Gå til innhold

NY TRÅD IGJEN: ***OSS OVER 30***


*anki *

Anbefalte innlegg

Tjohei. Får hjelpe til med å dytte tråden vår oppover jeg også.

 

Så har det blitt søndag og vi har også lagt inn aksjer i hele helgen. Er rett og slett lei av sex nå kjenner jeg, haha, til og med gubben syntes det har blitt litt for mye av det gode nå. Etter to dager med positiv eggløsningtest HÅPER jeg virkelig gullegget slippes i natt/i morgen.... Startet pp med bidronning-gele. Tror den gir meg kraftig eggløsning om jeg kan kalle det det. For makan til kraftig følelse (kan jo ikke kalle det direkte vondt heller) kan jeg ikke huske å ha hatt i forb. med el tidligere.

 

Puh, straks er det ny uke. Fy så fort spesielt helgen går. Ble akutt trøtt her, så får skrive mer senere. Ha en strålende uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, igjen!!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her inne, men jeg er jevnlig inne og leser. Krysser fingrene for de gravide nå, og de som fortsatt prøver.

 

Her er vi nå kommet til uke 15+1, så tiden går,men nå begynner ventetiden for meg. Gruer meg forferdelig til ul. Sliter litt med å sove om natten - får da vonde tanker om at babyen er død igjen. Gleder meg bare til å få ul overstått. Ellers så er jeg sykemeldt på andre (og siste) uke nå. Sov nesten ikke på flere uker, så jeg fikk tilbake kvalmen og hadde hodepine hver dag. Det holder på å bedre seg nå, så satser på å være tilbake på jobb i neste uke.

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giina; Jeg har jo også begynt på Bidronninggel denne mnd, og jeg også kjenner at det skjer saker og ting der nede:-) Har hatt stikkninger eller rivinger i eggstokkområdet og har i dag ca 1 uke til EL, kan man virkelig kjenne det så tidlig?? Uansett så tester jeg med Fertillitetsmonitoren min denne mnd, og siden det er 2 pp jeg ikke har brukt den så har den bedt om tester fra dag 6 i syklusen, så skulle EL finne på å dukke opp tidligere så vil vel den plukke det opp tenker jeg:-)

Det har blitt veldig lite kos i det siste pga urinveisinfeksjon, Nattevakter så mensen og så nattvakter på nytt igjen så nå når det nærmer seg EL regner jeg med mannen er klar for MYE kosing og hopping i høyet:-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, alt er mulig hehe Hadde også stikkinger noen dager i forkant av EL iallefall. Nå er den overstått og håper gull-svømmerne har funnet gullegget. Har i tillegg kjørt i meg første dose med wild yam, sånn for sikkerhetsskyld :) Så har jeg iallefall fulgt samme oppskrift som sist jeg ble gravid med gullet.

 

Du kan nok fint stole på Fertilitetsmonitoren. Har aldri prøvd en sånn. hva er egentlig forskjell på det og eggløsningstest?

 

Oppdaterer lista vår...

 

 

 

Langt over IKM:

 

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- KineJ (samboer, 31 år, ingen barn) ca. 4. juni

- Trebarnsmum (gift, 37år, 3 barn), uke 26

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': ikm ca.10. juli (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

Glue Stick: IKM tja, si det.. syklusene har visst klusset seg til.. (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

-bomsa ikm ca 31. aug (sambo, 34år 1barn) 3pp

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - IKM 10. sept. - (35 år, prøver på nr. 3)

- Vizzy, 33 år, ikm 17 august( samboer og bor i Bærum, ingen barn)5pp

-Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca ¨2 oktober (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Anki, 38 år, ikm 1. okt.(vil gjerne ha nr 3) 4SA, 2MA, 1 jente med tri18 som døde uke 15, har to gutter på 7 og 10.

- Dotten ikm 3.sept. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Litenspire** ikm ca 15,sept. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

-bomsa ikm ca 29. sept (sambo, 34år 1barn) 4pp

- Lillemy, 34 år, ikm ca 11 oktober, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 9pp.

- Giina 35 år fra Oslo IKM 3.okt., samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

 

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- - DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

 

 

HAR FØDT;

Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!

Først tusen, tusen takk for alle trøstende ord og gode klemmer, dere er så skjønne og omtenksomme.

Her i heimen går livet sin gang, syklusen ser ut til å ha kommet nogen lunde på plass, venter EL i løpet av noen dager og da tor jeg jammen jeg er tilbake i bingen. Lå langt inne denne gangen, når skal man gi seg? Alderen er jo ikke akkurat på min side, nå har jeg mista 3 ganger i løpet av det siste året. Vi hadde satt et år som grense for når vi skulle gi oss, men vi klarer liksom ikke helt å gi opp drømmen..

Må innrømme at jeg ikke har helt troa heller, jeg blir jo gravid men det hjelper jo ikke når spiren gir opp.. Både på sykehuset og gynekologen min var skjønt enige om at det var ingen grunn til å gi opp, og at det godt kunne gå bra neste gang..

 

Så er jeg i gang med hvetegress og bihonninggele, litt blåbærekstrakt, sink og selen og gudene vet hva. Litt grapefrukjuice blir også inntatt, har god erfaring med det fra tidligere. Etter EL blir det progesteronkrem og hva tror dere om AlbylE? Har lest at flere har god erfaring med det. Må spørre gyn kanskje..

 

Hvordan er det med damene der inne da?

 

Leser med stor glede at Meg og lille S har sett liv og er ved godt mot. Det er fantastisk, dette går jo rette veien, når jeg er i tvil om jeg orker mere prøving tenker jeg på deg, du er beviset på at det er mulig.

Takk for trøst og gode ord kjære deg.

 

Alle dere andre damene, mer og mindre aktive her inne, nå er på tide med litt fortgang i den gravidelista. Vi trenger noen nye på Har fått lista også, det er koselig med de som går igjen der, men litt variasjon hadde vært fint.

Vi får bare stå på jenter, jeg skal iallefall gjøre en siste innsats før jeg legger opp. Ser for meg om en 10års tid når jeg og mannen ser på hverandre ogsier "jaja la oss prøve bare en siste gang så er det slutt", hehe, ikke sånn kjempe optimistisk kanskje..

FORVENTET IKM:

 

- så gla': ikm ca.10. juli (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

Glue Stick: IKM tja, si det.. syklusene har visst klusset seg til.. (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

-bomsa ikm ca 31. aug (sambo, 34år 1barn) 3pp

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - IKM 10. sept. - (35 år, prøver på nr. 3)

- Vizzy, 33 år, ikm 17 august( samboer og bor i Bærum, ingen barn)5pp

-Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca ¨2 oktober (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Anki, 38 år, ikm 1. okt.(vil gjerne ha nr 3) 4SA, 2MA, 1 jente med tri18 som døde uke 15, har to gutter på 7 og 10.

- Dotten ikm 3.sept. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Litenspire** ikm ca 10 okt. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

-bomsa ikm ca 29. sept (sambo, 34år 1barn) 4pp

- Lillemy, 34 år, ikm ca 11 oktober, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 9pp.

- Giina 35 år fra Oslo IKM 3.okt., samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

 

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- - DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

 

 

HAR FØDT;

Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt)

 

 

Ha ei herlig fruktbar høstuke dere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Litenspire, skjoenenr godt at du blir fortvilet altsaa. Men godt aa hoere at syklusen er paa veg til aa bli normal igjen. Haaper du blir gravid igjen fort og at spiren SITTER!

 

Meg og lille snuppis - hurra for liv og at alt ser bra ut! Jeg har godfoelelsen naar det gjelder deg denne gangen her :)

 

Ellers har jeg ikek vaert her paa en stund og er ikke helt oppdatert, men hilser til alle dere her inne og haaper det blir mange spirer snart!

 

Selv har jeg endelig faatt mensen, hurra!! Foerste gang jeg har blitt glad for det paa lenge, men naar syklusen rundet 65 dager var det paa tide gitt ;) Haaper denen cysten har sprukket da. Har kommet myyyye blod (sorry...) og vaert vondt, men ikke saann heeelt uutholdelig vondt. Vel, jeg faar finne frem termometeret igjen og sette i gang! Mannen min er borte i 3 uker (sukk...) saa tror jeg dropper CB monitoren denne syklsen. Naa har jeg veeeldig lyst til aa bli gravid altsaa!

 

Onsker alle dere flotte damer en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallais!!!!

 

Bare en kjapp tur innom for å si at det fremdeles er liv her i Romsdalen også :P Regn og tante besøk passet perfekt på en og samme dag. Humøre er vel like svingende som alltid og gubben går rundt som ett nervøst aspeløv....Kjenner at jeg ikke bryr meg stort om det, for hvis han ikke har baller nok til å komme seg ut av "ulykka" så kana han bare ha det så godt. Her blir det også prøve pause fram til desember i vertfall. Kanskje jeg kan finne litt ut av denne syklusen min også på denne tiden. Hvis ikke får jeg anskaffe meg sånn eggløsnings teste greier...hehehe...skulle ikke være så lett denne gangen, men det er forsåvidt greit. Jeg griner ikke (vertfall ikke enda...knis). Høstbarn i 2011 er sikkert ikke dumt, hvis det da ikke skjer andre drastiske ting (som det kanskje ligger mer til rette for om dagen)...

 

Nå skal jeg starte på middagen og vaske litt hus før jeg henter ungene i barnehagen.

 

Ha en strålende dag...dukker nok opp med jevne mellomrom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

 

- så gla': ikm ca.10. juli (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

Glue Stick: IKM tja, si det.. syklusene har visst klusset seg til.. (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

-bomsa ikm ca 31. aug (sambo, 34år 1barn) 3pp

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - IKM 10. sept. - (35 år, prøver på nr. 3)

- Vizzy, 33 år, ikm 17 august( samboer og bor i Bærum, ingen barn)5pp

-Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca ¨2 oktober (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Anki, 38 år, ikm 1. okt.(vil gjerne ha nr 3) 4SA, 2MA, 1 jente med tri18 som døde uke 15, har to gutter på 7 og 10.

- Dotten ikm 3.sept. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Litenspire** ikm ca 10 okt. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

-bomsa ikm ca 29. sept (sambo, 34år 1barn) 4pp

- Lillemy, 34 år, ikm ca 11 oktober, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 9pp.

- Giina 35 år fra Oslo IKM 3.okt., samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

 

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

 

 

HAR FØDT;

Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

- D&G-the one (fått ei nydelig keiserinne) 2010

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giia; forskjellen på El testere og fertillitetsmonitor er: El testene måler kun når du har EL, og fertillitetsmonitoren forteller deg ca de 6 mest fertile dagene i løpet av syklusen din, den "lærer" seg syklusene dine og måler når LH begynner og stige ettersom jeg forstår....

 

http://www.clearblue.com/no/clearblue-fertilitetsmonitor-sporsmal-og-svar.php

 

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i dag. Akkurat 8 veker og alt såg bra ut! bankende hjerte og fint plassert i livmora. Juhu!!! Nå forteller vi det til nærmeste familie. Spotter litt innimellom men er visst helt normalt. Termin 7. mai. Ny UL om ca en måned. Jeg er såååå letta og glad!!!

 

Huff, litt trøtt toåring her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter oss opp fra langt nede på side 2 damer.....

 

Hvordan er ståa damer??

 

Jeg venter EL på mandag sånn omtrent, og er skravlesjuk og leeeei av venting!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god kveld mine damer!!!

En liten oppdatering fra meg;

 

Ser ut som en "dass" og føler meg som en "dass", har ikke sminket meg på 4 uker, håret ser helt for jævlig ut og formen er elendig, MEN...

Dersom resultatet blir en baby om 7 mnd, så går jeg gladelig rundt og ser ut som en "dass" i noen uker til, hehe :)))

 

Jeg kan leve uten sminke, stylet hår, trange klær og accessories som belter, smykker, spenner, hatter, vesker og støvletter noen uker til, BARE BABYEN I MAGEN ER SUNN OG FRISK OG KOMMER TIL TERMIN :)))

 

Føler meg bare rett og slett helt elendig om dagene, lite energi, ingen tiltakslyst, kvalm/uggen og svimmel... Er bare 8+2 i dag og sykmeldt 3 uker til, da skal jeg til en ny UL. Vet at resultatet kommer til å være verdt noen uker/mnd til i elendig form!!! Og etter 30 pp`r, 2 MA og 2 SA i mellomtiden, så GLEDER jeg meg ENDELIG til å bli tobarnsmamma!!! Hurraaaaa, for ett stort lite mirakel det er å ha en liten spire i magen :)))

 

MÅÅÅÅÅÅ bare prøve å være positiv da vet dere ;)

 

Ha en strålende fin kveld og riktig, riktig god helg jenter :)))

 

Hvordan er ståa som Lillemy sier over her da? Lite aktivitet på tråden vår synes jeg...

 

Stooooooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

melder meg raskt innom her. Er 33 år og nygravert ;o) Spiren satt på første forsøk <3

 

Lykke til alle sammen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag :)

 

At du er i dårlig form bør være et godt tegn, da er du definitivt gravid i allefall :P

 

Her jeg er jeg hjemme igjen, ørebetennelsen fra forrige uke blusset opp igjen så nå er jeg satt på antibiotika.

Tenkte ikke på at det kunne være skadelig om jeg er gravid? nå vet jeg ikke hvordan mulighetene for det er, ettersom vi ikke fikk lagt inn mange aksjene, men hadde eggløsning for snart en uke siden.

 

Sansynligvis ble det ikke noe nå heller så sikkert ingenting å bekymre seg for :)

 

I ettermiddag får jeg besøk av lille prinsen jeg hadde på overnatting for 3 uker siden, mor er på flyttefot så skal ha han hele helgen så hun får ro til å pakke.

Blir moro, han er i dag 12 uker :)

 

Ha en god helg jenter!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Veldig koselig å "finne" denne siden her :-) har saumfart diverse nettsteder for å finne en trivelig gjeng over 30 som forsøker å få sitt 1,2,3,4,5 eller flere barn.

 

Jeg har vært medlem siden 2007,men har ikke vært mest aktiv pga 2-3 flyttesjauer etc.

 

Kort info om meg;

er 33 år, har to jenter f 05 og 07 og forsøker nå på vårt 3dje barn. Har EL i disse dager så hvis alt går etter planen er IKM 12 oktober :-)

 

Vi bor forøvrig i Valdres :-)

Ha en fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da skulle jeg hatt EL i dag, på dag 14, men fertillitetsmonitoren viser ennå lav ennå den skulle gått over til høy for 2-3 dager siden???

Fikk mensen 2 dager for sent sist så kan jo tenkes at EL var to dager for sent sist og, d vet jeg jo ikke siden jeg ikke testet.....hvis så er betyr jo det at syklusen driver å blir lengre??? who knows?? ikke jeg i allefall.....

Skal forøvrig til GYN i morgen, så får høre hva fornuftig han har å si meg om framtiden..... :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir 30 om 26 dager, så melder meg inn,. er akkurat i startfasen, slutta på pillene den 22 og fikk mens idag. så er det bare å telle dager til eggløsning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kluss i forrige måned hvor jeg ikke fikk full uttelling på cb monitoren før dag 20 og tror den bare var høy i 1 el 2 dager altså først på dag 18 kom det tegn til EL.

Men TR kom på dag 32 så syklusen ble ikke veldig forlenget, har jo syklus som varierer litt mellom 29 og 32 dager.

 

Lykke til hos gyn i morgen :)

 

Her har symtomene meldt seg for fullt som normalt, har litt såre brystvorter, sug/stikninger i underlivet innimellom.

Og så så jeg i går at kviseutbrudd kan være et symtom og det har jeg fått så det synger etter, 4 svære kviser og noen små.

Jeg bruker å få kviser i forbindelse med tantebesøket, men bruker da ikke få de før par dager før og jeg skal nå ikke ha tanta før tidligst lørdag...så begynner å terrorisere meg med at kanskje det endelig er vår tur *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter oss opp fra side 2 - kan jo ikke være der!!!!!

Et kort lite innlegg fra meg i dag, da jeg er hjemme med sykt barn og det krever sitt, hehe :)

 

Er ellers kommet til 9+1 i dag og synes det er godt å komme seg fremover i svangerskapet! Har liksom ikke heeeeelt troen på at dette kommer til å gå bra, men dersom alt står bra til ved neste UL, det er om 13 dager, da vil jeg være 11+0 - DA skal jeg senke skuldrene og slappe litt mer av...

Har jo sett ett hjerte banke og slå for 2 uker siden, men det er vel bare det at jeg holder litt igjen i forhold til den "ballasten jeg har i sekken" fra før... Det å miste gang på gang - det tar liksom litt av troen fra en, det vet vel du alt om Anki.... huff :/

 

Nei, har ikke tid til å skrive noe særlig mer, men kommer sterkere tilbake med kommentarer til dere alle om en liten stund ;)

 

Ellers vil jeg bare ønske dere nye velkommen til tråden vår - vi er en kjempekoselig gjeng her inne... Ser ut som om de fleste av oss er veldig opptatte på hver sin kant og nesten ikke har tid til å stikke innom og oppdatere litt - men håper det tar seg opp igjen etterhvert!!

 

Som sagt, jeg kommer innom og kommenterer mer noe senere :)

Ha en strålende flott onsdag damer!!!

 

stoooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan alle sammen - også dere nye! Kjekt at nye kommer til. Tråden vår har "levd" i 3 år no faktisk. Og jeg har vært med fra starten.... Huff! Ikke like greit når det å få seg en spire skal bli så vanskelig. Det å bli gravid er ikke mitt problem. Det går lekende lett egentlig. Men det å få holde på spiren er verre... Etter mange MA og SA og en syk baby er jeg no GRAVID igjen faktisk. Så får det vise seg hvor lenge denne vil holde seg inne i magen min. Håper at dette går rette veien, for no kjenner jeg at jeg er ferdig med å prøve å få en attpåklatt. Greier ikke glede meg noe, for troen på at det skal gå bra er ganske liten. Er vel et lite forsvar jeg har for ikke å bli altfor lei meg om det ender i en abort igjen. Som gubben sa - jaja, har vi bolle i ovnen igjen altså??? Det var liksom det... Vi har gledet oss noen ganger for mye... Det blir noen lange uker frem mot uke 20. Da kan jeg kanskje slappe av...

 

Meg og lille snuppis: så deillig at du begynner nærme deg 12 uker. Ja ukene går seint. Huff. Det var så mye enklere med nr 1. Alt var bare glede og ingen bekymring...Men klart det går bra no. Lykke til på ul! Gleda meg til å høre.

 

Tirilgirl: du fortsatt i fin form? Er så glad på dine vegne også. Du viser at det er mulig å få til...:-)

 

Mrspoo: vi er nesten i samme syklus? Hvordan går det med deg? Føler du at tantebesøk er på vei eller kan du også komme med en positiv test? Heier på deg. Har forresten masse kviser jeg også, så det er er positivt tegn til at det kan være spire på gang...:-)

 

No må jeg spurte på jobb. Vi snakkes jenter. Ha en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du er gravid igjen Anki, krysser fingrene for at det går bra denne gangen, absolutt på tide!

Jeg har ikm til helgen, men vet ikke hva jeg skal tro, har ikke noe symtomer på at TR er i anmarsj, hun kommer dog uten noen særlig forvarsel innimellom så det trenger ikke bety noe.

På en måte tviler jeg sterkt siden prøvingen ble innskrenket pga øre og halsbetennelsen, men samtidig så har jeg tidvis ganske vondt i selve brystvortene, ikke så mye i selve puppene, er øm men ikke nevneverdig.

Så er det de kvisene mine, har lest at det er et symtom, men de kommer gjerne med TR de også, dog noe senere enn de har kommet denne gang.

Ellers har jeg hatt noen rare sug i underlivet, murringer som kommer og går, men det kan jo være forvarsel på TR det også.

Er så redd for å håpe for mye, håpet går alltid i dass likevel hehe

På den andre siden så har jeg en følelse at vi nærmere oss så om ikke det skjer denne gangen så tror jeg det skjer neste runde :)

Egentlig ligger alt til rette for at dette er gangen ettersom jeg har tatt det rolig siste måneden, siste to ukene har jeg jo nærmest vært hjemme hele veien pga ørebetennelse og er det fortsatt, trommehinna sprakk i går :( og før det var jeg slapp og trøtt, sikkert pga betennelsen i kroppen som lå og ulmet så har på ingen måte overanstrengt meg siste måneden i allefall eller stresset.

Ikke rørt hverken alkohol eller røyk heller :).

Er i allefall spent på ikm, gud bedre så deilig det hadde vært om det var vår tur nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh heier på deg mrspoo. Det høres no veldig lovende ut da:-))) Jeg testa positivt 3 dager før ikm, og det har vel ikke skjedd før. Tenkte jeg kunne ta en test for å sjekke. Skal til Trondheim i helga, og tenkte planlegge fest dersom jeg ikke var gravid. Men no blir det Ikea og rolig helg likevel. Blir godt det. Neste uke skal jeg ha ferie og det gleder jeg meg til. Regner med det blir sykmelding på meg etter hvert pga tidligere aborter. Vil ikke risikere noe. Har en stressende jobb. Men syns kanskje jeg er litt for overforsiktig om jeg sykmelder meg??? Litt panisk??? Blir sprø av det her. Skal i allefall sørge for å få tidlig ul og evt vente med sykmelding til jeg har sett hjerteaktivitet... Har lyst å bare glemme at jeg er gravid til jeg er over dei verste ukene...

 

Men no venter jeg spent på hva resultatet ditt blir mrspoo:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frist meg til å fyre av en test hehe

Bedre med rolig helg hjemme, spesielt siden du ruger på en spire :)

Synes ikke du er panisk i det hele tatt om du sykemelder deg, med høyrisikosvangerskap er det viktig å ta det rolig har jeg skjønt.

Du må gjøre det som føles riktig for deg :)

 

Jeg er minst like spent hehe, selv om jeg prøver å ikke tenke for mye på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

En bitteliten tur innom. Sitter på PCen hele dagen på jobb, så det frister ikke så mye lenger når jeg kommer hjem. Sliter på ryggen denne gangen... er 9+1 i dag og fryyyyder meg. Har fortalt det til den nærmeste familien og noen venninner. Er sprekkferdig så klarer nok ikke å holde meg så mye lengre. Hehe.

 

Gratulerer til deg anki! Skal krysse fingrene for deg. Synes absolutt ikke at du overdriver om du sykmelder deg. Kos deg i ferien, forresten.

 

Ønsker de som fremdeles ikke vet om de er gravide ennå lykke til også :0)

 

Ellers får alle ha en strålende kveld!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Anki. Krysser fingre og tær for at spiren fester seg godt denne gangen :)

 

Synes du er FLINK som klarer å holde deg unna testing, Mrspoo... I går klarte ikke jeg å holde meg lenger. Hele 4 dager før IKM svei jeg av en billigtest. Kikket på den etter et par minutter og tror dere ikke at jeg kan se en svak svak skyggestrek.... har INGEN symptomer overhodet denne mnd, så jeg hadde virkelig ingen forhåpninger. Stoler ikke helt på den, selvom jeg mener at det ikke skal komme strek om det ikke er noe hcg i urinen da... Spennende! Skal teste igjen i morgen tidlig. Hadde jo en kjemisk graviditet forrige mnd, med en forsinket mens med en uke, så burde absolutt ikke teste så tidlig. Er imidlertid forberedt på at det samme kan skje igjen, så slipper ikke jubelen løs helt ennå, nei.... Men at vi blir fort gravide er det iallefall ingen tvil om :)

 

Lykke til med testing, Mrspoo. Tvi tvi.

 

Ha en fin helg til dere alle sammen, både gravide og ikke gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...