Gå til innhold

IKM i uke 45, der hører jeg til, er vi flere?


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Jepp signerer den, på mine testepinner til monitoren blir ikke test streken riktig så sterk som kontrollstreken de dagene jeg får utslag for EL, så tror i grunnen og at du har positiv:-)

 

Hvor merkelig BIM siden er mht lagring av innlegg, mitt forrige innlegg kom to ganger selv om jeg bestandig er nøye med å ikke trykke 2 ganger når den er sen....Ja, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp.

 

I dag var jeg hos legen. Ikke så mye fornuftig med unntak av at de tok noen blodprøver og henvisningen min ble sendt til den lokale gynekologen. Dit vil også prøveresultatene bli sendt. Jeg vil deretter bli kalt inn til videre undersøkelser.. Sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Kveld i Stugan! :)

 

Jeg har heller aldri kjent når EL kommer, så har jeg ikke sett så mye til slimet....hm! Men tester jo med EL-tester, så vet jo at den kommer :P

 

EL-test i kveld: teststrek er svakere enn kontrollstrek, men ikke så svak som den har vært tidligere. Regner med at den blir positiv imorgen :) Legger inn noen flotte aksjer i kveld også :)

 

Håper virkelig jeg blir gravid uten å gå til gyn. Er redd for at han skal sette meg på p-piller for å få syklus "nullstilt". Har lyst på baby NÅ!

Imorgen skal ei venninne av meg sette inn prøverør :D Hadde bare vært supert om vi begge ble gravide samtidig! Hadde vært max! vi gikk i permisjon sammen sist og, barna har en måned i forskjell på alder! *Håpe håpe*

 

Javel damer, vi får prates igjen imorgen :)

Happy Humping!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner godt når EL er på gang..har vært "øm" neders i magen siden mandag og el- slim...håper bare det ikke er for seint å humpe imårra kveld..ifølge syklusen min skal El være idag!!! :-/ flere som har pendlermenn her inne?? kan være litt utfordring..kan liksom ikke kjøre 40 mil for å gjøre det akkurat hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp da blir det siste innspurt i kveld på andre dag med positiv el test- Regne me den blir negativ i morgen. dersom den er neg i morgen skal jeg da regne det som 1 dpo eller blir det fredag ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter. Jeg er litt forvirra jeg nå. El-testene var jo så og si helt positive i 2 dager nå, men da jeg tok en i går kveld var den nesten helt negativ igjen. Men det kan være pga det var om kvelden? Jeg tenkte at da har el vært, men tempen var fortsatt lav i dag tidlig, og jeg har ikke hatt el-smerter slik jeg har hatt før. Vi hadde sex igjen i går kveld.

 

Så nå lurer jeg på om el var på gang, men stoppa opp, det har jeg hørt at kan skje om man feks er stressa. Jeg var jo superstressa pga jobbintervju, så kanskje det var grunnen?

 

Isj! Kan ikke kroppen bare gjøre som jeg vil!!!

 

Ang den som spurte om dette med å gå på do etter sex osv: Jeg vil anbefale deg uansett å gå på do. Jeg ligger alltid en liten stund etterpå, men så går jeg på do, tisser og vasker meg litt. Hvis ikke har jeg stor sjanse for å få UVI. Den spermen som har mulighet for å begynne svømminga oppover har uansett allerede begynt på ferden sin så det gjør ingen ting at spermen kommer ut igjen! Det har jeg lest flere steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja den kroppen ja den "lever nok sitt eget liv" i flekkene:-/

 

Metti; jeg mener du er 1 dpo i dag, samme som meg:-)) Da blir ikm 10 november.

 

Jeg testa på morgenen i går, og på nytt på kvelden i går. På morningen var den like sterk som på kvelden før, og på kvelden var den betydelig svakere selv om monitoren markerte med max. Tror nesten monitoren automatisk markerer max i 2 dager uansett. Det samme skjedde forrige pp. Så da regner jeg El som overstått da, og begynner på 14 dagers "høstjakt":-)) Måtte det bli ett bytte som jeg blir veeeeeldig fornøyd med:-)) Tror det var EL på H siden denne mnd også, men har i grunnen kjent El smerter på begge sidene, men mest på H side. Blir det ikke noe denne mnd, så ligger det forhåpentligvis ett fint ferdigmodnet egg klar til "pergopause" måneden neste pp:-))

 

Kanskje jeg skal lagen en sånn IKM liste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst blitt litt el-testoman jeg.

 

Men, tok en ny test nå i stad, ca kl 9. Da var den veldig sterk igjen. Så nå vet jeg ikke helt, men håper at el snart kommer og at tempen stiger. Jeg vet virkelig ikke om jeg får med meg sambo i kveld igjen, jeg får ta det litt som det kommer og tenke at det er bra vi hadde sex i går kveld i alle fall, selv om vi var stuptrøtte begge to. Nå har jeg langhelg etter jeg er ferdig med jobb i dag. Godt jeg kan sitte på BiM i arbeidstida, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tester du med?? Disse billigstrimlene/testene synes jeg er så vanskelig å teste med... greit nok at Digital fra CB er dyr, men da er det liksom ikke så mye rom for tolkning, når den er positiv så kommer det :-)....

Ellers kan jeg jo også anbefale fertillitetsmonitor på det strerkeste, den er jo litt kostbar i innkjøp, men den er jo så absolutt salgsbar etterpå. Jeg kjøpte min på ebay til ca 800 kr med testpinner. Nye testpinner bestiller jeg også fra ebay, nok til 3 mnd forbruk til mellom 2-300 kr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tester med billigstrimler. De har fungert flott fram til nå, har kun vært 2 dager med positiv pr mnd. Bare nå de driver og tuller med meg. Jeg prøver jo også å tempe i tillegg sånn at jeg vet at el har vært når tempen stiger.

 

Sånn digital fra CB, hvordan fungerer den? Er det med teststrimler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg bruker bare cb sine og syns det e genialt !! Like ikkje den der synsingen. Den tolker for meg . Funker nokså likt teststrimler bare at du kobler den til en sånn stav ting som tolker resultatet.. Litt dårlig forklart men prøvde hvertfall ..

 

Håper el er over og at det ble full klaff denne mnd.. Lei av negative tester nå !! Vil ha positiv nåååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan man kjøpe bare nye strimler til neste gang eller må man kjøpe ny test hver gang? Skal vurdere denne neste pp ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må kjøpe ny tror eg .. Koste ca 200 der ein kjøper billigtester. 7 tester i ein pakke..

 

De to siste dagene stikke det plutselig i underlivet. Har ikkje hatt det sånn de andre pp men kanskje endelig ting begynne å stabilisere seg igjen etter p-piller .. Men eg har og hatt akkurat som mensensmerter i ryggen . Kan ikkje huske å ha hatt det tidligere. Er det vanlig ?

 

Eg kan og sitte på BIM på jobb og det e gudd. Har noen rolige perioder innimellom.. Kl tre e det helg. Deilig da ska meg og mannen nyte helgen sammen ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt 2 dager med positiv el test...

Har hatt utrolig vondt i magen disse dagene, igår måtte jeg sette meg ned to ganger av rett og slett kramper.

Dette er den første EL etter SA og noen sier at den kan være litt merkelig..:-)

 

Ellers tar vi også en siste innspurt idag og regner med at testen er negativ i morgen..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag liste, ja! Heldige dere som er ferdig kl.3...Jeg skal på kveldsvakt fra 15-22. Når jeg kommer hjem fra jobb, blir det ny EL-test! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy 75

 

må bare spørre en gang til .. Positiv test i går kl 23 og negativ i dag kl 15.00 . Blir det da fremdeles ikm 10 nov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var EL over...har ikke vært den mest aktive pp, jeg hadde besøk av mamma noen dager og sovna av en kveld...:-P

Men håper det holdt, det er jo bare en gang som skal til..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over her i gårn og. Så nå blir det 2 nervepirrende uker..lurer på om jeg skal teste eller rett å slett la være denne gangen å bare *håpe håpe* at ikke TR kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann her er og EL over og synes heller ikke vi fikk lagt så mye innsats som jeg skulle ønsket siden vi er på Pergo og alt...., men gubben er såååå sliten og trøtt så jeg må nesten tvinge han noen kvelder og det er jo ikke noe særlig....blir ikke noe kos av slikt..:-((

Fikk nå lagt inn aksjer fram til positiv test i allefall, men ikke etter den begynte å bli negativ igjen, så får håpe det holder altså:-)) Det viktigste er jo aksjeinnlegg før EL så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er også el over !! Vi har hatt sex hver kveld siden cd 5 så satse på at det holder .. Den kloke lillemy mener at jeg kanskje hadde el om natten så da passet det jo perfekt at vi la inn aksjer i 01.00 tiden den dagen .. hihi ! Nå e det bare å vente men har slete litt med troen og håpet denne mnd pga spottingen min og sånn. Dermed har eg ikkje så store forhåpninger men alt kan jo skje og håper jo inderlig at vi skal få det til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...