Gå til innhold

NY TRÅD: "OSS OVER 30"


Litenspire *150711*høygravid

Anbefalte innlegg

Må bare gratulere deg her inne også Tiril:)))) dette var bare de mest fantastiske nyheter på lange tider!!!!!!!!!!!!

Fortsatt lykke til og så oppdaterer du vel underveis om hvordan det går med hcg-prøvene osv?

 

Så gla; åååååh, jeg er sikker på at magefølelsen min er rett denne gangen og at du også er gravid nå!!!!!!! Gleder meg til oppdatering på nye tester og masse masse god tur på deilig cruise:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER Tiril!! Dette er jo helt fantastisk. Masse lykke til :)

 

Haaper alt gaar bra med deg anki... Vi tenker paa deg.

 

Lykke til med testing i morgen Så gla!! Og kos deg paa cruise.

 

Ikke noe nytt her. 3 dager til IKM i dag og jeg har bestemt meg for aa IKKE teste foer etter IKM. Pleier i grunn ikke gjoere det heller, med mindre jeg skal noe spesielt, saa det skal vel gaa bra.

 

Nei hjelp, naa husket jeg at det er jo 17 mai i morgen! Hmmmm. Da tar jeg kanskje en test for aa hjelpe meg aa avgjoere om jeg kan kose meg med et lite glass vin...

 

Ha en fin 17 mai alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9,5 timer på jobb er nok i slengen... *puh*

 

Gratulerer Tiril! Undrenes tid er ikke forbi vet du :-)

 

17. mai ja... Jobber da og jeg, men koselig dag å jobbe på da. Mye fint kledd og godt fornøyde folk og masse å gjøre så tida går fort.

 

Nå har jeg inntatt godstolen og har tenkt å beholde den resten av kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer:)

 

Må bare si til dere alle som har sendt så hyggelige meldinger til meg, tusen tusen hjertelig takk:)

 

Tusen takk til har4bar, og hjertelig velkommen inn hit igjen:) Håper ikke oppholdet dit blir så lenge her inne da.....hehe

 

Tenker så masse masse på deg kjære anki, og lurer så på hvordan det går med deg.......kan ikke annet enn og sende deg mange varme klemmer:)

 

MIn egen kjære kjære Meg og lille snuppis:) Tusen takk kjære deg for hyggelige meldinger fra deg, men nå må bare du se og komme etter vennen min. Vet du er glad på mine vegne, men det er lov for deg å bli litt trist også nå som dere har slitt så lenge som dere har. Men tror litt på det og ikke ha sex for ofte, prøve med hver 3 til 5 dag, særlig siden mannen din ikke har tatt noen prøve. Så går det jo ann og prøve ut den metoden iallfall en mnd.........masse masse lykke til min venn:)

 

Tusen takk til deg også Eva76:) Synes nå i etter kant at det er litt rart

at det ikke står i papirene fra klinikken at man skal ta en prøve mellom spray og videre medisiner ved IVF.

 

Tusen takk til deg også så gla`, og min store drøm er at du kommer etter om ikke for lenge. Kanskje vi "gamlingene" skal få det til.....hehe-og håper du koser deg masse på tur og slapper godt av:)

 

Tusen takk til deg også mrspoo:) Har du fått alt på plass......

 

Takk for hilsen KineJ:) Setter stor pris på det:)

 

Kjære kjære Maddemor, utrolig hyggelig at du stikker innom oss gamle kjente:) Og tusen takk for hyggelig melding:) Du må fortsette og komme inne og holde oss oppdatert fremover:) Varm klem fra meg:)

 

Tusen takk til deg også Glus Stick:) Du må holde oss oppdatert på testingen, masse masse lykke til fra meg:)

 

Klem fra meg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiril: Jeg tror klinikkene ikke er konsekvente seg imellom på hva de "krever" men noen skriver at du skal ta G-test (det sto det hos meg) og noen sier ta kontakt om du ikke har fått mens før sprøytestart. Det er muligens det du har fått beskjed om? Begge deler kan avsløre spontan graviditet :-)

 

Håper du greier å kose deg med graviditeten og ikke bare tenker på alt som kan gå galt. Jeg vet det er vanskelig, men overalt jeg leser står det at positive tanker er viktig. Det er fantastisk det som skjer inni oss de første ukene av graviditeten. Les og bli forundret/overveldet du også(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Joda, det var det det sto, skulle ta kontakt om jeg ikke hadde fått mens innen 10/5. Gjorde det, fikk da svar tilbake at jeg måtte ha fått den før den 14/5, den måtte komme før oppstart av Gonal 16/5. Så da fikk jeg jo den beskjeden jeg skulle......hehe-så nå har jeg Gonal liggende i kjøleskapet, en pakke koster vel over 3000,-

 

Skal følge det du sier, men kjenner vel det har ikke gått opp for meg ennå og tørr liksom ikke tro det. Skal ta hCG på tirsdag og snakke med en gynekolog håper jeg:) Så får vi bare ta det videre derfra.....

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet på rugedag 12, dvs 14 dager etter uttak og befruktning. Likevel ventet jeg nesten en uke før jeg torde å fortelle det på ivf-forumet jeg holdt til på. torde ikke håpe før jeg var ferdig med progesteronstøtten og at det gikk bra uten.

Jeg har ikke målt hcg, men det kan jo være lurt for å få bekreftelse om det er det du trenger.

Får du videre støtte? Medisiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette kom jo så brått på at jeg har ingen medisiner jeg tar nå. Derfor må jeg komme meg til en gynekolog på tirsdag føler jeg.

 

Men jeg tar jo mine blodfortynnende da, og håper det skal greie seg. Akkurat nå er det dumt med fridag i morgen.....hehe

 

Hvor mange uker er du på vei nå da??? Jeg fikk jo aldri begynt på Gonal, bare spray så håper ikke det vil virke inn på noe av dette, men som du forstår svirrer det mange rare tanker rundt i hodet mitt:)))

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayen skal ikke ha noe å si, er født mange friske barn etter spraybruk. Hva er du lovt oppfølging med? Trenger du noe foruten blodfortynnende?

 

Jeg er 12 uker i morgen. Og nå tror jeg det blir natta. Skal jo snart opp og på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter.. Er innom en lynkjapp tur i alt stresset her. Ikke hatt tid til å tenke på hverken eggløsning, IKM eller babylaging denne PP, men siden formen ble skikkelig dårlig for ett par dager siden, og det ble umulig å sove ordentlig om nettene, så tok jeg en test i morges. Til min overraskelse var den klar og tydlig positiv. Tok til og med en digitaltest på neste dotur, og den sa "gravid 1-2 uker".

Så det ble litt av en 17. mai morgen..

Tør ikke tro på at den blir sittende denne gangen heller, men håper, siden testen var så sterk og fin...

 

Masse klemmer til alle her, beklager det store fraværet og korte innlegg. :(

 

Ha en fin 17. mai. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter spent her denne mnd jeg også.

Har forventet IKM ca 28. Mai.

Utrolig spennende dette. Håper som alle de andre her inne at jeg ikke vil vente så mye lengre,, Er slitsomt å vente.

Syns jeg begynner å bli gammel liksom her, men klart mange som er eldre også,, venter bare såå inderlig..:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Kira:) Utrolige hyggelige nyheter du kommer og servere, også på selv nasjonaldagen:)

 

Kjære Lilledrøm, du er jo bare en ung kvinne du da.......selv er jeg -69 modell:) Bor også i Buskerud, Drammen:)

 

Gratulerer med dagen til alle dere nydelige og skjønne kvinner her inne:)

 

Varm kelm fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Kira gratulere så mye ;-D Det varmer hver gang man hører om graviditet hos dem som har prøvd en stund. Jippi for deg ,-)

 

Jeg venter i spenning på om temp har økt i morgen tidlig. Fikk ELsmerter søndag ettermiddag/kveld. Har tidligere sett at om selve eggløsningen skjer sent/natt viser ikke EL som temp.økning før 1,5 døgn etterpå. Om EL skjedde i går har jeg denne gang hatt en sykluslengde på 29 dager. Det har aldri skjedd meg før!! Jeg har alltid hatt forholdsvis korte sykluser, etter siste fødsel har syklusene vært på 24-25 dager.

 

Er derfor ikke sikker på om det faktisk ble "lagt ett egg" eller om det bare var murringer fordi kroppen prøvde på å "legge ett egg"? Det er nå litt spennende! Jeg har bekymret meg litt for at kroppen ikke klarte å få EL denne gangen, så jeg håper inderlig på temp.økning i morgen!

 

Har ellers hatt en fin og koselig 17. mai. ;-D

 

Gratulere med dagen, og håper at alle dere damer har kost dere i dag, klem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye til deg Kira, det må ha vært tidenes beste 17 mai feiring på deg i dag :)

 

Selv har jeg type EL smerter, eller mensmurringer, veldig spesielt med tanke på at TR kom på besøk forrige fredag så er på dag 11 i dag, så det kan umulig stemme.

Har faktisk bestemt meg for å prøve uten EL tester denne måned, se om det hjelper på å slappe av og ikke jage så veldig etter eggløsningen.

 

Forøvrig hatt en trivelig dag, vært i byen og vandret rundt i slottsparken og sett på kongeparet så prøvde jeg å få med meg da kongeparet var på besøk i nabolaget, men kom for seint, tror det må være første gang i historien jeg opplever at celebre gjester ankommer for tidlig hehe

 

Håper dere også har hatt en fin dag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer saa mye Kira, hurra!!! Satser alt paa at dette skal gaa bra :)

 

Selv er jeg i daarlig humoer... Tanta kom i dag. Begynte aa spotte i gaar paa 17 mai og naar jeg vaaknet naa var det i gang. Forrige mnd kom hun paa bursdagen min og naa paa 17 mai! Er skikkelig lei, og for forste gang foeler jeg meg helt motloes... Begynte aa graate naar jeg skjonte det virkelig var tanta som kom, skjoenner liksom ikke hva vi kan gjoere annerledes...

 

Vel, jeg faar "montere" opp CB fertilitetsmonitoren min da, som jeg har kjopt inn og hadde haapet jeg ikke fikk bruk for.. Skal og kontakte gyn i dag som var avtalen dersom det ikke gikk denne pp heller. Haaper hun kan finne paa noe lurt for oss :)

 

Haaper alle har det bra, lykke til i dag Tiril!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempmåling i morges viste at temp. hadde økt, hurra. Da ble det lagt et lite egg denne pp alikevel, det hadde jeg ikke trodd. EL var 16. mai, samme dag som yngstemann er født. Krysser fingre for at det er et godt tegn *ler*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med EL bringebærmamma:) Håper den sitter der den skal denne gangen......

 

Kjære Anki, tenker masse på deg og lurer så på hvordan det går med deg.....

 

Selv har jeg vært og tatt noen blodprøver i dag, hCG og progesteron. Kunne vente på hCG, men selvsagt hadde apparatet brutt sammen og måtte ha service, så jeg fikk ikke noe svar. Stikker innom laben før jeg går på nattvakt i kveld:) Tok en ny g-test akkurat nå, og den ble veldig fort positiv så håper det er et godt tegn:)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

Veldig lenge siden sist. Jeg er nå nøyaktig 34 uker på vei og 4 dager til offisielt høygravid! Jeg begynner å bli klar for å få ungen ut, samtidig som jeg gruer mye mer til fødselen denne gangen. Kanskje fordi jeg vet hva jeg går til! Jobber fremdeles 100 % og har 3 uker igjen, må inrømme at jeg gleder meg veldig til jobbeslutt denne gangen. Behovet for å slappe av er mye større når man har en liten sprett hjemme. Har ennå ikke fått vasket og sortert ut babytøy. Har utrolig mye kynnere, mye mer enn sist gang, men det er kanskje vanlig. Kan så vidt bevege meg uten at magen strammer seg og i går natt kom kynnerne på rekke og rad mens jeg prøvde å sove??!

 

Ble kjempeglad da jeg leste at Tirilgirl er gravid! Masse gratulerer.

Eva 76, gratulerer til deg og! Her er det bare å følge opp med positiv tenking. Dette går bra!

 

Anki, tøft å lese at du kanskje har mistet igjen. Jeg håper dere kan få noen svar på hvorfor dette skjer. Lykke til.

 

Til alle dere andre; lykke til med testing :)

 

Ha en fin dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Har ikke orket være her inne siste uken. Er bare så lei den drittkroppen min og alle dei rotne egga mine. Kjenner at jeg er ganske bitter, og det må jeg bare jobbe meg gjennom...!!!!! Er fryktelig sta av natur, og vil så gjerne ha en liten en til, at jeg greier ikke legge denne babydrømmen på hylla. Samme hvor mye kroppen og fornuften sier at nok er nok...

 

Denne gang var det egentlig over før det begynte. Det var nok et egg som ble befruktet men som ikke greide å feste seg. Hadde jeg ikke prøvd bli gravid og var hekta på ikmdager, hadde jeg bare tatt dette som en forsinket mens.

 

Hva vi gjør videre no vet jeg ikke. Når det næremer seg neste helg og EL tenker jeg at jeg vil prøve igjen, men tiden får vise. Mannen begynner bli lei også.

 

Tirilgirl: så utrolig gøy. Dette var overraskende. Du trengte en sånn opptur no. Er veldig glad på dine vegne. Klemme masse til deg.

 

Kommer til å følge med dere fremover og sikkert kommentere litt av og til, men vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være. Det spørs hva vi finner ut at vi skal gjøre. Men er no litt bimavhengig da og dere er no blitt noen gode venner etter hvert.

 

Er veldig spent på å høre fra så gla!!!! Håpe det er gode nyheter du kommer med:-))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

 

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. IKM rundt 28 mai!! Pausemåned etter trippel pergokur...

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- Litenspire** IKM 1.juni, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

- Kira (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder) IKM 19 mai

- Mrspoo 34år, IKM ca 4 juni (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- så gla': ikm ca.17.mai (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM 19 mai (32 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07...)

- Dotten ikm 14. mai (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Bringebærmamma 1SA 1MA IKM ca 25. mai om EL kommer som forventet. (35 år, prøver på nr. 3)

-Anki, ikm ca 11.06. (vil gjerne ha nr 3)

 

IGANG MED IVF:

- Tirilgirl:) håper mange fine egg på UL 25/5.

 

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Maddemor,termin 03.09.10, sambo, 1 gutt 3 år bor i Arendal)

- Eva76: termin 3. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Tenkte meg det kjære anki at du trengte noen dager for deg selv, men det gjør ingenting vi har jo tenkt på deg for det:) Utrolig synd det skulle gå den veien for deg, men er du så sta som du sier kommer du nok snart inn her igjen med ny utredning og klar for fight:) Hyggelig hvis du stikker innom sånn i ny og ne og hilser på:)

 

Selv tok jeg hCG og progesteron prøve i går, hCG var på 535 og den andre på 60,7. Hadde nok sen EL fordi jeg gikk på spray så tror jeg er sånn rundt 4+5 i dag. var på nattvakt i natt med veldig mye luft i maven.....hehe, kom hjem og sov en time før jeg var hos gynekolog. Han kunne se en tidlig graviditet, så det er bare og krysse fingrene:) Ble enig med han om og bruke litt progesteron støtte, skal derfor sette en slik vaginalgel i kveld......

 

Er ellers i god form, litt ømme bryster, kjenner litt ligamentsmerter når jeg snur meg brått i sengen, men alt dette er jo så hjertelig velkomment:) Tok en CB digital med ukeindikator i ettermiddag, der står det Gravid 2-3 uker:) Nå har jeg vale snart svidd av 10 tester tror jeg......uff:)

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

 

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. IKM rundt 28 mai!! Pausemåned etter trippel pergokur...

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- Litenspire** IKM 1.juni, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

- Kira (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder) IKM 19 mai

- Mrspoo 34år, IKM ca 4 juni (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- så gla': ikm ca.17.mai (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM 15 juni (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07...)

- Dotten ikm 14. mai (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Bringebærmamma 1SA 1MA IKM ca 25. mai om EL kommer som forventet. (35 år, prøver på nr. 3)

-Anki, ikm ca 11.06. (vil gjerne ha nr 3)

 

IGANG MED IVF:

- Tirilgirl:) håper mange fine egg på UL 25/5.

 

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Maddemor,termin 03.09.10, sambo, 1 gutt 3 år bor i Arendal)

- Eva76: termin 3. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt)

 

Saa bra Tiril! :) Du skal se dette gaar vegen!

 

Anki, saa trist at du mistet igjen... Skjoenner godt du trenger en liten pause. Jeg haaper det ordner seg for deg og dere snart og at dere faar onsket om nr. 3 oppfyllt!

 

Jeg er og veldig spent paa hvordan det gaar med Så gla! Haaper hun har testet positivt paa cruise :)

 

Intet nytt aa rapportere her... Tanta er jo paa besok saa lite som skjer. Har tatt i bruk CB monitoren og skal til gyn igjen neste uke for aa diskutere hva som skjer videre. Hun sa bare paa tlf at vi kan naa vurdere mer "aggressive" strategier. Hva enn det betyr... Hun sa og at det var opp til oss om jeg kom alene eller tok med meg mannen. Hva tror dere om det? Dere som har hatt samtaler med gyn ang utredning, har dere hatt med mannen? Jeg tenker at det er jo fint for ham aa vaere med og, aa skjoenne litt mer av hva som foregaar og hva som evt skjer videre.. Men det er jo min kropp som maa gjennom noe behandling regner jeg med, saa saann sett er det jo ikke nodvendig at han er der men... Noen som har erfaringer aa dele?

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

 

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. IKM rundt 28 mai!! Pausemåned etter trippel pergokur...

- Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- Litenspire** IKM 1.juni, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

- Kira (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder) IKM 19 mai

- Mrspoo 34år, IKM ca 4 juni (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- så gla': ikm ca.17.mai (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM 15 juni (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07...)

- Dotten ikm 14. mai (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Bringebærmamma 1SA 1MA IKM ca 25. mai om EL kommer som forventet. (35 år, prøver på nr. 3)

-Anki, ikm ca 11.06. (vil gjerne ha nr 3)

- KineJ (samboer, 31 år, ingen barn) ca. 4. juni

 

IGANG MED IVF:

- Tirilgirl:) håper mange fine egg på UL 25/5.

 

 

GRAVIDE:

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- DOLCE: termin 16.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

- EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

- Maddemor,termin 03.09.10, sambo, 1 gutt 3 år bor i Arendal)

- Eva76: termin 3. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Bumblebie (fått gutt)

 

 

 

Hei jenter!

 

Måtte innom her og lese litt hvordan det går med dere!

Her er det vel eggløsning om en dag eller to, så det har blitt en del fokus på hopping i høyet. Litt sært egentlig, men må jo innrømme at det er gøy også! Har jobbet hjemme de siste dagene, så da er det enkelt med en "lunsjpause" innimellom!

 

Lykke til, alle sammen!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Da er jeg tilbake. Det ble desverre negativ test på mandag, og tanta kom på tirsdag :-( Sitter nå og vurderer om vi skal prøve AIH allerede neste periode, eller om vi kanskje skal ta en pausemnd fra hormonene. Jeg er bare så sliten... Tror nok helst det blir en liten pause.

Turen ble ikke helt som forventet heller. Datteren min fikk det berømte noroviruset morgenen 17. mai. Hun ble isolert på lugaren 24 timer, men har nesten ikke vært ute av lugaren siden. Sluttet jo å kaste opp samme dag, men hun har hatt mye vondt i magen og ikke orket å spise noe særlig før i dag. Så, da ble det jo mye lugaren for min del også. Hun ville jo ha mamman sin der når magen kranglet.

Har ikke lest de siste innleggene ennå. Kommer sterkere tilbake om ikke lenge.

Ha en fin dag alle sammen!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag jenter!

 

Innom en tur mellom fysioterapi og jobb.

Her inne skjer det stadig noe, ikke bare hyggelige ting..

 

Kjære Anki, jeg blir helt matt av alle dine prøvelser, skjønner godt at du blir lei og motløs. Det er litt uforståelig det hele.

Har du sjekket stoffskifteverdiene dine? Latente stoffskifteverdier som gir seg utslag i forhøyet S-anti TPO men med andre verdier som er normale til lett forhøyet. Har lest mye om dette ift graviditet i det siste, allmennleger har lite kunnskap om dette, utenlandske undersøkelser viser at dette er svært viktig for et vellykket svangerskap og kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Lett å utrede og lett å behandle, verdt et forsøk.

 

Tirilgirl - så fantastisk, gratulerer, glad på dine vegne, flott at hcg og UL viser at alt ser bra ut. Blir noen spennende uker fremover, måtte de neste ukene gå fort og greit for deg.

 

Gratulerer til deg også Kira, håper alt står bra til.

 

Bringebærmamma er vel så smått i gang med symptomjakten? Bra at syklusen din ser ut til å være igang igjen. Har du fått bestemt deg mtp jobbskifte osv?

 

Meg og lille snuppis hvordan går det med deg?

 

Maddemor, hvordan går det med deg og arbeidgiveren, får du ordnet opp uten alt for mye styr?

 

Og Så gla vi er jo alle så spente på deg, du hadde jo lovende symptomer når du dro på tur. Jeg håper du ikke har kommet hjem enda, og at det er grunnen til at du ikke er innom og forteller gode nyheter...

Vi håper fortsatt!

 

Alle dere andre håper alt går bra der dere er, ventetid på et eller annet...

 

Fortsatt god torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...