Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 40¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Når skal du teste?

 

Mandag

Collette

Klaraklar

##Luca##

Tirsdag

 

Onsdag

 

Torsdag

Cayenne72

 

Fredag

Hali

Et nytt eplefrø<3

SolsidenOppNed

 

Lørdag

Maysn<3 Prins<3prøver

 

Søndag

Babysyk

Minima

 

Gravid

Storkebarn

Klaraklar

##Luca##

Collette

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og gratulerer så masse masse til dere med positiv test!!! Kjempe gla på deres vegne!!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantasisk!! Fire av fire gravide på første dag i uken vår:)

Det gir jo håp til oss andre! Gratulerer så mye!

 

Jeg gå rundt å kjenner etter tegn, men er liksom ikke så mye å finne..

Annet enn at jeg er litt støl nederst på magen/livmoren og øm i korsryggen og rundt halebenet..

Jeg har sjelden mye menssmerter til vanlig, kjenner det som regel mest på korsryggen.. Men det er litt tidlig for pms også, en uke før ikm..

Uff, jeg kommer til å bli så skuffa hvis det ikke blir noe:(

Heldigvis glemmer mann fort! Men det hadde passet såå bra nå!

Lykke til med testing fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad av å lese gode nyheter. tenk det a, 4 av 4!!! Det ekke dårlig altså.

 

Her kjennes det ut som om tanta er på tur. Sår i nederste delen i magen, litt spotting ..

 

Anyway, "it is not over til the fat lady sings!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også Collette ;-)

 

Helt fantastisk! 4 positive!!!

 

Kjenner at jeg har begynt å kjenne ekstra mye etter. Men INGEN uvanlige symptomer! Det murrer og murrer nedi der, irriterende! Kan ikke skjønne at det er vits å murre fra el til tr dukker opp. Hva er det det jobbes så hardt med nedi der nå da!?! Er ikke smertefullt heller, det er nesten så det kiler, og jeg har problemer med å sove pga det!!!

 

Måtte bare få ut frustrasjonen! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt utrolig! Og vi hadde bare sex én eneste gang denne perioden og det var tre dager før positiv eggløsningstest. Alt kan skje!

 

Babysyk85. Hos meg kjennes det akkurat likt ut. :) Tror du kan koste på deg et lite håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, dette var gode nyheter for meg! Vi rakk nemlig også bare sex en gang. Mulig vi var for sent ute også, så håpet er veldig veldig lite!

 

Hvordan har det vært mellom el og tr hos deg før da Collette? For jeg har det sånn som dette hver syklus. Har du kjent noe i midten? Eller bare på siden? Alltid på høyre side hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mest murringer på siden når jeg vanligvis skal ha mensen. Også får jeg litt typiske menssmerter dagen før. Det fikk jeg egentlig denne gangen også, men på en litt annen måte, kanskje. Har i alle fall hatt en veldig sterk følelse om at det har vært noe på gang. Krysser fingrene for deg Babysyk 85 og for alle dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Kanskje jeg rett og slett får et symptomløst svangerskap!

 

Lykke til på 1.tri alle som har fått positiv test. Håper vi andre kommer etter snart, ihvertfall før dere forsvinner til 2.tri!!!

 

Til dere gjennværende, hvordan er humøret?

 

Et nytt eplefrø, kjedelig at du fikk negativ test! Men håpet er vel enda ikke ute? Kan jo hende du produserer hcg sent! Når tester du neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen grattis, folkens!

 

F f, det svir i hendene mine. Har liksom 2 tester liggende og det frister å teste imorgen med morgen urin - da er jeg 12 dpo. MEN JEG TØR IKKE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk - veldig gøy at det klaffet så fort denne gangen også.

 

Cayenne 72 - av symptomer de siste dagene, er puppene fortsatt litt ømme, men mindre ømme enn de var rett etter el, og murringene er der fortsatt. Murringene føles kanskje som litt spenninger på en måte?

 

Jeg eier jo ikke selvkontroll, men Hali-kjør på:) Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor har ikke jeg tester liggende hjemme før det er absolutt nødvendig! ;-)

 

Hvis du har 2 tester, så kan du jo ta en nå. og en noen dager etter at tr skulle vært der. Nesten bedre å teste i morgen tidlig, enn å bli fristet utover dagen!

Men det beste er jo selvfølgelig om du klarer å vente! Da er du FLINK!!!

Krysser fingrene for deg!

Du må oppdatere i morgen tidlig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å være flink og VENTE men som sagt det frister som f...

Men jeg tror jeg skal iallefall vente til onsdag - det kan jeg klare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får bite tennene sammen!

 

Testen kan fortsatt være negativ selv om du er gravid, så hvis du venter, sparer du deg for å bli trist!

 

Lykke til om du tester imorgen, eller med ventingen! Flink jente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne tråden jeg også :) Venter IKM i morgen eller onsdag, så hvis TR ikke har kommet innen onsdags morgen tester jeg da. Testet 11 DPO, men fikk negativt. Hvis du kan vente, så ville jeg gjort det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du kom inn her til oss Shina! Hadde akkurat tenkt å foreslå at du måtte komme inn her! Ikke lenge igjen før du kan teste da! Spennende! Du får legge deg til på testelisten vår ;-) Har du noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jenter. Jeg klarte faktisk ikke å dy meg når jeg sto opp og tok tempen min - den hadde sunket en del fra igår men er fortsatt høy.

 

Siden tempen hadde sunket en del, tenkte ja vel da gjør tr seg klar for å komme. Men jeg klarte ikke helt å overbevise meg selv der. Og da skulle jeg ta en test for OVERBEVISE MEG AT JEG IKKE VAR GRAVID!

 

Sto opp etter temp.målingen. Tok testen. Jeg var 100% sikker på testen var negativ. Så da snudde jeg testen for å se resultatet og DER VAR KOM STREKEN - til å begynne med var den svak men så ble den sterkere og sterkere - og jammen klaffet det på første forsøk!!!! Woohoo :)

 

Jeg er 12 dpo. Jeg har ikke hatt noe særlig symptomer verken på graviditet og pms - kun øm og støl i nedre del av magen og ryggen.

 

Jeg ble så glad at jeg måtte vekke mannen og fortelle han. Så nå blir vi (hvis alt går bra og som planlagt) to barns foreldre!!

 

Nå krysser jeg fingrene for at dere andre også får positiv test!! :)

 

Nå må jeg levere sjefen i bhg og pelle meg på skolen. Snakkes, jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - er det mulig?!! Dette må være den store GRAVID-TRÅDEN!! Gratulerer så mye, Hali! Hvilken pp er du i?

Ellers tenker jeg at jeg snart blir unntaket som bekrefter regelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Gratulerer såå mye, Hali. Skikkelig fin tråd dette her. Nå er vi mange som kan følge hverandre gjennom svangerskapet. Så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du teste?

 

Mandag

Collette

Klaraklar

##Luca##

 

Tirsdag

Hali

 

Onsdag

 

Torsdag

Cayenne72

 

Fredag

Hali

Et nytt eplefrø<3

SolsidenOppNed

 

Lørdag

Maysn<3 Prins<3prøver

 

Søndag

Babysyk

Minima

 

Gravid

Storkebarn

Klaraklar

##Luca##

Collette

Hali

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My Lord, for en Lykketråd dette er!! 5 gravide allerede, og det er bare tirsdag morgen!!!

Hali; Gratulerer så veldig!!!! Kjempe gla på dine vegne!! Følte det på meg. :-)

 

Babysyk: Vel, jeg tror jg tester igjen på torsdag. Herremin, er det ikke snodig at jeg fortsatt sitter inni den hersens bobla etter 2 negative tester?? T

MEN, tror nok jeg egentlig hadde eggløsning veeldig sent, faktisk så sent som lørdag/søndag, forrige uke, hvilket gjør i dag til 9-10.dpo, så jeg burde nok helt klart vente noen dager til. Kanskje faktisk til søndag... (særlig....)

 

Uansett, GRATULERER SÅ VELDIG ALLE 5!!!!! :-))

 

Lurte på dette med tempen.. Har en temp på 37,2 i dag. Vanligvis ligger jeg på 36,6 ca... Hva vil dette si egentlig? Ser jo temen stiger etter eggløsning uansett(i følge pernille.info) befrukning eller ei.. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplefrø: Takk, jeg håper du følger etter ;) Dersom tempen stiger er det godt tegn at du har hatt EL (anbefaller Fertility friend når du temper, for der regner de ut når du mest sannsynlig har hatt EL). Tempen skal normalt synke enten 2-3 dager før ikm dagen eller på selve dagen - dersom er det et godt tegn ;) Vanskelig å se om du har blitt befruktet på tempen.

 

Tempen var fortsatt høy i dag - lå på 36

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplefrø: Takk, jeg håper du følger etter ;) Dersom tempen stiger er det godt tegn at du har hatt EL (anbefaller Fertility friend når du temper, for der regner de ut når du mest sannsynlig har hatt EL). Tempen skal normalt synke enten 2-3 dager før ikm dagen eller på selve dagen - dersom er det et godt tegn ;) Vanskelig å se om du har blitt befruktet på tempen.

 

Tempen var fortsatt høy i dag - lå på 36, 83. Lovende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...