Gå til innhold

NY TRÅD IGJEN: ***OSS OVER 30***


*anki *

Anbefalte innlegg

FORVENTET IKM:

 

- så gla': ikm ca.10. juli (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM ca 20 oktober (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, ikm 17 august( samboer og bor i Bærum, ingen barn)5pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 31 oktober (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 10 okt. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Lillemy, 34 år, ikm ca 14 oktober, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 10pp.

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bomsa termin 12.juni 2011 (sambo., Oslo, 34år en sønn 1,5år)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

- D&G-the one (fått ei nydelig keiserinne) 2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for alle lykkeønskninger ;-)

 

Jeg har allerede vært i kontakt med fastlegeen min og bedt om henvisning til tidlig ul. Da jeg hadde MA sist sa legen på sykehuset at neste gang du blir gravid ringer du til fastlegen din og ber om at hun sender rekvisisasjon til tidlig ul. Sykehuslegen sa da at jeg kunne forvente å få ul rundt uke 7. Sykehuslegen mente også at når jeg hadde 2 friske gutter hadde jeg nok vært veldig uheldig som hadde hatt 2 aborter på rad, og at det ikke var noen grunn tiil å tro at det er "feil" med meg eller far. Fingre krysses for at han har rett

 

Da jeg var gravid de to siste gangene (som endte i abort) merket jeg begge gangene at jeg mislikte sterkt kaffe. Denne gangen (og de to gangene jeg var gravid med guttene mine) syntes jeg kaffe smakte/smaker utmerket, og må begrense inntaket til 3 kopper om dagen. Jeg håper at i mitt tilfelle at det jeg liker kaffe mens jeg er gravid et godt tegn. Og at dette ender opp i et 9 mnd langt svangerskap. Kanskje er en gutt til som er på vei............???....siden jeg liker kaffe mener jeg..........??? Uansett kjønn, gleden vil være stor om det blir et langt og godt svangerskap ,-)

 

Kjære Anki, Bomsa og Giina, så utrolig moro at dere og har blitt gravide ,-D.Vi skiller jo bare 3 dager i termin. Skal se at alle 4 kommer som "perler på en snor" på samme dag i juni, he he. Gratulerere så mye alle sammen ;-D

 

 

Til deg som ønsket info om forkortelser ol her inne. Let etter denne linken, her står alt man kan lure på:

♥NYTTIG INFO/TIPSLISTE til prøvere på Bli Gravid, oppdatert 2010 - holdes oppe på side 1♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner. Håper det er flere som følger på nå med junibarn :):)

 

Bringebærmamma: Jeg smiler av din kaffeteori. Herlig! Jeg er også en kaffedrikker og prøver iherdig å holde meg til 2-3 kopper om dagen. Har kjøpt inn koffeinfri, som jeg må ty til etter det. Når jeg var gravid med gullet mistet jeg noe smaken på kaffe første trimester og drakk heller ikke så mye etter det heller. Nå, derimot, smaker det minst like godt som før. Så min teori er at jeg nå kanskje venter en jente... hehe... nei, ikke godt å si :) Håper iallefall at det går bra nå og at spirene klorer seg fast. Tvi tvi

 

Må jobbe litt,jeg. Måtte bare kommentere det med kaffen.... ha en fin tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, endelig er det folk her inne igjen...-)

Gratulere så masse til alle nygraverte..:-)

Så artig at vi er så mange!!! men vi har plasss til mange, mange fler på lista.

 

Satt vel her inne fra torsdag til mandagsmorgen i total forvirrelse...

ingen mens og negativ test på torsdag.

Men det er tydelig at mange er opptatt i helgene..:-)

Fikk positiv test på lørdagen, men syntes den var så svak ( sto på bruksanvisningen at det spilte ingen rolle, men jeg er nok litt tullerusk) så vi ventet til mandags morgen for å ta en til og da var det et fint og sterkt kryss..:-)

Har mistet før, så jeg er heeelt rolig (nesten iallefall).

Måtte le av kaffeteorien, jeg måtte be kjæresten om å parfymere seg ute i morges for jeg klarer ikke lukta....og slik var det da jeg var gravid med keiseren..:-)

Jeg har sendt søknad til adipol på rikshospitalet som er spesialister på overvektige gravide.

Jeg har et hemmelig mål om å ikke gå opp i vekt (eller minst mulig) denne gangen.

Jeg gikk vel opp 45 kg sist gang..:-(

Nå er jeg drittlei av å være feit, så nå tar jeg isskjeen i en annen hånd..:-P

Jeg liker meg ikke inne på 1.tri så dere må nok plages med meg her inne..:-)

 

 

 

Gratulere igjen og lykke til alle sammen..:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forandret litt på nicket mitt jeg ,-)

 

Det ble bare påminning om ting vi ikke vil ha denne gang, så bort med SA og MA............ og inn med termindato ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, oj, oj, her SKJER det ting altsaa!! Gratulerer SAA mye til anki, bomsa, Giina og Bringebaermamma. Helt fantastisk!! Haaper veldig at jeg kan komme etter om ikke saa altfor lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Har smuglest her i en god stund nå....innrømmer at jeg har lest siden jeg slutta på p-pillen 1 juli i sommer :-)

Da bestemte vi oss for å begynne forberedelsene til å kunne starte vår egen familie. Jeg er 30 og mannen er 35....så det er vel på tide :-)

Siden juli har vi brukt annen beskyttelse siden vi begge ønsket at p-pillens hormoner skulle forlate kroppen.....(det hørtes rart ut når jeg skrev det, meeeen...;-) )

Men nå er vi klar som egg begge to...:-D

Har hatt regelmessig mens siden slutten av juli med 28 dagers mellomrom *lykke*

Så nå får det bære og briste....blir spennende og følge fleres historier her inne samtidig som vår fremtid blir historie :-)

 

Ha en vakker kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går det rett tel hælvete her...

Sorry språket, blei bære litt førrbanna.

 

 

Ja ja, då får vi sette igang med prøving igjen då...

 

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': ikm ca.10. juli (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM ca 20 oktober (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, ikm 17 august( samboer og bor i Bærum, ingen barn)5pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 31 oktober (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 10 okt. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Lillemy, 34 år, ikm ca 14 oktober, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 10pp.

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm ? (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 5pp

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

- D&G-the one (fått ei nydelig keiserinne) 2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre at du mister Bomsa, stor stor klem sendes. Vet hvordan du har det. I fjor, 10. oktober hadde jeg også SA, var like langt da som du er nå Bomsa. Det er noen nervepirrende dager vi alle har i straten. Viktige organer skal på plass hos fosteret og riskioen for abort er stor. Krysser fingre for at du raskt kommer i syklus igjen, og at du raskt blir gravid igjen.

 

PS: det tok bare 9 dager fra SA begynte hos meg til jeg hadde EL igjen. En fattig trøst at når man mister så tidlig så kommer ofte kroppen raskt tilbake i syklus igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneiiiiiiiiii Bomsa... så utrolig trist :( Synes det er så mange som mister for tiden. Klarer ikke å slippe noen jubel løs her før det har gått minst 12 uker iallefall. Håper den sitter igjen veldig kjapt. En liten trøst er jo at dersom det først skulle skje så var det i det minsten godt det skjedde så tidlig. Da vil du mest sannsylig, slik Bringebærmamma skriver, få tilbake syklus og eggløsning kjapt sånn at dere kan begynne prøvingen igjen med det samme. Heier på deg viderer!!! Stor klem

 

Får skrive mer siden. God helg til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og takk for omtanken.

Det går ganske greit her, huske ikke at det var så steike vondt.....er helt kvalm og svimmel.

Skal på UL på onsdag for å sjekke at alt er kommet ut, noe jeg har hatt problemer med før.

Legen kunne ikke med sikkerhet si om ammingen kunne hatt noe innvirkning på graviditeten.

Ammingen hjelper jo livmoren til å trekke seg sammen etter fødsel, sammen med andre ting selvfølgelig.

Så jeg lurte på om det kunne skape sammentrekninger nå.

 

Men hvorfor tenke på snyen som falt i fjor...:-)

 

Da hoppet vi plutselig inn i neste pp...

 

PS: mannen mente nå at det kunne hende at vi mistet for det var for mye kjærlighet inni bildet og for lite struktur...:-)

Han er nå hærlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant oss på side to og der kan vi jo ikke være :)

 

Her testet jeg høyfertilitet på dag 9 så godt jeg har monitoren sier nå jeg, forrige måned ble den høy på dag 11, denne måneden rakk den ikke være lav når testingen startet.

Kjennes også ut som EL er rundt hjørnet, men det må jo være lureri av kroppen hehe men det murrer ned i eggstokkene og stikker litt innimellom.

 

Men da kommer vel EL i løpet av kommende uke i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende mrspoo..:-)

Sånn monitor er ikke dumt forstår jeg.

Ny uke nye muligheter jenter..:-)

 

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': ikm ca.10. juli (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM ca 20 oktober (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, ikm 17 august( samboer og bor i Bærum, ingen barn)5pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 31 oktober (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 10 okt. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Lillemy, 34 år, ikm ca 14 oktober, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 10pp.

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 6. nov (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 5pp

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

- D&G-the one (fått ei nydelig keiserinne) 2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys - der hadde vi havna på side 2 igjen, det går ikke jenter. ,-)

 

Vi får skjerpe oss litt (også undertegnede) å har vi havna litt for mange ganger på side 2.

 

Her føler jeg meg veldig lite gravid. Litt små stikking innimellom, og har vært litt svimmel et par ganger med det kan man jo bli uten å være gravid og. Har i tidligere svangerskap som regel kjent veldig tidlig at jeg blir stor/stinn i magen slik at buksene blir tranger. Dette kjenner jeg ikke ennå. Ul får vise om det er faktisk er noe der denne gangen.

 

Fram til ul prøver jeg å ikke tenke for mye å det å være gravid. Det er nok en distansering for å ikke bli for skuffet om det går galt igjen.

 

Henvisning til ul er sendt, men jeg har ikke fått brev i postkassa om time ennå. Vil tippe at jeg får ul i løpet av uke 43 eller 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Måtte bare inn og oppdatere litt, var til UL i dag og HURRAAAAAAAA - her var det fortsatt liv!!!! En liten mini-baby på 4,4 cm lang som lå og sprellet med armer og ben, vinket litt og tok salto for oss (jeg inntok litt sukker rett før jeg skulle inn på timen, det funket, for babyen våknet den!!)!

 

Herlighet - så deilig, var så utrolig nervøs for timen, men det gikk jo så fint!!! Ble satt 2 dager frem til 11+2, men regner ut fra siste mens første dag som er 11+0 i dag, de vokser jo i rykk og napp disse fostrene i begynnelsen - men herreguuuuuud, for ett flott syn!!! Tenk at alt er i orden - det var bare sååååå deilig!!! Går rundt og svever jeg nå, hehe ;)

 

Fikk med bilde og alt hjem :)

 

I morgen skal jeg på første jordmortime kl 10, så har jeg ny time hos gyn med ny UL om 4 uker (11.11), så har jeg ordinær UL 3 uker etter dette!

 

Feiret med å stikke innom by`n og kjøpte meg en svart gravid dunkåpe på H&M - veldig fin til en voksende mage, hehe :)

Kjøpte meg også en fin tunika med litt farger i og så fortærte jeg en helt nydelig baguette med røkt kalkunfilet med fetaost fra bakeren!! Den var helt nydelig helt til jeg leste her inne nå at gravide ikke skal spise fetaost - håååper bare at dette går bra altså... herregud, er det ikke det ene man er bekymret for så er det det andre :(

 

Uansett, jeg har det bra og er sykmeldt ut måneden og skal bare ta det heeeelt med ro og slappe av og nyte graviditeten ;)))

 

Ha en strålende fin uke jenter og sorry at det ble litt mye meg og mitt denne gangen, oppdaterer meg senere jeg :)))

 

Stoooooooor klem fra en som er kjempeglad i dag :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maa bare inn og rope HURRA for deg her og Meg og lille snuppis! Jippi altsaa, jeg har skikkelig godfolelse paa at ALT skal gaa bra med deg denne gangen. Naa venter jeg bare paa aa foelge etter altsaa.

 

Bringebaermamma, masse lykkeonksninger til deg og. Kan tenke meg at det er spennende og usikkert paa samme tid for deg naa, men vi krysser fingre og taer for ultralyden din.

 

Og saa bare benytter jeg sjansen til aa fortelle resten at dette er Glue Stick som har byttet nick. Foelte jeg trengte noe som var litt optimistisk her inne (det forrige fikk jeg bare fordi det laa en limstift slengt paa bordet her da jeg registrerte meg...). SAA, med dette nye nicket er det bare for en spire og komme aa feste seg hos meg altsaa!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmmm....Suksessterte....slurp....det tror jeg et et nick med suksess..:-)

 

Supre nyheter meg og lille snuppis...:-)

Spennende å høre fra dere graverte.

 

Hvordan går det med de snart graverte da?

Det er veldig stille her for tiden....kanskje jeg har for mye fritid...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Veeeeldig stille her inne.....

Jeg har vel akkurat gått inn i min 11. pp i dag.....blæææh for det, var ventet som vanlig og jeg ble egentlig ikke overgitt en gang.....!!!!

Ja, ja da blir det oppstart med pergo om to dager..... og jeg har jo ikke så stor peiling på dette her med pergo, er det noen andre som har???

Leser at noen starter å ta det på dag 5 av syklusen, men jeg fikk beskjed fra Gyn om å begynne på dag 3 så da gjør jeg det da.... noen som vet om det har med lengde på syklus å gjøre???

Hvor stor sjangse er det egentlig for å lykkes med bruk av pergo??

Jeg skal også å måle noen verdier av div hormoner på dag 21 og 23... så får vi se da om det er noe jeg har for lite eller for mye av...

 

Ble bare om meg og mitt det her, men kjenner jeg er lei av hele babystyret og ikke er i form til å kommentere så mye i kveld.....

Håper andre er litt friskere til mots og kan hjelpe meg med litt oppløftende svar...:-))

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy: har ikke saa veeeeeldig mye erfaring med pergo da jeg brukte det to sykluser og ble overstimulert til den stroe gullmedalje... Men jeg begynte og paa syklusdag 3, tror det har med lengde paa syklus aa gjoere ja. Mine sykluser var (er...) saann ca 26-30 dager.. Jeg lyktes ikke med det, men tror jeg hadde litt uflaks og kommer til aa proeve igjen naar kroppen har faatt summet seg litt igjen. Kanskje ikke dobbel igjen da men. Har hvertfall lest om mange her som har blitt gravide etetr at de har brukt pergo, saa krysser fingrene for deg! Blodproevene paa dag 21 og 23 tror jeg er for aa sjekke at du har hatt EL?

 

Haaper motet kommer tilbake igjen snart og. Det er KJIPT aa ikke bli gravid naar man saa gjerne vil! Etter over 3 aar regner jeg ikke med noe positivt resultat saa beskytter meg fra skuffelsen, men den er jo der inne et sted i aller hoyeste grad.. Satser paa at vi begge er preggers innen aaret er omme sammen med alle de andre snart-graverte her inne!

 

(Glue Stick)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede gratulert deg, Meg og lille...men en god ting får vel en vel aldri sagt for mye GRATULERER med vel overstått ultralyd. Er så utrolig glad på dine vegne, at det endelig er deres tur. Godt det finnes noe rettferdighet iallefall :)

 

Her går dagene TREGT, utrolig tregt. Og veldig opp og ned. Har i 2-3 dager vært ganske så pessimistisk og tenkt at jeg mister igjen. Føler at jeg hadde mer symptomer både før ikm og rett etter enn jeg har hatt noen dager nå. Heldigvis kjentes masse murringer både i rygg og mage i går og håper det var et godt tegn. Et snev av kvalme har jeg også kjent i dag så ser litt mer optimistisk på situasjonen nå. LITT altså... Og så dum som jeg er sammenligner jeg med forrige svangerskap og symptomer. Skal til lege neste uke og tenkte å grine meg til en tidlig ultralyd hvis jeg ikke kjenner meg mer gravid da...hehe. Spørs om det går, men :) Vel, det var iallefall status herfra. JO, det hjalp jo ikke noe særlig at venninna mi er graivd også og har termin en uke FØR meg... skulle gjerne fulgt henne denne gangen. Sist mistet jeg og hun fødte 7 mnd før meg.... fikk plutselig litt deja vu. JaJA nok om det.... ble litt vel negativt dette her, men føler jeg kan skrive alt her inne.

 

Ha en fin dag da,,,,,snaaart er det helg og da er det vel ikke lov å være sur, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg Giina, og jeg er overbevist om at det kommer til å gå bra denne gang..:-)

 

Men det er stille her på tråden for tiden....Er den på tur å dø ut etter 3år?

 

Hvordan går det med alle prøvere, gravide, spente, leie, redde, glade jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Huff så negativ jeg var sist gang jeg var her inne. Så mange som sliter med å bli gravide, og så kommer jeg og maser om manglende symptomer i uke 5... Takk, Bomsa, har en god følelse selv nå faktisk. Kvalmen har kommet over meg de siste dagene også, det har trøttheten gjort også, så føler meg skikkelig gravid igjen nå. Har vært hos legen i dag og søkt fødeplass...merkelige greier dette. Men så tidlig ute må man altså være i Oslo skal man få plass der man ønsker. Endte med å søke på Ahus da man har muligheten til å føde i vann der.

 

Håper dere har det fint og nyter den flotte høsten vi har nå. Ikke mye aktivitet her inn om dagen, nei. Og håper da virkelig ikke at den er på vei til å dø ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må holde tråden oppe jenter ;-)

 

I dag har jeg vært på ul og der fikk jeg se et lite bankende hjerte - hurra :-)

 

Var et relativt kort besøk hos legen. Han viste meg at hjertet slo, og så målte han fosteret til ca 5 milimeter - fiks ferdig. Hele herligheta tok sånn ca 10 minutt.

 

Men, det gjør ingen ting, for jeg fikk se et bankende hjerte...........

 

Krysser fingre for at de neste ukene går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...