Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Ønsker: Jeg kan også bli helt vippet av pinnen av sånne små ting, så jeg skjØnner deg kjempegodt på de gardinene altså :P

 

Jeg har faktisk ikke sett så mye på babyklær, kun når det er noen jeg kan kjØpe det til, som da bestis fikk en liten gutt i november, da var det gØy å gå å kikke på babyklær da!

 

Vi hadde det helt fantastisk fint i går, Leah koste seg så utrolig masse og akte og lo i de nesten 3 timene vi var der. Sovnet kjapt i går gjorde hun også, og hun lurte på om vi kunne gjØre sånne ting flere ganger..så jeg tror det er noe hun vil ha i "fine-minner"-hjertet sitt :D Jeg fikk masse trim også, hun akte ned og så dro jeg henne opp, lØp opp mange ganger og var ganske svett da vi dro derfra til tross for -12 grader..Så tro meg, hadde jeg ikke vondt i bekkenet fra fØr, så har jeg det i alle fall nå :P Men det var bare så verdt det!

 

I dag har jeg ikke tenkt å gjØre en dritt tror jeg..Vet jeg burde trene, har ikke vært flink denne uka..men tror heller jeg innvilger meg selv en dag uten "må-oppgaver" :) Det eneste jeg må rekke fØr puddingen skal hjem er å dusje, thats it!

 

Cornflake. Sender deg en god klem! SkjØnner godt at du ble lei deg av å få en sånn beskjed, spesielt når alt tydet på at alt var som det skulle. Det er fullt lov å være lei seg og skuffet når man får vite noe sånt. Heldigvis så kan du få hjelp til å bli gravid, jeg krysser fingrene for at ventetiden ikke blir lang men at du kan komme i gang ganske kjapt! å vente på noe godt suger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker, unnskyld men måtte le av innlegget ditt ;) jeg synes bare jeg kan se deg for meg der du nettopp har oppdaget bommerten *ler* Men samtidig så skjØnner jeg deg sååå godt at det vippet deg av pinnen! Er slike små ting som kan vippe meg av pinnen også, og det er så godt at vi er flere som har det på akkurat samme måte *smiler*

 

Du er kjempe flink som syr og ordner Ønsker :) Tar du imot bestilling eller *knis* Du må ha en super fin sy dag og kos deg *smiler*

 

Leah, godt å hØre at du unner deg en fri dag idag. Det synes jeg absolutt du skal gjØre, legge deg på sofaen og lese en god bok. Kanskje ha en varm kopp med sjokolade som står på bordet ved siden av deg og en kjeks eller to *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig beskrivelse av ettrmiddagen din og vesla igår Leah! Jeg blir helt varm i hjertet når du forteller om "fine minner" o.l. Hva gir vel i grunn mer glede i et mammahjertet når man vet at ungene har det fint.. uansett?!! Når Vesla her drar frem bamsene, Maileg-kaninene og dokkene og leker te-selskap med det nye koppestellet hun fikk til jul.. og snakker med lekene sine som jeg snakker til henne" husk å sitte pent og spise over tallerken da Jill" (Jill er favo-bamsen hun fikk av pappa da han hadde vært i London på jobb:) )

" mamma blir så glad når jeg ser at du spiser maten din opp vet du" kan hun si og klapper dokka forsiktig på hodet.

åh, sukk.. så glad man er i dem!

 

Hehe.. ja, du kan le du Dossa:) ok, jeg ler litt jeg også altså.. når jeg er ferdig med å sy og det ser perfekt ut! :D

Syr på bestilling? Sender deg en melding.

Jeg syr fordi det er terapi for meg å drive med kreativt. Synes det er såå koselig å holde på med.

Men apropos.. jeg Må komme meg ut av pysjen her, få dusjet og kaste meg over symaskinen. Det blir ingen pute til en liten baby av å sitte og prate om det!.. og hun fortjener en egen pute, som ny verdenborger har blitt, synes jeg:)

 

Ha en fin dag dere. Det er virkelig koselig å snakke med dere!

Ps: jeg føler meg absolutt ikke tissetrengt nå, men når jeg gjør, så kan hende jeg tar en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker, skjønner godt du ble fortvilt og sint når det ble skjevt.

 

Cornflake, sender deg en klem!!!! Håper det går bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi endelig hjemme att. Gullet har stor kost seg på bowling bursdag idag *smiler* Jeg var ikke med, sa hadet og reiste for å handle. Gullet kjente kun bursdagsbarnet og de 12 andre var ukjente for han. Gullet mitt blir usikker og litt redd i slike situasjoner så han hadde gråtet litt men kusina mi og de andre gutta trøstet han og gutta åpnet armene for han *søtt*

Jeg veit ikke hva som gjør han så usikker og redd. Han er en gutt som liker rutiner og trenger å vite alt. Håper det er noe han vokser seg fra, for det blir av og til litt slitsomt.

 

Mannen leser for ungene ikveld *digg* Jentene var lagt før vi kom hjem. Og rotet fløt i huset, jeg blir gaaaal. Må da kunne gå an å rydde litt vel *gliser*

 

Idag hentet jeg resepten på dobbel pergo *juhu*

 

Nå skal vi snart se en film og bare kose oss *smiler*

Hva gjør dere på ikveld da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars liten gutt da. Min nevø var helt likedan. Han ble bare litt utrygg i sånne situasjoner, og i tilleg sjenert, så.. ;)

Han vokste det av seg, og det gjør sikkert gutten din også Dossa:)

 

Nei ikveld ligger jeg rett ut på sofaen med Smash-posen på bordet, ser på NRK1 og strikker på jakka mi. Lurer på når jeg i grunn skal bli ferdig med den! Fin og olivengrønn (min favo-farge) blir den da, men.Ferdig til høsten igjen tenker jeg. Passer i grunn bra det, for jeg har store planer om at det er en spire i magen min, og da har jeg en periode foran meg hvor jeg ikke får brukt den :D

Passer fint i september/oktober å trille en liten bebis i vogn og ha på meg en hjemmestrikket tykk, god jakke i 100% ull som den sikkert fortsatt litt "boblete" magen får plass i siden "livet" går rett under puppa. Hahaha:))

 

Ellers... smash-posen er snart tom. He-he;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noe lurer på modellen, så er det modell nr EE-206 fra Drops Design:) garnet er Eskimo. Jaja.. for de som evt. lurte.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke stort ikveld. Lillegutt ble lagt for 20 minutter siden, han sovna nemlig i bilen istad, så gadd ikke å prøve å legge han til vanlig tid.

 

Nå skal gubben og jeg spille en omgang backgommon før vi skal leie en film :) og deretter legge inn noen aksjer, haha!!

 

Ha en fin kveld jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Ønsker :) ja jeg håper gullet mitt vokser fra seg den utryggheten. Han er lity sjenert også og det gjør jo ikke saken bedre.

Men det viktigste var at han hadde det gøy på bowling bursdagen :)

 

Burde egentlig bare hoppe til sengs for jeg er stup trøtt, men jeg ser på james bond film og skulle gjerne sett den ferdig. Det kan jeg drømme om *haha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksjer ja Renate, det synes jeg dere bør gjøre. Her venter jeg bare på tr. Sikker på at jeg ser spor hele tiden, men ingenting skjer egentlig. Jaja. Tester ikke før til uka igjen uansett.. og såå lenge kan vel ikke tr la vente på seg??

Har selvsagt mest lyst på en positiv test såklart, men som en annen her sa på en litt annen måte at, hvis det likevel ikke skulle klaffe denne måneden heller så kan tanta bare likegodt komme med en gang. greit å få det overstått liksom:(

 

Nei, mannen er på guttas kveld, jeg har strikket et halvt ermet, så nå køyer jeg. Full guffe imorgen så like greit å lade batteriene skikkelig:)

 

Natta damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle =) ser at her inne er det flere kjente "fjes" :) Litt dumt, men også litt greit å se at ikke alle har gått videre uten meg. Har hatt en laaang sommerferie for å si det sånn :P ikke fra prøvinga, men fra forumet. Er veldig klar for å starte på "nytt" nå!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst film alene ikveld. Haha! Og ingen aksjer! Vi ble aldri enige om hvilken film vi skulle se da han liker action og jeg komedie, spesielt de romatiske. Han ble oppgitt og gikk å la seg for han var så trøtt... Han var oppe kl 6 idag med Ilyas og jeg fikk sove til 12.00! DEILIG! Da ble jeg vekka.. Ulempen med å sove lenge er at jeg ikke er trøtt nå og må opp med Ilyas i morgen.

 

Så på "Beacuse I said so" synes den var arti :) Får heller satse på noen aksjer i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dossa, så bra at sønnen sin koste seg i bursdagen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere jenter som er så flinke med symptomer og sånt... I forhold til EL slim, hvor mange dager kan man ha dette?? Og var det sånn at når det er stopp på slimet, så er EL over??

 

Var noen som nevnte at man kunne ta i slimet og strekke det... (Herreguuuud jeg dør nå som kommer med detaljer, men det får være - beklager for dere som ikke takler intime detaljer - dere får hoppe over) Hvor langt kan man strekke dette slimet?? Jeg har vel alltid lurt på hva dette slimet har vært, og ikke tenkt at dette kommer ca 2 uker før mens og kan være EL slim. Når dere har snakket om dette tidligere så har jeg tenkt at jeg har ikke EL slim, til det kom her om dagen!!! Herregud, så grønn det går ann å bli.... Håper noen kan hjelpe!!

 

 

Sorry for slikkelig EGO innlegg i det siste, sitter for det meste på mobilen min og leser, og vanskelig å kommentere og huske alt når jeg er på tlf og i tillegg sliten etter masse jobbing!!! Håper det går bra med dere alle sammen! Er veldig glad for å ha blitt tatt så godt i mot her i bollen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde jeg vært i senga nå... Men jeg får ikke sove og jeg blir GAL!!! Ulempen med å sove lenge idag, selvom det var DEILIG!!!

 

Nå er jeg enda en dag nærmere IKM, som jeg forsatt ikke helt vet når er og det gjør meg enda mer GAL!!!! Haha!! Merker jeg bare tenker mer og mer på å bli gravid. Hadde jeg ikke mistet nå ville jeg snart vært i uke 9 om jeg ikke har regna helt feil.. Nesten ferdig med 1.tri. Veldig leit, men kommer vel over det etterhvert? :)

 

 

øNsker dere alle en fin-fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

Renate, fikk du sove til slutt? Håper gutten din ikke ville gry tidlig opp idag siden det var din tur til å stå opp ;) Jeg skjønnet godt savnet ditt etter spiren du mistet *snufs*

Men vi må bare tenke positivt og tenke at det blir da snart vår tur *smiler*

 

Nå har jeg støvsugd gulvene, tørket støv, bretta og hengt opp to klesvask *uff* ikke det beste jeg veit *ler*

Burde vasket badene men det får bli seinere.

Idag ville ungene gå på ski på det lille snø vi har og ake.

Så det et planen for idag også skal vi lage bål og grille pølser og slike hvite puter jeg ikke husker hva heter *haha*

 

Sola skinner hos oss idag og det er bare minus 5 grader :)

Blir en deilig dag.

Kos dere masse dere også jenter :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så effektiv du er Dossa:) vi har klart å dusje, kle på oss og spise frokost vi. Ikke kommet lenger;) vi skal ut og ake og gå på ski idag, og spise krabber hos svigers ikveld. Nå har jeg lest at gravide ikke skal spise innmaten i krabbene (det brune), og selv om jeg ikke vet om jeg er gravid enda, så tror jeg jeg skal lure meg unna og si at jeg er mett eller noe;) vil liksom ikke ta noen sjanser, men vil ikke at noen skal skjønne at vi prøver på å få barn heller. Hele familien skal samles der ikveld liksom.

 

Jeg blar litt i et byggemagasin idag. Må se på forskjellige løsninger. Vi skal bygge litt til våren, bare tilbygg altså. Få litt flere soverom, vaskerom og en ekstra stue. (eldstemor har blitt så stor at hun trenger egen plass når venner kommer på besøk, og da er det fint med en ekstra stue)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, jeg kom i seng litt over 06.00, og lillegutt våkna 06.45, tror ikke jeg helt rakk å sovne i mellom nei. Ringte mamma for å høre hva slags planer de hadde idag, men de skulle på boligmessa i Lillestrøm(?), så da gikk det ikke med barnevakt der gitt.. Men jeg overlever!

 

Ilyas er sur og grinete han også idag, og trøtt i ansiktet. Han virker litt varm, så får måle tempen... Han har ikke vært syk (bank i bordet 1000000000 ganger) denne høsten/vinteren her, så jeg går egentlig bare å venter på at sykdommen skal komme inn i huset her også snart. Men mulig han bare er trøtt også. Bruker å sove til 08.00 til vanlig!! Kanskje jeg får 30 min på øyet etterpå om Ilyas legger seg villig i senga for å evt hvile ihvertfall.

 

Har ikke gjort så mye mer enn å sette på en klesvask, ta på oss klær og spist frokost. Skal gjøre litt her nå, så jeg ikke sovner helt :)

 

Joda, prøver å tenke positivt, og greier det som regel... Men merker det blir litt ekstra sånn når man ikke får sove og sitter oppe alene, i MANGE timer og tenker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker, hvis jeg først setter igang så kan jeg være kjempe effektiv *smiler* ;) Badene får vente til imorra gitt, orker ikke mer idag.

Så gøy å bygge på *smiler* Kjekt å ha tumle plass med huset fullt av unge :)

Renate, fikk du en dupp idag? Håper dere har kost dere :)

 

Vi har nettopp kommet inn. Ungene har stor kost seg med å gå på ski rundt huset. Så reiste vi til skolen og akte for der er det flotte bakker :) Etter noen timer så lagde vi bål og koste oss med å grille pølser *smiler*

Hatt en super fin dag og det sa ungene også :)

 

Nå skal alle ungene rett i badekaret.

Mannen og jeg tar et bad seinere ikveld og kanskje det blir litt koz også ;) blir en film og snop ikveld *gleder meg*

 

Nyt helga jenter og kos dere masse <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen dupp nei, så blir tidlig kvelden her idag ja. Gubben skal på jobb kl 21 uansett, så er ikke så farlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som dere har hatt en fin dag Dossa :) Skulle ønske vi også haddde snø... :)

 

Her har vi hatt en rolig dag, inne. Har dårlig samvittighet ovenfor Ilyas, men vi får ta det igjen i morgen. Da er det treff med barselgruppa på formiddagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooooooo vakre damer:)

Korsen går det?? en herlig helg er overstått med snusing og dulling av ny baby hos venner, her sitter jeg og knatrer på tastaturet, men burde heller ha tatt på meg "vaskekostymet" haha. Nei, jo, jaa.. jo, jeg burde faktisk det altså!

Idag står på tapetet: rydde og vaske hus og klær, handle mat OG for ikke å glemme graviditetstest!! og å lage kylling/pasta med fløte og spinat til middag og ikveld: div. aktiviteter med ungene. Mannen hit og jeg dit.. og vi treffes alle fire hjemme igjen ca kl. åtte ikveld.

Jaja.. og sånn går no dagan;)

 

Dere da? hatt en fin helg?

 

Jeg nå?.. opp av sofaen.. PRONTO! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...