Gå til innhold

IKM i uke 45, der hører jeg til, er vi flere?


Dossa :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Metti : masse lykke til med legebesøket.

du skal se at det ordner seg for deg, bare tenk positivt selv om det kan være vanskelig til tider.

 

Krysser fingre for deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter...

 

Da kom endelig tante rød og jeg tuslere rolig over i 11pp...

Tanta endte opp med å komme to dager for seint og er rimelig beskjeden så nå kutter jeg ut angus castus/vitex da jeg tror det er den som gjorde alt. Alltid hatt regelmessig syklus så nå vil jeg ikke at noe remedier roter den til!!

Lubine: Jeg skal til privat...orket ikke gå til fastlegen også måtte vente på henvisning. Ja,det er dyrere, men da man velger privat tror jeg også at man blir tatt mer alvorlig med en gang.

 

Nå skal jeg avsted på onsdag og gleder meg faktisk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helgen nesten over... Har nesten hatt bim-abstinenser i helgen! jobbet hele tiden, så ikke hatt tid til å sjekke noe på pc... hehe

 

Ønsker alle en fin "vente-uke", vi får bli ferdige med TR alle sammen og glede oss til nye prøvedager/uker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare suuuure.. men ok.. inn i min 3 p.p

Tantå kom på dagen i dag..

så nå er jeg bare furten, men men, det er her jeg hører til uansett nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SurreGuri :) *3pp*: Huff jeg skjønner deg så godt, du har lov til å være litt små sur nå :)

 

TR gjorde seg ferdig igår, så nå er det bare å vente på EL og deretter vente på at TR ikke dukker opp.

Huff det blir noen lange uker å vente.....hva skal vi gjøre for å få tankene over på noe annet jenter?

 

Jeg tar dobbel dose folatsyre og drikker hostesaft til den store gull medaljen :) Håper håper at dette hjelper :)

 

Ha en flotters dag jenter.

Jeg får kose meg med klassen min idag :)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tr kom igår, så jeg skriver meg inn her! Tar fatt på ny måned med godt mot! Er inne i 2pp. Har to nydelige jenter fra før, den første kom etter 3pp og den siste klarte vi på første forsøk. Har ikke tatt el-tester, så blir spennende om vi klarer få en liten sommerfugl i magen denne måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter :) denne mnd har jeg trua, denne mnd sitter den som ei kule for oss alle :)

tr er straks over, så nå venter en heeel del med venting og humping :) hihi

 

hvordan har helga deres vært da jenter?

her har den vært rolig. Var på middag til svigerfar på lørdag, og fikk med meg et gavekort på spa :D så nå skal jeg få meg litt massasje :)

 

Ha en fin dag jenter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da pakker jeg sakene og flytter inn her!!! Da er det inn i 3 pp, TR kom på lørdag! grrrrr..... Jeg har spottet fra 4 dpo de månedene vi har prøvd, så nå er jeg skikkelig LEI av bind/blod osv.....Denne måneden skal jeg ta alt av kjerringråd.... Sink, Wild Yam og skal handle Bisolvon!

 

Vil ta en tur til legen min også, for å høre hva hun sier. Har aldri hørt om såååå kort lutealfase som det jeg har!

 

Lykke til med denne pp`en folkens!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Da har jeg vert hos legen !! Han sa jeg hadde en cyste på eggstokken men at det var ufarlig. jeg bestilte en gyn underdøkelse og så har eg hvertfall gjort det eg kan.

 

Noen andre som har hatt cyste på eggstokken.

 

Selv om legen sier det er ufarlig så bekymrer eg meg jo.. Klare ikkje la være grrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke uttale meg om cyste på eggstokken, men jeg skjønner at du bekymrer deg likevel selv om legen sier at det trenger du ikke.

 

Må være godt å få noe svar selv om det ikke var et du ønsket. Nå får du hjelp og da ordner ting seg skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det da jeg var ca 20. Ble sendt til gyn, men da hadde den "sprukket" og forsvunnet av seg selv. Jeg merket ikke noe til det selv, var fastlegen som oppdaget det ved rutineus før p-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, det hadde jeg også da jeg var 20 år , legen kalte det for en vanncyste, og den hadde også sprukket før jeg kom meg til gyn undersøkelse. Helt ufarlig med andre ord:-)

 

Er det ellers noe fart og sprell jenter??

 

Make no 4, nå er det ikke lenge til GYN besøk. Rekker du EL før den tid?? Er jo greit om han ser om d er noe på tur eller har vært...

 

Lubine...hvor er du og hva styrer du med, Så stille fra din kant...??

 

Jeg er såååå spent hva denne mnd vil bringe:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprell? hehe, ikke så mye sprell, vi driver og nattavvenner lille frøkna vår som egentlig alltid har sovet natta gjennom, med litt opp og ned.

 

Men, jeg ville bare si at denne pp skal jeg BANNA BEIN ikke teste før IKM dagen. Har svidd av alt for mange tester de siste 3 pp, og nå har jeg ikke flere billigstrimler liggende heller, så da får jeg bare vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare venter jeg da.... Jeg er ekstremt grinete om dagen grunnet helt andre årsaker, så her legges det ikke inn aksjer før man må. Er vel en uke siden TR meldte sin ankomst, så får ta fram testene om noen dager. Har hatt mye på tapeten i helga med baking, håndballarrangement, baking igjen i dag pga arrangement i morgen på skolen... Jeg begynner å få dreisen på disse skolebollene nå altså. He he.

 

Det hadde (ikke) vært gøy å telle opp hvor mange tester jeg har svidd av det siste halve året.. He he. Det har tatt litt av, det samme gjelder jo alle de pillene jeg dytter innpå med stor iver og lyst. Evig optimist ja.

 

Ha en god natt alle "ventende" jenter. Så flaks for oss at det er i denne pp det kommer til å klaffe! Så blir det sommerbabyer på hele gjengen, overfylte fødeavdelinger, oppslag i dagspressen... Ja, kjør på jenter, dette må jo bare bli suksess!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslefrøkna09 + 4pp: Skal vi gjøre en avtale, ikke teste før IKM?

Hmm....lurer på om vi sprekker der gitt....hehehe.

Kjenner jeg meg selv rett, så må jeg virkelige holde meg godt i skinnet slik at jeg ikke sprekker ;)

 

Ventetida er sååååå lang. Huff og huff.....nå går jeg og venter på EL. Hvis alt er i rute så skal den være ventet 27 oktober, håper bare gubben rekker å komme hjem att så jeg kan ta han om att og om att ;)

 

lubine 11pp: Overfylte fødeavdelinger hadde vært såå gøy ;)

Vi skal klare det denne pp, også får vi sommerbabyer alle sammen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lubine; Huff da ikke bra med dårlig humør....., men sånn blir det nå av og til!!

Tester ja....jeg har mest brukt EL tester, graviditets tester har det blitt egentlig lite av.... synes nesten jeg blir mere slått ut av en blendahvit test enn selv mensen, så jeg venter da, med en plan om å teste hvis mensen ikke kommer....og den kommer meg jo som regel i forkjøpet da...

 

Lurer på om pergo gir mer kviser... synes det poppes i alle himmelretninger her....me dont like!!!!! :-(

Jeg venter EL den 25-26 om alt går som vanlig, men så sier noen at den pleier å komme 5 dager etter pilleslutt, som er i dag, og da vil det bli på søndag den 24.....ja , ja den som venter får se.... den kommer når den kommer, hjelper vel ikke å tenke så mye på det!

 

Nei nå skal jeg slite meg fra dataen og gjøre noe annet fornuftig....

Ha en fin dag jenter:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn her jeg å, fikk besøk av tante rød i dag. ble i grunn kjempedeppa. Trudde jeg var gravid, hadde liksom følt det på meg, småkvalm, trøtt og halsbrann, men nei da.

 

Så da er det bare å vente litt til og håper på positiv test i midten av november.

 

Lykke til dere andre også. så satser vi på termin i slutten av jui begynnelsen av august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg mamma'n til to nydelige gutter.

 

Vi må ikke gi opp, denne vesle spiren skal klamre seg fast i denne pp ;)

Vi har noen spennende uker foran oss, mye venting og vi går og håper og håper på et positivt resultat :)

 

Hvor gamle er dine to gutter?

Når venter du EL og IKM?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann jenter

 

godt å høre at det er flere som har hatt cyster.. Høres så skummelt ut. Men eg bestilte nå ein gyn undersøkelse så da håper eg alt er i orden.

 

Ellers har tanta vært veldig rar denne mnd men satser på at den snart er over så eg kan forberede meg på ny innsats. Har så ekstremt lyst at det ska klaffe. E ikkje laget for sånn venting eg. Blir super paranoid og tror ingenting funke me meg. Løye koss ein kjenne alt i kroppen når en er prøver. Har ikkje barn fra før og vet jo derfor ikkje om ting funker. Men har sakt til meg selv at så lenge en har eggløsning så skal det jo gå ann me eller uten hjelp..

 

Det var dagens tanker fra meg .. Har fri i tre dager nå så blir en del tid til å tenke ...uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjing!

 

Da er det spesialisten på meg i morra,gleder meg faktisk til å få en del svar,mannen har tatt fri så han skal også med og det setter jeg stor pris på. Er så sammen om alt nå og det er så deilig! Sikkert fordi vi vet det nå er siste gangen...:-)

 

Lillemy: Er akkurat ferdig med TR ,da den kom to dager senere enn ventet så vet ikke om han vil se noen egg ennå. Er rimelig glad jeg har såå kort tantebesøk som jeg har nå da jeg skal dit..

Hvor lenge går man på pergo da Lillemy?

 

Regner med EL rundt den 30/31..

Kuttet ut vitex/angus castus for vil ikke ha noe kluss med syklusen min for å si det sånn...er nok ikke bra med alt man dytter i seg av naturlegemidler.

 

Håper det klaffer snart,kunne absolutt tenkt meg en spire i magen nå snart..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Make№4,11pp: Ser dere også prøver på nr 4, så gøy. Det gjør vi også :)

Hvor gamle er dine tre gullunger?

Mine er 6 år, 4 år og 18 mnd. Har nok å gjøre om dagen, men stor koser meg med ungene, og ønsket om en liten en til den er sterk.

 

Masse lykke til imorra!!

Så godt at mannen din blir med deg :) en god trygghet.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Make no4, Pergo tar man i 5 dager og så skal det gå ca 5 dager eller litt mer så kommer EL. Håper det funker..... Har fått resept til 3 omganger, men man må ha pausemnd imellom ellers kan det vel bli litt heftig!! Så dette prosjektet med pergo kan nok drøye i 6 mnd hvis det ikke slår til... Håper jo det gjør det før den tid...:)

Uansett masse lykke til i morgen, har du skrevet huskelapp nå?? Det måtte jeg og ennå glemte jeg av ett spm....:-s

 

Nei nå skal jeg kose meg med babystikking;-) Håper jeg får bruk for det snart:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...