Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 40¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Oj oj oj, litt internett-problemer, og her er det masse nye innlegg!!! Så var det å huske hvem som sa hva da!

 

Hivs jeg hadde utflod igår, og du idag eplefrø, så har vi nok perfekte sykluser ;-) Jeg hadde el-slim fredag, derfor jeg tror jeg har el på lørdag. På pernille.info står det at man får en østrogentopp ca en uke etter el, og da får man utflod en dag. Du ser det også av det sekret-skjema hennes. Det stemmer sikkert ikke helt for alle da. Men dette må vi huske til neste syklus ;-) Hadde nesten bestemt meg for å teste, men nå ble jeg usikker igjen. Sant som du sier at det kan være tidlig! Arrrhg

 

Skikkelig spennende å følge med på dere jenter!

 

Så var det de ømme puppene, når jeg har på en ubehagelig bh og får ømme pupper, er det over ganske fort etter at jeg tar den av og ihvertfall til neste dag, så det lyder godt! Husker ikke navnet, (Snia?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den testen var virkelig super-positiv til at du testet så tidlig Hali! Men om du blir mer beroliget, så ta en test i morgen du ;-)

 

Tror jeg får høre med kjæresten om jeg skal teste i morgen eller ikke. Kanskje han kan banke litt vett i meg! Håper det kommer noen positive tester i morgen også! Men det er vel ikke så mange som skal teste.

 

Jeg tester lørdag om jeg ikke tester i morgen. Så har jeg lørdag og søndag og glede meg på, før jeg må holde maska på jobb på mandag ;-)

 

Skal sove nå jeg også!

 

Sov godt og drøm masse søte gravid-drømmer jenter!

Snakkes i morgen til en like spennende dag!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... Jeg skjelver!

Har noen erfaring med billigtester.no sine graviditets-strimler?

Jeg tok nettopp en (10 dpo) etter å ha drukket masse idag og ikveld og kun en time etter siste toalettbesøk!

Jeg har brukt de mange ganger før (tror jeg er like gravid hver gang), men har aldri skimtet en strek uansett hvor mye godvilje jeg legger til!!

Men nå er det helt klart en lyserosa strek der, det første minuttet måtte jeg myse for å se den, men nå etter fem minutter kan jeg se den ganske tydelig selvom den er svak!

Jeg klarer ikke helt ta inn dette, jeg vet jo hva jeg har lest overalt her inne, en strek er en strek men tør ikke tro det enda!

Har noen opplevd en slik test uten å være gravid?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Sniker meg forsiktig inn i denne tråden jeg. Har IKM på søndag 9. Har fulgt tråden siden den starta :-P. Men etter en tøff vinter etter en MA har jeg holdt meg litt unna BIM. Var litt aktiv i jula på 1. Tri, og endel på andre tråder etter MA, håpet så inderlig at en spire skulle sitte raskt etter å ha mistet, men var ikke så heldig :-(. Kom som et lite sjokk at jeg var gravid rett før jul, og var i lykkerus hele jula og maste på sambo om og fortelle det til hele verden. Men så kom et enda større sjokk på nyttårsaften, da blødningene begynte så smått. Ante ikke hvor langt jeg var på vei, kunne vært ganske langt, så jeg lå hver natt jula gjennom og kjente etter liv :-P. Fikk brev om UL 2 dager etter at jeg skjønte det var gått galt, var så vondt og reise dit for og egentlig bare sjekke hvor langt jeg var, men istedet da få konstatert null liv :-(. Sååå trist... Og med tanke på en sambo hjemme som egentlig ikke var klar for en til, så var det enda kjipere fordi jeg skjønte at det ville bli vanskelig og få han med på prøving igjen :-/. Ga opp i mars en gang, og lot alt ligge. Ikke stresse med noe som helst babytenking...*enkelt...not* men nå er jeg tilbake, har får overtalt sambo og regner meg som i 1.pp :-). Håpe håpe håpe på at jeg ikke får TR på søndag, har super nøyaktig syklus, så vet skal ha TR på søndag ettermiddag... Er så spennende og lese om alle dere, masse info og gode historier :-) må innom hver kveld og lese på senga :-P. Gratulerer alle med positiv test og MASSE lykke til alle som skal teste snart ;-). Håper vi møtes på 1.tri alle sammen fra mandag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når skal du teste?

 

Onsdag

 

Torsdag

 

Fredag

Et nytt eplefrø<3

SolsidenOppNed

<3Mathias<3

Cayenne72

 

Lørdag

Maysn<3 Prins<3prøver

 

Søndag

Babysyk

Minima

Snia gutt07,gutt09

Gogutten 07 + 1MA

 

Gravid

Storkebarn

Klaraklar

##Luca##

Collette

Hali

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minima: Ta en test til :) For å være på den sikre siden MEN jeg hvisker rolig: gratulere! - roper etter en evt. test til ;)

 

Ja, jenter uansett hvordan jeg vrenger og vrir på det, så ser det ut som det har klaffet, test nr 2 ble positiv òg..hehe..meeen jeg tar en sånn test med ukeindikator bare for moro skyld i helgen eller etter helgen og så får det være nok testing ;)

 

Jepp, jeg er opp veldig tidlig. Men mini våknet tidlig, tror han er spent idag siden vi skal ta fly, buss og tog opp til bestemor ;)

 

Noen som har testet idag????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAAAAAAAAAAAAAAA

 

POSITIVPOSITIVPOSITIVPOSITIV

 

to tydelige streker to dager før ikm, fy er såååå glad. Dere er virkelig en lykkebringende gjeng :-D

Dette blir en fiiinfin dag.

 

sorry bare måtte få det ut tidlig en torsdags morgen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen:)

 

Da har jeg testet på nytt med A1 test, viste strek etter 3 min, men den er fortsatt svak, men anelse sterkere enn i går. Uff jeg er fortsatt ikke sikker på dette jeg, men noe må det jo være siden jeg har fått streker 3 dager på rad nå. Hadde bare trodd at i dag skulle streken vært veldig sterk. Blir å teste igjen i morgen tidlig og krysse fingre for at TR IKKE kommer i morgen. Ha en god dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til deg også, mamma 07. :)

Du er mest sannsynlig gravid :) Men skjønner usikkerheten...har det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fortsatt ikke fått mensen og er nå tre dager på overtid. har en supersnill mann som tørr å dra på apoteket for å kjøpe graviditetstest til meg siden jeg er blakk og ikke kommer meg dit selv i dag. kjenner jeg er spent. har hatt en mens siden jeg mistet i sommer. har alltid hatt regelmessig mens også da den kom tilbake etter forrige fødsel. men jeg er fortsatt veldig redd for negativ test. synes virkelig ikke jeg fortjener det etter i sommer..... oppdaterer i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***Når skal du teste?***

 

Torsdag

 

Fredag

- Et nytt eplefrø<3

- SolsidenOppNed

- <3Mathias<3

- Cayenne72

 

Lørdag

- Maysn<3 Prins<3prøver

 

Søndag

- Babysyk

- Minima

- Snia gutt07,gutt09

- Gogutten 07 + 1MA

 

Gravid

- Storkebarn

- Klaraklar

- ##Luca##

- Collette

- Hali

- Snia.gutt07, gutt09

- Mamma 07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Hali:) så på linken du hadde lagt ut med testen din, den så veldig positiv ut for meg, min er en anelse svakere enn din. God tur i dag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååååå mye til deg Snia, og et bittelite gratulerer til deg, mamma07 (dette går nok veien, skal du se:)

 

Her kom tanta med et brak i går kveld, og etter en liten 10-minuttersdepresjon er jeg klar for en ny måned og nye muligheter!

 

Det jeg har lært nå er at alle mine heavy symptomer faktisk er PMS-symptomer. Alt fra ømme pupper til såre brystvorter og murringer helt fra el til ikm. Hadde glemt alt dette etter 5 år på hormonspiral..

Så det eneste jeg kommer til å ta som et tegn heretter er faktisk kvalme.

 

Så vidt jeg husker fra mine to svangerskap var det minimalt med symptomer i starten, kun ørlite kvalme rundt ikm (i tillegg til ømme pupper da, men det kommer jo uansett her i gården iallfall.)

 

Lykke til dere som er igjen, jeg sniker meg stille og rolig inn på IKM uke 44.

Stor klem til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering før avreise ;)

 

Vi er 25 stk med ikm uke 40 (iallefall av alle som "meldte" seg her inne) - både aktive brukere og ikke så aktive brukere.

 

Og så har 7 stk blitt gravide :) Not bad at all ;)

Håper på flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***Når skal du teste?***

 

Torsdag

 

Fredag

- Et nytt eplefrø<3

- SolsidenOppNed

- <3Mathias<3

- Shina80

 

 

Lørdag

- Maysn<3 Prins<3prøver

 

Søndag

- Babysyk

- Minima

- Snia gutt07,gutt09

- Gogutten 07 + 1MA

 

Gravid

- Storkebarn

- Klaraklar

- ##Luca##

- Collette

- Hali

- Snia.gutt07, gutt09

- Mamma 07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har testet positivt!! (jeg blunker med øyet de med svake streker på testene).

 

Ååå, så kjedelig Cayenne! Jeg har tenkt tanken selv, enn om jeg kjenner aaalt for mye etter symptomer, så er det bare "innbilt svangerskap"...!!

Er 1-2 dager over IKM og tester i morgen. TR har ikke kommet enda og jeg er kvalm! (Men er det noe jeg tror psyken klarer å fikse så er det litt kvalme)... Jeg gikk på 3-4 pillebrett uten avbrudd så er en stund siden jeg hadde mensen før jeg slutta nå, men syklusen min brukte å være som ei klokke. Men så har jeg aldri før prøvd å gå på pillen uten pause mellom brettene heller. Aner ikke hvordan kroppen evt reagerer på det.

NERVERT med tanke på test i morgen tidlig kjenner jeg!

 

Virker som du, Cayenne, har en sunn holdning til dette, så da skal du se det ikke er lenge igjen til du tester positivt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dere skravlet mye allerede ser jeg. *liker*

 

Gratulerer til de som har fått positiv test! Selv om de er svake, de vil nok bli sterkere. Og minima, det er jo ikke rart om din er supersvak. Så tidlig test og på kveldsurin. Men jeg tror at om du ikke hadde vært gravid, så hadde den vært blendahvit! Sier forsiktig gravid til deg også da!

 

MaMmA311207, blir spennende med oppdatering fra deg i kveld, jeg tror du er gravid!!

 

Godgutten 07 + 1 MA, Trist å høre historien din, kjenner jeg får vondt inni meg av sånne historier, syns det er så mange som har en sånn lignende historie, og jeg skjønner ikke at dere klarer det. Du må være kjempesterk, det er jeg sikker på!! Håper virkelig at du får positiv test snart! Gir gjerne bort min plass til deg! Eller at vi begge får plass ;-)

 

Cayenne, Cayenne, jeg hadde skikkelig tro på deg!!Såååå kjedelig! Du har nok rett i de pms-symptomene, de er lett å la seg lure av. Skriv de opp så du ikke glemmer. Neste syklus, så slipper du å lure. Hvordan var det nå igjen med disse smertene!

 

Shina, du må jo bare være gravid!!! Så lenge du har hatt el, så skal jo syklusen være igang igjen, etter som jeg har skjønt det! Heier på deg.

 

Ingen ting nytt her. Har ikke testet. Tror jeg venter litt, tenker at det kanskje kan være litt for tidlig, (hvis jeg produserer hcg sent) og da sitter jeg igjen som et spørsmålstegn om jeg får negativ test.

 

Har laget ny tråd til oss jeg, denne var blitt så lang!

 

Ha en fin dag jenter. Snart helg og siste innspurt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle dere som er gravide!! =D

Jeg har selv testet meg 2 ganger, 1 dag på dag tid, og 1 i dag morges... begge var negativ =( Men jeg lurer på om EL var litt sen, og har jeg kanskje ikke har produsert nok hcg ennå...jeg slipper ikke håpet før tr dukker opp ;) Husker fra forrige svangerskap (3år siden) at jeg ikke testet positivt før noen dager etter IKM.. Bruker i tillegg sånn strips fra billig tester, jeg vil ikke stole på de :P (selvom de sikkert er like gode som CB) Så hvis ikke tr har kommet før lørdag, så kjøper jeg meg en CB og tester igjen søndags morgen =) Lenge leve positiviteten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer jo ikke å la være og lese her. Det er så mange positive og gode nyheter. Gratulerer til dere alle med positive tester, og dere som har svake streker. Jeg er en av de som mener at en strek er en strek samme hvor svake de er;) LYKKE TIL!

 

Her fortsetter puppene og pine meg! Og jeg har iKM i morgen, ingen TR enda. Men en del spotting (lyse rosa på papiret). Noen som hadde litt lyserosa på papiret før de testet positivt?

 

Ha en fin-fin dag videre skjønne jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg burde holdt kjeft! Da kom tanta.... Ok, nå skal jeg riste det av meg. Reise på jentetur til Riga og fokusere på noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaraklar

Må bare si det, men denne tråden var utrolig spennende å følge med på. :)

 

Gratulerer til alle mine medrugere, og lykke til med videre prøving til dere som ikke fikk det til å sitte denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...