Gå til innhold

NY TRÅD IGJEN: ***OSS OVER 30***


*anki *

Anbefalte innlegg

Hei igjen

 

Da nærmer det seg IKM for min del. Håper på en posetiv test til helgen. Har ikke noen særlige symtomer bort sett fra litt stikkninger i ny og ne. Har hatt en god måned med aksjeinnlegg så jeg håper at vi har fått det til. Blir litt frustert av at tanta dukker opp hver måned uten tilatelse.. Jeg er i alle fall en av de heldige som har kort syklus da. Det er noe å trøste seg med hver gang tanta kommer.

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 15 november (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 5.nov. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Lillemy, 34 år, ikm ca 10 november, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 11pp.

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 6. nov (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 5pp

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da dytter jeg oss opp fra langt nede paa side 2 igjen jeg...

 

Her ble dessverre denne pp litt amputert da baade jeg og mannen ble syke :( Fikk lagt inn litt aksjer paa sondag, dagen foer El saa faar bare haape det holder da. Hehe, eneste jeg har igjen naa er jo haapet ;)

 

Hvordan gaar det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan jenter!

 

En liten oppdatering fra meg. Blir lenge mellom hver gang dessverre. Har prøvd å ikke være inne på bim så mye. Vil ikke tenke så mye på graviditeten enda. Det blir så nedtur om det går galt igjen. Men no er jeg 9 uker i morgen, og skal da på min første ul. Det blir fryktelig spennende. Er llitt småredd kjenner jeg innimellom. Men en må no bare håpe til det motsatte er et faktum. Men jeg har masse symptom og ingen blødninger så da må det no være bra vil jeg tro og håpe...:-)

 

Lykke til med høstjakten på gullegget alle sammen. Unner alle å ha spire i magen til jul:-) Så krysser jeg fingre for oss graverte at det går bra med oss alle:-)

 

Ha en fin kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare hvisker det helt forsiktig.. jeg er gravid...igjen.

Veldig spennende og nervepirrende, ligger lavt en 3-4 uker, glad jeg har mye å gjøre.

 

hurra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag, Anki!!!!! Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen. Du fortjener virkelig å lykkes nå!!!

Liten spire: Gratulerer så mye!!!

 

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne og skrevet, men jeg er ganske jevnlig inne og leser meg opp om hvordan det går med dere.

Her har vi kommet til 22 uker av sv.skapet nå, og formen er ok. Jobber bare 50% , så jeg har fri annenhver dag, og det hjelper. Bekkenet har begynt å skrangle litt, men jeg håper jeg i hvert fall holder til jul, og kanskje enda lenger?

Gutten i magen sparker og koser seg, og i dag er det kontroll igjen. Lillebror på 2 år koser med "babyen i magen" og vil se på magen flere ganger hver dag. Storesøsknene gleder seg vilt til han kommer og synes det er lenge til mars:).

Det var litt om meg denne gangen.

 

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER Litenspire!! Hurra for deg og masse lykke til videre :)

 

Lykke til paa UL Anki, haaper at du oppdaterer oss med gode nyheter etterhvert her :) Jeg har hvertfallen godfolelse paa deg naa!

 

har4barn, saa koselig med en oppdatering. Kan glede meg sosknene gleder seg til lillebror kommer ja, selv om mars kan virke leeeenge til!

 

Ellers intet nytt aa rapportere herfra. Naa som EL er over er selvfolgelig baade mannen min og jeg friske igjen... 3 DPO i dag, saa her er det ingenmannsland! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på min første ul i dette svangerskapet. Det stemmer akkurat med det jeg selv mener jeg er. 9 uker idag. Dessverre var det et veldig dårlig ul-apparat så jeg fikk ikke med noe bilde.

 

No skal jeg søkes til sykehus i Ålesund i første omgang for å måle nakkefold, utvida ul og blodprøver. Dette skjer ca uke 12. Dersom jeg har forhøya risk for trisomi el.l., blir jeg sendt til Trondheim. Trodde egentlig jeg skulle dit uansett, men dersom de kan finne ut det samme ved blodprøver og ul i Ålesund er det kortere vei for meg. Og legen der har vikariert i Trondheim, så da er jeg vel i gode hender der også...:-)

 

Men no kan jeg slappe av en liten stund kanskje??? Eller kanskje det er no jeg virkelig begynner å være redd? No har jeg sett fin hjerteaktivitet, så da blir det så mye værre om det går gale...! Men det skal det selvfølgelig ikke gjøre denne gang:-)

 

Litenspire: JIPPI og gratulere. Dette går bra vett du:-)

 

Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig Anki, dette må gå bra!!!

Bare det at hjertet har startet er jo fantastisk. Det er visst et kritisk øyeblikk når det skjer og mange mister da.

Men den kneika er du over, så dette går bra skal duu se..:-)

Og litenspire...roper høyt hurra for deg..:-)

Her er jeg en uke etter EL og kjenner etter hele tiden om det er noen symtomer...finner masse rart skal jeg si dere..:-)

Men det er nok bare i mitt store hodet...:-P

Kjenner jeg har litt "dårlig tid" etter jeg mistet...har så lyst å komme i gravidmodus igjen.

Hvordan står det til med alle andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle jenter, både nye og gamle på tråden vår :)

 

Gratulerer såååå mye Litenspire - har ventet på en oppdatering fra deg, denne gangen går det bra skal du se, jeg krysser fingrene mine for deg!!!

 

har4barn: Tenk at du har kommet til uke 22 alt, wow - tiden flyr jo :)))

 

anki: Jeg mååååå bare få si det enda en gang til; jeg er sååååååå glad for at alt gikk bra på UL, denne gangen går bra snuppa mi!!!!!

 

Ellers en liten oppdatering fra meg da - har endelig kommet meg over til 2 tri, jippiiiiii, 14+3 i dag, er i elendig form om dagene (hyperemesis), så føler meg helt utslitt :(

Kommer meg ikke noe ut, ligger stort sett på sofaen eller senga, sover mye og bor omtrent på baderomsgulvet foran toalettet. Gått ned 5 kilo siden jeg ble gravid, men regner med det kommer på igjen etterhvert og da med renter!! Har vært en del bekymret for om lille spire får det den skal ha, men var jo til UL for 3 uker siden og alt så jo bra ut da, jordmor og lege sier at babyen tar det den trenger, underskudd av næring osv går bare utover meg - men jeg tenker jo mye på lille spire for det - om den har det bra! Skal til ny UL på torsdag, så er veldig nervøs og spent foran kontrollen/UL, håper at alt fortsatt er vel!!!

 

Ellers ønsker jeg dere alle en riktig, riktig god helg - krysser fingrene for at det sitter en liten spire hos flere av dere snart, og så ønsker jeg dere graverte lykke, lykke til videre :)

 

Jeg kommer innom en gang i blandt og oppdaterer litt, men er ikke så aktiv nå lenger som jeg var før, men ville bare si at jeg følger med på tråden vår hver dag, leser og er oppdatert via mobilen :)

 

Ellers ønsker jeg dere en riktig, riktig god helg jenter!!!

 

Stooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann "meg og lille snuppis", long time noo see:-) Så hyggelig at du stakk innom da og oppdaterte oss. Er nå stadig innom 2 tri og småsjekker om det går bra med dere;-) Synd at du plages med kvalme og oppkast, noen er så uheldig med det. var du slik plaget i forrige sv.skap??

Du som har brukt en del Pergo; vet du om pergoen kan være med på å forsterke pms symptomer i etterkant av EL?? Jeg er på min første omgang med pergo denne mnd, og har jo selvfølgelig forhåpninger om at det skal gå, selv om jeg ikke forventer full klaff på første omgang....

Har jo en del pms symptomer hver mnd, men denne mnd har jeg i tillegg tykk hvit utflod i vel en uke nå som jeg ikke pleier og ha, men tenkte at det kanskje var pergoen som gjorde det???

 

Ellers Grattis til deg litenspire:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen

 

Lillemy: Jeg har ikke gått på pergo, men etter hva jeg har lest kan pergo gi "bivirkniger" som sterkere pms, men om det gjelder økt utflod og vet jeg ikke. For min del var hvertfall økt utflod noe som har gitt meg en gryende mistande når jeg har blitt gravid. Krysser fingre for at du er blitt gravid, det fortjener du nå ,-)

 

Jeg er 9 fullgåtte uker i dag. Var på ul da jeg var 6+2 og så et bankende hjerte, men klarer ikke å legge bekymringene til side for det. Jeg har hatt et par uker bak meg hvor kvalmen har vært intens. Kvalmen slo til 3 sekunder etter jeg stod opp om morgenen, og var hos meg til i 7-8 tia på kvelden. Har ikke kastet opp, men det har vært på nære nippet. Jeg har aldri opplevd å være så kvalm før, men på en måte var jeg glad for kvalmen. Det måtte jo være et bra tegn tenkte jeg. Men, så letter kvalmen plutselig når jeg ble 8+4. Har de siste dagene fremdeles vært kvalm, men nå ligger mer kvalmen og ulmer, den er ikke så fremtredene.

 

Dagen 8+4 slutta jeg å ta vitaminpillene mine sammen med frokost, men har tatt vitaminenen sammen med kvelds i stedenfor. Det er den eneste endringen jeg har gjort.

 

Min forrige graviditet endte i en MA/BO. Jeg hadde da gravidsymptomer, men disse var veldig lette. Jeg var så vidt småkvalm fra uke 6 til 8, hvor så kvalmen forsvant helt. Siden kvalmen igjen har lettet i uke 8 er jeg redd for at det samme kan ha skjedd igjen. Vurderer "skal-skal ikke" å ta kontakt med legen for å be om enda en ul, og vurderer og om jeg skal ringe jordmor for å få en time i slutten av uka (da er jeg 9+5). Da bør hjertelyd kunne høres om alt er bra. Trolig får jeg fortere time hos jordmor enn til ul.

 

Det er nå frustrerende å gå slik med usikkertheten i bakhodet hele tia. Måtte få det litt ut!

 

Jeg håper alt står bra til med dere alle ;-) Gratulere med klaff litenspire ;-) Følger med på dere i forumet her selv om jeg ikke skriver her så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!'Tusen takk for alle lykkeønskninger, så koselig.

Tenk at det vat en festeblødning, det er ikke til å tro, jeg er gravid igjen.

 

Formen er helt elendig, holder ut på jobben og håper det forsetter slik vil så nødig slippe taket på jobben. Det jo så tidlig enda, håper bare det ikke blir verre, tror ikke jeg har vært så dårlig før (det begynner jo å bli noen svangerskap for å si det sånn) Jeg er glad for dårlig form da, tenker det er et godt tegn.

 

Kjære Bringebærmamma, få deg en ny UL, skjønner at du bekymrer deg og sammenligner, men det er jo helt normalt at formen endrer seg gjennom de tidlige ukene. Det er forferdelig å gå slik å lure, du må få ro i sjela, det er det beste for både deg og spiren, det er jo ikke så vanlig at det skjer igjen må du huske på.

 

Håper alle har det bra og er ved godt mot, jeg gjør så godt jeg kan..

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg få overbringe en nyhet inn hit om at Tirilgirl har født. Hun fikk utfra det jeg forsto på siste innlegget hennes pre-klampsi/sv.sk.forgiftn. Men alt skal stå bra til med den lille familien:-) Såååå glad på dine vegne Tirilgirl. Vi gleder oss til å få oppdatering fra deg når det passer seg. Kos deg med den lille familien din. Stooooor klem fra meg...!

 

Bringebærmamma: har sååå forståelse for engstelsen din. Er jo akkurat i samme situasjon! No var jeg på ul og det var bra og jeg er optimist, men så har formen vært veldig bra i helgen og da kommer uroa igjen...l Blæh!!! Ja det er til å bli sprø av. Du må komme inn på gravide slitere å chatte litt med oss der.

 

Litenspire**: er så glad på dine vegne. No skal spiren din også klore seg fast. Er som meg og lille snuppis skrev - 2011 er året for oss slitere å lykkes!!! Så enig så enig. Vi har hatt vår porsjon uflaks no...!!!

 

Mrspoo: håper du kan få hjelp hos gynekolog. Det er no som f.... at det skal være så vanskelig altså. Lykke til!

 

Suksessterta: satser på at monitoren gjorde susen denne mnd og at det hjalp dere til å finne gullegget:-) tvi tvi. Håper de små svømmerne overlevde lenge nok til å finne gullegget. God bedring.

 

Vizzy: har du testet i helgen? Heier på deg. Håper stikninger tyder på at en spire holdt på å ta plass:-)

 

har4barn: tenk - 22 uker allerede. Det må være godt å kjenne spark. Gleder med stoooort til det skjer her... Bare noen fååå uker igjen no... Håper du ikke blir så mye værre med bekkenløsning. Det er noe dritt altså. Lykke til videre.

 

Bomsa: lykke til med symptomjakta. Håper du traff denne mnd. Det har vært en fin trend her inne i det siste, så håper det fortsetter:-)

 

Meg og lille snuppis: huff at du er så uheldig å være så kvalm. Syns skikkelig synd på deg der. Håper det snart går over og at du begynner å få i deg skikkelig med næring igjen og at du får igjen litt overskudd. Klem til deg vennen!

 

Lillemy: ho ho ho - hvitt slim/utflod - det er no kanskje et fint tegn da? Har og hadde masse masse utflod selv før jeg testet positivt. Lykke til:-)

 

Ellers er det sikkert noen jeg har glemt å kommentere, men jeg ønsker dere lykke til.

 

Ha en fin kveld og uke alle gode jentene:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig at alt står bra til med tirillgirl og familien..:-)

Gratulere.

Jeg har så lyst å snikteste....:-P

Men det er totalt bortkastet!!!

Jeg har ingen symtomer...selvfølgelig klarer jeg å skvise frem noen hvis jeg prøver hardt nok.

Så med å vente til forventet mens dagen så kan jeg ha disse deilige (jævlige) spennende dagene som sier...kanskje,kanskje....:-)

Er det bare jeg som er på symtonjakt i disse dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaawww så godt å høre at alt er bra med Tirilgirl og den lille :) Vært litt bekymra siste uken, fikk med meg at det var mulig hun måtte forløses, og så ble det stille så det var virkelig godt å høre :)

 

Synes du skal bestille ultralyd eller time hos jordmor, er fullt forståelig at du bekymrer deg, og det stresset den bekymringen gir deg er hverken godt for deg eller den lille spiren så bare kom deg til jordmor! :)

 

Ellers håper jeg det er flere som lykkes snart, begynner å bli noen måneder siden forrige gladmelding :)

Jeg er på dag 9 i dag og mye stikninger, men de har jo kommet og gått i en måned nå snart og til tider veldig kvalm så mistenker at endoen er tilbake, minner i allefall om det så venter på time hos gynekolog

 

Ha en riktig fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva jenter?? Jeg er f.... meg gravid:-)))

Greide ikke vente lengre med testinga da ei jeg har fulgt ganske lenge på samme ikm uke testet positivt i dag, jeg har ikm på onsdag ....

Testa på ettermiddagsurin like før ungene skulle komme hjem fra skola (gale meg), så ringte mamma oppi det hele så ho lurer sikkert på hva jeg styra med siden jeg var så fjern i svarene....:-)

Tenkte jeg skulle teste med el test først for å se om det kanskje kunne være litt utslag og det var det!!! så blei det siste billig stav testen, også den veldig positiv og da måtte jeg jo bare svi av den digitale CB,n og der sto det herlige "gravid 1-2 uker"...... 11 pp tok det og den satt på første runde med Pergo!!!

 

Jeg er såååå glad jeg sitter bare her og skjelver....denne hemmeligheten skal jeg ruge litt på for meg selv før jeg forteller det videre:-)))) forutenom til dere selvsagt:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spiren Lillemy75. Jeg er glad på dine veine. Jeg fikk tanta på besøk i dag:-( begynte å kjenne signalene i går kveld og i dag var beviset der. Hadde litt tro at det skulle gå denne gangen. Synes vi hadde stått på litt.Kjenner jeg er litt skuffet. Er nå i 9pp. Hva er egentlig dette Pergo greiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA Lillemy ;-D

 

Jeg har heiet på deg, og endelig klaffet det. Jeg er så glad på dine vegne ;-)

 

Dette var virkelig gode nyheter. Sees på 1. tri ,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:-) Jepp vi ses på 1.tri:-)

Vizzy; Pergo er ett legemiddel som enten kan gi eggløsning hvis man ikke har det av seg selv, eller den kan gi ei "slapp" eggløsning det puffet som skal til, det siste gjalt for meg:-))

Når man er bikket 30 så trenger man ikke vente til man har prøvd i ett år nødvendigvis for å få hjelp på veien;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

 

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 15 november (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 5.nov. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 6. nov (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 5pp

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!!!!!!

 

Ja, så var jeg her igjen...Vi har hatt ett par mnd pause (i og med at jeg ikke har så veldig lyst til å føde på sommeren). Nå er det mer el mindre full rulle igjen, men vi legger ikke inn alle kluter denne mnd, det er så mange festligheter og mye kos som innebærer alkohol :P Jeg går med daglige gravid symptomer og synes det er forferdelig slitsomt, spesielt når el nærmer seg, for da virker det som om brystene har bestemt seg for å hyper aktiveres og la all verdens maur få flytte inn...forferdelig plagsomt. Brystene vokser denne perioden og jeg går nesten bare å venter på at melka skal tyte ut ;) Eggstokkene klør og livmora hopper, så utstyret er værtfall ikke dødt, så langt jeg kan se...hehehe...gubben er storfornøyd med at det endelig blir litt sex og jobber iherdig for at jeg skal ha enda mere lyst (gjerne heeeeeeeele tiden)...oppi alt dette lever vi våre liv med skilsmisse spøkelset hengende over oss, vi jobber med saken og håper vi skal klare å holde oss på denne siden av gjeret også resten av livet....

 

Jeg dog, har hatt mine utfordringer med beilere og forbudt kjærlighet i sommer og har funnet ut at det jaggu meg ikke skal være lett....stakkar den som prøver seg på noe nå, for det er jaggu meg ikke bare, bare å få ei hormonell, forbanna, grinete kjærring etter seg (spesielt ikke når du i tilegg er fullt av nordnorsk krutt...hehehe)

 

Jeg har heldigvis fått meg noen dager hjemme fra jobb nå og det er deilig å få holde fokus på de viktige tingene. Framover, skal jeg bare pleie meg selv og nyte ungene, lage nye og gå tur :D

 

Jeg har ikke lest meg opp på så mange her, men jeg registrerte at den gravid lista var voldsomt lang, å det kan jeg like!!!!!!!!! Håper dere alle nyter mnd med symptomer, voksende mager og alt som hører med ;) Jeg fikk også med meg at Tirilgirl har født: Gratulerer såååååååååå mye og lykke, lykke til. Håper du kommer innom å forteller litt om hvordan det går med dere.

 

Nå er det snart tv kos.

 

Ønsker dere alle en kjempe god kveld!!!!!!!

 

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 15 november (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Litenspire** ikm ca 5.nov. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 6. nov (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 5pp

 

 

GRAVIDE:

 

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Anki, termin 11.juni -11 (38år, to gutter 7 og 11, Møre og Romsdal)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 15.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

 

 

HAR FØDT:

 

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuu, gratulerer saa mye Lillemy! Supert at pergoen virka paa forste forsok, saa goey! Haaper jeg folger etter deg snart... Har IKM til helga saa begynner jo aa bli litt spent.. Hadde du noe symptomer aa rapportere? Jeg har i grunn ikke det - er litt uggen og har vondt i korsryggen, men det kan jo like godt vaere noe annet, feks TR som begynner aa naerme seg...

 

tussemor - det er hyggelig aa ha deg tilbake! Hoeres ut som det er action i livet ditt om dagen ja... Haaper alt ordner seg til det beste for deg og mannen din - og at det kommer en liten spire til dere snart!

 

Den gravidlista begynner aa bli veldig lang naa ja, og det er goey! Haaper det fortsetter saann og at vi snart kan eliminere hele IKM lista ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!!!!!

 

Jupp suksessterta, det er skjelden at det ikke er action i live mitt, må vist like det sånn :P hehehe...kjeder meg fort hvist det er lite som skjer, men akkurat nå er det litt for mye også synes jeg at det er MYYYYYYYYE bedre med positivt fortegn på actione ;) Håper du får ei solid spire snart og kan "henge" på gravidlista her inne....

 

Akkurat nå sitter jeg her bare for å avreagere etter en heidundranes mårra med 2 små som selv mente at de absolutt IKKE skulle i barnehagen :P Så, den ene grein og den andre sprang som en gal rundt for å slippe å kle på seg...puh...men nå, er de vel forvart i barnehagen og jeg må ut på tur for å anskaffe nødvendig utstyr både til små og store (er jo farsdag på søndag:P)

 

Ønsker dere alle en super god dag i sola!!!!! I morgen blir det (i følge eldstemann) fjelltur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, damer

 

Blir ikke så ofte jeg kommer innom for å skrive, men følger med på tråden fordet :)

 

Først av alt GRATULERER så mye med babyen, Tirilgirl. HÅper dere koser dere med den lille.

 

Bringebærmamma: Vi er på dagen like langt :) Jeg kan jo fortelle litt hvordan mine dager fortoner seg. Fra uke 6-8 hadde jeg også en hel masse symptomer. I uke 8 og frem til nå har jeg vært i bedre form. Dvs. jeg har iallefall ikke vært like uggen som jeg var tidligere. Er fortsatt stuptrøtt. Har også hatt en MA i uke 8 (oppdaget tilfeldig uke 11), så skal si jeg har piggene ute for manglende symptomer. Er skikkelig slitomt dette her. Var også på UL tidlig (7+4), så burde vel slå meg til ro med at alt er bra. Huff slitomt dette. Forstår deg godt. Skal faktisk ta en ul i uke 12 også, jeg. LItt småhysterisk kanskje, men sånn er det :)

Tvi tvi for at det går bra med oss begge iallefall.

 

Litenspire: grattis med spire i magen. Dette var hyggelige nyheter, virkelig :)

 

Har siste 3 uker vært kraftig forkjølet og ble på mandag sykmeldt med beskjed om at jeg må ta det med ro og sove ut hvis jeg har tenkt å bli frisk. Sover dårlig på nettene pga hoste, så det var litt godt å få sykmelding rett og slett. I tillegg har minsten vært syk siden mandag så jeg vet ikke om jeg kan si jeg har fått sovet så mye som jeg hadde håpet på, men saster på at han er tilbake i barnehagen i morgen. Da er det jo enda to dager å ta av før helgen. Er altså i perioder så uendelig trøtt at jeg kan sovne stående. Utrolig slitsomt. Men nå går tiden fort mot 12 fullgåtte uker. Dersom alt går bra selvsagt.

 

FÅr starte med middagen her, jeg. Ha en fin uke videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suksessterta; Symptomer var mensmurringer litt i mage og korsrygg på etterm/kveldstid, hvit utflod fra noen dager etter El fram mot ikm. Ellers har jo hatt de vanlige stikkingene i sidene og livmorområdet, men det har jeg jo hatt hver mnd så.....når det nærmet seg ikm og etter blir bare puppene mer og mer vond!!

Ellers nå kjenner jeg ikke så mye av noe annet spesiellt, så jeg kjenner meg egentlig ikke gravid, så det har vel egentlig ikke gått riktig opp for meg ennå....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...