Gå til innhold

NY TRÅD: "OSS OVER 30"


Litenspire *150711*høygravid

Anbefalte innlegg

Tusen takk for oppmuntrende ord jenter :-)) Jeg har greid å skru ned forventingene litt, uten å være negativ. Er jo tross alt 4 dager til ikm. Fant igjen tråden våres fra okt-tider, og ser der at da kom ikke tanta før 16 dpo den perioden jeg stappet i meg alle disse hormonene. Må vel bare regne med at det kan skje denne gangen også. Er 10 dpo i dag. I natt har jeg sovet forferdelig dårlig. Lå våken tre timer midt i natten med skikkelig hodepine. Akkurat som sist jeg gikk på pergo. Da var jeg plaget med hodepine langt uti pausemnd. Håper ikke det blir sånn nå. I dag er heller ikke magen så oppblåst, og det har ikke vært noen mere kvalme. Alt virker bare helt normalt. Stille før stormen håper jeg ;-)

 

Hadde nå tenkt å kommentere litt her, men plutserlig satte teflonhjernen inn...Mørkt!

 

Vel, kanskje litt senere i dag. Litt trøtt pga underskudd med søvn i natt. Kanskje det blir en formiddagsdupp på sofaen i dag....

 

Ha en fin torsdag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg er bare så utrolig urolig idag. Må bare sutre meg litt her. Vet ikke hvor ellers. Har ingen å snakke med. Er skikkelig uvel og rar i magen. Er også trøtt og svimmel. Har også hatt litt (veldig svak) farga utflod idag. Dvs ikke helt blank som tidligere i uken. Tror ikke det går bra jeg. Der fikk jeg sagt det....!!!!!! Er liksom litt deppa uten noen spes grunn...! No er mann og barn på fotballkamp og jeg er alene hjemme. Godt å slappe av litt uten mye ståk rundt meg. Tror ikke det er meningen vi skal få flere barn...:-( Tror jeg skal kjøpe meg en hund i steden for...!!!!! Idag er jeg bare skikkelig pessimist og deppa og har ikke god tro på noe.

 

...har ikke noe oppmuntrende å si til noen idag. Sorry for sutreinnlegg, Noen daga er bare pyton - og idag er en sånn dag!!!

 

Vil no bare lykkes i å få en baby....Hvorfor skal det være så f.....vanskelig å få til???????? Vet at mange andre her inne også gjerne vil si det der!!!!! Jeg prøver å slappe av og ikke tenke på det hele tiden, men jeg studerer no papiret HVER GANG jeg er på do og analyserer innholdet. Er der noe unormalt med det jeg ser? Er der blodspor? Ser jeg syner? BLIR SPRØØØØØ!!!!! Tror jeg legger meg og står opp igjen om 8 uker....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære anki: Jeg holder fortsatt på med nitidig analyse av dopapiret etter jeg har tørket meg, så den der er helt normal kjære deg:) Og jeg kommer sikkert til å sjekke helt til babyen kommer jeg altså. Sånn blir man etter mange skuffelser dessverre.....

For å trøste deg; med førstemann hadde jeg blødninger fra 7 uker til 14 uker. Denne gangen har jeg blødd når jeg var 12 og 15 uker, men ingenting galt fordi om....... Men de gangene jeg har harr rosa, brunt eller rødt på papiret, så har gravidverdenen rast sammen for meg og jeg har gått rett inn i en pessimist-boble.... Akkurat slik du har det nå vennen. Men det TRENGER ikke å gå gale veien denne gangen fordi om sant?

Vet ikke om dette var trøsten du lette etter nå, men jeg skjønner at du er redd og pessimist og tenker andre baner (hund) osv, men du ER faktisk gravid du jenta mi! Og det vil du være helt til babyen kommer ut.

Sender deg en stoooooooooooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmen maddemor. Trengte den idag! Håper virkelig det går veien no, for no vet jeg ikke om motet mitt holdes oppe stort lenger og jeg orker ikke flere runder. Kjenner godt at psyken min er litt tynnere denne gang enn de andre gangene...! Blir laaange uker dersom denne ikke forsvinner i en SA no. Håper selvfølgelig at ukene skal bli laaange og at den ikke forsvinner i en SA.

 

Tror nok jeg må bestille meg time på sykehuset før jeg tenkte, så jeg får bekrefta hjertelyd...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen alle sammen! Det er noen igjen her enda ser jeg, dessverre. JEg har fulgt med dere hele tiden siden gutten min ble født i nov.08,men jeg har ikke skrevet så mye her inne. Ser at det er spennende tider både for anki og så gla'. Krysser fingrene for dere!!

Det er vel ikke så mange som husker meg her på denne tråden lenger, men jeg var "snart4barn?".

Er gift, 34 år og har fire barn på 1,6,8 og 10 år.

For litt over en måned siden ble det tomt for piller og apoteket var stengt. Dermed ble det noen dager uten piller, og vi har fortsatt slik. Vi er litt usikre på om vi gjør det riktige nå, men det hadde vært koselig med en siste, og et søsken i nærme alder til minstemann. Dermed har vi nå stille gått over i "fare-for-å-bli-gravidfasen":). Har akkurat fått mensen etter pilleslutt, så nå får vi se. Har sagt at vi skal være uten prev. til høsten. Hvis ingenting har skjedd til da, så dropper vi det:).

Prøver å ikke tenke så mye på det, men det kommer litt nærmere når jeg leser her inne.

Jeg tenker mye på hva folk vil si hvis vi skulle være så heldig å vente nr 5. Det plager meg en del, og er en del av grunnen til at jeg har vært litt avventende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Anki vennen! Skjønner at du ikke har det noe godt nå. Ikke rart med alt dere har vært igjennom i forhold til graviditeter. Håper så inderlig at det ikke har blitt noe mer blødning (om det var det det var), og at dette kommer til å gå veien for dere. Det er jo ikke uvanlig med litt småblødning i løpet av svangerskapet, og oftest går det bra. Håper du får en time på sykehuset raskt slik at dere kan få se et bankende hjerte hos vesle spira. Det vil nok roe deg godt vil jeg tro, selv om du fortsatt vil være bekymret fremover. Skulle tro at med alt dere har opplevd kan du få ul ganske ofte? Ikke noe godt å gå og være så redd og bekymret hele tiden. Krysser fingrene for at alt går bra snuppa. Også må du bare bruke oss her inne for alt vi er verdt *klemme*

 

Velkommen tilbake har4barn. Så koselig at du er tilbake igjen. Så da er dere i gang med femtemann :-) Håper dere lykkes snart! og helst før høsten da ;-)

 

Her har jeg testet blendahvitt igjen. 11 dpo i dag. Men, var uvel da jeg våknet i dag igjen, så da er go'følelsen tilbake he he ;-) selv om jeg innerst inne tror denne kvalmen er bivirkning på pergo. I dag har jeg vært våken fra kl 04. Utrolig kjedelig å våkne sånn grytidlig, men kanskje ikke så rart når jeg sovner tvert kl 2100 om kvelden. Jeg greier jo ikke holde meg våken lengre.

 

I morgen reiser vi på cruise igjen :-) Da blir det dårlig med oppdateringer fra denne kanten. Jeg mener det er internett tilgang ombord, så blir det en positiv test, skal jeg spandere på meg noen minutter og komme inn og oppdatere dere. Men, jeg stikker en tur innom her i morgen før vi skal reise.

 

Ha en fin fredag da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen folkens :)

 

CD 24 paa meg i dag. Var sinnsykt kvalm i gaar, men i dag er det borte saa da er det sikkert bare noe jeg har spist :( Var vel uansett for tidlig til aa foele kvalme men... Man kjenner jo ekstra godt etter da! Jeg svei og av en test i dag - *flau* - det er jo altfor tidlig... Men er innvitert paa vinkveld i kveld saa da tenkte jeg at jeg kan ta et par glass med god samvittighet... For testen var jo selvsagt blendahvit! ;)

 

Anki, haaper det gaar oppover igjen snart. Skjoenner at dette maa vaere skikkelig berg og dal bane for deg... Synes det hoeres ut som en lur ide aa bestille en legetime saa du kan faa hoert hjertelyd jeg, alt som kan hjelpe deg og berolige deg er jo bra!

 

har4barn - lykke til med "proeving" :) Haaper ikke folk sier noe hvis du faar nummer 5, det er da bare flott det!

 

God helg alle sammem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glue Stick! Godt å lese at jeg ikke er den eneste til å svi av tester alt for tidlig. Hi, hi

Krysser fingrene for at testen om ikke lenge blir positiv. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord, men idag når jeg stod opp hadde jeg startet å blø... Forbanna rotne egg sier jeg bare...!!!!!! Har blitt testa for alt mulig og alt er bra med oss begge. Ser over 17.mai om jeg ringer gyn igjen for en samtale. Kan hun spesifikt skjekke egg-kvalitetenmin? Syns det er rart jeg blir så lett gravid dersom egg og sædkvalitet er dårlig. Blir egentlig gravid bare jeg bestemmer en mnd. Men ikke noe videre vits i det når spiren bare forsvinner......:-(

 

...men fortsetter med folat i tilfelle jeg skulle ha to og det er bare en som forsvinner...(her griper vi etter alle halmstrå)....men har ikke noe særlig vondt i puppene så det er nok ingen håp!!!!

 

...no er maska på og jeg drar på jobb...blir en pyton dag!

 

Sorry, blei kun meg og mitt igjen det her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI NEI NEIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!! det vaqr da ikke dette jeg skulle komme inn å lese i dag, anki!

men har du vondt da? Synes absolutt du skal fortsette med folat og så synes jeg du skal ringe gynekologen og få målt hcg med 3 dagers mellomrom for å være sikker enten den ene eller andre veien....

Og hvis dette ikke går veien, så synes jeg du skal be om utvidede tester på kvaliteten av eggene. kanskje det er IVF som er løsningen for dere. Da kan de plukke ut de eggene med best kvalitet og spiren får større sjangs.....

Åh, jeg har ikke ord nå vennen...... sender deg en stooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor trøsteklem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, NEI, NEI, NEI, NEI, NEI, NEI!!!!!! Kjære Anki - jeg har ikke ord!!! Henger meg på det maddemor sier - tror kanskje IVF må være løsningen for dere!! Jeg har rett og slett ikke ord nå, sitter å gråter på dine vegne - livet er bare så altfor, altfor urettferdig!! Jeg er kjempelei meg på dine vegne og jeg klamrer meg til ett håp om at dette kommer til å gå bra!!! Tenker masse på deg og håper du kommer med en positiv oppdatering etterhvert!! Uff, så leit dette skal være da!!!

 

Sender deg også en kjempestoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor trøsteklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen kjære venner:)

 

Leser at dine tester er blanke kjære så gla`, men håpet er liksom ikke ute da.....noen dager igjen til 17. mai......hva slagst tester bruker du?? Spørs om vi ikke må spandere på oss en skikkelig CB test....

 

Så til deg min kjære kjære anki, hva er det jeg leser her inne.......det var nå liksom din tur føler jeg.....men som sagt, alt håp er jo ikke over, kom deg raskt å få tatt UL og få all den støtte og oppfølging du bare kan få, også er vi her for deg vennen, samme hvilken vei det går......klemmer masse på deg:)

 

Så må jeg bare dele noe veldig rart som har skjedd med meg i dag, kjære venner.....

 

IVF er helt nytt for meg, dette er første gang for oss...

 

Jeg begynte på spray 30/5, og IKM for meg var nå 10/5. Men forstår det er vanlig at tr blir forsinket når man bruker spray. Klinikken sier jeg måtte få tr innen i dag, to dager før jeg skal begynne på Gonal på søndag. Tok en g-test på mandag som var helt negativ!!!! Tok en ny i dag på morgenurin etter mange timer søvn, så på den og regnet den som negativ. Så gikk det en god stund, så på den igjen og der var det kommet en fin rosa strek, men da vet jo ikke jeg etter hvor lang tid....

 

Tok en ny, og den er det også kommet en fin rosa strek på, men ikke før nærmere 5 minutter. Så nå lurer jeg på da, sent mail til klinikken og venter på svar fra de......

 

Slipper overhodet ingen glede løs, er veldig realist når det gjelder denne prøvingen, men selvsagt begynner man og lure litt når det kommer slike positive svar. Har i dag en del murringer som likner på mens smerter, så får jo bare vente å se.....

 

Men må vel ut etterhvert og kjøpe meg en CB test tror jeg, ta den i morgen eller på søndag. Denne gangen testet jeg overhode ikke etter EL, og har ingen peiling på når den var. Men sist mens startet 10 april. Men det er nå rart da, med disse to testen med TO rosa streker på..............men understreker at jeg er veldig realist:)

 

Klem fra meg

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK, Tirilgirl :) :) :)

Hva er det jeg leser???!??!??!??!? Har stort håp og tro på at det er din tur denne gangen!!! Johooooo - jeg tør å rope ett stort lite hurra for deg!!! Og satser på at graviditetstesten blir sterkere og sterkere for hver dag som går og at spiren sitter og at den signer en 9 mnd lang leiekontrakt med magen din!!! Lykke, lykke til!!!!! Tenker masse, masse på deg!!!!!

 

Herreguuuuuud - nå dånte jeg, hehe :) :) :) Dette var gode nyheter!!!!

Ha en strålende fin helg og 17 mai feiring!!!!

 

Nå satser vi på at jeg kommer etter om ca 14 dager :)

 

Stooooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiril: Dette er jo grunnen til at man skal ha mens, evt ta graviditetstest før sprøytestart! Håpe håpe håpe på at du får beholde den lille spira!!!! Du er isåfall ikke den første som klarer det selv i forbindelse med ivf...

 

Anki: Det var jo ikke sånn det skulle gå!!

Krev å få utredning! Kan ikke din lege/gyn nok om saken så får h*n da sende deg videre! Du kan utredes i forbindelse med hab. abort og likeså kan de finne ut om eggkvalitet, sædkvalitet og kromosomfeil. Siden du har mista så mange ganger og gjerne så veldig tidlig bør det første og siste spesielt sjekkes. Gå ikke med dette alene, men få help.

 

Så gla': God tur på cruise! Krysser fingrene for positiv test på 17. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdaterin fra sengen fra en trøtt sjel:) Kjøpt tre nye tester, bruker den første i morgen tidlig så får vi se hva den viser......

 

Tenker masse på deg anki......takk for hyggelig melding fra Eva og Mfg ok lille snuppis:)

 

Natta klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirilgirl; Må jo bare få si det her inne også - det er jo bare bare helt fantastisk. Tenk at dere får det til selv når dere står midt oppe i ivf-prosjektet. To tester lyver ikke, og sprayen kan jo ikke gi positiv test. Jeg er sikker på at du får nok en positiv test når du tester i dag. Håper du kommer inn og oppdaterer før jeg reiser avgårde. Hvis ikke får jeg vel en sms ;-) Varm klem så lenge *kleeeeeeeeeemmmmmmeeee*

Jeg håper jeg kan komme etter med positiv test om et par dager jeg også. Testet negativ i dag også, men fortsatt to dager igjen til ikm. Brant av en vanlig cb i dag. Blendahvit.

 

Kjære Kjære Anki! Nei og nei vennen. Ikke igjen ;-( Denne gangen skulle det jo gå bra. Utrolig trist at spira ikke greide å klore seg fast denne gangen heller. Håper du får en skikkelig utredning som Eva nevnte her, med full testing av hva som kan være "feilen". Som flere har sagt lenger opp, kan det være at ivf er tingen. Og det er sikkert også lurt å få målt hcg for å være sikker på hvilken vei det går. Utrolig trist hvis du mister igjen Anki. Kan ikke annet enn å sende deg en lang varm klem.

 

Da må dere ha en riktig så god helg alle sammen. Snart pakker jeg kofferten og blir borte noen dager. Skal bli deilig. Bare kooooose oss. Også håper jeg selvfølgelig på en heidundrandes feiring 17. mai ;-) i dobbel forstand ja ;-))

Riktig god 17. mai alle sammen.

 

klem klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går så utrolig sakte, så må slå ihjel litt tid her..Ingen våkne ennå? I desperasjon har jeg greid å svi av to tester til i dag. Jeg greide nesten å "stirre" frem en strek. Ha, ha ;-) Galskap!!!!!

Jeg har de siste tre dagene hatt veeeldig mye utflod (hvit), er det et tegn? Tror ikke jeg pleier å ha det...Har også noen ganger kjent ligamentsmerter når jeg reiser meg brått (derfor prøver jeg å unngå det), men når jeg prøver å reise meg brått for å kjenne etter om det gjør vondt - ja, da gjør det ikke vondt. Tror jeg må skifte nick....så gla' - blir snart gal ;-P Hatt litt murringer på morgenen i dag (ikke mye). Håper ikke det er tanta som er på vei. Føler meg usannsynlig opplagt. Trettheten har forsvunnet som dugg for solen. Sto opp 0430 i dag. I går sto jeg opp 0330. Men, blir tidlig kvelden også da....Tror det er denne spenningen med testing som gjør at jeg ikke får sove lenger, også er det denne doflyingen om natta... Hvor mange timer bør en "samle opp" urin før test tro? I natt ble det faktisk hele 5 timer. Skulle tro det holdt. De siste nettene har jeg også måtte drikke. Våknet i dag og var skikkelig tørst. Følte meg nesten fyllesyk. Fy hva mosell light kan gjøre med en ;-)

 

Jepp...Litt svada fra meg på morgenkvisten.

 

Tirilgirl; hvordan går det snuppa? Testet igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gla`: Kos deg masse på cruise!!! Og lykke til med testingen, synes det virker lovende med symptomene dine da og glem de negative testene du har fått til nå, håpet er ikke ute ennå :)

 

Tirilgirl: Jeg er såååååååå speeeeeeeeent!!!!!! Kom inn og oppdater oss da ;)

 

Stooooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Meg og lille snuppis. Skal bare kooose oss :-)) Jepp, de negative testene er "glemt", og kastet. 17. mai er Dagen med stor D. Klamrer meg til håpet ja;-))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen damer:)

 

En liten oppdatering fra meg, fra Drammen i litt lett regn og overskyet vær:)

 

Sto opp i dag tidlig og tisset i min kopp, satt den til side og gikk og la meg igjen. Sto opp nå kl. 1000 og tok en test, den ble veldig positiv:) Tok da også en CB digital, og jammen står det ikke Gravid:))))))))))))))))))

 

Men jenter, vi som har hengt her inne en stund, vet jo egentlig alt for mye, mer enn hva som er best for oss også. Lå på sengen og snakket lenge med min mann (han var litt stolt han, siden det er hans svømmere som har blitt dårliger med årene) Kommer til å ta det helt med ro inntil videre, ta en hCG blodprøve på mandag/tirsdag og en ny på fredag igjen. Vil jo helst se et bankende hjerte før jeg tørr håpe for mye......også ta det videre derfra:)

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirilgirl: Jeg håper virkelig alle her inne kan rope Gratulerer til deg i løpet av helgen!! Dette er jo kjempespennende!!!

Så gla' : God tur, og lykke til med videre testing.

Anki: Krysser fortsatt fingrene for deg jeg, da, at spiren fortsatt sitter, selv om kroppen din prøver å skremme deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære, kjære Tirilgirl!!! Gratulerer sååå mye!!! Dette var vel fortjent :)

Er så utrolig glad på dine vegne!! Senk skuldrene nå, ta godt vare på deg selv og kos deg og nyt graviditeten nå, både med og uten symptomer!!! Så krysser vi fingrene for at jeg kommer etter med en positiv test om en 14 dagers tid!

 

Akkurat nå har jeg gått og lagt meg igjen så ligger i sengen og prøver å slappe av... Har så utrolig vondt i magen i dag, og endelig nærmer el-testen seg positiv!!! Får vel en syklus på rundt 32-33 dager denne gangen! Fikk lagt inn litt aksjer i går, så krysser alt jeg har nå for at jeg kommer etter inn på 1.tri om en 14-dagers tid!! Ha en strålende fin dag og flott 17-mai feiring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

 

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. IKM rundt 28 mai!! Pausemåned etter trippel pergokur...

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- Litenspire** IKM 1.juni, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

- Kira (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder) IKM 19 mai

- Mrspoo 34år, IKM ca 4 juni (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- så gla': ikm ca.17.mai (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM 19 mai (32 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07...)

- Dotten ikm 14. mai (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Bringebærmamma 1SA 1MA IKM ca 25. mai om EL kommer som forventet. (35 år, prøver på nr. 3)

 

 

IGANG MED IVF:

- Tirilgirl:) håper mange fine egg på UL 25/5.

 

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Maddemor,termin 03.09.10, sambo, 1 gutt 3 år bor i Arendal)

- Eva76: termin 3. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Anki: termin 15.jan -11, gift, to gutter 10 og 7...an here we go again...

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt)

 

Så utrolig trist å lese at du er i ferd med å miste Anki :(((

Jeg ville gjort som andre sier, bedt om full utredning.

 

Gratulerer så mye til Tirilgirl, det var på tide at du også lyktes! :)

 

Krysser fingrene for deg Så gla`, håper du bare har testet for tidlig :)

Og god tur på cruise, noen som har det :)

 

Er lenge siden jeg har oppdatert her inne, jeg er litt sløv på det i ukedagene, er så mye annet som skal gjøres og så er jeg lat og sliten etter jobb og trening :P

Skjer ikke så veldig mye her, jeg har nå glemt å ta bidronninggele, vurderte å begynne nå, men det har vel ingen hensikt? skal vel etter planen ha EL om en ukes tid

 

Hva er planene for 17 mai jenter?

Her blir det rolig, ser dem melder regn på 17 mai så da blir det vel å se toget fra sofaen, kongeparet kommer til nabolaget på ettermiddagen så mulig jeg stikker bort og titter da :)

 

Dere får uansett ha en super lørdag og helg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...