Gå til innhold

IKM i uke 45, der hører jeg til, er vi flere?


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Har IKM tirsdag tror jeg, men tyvtestet på lørdag. Negativ, som vanlig..... Plutselig er alle "innbildte" symptomer borte også, så sitter bare å venter på tr så jeg får kommet igang med en ny runde hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i samme situasjon som deg prøvende !!! ikm onsdag testet i dag men helt negativ. Ikkje antydning til noen ting.. Så da venter eg på tanta igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jegogfrøetjegmistet

tester også nå ser dårlig ut her. negative tester 2 dager på rad ikm onsdag, men ingen nye uvanlige symptomer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiiiiii.......jeg fikk litt lyse rosa blod på papiret i dagtidlig :(

Huff og huff......jeg som hadde et ør lite håp denne pp.

 

Nå er jeg trist og lei meg, har gått og trodd at jeg kanskje var gravid fordi jeg har vært små kvalm og det har stikket i puppene. Innbildt svangerskap heter det kanskje :(

 

Venter bare på at TR skal komme for fullt, så er det over i en ny pp.

 

Ønsker dere masse lykke til jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjuvtestet ja... det har jeg gjort også. prøvde meg på noe i helga med negativ som resultat. Tenkte morgenurin var bedre så svidde av en billigtest i dag tidlig, den hadde en svaaaak strek faktisk. Så da jeg kom på jobb var det rett på apoteket for å kjøpe en "ordentlig" test. Vet ikke helt hva jeg skal si eller tro, er litt målløs faktisk. Men testen var faktisk positiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så masse lubine 11pp :)

Endelig var det din tur, dette fortjener du virkelig!!

 

Nå må du nyte den herlige tida du går i møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HERREGUD LUBINE.......GRATULERER....:-)

Åhhhh nå fikk jeg store kriblinger i magen på dine vegne og så glad jeg ble:-)))))

Massse lykke til og husk og strøøøøøø maaaaaassse gravid støv på oss andre da......:-)

Jeg har ikke testa ennu, men fikk veeeeldig lyst til å gjøre det!!! Skal vente!!!! i alle fall til i morra;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk! :) Strør gjerne om meg med både det ene og det andre jeg altså, inkludert gravidstøv og lykkeønskninger.

 

Synes dette er ekstremt merkelig. For jeg har vært bortimot symptomfri frem til noen få dager siden (kanskje det viser seg å være et bra tegn?). Men noe må det jo ha vært siden jeg plutselig følte jeg måtte teste.

 

Ikke minst har jeg endelig fått kasta meg rundt og bestilt time hos gynekolog for videre oppfølging. Jeg har også meldt meg inn på treningssenter for å få dreisen på den slappe kroppen min... Det er jo bare typisk. He he. Kanskje det er derfor det gikk, jeg var faktisk ikke stresset lenger.

 

Kjenner jeg tar det ekstremt med ro nå. Har ikke fortalt det til mannen min ennå. Jeg tror ikke helt på det ennå... Bare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var morsom lesing, gratulere så mye lubine..:-)

Her har jeg enda ikke testet.

kjenner ingenting.

Er litt usikker på om jeg har IKM på tirsdag eller torsdag.

Ja ja...Lykke til alle sammen....er det noen fler som har testet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse lubine ;)

 

Jeg hadde ingen god følelse denne mnd. Ingen festeblødning som jeg hadde sist og ingen symtomer. Jeg tok negativ test istad og forventer TR når som helst nå. Har tenkt å legge prøving på hylla nå frem til bryllup i juni, vil ikke være gravid da. Jeg ønsker alle lykke til og takker for meg her inne nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååååå mye Lubine!!!!! :D Det fortjente du virkelig etter så mange pp!!!!

 

Her igården svei jeg av en test igår, men negativ! Derfor skal jeg vente helt til torsdag med å teste, for jeg bli jo bare helt rar av dette. Føler meg sikker i det ene øyeblikket, så veeeldig usikker det andre!!! Fytti det er jo så lenge til torsdag!!!!! Grrrrrr......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva??? jeg er GRAVID!!!!! :-)

 

Greide ikke vente....tok først en el-test, positiv, så tok jeg en billigtest, positiv og så svidde jeg av Clearbluen med ukesindikatot, Gravid 1-2 uker...... herrefred jeg er så skjelven....

 

Lubine da går vi over til 1.tri sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå Lillemy dette var kjekt!!!!!! GRATULERER!!!

 

Håper vi andre kommer slendrende etter dere til 1.tri!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud Lillemy!! Gratulerer så mye! Tenke seg til at dette skulle bli vår måned etter så mange måneder på Bli Gravid sammen! Hipp hurra!

 

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg ekstra mye faktisk!

 

Hadde jo vært kjekt om Make-nr-4 også hadde blitt med nå!

 

Og dere andre, nå har det funka for oss gamle røyer. Da må det gå veien for dere også. He he. Masse lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenke seg til det, oss "gamle røyer" he, he:-)) Krysser alt jeg har for at make no 4 også får positiv..... HEIA Makeno 4!!!!! Hiver maaaaaaasse graviditets støv over til deg!!!!!!

 

Nå må jeg bare sjekke terminkalkulatoren.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye til dere begge !!! Dere har ventet lenge og nå ordnet det seg endelig ; )

 

Hos meg e der lite håp og e har vert ganske deppa for tiden.. Tok test i dag og den var neg., har ikm samme dag som lillemy så det er nok ikke mye håp om at den blir positiv.

Hvis jeg hadde tenkt utifra symptomer så hadde jeg ikke vert i tvil om at eg var gravid.. Livmortappen et enda høy med ikm på onsdag.. Den pleier være lav på denne tiden.. Men som sakt så prøve eg forberede meg på ny pp.. Men eg syns ikkje det e så lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå Graulerer så mye lillemy, og dere andre så klart!!!

 

Blir jo ikke bare litt misunnelig her jeg sitter må jeg inrømme, men også veldig glad på deres vegne. Men gud så lyst jeg har til å følge med dere inn på 1.tri......

Lurer virkelig på om det blir vår tur noen gang!?

 

Masse lykke til til dere i denne spennende tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig HERLIG med dere som er gravide! Det gir oss håp alle mann :D

 

Her har "symptomene" blitt mindre. Hadde endel bekkenvondt endel dager, men det er borte nå, i alle fall for det meste. Har endel murringer, men det har jeg hatt de andre pp også så det kan bety både det ene og det andre. Er 10 dpo i dag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD da jenter!!!

Hva leser jeg...begge jentene som har fulgt meg i 11 mnd har nå blitt GRAVIDE..:):) Sååå morro da,kjære vene blir helt rørt jeg..snufs!:'( Jeg er nok ikke så heldig så jeg følger dere..vi bommet nok helt denne mnd vi men tar mer enn gjerne imot allt babystøv dere sender meg!:):)

Åååh..ble da litt misunnelig også..ønsker så inderlig at det skjer noe snart.. Gitt opp litt men nå kjenner jeg det drar ennå mer.

Ønsker dere all lykke i tiden fremover...nyt og kos dere masse med spiren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye...:-)

Virkelig artig lesing.

Her har jeg svidd av en test og den var supernegativ.

Har IKM tirsdag eller torsdag så jeg kommer nok til å teste videre selv om jeg vet at det ikke er håp. Herremindag så håpløs jeg er..:-)

Gleder meg til å lese om flere positive tester her inne..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg første spor av spotting i kveld. kjeeeedelige greier!!! Men uansett har den blitt veldig redusert av denne her Wild Yamen, så håper jo på spire, men må jo og si at det gir en litt dårlig følelse også!

 

Får håpe det er noen der inni, og at dette bare er litt sånn så noen får!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk:-)

Prøvende ja jeg synes virkelig det må være din tur nå! Håper virkelig en ny runde med pergo gjør susuen:-)

 

Makeno 4, du må aldri si aldri, du har da ikke fått negativt test ennå???

XXXXXXX fingrene for deg og dere andre også:-))

 

Masse lykke til, til dere andre også og husk at "den som venter på noe godt venter ikke forgjeves" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg sten litt bortskjemt som er utålmodig allerede, men vi prøvde i ca 6 måneder før spiren i sommer satt, og når jeg så mista den etter 13 uker så kjennes det litt ut som at jeg har prøvd nesten ett år egentlig. nå sitter jeg og kjenner på kroppen og merker at det er nok tante rød som banker på døra, for der murrer noe veldig i magen.... nei nei nei, den er IKKE velkommen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Make no 4- du må jo også få til dette nå!! Nå når vi skal inn og gjøre juli-klubben til ny skravleklubb. :) Men jeg skal da inn hit og følge med på hvordan det går med dere andre jenter fremover. Seriøst, det tok jo sin tid med både Lillemy og meg, så dette ordner seg garantert for hele gjengen.

 

Du har også en 11-åring Lillemy som er yngstemann? Dette blir jo en omveltning de luxe kjenner jeg. Tar det jo med en gedigen klype salt. Kommer til å ta lang tid før jeg kan roe meg med tanke på hva som skjedde i fjor. Men nå har jeg jo pøset på med folat, grønt og frukt, trankapsler osv, så hva kan vel gå galt nå?! :)

 

Lykke til dere andre, blir spennende å se hvem det klaffer for denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...