Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 40¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Ja, du må være her med oss til alle har testet! Men du kan jo også få lov å være på 1.tri da!

 

Vi har vært veldig aktive ja. Morsomt det ;-) Må vel snart lage ny tråd, hehe. Men så er vi mange her inne også da.

 

Har så lyst til å bare få det overstått jeg!! Kanskje jeg tester før, hvis jeg ikke holder ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå, dette er så spennende!! Jeg må bare gratulere dere så utrolig masse igjen!! Det er jo helt fantastisk at så mange er gravide, ikke en negativ test på de som er over ikm!

 

Men jeg skjønner godt hvordan du tenker, babysyk..

Man blir jo bekymret for om det er plasser igjen til oss andre, hehe:)

Det ville jo vært utrolig om flere fikk positive tester nå, men man skal jo aldri si aldri!

Jeg er litt med en for innenfor og en fot utenfor bobla deres..

Jeg tør ikke håpe for mye, men i disse dager er det alt jeg tenker på:(

Tok faktisk en test i går.. 8dpo og kveldsurin - mao helt unødvendig..

Negativ såklart.. Nå har jeg tenkt å holde meg til søndag..

Men som de andre sier, håpet er ikke ute før tante grusom kommer, babysyk! La oss håpe hun holder seg langt vekk!

 

Har ikke hatt mye til symptomer, men i går begynte det å dukke opp det ene og det andre.. Har hatt ganske øm korsrygg, og hovenhetsfølelse nedentil.. Og idag kom jeg plutselig på at jeg har vært oppe å tisset de to siste nettene (gjør aldri det-sover som en stein) og idag fikk jeg også noen tak med kvalme..

Men igjen, ingenting av dette er sterke nok symptomer til at jeg tør å håpe...

Åå, jeg gleder meg sånn til søndag, bli kvitt denne evige usikkerheten (for denne gang)...

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til alle som er gravid:) det er fantastisk. jeg håper å få komme med jeg og. tørr rett og slett ikke teste for å et negativt svar. har veldig mange symptomer som er felles med både gravid og mensen... vondt i magen og vondt i ryggen, anntydning til vondt i puppene og kvalm innimellom og jeg er to dager etter ikm. lever i håpet men er redd for testen... veldig. har bestemt meg for å vente til i morgen med testinga. føler akkurat nå at det er bedre å leve i uvisshet enn en negativ test....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tabbet meg ut igjen - tok en test i dag (IKM i dag eller morgen) og den var negativ - eller var den det? Synes det var en ekstremt svak strek der, eller muligens bare en skyggestrek...

 

Fortsatt ingen tegn til TR, bare disse murringene som jeg har hatt siden 3DPO og veeeldig ømme pupper, nesten som melkespreng! Og i går kveld fikk jeg noen kvalmeanfall, men er forkjølet da. Hva tror dere?

 

Tester iallfall ikke igjen før fredag. Ser vi er mange som skal teste da - kjempespennende!

 

 

Når skal du teste?

 

Onsdag

 

Torsdag

 

Fredag

Et nytt eplefrø<3

SolsidenOppNed

<3Mathias<3

Cayenne72

 

Lørdag

Maysn<3 Prins<3prøver

 

Søndag

Babysyk

Minima

Snia gutt07,gutt09

 

Gravid

Storkebarn

Klaraklar

##Luca##

Collette

Hali

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er et vel 6 som har blitt gravide på denne tråden, + ei som er over tiden litt lengre opp her(husker ikke navnet).. Utrolig spennende!!

 

Men man får vel tro det er noe plasser igjen her, alle som skal teste i slutten av uka kan vel ikke få negativ test, selvom det er mange gravide her nå:)

 

Har noen små stikkinger i puppene innimellom, også har jeg hatt litt utflod en stund nå.. Men husker ikke om det pleier å være sånn, men har liksom for meg at det er litt mer, men men...

 

Jeg har jo masse tester liggende, så skjønner ikke at jeg klarer å la vær å teste. Da er det liksom litt bedre å håpe. Mister trua litt hvis testen er negativ nå.. LItt lyst til å teste i morgen, men da er jeg bare 11 dpo..

 

Hvilken dag var dere på dere som har testet positivt???:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikm mandag, og testet mandag og idag men negativ og fortsatt ingen tr :( Tror dere det fortsatt er håp for meg?

Gratulere alle som er gravide :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cayenne, har du lest om skyggestreker på pernille.info? De skal tolkes som negativt. Nå vet jo ikke jeg om du hadde en skyggestrek eller svaaaak positiv, men du kan jo lese om det der. Kan jo hende du produserer hcg sent, og at den blir positiv etterhvert.

 

<3--Mathias--<3: Er kanskje litt tidlig å teste 11 dpo? Du risikerer jo at den er negativ, og da blir du jo ikke noe klokere egentlig. Vent hvis du klarer da ;-)

 

baby2012<3 Du burde vel begynne å produsere hcg nå, det ikke hvor sent det seneste er at det kan påvises jeg. Kanskje el var forsinket, og at du egentlig ikke har IKM før om litt. Vanskelig å si. Rart at du ikke får tr og ikke er gravid

 

Lykke til alle tre ihvertfall!

 

Har fortsatt ikke testet. Ingen nye gravid-symptomer, og fortsatt like sprø av ventingen!! Føler nesten at det er sånn at vi med IKM i slutten av uka må vente lenger enn de som hadde det i begynnelsen av uka, men det er jo ikke sånn ;-)

 

Har en dårlig følelse, at nå kommer det mange negative tester og tr'en! Og kanskje en positiv aller sist. Den er nok ikke min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke så negativ nå Babysyk ;)

Hvorfor i all verden kan ikke alle i denne tråden bli gravid? Det fins ingen regler eller noen form for sannsynlighet for at det er bare enkelte plasser i en tråd ;) Prøv å ha et åpent sinn, la det som skal komme, komme. (Eh, nå hørtes jeg nesten ut som en prest her, hehe). Men det er ihvertfall bedre enn å være negativ ;))) Det KAN jo faktisk hende du er gravid :D "Think happy thoughts"! ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Shina, en liten onsdagspreken ;-p

 

Jo, for hvis du har lest forumreglene så står det at...... neida.

 

Vi fikk jo ikke lagt inn så mye aksjer, bare en gang, og det var akkurat i grenseland, så det kan like godt være at vi bommet. Ja, vet at man bare trenger å ha sex en gang for at det skal klaffe, men føler allikevel at det er større sjangs hvis det er litt mer oppi der!

 

Tror ikke jeg klarer å tenke så veldig positivt, er så redd for å bli skuffa.

 

Men takk for oppmuntringen Shina, godt å ha dere jenter!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant Shina80. Det er jo kun hvordan det klaffet med hver enkelt som avgjør om en er gravid eller ikke. Ikke mist motet, babysyk85!

 

 

Når startet syklusen til dere andre? Jeg fikk mensen 5. sep og det er jo akkurat en måned siden i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også mensen 5,sept! Har litt lenger syklus enn deg jeg da, men det kunne vært så mye værre, så jeg er bare glad jeg har syklus etter 10 år på piller. Hadde trodd det skulle være mye mer surr etter pilleslutt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen 4. sept, men har en syklus på 30-33 dager. Ifølge el-test har jeg ikm i dag (14 dager etter el), eller senest imorgen hvis det går 15 dager etter el.

 

Så hvis tanta ikke kommer i morgen begynner jeg å øyne håp. Inntil videre er jeg negativ! (Men nå har også brystvortene begynt å likne på amme-brystvorter her, i tillegg til ømme pupper...) Har dere opplevd det ved PMS?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia jenter,

Jeg er sååå glad for dere andre som endelig har fått spiren til å sitte!! :-) Og lykke til videre, jeg ønsker dere alt vel!

 

Men her er hjertesukket mitt fra meg.. Etter 1 år med prøving, med en Exu med påfølgende behandling med cellegift og tilslutt operasjon for å fjerne den ene lederen i mai. Har jeg nå bestemt meg for at dette er den siste dagen jeg er her inne på DIB /BIM i forbindelse med prøvingen. Jeg blir så giret for hver periode som går og såååå sinnsykt skuffet hver gang mensen dukker opp igjen og jeg ikke er gravid.

 

Så ja, TR dukket opp i dag som vanlig med spotting og murringer, og jeg har mest lyst til å legge meg under en pult å gråte... Det er en bergogdalbane av følelser konstant, og jo mer jeg leser om andre sine gleder og nedturer jo mer oppjaget blir jeg. Og jeg har nå funnet ut at DIB gjør meg ennå mer stresset med at vi ikke får det til og alt jeg leser her inne.

 

Dere er noen fantastiske jenter, denne tråden har vært så spennende å følge med på og jeg har jublet for hver positive test dere har fått, og jeg krysser alt jeg har for resten av dere som venter på IKM! Lykke til videre, og kansje dere ser meg igjen en gang når spiren endelig er i boks og jeg rusler stille inn på BIM. :-)

 

Så for min del så tar jeg nå hatten av for dere, og slenger meg sidelengs ut fra DIB med sjokolade i en hånd og et glass vin i den andre.. :-)

 

Klem fra

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cayenne 72: Amme bryst-vorter hadde jeg da jeg ble gravid. Samme dagen jeg testet positivt merket jeg at brystvortene var større og mørkere.. Krysser fingrene for deg:)

 

SolsidenOppNed: Så trist å lese om veien din.. Håper det hjelper å komme bort herfra en stund, og det går nok veien tilslutt skal du se, selvom det er utrolig vanskelig følelsesmessig å gå sånn å feile og vente..

Vi prøvde i et år før lillegutt satt, og det var mange opp og ned turer, og husker hvor tungt det året var for både meg og samboeren. Og spesielt på forholdet. Så husk å være der for hverandre, og masse lykke til:)

 

Jeg venter nok med test til fredagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i noe av det du skriver. nå har vi vært prøvere i 13 pp. snart 14....og jeg kjenner jeg blir mer og mer skuffet for hver gang tr kommer. Er sliten av å håpe, sliten av å bli skuffet.

 

Spottingen har begynt her og, og når tr kommer for fullt, gjør jeg det samme som deg. Tar meg en liten pause her inne. Jeg blir så vannvittig glad for alle som får det til.

 

Men nå skal jeg prøve og ikke tenke så mye på det en stund.

...altså etter tanta kommer. hehe

 

Lykke til solsiden OppNed. Og alle andre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, SolsidenOppNed, så trist å lese. Kan ikke tenke meg hvordan det er! Men at det er tøft, det tror jeg på! Syns du har lov til å være lei deg jeg. Kanskje hjelper det litt å slippe følelsene løs.

 

Har hørt om de som har blitt gravide etter å ha tatt en pause herfra, så det kan nok være lurt! Håper du snart blir å se på 1.tri!!! Lykke til ihvertfall!

 

Cayenne!! Herlig å lese. Jeg ser ofte på brystvortene mine om de har blitt mørkere ;-) Tenker at det må være et sikkert tegn. Tviler på at psyken kan gjøre de mørkere!!! Du blir nok vår neste gravide!!!

 

Istad i dusjen skulle jeg sjekke tappen, syns den var åpen jeg. Nå skal jeg ikke sjekke den mer, for jeg blir ikke klok på den!!! Men jeg hadde litt ferskt blod på fingeren. Ikke mye, men litt. Håper virkelig at det bare er en rift!!! Alt for tidlig med tr nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tok en test nå, og blenda hvit.. Sånn da kan jeg slappe av fram til testdagen, måtte bare ta en test... 10dpo i dag... Tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maysan81♥Prins♥+prøver: Håper det klaffer snart for deg også! Kanskje det er på tide med utredning? Ihvertfall håper jeg at det hjelper å være borte herfra en stund! Lykke til!

 

 

<3--Mathias--<3, ja, da har du gjort det, og kan krysse av for det! Er vel ikke så rart at den blir negativ 10dpo med kveldsurin ;-) Nesten fristet til å teste selv, fryktelig nysgjerrig! Men tror jeg skal holde ut noen dager til! Håper ihvertfall det!

 

Ingen positive tester idag? Hva skjer ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

negativ idag, ikm er på lørdag da.

så blir d ikke klaff denne mnd, så er d vertfall prøverør neste mnd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med utviklingen i spenning! Spent på neste mann... :)

 

Her går det bra, menssmertene har kommet for fullt. Og det gjør virkelig vondt når jeg strekker meg, så det er noe på gang. Men tester igjen på fredag (ikm dagen) for sikkerhets skyld...hehe :) Pluss ømme pupper!!

 

Husker navnet ditt; men du som er over tiden - jeg syns du skal teste!! ;) Det er jo et godt tegn på at du kan være gravid :) Krysser fingrene!!

 

Og til resten: Jeg krysser fingrene for dere alle sammen!! Jeg vil ha med dere med meg videre - seriøs, dette har vært en fantastisk gjeng å ha denne pp, så jeg vil ha med dere til svangerskapet ;) Det er fortsatt håp! Så lenge tr ikke har dukket opp er det fortsatt HÅP :)

 

Solsiden oppNed: Trist å høre om din historie. Det kan ikke være lett å være i den situasjon. Men jeg ønsker deg MASSE lykke til videre, og håper virkelig at spiren kommer til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er nok verdt alle menssmertene Hali, HELDIGGRISEN som har spire!!! hehe

Så hyggelige ord. Jeg syns også denne tråden har vært helt super! Håper vi bare kan flytte hele tråden inn på 1.tri og kalle oss "juni-termin" hehe. Når er din menstermin Hali? Min blir 18 eller 19 juni, hadde passet perfekt!!!

 

Syns det kjennes litt rart ut der nede, men tror det bare er fordi jeg kjenner ekstra godt etter. Hadde sikkert kjentes sånn ut i armen også, om jeg hadde kjent godt etter.

 

Er såååå spent på hvem nestemann ut med positiv test er!

 

Kjedelig at du testet negativt snuppo. Men håpet er ikke ute før tr kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har menstermin den 15. juni ;) Men hvis det blir som nr 1, så blir det kanskje en mai-baby...hehe, siden jeg fødte 2 uker før termin.

 

Babysyk85: Ikke mening å gi deg falske forhåpninger men jeg syns de "symptomene" du har skrevet virker som et godt tegn til en spire i magen ;) Når skal du teste ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å test lørdag morgen. Om jeg i et svakt øyeblikk faller for fristelsen, blir det imorgen!

 

Hadde litt sånne "plager" forrige syklus også, så jeg vet ikke helt jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei herlige damer!!

 

Her har det skjedd mye i dag, men ingen tydelige nye spirer? Tittet vel kanske frem en ny en i morgen, om du skal teste Babysyk85? ;-)

 

JEG skall iallefall vente frem til søndag(om ikke tante kommer før), for å være sikker-SIKKER, for jeg gidder ikke flere " tja, det var nok for tidlig"-tester.

 

I dag er kroppen helt merkelig. Og det surrer i hodet mitt hele H...... dagen, hva skjer??? Var ute en tur på butikken i dag, og da kjente jeg plutselig noe som eg trodde var tante som pøsende. "IIIIK!!! Nærmeste toalett takk!? Men ingen tante.. Bare masse utflod? Jaha??

 

Og i kveld har jeg skikkelig vondt i rygg og mage.. Aner ikke om det er pre-tante symptomer, eller andre symtomer! Jeg blir så sliten av å analysere dette her! Og jeg frykter en rimelig grei skuffelse. Hadde tr sist 5 sept selv, så jeg aner ikke når jeg skal forvente IKM igjen, etter den (trolige) sene EL... Blir helst sprengt i hodet!

 

Babysyk; som du skriver, du hadde nok kjent samme symptomer i armen, om du hadde kjent riktig godt etter? hehe, herlig, :-) Og jeg frykter det samme selv. :-) Åh, lykke til i morgen om du tester da, kjenner jeg er ille- spent på dine vegne!!

 

Hali: Du får krysse fingrer og tær for reste-gjengen. Jeg må virkelig signere på hva du skriver om gjengen her. Som vi sier i Hedmark; For moen gromme jinter!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...