Gå til innhold

8>?(¯`°?.¸IKM uke 40¸.?°´¯)?<8


Hali

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser at det er flere som hadde sist mens 5.sept. Jeg òg hadde det, så jeg venta mensen på fredag - syklusen pleier å være mellom 30-33 dager.

Hvor lang syklus har dere da, Eplefrø og Babysyk?

 

Eplefrø: Jeg liker symptomene dine idag, håper det er en spire i magen ;)

Gjett om jeg kommer til å være ivrig på å lese resultatene dere som skal teste i helgen :)

 

Jeg tester på fredag, hvis noen vil joine meg...hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nye spirer nei! Det var jo en som snart skulle teste som ikke hadde fått tr enda, husker ikke navnet, men har tro på hun!

Hmm, skal jeg teste i morgen da? Er skikkelig usikker. Frister å få det ut av verden egentlig!

 

Må le av deg, Et nytt eplefrø - eller måten du skriver på, syns du er så morsom!!!

Men selvfølgelig, en kjip greie! Skummelt med sånn "nå kommer tanta opplevelse"!!

Hvis du skal teste på søndag, så blir vel du den siste med positiv test. Ikke gått å si om det er psykisk eller ikke. Masse utflod er et godt tegn!! Her har det gitt seg, buhuu!

 

Har forresten ikke kommet noe blod på papiret. Kanskje det var en mini-festeblødning, njaaa, eller ikke.

 

Har forresten fått ømme pupper. Forrige syklus tror jeg det bare var såre brystvorter. Men dette hadde jeg når jeg gikk på p-piller også! Om det var før tr eller ikke, aner jeg ikke. Irriterer meg at jeg ikke husker om jeg har hatt ømme pupper de siste syklusene. Sluttet jo på pilla i mars.

 

En ting som irriterer meg er den utfloden jeg hadde igår. Trodde den skulle komme en uke etter el. Og hvis det er sånn, har jeg ikke IKM før neste uke, Men jeg hadde jo el-slim fredag 23.sept.!!! Noen som er gode på dette? Hvis IKM er neste uke, så er det jo alt for tidlig å teste!

 

En annen ting jeg kom på, syns jeg er veldig trøtt for tiden, men så har jeg jo vært syk, så det er kanskje derfor!! Herregud, nå må jeg virkelig ta meg sammen!

 

Men syns dere jeg skal teste i morgen? Sånn helt seriøst?

 

Skikkelig ego innlegg dette, og superlangt!! Lover å være behjelpelig med deres problemer nu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Slenger meg på denne tråden jeg nå, har lest alle innleggene som er skrevet:) Grattis til alle som har testet positiv, fantastisk:)

Har IKM 7 Oktober og er i 7pp. Har testet med billigtest (stav) både i går og i dag og fått svakt positiv begge dager. Testet med morgen urinen. Er så usikker på om det er positivt el om jeg lurer meg selv.Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali, syklusene mine varierer fra 31-35 dager. Forrige syklus var på 42 dager, men tror det var unntak pga stress.

 

Jeg tester enten i morgen eller lørdag!

 

mamma 07, tar av meg hatten for at du har klart å lese alle innelggene! Det er mange!!!!

 

Gratulerer med svakt positive tester! Spennende! Har du lest om skyggestreker på pernille.info? Der står det ganske bra forklart. En skyggestrek skal ihvertfall tolkes som negativ. De får skyggestreken etter å ha blitt våte av urin. Det er reagenset til den positive delen som lager skyggen. Om du har mange sånne staver, kan du jo ta en i vann og se om samme svake streken kommer. Men som det stod på pernille.info, alle testene trenger ikke få skyggestrek. Når skal du teste igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma 07: hvis du har fått svakt positiv tester to dager på rad, så er du mest sannsynlig gravid ;) Kanskje du hcg produseringen er lavt hos, og dermed er testene svakt? Du testa tross alt 3-4 dager før ikm, så det hende det er derfor de svake - test igjen på fredag eller lørdag ;)

 

Babysyk85: Jeg vil at du skal teste imorgen...hihi :) Jeg er så nysgjerrig og utålmodig.

 

Sitter her og analyserer symptomene for dere jeg...hehe..og symptomene gir meg håp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så ivrig jeg er da - masse skrivefeil jo..

 

Sorry jenter men hormonene har tatt over...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen skrivefeil jeg! Er det et positivt tegn? ;-p

 

Tydelig at jeg har lest om skyggestreker idag, for besvarer alle sånne svake tester med "les om skyggetester" på pernille.info". Har lenge lurt på det selv nemlig, og fikk forklaringen idag. Men selvfølgelig er det ikke rart om testen er svak når man tester før IKM!! om et par dager vil nok testen være sterkere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange innlegg ja, men gøy å lese:)

Tester igjen i morgen tidlig med test fra A1.Er egentlig litt negativ nå kjenner jeg,men er testen negativt i morgen så slår jeg meg til ro med det. Er veldig regelmessig med 28 dagers syklus så vet med sikkerhet at Fredag er dagen TR skal komme. Men får håpe til i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader, skulle ikke ha lest om falske tester på pernille.info. Ble litt paranoid nå jeg - må test imorgen tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har analysert dem opp og ned, hit og dit:) ,men viser det seg at testen er helt blank i morgen, så får vi krysse fingre neste mnd:) Masse lykke til til dere andre som skal teste de neste dagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅNEI; det var jo ikke meningen å skremme dere da!!

 

Hali, tok ikke du to tester? Og var ikke de ganske positive da? Eller husker jeg feil?

Ja, du må teste i morgen så vi får roet nervene våre! Er helt sikker på at den er enda mer tydelig i morgen!

 

mamma 07, jeg tror du også får positiv i morgen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testa med test fra billig-tester.no, en stav tror jeg, ihvertfall en som jeg tisset på (sorry details). Testet alt for tidlig (11 DPO, dvs fredag) og den var kritthvit, ikke antydning til skygge. Jeg har mange symptomer for tiden, har også IKM igår/idag men kjenner ikkeno til murringer og har ikke hatt noe blødninger, blir altså overraska om jeg tester negativt på fredag. Så kaaanskje er det positiv test til deg ;))) *prøver å være oppmuntrende, tihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma 07:); Jeg testa med test fra billig-tester.no, en stav tror jeg, ihvertfall en som jeg tisset på (sorry details). Testet alt for tidlig (11 DPO, dvs fredag) og den var kritthvit, ikke antydning til skygge. Jeg har mange symptomer for tiden, har også IKM igår/idag men kjenner ikkeno til murringer og har ikke hatt noe blødninger, blir altså overraska om jeg tester negativt på fredag. Så kaaanskje er det positiv test til deg ;))) *prøver å være oppmuntrende, tihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg hver gang jeg klikker meg inn på tråden, og ser det er nye innlegg her... :-)

 

Åhh, ny tester i morgen!? Lykke til!! Med to svake tester tipper jeg du tester positivt i morgen!

 

Halibaby:

Hvor mange dager dpo? vanskelig å si gitt. Hadde som sagt tr sist den 5., MEN ikke eggløsning før 24- 25(i følge el-slim..) så ja, hva er jeg da? Hvs det var 25 da, så er det 10 dager dpo, men jeg aner jo ikke! Har ikke hatt helt regelmessig syklus siste 2 ganger. Før det var det pille-syklus. :-) Så u tell me. :-) Takk for at du holder motet vårt oppe. :-)

 

Babysyk85:

Så du hadde utflod i går? Men det stemmer jo liksom så veldig i forhold til at du hadde EL dager før meg, og jeg hadde utfod i dag? eller har vi begge da en syklus på bærtur? :-P Så man burde ha utflod en uke etter EL? Eller? Du er skikkelig proff blitt du snupp! Du har jaggu fått mye symotmer siste dagene. Kjenner jeg holder litt igjen for deg jeg altså, iforhold til at du muligens hadde EL så sent du oxo, så kanskje du burde vente ett par dager til? Men om du tster i morgen, så er det jo fortsatt mulighet for at det blir en " tja, det var nok for tidlig"-test, om den skulle vise seg negativ? Håper bare så veeeeeeeldig for deg!!!! xxxxx

 

Kjenner at denne tråen gjør meg full av adrenalin til tider, på dres og mine egne vegne. :-) Deilig, og skummelt på samme tid.

 

Tvi,tvi til morgendagens lusketestere. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svake positive tester, da er du ihvertfall gravid:D Håper spiren klorer seg fast:D

 

Tr kom 7 sep. her:)

 

Spent på fredagen her nå, vi er vel flere som skal teste da??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spm damer, men.. Om jeg da hadde El søndag den 25, når burde jeg da egentlig forvente evt positivt svar? Bør vel være ganske sikker på søndag vel? Snille, gode jenter.. Skulle jeg gjort uten dere.. Samboer river av seg håret av meg om dagen... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde EL den 23-24.sept. Testa 12 dpo og testen ble positiv ganske kjapt, så bør egentlig tvile. Her kan dere se testen (babyverden):

 

http://www.babyverden.no/Nettsamfunn/Forum/Rom/Innlegg/?topicId=1488390&page=2

 

MEN jeg tester imorgen tidlig for sikkerhet skyld - da kan jeg slappe av litt mer i helgen ;)

 

Babysyk85 og Eplefrø: det virker som om vi har hatt EL rundt på samme tid.

 

Herregud, vært så aktiv her inne på BiM før...hehe. Denne tråden har tatt helt av ;) Men ikke noe rart for dere er en herlig gjeng - håper på positiv test på resten av dere - tenk hvor morsomt da...hehe 80-90% med positiv test..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplefrø: Tror du kan forvente positiv test enten fredag for da er du 12 dpo, lørdag 13 dpo eller ihvertfall på søndag 14 dpo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅJÅJÅJ har hatt ømme pupper de siste to dagene, brukte egentlig en bh jeg ikke har brukt på lenge, så tenkte at den sikkert bare var litt trang og uvant. MEN puppene var fremdeles ømme når jeg sto opp og også etter en dag med den gode gamle bhen. Lover bra jo :-D

 

Samme som meg du eplefrø, egentlig testing på søndag. Hadde EL 23 elr rundt der en plass, og ikm lørdag 8 okt. Hadde egentlig bare en g-test, som det sto kan tidligst taes 1dag etter forventet mens på. men kjøpte en idag som kan vise før...

Argh har sååå lyst å teste i morgen, da er det bare to dager til ikm. Men hadde egentlig ikke tenkt å teste før søndag, men bra vi er mange testomane her åsså. så jeg er blant likesinnede.

 

Hmm lurer på hvor mye penger jeg har lagt i bare g-tester egentlig, jaja nyskjerrigheta vinner alltid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hali: Hoho!! Den testen var klar og tydelig du!!! Herlig <3 hvis du dahadde EL den 23, regner du da MED 23 når du teller dpo? For når jeg teller dine dpo, kommer jeg jo frem til at d testet entel 10(hvis du hadde EL 23) eller 11 dpo.. Men eg har lite peil på dette gitt. Og man får vel ikke SÅ positiv test på 10 dpo vil jeg tro? Tror uansett at det er bortkastet med den testen i morgen Hali, du er gravid som bare det du! <3<3<3

 

For min del venter jeg IALLEFALL til lørdag. (selvdisplin kom treng deg på...) Gleder meg til å se hvem som kaster seg over stripsene i morgen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Fertility Friend hadde jeg EL den 22.sept - så da er jeg 13 dpo i dag. Og når man skal telle dpo, så skal man ikke telle med EL dagen og første mensdag - men alle dagene imellom.

 

Gleder meg til helgen iallefall - følger godt med. Imorgen skal jeg teste (igjen!) og kan ha en avslappende reise. Og på fredag forteller jeg det til min kjære mor som jeg og sønnen reiser bort for å besøke imorgen (i Trøndelag).

 

Så spennende tid i vente - for alle her :) Masse lykke til, jenter!!

Selv om jeg er gravid (kanskje, mest sannsyblig, 98%sikker), så holder jeg med dere - for jeg vil ha flere med meg - gir meg ikke, det er fortsatt håp ;) Så jeg krysser alt det går ann å krysse på :)

 

Så takker for meg for ikveld - så snakkes vi jenter imorgen kveld.

Nå er megatrøtt - igjen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...