Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Leah, bare en dag att til din time hos nevro :) og kun 6 dager til gyn :)

Tessy, er det 21 eller 22 dager til mannen din kommer hjem att *smiler* ? Ble litt usikker her.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør så godt jeg kan med ilyas og husker ofte tilbake da jeg var liten og mamma gjorde sånne ting for oss. Var alltid stas. Nå sitter jeg i bilen på sofiemyr, etter en relativ tøff natt påå jobb. Huseyin skal nemlig på jobbintervju, for en jobb som er i askim. Vi håper så inderlig at han får den og at det er en stor stilling han får... Ut å spise etterpå før vi drar hjem og jeg kan sove!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vente eg på besøk fra Roselilly.. Har akkurat snakka me hu i telefonen så det var artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig morsomt, Metti :) Hils henne masse!

 

Jeg var til legen i dag, og hcg-stigningen i forrige uke var fin :) Han mente det ikke var behov for UL ettersom jeg skal om 3-4 uker, men det går bra. Er jo ikke så lenge til uansett. Fikk 60 % sykmelding, sånn at jeg slipper å stresse sånn med å komme meg i vei på morgenen (starter jo egentlig kl. 7). Kommer til å jobbe nesten full dag, men godt å vite at jeg kan sløve litt med god samvittighet :) Dessuten blir det jo en del kontroller og oppfølging også. På kontrollene i Trondheim går jo hele dagen.

 

Aking høres gøy ut, må prøve å få til det hjemme også før snøen regner bort helt...

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: ser dessverre ut som det blir 25 dager nå...han må innom Sverige (han har bedt om å bli fritatt men fikk avslag) for en sammenkomster over fire dager:( meningsløst, men er visst noe de måtte bli med på....familie kan være med, men jeg jobber da...

Men jeg skal ikke deppe altså:) 25 dager er virkelig ikke lenge, sammenlignet med 98dager som det var første perioden han var borte:)

Uff, jeg er så vanvittig trøtt om dagen...i formiddag var jeg skikkelig uggen også, men alt det er vel bare innbilning..hehe. Er til å bli sprø av:p ingen tegn til tanta da...og kommer den som antatt så er det rart jeg ikke har blitt oppblåst allerede?! Pleier å bli det i dagene før...

 

Kos deg masse i dag da Metti:)

 

Tigerlise, kjempe fint at hcg stigningen er bra!, sånt liker vi å høre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen søte Dossa :) Er IKKJE glad for at du er lei deg, er berre glad for at du fortalte det :) Og eg beundrar positiviteten enormt!! :) stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessy, jeg skjønner at du ble litt skuffa, men 25 dager går fort vettu snuppa *smiler* Du har jo oss i bollen som mer enn gjerne vil holde deg med selskap.

Ikke lenge til du skal teste vel? Jeg er så spent på dine vegne og håper virkelig at du har en liten spire på gang ;)

 

Metti, så artig at du skal møte Roselilly *smiler* hilse så masse.

 

Tigerlise, det var gode nyheter at alt er bra med den lille reka :) Den har å holde seg godt fast og ikke komme før den er klar for å vise seg frem :)

 

Lilla, du er god og søt :) liker deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: Så koselig med besøk av Roselilly :) Hils henne så masse fra bollen :D

 

Tigerlise: Såååå bra med fin hcg-stigning, sånt liker vi å høre :)

 

Jeg fikk negativ test i dag..så hvis ikke mensen dukker opp i løpet av de neste par dagene så var nok el for sen :/ Da er det spørs om det er mye håp om fulltreffer altså. Men vi får se..håper i alle fall at mensen venter til ETTER gyn-timen hvis den nå absolutt må komme da :P

 

Så flink du er å holde styr på alle ting Dossa :) I morgen er nevrologtomen ja..og jeg gleder meg så utrolig mye til å bli ferdig med den! Pappa skal kjøre meg så jeg slipper å betale parkering..er jo så vanskelig å vite hvor lang tid det tar..og så er det ikke så lurt at jeg kjører selv hvis jeg svimer av hos nevro, blir så slapp etterpå da!

 

Har fortsatt vondt i halebeinet, men det må jo være andre grunner til det da..særen og, var så sikker på at det var et godt tegn.

 

Ok, nå er det irriterende med denne "for mange smil"-meldingen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere er glade på mine vegne :) Glad i dere alle!

 

Tessy, kjipt at hjemkomsten ble utsatt, men nå er det i hvert fall for siste gang...

 

Dossa, god bedring med hosten :)

 

Renate, så flink du har vært med slankingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Leah, hvorfor kan vi ikke skrive så mange fjes som vi vil *arg* :)

 

Nå har gullet gjort lekser så da skal jeg reise og hente jentene. Synes det er greit at han får gjort leksene sine i fred og ro :)

Kommer til å gå fint hos nevro imorra Leah. Fint at du blir kjørt, kjedelig å betale mye for parkeringa.

 

Hmmm....middag idag.....hva skal dere ha? Finner stor inspirasjon her i bollen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Dossa, 25 dager går fort det også!:) Jeg har vel egentlig IKM på torsdag, men har satt opp fredagen...så mulig jeg tester fredag morgen?! Har lyst å teste, men jeg tør virkelig ikke:P

 

Til helgen stikker jeg og Simone til lampeland og besøker ei venninne og hennes lille familie hele helgen:) Så det blir stas! er lenge siden vi har sett dem nå. Jenta hennes er litt over 2 år, så jentene våre får det nok fint sammen håper jeg:)

Har vært i et lite møte på jobben i dag, der jeg uttrykkte et ønske om å øke stillingen min til 65% natt i steden for 50, ser virkelig ut som jeg kan få det fra april:) så det er bra!! Og om timingen passer litt dårlig med en ev graviditet så får det så være...

 

Jepp tigerlise, nå er det aldri mer afg!!:D *lykke*

 

I dag blir det rett og slett risengrynsgrøt her!:) Simone elsker det..og jeg elsker det:P hihi tar jo litt tid å lage, men godt er det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte ungene hva de ville ha til middag idag, og da blir det omelett med ferske rundstykker *nam*

 

Vesla og jeg satt i godstolen og koste oss. Plutselig sovna ho :) lot henne få sove 15 min, burde ikke ha gjort det for nå blir ho umulig å legges til kvelden. Men jeg fikk bare ikke liv i jenta, så da lot jeg ho sove litt *smiler*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg spist middag helt alene i dag..samboern er på jobb og venninna som skulle være med Leah hjem i dag ombestemte seg, så Leah ble med henne hjem istedet :P Rart å være alene, men litt deilig også :) Har sett en film og kost meg med kyllingfilet og wog-grønnsaker med parmesan på :D

 

Bare 5 smil..det var ikke mye, tenkt når vi blir gravide da, da trenger vi jo masse smil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har en ekkel følelse etter at jeg hentet i bhg i dag... Fikk følelsen av at det er vår skyld at ungene er smittet med omgangen. Var t.o.m. et par småunger som ble innlagt på sykehus... Huff, fikk skikkelig vondt inni meg altså! Syntes vi hadde Anton lenge hjemme (har jo null peil på dette ettersom han ikke pleier å være syk), dessuten visste jeg ikke at det var så alvorlig. Han var jo i fin form hele tiden, og har alltid plagdes litt med løs avføring... æsj altså, nå er jeg sikkert skikkelig poppis :P Var max uflaks med timingen også, jeg bare MåTTE på jobb ellers hadde nesten 100 mann ikke fått lønna si. Noen ganger ønsker jeg meg en skikkelig på-gulvet-jobb uten ansvar... Håper det går bra med alle barna og at epidemien gir seg snart i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tigerlise vennen. Du må ikke gå rundt å ha noe som helst skyldfølelse for det som har skjedd med de barna. Omgangssjuken er svært smittsom og det er ingen som kan peke finger på noen og gi noen skyld. Hvorfor føler du skyld vennen?

Klemme på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du hadde stigning, Tigerlise! Da kan vel skuldrene senkes en god del hakk.. Og ikke tenk på det med smitte i barnehagen. Slike virus er utrolig smittsomme, og det stammer høyst sannsynlig fra barnehagen. Hos oss har de en 48-timers "karantene"-regel etter siste tømming, men snuppa har også alltid hatt løs mage, ikke godt å vite.

 

Tessy, så spennende at IKM er rett rundt hjørnet! Har en god følelse for deg jeg:) 25 dager går forhåpentligvis veldig fort. Skjønner at du er glad for å få han hjem for godt..

 

Idag hadde jeg hjemmekontor frem til lunsj. Litt statistikk og en kjappis med min kjære før jeg dro opp på jobb igjen ;-) EL- slim igår og idag, og litt smerter i magen idag, så håper og tror at dagens dose skal gjøre susen:) Føler på meg at EL kommer i morgen eller torsdag. Mannen min har hatt mange kveldsvakter i det siste, og det funker som regel dårlig med sex når han er hjemme rundt kl 23. Så da får vi heller prøve å ta det på dagtid. .Nå er jeg trøtt som en sekk, og har bare tenkt å ligge på sofaen resten av kvelden. Gleder meg til fruene komme, da har jeg og mannen min en date :-)

 

Metti, var det hyggelig med besøk i dag?

 

Leah,lykke til hos nevrolog idag? Hvilken CD er du på nå? Håper at gynekologen finner en spire i magen din jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre her at du ikek må føle på at dere er grunnen til sykdom i bhg...sånt skjer jo og det er jo alltid noen som blir syke og mer syke enn andre...

 

Er så spent på testinga om noen dager...i kveld har jeg kjent litt stikkniger nederst i magen og ulming...blir så redd for at det er TR vettu:O hehehe...men tappen er lukka da....hm!

er det noen av dere som har peiling på detta tappetafsingsfreiene..jeg klarer ikek la vær men vet ikke når den ev skal åpne seg før mens, vet bare at jeg har kjent det når tr kommer, men kan jo selvsakt ikek huske om det er samme dag, dagen før eller fler dager før:S blir jo egentlig bare gal av hele greia og vurderer å ta en test i mårra osm kanskje kan gi meg et svar...hva tenker dere?...nei, er vel for tidlig?

(litt ego, men måtte få ut litt frustrasjon) :P

 

Håper alle har en fin kveld!

 

Hvordan var minstejenta å legge i dag da Dossa, gikk det greit?

 

Håper du har rett Verpesyk:) og bra du fikk lagt inn litt aksjer på dagen i dag da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, spennende med deg :) jeg krysser fingra for at noe er på gang hos deg *smiler* Vesla pleier å legge seg kl 19, vi la ho litt før åtte og det gikk overraskende bra jo *ler* Ho sovna, jeg hadde trodd det skulle bli verre :D bare glad det gikk som det gjorde *hehe*

 

Jeg er så trøtt, så burde egentlig bare hoppa i seng, men så vil jeg se frustrerte fruer *ler* Må ikke sovne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt sikkert testet, Tessy, men så er jeg jo testoman også, hehe. Men du må ikke teste om du blir veldig lei deg av en negativ test... Håper du får et positivt svar den dagen du bestemmer deg for å teste iallfall :)

 

Tusen takk for gode ord, damer! Dere er alltid så snille og støttende, så glad jeg har dere :P Grunnen til at jeg føler vi har skyld er kommentaren til hun i bhg i dag. Anton var forsåvidt symptomfri nå, men om han fikk det tilbake måtte han være hjemme til han helt sikkert var frisk og ikke smittsom. Og så sa hun dette om de 2 som var innlagt osv... Fikk så vondt inni meg da... Skjønner jo at vi sendte ham tilbake for tidlig, men det var virkelig ikke meningen å smitte de andre :( Huff! Skal ikke være lett å være foreldre :)

 

Da blir det natta her. Sov godt skjønne fisker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at hun var såppas enkel å legge:)

 

fruene står på tv her og...prøver å lege meg kl 22 da! jeg er jo trøtta selv om dan...

 

Nattaklemmer herifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, her står frustrerte på opptak, så da blir det date i morgen :) Bra at legginga gikk fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: siden du er litt testoman har du kanskje testet tidlig de gangene du har væer gravid også...hva har resultatet vært 12 dpo?? så du hadde skrevet i det jeg hade lagtret mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vert på jobb og i formiddag hadde jeg et hyggelig besøk av Roselilly... Fikk også litt akupunktur/ fysio så det var kjekt :))

 

Er frustrerte fruer som står på her også selv om jeg ikke fyller så mye med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...