Gå til innhold

Gullfiskbollen :)


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

[quote name=Dossa :)' timestamp='1326272053' post='143924790]

God morgen jenter :)

Tessy, så spennende med deg, jeg håper virkelig du går en positiv test snart *smiler*

 

Ønsket nr 3, hahaha nå lo jeg godt :D et stort hundebein *gliser* takk for dagens gode latter *ler*

Når skal du teste? Har troa på deg :)

 

Imorra slukes fØrste pergopille *juhu* også er det bare å vente på EL *smiler* Kanskje det blir min tur nå ;)

 

Leah, masse lykke til hos nevro idag. Går fint veit jeg.

Bare 5 dager att til du skal til gyn.

 

Tessy, 24 dager til mannen kommer hjem *smiler*

 

Cornflake, snart EL hos deg. Spennende for nå skal gullegget legges *smiler*

Testet idag.. negativ:(

Tror tr kommer. Har sinnsykt vondt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist hvis du får tante besøk ønsker :( håper ho ombestemmer seg ;)

 

Renate, mmmmmm......rart da.....kanskje du rett og slett har EL nå. Da er det bare å gyve løs på mannen, sprik med beina ;p

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker nr. 3, testet du på morgenurin? Håper ikke lØpet er kjØrt enda...

 

Renate, EL-slim er som regel helt blankt og kan dras ut i en lang tråd uten at den ryker... Her tåler vi vel detaljer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

Så leit at du ikke fikk den jobben Leah :( Håper det dukker opp en jobb til deg snart.

 

Dossa: Jepp en dag nærmere el, denne gangen er det gullegget som blir sluppet ;)

 

Ønsker nr.3: Så lenge tr ikke er her så er det håp :)

 

Renate: For ikke å være gledesdreper nå, men jeg får iblant el slim rett før tr. Det står noe om det på pernille.info. Krysser fingrene at det er el som er forsinket.

 

Tigerlise: Så bra at formen er bedre :)

 

Tessy: Ønsker deg positivtest i morgen.

 

Jeg skal tilbake til Medicus for å sjekke mine eggledere, fikk beskjed om at det kan kjennes ubehagelig. Gruer meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men jeg får aldri dette slimet før tr. Har ihvertfall slengt inn noen aksjer idag ja Dossa. Så i morgen også, så får vi bare se hva det blir til... Og om tr kommer nå, så er det bare å bestille El tester og kjøre på igjen neste mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er midten inntatt, var rett og slett skikkelig godt med pitabrød og salat,skinke i dag! Nå er snuppa lagt også:)

 

Cornflake, lykke til på medicus, det går sikkert helt fint:)

 

Jeg skal prøve å holde meg til å ikke teste før fredag.... Men kanskje en test for å fått meg litt på bakkeplan igjen hadde vært no..og skulle den være positiv, ja så er jo det bare positivt. Har begynt å si til meg selv at jeg er nødt til å forvente tr i mårra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter;) håper dere har rett.

Tigerlise- vel, nei, jeg testet ikke på morgenurinen. testet midt på dagen fordi jeg var å kvalm på badet imorges. Det var siste testen jeg hadde, så må jeg evt. kjøpe;) Men tror som sagt tr kommer altså. Skikkelig oppblåst og det stikker i magen. "Tak" liksom. Men samtidig mens-tegn som vondt i korsryggen og bekkenet. Ligger rett ut på sofaen med varmepute på magen, men det hjelper jo ingen verdens ting! :(

Jaja.. jeg skal jo ikke klage. Det er jo min 1.pp! Flere av dere har jo holdt ut lenger enn meg. Føler meg som en syteunge nå! Sorry jenter:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi Jippi! Positv EL-test idag tidlig, og ûberpositiv i ettermiddag. Teststreken var nesten lilla! Håper det er rett før egget slipper nå. Viste testen til mannen min, og han sa "Jaja, betyr det at det må legges inn akjser idag og?" Han har begynt å snakke "Gullfiskbollespråk", hehe :) Er veldig slitne idag begge to pga mye jobbing, men får gjøre et forsøk. Om det ikke går er det vel ikke krise, eller hva? Leste nemlig at sex to dager før EL visstnok var det ultimate..

 

ønsker nr. 3: Så kjipt med negativ test :( Men det trenger jo ikke å bety noenting som helst enda. Krysser fingrene for at den ekle tanta ikke kommer til deg! Hvor mange DPO er du?

 

Leah: Godt å høre at det gikk bra hos nevrolog idag, selv om det er frustrende når du ikke får noen svar. Jeg har også veldig lett for å svime av, og det er ikke noe kjekt :( Når det gjelder hva gyn. egentlig kan se så tidlig, så tror jeg at de kan se at slimhinnene er tykkere, og eventuelt en liten fostersekk. Tenk for en beskjed da! Håper, håper for din skyld.

 

Renate, det kan være at syklusen din er litt ute å kjøre etter SA. Legg inn litt aksjer for sikkerhetsskyld du! :) Har du sjekket tappen forresten? Hvis det er EL på gang vil den sannsynligvis være myk og høyt oppe.

 

Dossa, så bra at du er i gang med en ny pergo-runde. Beundrer virkelig den positiviteten din altså. Kan man være pergo-kandidat dersom syklusene er veldig ustabile? Kanskje jeg kan spørre legen fint dersom det ikke skulle klaffe denne mnd ?

 

Denne uka blir det ikke tid til trening.. Mannen min har jobbet ettermiddag tre kvelder på rad, og jeg har måttet hente i barnehager. å gå i regnvær et par kilometer med en veldig trass liten snuppe er vel kanskje trening i seg selv? Blir ihvertfall varm i toppen! Skal ha møter på jobben hele dagen på torsdag og fredag, så vanskelig å få til noe da også. Har kollegaer som er plassert fra København i sør til Kaotokeino i nord som kommer her på et arbeidsmøte i forbindelse med rapporten vi skal levere om et par mnd. Etter møtet i morgen skal vi ut å spise en god tre-retters, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi Jippi! Positv EL-test idag tidlig, og ûberpositiv i ettermiddag. Teststreken var nesten lilla! Håper det er rett før egget slipper nå. Viste testen til mannen min, og han sa "Jaja, betyr det at det må legges inn akjser idag og?" Han har begynt å snakke "Gullfiskbollespråk", hehe :) Er veldig slitne idag begge to pga mye jobbing, men får gjøre et forsøk. Om det ikke går er det vel ikke krise, eller hva? Leste nemlig at sex to dager før EL visstnok var det ultimate..

 

ønsker nr. 3: Så kjipt med negativ test :( Men det trenger jo ikke å bety noenting som helst enda. Krysser fingrene for at den ekle tanta ikke kommer til deg! Hvor mange DPO er du?

 

Leah: Godt å høre at det gikk bra hos nevrolog idag, selv om det er frustrende når du ikke får noen svar. Jeg har også veldig lett for å svime av, og det er ikke noe kjekt :( Når det gjelder hva gyn. egentlig kan se så tidlig, så tror jeg at de kan se at slimhinnene er tykkere, og eventuelt en liten fostersekk. Tenk for en beskjed da! Håper, håper for din skyld.

 

Renate, det kan være at syklusen din er litt ute å kjøre etter SA. Legg inn litt aksjer for sikkerhetsskyld du! :) Har du sjekket tappen forresten? Hvis det er EL på gang vil den sannsynligvis være myk og høyt oppe.

 

Dossa, så bra at du er i gang med en ny pergo-runde. Beundrer virkelig den positiviteten din altså. Kan man være pergo-kandidat dersom syklusene er veldig ustabile? Kanskje jeg kan spørre legen fint dersom det ikke skulle klaffe denne mnd ?

 

Denne uka blir det ikke tid til trening.. Mannen min har jobbet ettermiddag tre kvelder på rad, og jeg har måttet hente i barnehager. å gå i regnvær et par kilometer med en veldig trass liten snuppe er vel kanskje trening i seg selv? Blir ihvertfall varm i toppen! Skal ha møter på jobben hele dagen på torsdag og fredag, så vanskelig å få til noe da også. Har kollegaer som er plassert fra København i sør til Kaotokeino i nord som kommer her på et arbeidsmøte i forbindelse med rapporten vi skal levere om et par mnd. Etter møtet i morgen skal vi ut å spise en god tre-retters, gleder meg :)

 

å så bra med positiv EL test! Kos dere:)

Neida, trenger ikke være noe negativt, men dette er jo litt snålt synes jeg da. Merkelige gravid-symptomer i tilfelle liksom;)

Men klart, alt er bra så lenge ikke tr har kommet.

Testen jeg tok midt på dagen idag var rar. Den blå vannrette streken var svak og flytende, og det ble lyst blått på nedre halvdel under streken liksom. Men det var absolutt ingen loddrett strek/blått kryss å se på laaang vei. Jeg kunne ikke ha manet det frem engang.. hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verpesyk, den er myk og langt oppe ja... Syklusen min har vært sånn siden april i fjor. Trodde jeg var gravid da for mensen kom aldri.. Har registrert syklusene mine siden juli og de ligger på 33-45 dager, så det har ikke noe med SA'en å gjøre...

 

Spennende!!! Legger inn aksjer hver dag fremover vi da... Herrmin så nervepirrende dette skal være da! Slitsomt å planlegge baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesjuk, åååååååå så artig at EL testen er super positiv *smiler* Nå skjer det snuppa, gullegget slippes og blir til en nydelig liten spire :) Jeg føler det på meg *smiler*

 

Ustabile sykluser må da være en grunn for å få pergo. Spør din gyn Verpesjuk dersom det skulle bli behov for det ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesyk, den er myk og langt oppe ja... Syklusen min har vært sånn siden april i fjor. Trodde jeg var gravid da for mensen kom aldri.. Har registrert syklusene mine siden juli og de ligger på 33-45 dager, så det har ikke noe med SA'en å gjøre...

 

Spennende!!! Legger inn aksjer hver dag fremover vi da... Herrmin så nervepirrende dette skal være da! Slitsomt å planlegge baby!

 

Renate, mye som tyder på at det er EL på gang :) Da vil vi ha IKM omtrent samtidig da. Spennende!

 

ønsker nr. 3: Hvis du kun er 11 DPO er det fremdeles håp tenker jeg. Det kommer jo litt ann på hvor lang lutealfase du pleier å ha. Jeg har også god erfaring med å overtolke graviditetstester, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesyk- joda, fortsatt håp:)

Jeg aner ikke hvor lang lutealfase jeg har. Dette er min aller første gang jeg noensinne har testet EL, regnet dpo osv. Jeg har bare tatt g-prøver, så dette er nytt for meg.

Men jeg skal så absolutt både regne, tempe og finne ut av lutealfaser osv dersom det ikke er en spire her nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om vi har samme lengde på syklusene renate! Slitsomt å aldri vite helt sikkert ved å "telle på gamlemåten". eneste måten jeg fant el på var ved å teste! men når syklusen var så lang så måtte jeg nesten bruke alle testene på en pp! ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesyk- you go girl!!! Kos deg med baby-laging, no skjer det!Rompa høgt etterpå ;) Så kjekt med super positiv test, det gjer energi!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det er frustrerende med ustabile og lange sykluser...håper du finner ut av el Renate:)

 

Når jeg tenker etter så har jeg ikke fått mensen kvisene ( uff, huden min har vært på tur siden jeg gikk på minipiller mens jeg ammet) men uansett, jeg får alltid noen kviser rett før el og tr. En liten kvise på haka nå bare...nei uff, jeg leter alt for mye nå!!

 

Hvordan er det med dere i kveld??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å bestille EL tester, men gidder ikke før jeg har fått tr om det ikke klaffer denne PP. Merker jeg ikke tar det så tungt nå, siden det har vært lite sex og mye jobbing den siste 1,5 uken. Så om tr kommer er jeg klar for en ny PP med ELtester. Hehe! :)

 

Ellers alt bra her. Trøtt etter nattevakt i natt, så blir tidlig senga ikveld. Har tidligvakt i morgen!

 

Morsomt med IKM likt som flere her inne da. Jeg satte den til fredagen i uke 4, så har jeg gadert meg skikkelig selvom slimet begynte å komme i går. Så er jeg på den sikre siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det virkelig har klaffet for deg jeg Tessy:)

Du skal se at hverken kvisene eller tr kommer, og du tester positivt på fredag:))

 

Her er jeg strømpetrøtt og tenker jeg tar og køyer`n.

Tar med meg et glanset magasin og nyyter vakre bilder før det mest sannsynlig faller over ansiktet når jeg sovner:D

Snakkes imorgen vakre damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, man skal jo være ekstra fruktbar like etter SA, noe jeg selv fikk erfare. Spiren satt på første pp etterpå, og da hadde vi kun sex en eneste gang... Så krysser fingrene for deg :)

 

ønsker nr. 3, det er veldig lite sannsynlig at en g-test slår ut midt på dagen på 11 dpo, så ikke gi opp håpet!

 

Verpesyk, kom deg i seng, hehe :) Nå skal du se at du verper gullegget :D

 

...og der var resten jeg tenkte å skrive fullstendig glemt...

 

God natt alle gode venner <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært lengre oppe enn jeg burde *haha* er stup trøtt men måtte se the mentalist først :) Nå er det rett i seng.

God natt jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

Uff, jeg er tidlig oppe da Simone skrek litt i 5 tiden, men har sovna igjen...jeg derimot, nei! Og dere...jeg gikk på do da kl 5 også angret jeg meg skikkelig etterpå, for jeg hadde lyst å teste...fikk ikke dette ut av hodet så 20min etterpå presset jeg ut en liten prøve.....

Vel, på g-testen er det en svak, rosa strek!!!!! :o

Jeg vet ikke hva jeg skal tro...kan det virkelig være at jeg er gravid??? Skal nevnes at tappen fortsatt er godt lukket og jeg er på dag 28( med sykluser på stort sett 27 dager) klarer ikke tenke helt klart og tør definitivt ikke stole på dette resultatet...har fått bare blendahvite tester i et halvt års tid nå da....

 

Håper alle har sovet godt og får en fin dag:)

 

Hvordan ligger det an med deg ønsker? Sal du teste i dag?

 

Klem fra forvirra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...