Gå til innhold

NY TRÅD: "OSS OVER 30"


Litenspire *150711*høygravid

Anbefalte innlegg

Gratulerer har4barn!!! Hurra :)))

 

mrspoo - takk for kryssede fingre, satser paa at det hjelper :) Hvordan gaar det med deg - testet noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle jenter

 

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Tiden har flydd, med litt ferie, og mye jobbing, så tid på forumet har ikke blitt prioritert.

 

Forrige syklus ble helt rar. Etter å ha "saumfart" tempmålingne kom jeg fram til at jeg hadde hatt EL, og det lå ann til å bli en ny 29 dagers syklus. Den gang ei. Fikk tantebesøk hele 4 dager før forventet IKM, og endte da med en lutalfase på bare 10 dager. Det har aldri skjedd meg før- Den total sykluslengde ble på 25 dager.

 

Så viste det seg at jeg hadde EL søndag som var. Dette var helt overaskende da dette blir en sylkus på bare 23 dager (om lutalfasen denne gang blir på 14 dager som den oftest er). Heldigvis hadde vi sex søndagen, samme dag som egget slapp, så jeg bare håper at det var godt nok. Tar ingen remedier denne pp (som bidronninggel og wild yam). Følte for at kroppen kunne klare seg selv denne pp, kanskje også derfor EL ble så tidlig som den ble?

 

Nå er det 1 år siden vi startet prøvingen. Hadde jeg vist at dette året skulle by på det som er skjedd hadde jeg kanskje tenkt meg om en gang til før vi begynte å prøve på barn nr. 3. Er nå også kommet forbi der jeg hadde termin første gang. Det gikk bedre å møte den dagen en det jeg fryktet. Selv om det gikk bra denne gang gruer jeg meg til neste termindato (1. okt), da hadde jeg jo gått gravid lengre og før jeg mista, og er redd at det sitter mer i. Vel, den tid den sorg. Kan jo hende at jeg har ny spire innen da, og at det kan lette litt? Tiden vil vise..............

 

Jeg er inne i siste jobbeuke før 4 uker ferie tar til. Jeg gleder meg som en unge!!! Er sliten og lei, og trenger virkelig å fylle dagene med annet enn jobb. Håper bare at sol og varme holder seg ,-D

 

Gratulerer så masse har4barn, gleden er alltid stor når man hører om de som har fått klaff ;-D

 

Til dere som har nevnt meg i deres innlegg . Tusen takk for det ;-)

 

Dere må alle ha en delig sommer. Fingre krysses for alle dere som er gravide og for alle dere som venter på spire.

 

Stor sommerklem ;-D

 

 

Langt over IKM:

 

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- Litenspire** IKM 1.juni, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

- KineJ (samboer, 31 år, ingen barn) ca. 4. juni

 

FORVENTET IKM:

 

Glue Stick: IKM 15 juli (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... pergo og AIH denne pp)

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. IKM rundt 25 juli

- Mrspoo 34år, IKM ca 3 juli (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Trebarnsmum (gift, 37år, 3 barn), uke 26

- Anki, 38 år, ikm 08. juli (vil gjerne ha nr 3) 4SA, 2MA, 1 jente med tri18 som døde uke 15, har to gutter på 7 og 10.

- så gla': ikm ca.10. juli (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Tussemor5, ikm ca 2 juli (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Dotten ikm 7. juli (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-bomsa ikm 1. aug (sambo, 34år 1barn) 2pp

- Bringebærmamma 1SA 1MA - IKM 17. juli - nå er det 1 år siden vi begynte prøvinga (35 år, prøver på nr. 3)

 

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- Maddemor,termin 03.09.10, sambo, 1 gutt 3 år bor i Arendal)

- DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen damer!!!!!!!!

 

Her kom tanta i full mondur i går. Jeg ble skikkelig irritert for jeg skal til mamma i dag å hadde tenkt meg ett deilig luksusopphold i boblekaret hennes, men det får vist vente. Ellers var det greit nok. Da kan jeg kose meg litt i ferien. Har en liten en som er skikkelig "feeerdiiiiiiiiiiiiiiiig", så må hive meg i jobbinga igjen.

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hell & Lykke

Anti-TPO.

Jeg har også fått svar på forhøyet Anti-TPO (66)

Fastlegen mener det ikke har noen betydning...

Lurer på hvilken spesialist du kontaktet? Jeg bor i Oslo.

Takknemmelig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Litt skummelt å sette seg på gravidlista, men jeg m¨bare våge å tro på at dette kan gå bra. Så langt føles alt riktig og jeg har testet på ny med kraftig blått vidunderlig kryss.

 

Langt over IKM:

 

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- KineJ (samboer, 31 år, ingen barn) ca. 4. juni

 

FORVENTET IKM:

 

Glue Stick: IKM 15 juli (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... pergo og AIH denne pp)

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. IKM rundt 25 juli

- Mrspoo 34år, IKM ca 3 juli (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Trebarnsmum (gift, 37år, 3 barn), uke 26

- Anki, 38 år, ikm 08. juli (vil gjerne ha nr 3) 4SA, 2MA, 1 jente med tri18 som døde uke 15, har to gutter på 7 og 10.

- så gla': ikm ca.10. juli (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Tussemor5, ikm ca 2 juli (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Dotten ikm 7. juli (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-bomsa ikm 1. aug (sambo, 34år 1barn) 2pp

- Bringebærmamma 1SA 1MA - IKM 17. juli - nå er det 1 år siden vi begynte prøvinga (35 år, prøver på nr. 3)

 

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- Maddemor,termin 03.09.10, sambo, 1 gutt 3 år bor i Arendal)

- DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Litenspire** Termin 9.mars, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)Hurra!

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt)

 

Lykke og hell, det var kanskje meg du spurte om S-anti TPO?

Du skriver 66 som referanseverdi, hvis det er riktig kan jeg ikke skjønne annet enn at du er godt innen for normalverdiene??

Legen jeg går hos er dr. Omdal på Balderklinikken, dyrt men vel verdt penga.

Blir veldig spennende nå å se om medisineringen hjelper megl å holde på lille spira vår... I tillegg har jeg fått progesteronkrem.

 

Riktig deilig sommer ønskes dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra og gratulerer så masse Litenspire denne gangen vil alt gå bra og et vakkert vårbarn kommer :-D

 

Føler meg nesten som "ung og uerfaren her". Etter å ha hatt et kropp man kunne stille klokken etter i alle år har ting tulla seg til etter MA'en. Trodde her på mandag (noe overaskende) at jeg hadde hatt EL fordi jeg hadde temp.økning. Onsdagen, og i dag, hadde imidlertid temp. gått ned igjen, og i går kveld/natt begynte velkjente EL-murringer. Så går ting som det pleier å gjøre når jeg har EL-murringer er temp.økning på grunn av EL synlig i morgen tidlig. Slippes et egg i dag vil det og være mer i tråd med forventet sykluslengde, som da blir på 27 dager. Fikk langt inn aksjer i går, og blir nok litt ekstra aksjer i dag. Krysser fingre for superegg, og ekstra friske og flinke små sædceller denne gang. ,-)

 

Jeg tror at temp.økningen man og tirs var skyldig at jeg var i særs dårlig form. Både far og sønn har nylig vært febersyke, mens jeg har vært veldig kvalm og veldig trøtt. Jeg har rett og slett vært småsyk, og det har vært skyld i temp.økningen. Ble litt smålurt der ja!

 

Det regner her i dag. Det har ikke vært mye regn å spore i disse traktene de siste ukene, så tenker det er en takknemlig natur der ute. Det er meldt sol og varmt igjen til helgen. Jeg som starter ferien i morgen kl 15 er glad for det. Må bare sol og varme holde seg greit utover sommeren, og at det ikke blir slik som i fjor, med en plaskvåt juli og august!!!

 

Stor sommerklem ;-D

 

 

Langt over IKM:

 

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- Litenspire** IKM 1.juni, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

- KineJ (samboer, 31 år, ingen barn) ca. 4. juni

 

FORVENTET IKM:

 

Glue Stick: IKM 15 juli (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... pergo og AIH denne pp)

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. IKM rundt 25 juli

- Mrspoo 34år, IKM ca 3 juli (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Trebarnsmum (gift, 37år, 3 barn), uke 26

- Anki, 38 år, ikm 08. juli (vil gjerne ha nr 3) 4SA, 2MA, 1 jente med tri18 som døde uke 15, har to gutter på 7 og 10.

- så gla': ikm ca.10. juli (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Tussemor5, ikm ca 2 juli (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Dotten ikm 7. juli (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-bomsa ikm 1. aug (sambo, 34år 1barn) 2pp

- Bringebærmamma 1SA 1MA - IKM 22. juli - nå er det 1 år siden vi begynte prøvinga (35 år, prøver på nr. 3)

 

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- Maddemor,termin 03.09.10, sambo, 1 gutt 3 år bor i Arendal)

- DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langt over IKM:

 

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- KineJ (samboer, 31 år, ingen barn) ca. 4. juni

 

FORVENTET IKM:

 

Glue Stick: IKM 15 juli (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... pergo og AIH denne pp)

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. IKM rundt 25 juli

- Mrspoo 34år, IKM ca 3 juli (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Trebarnsmum (gift, 37år, 3 barn), uke 26

- Anki, 38 år, ikm 08. juli (vil gjerne ha nr 3) 4SA, 2MA, 1 jente med tri18 som døde uke 15, har to gutter på 7 og 10.

- så gla': ikm ca.10. juli (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Tussemor5, ikm ca 2 juli (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Dotten ikm 7. juli (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-bomsa ikm 1. aug (sambo, 34år 1barn) 2pp

- Bringebærmamma 1SA 1MA - IKM 22. juli - nå er det 1 år siden vi begynte prøvinga (35 år, prøver på nr. 3)

 

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- Maddemor,termin 03.09.10, sambo, 1 gutt 3 år bor i Arendal)

- DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Litenspire** Termin 9.mars, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)Hurra!

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt)

 

Prøver igjen, får helt hetta når jeg havner ut av gravidelista, føler noen jinxer meg...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei alle sammen :)

 

En liten oppdatering og livstegn fra meg...

Har nesten ikke vært her inne i det siste, bare fulgt med på tråden vår via mobil (lest meg opp på kvelden, så jeg er oppdatert her, men ikke ellers på BIM). Ellers har tiden bare stormet avgårde, tenk bare 1 dag igjen så skal vi ha 3-ukers ferie, åh, som jeg gleder meg!!!

 

Skal bare ha noen dagsturer her og der, og så skal vi til Vimmerby i sverige til ALV (Astrid Lindgrens Verden) noen dager og besøke Emil, Ronja røverdatter, Marikken, Karlson på taket og Pippi - det blir spennende for lillesnuppis :) Har også tenkt oss en tur til Langedrag og helt sikkert Bjørneparken. Neste uke har mannen og jeg 3-års bryllupsdag så nå har jeg akkurat reservert hotell (i dette øyeblikk) på Oslo Plaza neste onsdag! Mannen vet ingenting, så det blir en overraskelse. Foreldrene mine skal passe lillesnuppis og jeg skal ta med mannen ut på sightseeing i Oslo. Siden jeg er Oslo-jente (født og oppvokst og bodd der i de første 30 år av mitt liv) har jeg lyst til å vise ham litt rundt. Kanskje ta båten til Hovedøya (romantisk piknic-tur og ta m/vin osv), eller en tur til Sognsvann, besøke Operaen, obligatorisk med gåtur opp og ned Karl Johan (les shopping, hehe!!) og selvsagt Aker Brygge. Det er jo meldt knallvær og varmt, så får vi bare håpe at været holder seg!! Blir vel kino på kvelden, så tenker jeg vi er helt utslitte på kvelden, hehe :) Mannen er jo litt kjent i Oslo da, men ikke sånn som en "innfødt oslo-jente" som jeg er, hehe ;)

Gleder meg til å overraske han, hihi :)

 

Ellers går det bra med meg, litt frustrerende å aldri få den positive graviditetstesten som jeg lengter så veldig etter lenger... Husker ikke hvilken syklusdag jeg er på i dag, men tror jeg nærmer meg EL i løpet av denne helgen, så får vi se hva sommeren/høsten bringer!! Håper jo på ett lite mirakel :)

 

Gratulerer til dere som har fått positiv test, lykke til med svangerskapet!!

 

Ellers vil jeg benytte sjansen til å ønske dere en riktig, riktig god sommer!!!! Jeg kommer innom dersom jeg får gode nyheter i løpet av sommeren, ellers sees vi vel mer til høsten, da er det full pakke med utredning osv her, regner med at jeg kommer til å "henge" litt mer her inne da, følte for en liten pause nå da vi har prøvd så intenst over så lang tid. Har jo egentlig ikke tatt pause i selve prøvingen, har lagt inn mange aksjer, men tenkte det var greit med en pause her inne, man kan jo bli sprø av å tenke EL, IKM osv.

 

GOD SOMMER JENTER!!!!

 

Stooooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål til dere damer som har vært lenge i gamet og sikkert opplevd det meste ,-)

 

I går da vi hadde sex begynte jeg å blø. Mer enn jeg noen gang har gjort før, men ikke store mengder (det sluttet etter sex). Som dere sikkert skjønner er dette ikke vanlig for meg. Har begynt å blø før under sex men som regel da pga av mensen har mer eller mindre startet under samleie, eller at det har vist seg mensen ikke var helt over likevel, men dette er ikke tilfelle nå.

 

Jeg tror at det må ha vært et blodkar som kan ha ryke (eller noe sånt). Jeg regner med at jeg er midt i EL, kan dere være med på å øke blødningsrisikoen?

 

Noen med samme erfaring eller et fasitsvar på dette? Vil gjerne høre at dette kan bety at jeg er super fruktbar og at jeg sikkert kommer til å bli gravid *leeeeeeeeeeer* ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter:) Nå har jeg ikke fått oppdatert meg helt på tråden, men kan begynnemed å si gratulerer til alle nygravide:)))) Helt supert altså!

 

Bringebærmamma; jeg har hatt slik når jeg har vært veldig fruktbar under EL (jeg ble gravid alle gangene jeg hadde blodig EL-slim:) Krysse for deg!!!

 

meg og lille snuppis; godt å høre at du slapper av og har tankene dine litt andre steder enn babylagingen:)

 

Tiril; har du fått noen svar på prøvene dine? tenker veldig på deg!

 

Eva; hvordan går det med deg da?

 

Tussemor; synd det ikke ble klaff på 1. forsøk denne gangen, men nå kan du nyte sommeren med vin og det hele og så sitter nok spira raskt igjen tipper jeg:)

¨

Anki; hvordan går det med deg?

 

Og ikke minst min kjære så gla? Har dere pause en liten stund nå eller?

 

Dotten; lenge siden jeg har sett deg.....

 

Og til alle dere andre; dere er ikke glemt, jeg er bare ikke oppdatert på tråden for øyeblikket....

 

Litt om meg selv:

Her holde rjeg på å gjøre klart huset til ferieinnrykket. Ikke bare bare å¨bosette seg på det blide sørlandet når all familie kommer fra midt-norge og gjerne vil komme på besøk..... Har en grusom bekkenløsning, men skal da overleve. Det er bare det at fysio og JM har ferie ut mnd nå så jeg får ingen behandling på 4 uker....... usjameg. Så gudene vet hvordan formen blir fremover, men det får vi ta som det kommer. Har gitt beskjed til besøket om at jeg trenger hjelp til husarbeid når de er her:)

Ellers er jeg nå i min 33. uke av svangerskapet og det er tungt og varmt og alt det der, men jeg nyyyyter det:)

Bortsett fra at kroppen har blitt allemannseie da; alle; både fremmede og kjente. føler at de har all rett til å si sin hjerten mening om hvordan jeg ser ut og de fleste mener da at jeg er så svæææææææær.... Ikke alltid like gøy å høre, men jeg vet jo selv at det er stort sett mage på meg ennå da.

Sambo tar bilder av meg 1 gang i mnd for å se hvordan magen vokser og dette gjrode vi med førstemann også. Måtte derfor sammenligne litt i går med bilder tatt 32 uker på vei i begge svangerskapene og jeg har vireklig en mye større tutmage nå enn sist:) Ikke rart det gjør vondt både her og der:)

borrtsett fra det er formen fin og jeg har nesten ingen tegn på svangerskapsforgiftning denne gangen heldigvis:) (Hadde det sist)

 

Ellers så har vi endelig fått huset på plass slik ejg vil ha det og det føles utrolig godt! Det har tatt tid å få det slik jeg vil, men i går sydde jeg gardiner til den ene stua og doen så nå er alt komplett og kjelleren er shina og hagen er ship shape og huset er vasket utvendig:)

 

I morgen kommer mine foreldre og niese og skal bli en uke. Niesen min blir i 2 uker og 2 dager etter mamma og pappa har reist så kommer min bror og de 2 gutta og blir en uke tid og når de reiser kommer våre beste venner med 3 barn fra trøndelag på besøk en ukes tid....... Veldig koselig med besøk, men også litt slitsomt.... Ja ja, får ta en dag om gangen.

Utfordringen er at sambo jobber laaaaaange dager og reiser hjemmefra kl 5 om morningen og kommer hjem utpå kvelden en gang og i dag er siste dag i bhg for lillegutt for nå er det 4 ukers ferie der gitt.

 

i dag skal jeg vaske gulv og tørke støv og tømme skittentøyskurven og så skal jeg prøve å roe ned noen dager og la mamma og pappa ta seg av lillegutt mest mulig når de er her:)

 

Så nå blir jeg nok ikke mye å se her inne fremover heller, men vil bare ønske dere alle en riktig god sommer og så sees vi vel her inne igjen i august og da har jeg skikkelig nedtelling tenker jeg:)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en innsats som er blitt gjort i huset! Så flink du har vært ;-) Skulle gjerne hatt så mye på plass selv!.

 

Jeg krysser fingre for at har rett og at blødningen var et tegn på superfruktbarhet ,-D

 

Du må ha en deilig sommer, og kose deg med besøket ;-D

 

Jeg går i ferie om 3.5 timer, gleder meg som en unge........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:)

Du må ha en riktig god ferie du også!

Stoooooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen

 

Her har jeg gått ned i kjelleren og prøver å jobbe meg opp igjen, TR kom 3 dager på overtid, det var en solid nedtur, enn så mye jeg prøvde å si til meg at jeg ikke var gravid så var troen der likevel så det var tøffere enn noen gang at hun kom.

 

Jeg stiller meg spørsmålene om og om igjen om hvorfor vi ikke kan lykkes, vi har sex på de rette tidspunktene og jeg har prøvd bidronniggele og wild yam i den tro at vi skulle lykkes.

 

Så nå har jeg herved gitt opp å bli gravid på egen hånd, kommer til å prøve fortsatt men jeg er helt der at noe må være galt med en av oss, i neste uke får vi svar på hans svømmeprøve så da vet vi mer forhåpentligvis.

 

Jeg vet at 1 år ikke er lenge og at det er helt normalt å prøve så lenge og mer til, men det skulle virkelig ikke være så vanskelig for meg

 

Folk rundt spør stadig hvorfor vi ikke blir gravide, og det er så vondt, jeg skjønner ikke at folk ikke har respekt og lar være å spørre.

Jeg jobber med barn, er i et stabilt og langvarig forhold så det burde fortelle alle rundt oss at det er en grunn for at vi ikke er gravide eller har barn.

Kan hende jeg er veldig hårsår, men det sårer meg når folk spør om det.

Og jeg skjønner at alle er nysgjerrige og unner meg barn, men det er så ufattelig sårt når vi prøver å få de spørsmålene.

 

Spesielt når alle rundt meg blir gravide.

Forrige uke ble ei av mine beste venninner mor og jeg gråt av både glede og skuffelse, glede fordi jeg unner henne det så veldig, men skuffelse fordi det minner meg på at det helst skulle vært meg.

 

Dette ble en skikkelig sutre innlegg, men jeg måtte bare ha det ut og jeg vet ikke hvor andre steder jeg skal få det ut, fordi det er vanskelig å sette ord på det overfor venner og familie så derfor ble det her.

Beklager det :)

 

Og gratulerer til dere nygravide, det er dere vel unt selv om jeg er en smule bitter i dag hehe

 

Ha en fin helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp alle dere herlige kvinner her inne:)

 

Jeg er ofte og leser her inne, men nå er det en liten stund siden jeg har svart og skrevet noe. Noen har sagt det er vanskelig og huske hva som står i alle innleggende over, mitt forslag er og installere en browser til, feks Mozilla. Da kan man ha to vinduer opp samtidig, skrive i det ene og lese i det andre......

 

Kjære Anki: godt og høre fra deg igjen:) Deg tenker jeg mye på, på den historien dere har med dere i bagasjen:/ Nå er det virkelig din tur og få en frisk spire som holder ut den tiden den skal. Som du sier, dere blir jo lett gravide:) Hvordan gikk det for venninnen din som skulle føde tvillinger?? Håper du snart kommer inn her igjen med super gode nyheter, du vet jeg heier på deg:) Hvordan var turen til Bergen da? Nå er jeg litt usikker på om du har prøvet dette før, men hva med prednisolon?? Dette gjør jo noe med immunforsvaret, og mange som bruker dette har jo fått spiren til og sitte........Varm klem

 

Mrspoo: hvordan gikk det for mannen din, sto han over:) Synes han det var ok, eller var det en mindre hyggelig opplevelse.....min mann synes selve sæd prøven var grei, men når han skulle ta UL, da stakk de jo den "staven" opp der bak, det sier han at han aldri gjør igjen:) Hvordan gikk det med pusen din, håper vireklig du fikk den med deg hjem igjen. Selv avlivet jeg en pus som ble 16 år for noen år siden, og etterpå måtte pus nr. 2 avlives, hun ble hele 19 år:) Nå har jeg en som flyttet inn til oss rett fra gata og slo seg til, verdens mest bortskjemte som virkelig styrer den lille familien vår:) Akkurat nå ligger hun på verandaen i en god stol og sover.....hun snorker faktisk:) Vil du prøve CB monitor, får du gjerne min:) Si bare fra så sender jeg den til deg.......takk for hyggelig melding om at du tenker på meg:)

 

Tussemor5: jeg også elsker innleggene din om mann og barn, koser meg når jeg leser om smått og stort fra hverdagen din:) Håper ting blir bedre etterhvert, kanskje er det som du sier ok slik det er, må bare ruskes opp sånn litt inni mellom:) leser at den forhatte tr kom til deg, da blir det mer sommer kos om ikke så lenge da:) Tusen takk for at du krysser fingrene for meg:)

 

Kjære Bringebærmamma: dumt de syklusene dine er såpass ustabile og litt ute og kjører, håper ting blir bedre etterhvert:) Føler så med deg på at prøvingen har tatt såpass lang tid, vet det fører med seg mange opp- og nedturer. Ønsker deg en riktig god ferie, og håper du får slappe godt av og kost deg masse:) har ingen erfaring selv med blødning etter sex i EL perioden, men håper av hel mitt hjerte at dette er noe som er positivt for deg:) Lykke til......

 

Dotten: du er bare så flink til og skrive, husker på alle:) Så deilig med jente tur til Syden da, må dere virkelig kose dere masse:) Tusen takk for hyggelig hilsen fra deg, tar til meg alle lykke til jeg bare kan få:)

 

Kjære har4barn: Gratulerer så masse, der satt den:) Håper du får et deilig svangerskap dere du bare kan kose deg og nyte.....tenke seg til, nr. 5 på vei........

 

Litenspire: Masse gratulerer til deg også:) Vi er liksom inne i en liten stim her med positive tester:) Du og jeg er jo -69 modeller, så vi får holde sammen og følge hverandre til målstreken. jeg bruker også progesteronstøtte, gel.

 

Lilledrøm: Gratulerer så masse til deg også:) Hvordan går det med deg og hvordan er formen......

 

Glue Stick: er så spent på hvordan det går med deg etter AIH 2/7. En uke siden i dag, har du noen følelse selv eller.....litt tidlig og teste, men til uken blir det val kanskje en testefest:) Hold oss oppdatert, er utrolig spennende......håper du og mannen er litt mer samkjørte nå, på mange måter blir dette ofte oss kvinnfolkene sine prosjekter, vi tenker nok mest på det og føler fysisk på kroppen alle ting vi går igjennom.....men til slutt er det bra om det knytter oss nærmere sammen:) Lykke til, tenker på deg:)

 

Bomsa: koz deg på ferie i Tyrkia:)

 

Kjære Bumblebie: så herlig og høre fra deg, utrolig hyggelig du stikker innom tråden din:) men trist og høre at lillegutt har vært så mye syk......håper en deilig sommer gjør godt for dere alle:) koser du deg hjemme med barn og nytt hus, ikke bare bare og flytte såpass langt unna:) Men håper når du får litt mer overskudd at det ikke blir vanskelig og bygge opp nye nettverk:) Takk for hyggelig hilsen fra deg også, klem fra meg

 

Kjære meg og lille snuppis: ønsker deg en deilig og lang ferie, og ikke minst til lykke med bryllupsdagen:) Du er nå så flink til og finne på ting og gjøre med familien din:) Kom snart tilbake med verdens beste nyhet da, unner det det bare SÅ masse kjære venn:) Du som er så flink til og støtte opp rundt alle her inne, nå er det virkelig din tur snart Snuppa:) Varm sommer klem fra meg.......

 

Selv runder jeg faktisk 12 uker i dag:) Den siste uken har vært tøff, dette fordi jeg sist torsdag tok blodprøver til Duo-test, og da har dette snurret rundt i hodet døgnet rundt siden det:/ Skal til nakkefold scanning på Ullevål på tirsdag som kommer, og til kontroll på Riksen etterpå. Så da får vi vel de svarene på hvordan det står til der inne.....håper og ber om gode resultater:)

 

Ellers skal vi være hjemme i sommer, skal beise huset til mamma og ikke minst tømme det og rydde. En jobb jeg gruer meg noe fryktelig til.....sorgen etter henne er så heftig ennå, særlig med alle disse hormonene på toppen:) Men det må bare gjøres, s¨å får det bli litt snørr og tårer:)

 

Ønsker dere alle en riktig god sommer:) Varm klem fra meg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirilgirl:

Joda han gjennomførte testen, men ønsker ikke si noe mer om det, var nok ikke noe stas, men det viktigste er jo at han gjorde det :) Svar får vi etter to uker så det vil si at i løpet av neste uke burde svaret dumpe ned i postkassa vår.

Blir rent overveldet over tilbudet ditt, vil du virkelig gi den bort? da kan jeg ikke annet enn å si takk det vil jeg gjerne :)

har vurdert å skaffe en slik, men ikke kommet så langt enda :)

 

Jeg unner virkelig deg og alle andre å være gravid, og det er så herlig og se at dere som har slitt mye lengre enn meg lykkes, og det gir jo også håp for at vi også skal få det til.

I tillegg hadde du en sterk historie som rørte meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist med ikke minst, min kjære kjære Maddemor:)

 

Som tiden har gått, tenk at du er kommet så langt alt:) Ikke lenge til du ser lyset i tunnelen.....

 

Nå må du ta vare på deg selv!!!!! Siden du er så snill og tar i mot såpass mange gjester, må du ikke leke vertinne hele tiden, men si takk når de som er på besøk tilbyr seg og hjelpe til:)

 

Så deilig dere er kommet i orden, lenge til flytting igjen vel.....hehe:) Håper formen din blir bedre og en deilig lang somme uten fysio ikke knekker deg helt......

 

"Tante Tiril" stemmer og stemmer.....hehe, han er jo bare den nydeligste i verden da:) Vet ikke om du har sagt noe om det, men vil dere vite kjønnet denne gangen eller????

 

Nå er det vel ikke lenge før Katta skal i ilden eller, får sende henne en melding og ønske lykke til og si jeg tenker på henne:)

 

Mange varme klemmer fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi den bort, kan si at min mann føler veldig med din mann, skulle hilse så masse:)

 

Send meg en privat melding, så putter jeg den i posten.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg er tom for testpinner, men de bestiller jeg på nett, det er det billigste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er deilig å få unnagjort alt som har hengt over meg som en mare i månedsvis, det skal jeg innrømme!

Nå er huset gullende rent fra topp til tå, så da kan jeg med lett hjerte be besøket om å hjelpe meg med støvsugeren og svinge moppen en runde; det er jo deres dritt liksom, hi hi:)

Nå skal jeg bare prøve å slappe av fremover og gjøre så lite som mulig:)

Eneste som gjenstår nå er å vaske opp sengetøy, gulpekluter ol og handle inn en ny stellematte, litt bleier, bind, puppeting, og litt kremer og badeting til babyen:) Jeg har vasket opp og sortert alt babytøyet i guttetøy og det som kan brukes av begge kjønn og lagt de i hver sin skuff sortert på str:) ute i gangen står den flunkende nye vogna i black croc (emmaljunga mondial) og skinner mot meg og bare skriker etter å få en baby oppi seg:)

Så nå begynner det å bli litt mer virkelig at det faktisk skal skje:) Vi skal faktisk få BARN igjen:))))))))) Og det er ikke så lenge til heller; bare 8 uker og bare 4,5 uker til jeg er fødeklar...... gulp!

 

Vi vet ikke noe om kjønnet nei:) Vi valgte å ikke vite det med lanoprinsen vår og ville ikke vite denne gangen heller. Begge to er ganske sikre på at det blir en gutt av en eller annen grunn, så det skal bli veldig spennende å se:) Har jo vært på UL 8 ganger nå tror jeg, men vi kan ikke se noe tut heller da....... Synes det er gøy og litt irriterende å ikke vite vi da:)

hvis det blir en liten prinsesse, vil vi vel bli temmelig satt ut begge to og så blir det MYE shppoing av rosa, he he:)

Men sånn den første mnd har vi absolutt alt vi trenger uansett kjønn:) Må bare supplere med noen langermede bodyer siden lanoprinsen ble født tidlig i juni.

 

Huff, her ble det jammen mye om meg igjen gitt!

 

Jeg følger med på innlegg fra deg hele tiden ang duotesten, men siden du ikke har hørt noe til nå, så vil jeg nesten tro at alt er i orden, Tiril:) Krysser fingrene for dere i alle fall! Nå har det jammen meg vært mer enn nok motgang for dere og det er på tide at sola skinner litt på dere også!

 

Uten sammenligning forøvrig så hadde vi virkelig et CRAPPY år fra 2008-2009 med storsvindel av hussalg, sambo mista jobben, jeg hadde det ikke greit på jobb, prinsen mistrivdes i bhg, vi bodde i ei midlertidig rønne i 1.5 år og mistet 3 etterlengtede spirer; plutselig snudde alt i fjor høst; på 2 mnd, fikk sambo drømmejobben, vi kjøpte hus og flyttet, jeg ble gravid igjen og prinsen fikk ny bhg-plass 100 m fra ny-huset:)

 

Katta vår er like om hjørnet nå ja:) Hun har mye maserier og det modnes veldig ser det ut som. Hun var på UL her om dagen og han er stor og fin gutt nå som gjerne må komme snart. Hun er i alle fall VELDIG klar og det skjønner jeg for hun er sliten, har vondt og mannen har bare 2 uker ferie nå. Han kan visst ikke ta ut noe permisjon ifm fødsel heller......

Vi får krysse fingrene for henne og hverandre vennen!

 

Stoooor klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beundringsverdig at dere ikke vil vite kjønn, tror ikke jeg hadde klart det :) 8 uker går fort og så greit å være ferdig med alle forberedelser i god tid, så kan du bare slappe av fram mot fødselen og nyte livet :)

 

Og Tiril, jeg har sendt melding :) utrolig snilt av deg altså :)

 

Er bare kort innom nå, kommer innom senere og oppdaterer meg på siste nytt :)

 

Ha en fin sommerdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære gode Tirilgirl: Takk for kommentar. Jeg jubler over 12 fullgåtte uker!!!!! Dette bare MÅÅÅÅÅ gå bra, selv om jeg ikke kjenner deg så alt for godt, tenker jeg at den lille spira di er verdens heldigste, fordi hun el han vil få nettopp DEG til mamma....Sammen med jubelen i hjertet mitt kjenner jeg litt på sorgen din også. En gang for mange år siden kom ei lita jente (eller rettere sagt ung) for å snakke med meg på en leir vi var. Hun hadde mistet broren sin i ei tragisk ulykke, hun kom med ett vers til meg som jeg ofte tenker på og som jeg begynte å tenke så inderlig på nå når jeg leste det fantastiske innlegget ditt. Her er det:

" Det er godt å få gråte når vondt skal fordrives, få vaske det såre fra sjel og fra sinn, får så å se gjennom tårene, og gå mot de neste trinn." (sånn ca slik var det). Bare tenkte at dette kanskje kunne være godt å ta med seg i "rydde" prosessen hos din mor....

 

Dere andre, jeg skal komme sterkere tilbake, men gubben bobarderte hodet mitt så voldsomt da jeg kom hjem i dag at det rett og slett rant over. Var plutselig helt fullt, måtte be han om å ikke si mere fordi jeg datt av i svingen...hehehe...Han gjorde da ett iherdig forsøk på å planlegge uka som kommer og jeg kjente at jeg ble helt svett. Misforstå meg rett, for jeg elsker ungene mine over alt, men en HEL uke alene med dem på kveldene...TJohooooooo...følte at jeg mistet fullstendig grepet...hehehe...Det skal i denne sammenhengen sies at jeg har vært en del dager hos min mor sammen med ungene, koselig det altså, men når det KUN er mamma som er god nok til en hver tid og mamma hadde planlagt å hvile, ja, da blir man litt sliten :P Nå sover lillegull og eldstegull er på hytta, gubben holder kjeft og jeg hviler hodet litt her før han begynner på nytt...hehehehihihihi...

 

At tanta kom gjorde igrunnen ingenting bortsett fra at jeg er blitt skikkelig hurpete når jeg har PMS og at jeg bare er sur under selve mensen, synes det er noe ekkelt skit, men sånn er det nå bare en gang....Jeg håper at jeg klarer å lade hodet opp til en heidundrende kose måned sammen med gubbelure, slik at spira sitter i slutten av mnd og at jeg kan gå til legen å kreve tilrettelagt arbeidstid...knis...huff, føler meg litt slem og utspekulert...men shit au, må jo være yrkesaktiv resten av livet, så litt kos må man nå få ha...

 

Nei nå venter det litt kos snart, så skal jeg rulle bleier til ei bleiekake jeg driver å lager slik at jeg kan få den ferdig (forhåpentligvis før nurket kommer;)).

 

Ønsker dere ALLE en riktig god sommer (jeg ha kun 5 uker ferie...heheheh), søndag, ny uke osv.....

 

Jeg håper late sommerdager fører med seg alt som er godt for oss alle og ikke minst mengder av solide spirer!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt over IKM:

 

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- KineJ (samboer, 31 år, ingen barn) ca. 4. juni

 

FORVENTET IKM:

 

Glue Stick: IKM 15 juli (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... pergo og AIH denne pp)

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. IKM rundt 25 juli

- Mrspoo 34år, IKM ca 3 juli (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- Trebarnsmum (gift, 37år, 3 barn), uke 26

- så gla': ikm ca.10. juli (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Tussemor5, ikm ca 2 juli (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Dotten ikm 7. juli (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-bomsa ikm 1. aug (sambo, 34år 1barn) 2pp

- Bringebærmamma 1SA 1MA - IKM 22. juli - nå er det 1 år siden vi begynte prøvinga (35 år, prøver på nr. 3)

- Anki, 38 år, ikm 02.aug (vil gjerne ha nr 3) 4SA, 2MA, 1 jente med tri18 som døde uke 15, har to gutter på 7 og 10.

 

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- Maddemor,termin 03.09.10, sambo, 1 gutt 3 år bor i Arendal)

- DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- Tirilgirl:))) Termin januar 2011!!!!!!!!!!!!!!!1

- har4barn Termin 13.mars

- Litenspire** Termin 9.mars, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)Hurra!

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt)

 

 

 

 

Bare kort innom for å oppdatere lista. Tantebesøket kom ikke noe overraskende, siden vi har unngått å bli gravide denne mnd også. Syklusen min var noe kortere denne mnd. Kun 25 dager. Det har ikke skjedd før. Men jeg skal no teste el denne mnd også, så får vi se når den blir positiv. Skal begynne teste i morgen tenker jeg - på dag 7 - sånn i tilfelle syklusen er litt ute av normalen denne mnd også. Tenker vi prøver bli gravie denne mnd, så da blir jeg vel litt mer aktiv om et par uker.

 

Håper sommeren blir suksess for alle oss her inne. Og at vi får spirer som sitter...!!!

 

Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere noen idag, siden jeg har litt liten tid, men må bare få si til deg tirilgirl at jeg er sååååå gla på dine vegne. Tenk at du er 12 uker allerede. Skal lure meg innom her en av dagene å se om du har oppdatert duotesten. Klart dette blir bra. Gleder meg veldig på dine vegne. Så glad for at du har noe positivt i livet ditt no. Det gjør at sorgen etter mamman din blir lettere å bære. Lykke til med maling av hus, osv. Klem fra meg.

 

Maddemor: kos deg med magen, sommer, besøk og siste klargjøring før bebisen kommer. Tenk at du snart er ferdig. Syns ikke det er lenge siden du fikk positiv test jeg... Men pass på at besøket ditt ikke forlanger at du skal varte de opp. De kan varte opp deg.

 

Tussemor: lykke til m neste syklus. Måtte sommeren vise seg produktiv for oss alle. Og hurpete er vel noe vi alle kan blir når tanta nærmer seg...hihi. Stakkars familiemedlemmer av og til...! Det er godt de lærer oss å kjenne og vet når de skal trekke seg bort av og til... Og at de tar oss for det det er og ikke alltid tar oss så veldig alvorlig...

 

Meg og lille snuppis, så gla og Dotten: heier egentlig VELDIG på dere i sommer og håper virkelig at det mirakuløst vil bosette seg en spire hos dere.

 

Mrspoo: dumme tantebesøk. Vet kor det er med desse nedturer. Håper også at sommeren gir grobunn for at en spire fester seg hos deg også.

 

Skulle egentlig rukket å kommentere alle, men har ikke tid dessverre. Begynner på jobb igjen i morgen og må fyke ut å ordne noe.

 

God sommer til alle sammen, de jeg har nevnt over her og de jeg ikke har skrevet noe til...Litenspire, Gluestick, D&G, bringebærmamma, bomsa, Lilledrøm, bumblebie, Eva (deg tenker jeg MYE på og lurer på hvordan det står til med deg...) og dere jeg evt ikke har nevnt her:-)

 

Kommer tilbake straks jeg har tid:-) Klemz fra Sunnmøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare kort nevne hva gubben sa i går. Jeg lo så jeg hadde vondt langt inn i ryggmargen og nedover armene. Han var i det litt filosofiske hjørnet og klarte å fortelle at det var i disse dager de aller fleste ble gravide osv...ja,ja, sa jeg, men det er ingen fare for at vi skal bli gravid med det første sa jeg. Nei, det vet jeg for så langt som vi ligger fra hverandre med forplantningsorganene så er det ingen fare....Jupp, ler enda...fantastisk bra ord (spesielt fra min sin lille gubbe :))

 

Anki: Gøy at du er her enda. Jeg skulle virkelig gubben hadde skjønt at han burde skygge banen når frk pms slår til for fullt, men neida, tror han inntar en mr pms rolle, så da er det om å gjøre å provosere (mulig det bare er jeg som er lett antennelig dog...hehehe9. Har ett lite gull som roper fra badekaret: "mammaaaaaaaaaa hvor eeeeeeeeeeeer du..." Så, der løp jeg. Ha en god kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussemor5, blir egentlig bare i godt humør når jeg leser innleggene dine jeg...:-) Du har god ironi og tar ikke deg selv og gubben så høgtidlig. Det liker jeg veldig godt...;-) Du bor i Molde el rundt der? Var det riktig??? Bor selv et stykke fra Ålesund så vi er vel i samme fylke skulle jeg tro. Hadde vært gøy å treffe deg en gang... Stå på...:-) vi snakkes!

 

No kaller senga - jobb igjen i morgen. 14 dg ferie over. Men kun to uker jobb så har jeg litt ferie igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi..ler når jeg leser her:-) Herlig at noen er så utrolig ærlige:-))

Tussemor, du må jo gjøre enhver mann tussete;-) hi, hi..

Her er alt som det skal. Tanta kom på lørdag som forventet.Hadde det ikke vært for at jeg hadde skrevet det på lista, ville jeg ikke hatt noen aning;-P Tatt ferie fra prøvingen på ordentlig. Men, kan jo ikke ta ferie fra dere herlige jenter. Må lese litt og følge med:-))

Jeg sliter utrolig med hetetokter om dagen og tviler på at det er hormontilskuddet. Burde være ute av kroppen nå? Får ta en sjekk utpå høsten.Kanskje det er overgangsalderen.. Ellers merker jeg at humøret er på vei opp:-) Tar ikke ting så ille opp lengre. Og - det er deilig for oss alle. Teller ikke dager til el eller ikm (selv om jeg vet innerst inne når det er - sånn sirkus), men prøver å være fornøyd med hverdagen som den er og glede meg over den. Kjærsten og meg har det utrolig deilig for tiden, og det nyter vi. Kanskje vi bare skal være fornøyde med tingene som de er. Nå vurderer vi en tur til Paris neste uke for å få med oss målgangen i Tour de France. Vi er så utrolig heldige som har så mange felles interesser:-)) og gleder å glede oss sammen over i hverdagen. Kan ikke la noe ødelegge det. Er ikke dermed sagt at jeg begynner med noen form for prevensjon. Det som skjer, det skjer. Hallo - har jo så vidt fyllt 42:-) og noen sjanser får man ta:-)

Tror ikke det blir mere "aktiv" prøving for oss fremover, men jeg kan ikke gi slipp på dere herlige jenter og denne tråden. Vil følge dere, og oppdatere inni mellom. Og nå fikk jeg plutserlig teflonhjerne....Det var da noen jeg skulle gratulere...Litenspire? og har4? Grattis uansett til alle nygraverte;.) Håper flere signerer på gravidelisten i løpet av sommeren:-)

Også håper jeg alt er bra med alle dere som er graverte:-) D&G, Maddemor, Tirilsnuppa, Eva og resten av gjengen.

Til slutt en varm hilsen til alle sliterene i tråden vår. Jeg håper så inderlig at turen kommer til dere (oss) også. Klemme klemme klemme

Må til slutt bare nevne: Maddemor; Oliver er den herligste lanoungen jeg har sett:-)) prøver å huske å stemme hver dag:-) Og oppfordrer alle til å ta en tur inn på lano.no:-)) Kanskje flere som har et herlig

bidrag:-

)

Ha en kos og fruktbar sommer alle dere herlige jenter:-) Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves (jupp, klisjê...). Tror det gjelder oss alle:-)) Varm klem fra ei som kanskje ikke vil være så aktiv fremover, men som likevel vil følge dere alle *KLEMMMMMMMMMMME*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...