Gå til innhold

NY TRÅD IGJEN: ***OSS OVER 30***


*anki *

Anbefalte innlegg

Heisann, damer!!

 

Da har jeg vært på ordinær UL. Alt såg ut til å være i skjønneste orden. Vi er så glade. Bildene var veldig gode og vi fikk sett babyen på kryss og tvers. Kunne tydelig se at vi venter en gutt til :0) Da får gullet en lillebror. Det tror jeg blir veldig bra. Blir akkurat 3 år mellom dem. Jeg går til privat spesialist så føler at jeg er i skikkelig gode hender.

 

Siden førstemann var veldig liten til å være 12 dager over termin (2,4 kg), morkaken var tilsvarende liten og jeg var helt tom for fostervann, får vi ekstra oppfølging denne gangen. Han var i toppform da han kom ut av magen (keisersnitt pga omstendighetene), så meget mulig at det er genetisk at jeg får små barn. Han hadde visst tolt en fødsel helt fint, trodde de etterpå. Bedre føre var iallfall... Så da blir det UL i uke 30 og 35, og evt flere dersom der er avvik denne gangen også.

 

Ny termin er 5. mai, så endringen ble minimal. Er snart 20 uker og halvveis nå. Helt uvirkelig!!

 

Synes det er så kjekt med juleforberedelsene, og gleder meg masse til jul. Skal ha lang juleferie, ca 10 dager, så det blir sååå bra.

 

Håper det gå bra med dere også, og at dagene ikke blir overskygget av babylaging og det som hører med. Ser at lista over gravide vokser. Veldig kos. Masse babystøv til dere som er midt i prøvingen!!

 

Nå skal jeg poppe i seng. Hyttetur og julebykos i morga. Gleeeder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...