Gå til innhold

NY TRÅD IGJEN: ***OSS OVER 30***


*anki *

Anbefalte innlegg

Nei håper nå heller ikke at tråden skal dø ut..., men de som har vært mest aktiv er kanskje hoppet over på 1-2-3 tri etterhvert??

Det er jo en del folk på lista vår som ikke har vært innom på evigheter!!!

SÅ ei oppfordring til dem: fortell hvordan det går folkens!!!!

 

Her i gården ble de 2 siste pergotbl svelget unna i dag, så da håper jeg på en heidundrende EL om noen dager....:)

Har hatt litt bivirkninger av dem, men ikke mye til å gå på dobbelkur. Litt kvalme, litt hodepine (kan like godt komme av mensen), og rimelig kort lunte!!!

Så nå begynner aksjeinnlegginga som smått i disse dager:-))

Ser foressten at det er forskjellig praksis ang testing av mannens svømmere.... det har ennå ikke vært ett tema hos min Gyn, han har bare spurt om jeg prøver med samme mannen som på de to andre barna våre og det er han jo, men sistemann kom jo for over 9 år siden og mye kan vel skjedd med svømmerne hans siden den tid....??

 

Ja, ja det var nå litt fra meg, men som sagt husk oppfordingen....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy at du fikk se et bankende hjerte bringebærmammma, da går det nok rette veien skal du se :)

 

I første omgang er det vel kvinnen som utredes via ultralyd, men dersom det ikke er noe tilsynelatende galt med kvinnen bruker mannen å henvises for test av sine svømmere, slik var det med oss i allefall og hørt andre som har vært gjennom samme løypa.

 

Vi legger stadig inn aksjer her, monitoren tuller tror jeg, har ikke hatt lavt utslag denne måneden, det startet rett på høyt utslag på dag 9 og i dag på dag 18 er det fortsatt høyt utslag.

 

Vært hektiske dager for min del siste dagene så da har jeg bare vært kjapt innom, men det er vel som det blir påpekt at de mest aktive har funnet veien til trimester sidene, heldige dem ;) håper vi følger etter snart!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen folkens

Tenkte jeg skulle stikke innom. Har ikke vært så mye inne her de siste 2 mnd. Jeg er nå inne i 8pp og håper like mye hver måned at tanta skal holde seg borte. Men man får vist ikke alt man ønsker seg med en gang. Har EL til helgen så vi er godt i gang med aksjeinnlegg. Hyggelig å lese at så mange har blitt gravide. Får håpe jeg slår følge snart:-) Ha en fin kveld

 

Vizzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!

 

Brrr, kald med snøvær!

 

Virker ut som om det er veldig forskjellig praksis vedrørende testing av svømmerne eller ikke. Vi måtte møte opp sammen til spesialist (gynekolog). Jeg for UL og han med et lite glass svømmere. Han fikk til og med titte på de gjennom mikroskopet. Hehe.

 

I går var jeg på UL igjen. Fikk se et lite vesen på drøye 6 cm, dvs 12 uker +. Vanvittig med sprelling og romstering. Skikkelig herligt altså!

 

Tror jeg er i ferd med å kjenne redebyggingtendensene her. Har masse ryddehusprosjekter på gang, inkl innredning av boder og vaskerom. Mannen er ikke like begeistra da. Hehe.

 

Snart helg!! Gleeeeder meg :0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Veldig kjapt innom for å si at det er liv i meg. Jeg har ikke vært inne her siden tidlig i sommer. Ikke smuglest eller noe, og er derfor ikke oppdatert i det hele tatt.

Men, ser av lista her at det er flere som har blitt gravide i løpet av sommeren. Så herlig! Gratulerer så masse til dere alle :)

 

Jeg kommer nok ikke til å være noe særlig aktiv her inne lengre. Vi har lagt babyprosjektet på hylla, og jeg tror det kan være for godt:( Men, sikker er man jo aldri....

 

Har fått meg ny hobby i hesten vi kjøpte i juni. Tilbringer mye tid i stallen og debuterte på hesteryggen i en alder av 42 år. Ikke dårlig eller;) Arbeidet i stallen og med hesten har i hvert fall hjulpet meg å komme meg et steg videre etter babyprosjektet. Det er fint.

 

Ønsker alle prøvere masse lykke til videre i prøvingen. Håper det klaffer for alle etter hvert. Og til dere som er gravide, ta godt vare på dere selv og vesle spire:)

 

Skal sette meg ned nå og lese litt i tråden. På tide å få en liten oppdatering:)

Ha en strålende dag alle sammen:))

 

klemme

 

 

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM ca 20 oktober (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, ikm 17 august( samboer og bor i Bærum, ingen barn)5pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 31 oktober (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 10 okt. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Lillemy, 34 år, ikm ca 14 oktober, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 10pp.

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 6. nov (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 5pp

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan jenter!

 

Her kommer jeg innom en tur - en gammel traver som er gravid igjen. Har no begynt på min 8. uke og syns dagene og ukene snegler seg avgårde. Må vente enda to uker før jeg kan få komme meg til ul. Det grugleder jeg meg til. Har tro på at alt er bra men en vet no aldri. Det kan jeg skrive under på etter aller abortene mine.

 

Men denne gangen er jeg dårligere enn jeg har vært noen gang, og det er vel et bra tegn. Er sykmeldt 50 % og det gjør dagene litt bedre.

 

Bringebærmamma: så godt å ha fått sett et levende hjerte banke...! Misunnelig:-)og veldig glad for deg at det går bra.

 

Giina: bestillt fødeplass???? E det mulig??? Allerede? Herlighet kor vilt. Tror jeg er glad jeg hører til et lite lokalsykehus...:-) Hva skjer dersom du ikke "får plass" ved sykehuset da?

 

Så gla: kjekt m livstegn fra deg også. Lykke til med hest. Det er flotte dyr. Godt med bimpause. Men du vet hvor vi er:-) Klem til deg vennen!

 

Lykke lykke til videre Bomsa, mrspoo, tussemor og alle dere andre som jakter på gullegget denne mnd.

 

Tråden vår må ikke dø ut nei. Skal prøve komme innom litt oftere. Har ikke vært så aktiv selv på bim i det siste. Kommer sterkere tilbake. Selv holder jeg ikke til inne på 1.tri. Syns det er kjekkere å prate med dere her inne. Er litt på juniklubben og på gravide slitere ilag med meg og lille snuppis, tirilgirl osv.

 

Ha en fin kveld jenter:-) stå på og lykke til:-)

 

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld jenter

 

Ja her er jeg på dag 22 og fortsatt ingen eggløsning?!?!?! skjønner ingenting, har fortsatt høyt utslag på monitoren noe som jeg har hatt siden dag 9, veldig merkelig, har hatt stikninger innimellom hele veien siden forrige tantebesøk så ingen annerledes symtomer som kan antyde at eggløsninga er på tur.

I hele min karrierre hvor jeg har jaktet eggløsningen (9 måneder) har jeg aldri opplevd å ikke få eggløsningen, i august kom den på dag 20 men utover det har den alltid vært på da 1-17 så blir jo rent bekymret og stresset av det.

Jaja om den ikke dukker opp denne måneden får jeg kontakte gynekologen igjen og be om full utredning.

 

Koselig å høre fra deg Så gla, sett etter deg mange ganger, litt trist at dere har lagt prøvingen på hylla, men samtidig skjønner jeg dere godt, det er jo en eneste stor berg og dalbanetur denne prøvinga.

 

Har god følelse på deg jeg og Anki, og jeg tenker også at mye symtomer er et godt tegn :)

 

Ha en fin kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken.

Så gla, vemodig å høre at dere har lagt prøvingen på hylla. Mye kos er det med hester og stall. Det er nok en god del terapi også. Jeg har deg på facebook så helt kvitt meg er du ikke..:-)

Så koselig det er å høre fra dere alle, mange tanker og undringer deler jeg med dere.

Jeg har også god følelse for alle dere gravide, denne gangen mistet jeg og da er prosentsjansen myyyye mindre for at det går galt med dere..:-) Man må gripe tak i hvært halmstrå man finner!!

Jeg tror jeg har eggløsning nå, så da er det bare å gjøre det man er blitt ganske så god på...:-D

mrspoo, merkelig med den EL testingen din....har du funnet ut noe mer?

Ha en fin søndagskveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida fortsatt ingen spor etter EL her, hadde litt sug og stikninger i går som bruker å melde EL, men testen i dag viste fortsatt bare høy stigning og slik har det vært i over to uker nå, så skjønner ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, innom for aa dytte litt i traaden vaar! Ikke saa mye aa rapportere her akkurat. Er paa CD 9 i dag saa haaper paa EL mot slutten av maaneden kanskje? Monitoren er i bruk igjen saa haaper det blir god timing :)

 

mrspoo - har du testet deg...? Graviditetstest mener jeg... Ikke for aa gi deg forhaapninger altsaa, men det kan jo hende...? Masse lykke til uansett, haaper enten EL eller noe enda bedre dukker opp snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅ...Det hadde jo vært helt konge..:-D

tihi...ja tenk hvis det er en spire.....jeg fikk nå bittelitt forhåpninger på dine vegne jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tok en test for drøye 2 uker siden som var negativ, dette var ca 5-6 dager etter tantebesøket så sjansene er nok små for at jeg er gravid.

Ikke har jeg noen symtomer på graviditet heller.

 

Men jeg har tenkt å ta en ny test før jeg kontakter gynekologen i allefall sånn for sikkerhets skyld :)

 

Forøvrig på dag 24 og fortsatt ingen tegn til el, bare høyt utslag *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter oss opp fra side 2 jenter!

 

CD 11 og hoey paa CB monitoren for meg i dag - jippi! Da skal det legges inn aksjer de naermeste dagene ;)

 

Haaper alt staar bra til med resten og at det kommer en ny spire her inne snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!!!!

 

Jeg lever altså, bare hvis noen lurte....for dere nye er jeg relativt gammel her. Har vel klart å trøkke ut 1 unge (hadde en fra før) mens jeg har vært her ;)

 

Jeg lever i min lille merkelige misserable boble, hvor jeg jakter på den stakkar gubben min :P Vi har hatt en aldri så liten pause, men har vel blitt enige om å prøve litt forsiktig igjen nå. Syklusen er for tiden en merkelig ting, men for første gang på alt for lenge har jeg hatt 2 mnd hvor tanta har kommet relativt likt!!!!!! Tjohei!!!!!! Håper på ett snarlig gullegg som kan gi oss to velskapte babyer (er ikke snau nei :P)

 

Håper alle dere graverte har masse symptomer å "koser" dere med dem, dere andre, satser på å se dere på lista over gravide ganske så snart!!!! Anki, jeg heier så hinnsides på deg og dotten, nå er det din tur, kom igjen ;)

 

Varm onsdagsklem fra blåsten her oppe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter

 

Ja her er jeg på dag 26 uten el utslag på monitoren, begynt å innse at den ikke inntreffer denne måneden.

Enten er jeg gravid ellers er tanta under anmarsj, for det kom litt kiling i magen i stad, stikker litt innimellom og tydelig noe som skjer i underlivet,humøret svinger som pokker, vært kvalm som fy i dag (det tror jeg var etter for mye kaffe) og kviser har begynt å poppe opp, vet ikke hva jeg skal tørre å tro på, har bestemt meg for å vente til over helga, dersom tanta ikke har kommet får jeg ta en test *huff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi mrspoo - så spennende ;-)

 

Jeg heier på positiv test. ;-)

 

Her i gården går det i bølger med kvalme, hodepine, store mengder luft i magen(!) og plutselig trøttehet. Fikk en "oppløftende" melding av ei venninne i dag.........." om ca 6 uker blir alt så meget bedre".......... Det føles som en evighet til.............

 

Men jeg klager ikke! Jeg håper det lille hjertet jeg så på ultralyd ikke slutter og slå og at jeg har 6 deilige uker til med kvalme, uggenhet og annet rask som måtte komme. Etter det satser jeg på 27 uker med bekkenløsning, halsbrann, leggkramper og ødem ,-P

 

Jeg begynte jo i ny jobb i september (sånn ca 4 dager før gullegget ble lagt). Jeg har i mine to tidligere svangerskap slitt veldig med bekkenløsning. Siden jeg er i ny jobb er jeg redd for å bli tidlig sykemeldt for bekkenløsning. Så minste kjennskap til bekkenmurring er det rett ned til akupunktørdamen og bli stikket både her og der ;-)

Akupunktur hjalp meg veldig i forrige svangerskap. Krysser fingre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

 

Jeg er snart 33 år og vi er vel snart på vei inn i vår 4 pp. Bare denne tanta kom da. Er en uke forsinket, men etter tre negative tester er jeg gnaske sikker på at tr er sen..

Jeg har en sønn født 08.

Håper veldig på at en spire klorer seg fast før jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja så deilig det hadde vært med spire i magen i adventstiden...:-)

Jeg er veldig glad i jul og alt som har med det å gjøre....eller kanskje ikke oppryddingen.

Har sånn smått begynt å handle til kalendrene og det er så koselig.

Mannen er nesten ferdig med gavene også.

Her blir det den søte juletid uten mer stress enn det må være før jul.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært skikkelig koselig og hatt en liten spire i magen bomsa, vi får satse på at det går vår vei :)

 

Føler meg som hakk i plata, men nå er jeg på dag 27 eller 28 (husker ikke i farta) og det er fortsatt høyt utslag.

Lurer på om jeg skal slutte å teste for EL utslaget virker jo ikke å komme, det begynner å bli kostbart å teste over så mange dager.

Har alltid hatt EL og heller aldri gått mer enn 20 dager før EL utslaget har kommet.

Leste på bruksanvisning at det kan skje at en får forhøyet utslag gjennom hele syklusen og at det kunne komme av at en glemmer test en dag eller at den rett og slett ikke fanger opp EL så tror det er det som er "problemet" at El har gått både meg og monitoren hus forbi.

 

I morgen er det quiz med kollegaer og jeg er så usikker om jeg bør fyre av en test i morgen tidlig eller avvente til ikm på søndag.

Samtidig så vil jeg hate meg selv om jeg tester positivt til uka om jeg drikker for mye i morgen. Utgangspunktet er at jeg tenker å drikke 2-3 øl og at annehver gang jeg henter meg drikke at det er alkoholfritt øl.

Vet at om jeg tester i morgen og den er negativ så blir jeg bare så utrolig skuffa og mest sansynlig er den jo nettopp det så har et lite dillemma *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp tur innom for en kort oppdatering fra min kant. Har den siste uka vært i RÆVA form for å si det mildt. Hoster og harker, føler meg kronisk fyllesyk, mistet all form for matlyst (til og med SNOP), og i går toppet det seg med feber og ingen nattesøvn. LItt bedre og tilbake på jobb i dag. I går avbestilte jeg en tidlig ultralyd, som jeg i dag, på sparket (sånn er det når jeg jobber midt i oslo-gryta, og kan spasere hele 20 meter bort til senteret for å ta ul), bestilte på ny... Fikk time 2 timer etter og vips så fikk jeg se en levende spire, som var HELT KORREKT 7+4 :) Wow, ble frisk i en fei... hehe. Neida, men dette gjorde virkelig dagen og helgen.

 

Så nå gjelder det bare å komme seg gjennom de siste 4 ukene av 1.tri,,, puh!

 

Nå skal jeg igang med å lage knekkebrød,,, eneste som frister akkurat nå, blæh :) Ha en finfin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!

Det er så herlig å lese om alle de små bankende hjertene her inne atte, det er utrolig gøy at så mange her har vandret over til gravidlista, det er jo nesten ingen igjen lenger oppe. Gratulerer så mye til alle dere nygraverte på lista.

 

Jeg håper veldig på at du også snart får se et lite bankende hjerte Anki, nå må det være din tur til å lykkes.

Og kjære alltid like omtenksomme Meg og lille snuppis, så fantastisk at du er over kneika, det blir en baby på deg i mai vet du, herlig.

Bringebærmamma som blir gravid i det du holder på å miste motet, så koselig å lese, glad på dine vegne.

 

Jeg gjør jo alt jeg kan for å henge med på den trenden jeg også, og innsatsen denne mnd har vært formidabel..hehe Med hvetegress, bidronninggele, sing, selen og sengekos må det jo bare ha klaffa..

Kjente et lite stikk av skuffelse når jeg oppdaga litt spotting på dag 7DPO men nå er det borte, det kan jo ha vært en festeblødning ikke sant? *håpe, håpe*

 

Mrspoo, sukksessterta, tussemor, dotten, lillemy, bomsa og alle dere andre håper innsatsen er på topp i allle hjem, høsten er ei fin tid for babymaking,,

 

Tvi, tvi alle som jakter på gullegg og positive tester.

God høstjakt!

God uke til dere andre rugere og prøvere også.

 

 

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM ca 20 oktober (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, ikm 17 august( samboer og bor i Bærum, ingen barn)5pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 31 oktober (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 5.nov. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Lillemy, 34 år, ikm ca 14 oktober, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 10pp.

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 6. nov (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 5pp

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

 

Hilsen fra en for tiden spent og optimistisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ser jeg har vært sen å "oppdatere" lista jeg....., men nå skal den være rett:-))

Denne mnd har vært første pp med Pergo for meg. Ble satt direkte på dobbel dose med en gang til tross for registrert EL på eggløsningstester. (har ikke testa med blodprøver og sånn tidligere) Skal i morgen å ta blodprøver og på onsdag for å sjekke div verdier..... tro om svaret kommer til meg i posten eller bare til GYN kontoret???

Noen som vet?? Må vel uansett ringe kontoret der å spørre om de så greie ut. jeppsi det var en liten oppdatering fra min kant:-)

mrsspoo har du testet??

 

 

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM ca 20 oktober (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, ikm 17 august( samboer og bor i Bærum, ingen barn)5pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 31 oktober (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 5.nov. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Lillemy, 34 år, ikm ca 10 november, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 11pp.

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 6. nov (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 5pp

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Nei jeg slapp å teste, tanta kom som hun skulle i dag, så skal kontakte gynekolog til uken og høre hva vi skal gjøre videre, noe må gjøres i allefall.

 

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM ca 20 oktober (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, ikm 17 august( samboer og bor i Bærum, ingen barn)5pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 5.nov. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Lillemy, 34 år, ikm ca 10 november, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 11pp.

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 6. nov (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 5pp

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aesj mrspoo, det var dumt! Haaper du kan faa noen gode svar hos gynekologen!

 

Her er det MAX paa EL monitoren i gaar og i dag saa da er det bare aa staa paa vel :) Som ei over her sa saa boer vel hoesten vaere en god start for babylaging? Ja, det satser vi paa alle sammen!

 

Masse lykke til til alle, og jeg sier det igjen - er paa tide med en ny spire her inne snart naa ;)

 

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 15 november (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, ikm 17 august( samboer og bor i Bærum, ingen barn)5pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 5.nov. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Lillemy, 34 år, ikm ca 10 november, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 11pp.

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 6. nov (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 5pp

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...