Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 40¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

En dag nærmere ikm :) Er 7 dpo, og faktisk ikke så all verdens symptomer; enten fordi jeg ikke kjenner så godt etter eller at jeg faktisk ikke har noe i det hele tatt. Men jeg er oppblåst til tider, akkurat som om det bobler i magen.. That's it liksom!

 

Tempen ser fortsatt lovende ut ennå. Tror jeg skal heller stole på temp.målene enn disse "symptomene". Det er alltid spennende å våkne og se hvordan temp.kurven ser ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luca, så spennende da! Har det akkurat likt som deg, er 7-8 dpo og har hatt ømme pupper fra 3 dpo! Kan ikke huske at de har kommet SÅ tidlig før?!!!

I tillegg synes jeg brystvortene plutselig var kjempemørke i gårkveld. Kan være synsbedrag, da........ Hva tror dere, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg tok både EL test og g test i går. Jeg har hatt ett par dager med ENORME smerter i eggstokkene, følelsen av brann i puppene og så var jeg kvalm som pokker.

 

Ikke utslag på EL test og ikke utslag på g-test. (jeg veit det er tidlig for gtesten) POKKER DA, hva er disse symptomene? Er det psyken som lurer meg?

 

Jeg er så leileileilei av tester, EL, symptomer osv osv. Tiden går så sakte! Jeg har vært prøver i 13 pp nå! Vi vil så veldig gjerne bli gravide igjen! Og slaget blir bare større og større for hver gang.

 

..ok, sorry for all eder og galle. Måtte bare få det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maysan; Ser du har IKM 7 oktober? Eller? Det lille jeg har lært, så er det vel ikke mulig å en SÅ tidlig graviditet på noen som helst tester?Vi er jo ikke i oktober ennå engang. :-) Hold deg inni "god-bobla" noen dager til!! Det er tross alt ikke mer en en uke siden eggløsningen din, eller no? Krysser uansett alle fingrer å tær for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke ta noe sorg på forskudd, la oss leve inn i bobla - vi er gravide hele gjengen før TR dukker opp, noe jeg håper hun ikke gjør ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har så rett så rett. Men for hver måned som går jo mer utålmodig blir jeg! Og så var det disse symptomene som jeg ikke har hatt før.

Har IKM 7.oktober ifølge syklusen, men jeg fikk ikke kartlagt akkurat når eggløsning var denne måneden...men vi fikk lagt inn noen aksjer alikevel.

 

Jeg gir ikke opp, og skal snike meg inn i den boblen dere snakker om igjen ;)

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Jeg har IKM på lørdag den 1/9 , og jeg har gjort som mange andre, testet før, men det er jo egentlig bare dumt...Men vanskelig å lavære og så å si uungåelig om man ønsker å blir gravid.

Men det har jo resultert i flere negative tester, det var først på DPO 11 jeg skimtet to streker.

 

Det beste er sikkert å vente til dpo 11-12, hvis du vil teste før, eller 3 dager før IKM. Det er da mange tester KAN vise, men trenger ikke vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leirha: ÅÅÅH! Gratulerer så masse!! Du virker rimelig rolig og behersket? ;-) Så kos! Da skal vi andre følge ditt eksempel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Mandag 3.

 

Maya86

ec71 3pp

Lykkepiller

Storkebarn

Klaraklar

Denise:)

 

Tirsdag 4.

 

MaMma311207+MA

Lise30

 

Onsdag 5.

##Luca##

Et nytt eplefrø<3

 

Torsdag 6.

Cayenne72

 

Fredag 7.

Hali

Maysan<3Prøver<3

 

Lørdag 8.

Snia med to flotte gutter

Babysyk85

snuppo

 

Søndag 9.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns nesten at jeg har mindre vondt og murring rundt eggstokkene nå enn forrige syklus. Enten er det bare psyken som er mer rolig nå eller så er det jo et godt tegn. Gjør meg ingenting at det ikke gjør vondt, for forrige syklus hendte det at jeg nesten ikke fikk sove fordi det var så mye murring der nede!

 

Ikke gi opp dere som har testet allerede, det er jo enda veldig tidlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikkemus: kommer ikke til å teste før ETTER ikm dagen ;) Mest fordi jeg følger temp.kurve i spenning... :) og så for unngå dobbelskuffelse; dersom jeg tester og så blir den negativ = skuffelse nr 1 og når TR dukker opp = skuffelse nr 2.

 

Er litt pyse, og så ønsker jeg å leve inn i "gravid bobla" inntil videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det samme som deg Hali! Det holder med en skuffelse. Planen er ihvertfall å være flink i begynnelsen, så får jeg se om jeg blir testoman etterhvert!

 

Må le litt av meg selv: Var på toalettet istad og sjekket tappen, syns den kjentes ganske lukket ut. Og jeg tenkte, Yes, nå er jeg kanskje gravid, johoo!! Samtidig holdt jeg igjen og tenkte, må sjekke pernille.info for sikkerhetsskyld! Der inne står det til min store skuffelse at den skal være lukket etter el og fram til rett før/under mensen! Arrg! Syns dette er en kjedelig uke, ingenting skjer, for med symptomer og leeeenge til IKM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg er på veg inn i boblen igjen.

 

Men jeg har ett lite spørsmål.

jeg tisset jo på pinnen i går...aaaalt for tidlig, men pga mye smerter både her og der. Den var negativ...men når jeg ser på den i dag. har det kommet opp en helt tydelig strek. Det har vel ikke noe med graviditet å gjøre? Må vel være fordi den har ligget så lenge?

 

...lurer bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,godt poeng med flere skuffelser! Kanskje jeg må holde med til fredag hvertfall.. Er sååå spent, så det kommer til å bli en laaang uke! Har dere noen symptomer? Jeg har skikkelige såre brystknopper,men ikke noe mer =( Har dere vanlig syklus? Håper bare jeg har truffet på eggløsningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fordi den har ligget lenge. Man skal ikke tolke testen når den har ligget for lenge. Du kan jo selvfølgelig være gravid for det, men at det er for tidlig til å gi utslag på en test enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 3.

 

Maya86

ec71 3pp

Lykkepiller

Storkebarn

Klaraklar

 

Tirsdag 4.

 

MaMma311207+MA

Lise30

 

Onsdag 5.

##Luca##

Et nytt eplefrø<3

 

Torsdag 6.

Cayenne72

 

Fredag 7.

Hali

Maysan<3Prøver<3

Mikkemus<3

 

Lørdag 8.

Snia med to flotte gutter

Babysyk85

snuppo

 

Søndag 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maysan:

 

Det kan ha ligget for lenge. Man skal helst ikke tolk testen etter så lang tid. Men jeg håper seff at du er gravid allikevel.

 

Mikkemus:

 

Ingen symptomer her. Hadde grusomme stikkinger og menssmerter 5 dpo - så grusomme at jeg måtte legge meg ned og krølle meg sammen. Vet ikke helt var det var men syns 5 dpo var vel tidlig med symptomer.

 

Ellers ingenting; det eneste var at jeg var oppblåst igår men det har gitt seg.

 

Har sagt flere ganger, men jeg sier det igjen:

DETTE ER SÅ SPENNENDE!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaraklar

Jeg blir tussete av dette her!!!

Hadde egentlig begynt å venne meg til tanken om at det sannsynligvis ikke er noe som har festet seg denne gangen, men så skjer dette: Våknet idag litt uggen og svimmel etter en natt full av rare og forvirrende drømmer. Jeg var sulten, men har ikke lyst på mat. Så sitter jeg og surfer litt rundt omkring på nettet, og kommer plutselig over noen som har hatt håravfall som tidlig symptom, og kommer plutselig på den underlige hårsituasjonen jeg hadde i går morges, hvor det bare raste av meg hår når jeg gredde meg. Leser også om noen som får hetetokter, og jeg blir påminnet om alle de svette klærne jeg har vært nødt til å skifte de siste dagene. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lenger.

Ved første graviditet fikk jeg en form for urinveisinfeksjonsaktig situasjon kun noen dager over DPO. Og øl smakte lim, og rødvin smakte bananfluer, og jeg ble ufattelig fyllesjuk etter en kveld på seminar med røyk og vin bare 5 DPO. Så jeg stumpet røyken og parkerte flaska uten at jeg hadde noen seriøs mistanke om noe som helst. Jeg tok tilfeldigvis en test hos legen da jeg var i uke 5 eller 6, da jeg var der pga "urinveisinfeksjonen" som ikke ga seg. Det er liksom disse symptomene jeg har gått og håpet på, ikke økt håravfall og hetetokter.

 

Jeg blir som sagt helt tussete av dette!

 

Bare ca 4 dager til IKM!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Da er eg 13 dpo og og har fått to flotte streker på testen. :-D

Håper det snart er fleire som henger seg på med positive tester!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...