Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

God morgen jenter:)

Jeg klarte å la vær å teste i dag...og jeg tenker som så at å teste med noe annet en morgenurin er vel bare bortkasta..hehe, så da blir det minst en dag til med uvitenhet :P

Håper alle har en fin dag, jeg har fri og skal vaske hus!

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tessy, syns det er så spsnande med deg no. Tenkr om du er gravid? Fekk det litt på følelsen... lykke til meg testing i morgon. Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilla:) ja, tenk om jeg er det! Hadde vært stas, men tør ikke håpe på noe enn...håper du har rett da:) hvordan er formen din nå? Stor klem tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:) MÅ bare dele dette;)- imorges stod vesla og jeg pÅ badet. Hun lette etter kattungen INNI skapet av alle ting, men fant mors truseinnlegg. Da sa hun " ÅÅÅ, for et stort hundebein!". Hahahaha.. da lo jeg godt:o)

 

Forresten.. jeg var skikkelig kvalm pÅ badet isted! Positivt- kanskje gravid. Negativt- haaater Å være kvalm!!

 

Ha en fin dag damer. Her bytter jeg ut egget pÅ brødskiva (gulp) med leverpostei jeg tror jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

Tessy, så spennende med deg, jeg håper virkelig du går en positiv test snart *smiler*

 

Ønsket nr 3, hahaha nå lo jeg godt :D et stort hundebein *gliser* takk for dagens gode latter *ler*

Når skal du teste? Har troa på deg :)

 

Imorra slukes første pergopille *juhu* også er det bare å vente på EL *smiler* Kanskje det blir min tur nå ;)

 

Leah, masse lykke til hos nevro idag. Går fint veit jeg.

Bare 5 dager att til du skal til gyn.

 

Tessy, 24 dager til mannen kommer hjem *smiler*

 

Cornflake, snart EL hos deg. Spennende for nå skal gullegget legges *smiler*

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Her er jeg på syklusdag 34 eller 35 nå..Ingen tr!

 

Det gikk bra hos nevrologen, ingenting skummelt :P Han spurte noen spm og banket på meg med en sånn reflekshammer pluss at jeg måtte gjøre noen ansiktsuttrykk og sånt. Var der i ca 10 min, og han mener at det ikke er noe galt med meg, men at jeg bare er sånn som desverre har lett for å svime av. Ja, det har jeg alltid vært, men det som har vært det siste året nå har ikke vært normalt, ikke for meg engang :( Så ingen hjelp å få derfra heller. Men han skulle bestille EEG for å utelukke epilepsi, men det var det i hvertfall ikke! Får jo være fornøyd med at jeg er frisk i hodet da ;)

 

Tessy: Håper det blir en positiv test når du bestemmer deg for å teste..når blir det tror du? Jeg tror jeg kommer til å ta en ny på fredag.

 

ønsker: Haha, hundebein :D Får håpe du er kvalm av riktige grunner da!

 

Dossa: Håper pergoen gjør susen denne gangen! Nå er det vår tur :)

 

Jeg burde trene nå..men sov så dårlig i natt siden jeg tenke på timen i dag, at jeg vurderer å heller fyre i ovnen, lage en kopp te og bare kose meg i sofan..hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frresten..HVIS jeg er gravid nå..er det mulig for gyn å se det på mandag? Vil være mellom 4 og 5 uker da..så noe hjerte kan man jo ikke se, men er det mulig så at det er et lite rusk der tro..noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, søt du er som husker sånne ting, 24 dager ja:)

 

Leah, kjempe fint at han ikke fant noe da:) spennende at du skal teste!, jeg må si at det eneste jeg tenker på nå er å få testet, men jeg syns det er så skummelt...er rett og slett litt redd for et negativt resultat, men så har jeg lyst til å få det overstått også. Er 12dpo nå og forberedt på neg hvis jeg skulle teste! What to do jenter??

 

Hundebein jah, det var dagens!!:) hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo er det jo mulig å få positiv, men den kan også bli negativ selv om du er gravid..så hvis du blir kjempeskuffet hvis den er negativ så bør du prøve å vente til dagen etter ikm og teste med morgenurin :)

 

Jeg er som Tigerlise og elsker å teste, så jeg tester og tester :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ringte hun med den jobben..de valgte hun andre, det stod mellom meg og ei anna og de valgte henne uten å i det hele tatt ville snakke med meg :( Jaja, da var det vel ikke "ment to be".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, sÅ kjipt Leah! *Klemme pÅ*. Tenkte faktisk Å spørre i dag om du hadde hørt noe om den jobben. Men du skal se det er en mening med det, for snart dukker det opp en fast stilling som er myyye bedre :)

 

ønsker, haha, takk for en god latter :)

 

Tessy, jeg har fÅtt positiv (svaaakt) pÅ ca. 11 dpo, men det er jo ikke sikkert at det slÅr ut sÅ tidlig til deg. Prøvde pÅ kveldsurin pÅ 12 dpo, og da var den negativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter, får fortsette å tenke at drømmejobben dukker opp :)

 

Men akkurat nå er jeg så smålig at jeg sitter å tenker at jeg håper hun andre gjør en skikkelig dårlig jobb, så kan de sitter der å angre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah, det var trist at de ikke valgte den rette jenta for jobben, nemlig deg :D Er så enig med Tigerlise :) digger den humoren din snuppa *ler*

 

Da har jeg en fritime *juhu*

Skal forberede meg litt til medarbeidersamtalen jeg skal ha imorra. Går nok fint, for jeg trives og liker sjefen min :)

 

TR holder på å gjøre seg ferdig hos meg *juhu*

Står på pakka at første pille skal tas på dag 4, men jeg tar den imorra på dag 5. Håper denne kuren hjelper, men jeg er også innstilt på at det kan bli bom.

Jeg får bare ta det som det kommer. Min etterlengta spire finner plass i min mage når tida er klar *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, så kjekt å høre at det gikk bra hos nevro'n idag :) jeg glemmer jo halvparten når jeg først sitter og skriver *gliser*

 

Idag begynner håndball treninga for gullet igjen og imorra er det turn for snuppa :) ho har venta lenge på at det skulle starte opp att *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er jo ganske morsom, må innrømme det ;) Vanligvis er det bare jeg selv som syns det da, så det er oppfriskende med noen som er enig :D

 

Tigerlise: Syns forresten ikke du skal ha dårlig samvittighet for at de andre er syke i barnehagen, det var jo noen som smittet dere også ikke sant? Omgangssyke er utrolig smittsomt! I barnehagen til Leah er det også 48 timer etter siste oppkast eller diare som gjelder.

 

Dossa: Så bra det blir for dine små å begynne på igjen med aktiviteter :) Det går sikkert kjempebra på medarbeidersamtale imorgen, du må jo være et prakteksemplar av en medarbeider :D

 

Nå må jeg passe på smil-bruken min her..

 

Google er en av mine aller beste venner!! Hadde Poffi på fanget og plutselig hoppet han opp på tastaturet med alle beina, og da jeg tok han vekk hadde alt blitt opp-ned!!! Men ved hjelp av google så er alt tilbake til det normale, og jeg er aldri så lite stolt fordi jeg fant ut av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at Tana er på vei vekk Dossa :) nå vil jeg ikke høre noe mer om den i tiden fremover, for nå skal det gå!!!:) håper så inderlig det blir din tur da! *smiler*

Uff, jeg er treg i dag også..tankene bare flyr....men jeg har shinet kjøkkenet nå da...stua og badet står for tur! Hihi

 

Har noen middagstips til meg og snuppa i dag?! E så matlei nå om dagen...så gleder meg til å lage middag til en sulten mann snart igjen:) og at vi kan bytte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da bare sååå god Leah *Smiler* snill du som mener jeg er en god kollega *smiler* Må jo innrømme at jeg sjøl synes jeg er flink og gjør en god jobb :D Haha....synes jeg ser Poffi som gyver løs på tastaturet *gliser* Var godt at du klarte å fiske det sjøl *flink du* :)

 

Tessy, du må gjerne komme over til meg og shine huset mitt også ;) Hva med fajitas eller pita pizza eller lasagne *nam*

Nå ble jeg jo sulten *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan shine huset ditt jeg Dossa, alt for å få tiden til å gå nå!! Kanskje jeg skal komme hjem til dere alle:) så er denne uka plutselig over og ikke minst så er det kortere tid til sambo kommer hjem! Takk for middagstips, jeg har pitabrød i fryseren, fikk lyst på pita...så det kan jeg jo ta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Leah :)

Dossa, så snill som spør om formen min :P Den er mye bedre nå, takk! Er nesten som normalt, og i dag fikk vi sove til 06.15. Deilig! Kom ikke på jobb før kl. 8, luksus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Tessy :) jeg har lagt nøkkelen under potta på trappa *blunk blunk* ;)

 

Er det mulig, ikke får vi lage så mange smilefjes vi vil, men det er begrensa for hvor mange ganger du kan trykke på tommel opp liker :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen da er jo saken grei da Dossa:å hihi hadde jeg vært litt tidligere ute hadde du fått strøken kåk innen du var hjemme fra jobb vettu ;)

 

Nå har jeg bare igjen og vaske gulvet her...badet tar jeg etter snuppa er lagt. Haha må le litt av meg selv..har brukt en hel dag på noe jeg egentlig klarer på et par timer. Surrehue..jepp der har dere meg!! Men så har jeg fri og kan ta det rolig da. Henter vesla veldig snart også skal vi på butikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, så leit med jobben da!! :(

 

Jeg blir så sprøøøø av denne syklusen min. Trodde jeg hadde El for ca 2 uker siden pga mens smerter. Men nå, har jeg de igjen og slimaktig utflod (EL slim?). Utifra forrige syklus da jeg ble gravid hadde jeg EL 2 uker seinere, altså en syklus på 6 uker...

 

Har tenkt masse når dere har snakket om EL slim, og tenkt at det har ikke jeg. Ikke som jeg har tenkt over ihvertfall. Til idag, når utfloden ble veldig seig, noe den bruker å være. Så kan det være EL slim??? Den har vært det et par dager nå, så hvordan fungerer det i forhold til EL?? Når slimet er borte er EL over?

 

Har ikke tenkt noe over det slimet før, det har bare vært sånn innimellom, haha. Men blir vel lett sånn når man ikke tenker på flere barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...