Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 40¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

 

 

Når skal du teste?

 

Mandag

 

Tirsdag

 

Onsdag

 

Torsdag

 

Fredag

Hali

Et nytt eplefrø<3

 

Lørdag

 

Søndag

Babysyk

 

Gravid

Storkebarn

 

 

 

Hali

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En dag (kveld) igjen så begynner uke 40 :) woohoo!!!

Har jeg sagt at dette er så spennende, ikke bare for min egen del - for dere andre òg :) Kan ikke benekte at dette har vært en spennende start på prøvingen...

 

Ny uke, nye muligheter ;)

 

Tvi tvi, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du teste?

 

Mandag

Collette

 

Tirsdag

 

Onsdag

 

Torsdag

 

Fredag

Hali

Et nytt eplefrø<3

 

Lørdag

 

Søndag

Babysyk

 

Gravid

Storkebarn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her, jeg. Skal teste i morgen. Er da på dag 29. De to siste årene har det imidlertid aldri gått mer enn 26 dager mellom mensen. Så nå er jeg spent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du teste?

 

Mandag

Collette

 

Tirsdag

 

Onsdag

 

Torsdag

 

Fredag

Hali

Et nytt eplefrø<3

 

Lørdag

Maysn<3 Prins<3prøver

Søndag

Babysyk

 

Gravid

Storkebarn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du teste?

 

Mandag

Collette

 

Tirsdag

 

Onsdag

 

Torsdag

Cayenne72

 

Fredag

Hali

Et nytt eplefrø<3

 

Lørdag

Maysn<3 Prins<3prøver

Søndag

Babysyk

 

Gravid

Storkebarn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere, jenter? Har du testa i dag, Collette? Andre?

 

Dumme meg tok en test i dag, som seff var blendahvit! Tenker jeg tester på nytt på torsdag, men er litt pessimistisk nå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaraklar

TJO HOOOO!

 

Ikke for å ødelegge for dere andre som ikke har testet ennå, eller dere som har testet uten det resultatet dere ønsket dere ennå, men:

TJO HOOOO!!!!!! :) :) :):D

 

Det er det klareste pluss-tegnet jeg har sett noen gang! Tok testen nå nettopp, og er helt skjelven, og kan ikke si det til noen ennå, bare til dere her inne. :) Nå blir lillegullet mitt storesøster, slik hun har ønsket seg så lenge! :)

 

Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver så godt det går og ikke tenke så mye på det. Blir jo helt tussete av all symptomjagingen!

 

Jeg har IKM på fredag... men akkurat nå merket jeg at jeg spottet litt blod (ikke friskt på en måte...sorry detaljer), en seig guffe liksom. Det kan jeg ikke helt huske om jeg har hatt før..i allefall ikke så mange dager før IKM.

 

Den boblen drar meg inn og dytter meg ut annenhver time. Hehe

Har ikke gitt opp denne måneden, men føler det er som å spille på lotto det her.

 

Håper mange får to streker denne uken!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaraklar

Når skal du teste?

 

Mandag

Collette

Klaraklar

 

Tirsdag

 

Onsdag

 

Torsdag

Cayenne72

 

Fredag

Hali

Et nytt eplefrø<3

 

Lørdag

Maysn<3 Prins<3prøver

Søndag

Babysyk

 

Gravid

Storkebarn

Klaraklar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med positiv test Klaraklar!!!

 

To som har fått positiv test i "uka vår", kanskje dette er superuka!!

 

Noen flere som har testet eller skal teste i morgen. Er så lenge til jeg skal teste, så da er det gøy å følge spenningen deres ;-)

 

Lykke til alle jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Her er det positiv test - gravid:) Klarte jo ikke å holde meg lenger, og testet både i går og i dag. Positiv i går og enda sterkere positiv i dag.

 

Hadde en lite festeblødning som startet med lys rosa utflod (beklager detaljer) på torsdag, et par dråper på fredag og en kronestor blødning på lørdag. Da begynte jeg å ane hva det var. Hadde en liten festeblødning med førstemann og...

 

Lykke til alle andre som skal teste denne uka - spennende tider altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du teste?

 

Mandag

Collette

Klaraklar

##Luca##

Tirsdag

 

Onsdag

 

Torsdag

Cayenne72

 

Fredag

Hali

Et nytt eplefrø<3

 

Lørdag

Maysn<3 Prins<3prøver

Søndag

Babysyk

 

Gravid

Storkebarn

Klaraklar

##Luca##

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire!:) Ser til min forskrekkelse at du hadde samme symptomer som meg - ømme pupper og stikkinger fra 3 DPO! Hvordan er det/var det nå de siste dagene?

Men jeg synes dette begynner å minne veldig om menssmerter, så forventer vel at den drittanta dukker opp hvert øyeblikk selv om hun egentlig ikke er ventet før onsdag/torsdag... (Prøver desperat å komme meg ut av bobla:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire #Luca#!!

 

Jeg spotter noen dager før tr kommer, så nå kommer jeg vel til å tolke det som et godt tegn etter å lest om din festeblødning ;-)

 

Cayenne, du er nestemann ut på lista til å teste, håper du holder statistikken på den positive siden!!!

 

Spennende, spennende, spennende.

 

Collett, vi er veldig nysgjerrige på hvordan det gikk med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du teste?

 

Mandag

Collette

Klaraklar

##Luca##

Tirsdag

 

Onsdag

 

Torsdag

Cayenne72

 

Fredag

Hali

Et nytt eplefrø<3

 

Lørdag

Maysn<3 Prins<3prøver

Søndag

Babysyk

 

Gravid

Storkebarn

Klaraklar

##Luca##

Collette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte vente til mannen kom hjem fra jobb. Hadde lovet at vi skulle ta testen sammen. Og den ble positiv! En veldig merkelig følelse. :)

 

Gratulerer så mye til dere andre gravide og masse lykke til, til dere andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du teste?

 

Mandag

Collette

Klaraklar

##Luca##

Tirsdag

 

Onsdag

 

Torsdag

Cayenne72

 

Fredag

Hali

Et nytt eplefrø<3

SolsidenOppNed

 

Lørdag

Maysn<3 Prins<3prøver

Søndag

Babysyk

 

Gravid

Storkebarn

Klaraklar

##Luca##

Collette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til alle som har klart det denne pp :) Og ønsker dere masse lykke til videre - håper vi resten følger etter de neste dagene :)

 

Det frister veldig å teste selv, men vil vente til iallefall onsdag eller fredag (hvis jeg klarer det). Men tempen ser fortsatt lovende ut, jeg håper den holder seg oppe til og med fredagen :)

 

Har ikke noe særlig med symptomer, så jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det. Den eneste er øm og stølhet i nedre del av magen og ryggen, og det har jeg har hatt siden 9 dpo. Og så får jeg leggkramper når jeg ligger. Spennende uke iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå mye til dere som har fått positiv test!!! :-):-)

Her venter jeg i litt spenning, men har ikke helt det store håpet denne perioden, lite med sengekos pga av foskjellige grunner. :-) Men kommer ikke mens innen torsdag tar jeg en test, så får vi se. Jeg går for "halv maskin" etter Exu og fjerning av en eggleder i mai, så jeg vet ikke hvilken side jeg har eggløsning eller noe.

Lykke til dere andre jenter, tvitvi.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg flytta med over frå ikm 39 til 40. Er no på dag 35 i syklusen. Ingen tr i sikte, og negativ test i blod onsdag, urin fredag og i dag. Har på mange måtar slått frå meg denne pp, men den er jo ikkje over før tr har komt. :) Spennande veke uansett, for viss tr blir litt dagar til forsinka, vil neste eggl gjerne klaffa med at mannen min ikkje er offshore :) Lykke til med testing alle saman. Eg skal testa på søndag og tr ikkje e komt til dess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke vente jeg vettu... Pokker ta meg!!! Har sittet å analysert den stakkar testen i laaaange tider nå, og egentlig, hvis jeg myser, mot lys, sterkt lys, og bender og vrir på testen, syns jeg liksom jeg skimter en slags strek.. Nei, jeg gjør ikke det.hmm.. Jo, jeg gjør det faktisk..hehe, nei, gud vet. Alt for tidlig var det allefall.. (er en cb+ test.)

 

Dustedame, flere dager FØR ikm, og IKKE morgenurin. Driiit smart.

 

Så nå er det smikk på lanken, også får jeg vente til fredag.

 

Mn jeg lurer på en ting, på test strimmelen, den man før krysset på, så skal det uansett dukke opp den vannrette streken.(i første vinduet.) Og den ble ikke engang funktet. Den var HELT hvit. Merkelig det da? Kanskje ikke testen funket? Den andre streken kom jo, den i kontrollvinduet, derfor skjønner jeg ingen ting. noen som veit?

 

Kommer ikke over hvor teit jeg er. ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...