Gå til innhold

Lillemor/LEB/Bjølsen/Egget


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Å..det var dumt da..men, er vel mest de som har risikosvangerskap og andre spesielle tilfeller som blir prioritert der.. Ullevaal får du helt sikkert plass på :)

 

Leiligheten var veldig fin, og jeg hååper utleier velger oss!! Men, hun vet vi er på boligjakt..og vil helst ha langtidsleie..så det spørs.. Hun sa at hun skulle bestemme seg i helgen.. Var oss der, og to innvandrerfamilier med "inntekt" fra nav..så vi ligger godt an i forhold til det.. Men, kan jo hende hun velger å ha en ny visning istedet.. Vi får se.. Krysser alt vi kan og håper på denne!! Nå er det vår tur!! ;-)

 

Ikveld er sambo på julebord..så jeg har nettopp spist noe så kjedelig som lunsjkaker og brød til middag.. Nå skal jeg finne fram godis, brus, strikketøyet og fjernkontrollen..så pakke meg inn i ullpleddet på sofaen.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann på en mandag!!

 

Ja, da var tanta kommet hit igjen. Hadde jo ikke trudd noe annet egentlig, men dere vet jo, halmstråene.. :)

Ellers har vi fått gitt fra oss leiligheten i helgen, vekk, vekk, vekk!!! Så nå kan vi konse om den vi bor i. Digg! Maling står på planen i ettermiddag. Må bli ferdige med soverommet snart. Nå ligger klær eksplodert ut over hele gjesterommet, i esker, kofferter, i gangen, på badet, litt i stua. Og jeg har ingenting å ha på meg. :) God mandag til dere herlige damene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, herlig med flyttekaos Bjølsen...vi er snart på samme stadie da... Vi har nemlig fått leid en leilighet på Strømmen!!!! =D Endeliiiig!!! Jeg fikk den gode nyheten istad!! Det er en splitter ny leilighet, så alt er ikke helt på plass der enda...og vi kommer nok til å bo i et kaos den første tiden... Men, jeg er bare lykkelig for at vi har funnet en så fin leilighet og at vi er et skritt videre. Nå gjenstår det bare å pakke seg ut herfra, hvor vi bor nå... :)

 

Så dumt at tanta kom... Ikke noe man får gjort med det... Men, nyt tiden fremover i nytt hjem, og kos dere masse i halmen i jula ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter! hvordan går det med dere? Bjølsen, kjipt at det ikke skjer noe! men plutselig sitter du der med stor mage du også, skal du se. og så er hele ventetiden glemt (heldigvis!!!!!)

 

Leb, vet du om det er gutt eller jente? nei, det er kanskje litt for tidlig det, eller?

 

Egget, håper dere finner et sted å bo snart!!!!

 

Her går det i soving og amming og bleieskift om hverandre i et salig kaos. Det er sååå stas med bittelillemor altså, vi storkoser oss! hun er ganske flink til å sove om natten (bank i bordet, håper det fortsetter), så jeg er etter forholdene ganske uthvillt tror jeg. og litt lite søvn gjør liksom ingenting, man holder ut utrolig mye egentlig. Nå er det visst puppetid igjen!

 

snakkes snart da jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytter til Strømmen i morra!!! =D

 

Høres helt herlig ut Lillemor!! Nyyyt det!!

 

En venninne fikk baby forrige uke. Jeg handlet gave til henne i dag, og jeg kunne gått amok i den butikken..Name it.. Såååå mye fint der!!

 

Nå skal resten av kvelden benyttes til pakkings... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wæææ!!! Grattis med nytt bosted Egget:)) Det var godt å høre.. Strømmen er jo så koselig og i tilegg så er det en splitter ny leilighet:o) Herlig! Kos dere med nedpakking og oppakking:) Hehe, da ble det orden før jul da! Ja får håpe UUS har plass til oss.. Et eller annet sted må vi jo få litt hjelp.. :)

 

Æsj Bjølsen:( det var leit å lese at møkkatanta kom denne gangen også.. Men nå har dere en fin tid i vente med ekstra fri, som kanskje fører til litt mer romantikk og høyhopping. ;o) Nyt det!! Om ikke så lenge så sitter du der med magen:) Håper det skjer snart..tvi tvi

 

Lillemor, nei vi har ikke fått vite kjønn..er vel litt tidlig enda tror jeg. Er 12+ 4. Vi har faktisk ikke tenkt å finne det ut før fødselen:o) mange som ikke skjønner at vi klarer å vente så lenge, men jeg syns det er litt spennende.. foreløpig iallefall..hehe. Kan dekorere og handle i nøytrale farger;) Så bra at den lille er så rolig og sover hele natten.. man trenger jo den hvilen. Kan tenke meg dere koser dere masse sammen.. ;)

 

Ha en fin mandagskveld!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeee, VELDIG happy for at vi har fått oss et hjem nå =D !!! Hehe..vi skal "kose" oss med nedpakkingen..blæh det er kjedelig..i tillegg klarer jeg veldig lite av gangen før jeg får kynnere og verking i ryggen..

 

Driver og lurer litt på om jeg må bytte fødested nå da..siden vi har havnet i Strømmen..?

 

Nå har sambo og jeg spist en sen middag, og ser på opptak av kveldens 71 grader nord. Skal kose oss med litt is til dessert..må jo tømme fryseren.. :-P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Da bor vi i Strømmen.. :) Jeg pusler hjemme i dag med oppakking, organisering og bortlagring av ting.. Ikke vits i å dra fram alt av ting, så noe skal puttes i esker/merke eskene, og stue det bort i boden..

 

I går var vi på 3d ultralyd! Helt fantastisk!! Lillegutt ser såå nydelig ut!! :D Har lagt ut tre bilder på fjesboka.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nytt hjem:D Så fantastisk deilig.. Da er det jo faktisk gøy å pakke opp og ned i mente..hehe :o)

 

Ja nå kan du jo søke deg over til Ahus da:) helt nytt og fint sykehus med alle fødselsfasiliteter som finnes tror jeg!!

 

Ååååå herregud så moro med 3D ul:) Kan tenke meg at den lille pjokken var aldeles nydelig.. Skal snike meg inn på fb og se på bilder.

 

I dag er jeg 13+0.. Ringte og bestilte jordmor og fikk ikke time før 19 januar. Akkurat nå så syns jeg det er fryktelig lenge til:( Har lyst til å ta en sjekk med ul før jul.. Rart at man skal gå og bekymre seg så veldig hele tiden.. er litt merkelig skrudd sammen vi mennesker:P

Ellers er formen veldig bra, nesten for bra:)

Syns du jeg skal høre om å få en kontroll til?Har ikke lyst til å virke helt hysterisk heller, men det hadde vært så godt å fått den bekreftelsen igjen.. kjenner jo ikke akkurat så mye til den lille enda.

 

Kos dere masse i den nye leiligheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker :) Håper på å komme i mål med det meste av organiseringen i løpet av helgen. Akkurat nå ser det ut til at det skal gå. Vi får se, men har jo ikke akkurat så mye annet å ta meg til neste uke..så kan pusle hjemme da også mens sambo er på jobb.. Og sååå når neste uke er over, da skal vi ha juleferie sammen!!! Da skal han ha fri i over to uker =D Gleeeder meg til å bare kose oss sammen, og med venner og familie!!

 

Utrolig lang ventetid på jordmor ja... I Oslo er det helt håpløst, så jeg tenkte at nå som vi bor her skal jeg høre om de har en ledig tid til meg før fødsel... Huff, jeg gruer meg til å føde!!! :-S

 

Jeg syns ikke du skal bekymre deg noe mer nå LEB! Jeg tror dette går heeelt fint nå! Og kjenne noe vil du nok ikke gjøre før du er i uke 18 eller senere... Men, du kan jo alltids spørre om en ultralyd til...og får du ja, så er det jo greit... :)

 

Nå skal vi ta natta her. Skal bli godt å sove. Første natta her for hunden vår også. Håper han klarer å sove godt i natt :) Vi har jo ikke gardiner enda..så det er litt uvant for han sikkert med så åpne vinduer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, Egget med ny leilighet :) Hurra! Så utrolig kjapt dere fikk flyttet da! det var jo supert!

 

LEB - forstår godt at du er litt bekymret. men etter uke 12 er man jo veeeeldig uheldig om det går galt da. Så du skal se det ordner seg helt fint!!!! Men kjenner jo veldig godt igjen følelsen da. Jeg kunne ha gått på UL hver uke jeg, hvis det var opp til meg :) Dessverre er det slik at man ikke slutter å bekymre seg før ungen er ute.... og da får man jo helt nye bekymringer. Tror nesten bare man må slå seg til ro med at en baby bringer med seg bekymringer :) I dag var jeg f.eks helt stressa fordi jeg hadde babyen ute i litt sollys i kanskje ti minutter, og tror hun ble bittelitt for varm for hun hadde litt for mye klær på seg. Men det gikk jo selvfølgelig HELT fint... :) (er jo sommer her vet dere....)

 

Og Egget, synes ikke du skal bekymre deg for mye for fødselen. Jeg synes virkelig at det var mye mindre ille enn jeg hadde tenkt meg! Ja, det er vondt, selvfølgelig er det det, men det går helt fint! og tiden gikk egentlig mye fortere enn jeg hadde trodd. Jeg trodde man skulle ligge der og føle at det tok en liten evighet, men tidne gikk faktisk ganske fort. Det som hjalp meg var å tenke at hver rie som kom betydde en rie mindre. Dessuten er jo fødsel en veldig positiv smerte, for man vet at det kommer noe utrolig positivt ut i andre enden (bokstaelig talt hihi), og så fort fødselen er over, er også smertene borte....

 

Nå er det helg, og dte er jo bare så utrolig deilig. I dag har jeg faktisk tenkt å ta et glass rødvin! Nam nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Lillemor :) Her går det fremover med ting. Utleier bestilte komfyr i dag, så da får vi den på onsdag kanskje. Og nå har pappa koblet til vaskemaskinen for meg så jeg får vasket klær :) Ikke det at jeg ikke klarer å koble til selv..hehe..men, manglet riktig verktøy.. ;)

Også tok han med seg hunden vår så vi har mulighet til å få ryddet og ordnet her og fartet litt rundt i helgen uten å tenke på vofsen.. Det var snilt :)

 

Ja, tror nok bare man må slå seg til ro med at baby=bekymringer.. Veldig bra sagt Lillemor! Det er vel sånn det er å bli foreldre..pluss at det er masse masse kos også da ;)

 

Ble faktisk roligere av å lese det du skrev om fødselen Lillemor. Får håpe det blir sånn for meg også da.. Er så redd jeg skal få et smertesjokk..besvime og ta helt av.. Ei venninne som fødte i begynnelsen av desember kastet opp masse fordi hun hadde så mye smerter..helt til hun fikk epidural.. Blir nervøs av sykehus.. Husker jeg fikk et kutt i foten en gang og måtte sy bare tre små sting på legevakta..bare det fikk meg nesten til å besvime.. :-S

 

Ha en strålende fredagskveld jenter!! Kos deg med rødvin Lillemor :) Det hørtes veldig godt ut!!! Jeg skal pakke ut litt her nå og vente på at sambo kommer hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epidural er fantastisk :) Din beste venn :) Og du vet at du har det i bakhånd hvis smertene blir for sterke. Smertene forsvinner virkelig helt med epidural. Jeg var litt imot å ta det, men nå forstår jeg virkelig ikke hvorfor. Ikke vær redd for det, Egget :)

 

God helg til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant det.. Får vel bare vente å se.. har spurt om det er mulig å få en siste time før jul, men skal ikke mase meg til det. Har de mulighet så er det kjempefint, men hvis ikke skal jeg nok klare å holde ut til neste kontroll.

I morgen må jeg sende avgårde søknad om fødeplass til ullevål så får vi se om det er plass til oss der..

Akkurat fødselen gruer jeg meg ikke til i det hele tatt, men det kan nok endre seg når den tid nærmer seg. Under studiet var jeg med på to fødsler og de var så rolige og fine og jeg syntes det var en helt utrolig flott opplevelse. Ble helt rørt av de faktisk. Trodde jeg skulle synes det var ubehagelig og skremmende, men tvert imot faktisk. Så nå gruer jeg meg ihvertfall ikke:)

 

God helg jenter:) Sov godt i ny leilighet Egget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg time til kontroll neste mandag:) De er så snille der borte.. Fikk egentlig time i morgen, men jeg syns det ble litt kort tid siden forrige kontroll. Kan ikke være SÅ hysterisk så nøyer meg med en ukes ventetid til. Etter det skal jeg ikke ta noen ul før den ordinære. Gleder meg litt til å ha samtale med jordmor da. Har du vært på det egget? Hva pleier man evt å gjøre der?

Neste uke skal jeg se om jeg får tatt vaksine da:) Og siden den skal ha min 10 dager for å gi full virkning så skal jeg sykemeldes fra 1/1- 8/1 så da blir det første gang ever at jeg får en såååå lang juleferie:D Herlig!!! Dette skal nytes til det fulle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk en kontroll til LEB :)

 

Jeg har ikke fått vært hos jordmor, for det var ikke noe ledig omtrent før jeg er fødeklar der jeg bodde før.. Men, skal sjekke litt her på Strømmen.. :) Håper det er bedre kapasitet her!! Trenger å snakke om fødsel!!

 

Deilig med laang juleferie da :) Jeg nyyter å bare gå hjemme nå. Har det travelt nok med flytting og juleforberedelser... :) I dag har jeg vært på Barnas Hus og kjøpt Allerhand stelleveske på salg!! Og så var timessalg på diverse butikker på Strømmen Storsenter i dag, så jeg har kjøpt to herlige sparkebukser og en body til junior i magen =D

 

Nå skal jeg slappe av og spise litt før jeg skal ta fatt på litt ryddings i flyttekaoset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du trenger å snakke litt om fødselen.. så det bør du absolutt få muligheten til. Har du hørt litt rundt? Skal du fortsatt føde på Ullevål eller søke deg over på Ahus?

 

Jeg og sambo var hos Anny i går:) Hun er så søt. Vi kom inn på snakk om bim og hvordan jeg hadde hørt om henne og da nevnte jeg deg, men hun kunne jo ikke si noe om andre klienter. Men hun har nok god peiling på når hver og en som har gått til henne har termin:) Jeg sa jeg trodde du hadde termin i januar.. eller er det februar? Ble jammen meg usikker jeg:o) Du får gi henne en lyd når du har fått den lille prinsen din. Da blir hun glad:D

 

Så koselig å kunne handle litt til den lille.. jeg skal vente litt til, men i slutten av dette trimesteret så gyver det løs. Er jo så utrolig mye fint!!!

Godt at du kan slappe av hjemme. Er du 100% sykemeldt nå? I dag på jobben skulle vi ha julelunsj, men jeg hadde så mye å gjøre med mine pasienter så jeg fikk aldri spist:( Måtte hive i meg et par slitne brødskiver isteden.. Ingen som tilbudte å hjelpe meg så jeg fikk spist.. Surt:(

Nå skal jeg i allefall slappe av på sofaen er helt utslitt jeg:)

Ha en god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

 

Har dessverre ikke rukket å ringe rundt etter jordmor. Får se om jeg husker på det i morgen. Skjer så mye hver dag nå. Så mye å fikse med alt mulig nå før jula. Ikveld er jeg helt gåen i mage og bekken etter en tur inn til Oslo sentrum. Måtte til legen for å ta rutineprøvene (blodprosent, urinprøve og vekt), og så måtte jeg innom et par butikker for å kjøpe julegaver som jeg ikke får tak i andre steder enn i Oslo. Var ikke akkurat heldig med å rekke tog/busser jeg skulle ta, så det ble litt for mye ståing og gåing..og i tillegg er gatene glatte nå..så jeg ser jo ut som en pingvin som kommer vaggende..livredd for å falle..hehe.. :)

 

Tenkte kanskje jeg skulle sende Anny et julekort med en kopi av et av 3d bildene våre :) Hun er søteste dama i verden!! :)

 

Jeg er 100 % sykemeldt nå ja. Skal lite til før kynnerne kommer og bekkenet verker, så jeg hadde aldri klart å jobbe noe nå. Veldig synd at det ble sånn..føler veldig på det i forhold til jobb.. :(

 

Å, så trist at du gikk glipp av deilig julelunsj LEB!! Det er så surt når sånt skjer.. På en sånn dag burde alle se til at alle får den hjelpen de trenger slik at alle får tatt seg en god pause!!

 

Jaja..selv om jeg er sliten må jeg fortsette ryddingen her.. Må bli ferdig i kveld, og så skal jeg pakke. Reiser bort i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at du må være sykemeldt, Egget. Men jeg synes absolutt ikke du skal føle deg kjip pga det. Prøv heller å ta godt vare på deg selv, og nyt tiden så godt du kan! Du har 40 år igjen å jobbe på! Jeg har aldri vært sykemeldt før i hele mitt liv tror jeg, før jeg ble det i sommer ift bekkenløsning osv. Men jeg tror det hjalp veldig å kunne jobbe mindre/ikke jobbe, bekkenet ble bedre, jeg fikk mer overskudd osv. Det er jo faktisk bare tull at man skal bruke alt (av det lille) overskuddet man har på jobben. Bedre å bruke det på andre, mer positive ting... :) Dagens moral fra meg: tenk på deg sjæl :)

 

Nå er lille nyyydelige vesla mi allerede over én måned!!! Og nå koser vi oss så utrolig mye! Begynner å bli litt kjent med hverandre og forstå litt mer av hverandre, så nå kan vi virkelig nyte tiden. og det er bare såååå koselig! Jeg er utrolig glad for at jeg klarer å nyte barseltiden nå! håper det varer ( jeg er forsiktig optimist :o) hun sover godt om natten og virker veldig fornøyd, og da er jo alt bare superbra...

 

Men nå er jeg jeg trøtt, hun ligger og sover litt i vognen sin nå, så får vi se om det varer lengre enn 10-20 minutter som det pleier, eller om hun nå våkner og skal ha mere pupp... og så er det over isengen... wish me luck :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter!

 

Føler på det i forhold til at jeg var i ny jobb og tre måneder på vei allerede da jeg begynte der..og så ble jeg gradvis mer og mer sykemeldt.. Men, ikke mye jeg får gjort med det..

 

Nå koser jeg meg i Tønsberg. Har vært på koselig lunsj med venninnegjengen her i dag og nå slapper jeg av hjemme hos mamma og pappa. Har fått kjøpt meg penkjole til jul og noen julegaver i dag også :) Gleder meg til lørdag, da kommer sambo også nedover! Da er det juuuleferie sammen!!

 

Å, en måned allerede Lillemor! Gleder meg til jeg får møte nurket i magen min og vi kan bli kjent med han! Fikk se den to uker gamle jenta til venninna mi i dag! *sukk* Noe så nydelig!!! :)

 

Nå har jeg en hund som maser fælt om oppmerksomhet her :) Vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!!

 

Ikkeno nytt på babyfronten herfra. Har tatt pergo denne mnd, men ikke pregnyl, rekker ikke det. Så satser på at egget er fint og flott og modner av seg selv og blir befruktet som bare det. :)

 

Endelig juleferie for min del. Har vært så hektisk i det siste, så det er rett og slett fantastisk. Ikkeno jobb før 4 januar. AH! :)

I morgen drar vi nordover for julen. Det gleder vi oss veldig til.

 

God Jul jentene mine!!! Det har vært kjempefint å ha dere som støtte gjennom hele dette året. Jeg har store håp og ønsker for 2010. Håper de blir oppfylt. :) Har kanskje lite nettilgang der jeg skal, så julehilser nå for sikkerhets skyld

 

Store, gode, og nisserøde juleklemmer til dere fra meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei:)

 

Nei egget du må ikke ha dårlig samvittighet for å ta vare på kroppen din nå.. Vi lever i en litt annen tid hvor jobb og annet tar mye av dagene våre så det blir hektisk og slitsomt. Har hørt så mye fra folk..spes noen fra jobben som skryyyyter seg høyt i skyene for at når de var gravide, ja, da var det ikke så mye som en sykedag underveis.. Og de var spreke som lopper osv.. Blir litt oppgitt. Føler liksom ikke at man kan være syk en dag om det skulle bli nødvendig..eller sykemeldt for den saks skyld. Men det skal jo sies at disse fikk barn for 17 år +++ siden og jeg vil vel påstå at ting er ganske forandret nå til dags. Alt det sankkes om i bedrifter (både offentlig og private) er jo nedskjæringer og sparing sparing sparing så det betyr at mengden arbeid blir større pr. hode. Så egget, vær hjemme med god samvittighet. Det skal jeg når/ hvis jeg må:)

Hun ene sa fatisk til meg her om dagen: "Jeg leste i avisen i går at sånne som deg, gravide, topper statistikken for sykemelding" hun skjønte ikke hvorfor "alle" gravide var sykemeldte..så kom den samme regla om at hun hadde jobbet hver dag til hun ikke fikk lov mer osv..

Jeg tenkte bare ja ja.. på den tiden så var vel ting litt annerledes.. men mulig jeg tar feil der.

 

Lillemor så bra dere koser dere.. må være så deilig å endelig bli kjent med den lille som har hatt magen din som bolig de siste mnd:) Gleder meg veldig til jeg er der. Nyt den gode tiden fremover.. er jo så mye spennende i vente:) Når skal dere hjemover til Norge? Ser ut til at det skal bli hvit jul:o) Her snør det store flak.. får lyst til å gå ut og lage snømann..hehe

 

Bjølsen!! Ja nå er det bare å stå på i jula:) Følges du opp med ul for å se om du har effekt av pergo? Så spennende.. Jeg prøvde jo pregnyl 2 ggr før det klaffet, i tillegg til pergo da. Hvor stor dose har du tatt?

Spennende!! Masse masse lykke til:) Om du ikke får tatt turen innom bim så ønsker jeg deg og dine en riktig god jul og et fantastisk godt nyttår:) Må dette året bringe dere en liten etterlengtet spire..tvi tvi*

 

I dag er jeg 14+3 og jeg syns jo faktisk at tiden går behagelig fort. Magen synes litt mer nå, men utad ser jeg vel bare ut som jeg har kost meg litt for mye med godsaker i det siste..hehe. Var på julebord for jentene i går og da måtte jeg avsløre nyheten!! Det var så gøy. Ei av disse har termin om 4 uker.. Gøy at vi er litt flere i samme båt.

Ps Dagfinn Lynbøs show: EVOLUSJON var veldig morsomt.. Bør absolutt ses.

Om ikke mange dager skal vi avsløre nyheten for våre foreldre.. åh jeg gleder meg til å endelig få sagt noe.. Skal på ul kontroll i morgen og håper jeg får med meg et par bilder som kan gis i gave. Da blir det liv i stua tenker jeg..hehe

 

Fortsatt god førjulstid jenter:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LEB, så koselig at du snart endelig kan avsløre din store nyhet. Det blir jo kjempekoselig! En egen liten julegave i seg selv det :) Jeg har også sett Evolusjon, så det i sommer da jeg var gravid, synes også det var festlig! Passer jo veldig bra når man er gravid eller har småttinger da... :)

 

Bjølsen, god jul og lykke til med prøving i julen! Blir jo deilig å få slappet av litt sikkert, og komme bort fra flytting og alt annet hverdagsmas...

 

I dag har bittelillemor smilt omtrent hele dagen. Hun er jo bare helt til å spise opp. Det er faktisk helt utrolig hvor "forelsket" man blir i sitt eget barn altså. Både mannen min og jeg er helt bergtatt, kan sitte og bare SE på henne i flere timer.... ganske fantastisk! Hun har absolutt ingen rytme ift når hun sover og er våken på dagen ennå, så det er jo l itt vanskelig å få gjort ting, da... Så det blir mye hjemmetid om dagen. men det er egentlig abre deilig det, så får vi slappet av begge to, og slipper å stresse. Vi kommer uansett til å ha en litt rolig jul, så vi trenger ikke stresse...

 

Ha en fin dag alle sammen jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey girls :)

 

Du har nok rett i det LEB! Ting er veldig annerledes i arbeidslivet nå, så det er annerledes å være gravid i dag enn tidligere... Husker jeg leste noe om det på nyhetene en gang, at veldig mange gravide sykemeldes i løpet av svangerskapet i forhold til før. Og det var fordi kvinner i dag har andre yrker enn tidligere, tyngre arbeidsforhold og mer arbeidspress.

 

Lykke til med å fortelle familien om nyheten LEB :) Gleder meg til å høre om reaksjonene!!

 

Bjølsen - kos deg masse masse i nord!!! Og jeg ønsker deg aaaalt vel for det nye året og at spiren sitter så snart så snart!! :)

 

Lillemor:

Jeg tenker mer og mer på fødsel nå...og gruuuer meg...men, gleder meg veeeldig til å kose med gutten i magen!!! Var på vennejulebord på lørdag, og fikk da kose meg masse med den to uker gamle babyjenta til en venninne som var der :) Var helt salig der jeg satt med henne i armene og hun sov så søtt :)

 

Nå skal jeg pakke og så rydde litt i heimen. Vi kjører nordover til Trøndelag i morgen for å feire jul hos svigers :)

 

Gooood jul jenter!!! Nyt tiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...