Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Så spennende Tessy!!!! Du får holde deg noen timer til og teste igjen etterpå, evt dra å kjøpe deg en digital test :) Jeg regner med at du er gravid, så: GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er vi også oppe tidlig. Sto opp 06.30, jeg skal nemlig på dagvakt idag, så blir en lang dag for lillegull i barnehagen. Heldigvis våknet han da jeg våknet, så jeg slapp å vekke han, men han er trøtt han også stakkars. Ingen av oss som er vant til å stå opp så tildlig. Spiser frokost på jobb/i barnehagen, men jeg orker ikke stresset på mårran, så nå ser Ilyas på Handy Mandy og jeg kan surfe litt her inne :)

 

Ha en fin dag jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut tessy. du kan spare noen timer for å ta en ny test vet du! :)

Gratulerer! ;)

 

Jeg får slenge meg på med el gjengen jeg da. tok en test i går kveld som var superpositiv, så etter akutimen løsnet endelig egget her også, bare så dumt at min kjære er borte! da får jeg henge og slenge her inne en syklus til da, måtte den bli kortere enn denne! ser ut til å bli en 40 dagers hvis TR kommer om ca 14 dager!

 

Ha en fin dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå sååå spennende Tessy <3<3<3

Dette lover jo veldig godt snuppa, hold deg noen timer og ta en ny test. Da vil streken være enda tydeligere *juhu*

Du er gravid vennen, gratulerer så masse :) :)

 

God morgen forresten *ler*

Ble litt ivrig da jeg leste dagens innlegg ;)

 

En dag nærmere EL *juhu*

Leah, 4 dager til din gyn time. Tida går fort snuppa <3

Tessy, bare 23 dager til du kan holde rundt mannen din og fortelle han den fantastiske nyheten du bærer på *smiler*

 

Ha en fin torsdag jenter <3

Nå må jeg komme meg på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleblomst, så gøy at du endelig fikk EL *juhu* men trist at mannen din ikke er hjemme :( krysser fingra for at det blir en full treffer neste runde *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1326350228' post='143926850]

Lilleblomst, så gøy at du endelig fikk EL *juhu* men trist at mannen din ikke er hjemme :( krysser fingra for at det blir en full treffer neste runde *smiler*

 

Har mine tvil... har de siste syklusene fått tr og el omtrent alltid i helgene, men siden alt er forskjøvet nå så kan jeg komme til å ha neste el også midt i uka, dvs at påska blir beste sjansen vi har, hvis tilfeldigvis el er den uka han er hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessy: Eg følte det jo på meg!! :) GRATULERER!!!!! du skal vel fortelja det før han kjem heim??? Viss test streken var tydelig i dag sjølv omd en va svak, ville eg ha venta til i morgon. Ta ein cb då heller. Ein ny test no vil jo bli identisk som den forrige. Betre å få sterkare strek i morgon syns eg. Testen tullar ikkje med deg, den viser det den viser ;)

 

Leah: Syns å ha lese lenger oppe at du ikkje fekk jobben?? Nei og nei. Så utruleg leit i sofall. Der gjekk dei glipp av ei flott dama!!Om ei lita stund har du fått ein anna jobb, som er kjempefin, og då kjem du gjerne til å vera glad for at det ikkje blei denne.... Er kanskej ei meinming emd det vennen min.

 

Lilleblomt: Så utruleg dumt at eggl kjem når han ikkje e heime! Føler med deg!! stor klem

 

Eg har kome meg på jobb i dag utan å kasta oppø. STo opp 5 og tok tidleg buss slika t det iallefall ikkje skulle vera så mange som såg det om det gjekk gale. OG det var på nød og neppe. HAr dessutan vaska klær hos mamma (sia eg har budd der no når mannne er vekke) og har tatt milo skyllemiddel på klærne mine, og eg blir altså så dårleg av den lukta. Vurderer å gå ut å kjøpa nye klær. Elles spent på denne dagen, i morgon og helga. Skal sova hos ein kollega i natt, avtalte før eg blei kvalm, og skal på hyttetur i helga. Vil ikkje nokon skal vite det enno. MEn det blir skikkelig vanskelig, så dårleg eg er. Søtter meg så godt eg kan til teorien om at kvalme er et godt teikn. Merker fort eg blir urolig når eg ikkej er kvalm :)

 

Ha eins trålande dag alle sammen.

 

PS, syns eg las i går at *HAli er gravid, er ikkje sikker, må sjekka det. MEn ho er jo ein gullfisk. Hali viss du les dette og er gravid: GRATULERER!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk jenter!!! men jeg tør ikke tro på det ennå, tror nok ikke på det før jeg ev tar en digitaltest! :D

 

også er jeg så stolt av Simone i dag...bare nå på mårran har hun sagt 4 nye ord!!:) "dørst" (tørst), "meg", "deg" og "kald"

 

Uff, lilla...ikke gøy med den kvalmen!! jeg hadde det akkurat likedan sist så det er noe jeg ikke gleder meg til...:o men alt annet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

Uff, jeg er tidlig oppe da Simone skrek litt i 5 tiden, men har sovna igjen...jeg derimot, nei! Og dere...jeg gikk på do da kl 5 også angret jeg meg skikkelig etterpå, for jeg hadde lyst å teste...fikk ikke dette ut av hodet så 20min etterpå presset jeg ut en liten prøve.....

Vel, på g-testen er det en svak, rosa strek!!!!! :o

Jeg vet ikke hva jeg skal tro...kan det virkelig være at jeg er gravid??? Skal nevnes at tappen fortsatt er godt lukket og jeg er på dag 28( med sykluser på stort sett 27 dager) klarer ikke tenke helt klart og tør definitivt ikke stole på dette resultatet...har fått bare blendahvite tester i et halvt års tid nå da....

 

Håper alle har sovet godt og får en fin dag:)

 

Hvordan ligger det an med deg ønsker? Sal du teste i dag?

 

Klem fra forvirra meg:)

God morgen og kjææære vene Tessy !:)) KLART den er positiv! Strek er strek!:)) Juhuu. GRATULERER. Så glad jeg blir på dine vegne.. og alle andre som har testet positivt. Det er STOR lykke det der!

 

Jeg håper jeg kommer etter. Men igår da den verste vondten i magen og ryggen ga seg, så bestemte jeg meg for å legge meg. Ga mannen min et laaangt kyss;) og en god klem. Han sa umiddelbart det jeg har følt i en uke nå "Oj, så varm du er jenta mi!! ". og det har jeg også følt en ukes tid. Varm, blussende rød i kinnene og følt det som at jeg brygger på noe. Men det slår liksom ikke ut! Jeg har nå aldri hørt at varme er hverken det ene eller andre når det kommer til å være gravid.. ja, bortsett fra at jeg har vært veldig varm de siste tre månedene da.. men det er nok tyngden, at jeg er sliten og stor osv.

 

Jeg har ingen test i huset nå ivertfall. Fyrte av tre stykker på kort tid:( Vet ikke når jeg kjøper test. Venter egentlig bare fortsatt på tr i grunn. Ikke vondt i magen idag da heldigvis:))

 

Så søt datteren din da. Fire ord er bra mye på en gang det! :)

Vakkert navn også forresten.

Min lille-mor på nylig blitt 4 fikk på seg en skikkelig kul snekkerbukse fra PompDeLux idag og høy hestehale. Hun så seg i speilet og sa " se, mamma. Idag er jeg skikkelig kul asså". Ikke et spørsmål, bare en bekreftelse. Ha, ha. Bra med selvtillit:))

 

Må løpe. Jobben venter:)

Gode klemmer og ønske om en fin dag til alle sammen:)

Selv krysser jeg fingrene for at tr ikke kommer, men.. tar med noen remedier i veska i tilfelle ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så spennende, Tessy! Gratulerer sååå mye :) Et lyspunkt i ventetiden... Håper du ikke blir altfor kvalm, siden du er midlertidig alenemor.

 

Lilla, så kjedelig med kvalme, men som du sier så skal det jo være positivt :) Bortsett fra omgangssjuka har jeg ikke vært kvalm heldigvis. Har ikke vært det de forrige 4 gangene heller, så er nok en av de heldige. Men så er jeg jo også mer utsatt til å miste, så... Jaja, satser på at denne spiren har tenkt å bli værende. 8+0 i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt medarbeidersamtale og det gikk så fint atte *smiler* Hadde en god samtale med rektor :) føles godt å vite at man kan prate med ho om hva det måtte være uten å være små nervøs.

 

Tessy, så flink jenta di er som har lært seg nye ord på mårran. Kan tenke meg at mor i heimen var stolt da ja ;) Du må la det synke inn, så vil du etterhvert forstå at du er gravid snuppa *juhu*

Har du tenkt å fortelle det til mannen din nå eller vente til han kommer hjem att?

 

ønsker, så søt jenta di er da *smiler* Det er bra med selvtillit :)

 

Tigerlise, godt å høre at det er bra med deg og din lille spire *smiler*

 

Lilla, håper kvalmen gir seg snart og at du blir i bedre form <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter!!:) nå har jeg tatt to tester til, og begge er sterkere enn den jeg tok kl 5:D:D en fra billigtester og en fra tina...

Dessuten så fikk jeg så veldig stikkninger i niplene i sta, og dette er litt festlig, men nå kom det litt melk ut (!!) når jeg klemte forsiktig..men det er jo tidlig da!!! Sluttet å amme for 15mnd siden:P:P og melka sluttet helt for ca 9mnd siden:P så ja..det er vel et greit tegn å stole på det også!!

 

Jeg vet virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå og har mest lyst å bare si det til sambo med en eneste gang, men så vil jeg også overaske han med en fin gave og en spesiell måte å si det på..hva ville dere gjort??!!!

 

tar en digital i mårra da...

 

Så fint dossa, at medarbeidersamtalen gik fint!:) blir årets medarbeider du vettu!hihi *smiler*

 

Tigerlise: kjempe fint at du er i fin form, jeg satser på at kvalmen ikke kommer før rundt uke 7 (da den kom sist) og kenneth kommer hjem den dagen jeg bikker inn på 7 uker så kanskje jeg berger det:)

 

ønsker: takk for at du liker navnet på snuppa vår:) og veldig bra at dere har ei selvsikker snuppe! de er jo så herlige!!:)

 

ønsker alle en super dag! <3 klemklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Tessy :)

 

Håper jeg kan komme etter i morgen når jeg tar ny test! Men har mine tvil, har fått vondt i ene puppen, og det pleier å bety at mensen kommer :/ Har hatt litt lave temper de 2 siste dagene også, så det spørs om det ikke blir en ny pp.

 

I går var jeg skikkelig langt nede, fikk en tlf fra nav som ikke var så positiv i tillegg til at jeg ikke fikk den jobben..Så jeg gråt hele ettermiddagen omtrent, samboern var på jobb og Leah trøstet så godt hun kunne og lot meg ellers være i fred. Stakkars, gråt enda mer fordi jeg syns så synd på henne som måtte ta vare på mamman sin :( Da hun ga meg kosepleddet sitt og sa at dette hjelper, så måtte jeg bare skjerpe meg og holde ut til hun var sovnet før jeg satte i gang igjen. Følte at alt bare raser sammen rundt meg, får ikke til noe..ikke er jeg frisk, men ikke er jeg syk heller, ikke klarer jeg å få meg jobb, ikke klarer jeg å få inn nok penger til å få det til å gå rundt, ikke klarer jeg å bli gravid og beholde..syns det holder nå! Vet at det ikke hjelper å være negativ å syns synd på seg selv, men jeg tror jeg trenger et par dager med akkurat det før jeg klarer å reise meg igjen. jeg er stort sett positiv, men nå føler jeg at alt er håpløst. Og dere er de eneste jeg kan si dette til, så bekalger at jeg dumper det på dere, men jeg vet at det alltid finnes støtte her i bollen og at det er lov å være trist og lei seg også :)

 

Prøvde å forklare til mamma hvordan jeg føler meg, men sa det litt dumt kanskje..sa nemlig i min dypeste frustrasjon at hadde jeg ikke hatt Leah, så ville jeg gitt livet opp. Ikke noe man bør si til mamman sin som har nok å tenke på selv, men ville bare få fram hvor utrolig håpløst alt føles nå. Hun sa at de ville selvsagt hjelpe oss om det ble krise, og det vet jeg jo..men hvis jeg skal bli 2-barnsmor så må jeg kunne klare meg uten mammas hjelp :P

 

Og det er en annen ting, det er jo ikke i det hele tatt fornuftig å i det hele tatt tenke tanken om å prøve på en til sånn som situasjonen er nå..men jeg vil ikke være fornuftig, jeg vil være gravid!!! Og jeg vil at alt skal ordne seg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessy: Hvis du klarer å vente til han kommer hjem før du sier det, så kan du jo få tak i en genser til snuppa som det står "Storesøster" på, som hun kan ha på seg når han kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hintet frampå i sta når vi chattet og lurte på om jeg visste om jeg kunne være gravid...jeg sa at jeg hadde sett litt rosa på papiret så derfor trodde jeg at håpet er ute:P(inget rosa i virkeligheten da) jeg har dermed bestemt meg for å vente! Veldig vanskelig tror jeg det kommer til å bli, men vill at det skal bli ekstra spesielt denne gangen! en genser var et smart tips Leah:)

 

og du, veldig bra at du får frem hvordan du føler det her inne! er godt å ha hvertfall ett sted man kan tømme ut frustrasjon, vi er her for deg vettu:):) god klem til deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lur du var, hihi :) Det blir sikkert ikke så lett å holde det hemmelig, men det blir skikkelig gøy om du klarer å vente til han kommer hjem :)

 

Ja, det er godt å ha dere og gullfiskbollen til å bare få ut frustrasjon..føler meg litt lettere faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Huff, lenge jeg har skravlet inn her nå...hehe :)

 

Men ja, JEG ER GRAVID! Og denne gangen håper jeg virkelig at det går bedre. Håper spiren klorer seg og holde seg inne der fram til termin i september. Fortalte mannen igår når han kom hjem fra jobben. Han fikk testene som en gave, innpakket. Han ble glad ja!!

Tilsammen er det 5 personer som vet; mannen, mamma min og 3 gode venninner. Resten får bare vente - tar det som det kommer.

 

Tessy - Gratulere så mye!! Ble kjempe glad på dine vegne!! :) Når er evt. termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah: Utrolig trist å lese at du ikke har det så godt for tiden!! Jeg håper virkelig at lykken snur for deg! Men når man er så langt nede, så er det bare en vei som gjenstår - opp! Så håper virkelig ting snur seg :) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla80: Kjipt med kvalme - håper det blir bedre etterhvert! :)

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg faktisk gleder meg til kvalmen kommer...heheh..jepp, I've gone mad!! Men jeg føler at jeg trenger en betryggende symptom, og kvalmen er det, føler jeg.

Har liksom ikke så mange andre symptomer enn øm rygg (murringer) og ømme brystvorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy: Ifølge FF-charten min har jeg termin 20.september, men det er amerikansk utregning av sv.skap uker. Men i Norge har jeg termin 22. Men jeg går for FF sin termin, for det stemte ganske godt med førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer dere graverte fiskene! ;) Bra noen av oss får det til! ;)

 

Du får holde på hemmeligheten litt til da Tessy, spar den til han virkelig trenger en oppmuntring, eller til han kommer hjem ;)

 

Leah: Skjønner deg så inderlig godt! Sliter med mange av de samme følelsene tror jeg... men jeg vet når ting blir bedre iallefall (når min kjære kommer hjem er det mye som faller på plass;) )

Jeg har tilogmed funnet et deltidsstudie jeg kan tenke meg å ta neste høst/vår! Det er deilig å se at det finnes noe jeg kan gjøre. ikke noe problem selv om jeg er så heldig å bli gravid i mellomtiden heller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, Leah... Vet ikke hva jeg skal si, har bare lyst til å gi deg en kjempestor klem!!! Du har det virkelig ikke lett for tiden... Men vet du, når du kommer deg igjennom dette (for det vet jeg at du gjør), så er du enda sterkere og du setter så stor pris på at alt ordner seg. For det kommer det til å gjøre! Håper bare det skjer Nå, for det har du så virkelig fortjent!!! Snille, gode, flinke Leah vår <3 :)

 

Hali, gratulerer så mye, så utrolig morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter, jeg er så glad for å ha dere <3

 

Jeg vet at det må jo nødvendigvis bli bedre, men i dag klarer jeg ikke å føle annet enn håpløshet. Heldigvis har jeg ikke tålmodighet eller utholdenhet til å være i samme sinnsstemning for lenge av gangen, så det vil nok bli lysere etterhvert..snart :)

 

Nå er det bare 1 time ca til jeg skal hente puddingen, gleder meg..hun gråt så veldig da jeg skulle dra i dag at jeg hjalp henne å kle seg for utetiden og så ble jeg stående ute sammen med henne i 30 min før det var greit at jeg dro..Mens jeg sto der så skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde kledd mer på meg før jeg leverte henne, hadde bare tynn thigts, tunika, kåpa mi og et skjerf..og det var -7 grader :S Trodde en stund jeg kom til å miste den ene tåa mi også :P

 

Men hun hentes tidlig og så skal vi i 15-15.30 tia ut i marka å ake, gå på ski og grille pølser og marshmallows sammen med min søster, hennes datter og ei anna dame og hennes sønn, så det blir nok koselig :D Skal i alle fall kle GODT på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...