Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 40¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Da er vi 2, Cornflake - jeg forventer også el den 21 /22. Har kjøpt meg en CB el-test for sikkerhets-/moroskyld.

 

Kan jeg spørre hvor ofte dere har sex før, under og etter el? Er jo litt kjipt om man er helt utslitt på slutten når det virkelig gjelder...:) Tenkte egentlig å begynne prøvingen 3-4 dager før forventet el og fortsette et par dager etter. Puh - blir en aktiv uke, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe...skjønner hva du mener, blir liksom lei av å ha sex når el er over ;) Vi har sex alle de 3 dagene før el, på selve el dagen og dagen etter el. Så når det endelig er over så er det nesten tørkeperiode helt til neste runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver å være avslappet og ikke stresse med å bli gravid. dette er lettere sagt enn gjort. hehe... det heter seg at når en har mistet blir en lettere gravid pga at alt er åpent der nede.. så da får jeg se om dette stemmer for meg. vi har nå sex annahverdag fra mens til mens... skal se om jeg kan lure meg til hver dag rundt el.... da jeg ble gravid sist hadde vi oss en gang akkurat den pp fordi vi var midt i flytting og hadde ikke overskudd til sex. vi hadde sex en gang lenge før jeg trodde jeg hadde el, så vi trodde ikke en gang på testen da den var positiv. så derfor tror jeg at vi kanskje har bomma hver gang vi har prøvd? sånn er det når en ikke kommer på å tempe, bruke eltester osv... er nok en grunn til at de finns. blir noen spennende uker her. håper at det blir full klaff for de aller fleste her inne. aller helst for alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt, MaMmA311207.

Jeg stresser som bare det, klarer ikke å roe meg. Jeg leste at du også mistet i sommer, vi mister i juni i uke 20.

Nå er det to år siden vi begynte sånn ordentlig å prøve, men har vært uten prevensjon i lang tid med tanke på skjer det så skjer det.

Men nå holder jeg på å bli gal av å vente. Har ikke barn fra før, og ært sammen med mannen min i 6år så nå er vi veldig klare!

 

Vil i hvert fall si lykke til og håper det går fort for deg.

 

Nå er jeg spent på om el kommer like rundt hjørnet! Negativ el test i dag. Noen andre som har el snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mothertotoo <3

Slenger meg med her..2 pp. her. ;)

Egentlig 1pp.kanskje, i å med jeg var borte dagen jeg hadde eggløsning sist..men hadde sex både før og etter. ;)

 

Sukk..dette lille håpet er sterkt asså

 

 

!

Men, denne gangen skal vi kose oss hele perioden,så får vi håååpe at det klaffer.

skal følge med dere jenter...masse lykke til!

<3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så spennende at det er så mange som har kommet her :)

Sist jeg var pålogget var ikke mer enn 3-4 stk, tror jeg.

 

Her er det EL i løpet av neste uke. Måler tempen men vet sånn ca når jeg har el. Pleier som regel også kjenne når el er i gang i systemet, sånn sett er jeg heldig der.

 

Vi er så avslappet så lenge. Vi stresser ikke (iallefall ikke jeg), kanskje fordi at vi er i vår 1pp. Jeg er realistisk at det vil kanskje ta tid, så jeg roer meg. Men vi koser oss masse ;)

 

Ønsker dere alle lykke til denne pp!! :)

Det kommer helt sikkert til å klaffe for EN (eller flere) av oss men blir spennende å se hvem som blir den/de heldige ;) Men det beste hadde selvfølgelig vært om det klaffet FOR OSS ALLE!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde el i går, så har nok ikm mandagen i uke 40. Vi får se. Men holder meg her hos dere ;-)

 

Jeg var hos gynekolog på fredag, hun sa klart og tydeligt at det skulle ikke ha noe påvirkning dersom man stressa med å bli gravid. Jeg tenker på det døgnet rundt, men hun sa hvis man har regelmessig mensen så er det ikke noe problem. Var ikke det godt å høre for oss som tenker og stresser litt med det? Da slipper man å bekymre seg for å tenke for mye på det i tillegg.

 

Håper vi er flere som blir gravide i denne perioden!! Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her eg også. Venter ikm rundt 3. Oktober..

Dette er vår 5 pp, eg mistet, i veke 5, i juli, men no e me klar til å klare det igjen. Forhåpentligvis på første forsøk. :) men vi er to jenter, så her er det Storkklinik i Danmark som gjelder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle søte jenter, hvordan går det med dere? Noen som har begynt å få positive eltester?

 

Trodde jeg hadde el i morgen, men fortsatt ikke positivt utslag... Har bare testet en pp tidligere, og fikk da ikke positivt utslag i det hele tatt... Men gynekologen mener alt ser bra ut, da, og at eltester bare er et stressmoment som man bør droppe.

(Har selvsagt lagt inn en betydelig mengde aksjer ila helga uansett!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Usikker på om eg og høyrer heime her :) skulle ha ikm i veke 39, men er no på dag 21 og ingen eggl har slått ut på testen. Så enten er den forsinka, og eg hører til her, eller så kjem den ikkje denne mnd......

 

Cayenne72; spanande for meg det du skriv om gynekologen. Det er iallefall riktig at eggl test er stressmoment!!! Men om ein ikkje skal bruka det , så må ein jo då iallefall hamykje sex også etter forventa eggl, i tilfelle den er utsatt.... Eg trur eg kjem til å holda på litt med testing, i tilfelle det blir aktuelt med pergotime. Men jammen hadde det vore deilig ( og rimelig) å la vera. Skulle brukt dei pengane på aromaterapi og lignande :) Me har lagt inn masse aksjer også :)

 

Masse lykke til til deg, og til dykk alle sammen!

 

Maya86, ei lita melding til deg: Postkassen din er full, så får ikkje sendt svar til deg..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har el en gang denne uken. Men i følge livmortappen og sekreten har jeg ikke el ennå.

 

Så langt har vi kost oss annenhver dag (ubevisst/uplanlagt).

 

Det er så spennende når vi er så mange. Spent på hvem av oss som kommer til å få baby i mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har el en gang denne uken. Men i følge livmortappen og sekreten har jeg ikke el ennå.

 

Så langt har vi kost oss annenhver dag (ubevisst/uplanlagt).

 

Det er så spennende når vi er så mange. Spent på hvem av oss som kommer til å få baby i mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lager en IKM liste her jeg, så får vi en oversikt på når ikm er og kanskje har noen samtidig og ikke minst får vi vite hvem som blir gravid og får hoppe over på 1.tri, og hvem som får følge hverandre videre her inne. håper selvsagt at flest mulig kommer et skritt videre:)

Kopier og skriv inn navnet:

 

Mandag 3.

 

Tirsdag 4.

MaMma311207+MA

 

Onsdag 5.

 

Torsdag 6.

 

Fredag 7.

 

Lørdag 8.

 

Søndag 9.

 

Gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopier og skriv inn navnet:

 

Mandag 3.

Maya86

 

Tirsdag 4.

MaMma311207+MA

 

Onsdag 5.

 

Torsdag 6.

 

Fredag 7.

 

Lørdag 8.

 

Søndag 9.

 

Gravid:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopier og skriv inn navnet:

 

Mandag 3.

Maya86

ec71 3pp

 

Tirsdag 4.

MaMma311207+MA

 

Onsdag 5.

 

Torsdag 6.

 

Fredag 7.

 

Lørdag 8.

 

Søndag 9.

 

Gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hiver meg på her :)

 

Jeg er i min første pp. Har hatt en litt turbulent periode da samboeren min fikk panikk forrige måned når vi skulle begynne å prøve. Denne pp begynte på samme måten men så ombestemte han seg plutselig nå på søndag, dag 13 i syklusen min. Så nå er alt bare lykken! Vi hadde sex igår også og jeg vet at jeg har hatt EL disse dagene. Det blir to spennende uker nå. Jeg har IKM mandag 3. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopier og skriv inn navnet:

 

Mandag 3.

Maya86

ec71 3pp

Lykkepiller

 

Tirsdag 4.

MaMma311207+MA

 

Onsdag 5.

 

Torsdag 6.

 

Fredag 7.

 

Lørdag 8.

 

Søndag 9.

 

Gravid:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopier og skriv inn navnet:

 

Mandag 3.

Maya86

ec71 3pp

Lykkepiller

Storkebarn

 

Tirsdag 4.

MaMma311207+MA

 

Onsdag 5.

 

Torsdag 6.

 

Fredag 7.

 

Lørdag 8.

 

Søndag 9.

 

Gravid:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopier og skriv inn navnet:

 

Mandag 3.

 

Maya86

ec71 3pp

Lykkepiller

Storkebarn

 

Tirsdag 4.

 

MaMma311207+MA

 

Onsdag 5.

 

Torsdag 6.

 

Fredag 7.

 

Hali

 

Lørdag 8.

 

Søndag 9.

 

*************

Gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi. Mange på mandagen, spennende. Har dere tenkt å teste før ikm eller? Jeg skal prøve å holde meg litt denne gangen. Så tungt åbøi skuffa, og egentlig ikke vite om det er sikkert.

 

Nå er det natta jenter. Sweet dreams.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopier og skriv inn navnet:

 

Mandag 3.

 

Maya86

ec71 3pp

Lykkepiller

Storkebarn

 

Tirsdag 4.

 

MaMma311207+MA

 

Onsdag 5.

##Luca##

 

Torsdag 6.

 

Fredag 7.

 

Hali

 

Lørdag 8.

 

Søndag 9.

 

*************

Gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopier og skriv inn navnet:

 

Mandag 3.

 

Maya86

ec71 3pp

Lykkepiller

Storkebarn

 

Tirsdag 4.

 

MaMma311207+MA

 

Onsdag 5.

##Luca##

 

Torsdag 6.

 

Fredag 7.

 

Hali

Maysan<3Prøver<3

 

Lørdag 8.

 

Søndag 9.

 

*************

Gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...