Gå til innhold

NY TRÅD IGJEN: ***OSS OVER 30***


*anki *

Anbefalte innlegg

Her må det dyttes litt... vi må tilbake på side 1.

 

Tussemor hvordan går det med testingen? er så spent, jeg :)

 

Mrspoo: Godt å høre at det sannsynligvis ordner seg igjen for dere. Heldigvis er det ganske normalt å ha noen "kriser" gjennom livet. Skal se det blir bedre enn aldri før etterpå :)

 

LIte nytt å melde fra denne kanten. Er fortsatt mye trøtt og sliten, noe uggen også. Murringene har kommet for fullt, så jeg håper og tror nå at dette kanskje går veien :) Skal på tidlig ultralyd om en uke, da vil jeg være over 12 uker og kan så smått begynne å fortelle nyheten.... Imens får jeg kose meg videre med brødskiver med leverpostei. Fyyy for en matlyst. Er redd for at de 12 kiloene jeg gikk opp sist fort kan bli til 20 fortsetter det sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hvordan går det med testingen tussemor?

 

Vi har vært gjennom en krise tidligere, men denne kjennes mye mye verre ut, men vi kom styrket ut av forrige krisen og håper og tror at det vil skje denne gangen også:)

 

I dag var jeg hos gynekolog og hun trodde kanskje hun fant en liten endometriosecyste på venstre eggstokk, noe som stemmer bra med mine symtomer og at det er på venstresiden det er mye aktivitet.

Hun tok attpåtil blodprøve for å finne ut om det kunne være endometriose, tok ikke sånn prøve forrige gang, men bra om det har funnet bedre metoder for å finne ut av det.

Tok andre prøver også, husker ikke hva det var for, men får nå svar om det er noe.

Hun har også rekvirert meg til Ullevål og laprascopi for å finne ut både om egglederne er åpne og om jeg har endometriose.

I tillegg har hun sendt søknad på ivf om jeg skjønte rett, så det var en sann glede, trodde jeg måtte pushe på den, men hun foreslo selv at vi skulle sette i gang prosessen så snart svarene for prøvene forelå, så er det bare å krysse fingrene for at forholdet kommer på rett kjøl igjen :)

 

Så nå håper jeg terapien går som den skal og at vi får ordning på flokene, da blir dette en veldig herlig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL neste uke Giina forresten :) blir godt å kunne slippe løs nyheten tenker jeg.

Så lenge du spiser normalt sunt burde det vel ikke være så farlig (at du ikke legger så mye på deg), nyt svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!!!!!!!!!!

 

Har vært på en aldri så liten "husmorferie"/flukt og tror dere ikke den h....tanta kom i går????? Så nå er jeg bare sur og grinete og ikke til å være i hus med. Niagra falls er bare blåbær i forhold til dette :( Det positive er at jeg nå har hatt en relativt stabil syklus de 3 siste mnd, det negative er at vi faktisk må ha hatt sex rundt EL, og da liker jeg IKKE at vi ikke ble gravid. Jeg orker ikke noe styr....MEN, det er greit for denne gang, for da blir ikke ferien helt ødelagt (men jakta til gubben...knis)...Så nå krysser jeg fingre for at desember blir fruktbar og at vi kan gå neste høst i møte med en liten baby...

 

Sutre trynet skal komme seg i seng her, lese mer senere jeg og kommentere litt...

 

Natti natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo Suksessterta og dere andre ladyes !!!!

her har ikke tr komt og d må helt klart være den leeeeeeengste uka i året no, e sååååååå lei a å vent på dn 26 at blæh........er litt små rar i systemet så er spent på om ho finn nå årsak !!!!!! trudde tr kom her i uka da d va svaaaaaaaaaaaak rosa på papiret mn nix ingenting mer. Godt å høre ting går bedre for mr.spoo,og håper d er gode svømmere ser d er en del forkortelser som e ukjent for mg mn tror æ forstår likevel, nix.... ka e cd 10.?? jo,nei ska gå å prøv å legg mg selv om æ søv middagskvil i 2 tima (tru mæ ikje vanlig ) !!!! Løkke t jente !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiiik Gry*a du høres nu vitterligen gravid ut....har du tæsta????? Den blødninga kunne jo fint vært fæsteblødning!!!!!! Åhhhhh, hadde vært kjækt før dæ då!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suser bare innom her for å takke og bukke så mye for alle forklaringene jeg fikk her inne i begynnelsen av oktober!

 

Er/var førstegangsprøvende og helt grønn på alt mulig av forkortelser og diverse, men fikk gode svar, leste flittig (på hele BIM) og gjorde hjemmeleksa mi, og kan nå rapportere tilbake at spiren satt på 3. pp. Er 5+3 idag og veldig spent! :-)

 

Har til og med klart å lære kjæresten noen av ord og vendinger også! ;-)

 

Ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om æ ska skrik eller .......mn altså nei er nok ikke gravid d bekreftet cbtestn i morrest mn på dn andre side så fikk æ utskreven Provera i går når æ va hos gyn. så dn første tabl e tatt så får vi håp at cyklusen md tr kommer i gang igjen snart OG nÅr dn gjør d så er d tilbake til Pergotime akkurat som for 2 år sia, så får vi bare håpe. Har iKKe gitt opp håpet om en litn spire :0) !!! Men takk tussemor5 blir nok her inne ei stund til......heldigvis har æ dæ og de andre her inne... sist var d pyton å gå alene så lenge md alle tanker og symptomer og ja dere vet..!!! Nei nå ska æ gå å spray steik ovnen og få ut litt frustasjon md å vask kjøkkenet rundt t jul mns gubben og ungen e hos svigers !!! Løkke t jenter måtte små spirer finn vei t dokk alle !!!! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter, sitter her å tar meg en pause i adventpyntingen.

Gubben og keiseren sover (i hvær sin seng) så jeg har noen timer for meg selv til å stulle litt rundt.

Vi startet puppestopp og egen seng tilvenning på torsdag og idag har jeg så vondt i puppene at jeg sliter max.

Hvor lang tid tar det før melkeproduksjonen stopper? Noen som vet?

Trodde det skulle være det minste problem siden vi bare puppet på natta og da var det mest bare kos.

Det går forresten meget bra med egen seng tilvenningen på natta..:-)

Ellers er El over, men gubben har vært syk så da er det over i neste PP automatisk.

God lørdag til dere damer..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan jenter! Lenge siden jeg har oppdatert her inne :-) Jeg er no kommet meg over 12 uker og er fortsatt gravid. Nesten ny rekord. Men no gjenstår den duotesten på fosterdiagnostisk senter på St.Olavs i Trondheim. Det var no der jeg fikk dommen sist jeg var gravid da jenta mi fikk påvist trisomi18. Kjenner jeg er litt nærvøs, men likevel skal det bli godt å få undersøkelsen overstått. Har så lyst å begynne å glede meg over graviditeten.

Har vært på to ul, og der ser alt ut til å være vel. Så jeg velger tro det til det motsatte evt kommer opp.

 

Bomsa: ja puppestopp er ikke bare bare. Håper det værste trykket er over snart. Husker ikke hvor lenge det tok. Er mange år siden med meg:-) Lykke til i neste pp

 

Mrspoo: lykke til med samtaleterapi. Ikke kjekt med krise i forholdet.

 

Tussemor: no kan du dra på ferie med god samvittighet uten å tenke på fødsel. Lykke til i neste pp. Tenker spiren sitter snart igjen med deg...:-)

 

Lykke til alle sammen i jakten på gullegget og spiren. Måtte den sitte for flere av dere denne mnd. Tenk for en julegave:-)

 

Og for oss gravide - måtte svangerskapet vårt fortsette videre uten problemer. 2011 er året for oss slitere å få spiren vår:-) undere oppstår hele tiden - det har flere av oss fra denne siden sett! Satser på at alle på ikmlista flytter på gravidlista etter hvert.

 

Ha en fin kveld jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter, jeg mått hente oss opp fra langt nede på side 2...??

Har ikke vært så flink og oppdatere i det siste.

Jeg har hatt en del kvalme og det har toppet seg i dag med skikkelig kvalme og flerdagers hodepine:-( Ikke noe særlig altså.....kan ikke huske at jeg har vært sånn kvalm i de forrige sv.skapene, men sambo sier at jeg var kvalm da også....., men jeg tror virkelig ikke det var så mye....

Er også så usikker på hva jeg kan ta av hodepinetabletter fordi jeg synes det stadig skrives om at de forskjellige kan skade fosteret....huff noe skal det være man får lov å bekymre seg for....

Jeg skal avgårde på 1. sv.skaps kontroll med tidlig ul på torsdagen, og det grugleder jeg meg til...blir spennende hva man får se....:-)

 

Nårtid får man mage da?? Det er jo 10 år siden sist svangerskap så det er jo ikke sikkert magen spretter ut så fort nå da, noen har jo mage allerede i uke 5??

 

Ellers da jenter, hvordan går det med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann håper kvalmen blir bedre etter hvert, æ var kjempe heldig å slapp unna d når æ gikk....mn hører andre si at Folat hjelper visst og at paracet ikke e skadelig.....sjøl bruker jeg kald klut på panna og d dunker veldig i starten mn så roer d seg, eller en halv varm klut som gjør at i hvertfall æ slappa meir av !!! Med mage *he-he ler godt* dr kan æ nok ikje hjelp deg, e go å rund i utg punkte mn de gamle ''så'' d vel når æ va ca.4 mnd. mn hjelp da voxer jo alt så sku kanskje bare mangle :0) *he-he* Her er jeg på 3 dag med Provera og har kjent stikkinger,kramper,og andre rare tegn mn : Neida tanta nekter å komme :0( Veit d e tidlig i kuren mn Ærlig talt, har ikke akkurat nettop begynt å vente på ho grrrrr :0/ . Ellers så prøver æ å pynt og vask t adv mens æ venter (huset har vel aldri vært sååå rent) og prøver å ikke tenke alt for mye på dette !! Lykke til og prøv å kos deg md Spiren din !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen damer!!!!!!!!

 

Anki: Åhhhhhh, så kjekt å høre fra deg igjen!!!!! Jeg krysser alt jeg har for at spira di er frisk og rask og holder seg slik fram til termin!!!!!!!!

 

Lillespire: Paracet kan du bare ta, Ibux kan du også ta, men i farta husker jeg ikke om det var 1 el 3 trimester at du ikke skulle ta det, men det står i pakningsvedlegget. Ingefær fungerer bra på kvalme :P Smaker som f...men funker :D

 

Gry*a: Du må gjerne komme hit å vaske også, jeg er eleeeeeeeeendig på det området :P Spennende å følge deg framover nå...

 

Alle dere andre: Hvordan går det??????? Dotten????

 

Her takka tanta for seg i går, så nå er jeg klar for en ny mnd med prøving, det er ganske irriterende at det skal være så steike vanskelig å få den der spira på plass altså....Jeg har litt dårlig samvittighet for at vi prøver i og med at resten av livet er relativt ustabilt, men kjenner at jeg dog er veldig klar for ett lite nurk. Anki, ja, nå slipper jeg bekymringene rundt sommerfødselen, men jeg vil npk uanset grue meg til fødselen :P

Oj, plutselig dukket mikkel rev opp utpå marka her å leker alene....

 

Jeg er fremdeles sykemeldt. Det er ganske så godt og legen er veldig grei når det kommer til stykket. Min jobb nå er å finne meg en samtalepartner slik at jeg kan få ryddet opp i litt ting i hodet mitt :P Det viser seg å ikke være like enkelt her på bygda (jeg har ett noe anstrengt forhold til psykologer). Men jeg lever i den troa at det alltid ordner seg for snille jenter, så får vi håpe at jeg har vært snill i år :P

 

Hehehehe...i går tok jeg meg selv i å true gubben med at hvis vi går fra hverandre og han krever foreldrerett på ungene så blir han stuck ved meg også. Jeg klarer ikke tanken på å ikke ha full oversikt over ungene. Dessuten mener jeg at jeg fortjener å ha dem (dette betyr IKKE at han ikke skal få ha barna altså, men dette er en laaaaaaaang diskusjon) uansett, gubben ble bare stående å stirre på meg...hehehehe...

 

Nei, nå er det tid for å prøve å få huset opp å gå, slik at vi kan nyte adventstida før jeg skal ut å gå min daglige tur (tror kanskje litt vektreduksjon kan gjøre susen på en evt ny spire)

 

Ha en fortreffelig dag damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HALLO

tussemor5 : gid ha du kuinn sendt tanta t mæ, så vi fikk ''normalisert'' oss om du skjønna e sååååååååååååååå lei a å vent mn heldigvis så går no dagan og vips så e halve kuren tatt !!! som dokk forstår så prøva æ iherdig å sjå positivt på situasjonen og iKKE tenke for mye på d.....feks tenker jeg nå på at d i grunnen passer perfekt at ongen bi over 3 før neste kommer t neste høst/vinter ( veldig optimistisk no ) og at d blir å spennende md en unge på dn årstida da dn første er sommergutt :0) I dag våknet jg md forkjølese og : Nei æ hAr iKKE tid t dette NO. grrrrrrrr !!!!!! Til vanlig e æ ikke noe stOrt vaske fantom mn e liksom inne i en god flyt no......mn må no flir, dokk ana ikje kor støl og øm æ e på plassa æ ikje ant man brukt når man vaska !!! he-he !! Du ska ikje ha dårlig samv, ha ikje vi fått ongen for 2 år sia så ha ikje vi holdt ut og e d no så himla ego å få en onge ??? Aldri hadd så dårlig md tid t meg og mitt som etter e fikk ongen, d e klart no e jo han blitt alt for meg og....... så lenge man tar vare på ongan så skjønna æ ikje ka så e galt md d !!! Mn d e jo så klart bare mi meining !! I morgn e d 1 des og da blir d spennende å vente og se hvem som er heldige å får spire til utgangn a året !!!! Lykke til damer !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

 

Bare innom for å dytte litt og for å overbringe mitt krigshumør (som noen av dere er godt vante med allerede :P) Denne gangen er det ikke gubben som er offeret, han har vært skikkeli snill og god i dag ;) Sikkert fordi jeg klarte å overraske han med litt sengekos i går :P MEN Jeg tror jeg kunne vært kapabel til å slått noen veeeeeeeeeldig hardt altså... Hvorfor i helvette skal vi kvinner være så hinnsides usle mot hverandre og ikke evne å ha respekt for hverandre???? Hvorfor skal vi på død og liv gjøre alt i vår makt for å skape ett helvette for de kvinnene som omgir oss i livet???? (Nå tenker jeg aller mest på kvinnedominerte yrker osv). Jeg blir så lei...å for alt i værden, ikke kommenter andre uten at man vet hvorfor en person er sykemeldt; borte fra jobben, griner på doen osv...det er så mange ulike årsaker til hvorfor....Burde man ikke heller prøve å bygge hverandre opp???? Ja, jeg ble utsatt for noe slikt i dag (fikk værtfall vite om det) og jeg blir så forbannet og lei meg på vegne av mitt eget kjønn. Sorry, men jobben min er ikke det viktigste i livet mitt. Desverre er jeg nødt til å jobbe for at økonomien skal gå rundt, men gud, hadde jeg kunnet slippe unna, ja, da hadde jeg glatt gjort det altså!!!!!!!!! Heldigvis finnes der reale kollegaer (i mitt tilfelle en mann) som har vett til å oppmuntre og backe opp om en i stede for å bryte ned... Jeg er ikke gravid, desverre ,men håper at gullegget må løsne denne mnd og at vi må treffe...her blir det annen hver dag sex tror jeg :P

 

Go natt damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, damer.

 

Leeeenge siden sist. Har hatt en superhektisk tid, samtidig som at formen har vært DÅRLIG. Er nå kommet godt inn i uke 12 og er fortsatt uggen, ingen matlyst og trøtt trøttere trøttest. Har ikke overskudd til noesom helst. Kan kort fortelle hva som har skjedd siste tiden her. Forrige lørdag klarte jeg det kunststykket å falle i trappa hjemme og slå halebenet. Klarte såvidt å gå og enda dårligere å sitte, så dro rett på legevakta for å se hvordan det stod til. Kan jo ikke ta røntken siden jeg er gravid men mente at det kun er en brist. Iallefall så har jeg vært så og si invalid siste uka pga dette. Er på bedringens vei, men klarer ikke å sitte vanlig ennå og sliter med å løfte gutten, ta på sokker etc.

 

Onsdag var jeg på en tidlig ultralyd. Legen var tydelig spesialist og brukte laaang tid og tok masse mål før han fylte inn all informasjon på pc'n sin. Han konkluderte med en litt for bred (vel dette er en tolkning, men tatt min alder i betraktning mente han den var litt bred) nakkefold, på 2.1mm. Den var allikevel ikke bred nok (!) for å få henvisning videre til offentlig sykehus for duotest (ultralyd + blodprøve som kan avdekke sjansen for kromosomavvik). Han foreslo at jeg kunne dra til Danmark eller London for å ta disse testene privat. Jeg ble rett og slett DRITSKREMT. Etter mange samtaler med samboer ble vi enige om å bestille ny time et annet sted. Allerede i går fikk vi time på Volvat. Vi fortalte om opplevelsen og SNILLE DAMA på Volvat ville henvise oss videre offentlig her med en gang. De henviser alle damer i min alder videre hvis de finner nakkefold som er bredere enn 2 mm. + at hun syntes synd på meg. Ikke sunt å gå en hel graviditet og være bekymret. Så nå venter jeg på telefon fra riksen, som vil kalle meg inn så snart som mulig. Denne blodprøven må tas før jeg er 13+6, så det begynner å haste. SÅNN er status herfra. Altså... jeg klarer ikke helt å glede meg over graviditeten riktig ennå. Er altså 12+6 i dag iflg. UL. Alle andre mål var fine, hjertet banket fint etc.

 

Må dessverre tilbake til jobb nå, men lover å skrive mer om videre status og kommentere dere litt mer senere... Ha en fin helg sålenge!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VENTER og VENTER og VENTER

først t tussemor : bare å beklage mn vi damer kan vær noen ordntlige ''bitcher'' mn synes de gikk vel langt. godt du har en god kolega som støtter dg, prøv å slapp a i helgen md litt jule forberdelse !!!

Og t Giina: godt dere fant noen som ville hjelpe blir spennende !!!

Her VeNteR og venter og VENTER og.....ja dere skjønner: Nix tante på besøk her i gården !! Bare masse før mens plager, md stikkinger og rier/kramper i livmora.......e bare så drit lei og d hjelper heller ikke at himlens sluser har åpna sg og tatt vekk dn nydlige vinter stemninga !! Ja,ja i helga ska d bakes og nå ska æ søv en litn time før moppen ska t pers over gulvene og duker på bordene må jo få helg i hus !! Ha ei kos helg så lenge !!!! *klem :0)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gry*a: Æ veit, å d gjør mæ så eitranes førbanna at der finnes ikkje ord...:P MEN jeg kan glatt ta igjen, og i løpet av natten har jeg blitt skikkelig fandnivolsk..så...de kan bare tenke og mene hva de vil. Hvis sjefen min er misfornøyd med meg får hun sparke meg, men jeg har mine tvil, for du skal lete lenge etter faste nattevkter OG jeg ER faktisk flink i jobben min, SÅÅÅÅ...dessuten, jeg har ett liv utenom jobb og det er jeg både glad og stolt over :P Jeg skal kose meg i helga, nå er pizzaen klar som vi skal nyte sammens med barnetv (etterfulgt av en planlagt sengekos etter ungene har lagt seg :P), i morgen blir det litt kakebaking og ute tid (tror jeg) og på søndag skal vi i skogen å se etter juletrær, og hvis jeg får gubben med, en tur på badeland med gullene våre :)

 

Giina: Nå fikk jeg vondt i magen, ble kvalm og i det hele tatt. Dette unner jeg deg ikke for alt i verden. Fantastisk at der finnes kvinnemennesker som kan være rause også :P Skal krysse alt jeg har for deg!!!!!!!!! Dette kommer til å gå bra vet du!!!!!! Stor bamseklem fra meg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor: Huffameg det hørtes virkelig ikke bra ut på arbeidsplassen din. Damer kan virkelig være noen hekser altså. Håper det var godt å få blåst ut litt og du hever det over all form for baksnakk/kritikk eller hva det var ment å være.... DRIT I DEM!!!!!!! Er så enig så enig, jobben er virkelig ikke ALT, en heller liten del av livet, et nødvendig onde kan man vel si, hehe. Hadde jeg ikke måtte jobbe hadde jeg heller IKKE gjort det. Det er jeg HELT sikker på!

Forresten noe dritt at tantekreket kom da, men nå kan dere kanskje rekke å NYTE hele sommeren uten å tenke på fødsel. Se det positive på det. Tipper den sitter neste mnd, jeg :)

 

Fyttigrisen for et opplegg som har vært her siste tiden. Siden jeg skulle henvises til Riksen har det ikke vært annet enn rot. Er i dag 13+2 (iflg første UL). Da disse duo-testene ikke utføres etter 13+6 uker så sier det seg selv at det har hastet med å få time. I dag ringte jeg til Riksen først og fikk ei sur kjerring på tråden som iallefall IKKE gadd å gå gjennom bunken med henvisninger og lete etter navnet mitt. Måtte stole på at de har fått den og at jeg får time. YEss, stole på det offentlige...NOT! Kl 12 ringte sambo (tenkte at kanskje hu dama ble litt blidere av en hyggelig mann på tråden) og purret IGJEN. Etter litt mas frem og tilbake gikk hun med på å gå gjennom bunken. Men neida, fant ikke navnet mitt. Så da ringte jeg til Volvat og fikk de til å fakse papirene på nytt, hvor de fulgte opp og maste. Fikk så tlf fra Riksen om at papirene var mottatt og at jeg bare måtte vente på svar. Da sa jeg at jeg håpet jeg slapp å vente så mange dagene da jeg kun har 2-3 dager igjen med muligheten for denne testen. Skal si dama fikk fortgang på saken... 10 min senere hadde jeg fått time. Skal dit i morgen kl. 10: Genetisk veiledning, som de kaller det. Samtale, UL og da evt. blodprøve. PUH!

 

Dette ble mye fra meg, men da vet dere iallefall status og jeg fikk lettet litt på hemmelighetstrykket her. Er slitsomt å prøve å holde inn magen og ikke fortelle NOE...

 

Nå er snart arbeidsdagen over, takk og pris :)

 

Vi høres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP ;0..(

No har æ tatt en ti dagers kur md Provera og ingn tr har komt (sjiiit tant) betyr d at æ e blitt steril ?? Korfor e d så JÆ... vansklig å få svar på spørsmål fra lega og gyn... tlf tid... ja om ikke linja e opptatt dn lille halvtimen dn varer.......aaaaaaargh...sorry ladyes bi bærre sååååå frustrert !!!!! Håpa d går beire for dokker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Duo-testen unnagjort og det er bare å vente på blodprøvesvar. Legen på Riksen var helt SUPER. Han kjente til fyren som hadde undersøkt meg første gangen og jeg var visst ikke eneste dama som hadde blitt skremt av han. Han målte nakkefold på ny, den var nå 2.6. Fortsatt i øvre skiktet men innenfor "normalen". Alt-i-alt et resultat på sjanse 1:1200 for Downs. Dette er egentlig veldig fint og han mente det var helt frivillig om vi ville ta blodprøve. Vi gjennomførte den altså og får svar om 1-2 uker. Er den negativ får vi tilbud om fostervannsprøve. Hvis ikke kan endelig juble og fortelle den store nyheten!!!!!!! Glemte å si at alle andre mål var perfekte,,,en perfekt liten babys rett og slett,,, sukk! Termin ble justert litt, til 11/6 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gry*a og Giina: Jeg er nok ikke den rette til å kommentere norsk helsevesen etter nyhetene for helse nordmøre og romsdalen...Forbannet blir bare blåbær i forhold til hva jeg føler og mener. I tilegg til at vi har ett par svigerforeldre som ser ut til å drite i oss, kjenner jeg at dette IKKE er plassen å bli gammel på...Jeg bare lurer på NÅR vi skal få begynne å gjøre den jobben vi er satt til OG som staten ar laget rammeplan for osv....jeg er så inni h..........lei.

 

Eldste gullet dukket opp, så jeg må legge han, men vi prøver såvidt det er her. Gubben er syk nå mens jeg har eggløsning, så d blir nok ingen match denne mnd heller, men, men...f altså...når skal ting begynne å gå litt min vei????? Isj, klaging er bra :P Dere får tilgi meg.

 

Ha en god natt damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det over i neste PP, fikk mensen idag.

Alt er ikke bare trist og leit, jeg ble tilbudt en høyere stilling på jobb i går..:-)

Bare vikariat i første omgang, men jeg håper jo det blir fast veldig fort.

Veldig morsomt iallefall.

Ellers skal jeg prøve meg på lefsebaking idag...noen som har erfaring? Er det noe jeg må være forsiktig med eller har dere noen gode tips?

Det er tykklefser jeg skal bake.

Denne lista vår burde vel oppdateres litt?

 

Hvordan går det ellers i det ganske land....(heter det det?)

 

 

 

 

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 10 desember (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 5.nov. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 8. jan (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 7pp

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei Grattis md oppgradering på jobb !!! Alltid godt å få noe nytt å tenke på mens man venter. !!!

 

For VENTER gjør man jo jammen hele tida, gyn sa at æ må vent t mand før æ bi bkymra så.....................da gjør æ vel d da !!! Ja under forutsetning at æ ikke blir verre enn no, en ting e sikkert æ ska kjøp mæ testa i fleng i morra: cb og eggløsning (og folat) !!!! I kveld skjer d mye rart md magen så er nå spent om prosessen kanskje omsider e komt i gang. Foresten bomsa så er d ganske artig å bake tykk lefser og mye enklere enn æ trudd, beste tips æ kan gi e å ikke lage så store ''emner'' da er de lettere å få de fint smurt !!! d var d rådet æ fikk fra ho som lært mæ d !!!! Lykke til og kos dæ !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...