Gå til innhold

IKM i uke 45, der hører jeg til, er vi flere?


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Når hadde du el metti? Det kan jo være festeblødning, må ikke miste håpet helt enda;) Jeg lurer på om puppa mine ble større rundt el denne gangen eller om jeg hadde el tidligere:p Ellers sliten og kaffen smaker vondt nå.. Men jeg føler egentlig at jeg har innbilt svangerskap ukene før ikm hver mnd etter at jeg begynte å prøve.Drømte i natt at jeg testa positivt men at omstendighetene rundt var helt fjernt:p Er 10 dager til ikm så er jo alt for tidelig til å kjenne noen virkelige symtomer enda;) Men lenge leve håpet om den store drømmen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hå...

 

Da har jeg masse murringer i magen og noen skikkelige tak i nedre del av magen...så da var nok EL på torsdag som jeg trodde..også kom smertene i etterkant denne gangen..negative tester nå også og tror ikke den kommer da jeg er på dag 17 nå..

Forventer egentlig ikke at noe har skjedd da ettersom vi kansje bommet på hele EL, men får bare avvente å se..la jo inn litt aksjer før og etter. Men ingen symtomer på noe som helst ennå iallfall...:-P

 

Nå ønsker jeg virkelig sterkt at det skjer noe snart,var hos ei venninne igår og koste med sønnen på 6 uker....noe så herlig,lukter så deilig, men VILL ha SJØL nå!!

 

Sitter å ser på barnevogner,senger og utstyr og drømmer meg bort...er jeg innom en klesbutikk MÅ jeg bare bortom babyklærne å se...

Tenk så besatte vi blir av tanken om å få barn!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 dpo i dag . Det begynte såvidt i går . Begynner tidligere og tidligere for hver mnd nå.. Kjenne eg blir frustrert men men må bare komme meg videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :))

Slenger meg på her jeg :o) Har ikm enten 9nov eller 13 nov....er ikke heeelt sikker :o)

 

Noen som har hatt kraftig eggløsning i den forstand at man har fått litt blødning,murring,kvalm og hodepine? :))

 

Noen som har ikm 9 el 13 nov som har testet nå? ;))

 

2pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-) Her river det og sliter litt der nede helt likt alle de andre syklusene når det ikke har vært noe. Litt mer utflod eneste denne mnd. OG hvis lemus i øye er ett symptom så har jeg det!!! i 3 dager nå....

 

12hope3; Tror ikke noen tester sååå tidlig som du spurte om, det har jo ikke noe for seg da kroppen ikke har rukket og produsere hcg ennå. noen tester sier at du kan teste inntil 4 dager før ikm, men det beste er jo og vente til ikm er der for mest rett resultat:-)

 

Metti, hvor dumt at du er begynt å spotte da. Du må komme deg til gynekolog for å ta noen tester på hormonene dine!!

 

Make no 4 du skal aldri si aldri!!! ;-))

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg foressten og tok første blodprøve på dag 21 og i morgen skal jeg ta blodpr nr 2 på dag 23. Den i går skulle måle alt mulig slags hormoner og den i morgen måler bare progesteron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten kveldshilsen fra meg, her jeg holder på å kjede meg i hjel!

Gubben bare jobber om dagen, ikke hjemme før langt på kveld. Jeg synes tiden fram til IKM (tirsdag) virker som en evighet akkurat nå! Har ikke noe håp i det heletatt om en positiv test, da det er null symptomer, men vil komme igang med en nye runde pergo!

I morgen skal jeg ta en blodprøve for å sjekke at el faktisk har funnet sted, noe jeg er så og si 100 % sikker på!

I morgen må jeg ta meg selv i nakken og dra meg på trening, ingen unskyldninger da!!

 

Ellers noen gode forslag til hva vi kan bedrive tiden med på grå høstkvelder?

Arbeidshelg til helga, så da går jo tida fort:)

 

Ha en god tirsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har faktsik lurt litt på å "glemme" å sjekke bim sidene de neste 10 dagene... utrolig hektisk for tiden og hvis jeg ikke sjekker sidene så blir jeg kanskje mindre "gravid" før ikm. De siste to pp vært så innbilt gravid at jeg er blitt sjokkert av meg selv! Allerede lagt merke til ekstra tunge bryster og har utrolige smerter i bekkenet, men er jo bare noen dager siden el!

huff og huff... Men ganske så sikker på at det ikke blir noe på oss denne måneden. kroppen er jo ikke i form og alt er bare surr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, oi, 22 stykker på ikm listen til nå, vi er mange denne uken:-) Jo flere, jo hyggeligere:-))

 

Synes bim sidene er så rar, det står at det er kommet innlegg, men når man går inn på tråden så finner man det ikke!! rart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy: Jeg har også leamus i øyet! Håper det er et symptom ;)

 

Ellers er jeg syyyykt sliten om dagen og dødsvondt i hodet :(

 

Er bare 4 dpo, så er leeeenge igjen. Jeg kjenner noen murringer, men det har jeg hatt masse av før uten at det har betydd noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også trøtt, og det murrer i hodet av og på..., men denne årstiden tror jeg gjør meg automatisk trøtt og sliten så det er vel bare det...

 

Makeno4; kjenner igjen de drømmene dine ja, jeg sitter også på nettet og titter på babyting og bare drømmer meg bort. Har spesiellt sett på den "leander" vugga og har så lyst til å kjøpe den når/hvis det blir noe...:-))

 

Prøvende; går du direkte på ny pergo runde hvis det ikke blir noe denne omgangen? Jeg skal ha pausemnd mellom kurene, men det har kanskje med at jeg har EL av meg selv...??

 

Lubine hvordan er ståa hos deg?? Du slipper ikke unna og oppdatere oss:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner og kjenner etter symptomer, men absolutt ikke noe.

Av og til tror jeg at jeg kjenner det stikker litt i puppene, eller noen ganger så føler jeg meg litt småkvalm.....he he....sikkert bare kroppen min som spiller meg et puss :)

 

Jeg har en ekkel følelse av at det ikke gikk denne gangen heller :(

Har drømt om positiv test, så jeg håper og håper på at utfallet blir positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JENTER KOSS E DETTE

 

eg tok for løye en eggløsningstest i dag og den var positiv . Tok cb så smilefjeset lyse i mot meg. Kor tidlig kan el testen være positive hvis en er gravid. Eller tror dere at det er en ny eggløsning på gang. jeg har jo brunlig utflod så det tyder jo ikkje akkurat på at det e eggløsning på gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå....aå spennende metti 3pp :)

 

Kan jo være en festeblødning du kanskje har nå :)

 

Krysser fingra for deg!!!!

 

Hold oss oppdatert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy: ja legen mente jeg skulle gå rett på ny kur, siden eggløsningen min er litt treg. Så det er jeg jo bare glad for egentlig, men spent på om bivirkningene blir sterkere/fler da. Blir nok en ny runde, for har fortsatt ikke et eneste tegn på graviditet. Får ikke et eneste symptom uansett hvor mye jeg leser inne her en gang, å det sier jo litt :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, spennende....:-)

Jeg hadde positiv eltest da jeg var gravid med keiseren..:-)

Husker ikke hvor tidlig jeg testet da.

Og som dossa sier, da er det vel festeblødning du har som brunlig utflod.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som kanskje har litt symptomer her nå? Jeg er kun 5 dpo så ingen symptomer her bortsett fra kanskje litt murringer nederst ved bekkenet, men tror det var 2pp jeg hadde det HELE veien og var ikke gravid for det. Så her tar jeg det helt med ro, ennå!

 

Fikk forresten ny jobb i dag! Hurra! Begynner om litt over 3 uker! Så da vet jeg jo om jeg er gravid el ikke og det er bra for det er en post hvor man kan komme borti cellegift så blir vel pent nødt til å fortelle det til sjefen med en gang jeg vet noe... litt av en måte å starte en ny jobb, men... ;)

 

De hadde visst hatt baby-boom på jobben der så var 8 (!) ledige vikariater. Jeg fikk en 100 % vikariat i 1 år :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off dette e altfor spennende.... Etter den positive el testen tok jeg en g test . Der var det en skygge strek som kanskje var litt rosa.. Så her i gården gikk håpet fra å være på bånn og deppa til at en ser at det kan være håp.

 

Er jo bare 7 dpo så har en følelse av at en blir lurt her men tiden vil vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da med nesten positiv test:-))

 

Veslefrøkna; gratulerer så mye med ny jobb:-)

Jeg formindel er så dritt lei av min jobb at jeg virkelig kunne tenkt meg å gå hjemme i ett år nå snart....:-)

 

HÅÅÅÅÅÅÅpe, masse!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da jenter! :) Tvi tvi!

 

Har fått en anelse ømme pupper, men ellers har det altså vært dårlig med symptomer hos meg denne gangen. Tviler sterkt på et det er blitt klaff.

 

Har forøvrig fått time hos gynekolog i desember...

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så bra da Lubine at det gikk så fort å få time, men kanskje det er den mnd når du har minst symptomer det virkelig er klaff??? Den teorien lurer jeg på:-))

 

Jeg fikk ett anfall av akutt "leihet" her, det er jo sååå lenge til IKM, ei hel uke....kjenner nok at jeg er litt ekstra spent denne mnd likevel... er ikke til å unngå!! puuuh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer så langt hos meg, men er ikke heeelt sikker på hvor mange dpo jeg er. Hadde det vært etter syklus-beregninger hadde jeg vært 6 dpo idag, men lurer kanskje på om jeg hadde EL et par dager etterpå....Hm...

 

Men uansett er det ingen spotting sålangt! Liker det!!! :)

+ at Metti 3 pp gir meg håp om at oss spottere kan også bli gravide :) Håååper virkelig du er gravid Metti!!! :) Oss andre og såklart, men er virkelig fortvilende med den her spottingen altså...:S Gleder meg til å høre om neste test du tar!!!

 

Eneste jeg kjenner er mensmurringer hver kveld, men jeg tar ingenting for god fisk lenger!!! Det har man jo sett i andre pp´er....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...