, og jeg har ikke blødd mer etter den brune utfloden i går morges *håpehåpe*

 

I dag var vi og kjøpte skisko til Anton. Han har arvet ski og staver, men det manglet sko. Etterpå prøvde vi skiene for første gang, og han var så flink atte :) Superstolt mor :) Kommer nok godt med at han har arvet den gode balansen til faren. I morgen skal vi prøve litt mer før bestevenninna mi kommer på besøk med sine 2 skjønne små. Hun bor i Oslo, så vi treffes ikke så ofte. Blir kjempekoselig å skravle litt :)

 

Metti, håper det går bedre med deg og at du finner din måte å takle dette på :)

 

Cornflake, hvordan går det, du har vel ikke falt heeelt i kjelleren håper jeg? Vi vil ha deg i stua sammen med oss, vettu :) Så herlig med Thailand-tur! Kos dere masse, det har du jammen fortjent!

 

Leah, slitsomt med så mange barn, men sikkert koselig også :)

 

Lille blomst, krysser fingrene for at EL klaffer med aksjer og ikke kommer når mannen er borte... Kan du "se" deg selv, evt har du blitt spådd av andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke "se" noe på meg selv, siden ønsket overskygger alt som evn er "sant". men har egentlig en følelse av et julemirakel i år... så får vi se om det stemmer. Jeg tror jeg har en gutt og en jente i vente, må bare se om de kommer samtidig eller hver for seg ;)

 

prøver virkelig ikke å stresse med å bli gravid, men jeg kjenner at jeg stresser litt med en kropp som ikke fungerer! super lei av milelange sykluser! Venter jo i "all evighet" på en sjanse til å treffe el ;) ikke lett å skulle "ta det med ro og se hva som skjer"

I tillegg fungerer ikke noe annet heller... hvis jeg trener så blir jeg så støl at jeg må ta smertestillende de neste dagene, hvis jeg ikke trener blir jeg sløv og full av vann, osv... blæh! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med dere Tigerlise&Anton og Dossa nå. Noe skikkelig fy og æsj og fælt med kvalme. Jeg er samme som deg Tigerlise.. jeg tåler kvalme veldig dårlig:(

 

Cornflake-Thailand?? åh*sukk* det hørtes skikkelig, skikkelig deilig ut!! Jeg sniker meg i kofferten din jeg også. hi, hi:)

 

Her er det fullt kjør idag. Eldstejenta har besøk av en klassevenninne og de har murt seg inne på rommet og surfer etter junior grand prix søknadsskjema!! Puhh.. den jenta SKAL liksom bare på scenen hun.. samme hva virker det som! Minstemor har fått godteposen sin og synger av full hals" å, jeg vet.. å du vet.. du trenger en hjelpende hånd" etter siste junior grand prix vinner Sval. Puhh.. hun blir sikkert likedan som sin storesøster når det gjelder scener og opptredener osv. Ser for meg et liv med auditioner med de to gitt. Jeg har laget pizza og nå når den er fortært har jeg kastet meg over pc´n her med en diiiger firkløver-sjokolade på fanget! Lurte på å bake boller før idag, men fant ut nå når jeg sitter rimelig full i magen at det kanskje er nok likevel ja:o)

 

Imorgen tar jeg med meg vesla og går en skitur.. ja, vel.. går og går.. vi stabber vel begge to i et spor da. Vesla begynner på skiskole om et par uker, så vi skal øve oss litt. Jeg kunne vel likegodt ha droppet mine egne ski i grunn, for det kommer nok ikke til å gå fort tenker jeg. Men kos blir det sikkert.

Huff.. må løpe opp en tur nå. Hun herser med de store nå. Ser henne for meg med pekefingeren "dette er MINE ting. IKKE RøR".

Klem, klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, så gøy det kommer til å bli i skiløypa sammen med Anton *smiler* Blir koselig å treffe venninna di imorra og da får dere skravlet masse sammen :) :)

 

Er det virkelig mulig...........tror jeg slipper unna spysjuken foreløpig men ser ut som at en influensa er på vei *æsj*

Det verker i hele kroppen og feberen stiger :(

 

Snuppa har nettopp kastet opp *uff og uff*

Vi er en gjeng med syke folk *ler*

 

Må kose jenta mi litt nå :) :)

Prates etterpå jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter snuppa i stua med meg og ser på tegnefilm på tv :)

Sitter med bøtta foran seg. Er så flink og treffer den hvet gang ho må spy.

 

Åååå fader rullan det gjør så ondt i hele kroppen, synes litt synd på meg sjøl nå *ler*

 

Ønsker nr 3, høres spennende ut med jenter som vil synge og opptre *smiler* Stabbe bortover på ski, der har du meg også *haha*

 

Lilleblomst, jeg ønsker deg alt godt og håper du slipper å vente lenge på en positiv test :) :) :) Din tur snart snuppa *smiler*

 

Takk for omtanken jenter, varmer godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, så kjekt at dere skal til Thailand! Godt å komme seg vekk for å tenke på noe annet:) Når det gjelder bil, så bli det nok til at vi bestiller Touran. Den var bare helt fantastisk å kjøre, selv om det var uvant stor for meg. Det er litt lang bestillingstid på den, så vi får den ikke før i juni. Gledet meg! Er jo helt elendig når det gjelder avstandsbedømming jeg, så jeg får jo bare holde meg unna de store parkeringsplassene :S

 

Idag har jeg egentlig hatt en dag som startet med at jeg våknet med migrene etter mareritt om at mannen min var utro. Æsj.. Men det hjalp på å komme seg en liten tur ut å få handlet litt på salget. Snuppa fikk blant annet en rosa kjole, og var overlykkelig. Stakkars jenta har jo nesten ikke et eneste rosa plagg i klesskapet sitt, og har en mamma som ikke kan fordra Hello Kitty. Men et par ting kan hun jo få :) Jeg kjøpte meg et par øredobber. Får ALDRI nok øredobber ;)

 

Jeg venter på positiv EL-test. Er nok litt der som du er Lilleblomst, at jeg så gjerne ville tilhøre en IKM-tråd. Frustrerende med ustabile sykluser altså! Er vi snart pergo- kandidater eller? Tenker litt på deg også, Leah, som også har litt ustabil syklus. Vi har jo ikke truffet EL de siste syklusene, pga at den har vært veldig forsiktig. Men nå skal det klaffe!

 

Dossa, god bedring til deg! Kjipt å ha så mye sykdom i huset hele tiden:( God bedring til alle sammen! Snuppa var litt varm da jeg la henne idag, så frykter at det er noe sykdom på gang hos henne også:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL har altså vært forsinket, og ikke forsiktig, hehe :) Apple og stavekontroll altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...