Gå til innhold

NY TRÅD: "OSS OVER 30"


Litenspire *150711*høygravid

Anbefalte innlegg

Ble ikke innlegget registrert da?? Prøver igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen dere :)

 

Ja, da venter vi spent på EL her, er på dag nr 11 idag. Bruker monitoren så her Tror vi ikke bare he he..

Syns det er utrolig kjekt å vite altså..

 

Håper bare såå inderlig at det er våres tur også snart nå.. Er ikke noe moro å vente altså, mange som kjenner seg igjen der,, Syns det er babyer overalt om dagen...

Men vi Prøver å ta det med ro og tenker at vi har da vel Litt tid fremover på oss.. Tror den tanken bare Må være der,.

 

Sååå lykke til alle sammen, vi nyter sommeren og håper det gir resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen.

Jeg hadde en fin dag sammen med Såglá og D&G i går, hadde en pinlig men klassist episode tidlig på dagen.

 

 

Vi hadde møttes og skulle gå til en restaurant.

Skravla og koste oss i sola mens vi gikk.

Plutselig sa D&G til meg

"-her er et apotek hvis du skulle kjøpe allergimedisin til gubben".

-Flott, tenkte jeg og smatt inn der.

Apoteket ligger midt i byen, er knøtt liten og har en del kunder.

Sto litt i kø ,så jeg såg litt i hyllene der jeg sto...

plukket med meg en graviditetstest, bare for å ha hjemme i tilfelle rottefella.....

Så kjente jeg noen som pikket meg på skuldren....

visste ikke om jeg skulle kaste testen fra meg eller bare løpe.

Snudde meg rundt og der sto tanta til gubben....

ikke den hyggelige tanta heller, men den sladre/godte meg over andres ulykke tanta...huff...

Jeg hilste pent (tror jeg, er litt diffuse de minnene)

Kjente selvfølgelig at alt av blodårer i hodet var maximalt utvidet og pulsen banket i ørene.

Gjorde meg raskt ferdig med praten (håper jeg)

snudde meg rundt og la varene på disken.

Tror kanskje hun bak disken forsto hva jeg gikk igjennom for da tanta kom for andre gang og ville prate mer, lå varene i pose:-)

Tror uansett tanta fikk med seg hva jeg kjøpte...

så da er nå familien informert.....

Leeeenge før vi overhode er gravid....

Ja ja sånn kan det gå...:-P

 

 

 

Ellers så er jeg så spent på Såglá sine vegne....:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi bomsa :) Jaja, da fikk vel hun litt aa prate om en stund vil jeg tro... Vel, forhaapentligvis viser jo den testen + snart!

 

så gla' - naermer seg testing naa. Veldig spent paa dine vegne og krysser fingre og taer! Ja, det vaer "hoey" det var paa CB'en her om dagen. I gaar og idag var det max - paa CD 22 og 23... Saa jeg haaper naa bare at det er en veldig sen EL denne gangen og at jeg ikke har kort lutealfse. Haape, haape... Har lagt inn aksjer saa klart, men maa si jeg foeler meg litt pessimistisk naa siden det er saa sent i syklusen. Til neste syklus har jeg kjoept inn basal-termometer i tillegg til alle da andre "gadgetene" mine saa her skal det ikke staa paa lite informasjon og timing om det ikke klaffer hvertfall ;) Maa le litt av oss proevere noen ganger og ;)

 

Onsker alle en fortsatt fin uke og helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal dere ha! Saa koselig! Godt aa ha noen her som har forstaaelse, ogsaa med at alderen begynner aa spille viktig rolle. "tikk-takk-tikk-takk"...

Maa ta meg tid en dag og lese gjennom hele traaden og faa med meg litt om hvem alle er og alles situasjon, for her var det mye aktivitet!!! Kjempekoselig da!

Stor klem til dere alle sammen!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan jenter!

 

Kommer innom å rapporterer litt. Her er det ingen spenning frem mot ikm. Vi prøvde ikke i det hele tatt denne mnd. Så venter tantebesøk i helga egentlig.

No har jeg vært 3 ganger på akupunktur, og no har jeg det helt jævlig. Skriker hele tiden og er veldig deppa. Men det skal jeg visst være sier han. Da virker det. Dette før jeg blir bedre. Han sier jeg har mye opphopning i kroppen...rart...og at dette må komme ut. Jepp!!!sier no bare jeg. Helt enig. No er det altså på vei til å skal bli bedre...! Om jeg bestemmer meg for ikke blir gravid igjen, så får jeg i allefall ut mye frustrasjon fra siste åra. Kjenner det er godt også.

 

Har vært hos lege og tatt blodprøver av stoffskifte osv og alt er bra. Ellers er jeg sjekket for alt innvendig og alt er fint fysisk med meg for å starte en ny graviditet. Så no får vi se når jeg prøver igjen. Skal i allefall kose meg noen uker til før jeg tenker på det igjen. Vi skal på noen fester fremover, og det skal jeg faktisk ha med meg. No har jeg forsaket så mange sammenkomster alle ganger jeg har vært gravid og det har gått gale, så no er det bryggedans, jentefest osv på plakaten fremover... Jaja kjenner meg selv så godt at når neste EL nærmer seg er jeg vel igang igjen...! Skal høre med akupunktøren hva han sier. Kanskje jeg står over en mnd til uten prøving.

 

Ellers håper jeg du, meg og lille snuppis, får en koselig og innholdsrik sommer der du og gubben får kose dere max uten å tenke for mye på prosjekt babylaging. Det kan bli litt for mye pliktsex av og til. Nyt sommeren og hverandre. Så skal du se at all pergoen har langtidsvirkning og det plutselig er en spire der:-)

 

Så gla: no er jeg spent på om du virkelig kan si at du er SÅ GLA altså. Følger spent med på om du starter testefest snart!

 

Maddemor: kos deg med magen i sommer:-) så glad for deg altså.

 

Velkommen til dere nye. Det er en flott tråd dette. Jeg er en gammel sliter med flere aborter bak meg. Har hengt her inne i 3 år no...! Så flere av oss slitere her har blitt veldig så gode venner, og vi er like glade i alle som kommer innom oss og hilser på og slenger seg med:-) Så håper dere er litt aktive dere også. Selv er jeg litt av og på i perioder.

 

Tirilgirl, Eva, Dotten - hvordan går det?????

 

Nattaklem!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle gode damer her inne!!!!!!!

 

Da er vi i gang (igjen). Praktisk talt, værtfall....mensen er over og nå er det bare å kose daglig en månedes tid å håpe at enda ett lite gull er på plass og er klar til å gi oss mange gode år (jeg håper på 2 gull på en gang da, men klager ikke uanset ;)) Huff, føles nesten litt slemt å skrive slikt når det er så mange som sliter her. Vi har truffet blink hver gang vi har prøvd, å håpe det denne gangen også. Hadde vært koselig med ei jente for å få ned litt av testosteronet i familien...:D Nå remjer lillegull (av og til en effektiv prevensjon, men ikke nå nei). Nyt dagene og helga damer!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter. Som vanlig har jeg ikke fått skrevet noe her på en stund.

 

Foreløpig er jeg fremdeles gravid. Har hatt blodblandet utflod (sorry, ekle detaljer) med ujevne mellomrom hele tiden. Virker som det kommer når vi har hatt sex, så vi har vært litt forsiktige der.

 

Hadde time hos legen i går, klaget over utfloden og smerter i korsryggen og magen, så hun satte opp en ultralyd time for meg. Hun så ingen tegn til noen blødninger da hun sjekket meg og sa at livmoren virket normal i henhold til 6 ukers graviditet.

På kvelden hadde jeg blodblandet utflod igjen.

 

I dag skulle jeg altså på ultralyd. Gubben skulle være med og han var mye mer nervøs enn meg, siden det var første gang han noen sinne var med på sånt.

Legen på gyn. så heller ingen tegn på blødning, derimot så han spiren og hjerteaktivitet. Både gubben og jeg pusta lettet ut, og vi var temmelig latterlig lykkelige etterpå begge to.. :D:D:D:D:D

Legen mente sjansen for spontanabort nå som vi hadde sett at alt var normalt var minimal. Han mente ikke det var noen grunn til bekymring.

Men jeg føler ikke jeg har fått noen forklaring på hvorfor jeg har den blodblandede utfloden... Og etter ultralyden kom den igjen. Så det virker som den kommer når det har vært aktivitet der nede, kan man si.

 

Selv om jeg er utrolig lettet over å ha sett liv på ultralyd og blitt forsikret om at den lille spiren har det bra, så er jeg urolig for den utfloden. Håper jeg kan få en forklaring på den, og at den snart forsvinner.

 

Håper dere alle får en fin kveld og en fin helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUHU.....Vælkommen telbake tussemor...Jeg husker deg...:-)

Kjempekoselig at du er tilbake.

Kira, Jeg merker meget godt på slimhinnene når jeg er gravid/ammer. blør i tannkjøtt, nese ol.

Kan det være derfor at du har litt blod i utfloden?

Tror du kan senke skuldrene og nyte graviditeten....gratulere så masse med spiren..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da greide jeg ikke holde meg lengre og har tatt en test. Negativ :-( Men, ingen tante så klamrer meg til et lite håp. Blir det ikke klaff nå blir det ingen "aktiv" prøving neste pp. Jeg er så utrolig sliten og lei. Siste dagene har jeg vært et hormontroll uten like, og jeg bare gleder meg til bivirkningene blir borte.

Ha ei fin helg alle sammen. Jeg tester vel på nytt igjen i morgen om ingen tante dukker opp.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som en hyggelig tråd dette her, så jeg lurer på om jeg hiver meg med her jeg også:) Jeg går straks inn i 2. pp etter en MA i mai. Vi prøver nå på å bli gravide med barn nummer 4:) Har akkurat fylt 37, så føler at jeg begynner å få litt dårlig tid...

Ser det er mange slitere her inne, håper dere alle sammen snart får se den gyldne streken på graviditetstesten:)) Ønsker det samme til alle dere andre også:)))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Nå er det en stund siden jeg har gitt lyd fra meg. Når mensen kommer tikkende er jeg ikke like flink til å legge inn små hilsner og ord sånn som i perioden fra EL til IKM - I wonder why? Det har vel noe med "spenningsnivået" i lutalfasen å gjøre, he he.

 

Nå ventes EL når som helst. Forrige syklus var på 29 dager, jeg har altid hatt korte sykluser som har variert mellom 21 og 25 dager (etter siste fødsel har jeg stort sett hatt 25 dagers sykluser). Kommer EL i dag blir denne syklusen på 27 dager, men har liten tro på at den kommer i dag, det kjennes ikke slik. Krysser fingre for at syklusen ikke blir lengre enn 29 dager hvertfall!

 

I går fikk jeg jobbtilbud fra firmaet jeg var på intervju hos her for litt siden. Hurra hurra for det ;-D Jeg kommer til å takke ja, og gleder meg allerede til å begynne. Forventer at det blir en spennende og utfordrende jobb som alrealplanlegger ;-) Dette fører imidlertid ikke til at jeg legger prøvinga på å bli gravid på hylla. Jeg er nå 35, og føler ikke at jeg har mulighet til vente noen år med å prøve på å bli gravid igjen. Tenker som så at denne jobber er antagelig en jobb jeg blir i noen år framover, og da blir en barselpermisjon bare en kort periode av ansettelsesforholdet. På den andre siden er det heller ikke sikkert at jeg blir gravid igjen, eller at om jeg blir gravid igjen at det går bra. Så takker ikke nei til drømmejobben på grunnlag av at: "tilfelle jeg skulle bli gravid igjen".

 

Nå må jeg gå i gang med å rydde hus. Det er fantastisk hvor møkkete og rotete det kan blir bare på kort tid..*sukk*

 

Ellers må dere alle ha lykke til videre - og velkommen til dere nye ;-D

 

 

 

 

FORVENTET IKM:

 

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. IKM rundt 27 juni!!

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- Litenspire** IKM 1.juni, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

- Mrspoo 34år, IKM ca 3 juli (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- så gla': ikm ca.12.juni (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM 15 juni (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07...)

- Dotten ikm 14. mai (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Bringebærmamma 1SA 1MA IKM 27. mai om EL kommer like sent denne pp som forrige. (35 år, prøver på nr. 3)

-Anki, ikm ca 11.06. (vil gjerne ha nr 3)

- KineJ (samboer, 31 år, ingen barn) ca. 4. juni

-bomsa (sambo, 34år 1barn) 28juni

IGANG MED IVF:

- Tirilgirl:) håper mange fine egg på UL 25/5.

 

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Maddemor,termin 03.09.10, sambo, 1 gutt 3 år bor i Arendal)

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

 

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. IKM rundt 27 juni!!

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- Litenspire** IKM 1.juni, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

- Mrspoo 34år, IKM ca 3 juli (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- så gla': ikm ca.12.juni (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM 15 juni (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07...)

- Dotten ikm 14. mai (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Bringebærmamma 1SA 1MA IKM 27. mai om EL kommer like sent denne pp som forrige. (35 år, prøver på nr. 3)

-Anki, ikm ca 11.06. (vil gjerne ha nr 3)

- KineJ (samboer, 31 år, ingen barn) ca. 4. juni

-bomsa (sambo, 34år 1barn) 28juni

IGANG MED IVF:

 

 

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Maddemor,termin 03.09.10, sambo, 1 gutt 3 år bor i Arendal)

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen, både gamle slitere og nye venner her inne:)

 

Jeg har ikke vært her inne så mye den siste uken, vi hadde urne nedsettelse for mamma på tirsdag og det hadde jeg gruet meg veldig mye til:/ Så tok jeg med meg tanten hjem etterpå til kaffe, også satt vi og snakket om masse gode minner og hendelser med mamma. Så ble ikke den dagen så ille likevel.......

 

Jeg har jo vært i den situasjonen før at jeg har kommet til tidlig UL og ikke funnet hjerteaktivitet. Derfor har jeg ikke hatt de alt for store forventningen denne gangen. Vært på Ul i dag. Og der dere fikk jeg se det nydeligste synet av de alle, nemlig det lille hjerte som slo og slo og slo........og da senket jeg skuldrene litt mer, selv om jeg vet at mye fortsatt kan gå galt........skal tilbake på UL neste fredag, gynekologen lurte nemlig på om det kunne være to!!!!!!!!!! Da begynte jeg faktisk å le høyt når hun sa det.....

 

Denne gangen ble det meg og mitt, kommer sterkere tilbake i løpet av helgen når jeg har fått lest inneleggen over her:)

 

Varm klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg søke om medlemsskap....?? Blir 30 i løpet av neste uke... ik!! :)

 

Har forøvrig nettopp lest denne lange tråden med stooor iver!! Det er jaggu mye som skjer som vi damer må igjennom - på godt og vondt.

 

Jeg er forresten på IVF-karusellen.... og tida går seeeeeint..! Har hatt 1. negativt ferskforsøk og venter på fryseforsøk. Så da vet dere det :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhhhh Tirilgirl, så fantastisk!!!! Det gjorde skikkelig godt å høre, tenk hvis det er 2 da...hehehe...for en fantastisk glede!!!!! Jeg skal krysse det meste jeg har for at det skal gå bra denne gangen...

 

Så gla: Jeg krysser for deg også. Du fortjener så inderlig fritak fra tanta nå i minst 9mnd altså!!!!!!!!! Åhhhhhhm, jeg håper så skikkelig, skikkelig altså...testen i går bare mååååå være en luretest, mener nå jeg...men så til min irritasjon har jeg oppdaget at det er svært lite jeg skulle ha sagt i ganske så mange sammenhenger ;)

 

Jente_80: Velkommen!!!!!!!! Jeg har vanket litt ut og inn her, fått en liten tass og har en fra før av også. Nå er vi i gang å prøver på nr 3 :) Dette er en helt vanvittig fin tråd!!!!!!!!!! Her tror jeg vi deler det aller meste.... Håper ventetiden blir minimal for deg (dette gjelder også alle dere andre nye)

 

Bomsa: Ja, då va vi på han igjæn...hehehe...artig at vi kan følge hverandre enda en runde...hehehe...Har du fått noen reaksjoner på den grav testen? Jeg bare ler enda, syntes den storyen bare var helmax...hehehe....Vi har bestemt oss for ikke å fortelle om evt graviditet til mannen min sin bror. De forteller aldri noe til oss, så da tenkte vi at de skal få kjenne litt på hvordan det er å bli holdt utenfor ...skikkelig barnslig, men vi er litt lei av deres oppførsel, sååååå....Håper vi får full klaff med en gang!!!!

 

Anki: Jeg er imponert over pågangsmotet ditt og iveren etter å få denne lille babyen i armene dine!!!!!!!!!!1 Jeg har tro på alternativ medisin og håper virkelig at akupunkturen kan gjøre underverker for deg!!!!!

 

Ja,ja, jeg sitter på nattevakt, de siste timene er alltid så lange, men i natt har det vært ekstremt. Jeg har skikkelig vondt på øynene og lurer på om jeg er i stand til å koordinere bilen helt hjem om ett par timer. Så derfor sitter jeg her å jabber, for å holde meg våken. Strikkinga blir for søvndyssende, så jeg må gjøre noe...hehehe...kaffen her er for svak, så den har liten effekt den også :( Dette er siste helga mi på 3 uker, så har jeg 1 arb helg og 4 uker fri/ferie...liker en slik sommer...hehehe...Oj, kom på at jeg kanskje bør få tak i folat...hmmmm...ikke dumt...huff, jeg er sååååååå sløv. Der kaller disse pasientene.

 

Ha en god lørdag alle flotte damer!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei du Tussemor, testen i går var nok ingen luretest. Testen i dag var også negativ ;-(( *snufs* Synes litt synd på meg selv her nå altså... I går fikk jeg også et mindre hyggelig brev fra politiet. Fartsbot og en prikk i førerkortet. Ble tatt i fotoboks på vei hjem fra siste dk-besøk. 3600 kroner takk! Det ble en dyr tur :-( Hadde den enda bært frukter, men nei :-( Nå får vi se om vi tar flere forsøk. Det blir i hvert fall ikke før utpå høsten. En lang god sommerpause fra hormontilskudd om ikke annet, også blir det vel å prøve på gamlemåten da ;-)

 

Ha ei riktig god helg alle sammen, og velkommen til dere nye :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle velkomster.

Ja saa vanskelig som dette viser seg aa vaere blir vi jo bare fler og fler her med tiden!

Jeg skal til hysterosonografi neste uke. (Mulig det kalles vaeskescanning paa norsk...) Gruer meg saann!!! Er saa redd de skal finne noe som maa fikses paa med hysteroscopi eller noe som ikke kan fikses paa... Men samtidig haaper jeg jo de kan finne en forklaring paa ting, og en enkel loesning! Pluss at jeg maa ha smertestillende og anibiotika ettepaa...

Naa siste 2 ukene har 3 stk paa jobben blitt gravide!!! Og de sier hvertfall de ikke proevde paa det egentlig. Det er jo saa stygt aa bli saa sjalu!............. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei BarniHodet! Ikke stygt å bli litt sjalu, bare helt naturlig. Betyr jo ikke at vi ikke unner andre å bli gravide av den grunn. Har dere kun prøvd i 4 pp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja "kun" det ja :) MEN jeg jobber paa en klinikk for kunstig befruktning, og blir veldig fulgt opp hele veien, sidean vi tilfeldigvis ved en vanlig sjekk fant ut at jeg faktisk har problemer med baade hormoner, folikler og naa ogsaa men en mystisk, veldig "spottende" livmor. Og saann uten videre aa finne saa mange hinder fra starten av, faar meg ganske negativ og bekymra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Greit å få alt sjekket ordentlig da. Masse lykke til med undersøkelsen, også får vi håpe det ikke er noe alvorlig, og at det snart blir spire på dere;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fin tråd, smetter inn her jeg om det er greit:) Jeg er 33 år, har et barn fra før, men ønsker gjerne nr. 2. Prøvd noen måneder nå..ca 8-9 mnd. Med første man var det full klaff på første forsøk, så har vel egentlig ikke gått helt opp for meg at det skulle ta slik tid med nr. 2. Var vel noe heldig med første..

Nå er jeg like spent hver mnd, og like skuffet for hver gang mensen kommer. Jeg er nesten alltid regelmessig med mensen...nå er jeg 4+2 dager,,testet i dag uten hell, men har ikke fått mensen..mmm...ser det er fler som har det likt disse dager...lykke til...jeg krysser fingrene for oss alle her i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære så gla`: Utrolig synd at det ikke gikk denne gangen heller, æsj.....:(

Jeg har også pause fra hormontilskudd, alternativt og helsekost og you name it - tenker vi prøver intenst igjen fra høsten dersom det ikke sitter noen spire i løpet av sommeren... Tragisk at vi skal slite sånn altså :( Synes absolutt det er vår tur nå, vi har vært her inne altfor leeeenge!!!

Og forresten det med fartsboten, svarte deg på FB jeg, men det er ikke verdens undergang, men jeg skjønner at du synes 3600 var sure penger!! Jeg måtte ut med 10 lapper jeg, så måtte selge bilen for å ha råd til å betale boten, fy f.... så lei meg jeg var da :(

Var da fotgjenger i 5 mnd!! Grunnen til at jeg kjørte for fort den gangen var at pappa hadde fått hjerteinfarkt og mamma ringte meg og sa jeg måtte komme inn på Ullevål med en gang da han hadde hatt hjertestans, men de greide å gjenopplive ham. Det var ganske så kritisk, så nærmeste familie ble innkalt. Jeg hadde gassen i bånn for å si det sånn, var kjempestressa!! Helt utrolig at jeg da ble tatt i en vanlig rutinekontroll. Pappa`n til en venninne av meg er politisjef i ett annet fylke og han sa til meg at dersom det hadde vært en eldre politimann som hadde stoppet meg og ikke en nyutdannet "ung-kælv" , så hadde de faktisk latt meg kjøre videre med en advarsel istedet. Han sa at jeg hadde maks uflaks for å si det sånn og følte jeg selv også. Kjører egentlig aldri fort, og den ene gangen jeg gjør det så blir jeg tatt, my god... maks uflaks ja og forferdelig sure penger!!! Uansett, jeg tenker på deg og du har min fulle sympati, sender deg en varm trøsteklem jeg ;)

 

Kjære, kjære tirilgirl: Så utrolig koselig å høre fra deg og så flott at dere kunne se ett hjerte slå på tidlig UL, og tenk at det kanskje kan være TO!!!!! Åhhhh, som jeg krysser fingrene for deg!!! Blir litt vemodig og trist når jeg tenker på at jeg kunne hatt tvillinger på 9 mnd nå, gleden var dobbelt så stor og sorgen dobbelt så trist når jeg mistet 3 mnd på vei, men jeg er veldig glad på dine vegne - du fortjener lykke og medgang nå etter alt du har opplevd, snufs - feller en liten tåre for deg, hehe :)

 

Velkommen, velkommen til alle dere nye, husker ikke alle navnene, for det er jo mange nye som har kommet til - ja, dette er en kjempekoselig tråd, har vært her inne hver dag i over ett år, og hver dag på Bli gravid i over 2 år - så begynner å føle meg "gammel sliter" her inne... Får håpe det ikke varer evig :)

 

Ellers er jeg i dag på CD ?? 13 eller 14 kanskje? Har bare hatt sex 2 ganger hittil i syklusen, siste gang på mandag eller noe sånt tror jeg? Blir vel å legge inn litt aksjer i kveld også, hvis mannen orker. Han har vært oppe siden kl 04 i dag, begynte på jobb k 06, så han ser rimelig gåen ut stakkars, men fotball VM det skal han ha med seg!!!

 

Ønsker dere alle sammen en riktig, riktig god helg ;)

 

Stoooooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsken ta Så gla...kjente jeg var på nippet til å bli forbannet på dine vegne nå. Grmf,argh, æsj osv...Jeg unner deg så inderlig denne lille spira!!!!!!!! Har du prøvd hypnose???? For jeg har ett inntrykk av at du har prøvd det aller meste. Huff, du, den bota var nå irriterende. Jeg kjører konsekvent litt for fort (nesten) for da er det ikke så surt om jeg blir tatt en gang...hehehe...prøver å ikke kjøre mere enn 10 over da, såååå...og har jeg ungene med meg i bilen så vil jeg jo ikke at de skal bli potensielle fartssyndere...noe eldstemann tilsynelatende er. "Mamma kan du kjøre fort nå...ørrrnnnnn, ørnnnn...hehehehihihihihohoho" Over lykkelig da, hvis jeg ruser motoren...hehehe...

 

Meg og lille snuppis: Kjære vene, har du vært her inne i snart 2 år...tia flyr jaggu meg fort...Jeg håper sommer, sol og sang kan gjøre susen på egg og svømmere å alt som er.

 

Jeg synes det er litt rart at vi er i gang igjen, føler liksom ikke samme intensiteten som de 2 første gangene, men tror det har litt med at syklusen er like ustabil som været og mitt eget humør, så jeg vet faktisk ikke når EL er...Har dog regnet ut at den må være en eller annen gang mellom 16 og 25 juni (hvis jeg er heldig). Håper det klaffer for fullt med en gang, samtidig så er det greit om det ikke klaffer før i juli (hør på hun som tror at det bare er å bestille en baby, så sitter den...ja,ja..) Har liksom litt lyst til å kose meg med vin og litt røyk osv i sommer. Skal være sammen med en del venner i ferien og da er det jo greit å slippe all den lygingen hele tiden. Uanset, baby skal det bli...hehehe...Huff, er så trøtt at jeg knapt registrerer noe. Bare ei nattevakt igjen, så slipper dere unna alt pjatte fra meg ;) Har spurt sjefen min om å få større stilling så sant jeg ikke får meg jobb som lærer og skulle det intreffe, blir det mer penger i kassa på nr 3 og det hadde jo vært skøy (ingen planer om å fortelle hva vi pønsker på...knis)

 

Du barn i hodet: Jeg tror jeg også hadde vært voldsomt sjalu i din situasjon. Det må være så inderlig kjipt å holde på med den prøvinga i det uendelige å ikke få det til også rundt en ser man bare store struttende mager eller hører om alle som bare blir gravid med å knipse med fingerne. Bare vær sjalu du og det med god samvittighet. Du er jo knallheldig som får så bra oppfølging!!!!!!!!

 

Ja,ja, der jomer klokkene igjen.

Ha en strålende søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan jeg være med her hos dere?

 

Er 35, har prøvd siden september 08 og er nå på dobbel pergokur nr 3 (+ Metformin).

Alt ok hos både meg og mannen - uforklarlig barnløse (inntil videre).

I løpet av disse 21 månedene har jeg ikke hatt antydning til graviditet... Ikke en eneste postiv test, og ingen SA eller MA.

I starten stresset jeg ikke noe særlig med ting og lot meg ikke affisere noe særlig av at ting tok tid. Men de siste par mn har jeg vært utrolig frustrert og i perioder langt nede. Det har vel kanskje en del å gjøre med at kroppen er full i pergo... Men også det at 21 mnds prøving fullstendig uten noen positive tegn begynner å tære på kropp og sinn.

 

Har lett ME (også kjent som utmattelsessyndrom). Sier lett fordi jeg er i full jobb og blir stadig bedre etter kraftig ME for 5 år siden. Men det henger fremdeles litt i kroppen og plager meg veldig i prøvepeioden til tider. Blir noen ganger for sliten til å kose når man bør... :(

Men denne uken ksl jeg på fire dagers behandling for dette!!

Gleder meg til å få slappe av og BARE konsentrere meg om meg selv! Ingen jobb, ingen andre å ta hensyn til, ingen verdens ting. Bare meg selv og mitt eget hode. Håper det kan løsrive meg fra litt prøvestress. ;)

 

Ellers, status denne mnd:

CD 17 i dag. IKM uke 25/26

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...