Gå til innhold

IKM i uke 45, der hører jeg til, er vi flere?


Dossa :)

Anbefalte innlegg

heisann jenter :)

 

har dere hatt EL allerede? her kommer den forhåpentligvis i løpet av helgen. Både jeg og gubben har fri så her blir det aksje innlegg hver dag! :P

en ting jeg lurer på om bidronning gele.. skal man slutte å ta det når man får EL?? syns jeg leste det her en plass...

 

Ellers får dere ha ei god helg jenter! Dette er vår mnd skal dere se!

Jeg har trua :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da fant jeg tråen deres Lillemy :) Jeg hadde en SA 13.10 og faktisk pos EL test allerede 27.10, så skal vel ha IKM 10.11 om jeg regner riktig :)

Jeg har 3 jenter fra før (Da ikke med han jeg er sammen med nå) og vi har så utrolig lyst på en sammen :)

Har ikke prøvd mere enn 2 md hvor den satt på første, men endte desverre i en SA :( Er så spent og klarer nesten ikke vente til den 10.11...

Ønsker dere lykke til alle sammen her inne :)

Noen som vet hvor tidlig man kan teste før IKM ?

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant jeg tråen deres Lillemy :) Jeg hadde en SA 13.10 og faktisk pos EL test allerede 27.10, så skal vel ha IKM 10.11 om jeg regner riktig :)

Jeg har 3 jenter fra før (Da ikke med han jeg er sammen med nå) og vi har så utrolig lyst på en sammen :)

Har ikke prøvd mere enn 2 md hvor den satt på første, men endte desverre i en SA :( Er så spent og klarer nesten ikke vente til den 10.11...

Ønsker dere lykke til alle sammen her inne :)

Noen som vet hvor tidlig man kan teste før IKM ?

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter jeg lurer på en ting:

Jeg testet etter EL igår og idag, begge ganger negativt.

Jeg pleier å få EL på dag 15-16 (som var igår og idag), så jeg testet ikke før......huff og huff....burde nok gjort det...

Vi hadde sex på onsdag og søndagen som var......hadde kanskje EL rett over helga... IKM er 10.

 

Kan det ennå være håp?

Vi tar noen runder i løpet av helga også for å være på den sikre siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm det er ikke godt og si, alltid lurt å begynne å teste ca på dag 11 av syklusen om ikke før, hvis man skal teste etter EL...

 

Ays73, velkommen inn hit i vår ringe tråd for uke 45:-)) Her tror jeg du vil trives godt sammen med oss skravvelsjuke damer:-))

 

Make no4, hvor er du blitt av???

 

Fredagsklemz fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror jeg har el i dag/i morgen. Hatt litt utflod i dag, bittte-bittelitt blod( mini-mini-men likevel....) vet det kan være El slim, men er det normalt med blod? aldri sett før. Når kan man bli gravid da da? er det de dagene man har el-slim? vanskelig med aksjer i dag... først legge jentungen, får besk av ei venninne og gubben skal på natta... mulig vi får til noe, men da er det bare raskt og jeg har ikke tid til å ligge m bena i været etterpå... hehe Gjelder "alle monner drar"?? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemor: Du må sørge for å ikke gjøre det for hyggelig for venninna di, slik at hun ikke blir sittende;-)

 

Og ja, alle monner drar, det er jo ett fett for sædcellene om sexen er god eller ei osv..kjør på og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen!

 

Så koselig å se at dere fortsatt skravler i vei. :)

 

Her er det ikke så mye nytt å melde om. EL er over, aksjene er plassert og jeg har ikke et eneste symptom. Litt utenom normalen, da jeg normalt flyter over av hormoner etter EL. Hmm... Får vel begynne å ta wild yam i dag tenker jeg.

 

Ellers så skal jeg på Mamma Mia på Oslo Spektrum sammen med de store jentene mine på 11 år i i morgen, og det skal bli stas. Skulle egentlig på den norske varianten i fjor på samme tid, men da lå jeg hjemme og spydde pga graviditet. Så det er jo bra at jeg får det med meg denne gangen. Og på søndag er det Halloween, det blir også bra. Har handla inn både snop til de håpefulle små og none skrekkelementer til de større. Mo ha ha ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Litt fraværende de siste dagene, men er stå hos meg:

 

Jeg trodde el var onsdag da jeg hadde ganske så positive tester tirsdag og onsdag. Torsdag var testen svakere igjen, men tempen hadde ikke steget og jeg hadde ikke el-smerter.

 

I dag tidlig hadde tempen steget litt, men ikke nok, tror jeg. Og el-testen var KNALL positiv! Det var den siste jeg hadde så får ikke testa i morra.

 

 

Uansett, prøvde å få med meg sambo, men han fikk prestasjonsangst og var sliten så NO GO! Smule frustrerende! Han er ute en tur i kveld, men skal ikke drikke, så håper virkelig han orker i kveld! Jeg kjenner el-smertene komme så da er nok el nå?

 

Vi hadde sex tirsdag og onsdag, og så nå forhåpentligvis i kveld, jeg håper virkelig det holder!

 

Noen andre som har menn med prestasjonsangst? Og det er jo virkelig ikke sånn at han ikke vil ha barn! Det er han som har pusha meg siden Veslefrøkna ble født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg el-smertene bli sterkere og sterkere. Har jo lest at man ikke vet akkurat når i syklusen man får el-smerter, at det kan være forskjellig fra jente til jente. Sist pp hadde vi sex bare rett før el-smertene kom, et par timer før, og så dagen etter. Men ingen barn av det. Nå har vi jo hatt sex tirsdag og onsdag, men skulle nok hatt i går og, men da var jeg så sliten at jeg sovna i det hodet traff puta, og det er ikke likt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så vanskelig å prøve å kjenne etter EL, synes jeg! Nå har jeg jobba hver dag, så er ikke lett å vite om det er vondt pga myyye aktivitet eller om det er EL....:( ingen slim å se, men skulle hatt EL igår eller idag.... nå har jeg ikke mer EL-tester heller....Grrrr! Sitter å lurer på når i verden jeg skal starte med wild yamen min....

 

Føler meg støl nedi magen, på begge sider.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :))

 

Lager en IKM liste for oss:

Kopier og skriv inn din egen dato for IKM :) Hyggelig om man tar med alder og bosted?

 

IKM 10.11.10 Ays73 Akershus (Ski) 73 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM 10.11.10 Ays73 Akershus (Ski) 73 modell

IKM 11.11.10 Fiffi, jente -06 *3pp* Stavanger, 84 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KM 10.11.10 Ays73 Akershus (Ski) 73 modell

IKM 11.11.10 Fiffi, jente -06 *3pp* Stavanger, 84 modell

IKM 10.11 metti 3pp stavanger 82 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjooohooo jinter...here i am!! ;))

 

Jeg har bare hatt noen dager med bimfri...iallfall fri fra å kommentere,bare tuslet litt rundt og fulgt med i skyggene...hehe..:-D

Jeg skulle ikke teste etter EL mer, men endte opp med CB`s EL tester idag,var litt spent på de så da ble det en pakke...DE var fine altså!!

Venter EL i morgen el søndag...fikk negativ på testen idag,men merker at det er noe på gang..litt murringer tilstede. Er på dag 13 idag..

Er veldig avslappet nå,selv om jeg absolutt ønsker å bli gravid,men tror jeg nesten har inbildt meg selv at jeg ikke kan bli...er bare redd for å bli skuffet.. Trodde jo det skulle gå kjappt denne gangen da det gjorde det med de tre andre men det lar vente på seg. Den som venter på noe godt venter jo ikke forgjeves da... :-)

 

Ser at de fleste her inne er ferdige med EL for denne gang og har gått inn i ventemodus. Hva føler du etter endt pergokur og overstått EL da Lillemy?

 

Nå har jeg fulle huset av overnattingsgjester...masse bråk og morro,5 unger alt i alt,men bare to til låns,men kjempekos da.. De koser seg oppe og jeg og mannen sitter å koser oss i stua..fredager er så gode,mye fint på tv`n også...:-)

 

Måtte bare titte innom da jeg så jeg var etterlyst!! hihi.. :-P

 

Ha en fortsatt super fredagskveld..:-))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg da Make№4!

 

Har det akkurat som deg når det gjelder det å være avslappet. Er også avslappet nå, det er kanskje en naturlig reaksjon. Sist TR kom, så ble jeg nesten ikke skuffet i det hele tatt. Litt deilig faktisk. :)

 

Men slapper sikkert litt av nå når jeg har kommet inn i helsevesenets byråkrati, dvs den såkalte gynekologen. Ti hi...

 

Kos dere videre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jo jeg er bemerkelsesverdig rolig, kjenner liksom at jeg ikke helt tror at det går denne pp heller... har prøvd å skru ned forventningene i forkant så det er slettes ikke slik at jeg tror at jeg blir gravid på første pergokur og bra er jo det....synes det har vært nok skuffelser gjennom 10 pp forut... kjenner at jeg ble litt stressa mht at jeg godt kunne tenkt meg og få lagt inn flere aksjer enn vi gjorde rett rundt EL, men, men jeg kan jo ikke akkurat "voldta" gubben heller da.....:-s Går det så går det, men det er jo klart at det svirrer en del tanker rundt omkring ja.....har foressten heller ikke vondt i puppene rundt EL denne mnd heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det normalt dette her da? skrev i går at det var kommet litt blod da, men kommer fremdeles blod. litt rosa på papiret - hver gang... ikke mer enn det, men nok til at vi ikke blir like ivrige med aksjeinnlegg...

hvis jeg har el i dag (som jeg tror) så er jo det litt kjedelig...

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KM 10.11.10 Ays73 Akershus (Ski) 73 modell

IKM 11.11.10 Fiffi, jente -06 *3pp* Stavanger, 84 modell

IKM 10.11 metti 3pp stavanger 82 modell

IKM 10.11.10 Lillemy75, Nordland, 75 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, jeg fikk med meg sambo i går kveld! I natt hadde jeg heftige el-smerter igjen. Tempen hadde steget endel i dag tidlig, men vanskelig å si om det var reelt pga jeg var oppe i flere timer med Veslefrøkna som ikke ville sove + at det var vanskelig å få sove pga el-smertene.

 

Nå er det bare litt murringer igjen. Sambo og Veslefrøkna ligger fortsatt (!!) å sover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget en egen IKM-liste for oss jeg, ble litt uoversiktlig med lista midt inne i skravletråden.

 

Antar at jeg har IKM ca søndag el mandag, men skriver meg opp på søndagen så får jeg vært med i denne uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KM 10.11.10 Ays73 Akershus (Ski) 73 modell

IKM 11.11.10 Fiffi, jente -06 *3pp* Stavanger, 84 modell

IKM 10.11 metti 3pp stavanger 82 modell

IKM 10.11.10 Lillemy75, Nordland, 75 modell

IKM 10.11.10 Dossa 3pp, Akershus, 75 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...