Gå til innhold

Lillemor/LEB/Bjølsen/Egget


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Å neeei LEB :( Meeen, hold motet oppe!! Du har nettopp begynt med akupunktur hos Anny, og det kaaan jo hende at det vil skje noe etterhvert!! ;) Jeg har trua!!

 

Oi, visste ikke at det var sånne regler for å få ivf!! Så utrolig teit! Kjenner jeg ble litt sinna på sånne regler nå.....

 

*stor trøsteklem fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er det ikke det ene så er det jammen meg det andre:( alt er bare litt mørkt om dagen. Nå blir det trippel pergo kur (grøss), ul og alt det der og en runde hos anny så får vi virkelig håpe at det er det som skal til. Hun sa jo innen jul så får prøve å holde tålmodigheten oppe, men det er ikke lett.. huff.

Takk for trøsteklemmen. Det hjelper å ha noen å dele frustrasjonene med. Føler meg liksom så mislykket.. sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner veldig til følelsene dine LEB, bortsett fra at jeg ikke kom så langt som pergokur... Da jeg begynte hos Anny sa jo hun også at hun hadde et mål innen sommeren..jeg begynte vel i februar..og det klaffet jo innen målsetningen hennes :) Sånn i siste lita før sommeren.. :-P

 

Når skal du ta ul da?

 

Nå skal jeg pakke og gjøre meg klar. Om 1,5 time reiser jeg på tur med jobben fram til onsdag. Vi skal ha planleggingsdager på hotell :)

 

Lykke til med pergokuren LEB!! Jeg krysser alt for deg!! Du og Bjølsen fortjener virkelig en bebis i magen nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen for gode ord egget.. du aner ikke hvor godt det er..eller jo det gjør du nok;) Er virkelig glad for at det klaffet for deg. Er så slitsomt å tenke at det er noe galt hele tiden..selv om vi har alt på det rene. Ja får håpe pergoen er i slaget og at det kommer mer enn et stusselig lite egg:P Men det holder med en om gangen da.. men skal ikke være storkrevende. Blir det to (eller fler!!!???!!wææ) så er vi bare lykkelige for det!!! Heldig du som slapp dette tullet. Pergo kødder med hodet ass..hehe

Jeg skal til ul ca dag 12-14. Tror det er rundt den 18 eller noe.

 

Ønsker deg en god tur på hotell.. Det må være deilig å bli tatt med på litt utflukter med jobben:) Det er så hyggelig og sosialt.

 

Ja Bjølsen nå må vi vise hva vi er gode for!!

 

Klemmer <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter :)

 

Tilbake fra jobbturen. Det har gått i ett siden mandag kveld..så nå var det godt å komme hjem til sofaen.. Men, har hatt en veldig fin tur med masse god mat og hyggelig selskap :) Var en fin anledning til å bli bedre kjent med de på jobben også. Spesielt siden vi er mange nye..

 

Ha en finfin onsdagskveld jenter! :)

 

*klemmer fra meg* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey girls!

Håper dere har det fint alle sammen.

Jeg er hjemme fra bryllup og ferie i Barcelona. Koooselig! :)

Men pergoen funka ikke.. faen så skuff! Tanta kom som vanlig.. :( Hadde vel egentlig forventet det..men hadde håpet veldig på at den skulle holde seg borte.

Jeg ante heller ikke at det var sånne regler for å få ivf. Vi har iallefall vært registrert med samme adresse i folkeregistret i 4 år nå, regner med at det holder!?!

Så dumt at det ikke funka LEB. Nå er jeg så dritt lei av at det ikke funker for oss. Pergo MÅ funke neste gang!!!

 

Har dere kjøpt hus Egget?? Vi har enda ikke funnet noe, og har vært borte, så vi leter fortsatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey hey Bjølsen!!

 

Velkommen hjem!!! Hyggelig at Barcelona var bra! Gjorde dere noe gøy? :)

 

Så trist at pergoen ikke funka. Arrrgh!! Får håpe høst, levende lys og masse romantikk under pleddet når kulda kommer vil gjøre susen for dere ;)

 

Vi har ikke kjøpt noe enda. Fortsatt på leting etter rekkehus! Skal på en visning på Klemetsrud i morgen..men, veldig usikker på om vi vil bo der..den retningen.. Men, rekkehuset så veldig fint ut, så vi må bare ta en titt.. ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er trist. Har fått skikkelig dårlig følelse på det her gravidstyret i det siste. Og det bare blir flere og flere rundt som er gravide, så denne roen jeg visstnok skal ha for å bli gravid finnes egentlig ikke. Jeg stresser, og lurer meg selv til å slappe av innimellom. Ugh! Håper VIRKELIG pledd og levende lys fungerer snart.

 

Hvordan gikk visningen? Var det noe interessant? :)

 

Nå skal jeg legge meg snart. På jobb i morra. Gruer meg, er så mye kødd på jobben for tiden. Vil egentlig bare slutte. Hjelper nok ikke på stressnivået mitt heller. Alt er liksom litt søppel for tiden.

Skal begynne å glede meg til jul snart, DET er alltid koselig. Jeg elsker jula! :) Åh, ble litt glad bare av å tenke litt på det nå.

 

Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter :)

 

Ååå, jul...der sa du noe Bjølsen!! Nå kjente jeg at jeg fikk litt sommerfugler i magen av den tanken jeg også... :)

 

Ingen visninger hittil som er interessante.. :( Men, dukker vel opp noe. Imorra kommer megler hit for å skrive kontrakt med oss og lage en plan over hva som skal skje når i forhold til å ta bilder, legge ut leil vår for salg osv.

 

Nå slapper av mens middagen får synke, så må vi rydde litt her og vaske gulvene.

 

*klemmer* :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluu:)

 

Åh jeg kjenner meg sånn igjen Bjølsen.. fikk nesten litt panikk når jeg hørte at noen av de nærme vennene skulle ha barn. Klarte absolutt ikke å slappe av selv om jeg prøvde:( Nå har jeg akkurat vært igjennom en runde trippel pergo og jeg er overrasket over hvor fint det gikk. Ingen fæle bivirkninger:) Nå skal jeg bare vente til ul på fredag og se om det har hatt noe effekt.. spennende!!! Nå må dere heie på meg!!

 

klems c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent, dere.. dagene går liksom ikke fort nok. Men jeg har fri disse dagene så jeg vil jo ikke at det skal gå så fort heller:P.. Gleder meg til å vite litt mer:)

Idag har jeg og mamma laget kjøttkaker med tilbehør... tok sinnsykt lang tid :s sånt har man ikke tid til når man er i full jobb as. Godt vi lagde så mange at jeg kunne fryse ned litt:) Sånt har man vel bare tid til når man går hjemme i svangerskapspermisjon... *drømme drømme*

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse, masse, masse lykke til på fredag LEB! Håper det er fantastiske nyheter. :) Deilig for deg at du ikke har hatt noen bivirkninger. Kjenner ikkeno jeg heller, og håper det fortsetter sånn.

Jeg begynte andre pergokur i går, fortsatt enkel. Så jeg er spent. Har kjøpt hostesaft også, Vet det er litt omstritt her inne med den safta, men jeg skal ta littegranne. MÅ bare prøve noe. Jeg er desp.

 

Klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter!!

 

Hvordan gikk det i går LEB??

 

Jeg har blitt litt syk :( Hadde tidenes verste hodepine i går og har blitt forkjøla nå.. Heldigvis ingen feber! Så i helgen blir det bare avslapning på sofaen.. Hadde lyst til å ta en tur til Aker Brygge for å titte litt på klær, men det er nok bedre å hvile hjemme. Kanskje like greit når jeg ser på kontoen min.. :-P

 

Håper jeg er bedre til i morgen ihvertfall, for da skal vi på middag og kino med et vennepar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei!

 

Hvordan går det jenter??

 

Må bare dele en nyhet med dere. Sambo og jeg har vært på UL i dag, og alt så perfekt ut :) ..og det ser ut til at det blir en liten guttebass.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅååååå så koselig egget:D Gratulerer med en liten prins i magen:))

Har ikke fått vært innom og oppdatert dere etter ul på fredag, men det viste seg at trippel kur var noe mer effektiv enn dobbel. Jeg ER vanskelig å stimulere og trenger desverre høye doser med hormoner for å få noe som helst effekt.. Men denne gangen var det 3-4 egg å se på den ve siden:D De var ikke fullt så store og gu mente jeg burde ha hatt timen i går i steden, men mente at de skulle vokse seg store frem til el tidspunkt. Dessuten var det et stort fint egg på hø. side. I går tok jeg en el test som var negativ og i kveld tok jeg en til som var positiv.. ble litt overrasket for jeg trodde ikke at jeg skulle få pos resultat før i slutten av uken. Men nå skal jeg da altså ta Pregnyl injeksjon i dag.. Hmm gikk litt fort dette:) Herremin, nå MÅ det skje noe her snart!!! Er litt usikker på om jeg burde vente og ta enda en ny el test før jeg tar den sprøyten.. hmmm. Kan de vise falskt positivt svar? Eller betyr det at jeg har LH stigning nå? Mange klemmer til dere:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

 

Takk for det!! Har feiret med god middag, vafler og film ikveld :)

 

Hvis du er helt sikker på at testen er positiv, så er den det.. ;)

 

Lykke til LEB!! Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Å så koselig med guttebaby, Egget. :) For en fantastisk følelse det må være å ha sett ham. Supert at alt ser bra ut.

 

I går morges hos gyn var mine to eggsekker litt små, så de vokste i løpet av dagen og natten, og i morges var jeg og fikk Pregnyl. Så da er det bare å stå på i kveld og i morgen. :)

Åh, som jeg håper at det går denne gangen. Det MÅ det snart. Jeg blir sprø. Tenk om det nå hadde klaffet for oss begge LEB, det hadde vært fantastisk. :)

 

Nå skal jeg avgårde og spille volleyballkamp!! See you! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Spennende tider for dere nå!! Jeg håper alt for dere!! :D Lykke til med prøvingen!!

 

Har hatt en lang dag, så nå skal jeg bare se på tv og slappe av.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh hvorfor skal det absolutt være noe kjipt hele tiden?? På tirsdag fikk jeg positiv el test og dum som jeg var så viste jeg den til samboern min.. Dette fikk han til å bli litt stresset med tanke på at han MÅ prestere, men vi fikk det til den kvelden og på dagen etterpå. Og siden jeg tok Pregnyl på tirsdag så skulle vel selve eggløsningen skje innen 36 t e.l. og i går kjente jeg så vanvittig verking i eggstokkene mine på begge sider. Vi hadde sex, men det ble så mekanisk og fælt at det bare ikke gikk:((( Er så lei meg for det og sambo ble helt fra seg. Fikk så vondt av han. Det bare stoppet seg helt og han klarte ikke å komme... Og igår som var den viktigste dagen. Angrer som en hund på at jeg i det hele tatt fortalte om den el testen og at jeg tok pregnylen. Hvorfor være så dum??!! Stakkars han som fikk alt presset.. Det måtte jo bare klaffe da. Sukk.. Da gikk det nok ikke denne gangen heller.

Det verste av alt er at han i utgangspunktet har mer peiling på min syklus enn meg.. For han, selv om han ikke vil vite når jeg har el, alltid tipper rett dato. Blæ:( For en forferdelig dag i dag..

 

Noen av dere som har opplevd dette? Pliktsex som bare ikke går.

 

MASSE LYKKE TIL Bjølsen:) Heier masse på deg. Skulle ønske vi klarte det sammen, men er redd for at det bare ikke gikk denne gangen heller. Håper alt ordner seg for dere denne pp. Tvi tvi.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, lille vennen!! Hvis dere hadde sex tirsdag og onsdag, så hadde dere jo sex før selve eggløsningen!! Og det er jo det som er det viktigste!! :) Ikke gi opp håpet!! Men, forstår at det er frustrerende når sambo ikke får det til... Vi har også hatt noen runder hvor sexen var helt elendig... :) Men, av erfaring så burde man ikke snakke så mye om eggløsning til mannfolka...hvis de ikke ber om det spesielt da kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meninga å trenge meg innpå her, men jeg ville bare si gratulerer så mye med en liten gutt i magen Egget/pfeew - februar ♥! :) Så koselig!!! Håper alt går bare bra med deg. :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttigriiiisen så vond eggløsningen var denne gangen. Jeg klarte nesten ikke sitte (ha kroppen bøyd liksom). Huffameg. Og det var bare andre enkle kur, Ser med skrekk frem til doble og triple.

 

Enig med Egget, LEB. Spermien overlever jo fint noen dager inni der. :) MASSE lykke til til deg også. Jeg er veldig optimistisk denne gangen, vet ikke hvorfor, men er bare det. Nedturen blir stor uansett hver gang, så fra nå av skal jeg være mer positiv frem til ikm.

 

Det kan være skikkelig slitsomt med pliktsex, er mange ganger jeg bare vil gi f... i det. Vi har ledd mye da, av elendig sex. :) Vi prøver å se det komiske i det, så blir det ikke på liv og død liksom. Er ikke alltid like lett da, men stort sett går det greit. Synes det er ganske digg nå å bli fulgt opp av gyn, slik at vi har styr på når eggløsningen kommer, da slipper vi iallfall ha pliktsex i en uke eller to på rad bare for å være sikre på å treffe el.

 

Ellers: har fått akseptert bud på leil., men må vente til onsdag før vi får vite om noen andre tar den på Obos-forkjøpsrett. Spennende! Så titter vi på bil, men det er jo helt umulig å velge, samt at vi håper vi snart får bruk for en stasjonsvogn. Hehe!

 

Lillemor: Hvordan står det til med deg?

 

Klemklemklem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner til vonde eggløsninger..mine var superømme!! :)

 

Så bra at du er positiv nå Bjølsen!! Stå på, så blir det bebis til slutt ;) Hjelper også veldig med oppfølging fra gyn.

 

Oi, så det blir kanskje ny leil på dere nå? Hvor da? Vi har ikke funnet noen enda. Men, foreløpig er det greit, for takstmannen fant fukt i dusjen vår da han var her på tirsdag :( Vet ikke om vi må fikse det før salg, eller ei..må snakke med megler..

 

I dag har vi rydda i kjellerboden, kastet ting, gitt bort ting og lagret noe i boden til pappa. Holdt på i fire timer i strekk! Puh! I morgen blir det ny runde, da skal vi rydde i leiligheten vår og bære ned overflødige ting som ikke bør være her når fotografen kommer, og når det er visning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!

lenge siden jeg har vært her inne på bli gravid-forumet nå!!! Men så koselig å se at dere fortsatt er her :)

 

Egget, så utrolig bra at alt står bra til! Og gratulerer masse med en liten guttebass! tenk så glad han kommer til å bli i mamman sin :)

 

LEB og Bjølsen - masse lykke til denne måneden! Jeg krysser fingrene for dere, og sender masse babystøv :)

 

Jeg har under 7 uker igjen, jeg nå!!! Helt utrolig hvor fort tiden har gått! Lille prinsessen veier over 2 kg nå! Beygnner å bli litt utålmodig nå faktisk! Gleder meg utrolig til hun kommer ut, og begynner å bli litt lei av magen også faktisk - det begynner jo å bli Rimeilg tungt nå! Men - skal selvfølgelig absolutt ikke klage - så lenge alt står bra ti lmed den lille er alt i sin skjønneste orden :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...