Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 40¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Oj, nå ble jeg skikkelig gla for å komme inn p den tråden her!! Så mange positive tester æ gett:D Men blir nesten litt redd for at de positive plassene nå er opptatt, hehe:p

 

Gratulerer alle sammen, herlig!!

 

Ikm her blir ca. 9 okt. Utrolig spet denne måneden, for hadde sex 3 dager på rad, og brukte el tester. Så denne gangen vet jeg at det er fult mulig med klaff. Brukte 1 åt på første mann da, og er i 4. pp denne måneden, så altfor store forhåpninger har jeg ikke. Men man vet jo aldri:)

 

Testing fredag her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når skal du teste?

 

Mandag

Collette

Klaraklar

##Luca##

 

Tirsdag

Hali

 

Onsdag

 

Torsdag

Cayenne72

 

Fredag

Hali

Et nytt eplefrø<3

SolsidenOppNed

<3Mathias<3

 

Lørdag

Maysn<3 Prins<3prøver

 

Søndag

Babysyk

Minima

 

Gravid

Storkebarn

Klaraklar

##Luca##

Collette

Hali

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja dette er virkelig en gravid mnd, så flinke dere er å sprer spirestøv hoho. Gratulerer alle sammen, såååå glad på deres vegne.

ÅÅÅ kjenner jeg er skikkelig sjalu, hehe jeg å vil ha (,")",)",)

 

Har dere noen symptomer? hvilke isåfall?

 

 

 

 

Når skal du teste?

 

 

Tirsdag

 

 

Onsdag

 

Torsdag

Cayenne72

 

Fredag

Et nytt eplefrø<3

SolsidenOppNed

<3Mathias<3

 

Lørdag

Maysn<3 Prins<3prøver

 

Søndag

Babysyk

Minima

Snia gutt07,gutt09

 

Gravid

Storkebarn

Klaraklar

##Luca##

Collette

Hali

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Hali! Så bra at du testet idag, så slapp du å pine deg gjennom flere dager!!!

 

Føler også at alle de positive plassene er opptatt nå. Det skal jo litt til at alle på en tråd blir gravide, det kan vel aldri ha skjedd før, med så mange på tråden! Enda mer spenning for oss som er igjen!

 

Idag hadde jeg plutselig litt utflod (unnskyld detalj). På pernille.info står det at man har det ca en uke etter eggløsning, dette stemmer jo ikke helt for meg. Da har jeg isåfall beregnet feil!! Kjedelige greier. Syns dessuten jeg har fått litt svakt menssmerter idag! Nå vil jeg bare forte meg fram til helgen så jeg finner ut av hva dette er!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare du som har bomma på eggløsningen i så fall. :-)

Skal vente til fredag selv. Kjipest er det at jeg har fri resten av uka, og timene er derfor så laaaaange... Verdens lengste uke.. Håper det er igjen noen positive plasset til oss som venter.

 

Hadde LETT tatt en test igjen i dag, om det ikke hadde kostet en formue. Og dette med Tappen, har jeg gitt opp! Dener så langt oppi der, og så udefinerbar, at jeg sitter som et spørsmålstegn etterpå uansett. Like greit å la den få være i fred. :-)

 

Men, om du har IKM til helgen, så det vel litt tidlig med menssmerter kanskje? Vi får håpe det er andre smerter, det du kjenner. :-)

 

Er testen negativ, skal jeg jaggu kose meg med et STORT glass rødvin på lørdag, så det er jo en bitter liten trøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger hjemme og er syk, da får man god tid til å kjenne og tenke!

 

Blir med på et glass rødt på lørdag jeg også, det har vi fortjent!!! Og om vi ikke kan drikke, så har vi fortjent det også ;-) hihi

 

Om jeg har bommet på el så har jeg ikke IKM før tirsdag i neste uke, ifølge det sekretskjema til pernille! Sååå kjipt! Forventningene kommer jo til å gå til topps hvis ikke tr kommer lørdag eller søndag!

 

Lurer veldig på om flere på denne tråden blir gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skjønner jeg hvorfor det gjorde vondt hver gang jeg sjekket livmortappen. For jeg hadde sjekket fikk jeg sånn mens lignende smerter.

Kjenner tappen av og til men den så høyt plassert at jeg jeg ikke kjenner åpningen en gang.

 

Og når det gjelder sekreten - har jeg mye (beklager detalje). Veldig mye kremet utflod. Og man skal liksom være tørr eller litt tørr mellom EL og mens.

 

Og kanskje var den episoden jeg hadde 5 dpo festesmerter? Fikk jo vondt at jeg måtte legge meg ned og krølle meg sammen pga smerten.

 

Jeg er fortsatt litt satt ut - tenk at det faktisk klaffet på pp1??!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali, har du hatt mye utflod helt fra el og fram til nå? Jeg begynte med det idag. Står jo på pernille.info at man får en østrogentopp en uke etter el, og da får man utflod en dag eller to, ellers tørr, men det er jo mer enn en uke siden el (ihvertfall sånn jeg tror!) Kanskje jeg må kjenne på tappen og kjenne om jeg også får vondt! Den skal vel være lukket nå uansett, så man får vel ikke så mye svar ved å kjenne på den. Blir ihvertfall ikke klok!! hehe. Man skal ikke kjenne på den når man er gravid, så nå må du ikke kjenne mer Hali ;-)

 

Utrolig heldig er det som har fått det til å klaffe på første forsøk! Ååååå, jeg vil og!! Hehe. Har en følelse av at det klaffer fort, i 1. eller 2. pp på meg, eller så tar det ett år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg jo virkelig forhåpninger! Enten er jeg gravid, eller så har jeg feilberegna el, så den toppen pernille skriver om kommer nå. Får bare vente og se! Kjenner at jeg er på vei inn i den bobla. Står og banker på døra!! Jeg som var så flink i begynnelsen etter el.

 

Jeg temper ikke, så jeg ble ikke så klok på den kurven, men tempen skal holde seg høy om man er gravid? Kanskje for sent å begynne med temping nå, man må vel ha en hel syklus og sammenligne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynte du å få mer utflod da?

 

Jepp, dersom man har blitt befrukta så skal tempen holde seg i høyt nivå, helst til etter ikm dagen (hvis man vil unngå testing, så er det en metode, men jeg klarte ikke å dy meg..hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag, 10dpo! Håper den holder seg sånn i dagene framover! Pleier å være tørr mellom el og tr, med en dag utflod ca 7dpo hvis jeg husker riktig!

 

Nesten så jeg blir fristet til å teste selv, men bare nesten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testa 11 DPO og fikk negativt, venter IKM senest på onsdag, men snakket med sambo (som jobber utenbys for tiden) om at han gjerne ville være her når jeg testet slik at han slapp å få nyheten på tlf... Siden jeg er litt avslappa fra før så venter jeg med å teste til fredags morgen...

 

Blir spennende å følge med fremover!! <3 Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, der kom kvalmen for fullt i ettermiddag, men er skikkelig forkjøla, da, så kan meget mulig være derfor. Har igrunn mista trua etter kun 4 mnd, føler virkelig med dere som har prøvd lenge!

 

Men jeg har jo mine to søte "små" da, så ikke verdens undergang om det ikke blir noen spire her i gården, selv om det føles sånn av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet en dager etter IKM, og da var det positiv test:) Føler meg virkelig heldig som fikk full klaff på første forsøk... Tenk at nå blir vi familie på fem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske tiden gikk litt fortere!!!

Nå har jeg ingen tro på at jeg er gravid, så nå kan bare tr komme asap egentlig!!! Så jeg får begynt på neste pp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er bra du har tro på meg, for det har ikke jeg akkurat nå.

 

Hvordan går det med gravid-Hali da? I lykkerus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandet følelse - jeg selvfølgelig kjempe lykkelig, men litt satt ut at det faktisk klaffet på første forsøk. Skal ta en test til på fredag - kan jo aldri være sikker nok ;)

 

Ellers så kjenner jeg symptomene kommer sakte med sikkert. Blant menssmertene som jeg har kjent i dag. Øm i puppene (kjente siden igår kveld). Og trøtt - det har jeg vært de siste dagene men det trodde jeg kom av at jeg ikke fikk skikelig søvn om nettene pga at jeg var så spent.

 

Jeg har hatt leggkramper de siste dagene (fra ca 8 dpo) men trodde ikke det var graviditet symptom, men det er visst det - lol.

 

Tror jeg har gjort ALT for å ikke kjenne symptomer, slik at jeg har faktisk oversett symptomer som jeg har faktisk hatt (uten å tenke på det egentlig).

 

Men ja - jeg er i lykkerus!!!

Fant ut idag òg at en god venninne av meg er også gravid, så vi har termin i juni :) Det klaffet for de òg på 1pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk: Men, hvorfor har du tatt springfart ut av boblen? Er da fortsatt stor sjanse for at du er gravid? Eller har du testet allerede? For du skulle egentlig ikke teste før søndag?

 

Om så er at du ikke er gravid, så følger vi nok hverandre inn i neste pp, for her tror jeg tante er på tur. LIgger på sofaen og kjenner på skikkelig murringer i magen, sentrert. Typisk tante-symtom for min del. OG jeg har jo tatt noen tester allerede..

Hun burde ikke dukke opp på noen dager egentlig, med tanke på at jeg hadde EL så sent som forrige helg(25.09) Men hadde siste tr 05.09, så ikke vet jeg.. Dustesyklus.

 

Skal uansett teste i helgen, har ikke mistet trua helt, utrolig nok! Against all odds! ;-)

Så cheer up, Babysyk85, det er enda plasser ledig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid prøvd å være utenfor bobla til det motsatte er bevist for å skåne meg selv, Har bare vært "på besøk" og kommet meg fort ut igjen!

Har liksom ikke tro på at jeg kan være gravid. Skal jo litt til at så mange skal bli gravide på en tråd, og på første forsøk. Har ikke testet. Har ikke tester liggende, så det er ikke så vanskelig å motstå fristelsen heller ;-)

 

Planen er å teste på søndag, hvis ikke tr dukker opp.

 

Kjedelig at det virker som tr kommer hos deg, men Hali har jo menslignende smerter, og hun ER jo gravid! Men skjønner at du mister motet, det gjør jeg også!

 

Min syklus startet også 5.9 - så vi har like teit syklus!! Jeg tror jeg hadde el 24.9. Om det blir likt neste syklus, så har vi IKM samme uke neste gang også!

 

Ja, nei, man kan jo ikke erklære seg selv "ikke-gravid" før tr dukker opp, så det er jo enda håp, men tørr ikke håpe for mye. Tror jeg blir skuffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, jeg holder meg her inne fram til fredagen iallefall (skal ta enda en test da). Så dere blir ikke kvitt med det samme! Og jeg følger med dere :)

 

Masse lykke til - sender dere babystøv ;)

 

Jeg tror ikm uke 40-tråden må ha vært den mest aktive ikm-tråden noe sinne ;) hehe...

 

Nå er jeg så trøtt at det er på tide å legge seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...