Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God kveld jenter :)

 

Sukk, nok en kveld som tilbringes med å få Leah til å sove..gleder meg så til neste periode med *flink å sovne om kvelden* begynner..vet den kommer, men hadde helst sett at den var her allerede :P Blir ingen film på meg i kveld da, må komme meg i seng litt tidlig så jeg slipper å være så trøtt i morgen!

 

Jeg er klar til å skrifte i morgen..blir sikkert ikke så bra resultat, jeg pleier alltid å veie meg på fredager jeg, ikke mandag :P Men har i alle fall kommet tilbake til normalt kosthold etter jula, så det er jo bra :)

 

Jeg aner rett og slett ikke hva nevrologen skal gjøre, av og til så friker det meg helt ut at jeg ikke vet hva jeg går til, men egentlig er det like greit, så slipper jeg å grue meg til noe spesifikt :P Vet egentlig ikke hva en nevrolog styrer med, om han bare snakker med meg eller om han torturerer meg på noe vis..null peiling! Men legen min sa sist jeg var gravid at nevrologen kanskje ikke kunne gjøre så veldig mye mens jeg var gravid, siden det har innvirkning på svimmelhet og at man ikke skulle "plage" kroppen unødvendig..så det aner meg at det kan skje mer enn snakking. Hadde jo vært greit å vite om jeg var gravid før jeg dro dit da, men men..Tar en test til på tirsdag bare sånn for å ha gjort det :P

 

Syns forresten også det var noen fine og triste dikt..passende beskrevet hvordan det føltes å miste også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten fortsatt vondt i halebeinet/bekkenet etter at jeg har sittet en stund, merker det best når jeg ligger..og så "dirrer" det så rart i leggene når jeg ligger. Håper så inderlig at det kan bety noe bra, men hvis jeg bare er 5 dpo så er det jo ikke mulig. Syns også at ting lukter sterkere, men det kan jo fort være innbilning da :P Poffi har skikkelig kvalmende doggybreath i kveld, men så er han jo en hund da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter !! Nå sitter eg her på jobb på en trøtt mandag.. I kveld skal jeg ha tacokveld med svigerinnene.. Det glede eg meg til :)

 

Har nå meldt meg inn på treningssenter så nå blir sh bam , dirty dancing og zumba timer. Satse på å trene litt i studio og :). Det er jo mandag som er skrifte dag så derfor må eg jo sei kor langt eg har kommet i forhold til treningen :D

 

Utenom det så e eg veldig nysgjerrig på kor eg e i syklusen. Er ikke vant me å ikke vite når EL er..

 

Håper det går bra me TR jentene og masse lykke til til ikm jentene..

 

På fredag reise eg te Praha ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!!! Vil bare sende dere alle en STOOOOR klem.

 

Ellers anbefaler jeg dere å gå inn på denne siden her: http://www.buzzfeed.com/burnred/the-25-funniest-autocorrects-of-2011-281t

 

Jeg lover dere at dere blir ihvertfall å dra på smilebåndet. Jeg satt her å lo så tårene spruta igår og Ilyas så rart bort på meg.

 

Ha en fin dag. Jeg skal på jobb i natt igjen.. Ikke spesielt glad for det, men men! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgon kjære fiskane :)

 

Fine dikt ja... I dag er jo vektkontroll dagen/ bekjennelses dagen :) Eg bur hos foreldra mine no mens mannen min er vekke, så eg har ikkje tilgang på vekta mi. Blir desto meir spanande neste veke :) ER rimelig sikker på at eg har gått ned ein kilo eller to, men må jo sjølvsagt få det brekrefta. Har ikkje ete noko usunnt, har ete meir frukt og grønt, overhode ingen koffein, og fisk 4 ganger sist veke. (tenker på den vesle skatten som forhåpentlegvis veks) Er kjempespent på å vega meg. Denne veka kan det jo skje noko og, men trur at mest skjedde første veka, når kroppen går frå veldig usunnt til sunnt. Håpar de andre er fornøgd med veka på denne fronten. ER spent på graviditet for deko denne mnd. Eg tenker på deko sjølv om eg ikkje skriv så masse lenger. Eg har forresten lese at det å sitja foran data kan ha negativ effekt på svangerskap. Stresser meg. Eg sit foran data heile dagen på jobb.... Jaja, de kan jo vite om det iallefall. Ha ein flott dag. STor klem frå trøtte og kvalme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snupper :) Mandag er en tung jobbe dag *ler* men har en fri time idag så det hjelper masse *knis*

Metti. så herlig med en tur, jeg blir med deg jeg *smiler*

tanta er snill med meg, har lite med smerter *juhu* men dette er siste gang på lenge håper jeg *krysser fingra* :) :)

Tacokveld høres koselig ut Metti, kose deg masse :)

 

Renate, jeg skal sjekke ut den linken i fri timen min *smiler* Så blir jeg vel sittende og glise for meg sjøl her på arbeidsrommet *hahaha*

 

Ha en super fin mandag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Først må jeg vel skrifte..Har faktisk gått ned 2,4 kg :o Vet at det bare er første uka som blir så ekstrem, men det er jo veldig gøy :D

 

Må få puddingen i barnehagen nå, kommer sterkere tilbake etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! 5 kg på en uke,er det muuuulig? :) vet jo det er masse væske men alikevel kjempeglad.

 

Leah 2,4 kg er jo supert,vi er flinke...jippy ny uke nye kg

vektfiskene svømmer videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, hønny-bunny!! 5kg:O det må jeg si..og leah også! veldig bra jobba jenter:)

 

Jeg har gått ned 1,7kg, noe som er langt mer en jeg forventa...har trent en gang, men spist relativt sunt da! jeg får vel være flinkere til å trene denne uken kanskje! jo jeg må jo det, 2,4 kg til så er jeg minus 10 kg siden juli...men hovedmålet er vel totalt -15kg ... er halvveis:O så i juni når vi skal til Kreta hadde det vært gøy å ha nådd det! men får se hva som skjer hvis jeg blir gravid da... da legges jo så klart de planene på vent!

sånn der fikk dere dagens status, og også litt paln videre og mål...hva er deres mål??

 

ønsker alle en fin mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har eg fortalt forum ansvarlig om smilefjesene som kommer på egen linje så det sko de fikse opp i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra jobba metti! :)

 

Grattis med flott vekttap jenter! :)

 

Selv med massiv behandling med rensete/vanndrivende te, aku nåler, aktiv trening noen ganger, bra kosthold og massiv innput av vitaminer og tilskudd, så kan jeg bare melde om ca 900gram ned... rart jeg mister trua eller? møkkakropp ;)

Håper aku i morgen kan hjelpe meg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Wow, syns alle sammen har gått ned masse jeg :) Når det anbefalte er ca 0,5 kg i uka, så har vi jo vært veldig flinke :)

 

Jeg vet at jeg kommer til å slite med motivasjonen når de neste ukene ikke blir like bra som denne, selv om jeg vet at det bare er sånn det er, noen uker så går man ikke ned så mye selv om man gjør alt rett. Men skal prøve å holde ut denne gangen :P Har forresten som mål å gå ned 10-15 kg, men vil jo helst bli gravid sånn ca Nå, så da er målet å ikke gå opp mer enn max 10 kg på hele svangerskapet..Men det er jo ikke så lett å regulere om man blir full av vann og sånt, så i alle fall å være i aktivitet og spise sunt som gravid :)

 

Tempen min øker jevnt og trutt, håper så veldig at det er positivt nytt..men vet jo ikke om jeg er 11 eller 6 dpo. Tok en el-test som var veldig negativ i dag, var ikke antydning til strek før etter at tiden var gått ut :/ Men men..holder håpet oppe litt til pga tempen, i morgen blir det ny gravi-test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønny, Leah. Tessy og Lilleblomst: dere er kjempe flink som har gått ned i vekt :) :) jeg er stolt av dere jente!!

 

Jeg har glemt det til idag, men blir med fra nå av *smiler*

 

Nå har jeg en fritime *juhu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flinke dere er jenter! :)

5 kg ned og 2,4 kg ned!! Wow. Flott. Flinke jenter det:)

.. her drikker jeg vann og spiser nøtter og frukt hvis søtsuget kommer, men jeg har så absolutt!!! ikke gått ned ett eneste gram. Ikke for at jeg har meldt meg inn i noen gruppe eller noe for å gå ned heller altså, men. Ha, ha.. selv om gudene skal vite at jeg trenger det. Boblebuksa i str. M som gikk på ifjor gikk ikke i år:( så, ok. her må det skje noe liksom!!

 

Men grattis til dere jentene som virkelig har fått resultater:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Jeg syns også vi har vært flinke :D

 

Nå sitter jeg og lader opp til litt zumba :) Prøver å logge meg inn på nav, men de har tekniske problemer, så det er visst bare å glemme :(

 

Senere skal jeg og samboern ut å handle, det er rimelig tomt i kjøleskapet nå. Og i ettermiddag skal vi å spise middag hos svigerfar, blir torsk..så sunn middag det :D Og jeg bare elsker å slippe å lage middag selv :P

 

I morgen skal bestevenninna til Leah være med oss hjem, så da lurer jeg på å lage den pølse og makaroni-formen :) Leah gleder seg veldig til å få besøk, sist bestevenninna var her så holdt jeg på å skru sammen barbiehuset, men ble ikke ferdig så de fikk leke med det, så de kommer sikkert til å leke oppe i morgen :)

 

Nå når jeg har sittet en stund så kjenner jeg det i halebeinet igjen :o Akkurat sånn var det da jeg gikk med Leah, men det begynte jo ikke før jeg var 10 uker på vei i alle fall, så kan vel ikke gå rundt å tro at det er godt nytt :P Men hvis det ikke er pga noe godt, så lurer jeg veldig på hvorfor det kommer nå, da er det jo helt bortkastet liksom :P Men man kan vel godt ha bekkentrøbbel uten å være gravid liksom..det er bare det at man håper så inderlig :P

 

Akkurat nå føles det veldig lenge til i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte nettopp til min gyn, prata med ei av de koselige damene der. Forklarte at enkel pergotime ikke har gjort susen, og spurte om jeg kan få resept på dobbel.

Jeg trodde jeg måtte ha time hos gyn, men dama sa at jeg kunne komme på fredag og hente resepten *smiler*

 

Ble sååå glad *juhu* For skulle ikke den enkle pergotime som jeg har att virke så har jeg en dobbel liggende på lur ;) ;)

 

7 dager til gyn Leah *smiler*

Flink du som trener :) Skulle ønske jeg var like flink *uff*

Det er imorra du skulle til nevro? Kommer til å gå fint, du skal sikkert gjøre noen ulike øvelser og tester. Det måtte jeg, men det er lenge siden jeg var gjennom det.

 

Nå må jeg spise litt, se om jeg har en yoghurt i kjøleskapet *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, håper de smertene du opplever er pga av en liten spire *smiler* :) :)

 

Så bra at du har sendt og klaga på disse smilefjesa Metti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Dossa :) Da har du en dobbel pergo på lur hvis det ikke blir en spire nå heller..men håper du ikke trenger den! :)

 

Metti, kjempebra ta du sa fra om disse smilene :D Skikkelig dust at de kommer på egen linje :P

 

Takk Dossa, jeg skal til nevro på onsdag..så enda 2 dager å grue meg på ;) Gleder meg til det er over! Er nesten mer redd for at han ikke skal finne noe enn for at han skal finne noe :P De har jo utelukket alt farlig som kreft og svulster, så vet at det ikke er noe farlig. Men det hadde vært greit om han fant ut hva det er og hva som må gjøres for å slippe det :) For finner han ingenting heller så er det ikke mer å gjøre, da har de sjekket alt og jeg må bare håpe at det går over av seg selv :/

 

Nå er zumba-økten unnagjort :D Skal komme meg i dusjen før jeg siger for godt ned i sofan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri -malla du er effektiv Leah! :o)

multitasking-woman:) smack-smack- ferdig med litt trening:)

Helt enig i middagslaging forresten. Dessuten klarer jeg ikke å finne på noe nytt til middag lenger.

Så bra du fikk dobbel da Dossa:) nå blir det andre boller tenker jeg. De RIKTIGE bollene hi-hi:))

 

Vi er sprø.. jeg sitter her med småvondt i hodet og vonde murringer i bekkenet og leser om Leah sine plager også og håpe, som meg selv, på at det er tegn på en spire. Vondter er bra liksom! :o)

Jammem er vi litt rare også?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint da Dossa, at det var så enkelt å få dobbel kur:) nå må det være din tur veldig, veldig snart!!!!:)

 

Uff jenter..jeg er fortsatt litt tiltaksløs, men gi meg to timer fra kl 13 så skal kåken være finfin!

 

er en litt rar dag...Kenneth har bursdag i dag, så blir jo en sånn dag hvor savnet blir ekstra stort, men vi får ta feiring når han kommer hjem igjen, 23 dager igjen! <3

 

Leah og ønsker nr 3, jeg går jo rundt mad plutselig øm hofte..så ja, vi er vel litt rare:P er jo lov å håpe da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...