Gå til innhold

NY TRÅD IGJEN: ***OSS OVER 30***


*anki *

Anbefalte innlegg

Du er så flink å oppdatere alle meg og lille snuppis, jeg er litt lat på det der hehe.

Men synes du fikk med deg det meste så jeg gjør som sist og henger meg på den *ler*

 

Jeg har hatt en skikkelig slapp helg men litt trening har det blitt. Skulle ta meg en liten strekk på senga fredagskvelden for jeg var så trøtt, det ble med 12 timer og våknet åtte lørdagsmorgen :P Var trøtt hele lørdagen og tok meg en liten ettermiddagshvil attpåtil.

I dag har jeg vært på en real spinningstime og så lånte jeg datteren til ei venninne og fikk med meg Marmaduke, festlig film, gleder meg til jeg slipper å låne andres unger for å se på barnefilmer :)

Fortsatt trøtt så blir tidlig kveld og i morgen skal jeg til tannlegen *grøss* har skikkelig angst for tannleger og ikke bare sånn skrekk som folk flest har, brekker meg gjerne før timen og må peptalke meg hele veien til tannlegen, utrolig slitsomt :/

 

Ellers er det 8 dager siden EL men siden jeg ikke har noen aning om når jeg har ikm så tenker jeg ikke så mye på det, skal på personalfest på fredag så tenker jeg kjøper meg ei flaske alkoholfri vin så er det ingen som skjønner at jeg kjører alkoholfritt :P

Mulig jeg skal ha overnattingsgjest til helga, en 8 uker gammel kar, eller han er 9 uker til fredagen da, så håper det blir noe av, hadde vært super kos :D

 

Om noen har lyst å bli fb venn med meg så er det bare å sende meg pm er jo morsomt å få ansikt til de man "skravler" med her inne :)

 

Ha en super flott søndag jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Langt over IKM:

 

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- KineJ (samboer, 31 år, ingen barn) ca. 4. juni

- Trebarnsmum (gift, 37år, 3 barn), uke 26

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': ikm ca.10. juli (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

Glue Stick: IKM tja, si det.. syklusene har visst klusset seg til.. (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

-bomsa ikm ca 31. aug (sambo, 34år 1barn) 3pp

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Lillemy, 34 år, ikm 16 aug, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 8pp.

- Bringebærmamma 1SA 1MA - IKM 10. sept. - (35 år, prøver på nr. 3)

- Vizzy, 33 år, ikm 17 august( samboer og bor i Bærum, ingen barn)5pp

-Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 1 september (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Anki, 38 år, ikm 2.sept (vil gjerne ha nr 3) 4SA, 2MA, 1 jente med tri18 som døde uke 15, har to gutter på 7 og 10.

- Dotten ikm 3.sept. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Litenspire** ikm ca 15,sept. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

-bomsa ikm ca 29. sept (sambo, 34år 1barn) 4pp

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- Maddemor,termin 03.09.10, sambo, 1 gutt 3 år bor i Arendal)

- DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Giina Termin 090511 (35 år fra Oslo, samboer, 1 gutt på 1 1/2 år)

 

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt)

 

 

Hei alle sammen....

GRATULERE SÅ MASSE MED GRAVIDITETEN Meg og lille snuppis, nigth 78 og Gina....steike artig jente!!!!

Vælkommen tel dere nye, her er det mange koselige jenter som prater sex,ikke sex,eggløsning, barn, hjelpemidler, problemer,blomster og alt det som ellers opptar oss i hverdagen..:-)

 

Ha ha...Meg og lille snuppis, nei det blei ikkje meg på lista denna gangen.

Trur eg kanskje skal teste etter EL denna mnd. for å være sikker på katti den egentlige e...trur kanskje den e skakkjørt...:-)

Ellers så e det ikkje mykkje å rapportere.

Ha en førrtræffelig kveld.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;-) Så hyggelig å bli "etterlyst" Meg og lille snuppis:-)

Jeg har allerede startet med den strategien, det er derfor jeg ikke har vært inne her og skrevet i det siste. Har bare vært innom å sneket litt på spesielt denne tråden:-)

 

Slik ståa er i dag så skulle jeg normalt sett hatt EL i dag, Sønd, men vet ikke siden jeg ikke har testet. Er for tiden på ferietur i New York og skulle få lagt inn masse aksjer, men pga jetlag (er d ikke d det heter???) og at jeg fikk urinveisinfeksjon oppi det hele, så har vi desverre ikke fått lagt så mye aksjer som vi ville og burde....:-) Men litt har det blitt:-) Men har liksom ikke helt trua for å si det sånn...

Ellers har jeg pga av urinveisinfeksjonen så mange slags "vondter" så jeg greier ikke skille den ene "vondten" fra den andre, så jeg vet jo som sagt ikke om EL har vært, men den har i grunnen vært ganske så stabil på dag 14 de forrige månedene.... så da vil neste IKM bli den.....hm, nå ble jeg sannelig usikker...tror EL må bli i morgen....det er jo da det er dag 14.... helsike....må nok "lure" han med på en omgang i morgen også... ikke så veldig behagelig med urinv.infek...., men, men hva gjør man ikke for å lykkes????

Jepp, det var mest om meg og mitt, men som sagt så er det minimalt med tid jeg forsøker å bruke her inne nå for tiden, selv om jeg ikke helt klarer og holde meg unna....

IKM skal bli omtrent den 12 sept siden jeg har 27 dagers syklus...

 

Langt over IKM:

 

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- KineJ (samboer, 31 år, ingen barn) ca. 4. juni

- Trebarnsmum (gift, 37år, 3 barn), uke 26

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': ikm ca.10. juli (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

Glue Stick: IKM tja, si det.. syklusene har visst klusset seg til.. (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

-bomsa ikm ca 31. aug (sambo, 34år 1barn) 3pp

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - IKM 10. sept. - (35 år, prøver på nr. 3)

- Vizzy, 33 år, ikm 17 august( samboer og bor i Bærum, ingen barn)5pp

-Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 1 september (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Anki, 38 år, ikm 2.sept (vil gjerne ha nr 3) 4SA, 2MA, 1 jente med tri18 som døde uke 15, har to gutter på 7 og 10.

- Dotten ikm 3.sept. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Litenspire** ikm ca 15,sept. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

-bomsa ikm ca 29. sept (sambo, 34år 1barn) 4pp

- Lillemy, 34 år, ikm 12 sept, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 9pp.

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- Maddemor,termin 03.09.10, sambo, 1 gutt 3 år bor i Arendal)

- DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Giina Termin 090511 (35 år fra Oslo, samboer, 1 gutt på 1 1/2 år)

 

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, slenger meg paa det suuuuperinnlegget ditt jeg og Meg og Lilel snuppis. Du er jo helt raa paa oppdateringene og paa aa faa meg deg alle sammen. Er ikke like flink til det jeg, men men... Er veldih koselig at du fortsatt kommer innom her da, og oppdaterer oss paa hvordan det gaar! Skjoenner godt at du er litt engstelig med din forhistorie, men er sikker paa at alle her inne krysser fingre og taer for at det skal gaa bra denne gangen. All den positive energien maa jo hjelpe eller hva?? :) Lykke til hos fastlegen i morgen - jeg er SIKKER paa at det gaar bra denne gangen jeg altsaa!

 

Her er det da hverken TR eller positiv test.. CD 44 i dag. Maa nesten le, aner jo ikke hvor jeg er i syklus eller noe.. Er det TR som bare ikek kom en mnd, er EL helt paa baertur eller hva skjer. Faar ta meg en tur til gyn saa hun kan se etter hvordan det staar til ;)

 

Bringebaermamma, da maa du ha hatt tidenes EL ja! Vi faar haape det er det som skulle til - lykke til :)

 

Gratulerer til dere gravude, Giina og Night, haaper dere faar et flott svangerskap!

 

Goooooood tur til Kreta Dotten, det hoertes utrolig deilig ut... Jeg er absolutt et sommermenneske som liker sol og varme, saa jeg skulle gjerne tat meg en tur naa naar hoesten kommer for fullt jeg og..

 

Onsker alle sammen her inne en god og FRUKTBAR uke :)

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde havnet på side 2, det går ikke ann! Skjerpings jenter, her må linken holdes opp på siden 1, he he ,-)

 

Heldigvis har jeg ikke kjent noen kuler på ryggen Meg og lille Snuppis ,-) Det jeg derimot kjente en tid her var at jeg fikk ofte og langvarig hjertebank. Det har jeg hatt av og til tidligere, men da som oftest i sammenheng med stress og mye kaffe. Nå kunne jeg få hjertebank mens jeg satt på sofaen og leste i en bok(?). Det jeg tror, er at overdosen med bidronninggele kan ha ført til hjertebanken. Har nå hvertfall ikke hatt hjertebanken siden jeg slutta med Bidroen. Konklusjonen må være at jeg ikke anbefaler å ta så stor dose som jeg kom til å ta ved en feiltakelse nå sist.............!!!

 

Har nå begynt på wild yam. Jeg passer godt på at jeg ikke tar 6+ ganger dosen! ,-) Ligger vel sånn ca på dobbel dose wy, så får vi se hvordan det går. Sist gang jeg ble gravid hadde jeg tatt trippel dose bidro og dobbel dose wy så får vi se om suksessen gjentar seg.

 

Så på Puls på NRK1 i går, det handlet om fruktbarhet. Ikke bare lystig info derfra. Generelt venter vi lenge med å få barn (studier, jobb, reise osv. kommer først) og så vil vi "plutselig" ha barn når vi kommer i 30årene.Noe som sikkert er kjent for flere her inne ,-)

Det som ble sagt var at eggene våre går "ut av dato" ca 10 år før vi når overgangsalderen. Når mor fikk overgangsalderen kan være en inndisie på når du selv kommer til å få overgangsalder. Jeg ringte rett til min mor og spurte når hun kom i overgangsalderen. Hos henne hadde "ting begynt å skje" da hun var rundt 53 år. Følger jeg hennes fotspor, må jeg regne med at mine egg er mer eller mindre ubrukelige til å bli gravid på "naturmåten" når jeg er ca 43 år.

 

Dette nevner jeg ikke for å være negativ, men for å tipse dere om at kanskje det kan være en ide og spørre deres mor om når hun kom i overgangalderen om du sliter med å bli gravid. Om din mor f.eks kom i overgangsalderen da hun var 49 år. Kan det være (om du f.eks er 38-39 år) trenger ivf-hjelp for å bli gravid.

 

Det som også ble sagt var at kvaliteten på eggene går nedover fra fylte 35 år, og fra da må man regne med at det kan ta lengre tid å få det til. (ikke så lystig info da jeg selv er nærmere 36år enn 35år). Men det er dessverre naturens realiteter.

 

Uansett kvalitet på egg og alder her inne. Jeg ønsker nå alle masse lykke til!!! Mange har klart å bli gravide før oss (selv om de er godt oppi åra sånn i bli-gravid sammenheng, hehe). Så da skal vi også klare det ,-)

 

Ha en fruktbar dag!!! klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhhhhhhhhhh...nå kommer stormen, om ikke ute så inni hodet mitt, så nå må jeg bare få ut litt :P

 

Jeg er sån sint, så sint, så sint og for ikke å snakke om irritert. Tålmodighet er en dyd, trodde man skulle bli mer tålmodig med alderen, men den gang ei. Den forbanna datamaskina mi har klikke over lengre tid nå og den sirumpa, trege gubben min som tror han er verdens beste, har sagt nå i lang tid a han skal skaffe hjelp til å få den fiksa...gjør han det - NEI!!!!! Dessuten sier han at han har lyst til å lage baby osv, men han har jo fan meg ikke tid til å ha sex og når han har tid da kan du banne deg full på at jeg overhode ikke har lyst...æsj og argh. Tror ikke det blir noe baby hvis ikke humøret blir bedre (og det skjønner jeg jo at den stakkars babyen ikke har lyst...altså, komme ut til denne sure grinete og forbanna kjerringa). Argh....føles som om at jeg har pms hele syklusen og når mensen kommer er jeg bare sur og grinete for at jeg blør - det er jo noe dritt (synes jeg).

 

I morgen begynner jeg å jobbe igjen, kan ikke si at jeg gleder meg så voldsomt. 7 netter på 9 dager...ja,ja,ja...skal se jeg blir i enda bedre humør. Gubben skal stelle heime og jeg vet av erfaring at det da ser ut som huset har vært utsatt for ett titalls bombeangre - og hvem må bruke fridagene på å rydde...argh...huff, så sint jeg er. Toppen på kaka ( i dag) var at gubben ringte å sa at han ikke kunne hente ungene i barnehagen fordi blablabla...Greit sa jeg, men da rekker jeg ikke å vaske ferdig. Han kom en utrolig teit kommentar som ikke gjorde saken det spøtt bedre.

 

Sitter på gubben sin pc nå, den funker, men jeg har lyst på min egen og få mailene mine igjen osv.....

 

Dere får ha meg unnskyldt all denne sytinga, men det var den beste arenaen til å blåse ut før jeg må hente ungene i barnehagen....Må vel strengt tatt lage middag først....argh...pønske ut noe lurt tror jeg....

 

Ang prøvinga, så har vi så smått startet med sex denne mnd og i går da jeg var på do kom det faktisk slim med litt blod...ja,ja, tenkte jeg for meg selv; dette gikk fort :P åsså fikk jeg meg en god latter....håper at lysten kommer sigende i kveld, siden den har vært fraværende på dagen i dag... Hehehe...gubben var litt usikker på om utstyret virket etter birken rittet, så vi måtte teste det er om dagen.... Ler enda av det....

 

Vips, så var humøret litt bedre (hater berg og dale baner;))

 

Tusen takk jenter. Godt å få blåse ut.

 

Stor klem fra frustrert tussemor med tussete mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle jenter :)

 

Jeg er ei dame på 34 år har 4 barn fra før født J96, J99, J00 og G06 nå er jeg prøver igjen og har erfart at det er ikke like lett nå å bli gravid som før..Har prøvd siden mai etter og sluttet med p plaster har hatt normale mens blødninger helt til siste mens nå i aug.. Hvar en dag på overtid og fikk en liten blødning som varte i 3 dager som er unormalt for å være meg..

Når jeg gikk med sistemann så blødde jeg normalt så jeg viste ikke at jeg var gravid før etter 2.5 mnd og jeg hadde flere blødninger helt til 17 uke pga morkake som lå langt ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Har sett litt på tråden deres, men den blir jo så laaaang med en gang at jeg nesten mister oversikt! Men "gøy" er det joog følge med.

 

Jeg er en "jente" på 31 år fra Oslo, men bor nå i Sør-Norge. Har en flott mann og to nydelige barn. En prins på 6 år og en liten tulle på 4 år! Vi har nå ønsket oss et lite under til, men det ser ikke ut som skal gå like enkelt som de to andre! Så vi venter i spenning. Sluttet på pillen juli, og har hatt regelsmessig mens etter dette, men ingen tegn på noen ny spire. Har kanskje ikke rett til og klage når jeg leser dere andre som har prøvd og prøvd over laaaang tid, men da vi bestemte oss for og få barn ble jeg gravid iløpet av 1mnd! Mistet vår første i 3mnd, men ble gravid innen første mnd igjen!

Vi sluttet på pillen 1/2 år i fjor også uten resultat, så da ble jeg så irritert at jeg solgte alt av baby utsyr vi hadde i hus - men skulle kanskje ha tenkt meg litt om....., men som min mann sier så handler jeg jo nye ting hele tiden.......

Dette var litt om meg.

Venter mens igjen 16 sep - så håper den ikke kommer ;-)

 

Lykke til alle jenter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer!! Alltid kjekt å "se" dere :0)

 

Her går alt så det suser. Jeg ser veldig frem til mandag for da er det tidlig UL (kanskje litt for tidlig). Hadde uansett time så de mente jeg bare skulle ta en tur... er vel ca 6+3 da, mener jeg. Håper virkelig spiren sitter der den skal.

 

Ellers så grubler jeg fælt på hva jeg skal si til alle de 40 nysgjerrige kollegaene mine på tur i helgen siden jeg ikke drikker. Har jo gallesten og insulinresistens å skulde på, men... sukk og sukk. Men det er jo et luksusproblem da!!!!

 

Tusen takk for gratulasjonene alle sammen! Og gratulerer til Gina!! Fantastisk :0)

 

Kjekt med nye her og da. Babyintheway, du er jammen tøff da. Må være herligt med en så stor barneflokk. Charlotte.b håper dette blir måneden for deg da!

 

tussemor5, ingenting gjør så godt for humøret som litt sengekos ;0) Viss den ikke er timet og planlagt... kjenner meg veldig igjen. Og er/var vi begge i det riktige humøret, skal vi være sikre på at lisjetassen våkner og avlyser planene... hehe... Godt med utblåsninger.

 

bringebærmamma, det er godt at vi alle er forskjellige. Man kan bli skremt av alt det der fruktbarhetssnakket. Herligt med super EL da. Hehe, må bare le. Utrolig hva litt honning kan gjøre!

 

Las også en artikkel i dag, der de snudde på det og sa at før i "gamle dager" var det helt normalt at damer fikk barn langt opp i førstiårene... Jeg fikk beskjed om at siden jeg har PCOS er det sannsynlig at jeg faktisk kan bli mer fruktbare med årene, siden man ofte blir bedre av det med årene. Ikke noe stress mente gynekologen min :0) Herlig mann. Han sa også, at jeg er sikker på at du blir gravid, det kan bare ta litt tid :0)

 

Glue stick, håper du finner ut av den tullete syklusen. Er så kjedelig å gå i det uvisse. Jeg hadde det slik før jeg fikk metformin. Da stabiliserte alt seg. Utrolig deiligt. Og menssmertene forsvant!

 

Lillemy75, du er jammen flink som står på med urinveisinfeksjon, jetlag og hele pakka!! Imponert her. Håper det er akkurat det som skal til da! Håper du får nytt ferien litt og at infeksjonen går fort over.

 

bomsa, det var koselig med et innlegg på dialekt!

 

mrspoo, hørtes kjekt ut både med barnefilm og babybesøk. Har omgått masse babyer denne måneden jeg ble gravid, så får litt tro på at det kan virke ;0)

 

Blir det ny jobb på deg da vizzy? Ikke lett å ta steget å søke ny jobb når man egentlig er midt i babylaging... tenker alltid viss om dersom... håper det blir klaff denne gangen da, så blir det kanskje lettere å bestemme seg...

 

Håper du koser deg på Kreta, Dotten. Blir en smule misunnelig her... varme!!!

 

Lykke til til alle dere andre også. Jeg ser at tiden flyr fra meg her. Skulle vært i seng for leeenge siden!!

 

Ha ei fin helg, jenter!! Kommer tilbake med oppdateringer etter mandag... skummelt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, kvalmen kommer i bølger. Jeg kjenner stikkinger i magen og kaffen smaker ikke like godt som før. Kan bidro ha fungert igjen tro?

 

Det som er mot normalt er at jeg er kvalm nå. Jeg har hatt totalt 5 graviditeter bak meg (hvor kun 2 er fullført), og jeg har aldri tidligere kjent kvalme så tidlig som nå – så sant det har blitt klaff da……………(?)

 

Derfor er det vel mulig at kvalmen kan skyldes anna. Noen som har blitt kvalme på wild yam før forresten?

 

Tør ikke håpe – bedre å være nøktern og ”negativ” så blir ikke skuffelsen så stor!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj spennende :)

Vet ikke om Wild yam kan gjøre en kvalm, men jeg mener å huske at jeg plagdes godt med kvalme en av syklusene jeg brukte wild yam, hvorvidt det var pga den eller ei vites ikke dog.

 

Her har jeg begynt å spotte, brun utflod i dag så da blir det ny prøverunde *sukk* begynner å bli lei nå *blæh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende da bringebærmamma...

 

Mrspoo: Gid det hadde vært ei festeblødning!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg for min del fant ut at i dag/går (er på nattevakt og litt desorientert for tid, sted og rom ;)) at dette må være den perfekte dagen å bli gravid på. Ut i fra utflod og greier tipper jeg at El er i full gang, da jeg kom hjem var det vått som fy, sex lysten er jo så stor at det nesten er skremmende og i tilegg fikk vi besøk av tante barnet mitt på ca 6 uker = Massssssssse baby støv tilgjengelig ;) Så etter å fått ungene i seng i turbofart, lufta bikkja til svigers og pakka jobbsekken min var det i full gang med kommando sex (ikke direkte plikt sex, for gubben skjønte ikke helt hva som skjedde...hehehe) Han var klar for ei laaaaaaaaang akt, men det hadde ikke jeg tid til, skulle jo på jobb, så når forslagene haglet fikk han klar beskjed om å peise på å bli ferdig....åh romantikk...kom til meg så skal du få fred :D:D:D Gubben kome med så mange kommentarer gjennom høy hoppinga, at det er ett under at vi ble ferdige. Jeg ler enda...hehehehehe...så jeg tenker at det kanskje kan være lurt å kjøre samme taktikk i morgen, bare for å forhåpentligvis treffe gullegget. Jeg fant faktisk gravid vitaminer i sekken min, så de er fordøyd.

 

Sliter ellers med å holde meg våken, og jeg er redd det kan gå hardt ut over dere. Kollegaen min er ikke akkurat voldsomt pratesalig, så da blir det fort stille for ei snakkeglad dame som meg...hehehe....

 

Hvordan går det med dere nygraverte???? Jeg vil gjerne høre alt om disse deilige symptomene snart ;)

 

Varm klem fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he Tussemor5 det hørtes ut som en fiffig situasjon i senga ,-) Krysser fingre for at det ble klaff!

 

Jeg har fremdeles stikkinger som kommer og går, også svake mensmurringer innimellom. Jeg pleier ikke ha så mye stikkinger og mensmurringer så pass lenge før IKM (IKM fredag om ei uke). Stikkingene begynte allerede 4 dager etter EL, det er vel tidlig. Det sies jo at egget bruker 3-7 dager på å feste seg etter EL. Men da jeg kjente de første stikkingene var de ganske kraftige, så jeg (inbiller meg hvertfall) tenker (ønsketenkning) at det kan ha vært festetidspunktet til egget............?

 

Er hvertfall nyskjerrig på om noe kan ha skjedd denne pp, så jeg har nettopp bestilt meg (intet mindre enn) 3 graviditetstester. Jeg er ingen tesotman, og de siste 2-3 pp'ene har jeg ikke giddet å teste fordi jeg har forventet tantebesøk. Så 3 tester for meg er rene testefesten, hehe.

 

Inntill det begynner å nærme seg IKM og testetid må jeg passe på å smøre meg med tolmodiget, og ikke la forventningene "ta av", for da blir bare skuffelsen så stor når tanta kommer. Det har skjedd før!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, damer. Endelig fredag... bare 7 timer igjen så kan helgen starte for min del :)

 

Tussemor: du er så morsom når du forteller om sengekosen og babylagingen. Synes liksom jeg ser det for meg hvordan du kommanderer gubben din hahaaaaa... Noen ganger må vi jo bare "lure" disse mannfolkene litt for å få de på gli. Sex pleier jo alltid å funke,da hehe. Krysser fingrene for at en av gullsvømmerne har funnet gullegget i skrivende stund :)

 

Når det kommer til min status...tja..hva skal jeg si... Er jeg gravid? For å si det helt ærlig så føler jeg meg IKKE gravid. Forrige uke var jeg både uggen, puppene prikket og underlivet stakk. Så og si ALLE symptomer har forsvunnet, sammen med mitt håp om at dette vil gå bra. Jeg tror rett og slett at det ikke vil gå bra. Skal til legen allerede neste uke og vil få en blodprøve for å måle HCG da. Har mistet tidligere, MA uke 10, og vil nødig gå like lenge før jeg vet noe hvordan det vil gå. Vet at symptomer kan komme sent, men mener jeg kjenner kroppen min så godt at jeg ville visst om det skjer noe...

 

Forresten, jeg var med jobben på gocart i går. Knuste 3 av gutta, haha, er dritstolt! Det kan vel ikke være farlig å kjøre gocart 4 uker gravid vel??? Fikk nesten dårlig samvittighet når jeg kom hjem og begynte å tenke...VET jo faktisk ikke hvordan dette kommer til å gå heller da.

 

Håper det går bra med alle andre gravide her inne og at dere som ikke er det blir det VEEEEEEEEEEEELDIG snart. Høsten er innetid og masse tid til barnelaging.

 

God helg til dere alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Før eg takker helt for meg, tenkte jeg å kopiere inn fødselshistorien min:) Skrev den i forrige uke når jeg lå på sykeuset....:

 

Som flere av dere vet hadde jeg rier natt til søndag som bare stoppet etter 5-6 timer. Ingenting mer skjedde og jeg kjente jeg begynte å bli veldig klar for baby nå selv om jeg ikke har termin før 3. septem ber. Så på mandag kokte jeg fårikål ifall det kan bli lenge til neste gang jeg kan spise kål (he he) og ga beskjed til sambo om at han kanskje måtte til pers om kvelden:)

Vi la oss og tok en runde i høyet i 23-tiden og jeg våknet i 01.30-tiden av nye tak i magen. Stod opp for å kjenne etter om det kunne bli noe mer og kl 02.30 ringte jeg føden og sa jeg har rier hvert 5. min og mange små rier i mellom der igjen. JM mente at noe kunne være på gang og at jeg var velkommen til en sjekk men måtte være forberedt på at jeg kunne bli sendt hjem igjen.

Vi ringte svigers og dusjet og ordnet oss og dro av sted kl 4. Ble tatt imot av en utrolig hyggelig JM og hun satte meg på ctg og målte BT og urin og alt så bra ut. Hun sjekket åpning som var skuffende 3 cm og livmorhalsen var litt baktil ennå og hadde en kant, så jeg var ikke i aktiv fødsel ennå. Jeg kunne velge om jeg ville dra hjem et par timer eller om jeg vill trø litt rundt her ¨på sykehuset. Jeg valgte å bli her og se an litt og hun tøyde meg litt samtidig. Riene kom haglende på den neste timen og de økte i styrke. Hadde vel rier i halvannet min og de kom med 3 min i mellom. Jm var stadig borte til meg for å sjekke at jeg hadde det bra og jeg smilte mellom riene og tårene trillet av og til på rietoppene. Etter en god time kom hun og sa at jeg var skrevet inn og at vi skulle få en fødestue:) JIPPI for en glede!!!!

Ny sjekk viste 4-5 cm, jeg var sentrert og moden nå:) Hun tøyde meg under en rie og da rant tårene i smerte, men jeg fikk da en cm til:) Så ble det tur i badekaret og det var helt nydelig. JM instruerte meg i å ligge og flyte fra side til side under hver rie for å hjelpe babyen nedover. Gkorde som hujn sa hele veien og dette gik veldig radig. Hadde syke rier ca annenhvert min, men noen kom med 3 min i mellom, Det var deilig med de "lange" pausene som jeg trodde det var:) Jm bare lo av meg som lå der og gliste i pausene og prustet og peste bare verre under riene. Men det gikk jo så bra:) kalde kluter på panna og eplejuice og hjelp på pustingen stod sambo for. JM tok han tilside for å vise han hvor fort denne fødselen gikk:) Så sjekket hun meg igjen og da hadde jeg 5-6 cm fortsatt men hodet var kommet ned og vannposen stod foran som en buffer og presset på. Hun tøyde meg under 2 rier og jeg gaulte og hylte og hikstet og grein som en litn unge for FY så vondt det var! Men da fikk jeg 6-7 cm., Sa ifra at nå klarer jeg ike mer og klarte bare ikke å puste altså! Fikk helt panikk og tempen steg og JM og sambo måtte roe meg ned og få meg til å fokusere på pusten igjen. Ville opp av karet og det mente JM var på tide uansett fordi lille gullet begynte å vise tgn på at jeg var for varm. Gikk på do for å tisse og under riene da begynte jeg å ville spy fordi jeg slet med pusten. Nok en gang fik JM og sambo meg til å hente meg inn og ha rett fokus igjen. Så måtte jeg ta ny ctg for å ha klar før jeg kunne få epidural og så måtte hun også sette veneflon før hun kunne ringe på anestesi sa hun. Jeg slet fryktelig med at jeg stadig ville spy og riene var det råeste og jævligste ever! Det ble vaktskifte og de skulle sjekke meg for min JM mente jeg kunne være veldig nærme nå og i så fall ville hun ha med seg slutten:) Ny JM kom for å undersøke meg og konkluderte med 6-7 cm og veeeeldig myk og tøyelig. SÅ min første JM gikk derfor av vakt med ønske om lykke til. Fikk en ny rie rett etterpå og jeg sa at jeg føler jeg må trykke, om min nye JM sa at det var helt greit på rietoppene å trykke lett pga vannposen sprengte så. Så gjorde jeg det på toppen av en rie og på neste rie sa jeg at nå driter jeg og her kommer hodet og da ble det kaotisk. Jeg ble kasta opp i senga og JM ba meg om å ikke trygge og legge meg på ryggen; NOPE; NIKS KOMMER IKKE PÅ TALE!!!! sa jeg. Sambo forklarte at jeg pga bekkenet måtte stå på alle fire, og i det han sa det lå jeg og trykte alt jeg klarte for noe annet var umulig! Klarte ikke å holde igjen i det hele tatt og jeg fikk virkelig kjenne på urkvinnen! Der ploppet hele babyen ut på en rie og hun kom inni fosterposen med vannet og det hele i ett press!!! Seiershinne kaller de det her og det skal visst bety lykke i livet:) Så kom den største overraskelsen; ei lita prinsesse var det! Vi har hele tide trodd at det var gutt, men har aldri sjekka kjønnet på UL da. Bare en felles følelse vi har hatt:) Så vi begynte bare å le og riste på hodet og sa at nå må vi visstut å kjøpe rosa:)

Lille tulla vår var 3250 g og 47 cm og 35 rundt hodet og helt perfekt!

Hun pupper kjempefint og storebror er så stolt så stolt og lykken vår er nå komplett! Hun var ute kl 07.22; kun 7 min etter min første JM forlot fødestuen......

Er på sykehuset til fredag og bare nyyyyter å være ferdig og er utrolig stolt over meg selv som visstnok klarte å føde uten smertestillenede likevel:)

 

Stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så kjempemye til Maddemor. Kos deg masse med tulla di og nyt tiden!!!!!!!!!!!! Du har all grunn til å være stol av degselv som kom deg gjennom fødselen uten smertestillende. Jeg forstår ikke at noen kan klare det, jeg hehe.

 

Ville bare fortelle at mine mistanker stemte godt. Har begynt å blø, så dette går neppe veien denne gangen. Jeg har følt det helt siden alle symptomene som jeg hadde forsvant tidlig i uka. Det går faktisk helt fint. Var kun 1 uke over IKM, så håper dette blir som en "vanlig mens" hvor man er tilbake til normale sykluser med det samme. Kanskje noen her inne som har hatt SA så tidlig og kan dele erfaring på området?

 

Vi kommer sterkere tilbake og prøver igjen med det samme :)

 

God helg sålenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeeei Giina....regner med du hører mine nornorske regler høyt og tydelig nå... Dette var du ikke forunt alstå, men da er vi på lik linje igjen...hehehe...satser på at vi har med oss lykken på neste runde begge to ;) Godt at du fikk noe å le av da...hehehe...måtte le godt selv under og etter akten...knis ;)

 

I dag/ går var helvette løst igjen - jeg blir så uendelig sliten. Jeg er ikke morgen gretten, men du vekker for helvette ikke binna som ligger i hi, og hvis du gjør det, så er ikke det for å vise at du er sur og grinete altså = EKSPLOSJON.... etter å ha sytt og bært seg over hvor ille alt er og at han ikke rekker noen ting osv klarte han å prestere å gå tur med bikkja (vi er bikkjevakt en periode nå) mens jeg måtte legge de to overtrøtte guttene som da naturligvis ikke vil sove...så da ungene var i seng og jeg pakket jobbsekken (les...fremdeles forbanna) kommer han sullende etter meg inn på kjøkkenet og spør: "blir det noe sengekos i kveld?" Eksplosjon 2: "NEI, hvordan det" "Vi gjorde det jo i går kveld"..... Hallooooooooo....ergo, siden vi gjorde det i går så burde jeg være klar som ett egg til å tilfredsstille den ja, i dag/går idioten...nei, da får baby være baby altså....hehehe....Tror at jeg ikke skal vente så alt for lenge med å gå til legen med disse humørsvigningene mine, de kan ikke være bra...hmmm....eller kanskje jeg skulle ta meg en Oslo tur, å få ett par timer med pratemannen min...hmmmm....tenke litt på det der ja.

 

Oppi det hele her fant jeg oppriktig talt drømmeboligen i natt. Den var bare helt suverent fantastisk. Jeg sendte linken til gubben og han var jo helt enig i at dette måtte være drømmeboligen vår...Dog er prisen noe for høy kan man si, og dette gjør meg så uendelig trist at jeg bare har lyst til å gråte. Vet ikke hvor mange tårer jeg har jobbet meg bort fra i natt....sukk...så hvis noen av dere har noen ekstra millioner til overs, så er det plass på kontoen min altså ;) hehehehe...

 

Bringebærmamma: Jeg heier virkelig på deg nå altså!!!!!!! Jeg lever i spenning fram mot 15 september (så sant syklusen er "stabilisert") er spent på om ett nytt gull er påbegynt....

 

Ha en riktig god lørdag alle sammen, jeg skal snart hjem å sove bort enda en fantastisk høstdag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag alle jenter :)

Bare innom litt kort.

 

Så synd det ikke ble noe likevel Giina, kjedelig å miste selv om det er så tidlig :/ krysser fingrene for at det ikke blir lenge til neste gang!

 

Har hatt brunrosa utflod torsdag og i går og i dag er truseinnlegget blendahvitt ? ingen tegn til TR så vet ikke hva jeg skal tro, vil ikke teste heller, gidder ikke den skuffelsen flere ganger. Så får vente og se noen dager til, kjenner jeg TR rett så lurer hun meg og er rett rundt hjørnet bare venter til håpet om at vi har lykkes er på plass så kommer hun fram :P

 

Krysser fingrene for deg Bringebærmamma! om du lykkes så skal jeg kopiere oppskriften din :)

 

Nå sitter jeg og venter på besøk, skal ha venninna mi sin 9 uker deilige sønn på overnatting til i morgen så storgleder meg :)

Første gang jeg skal passe så liten baby en hel dag og natt så blir en ildprøve på hva vi kan vente oss forhåpentligvis neste år :)

 

 

Ha en fantastisk lørdag jenter! Jeg skal i allefall nyte den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Huff, ja nå er det kjempelenge siden jeg har skrevet her inne.Sikkert flere som ikke èn gang vet hvem jeg er:)

 

Men jeg har prøvd så godt å holde meg oppdatert i mellom slagene.

 

Men til dere som husker meg: så er jenta mi helt frisk igjen etter leishmaniose diagnosen(sandfluestikk) Virker i hvertfall slik, nye prøver skal taes i slutten av sept.... Hun storkoser seg om dagen, fått plass i samme barnehage som storebror og det er topp:)

 

Sommeren vår fløy: 3 dager i Dyreparken, storbror var helt i 100. Kjempe gøy å se. Hjemme i noen dager, så var vi på vestlandet i 14 dager, moldejazz og øyferie var som balsam for sjela. Avsluttet med èn dag på Hunderfossen.....-phu:)

 

Siden vi har kommet hjem har dagene flydd avgårde til oppussing av soverom, bytting av soverom og klargjøring til lille-prinsessa kommer:) Er på langt nær ferdig, slitt med betent "husmorskulder" kjæreste som har hatt fullt opp i helgene med gutte-avent, utdrlag og nå er han på 4.dagen i et bryllup i sørfrankrike (jeg og ongan hjemme, jeg får jo ikke lov å fly) Men flyter på at de nyfødte ikke ser så bra den første tiden så da spiller det vel ingen rolle hvordan det ser ut hos oss den første tiden. Ellers er jeg redd hun hadde snudd i døra;) God seng, rene klær og masse kjærlighet duger i massevis:)

 

Kjæresten kommer hjem på søndagkveld, tirsdag 7.sept er vi satt opp til keisersnitt på riksen, så dere kan tro han har vært litt på tuppene om hvordag ståa har vært her hjemme.Og det har faktisk gått kjempebra. Storebror passer kjempegodt på både lillesøster og mamman sin! Jeg har passet på å legge meg kjempetidlig( øhhhhh, kroppen har sagt ifra) i går sluknet jeg 2115:) hatt søte venninner m og u barn på besøk. Været har vært upåklagelig, så dagene har flydd- selv med planlegningsdag i barnehagen fredag:)

 

Det var vel dosen om mitt og mine, kommer med oppfølging etter at vi kommer hjem fra sykehuset:)

 

Velkommen til alle nye, jeg har så å si vært med fra starten, fått masse støtte i medgang og motgang. Og lykke til på reisa etter spire!

 

Dere som har fulgt meg, tusen takk! Dere vet hvem dere er! Dette er nok siste gangen jeg er gravid. Er jo ingen ongfole lengre, 40år har jeg rukket å bli. 3 fantastiske barn holder for oss, tenk: 2 svangerskap har jeg kunnet dele med dere. Hadde ikke villa hatt det anneledes! Noen treff fikk vi til, og jaggu har jeg vært heldig og er på "privaten" med noen av dere. Enkelte mer enn andre, men håper at vi alle kansje møtes igjen om ikke lenge! Hatt mang en god latter, fellt mange tårer og delt gleder, er vel litt av beskrivelsen av tråden vår.Kommer nok ikke til å gi slipp på dere helt, er alt for nyskjerrig og glad i dere til det!

 

Kommer innom med detaljer om mini-prinsessa:)

 

Riktig god lørdagskveld til dere alle:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, her har det skjedd mye de siste dagene.

 

Så trist om du mister da, Gina. Ikke noe kjekt å høre... Håper du snart får svar i alle fall!

 

Ser at her er et pat som har gode vibber for denne måneden. Det er godt å høre! Nå blir det noen spennende uker!

 

Symtomer for meg... ikke så mange. Tørst! Og så i dag tidlig oppdaget jeg plutselig at puppene er blitt større over natten. Hehe. Mannen mente at han også hadde lagt merke til det. Herligt! Og i forrige uke blødde jeg neseblod noen morgener, og har vært litt småsvimmel... ingen kvalme. Åsså har jeg hatt noen vannvittige stikkinger i eggtokkene eller hvor det kommer fra. Håper det er ligametsmerter og ikke noe annet...

 

Var på UL i dag pga hadde alt time m gyn. Ikke noe liv ennå. Er bare ca 5+3. Men han fant fostervann og plommesekk, og det låg der det skulle. Fikk ny time den 22. september så da venter vi i spenning til da. Han sa at alt såg normalt ut, men at en sjelden gang kan utviklingen stoppe opp på dette stadiet. Men han trodde ganske sikkert at om fjorten dager får jeg se et bankende hjerte. Det er jo sååå lange til.

 

Apropos å ta hensyn til å være gravid. Tenkte på gocarten... jeg bar en svintung og stor parkbenk over en plen i dag i lag med tanten min. Kunne ikke akkurat si at jeg ikke kunne løfte. Gjør vel ikke noe så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdagsmorgen, jenter! Må kjapt innom BIM for å få min morgenlige babydose før jeg setter igang med jobben for fullt. Kjempelykke til i dag, D&G. Tenk at du får prinsessa di i hendene i løpet av dagen... det blir STORT!!!! Gleder meg til å høre alt om hvordan det går med dere.

 

Night78, jeg tror ikke det løft spiller noen rolle så tidlig i graviditeten. Jeg tenker alltid på alle de som på det tidspunktet ikke engang VET at de er gravide. Når det kommer til gocarten tenkte jeg egentlig mer på all bensinlukt man drar i seg på en slik bane...jaja, nå gikk det jo ikke spesielt bra uansett og tror nok ikke at det skyldtes gocart. Symptomene forsvant nesten før de fikk kommet, så var ikke liv laga uansett... Det som er kjedeligst er selvsagt at gleden over å være nygravid så plutselig forsvinner. Vel, nok om det. Jeg skal til legen på torsdag, så får jeg høre hva hun sier. Har forresten gått til innkjøp av Bidronninggele, sparket meg selv til å trappe opp treningen, bestemt meg for å kutte ned på kaffedrikking og full fokus på kosthold. Nå skal egg-kvaliteten OPP, haha.

 

Ha en sunn og strålende tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

For en STOR dag for deg i dag D&G!! Masse lykke til, gleder meg paa dine vegne :)

 

Night 78 - saa bra at alt saa ut til aa vaere bra med din lille spire. Lykke til videre.

 

Giina, trist at det ikke gikk denne gangen, haaper det klaffer snart igjen. Jeg er med deg paa aa faa opp eggkvaliteten altsaa ;)

 

Ja, for det trengs virkelig her i gaarden. Jeg har jo gaatt og lurt paa hvorfor TR ikke kommer, skikkelig tullesyklus etter pergo. Saa i gaar var jeg hos gyn, syklusdag 50 eller noe saant, har helt mistet tellingen. Hun tok innvendig UL og fant en KJEMPEcyste paa nesten 7 cm :( Hun mener jeg har blitt overstimulert av pergo til tross for at jeg bare har hatt det to sykluser. Blaeh altsaa! Saa saa naa fikk jeg noe medisiner som forhaapentligvis gjoer at jeg faar mensen igjen om et par uker.Hun advarte meg om at det kunne bli veldig smertefullt naar den cysten sprekker saa jeg psyker meg opp til det. Maa ta det helt med ro, ikke noe trening paa et par uker, og hun trodde babylagingen ikke kom til aa faa noe resultater paa et par maaneder til ting hadde stabilisert seg. Saa det var "jubileums"-presangen til meg etter 3 aars proeving uten resultat... Begynner aa bli redd for at det aldri skal bli vaar tur...

 

Haaper resten av dere har mer flaks enn meg og at det kommer noen nye spirer snart. Kanskje det er din tur snart Bringebaermamma, etter den super-EL du hadde. Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Stikker innom en tur igjen etter å ha hatt "nettpause" på de ulike gravid-forum jeg har vært i hele sommer.

 

Gratulerer D&G regner med du har en liten i armene nå, eller snart.

Jeg har skummet de siste inleggene litt og sett at det fortsatt er altfor mange kjente ikke-gravide her på tråden.

 

Her vokser magen nå, og etter at jeg fikk gå ned i 50% på jobben henger jeg med i svingene både på jobb og hjemme igjen. Eneste hinder nå er uniformen på jobben. Har vokst ut av min vanlige vest, fikk str større og nå har jeg vokst ut av den og. Kuttet vesten helt i forrige uke. Vest som sklir opp forran er ikke lekkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt over IKM:

 

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- KineJ (samboer, 31 år, ingen barn) ca. 4. juni

- Trebarnsmum (gift, 37år, 3 barn), uke 26

 

FORVENTET IKM:

 

- så gla': ikm ca.10. juli (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

Glue Stick: IKM tja, si det.. syklusene har visst klusset seg til.. (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

-bomsa ikm ca 31. aug (sambo, 34år 1barn) 3pp

- Tussemor5, ikm ca 6 august (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Bringebærmamma 1SA 1MA - IKM 10. sept. - (35 år, prøver på nr. 3)

- Vizzy, 33 år, ikm 17 august( samboer og bor i Bærum, ingen barn)5pp

-Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca ¨2 oktober (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Anki, 38 år, ikm 2.sept (vil gjerne ha nr 3) 4SA, 2MA, 1 jente med tri18 som døde uke 15, har to gutter på 7 og 10.

- Dotten ikm 3.sept. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Litenspire** ikm ca 15,sept. (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

-bomsa ikm ca 29. sept (sambo, 34år 1barn) 4pp

- Lillemy, 34 år, ikm 12 sept, (samboer, 2 barn på 9 og 14) 9pp.

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- Maddemor,termin 03.09.10, sambo, 1 gutt 3 år bor i Arendal)

- DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis, Termin 050511!!! (34 år, gift, jente 06, bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 040511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Giina Termin 090511 (35 år fra Oslo, samboer, 1 gutt på 1 1/2 år)

 

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt)

 

TR kom for fulle monner lørdag så da går vi inn i vår 14 pp *sukk*

Men skjønner lite av at EL kom på dag 20 og så kom likevel TR på dag 32, jaja letta over at det ikke var noen 40 dagers syklus i allefall.

 

Hadde besøk av en liten pjokk på herlige 9 uker i helga og det var superkoselig :)

Han sprudlet og lo den tiden han var våken hehe

 

Det nærmer seg IKM for deg Bringebærmamma? spent på å høre om det klaffet :)

 

Og så kjip melding du fikk Glue stick :/ håper du slipper unna de smertene jeg slet med for noen år tilbake da jeg hadde endometriose, det var smertehelvete! Men blir jo uansett bra når den sprekker, for da må det jo være deres tur! :)

 

Og ikke minst så gratulerer til D&D regner med du er mamma nå :)

 

Hvordan er ståa di da Meg og lille snuppis?

 

Og dere andre ikke minst?

 

Jeg har vært nede i kjelleren med resultat av total utmattelse så måtte ta meg to sykedager for å rett og slett hente meg inn, vært helt tom og sov nesten hele gårdsdagen og sovet endel i dag også, men fått bakt brødene mine så nå tar jeg meg i nakken og i stedet for diett så skal jeg stramme inn på normalmat, i tilfelle det var dietten som fucket EL forrige måned.

Trening og sunt kosthold blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...