Gå til innhold

Lillemor/LEB/Bjølsen/Egget


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hei hei:) GRATTIS med lappen Bjølsen!!! Jeg visste at du ville klare det!

Så godt å få det ut av verden:) Nå er det full konsentrasjon om salg av leil og babymaking..

 

Jeg er gjerne med på facebook, men som Bjølsen sier så må det ikke snakkes om graviditet så andre kan se det. En gruppe høres veldig lurt ut:)Hvem skal jeg sende navnet mitt til?? Vil jo heller ikke legge det ut her..

 

Wow Lillemor.. om ikke mange dager er det bare 2 uker igjen. Har dere pakket baggen klar? :o) Den lille kommer nok når hun selv vil..hehe. Får håpe du slipper å gå overtid.. Gleder meg masse til å høre om deres opplevelser. Jeg har overhodet ikke tenkt så langt enda..er jo en hel evighet til jeg er der du er nå..hehe:P

 

Egget...jeg skjønner at strikking er in igjen så jeg får vel hive meg på trenden:) Sier tusen takk til hjelp for jeg tror det sitter ganske så langt inne etter alle disse årene med strikketørke:P hehehe

Kunne gjerne tenkt meg å lage et babyteppe :o) ååååhh sånne babyting er bare så nydelig.

 

Idag er jeg 7+0 og merket at jeg ble svimmel på jobb :s... og for litt siden fikk jeg ubehagelige stikinger i den høyre puppen:( Noe dere andre har merket? Ellers er jeg vel litt trøttere enn vanlig, men føler meg i fin form:)

 

Egget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg sendt dere en pm jenter ;) Lover at det ikke blir noe gravidsnakk på wall'en! Det respekterer jeg fullt ut og var rimelig redd for det selv tidligere, da ingen visste om at vi prøvde å få barn. Så det skal dere ikke være redd for fra min side i hvert fall :)

 

Har dere hatt visning denne uka Bjølsen? Vi har hatt nå i kveld. Var fem som kom, og to som skrev seg opp! Mer enn vi forventet en torsdag kveld :) Har neste visning førstkommende søndag. Og håper på en knakende god budrunde på mandag!!

 

Er så koselig å sitte å strikke altså LEB :) Gleeeder meg til jeg kan begynne på babysokker etter dette teppet... :) Blir litt lei av teppet når man er halvveis...hehe...blir litt ensformig....men, blir veldig fint til slutt da :) Og så koselig med noe man har laget selv!

 

Svimmelhet er ganske vanlig LEB. Jeg var svimmel i starten av 1.tri hvis jeg stresset litt eller var sliten..men, fortsetter det er det nok lurt å ta en sjekk av blodtrykket hos legen..

 

Nå er jeg helt gååååen i ryggen etter å ha vasket og ryddet til visning i hele dag... Men, bestilte meg en time hos kiropraktor i morgen for å løsne litt på ting... :) Også har jeg fri fra jobb nå, til jeg har fått vaksinert meg...så i morgen blir det total avslapning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er fint å ikke blande ting fra bim og på facebook :) jeg skriver fortsatt ikke noe om graviditeten på face jeg (nesten) :) En facebook-gruppe høers ut som en fin ide. men jeg vet ikke hvordna man oppretter det da :)

 

Er utrolig sliten nå, gleder meg bare til babyen kommer. 2 uker igjen i dag! Det er jo ingenting, men det føles som en eeeeeeevighet å gå og vente!

 

Oh well. nå er det jo fredag og helg. og det er jo alltid deilig. ha det fint jenter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg svart på pm fra dere:)Var litt vanskelig å legge dere til da det fantes flere med samme navn, så da sendte jeg mitt i steden, for det er garantert bare meg som kommer opp:)hehe

 

Ja det er jo veldig koselig å lage noe selv til den lille.. Får vel prøve:P Skriker etter hjelp om jeg trenger det..hihi. Har foreløpig god tid på å få noe ferdigstillt.

 

Oiiii lillemor.. 2 uker går rasende fort da:) Kanskje du føder på min bursdag??Hehe. 12 november :o) Forstår den evigheeeeeets følelsen, for jeg har jo en heeeeel evighet foran meg før jeg er på deres sted.

Gleder meg mest til jeg er over de første 3 mnd, etter det kan jeg vel puste litt mer lettet ut.

 

Kjenner jeg er ganske nervøs for å bli syk og med min flaks så har jeg faktisk fått 2 pasienter hvor det muligens har vært noe influensa/svineinfluensa inne i bildet på 4 dager:( Måtte be dem reise derfra og komme tilbake når de er friske..og jeg som tilogme er skjermet. Har flyttet over til en dagpost hvor de fleste bare får transfusjoner og andre enkle prosedyrer.. Skjønner ikke at folk kommer når de er syke etter alt dette som står i media:( Blir irritert da de utsetter oss for fare..spesielt meg siden jeg er den eneste som ikke er vaksinert..grrr. De dukker opp uten munnbind og sier sånn utpå dagen at de har/ har hatt symptomer som er ganske likt influensa.Grrrr

Tror nok at min gyn ville sykemeldt meg hvis hun visste det.. Og nå har de satt inn beredskap på sengeposten og det betyr at flere av personalet på dagposten må bistå sengeposten..og da må jeg innimellom være alene på dagposten:S Har kun vært der i 4 dager og så skal jeg drive der helt alene;( Kan ikke datasystemet eller rutinene der.. håpløst! Måtte bare få ut litt frustrajon.......

 

Så bra at dere fikk respons på visning egget..søndagen gjør nok susen skal du se..nå som du har shinet opp hele leiligheten:) Men du får være snill mot ryggen/bekkenet ditt da.. Kiropraktor høres lurt ut.

Hvordan er det med deg Bjølsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff. forstår godt at du er nervøs for det, LEB! husk å tenke på deg selv nå! hvis det blir for ille så må du jo bare sykemelde deg for en periode!! Det er ikke noe artig hvis du skulle få influensaen heller!!!

 

Fant forresten ikke deg på face, leb... dere andre har jeg fått opp nå :)

 

Grattis så masse med lappen, Bjølsen. det må være en fantastisk følelse!

 

Egget, hvordan gikk det med visningen?

 

Jeg venter og venter og venter!!

 

Ha en fin søndag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

 

Så vakre dere er damer! Artig å se hvordan vi ser ut synes jeg. :)

 

Dritt: Det kom ingen på visning i går..!!!!! Vi begynner å bli litt nervøse. Huffs! Skjønner ikke hvorfor ingen vil ha den. Hvordan går det hos dere, Egget? Noen som er interesserte? Budrunde? Spennende :)

 

Enig med Lillemor, LEB. Sykemeld deg om det blir for ille. Er jo ingen vits i risikere noe unødig.

 

I helgen kjørte jeg for første gang etter at jeg fikk lappen. Det var kjempegøy! :D

 

Forrige gang jeg var gravid, så drømte samboeren til søstra mi (det er slutt nå da) at jeg var gravid. Og han har gjort det før fire ganger med andre, og hatt rett hver gang. Jeg fikk emlding hos han rett før påskeferien at han hadde drømt det, og at han var sikker på at jeg var det. Han hadde jo rett. I helgen fikk jeg melding av han igjen der han nå har drømt det igjen. Og at jeg skulle ha i mai. Men det er jo altfor tidlig..men men.. litt gøy, og vi får litt frysninger av det. Men ingen tegn til noe som helst foreløbig, og jeg føler egentlig ikke at det er noe heller. Men vi får se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Ja det er moro å endelig se hvordan vi ser ut..hehe

Koselig å holde kontakten utover så vi kan se hvordan det går med alle:)

 

Å nei:( Så kjipt at det ikke kom noen på visning, men ikke gi opp!!En eller annen kommer til å ta den.. Hadde dere funnet en ny bolig? Blander litt med deg og egget..:P

 

Foreløpig har jeg blitt tatt ut av min vanlige jobb og blitt satt inn i en dagpost helt frem til 24 januar:) det er jo helt utrolig..og betyr fri hele julen og kun jobbe nyttår frem til kl 12.00:D sååååå herlig!!!

 

Åh Bjølsen...skikkelig spennende å se om han har sanndrømt denne gangen..*håpehåpe* er til å få skikkelig gåsehud av;)

Forresten...er det ikke fantastisk deilig å kunne sette seg i bilen å kjøre når man vil?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI HAR SOLGT!!! :D Meeeen, må ut om en måned...og vi har ikke funnet noe nytt enda... Men, skal på fem visninger denne uka :-P

 

Så bra at du har blitt omplassert LEB!! :) Livet er herlig ;)

 

Krysser alt jeg kan for deg nå Bjølsen, både med salg og baby!!

 

Lillemor - håper på fødsel nå snart!!!

 

Forresten kjempegøy å se dere på fjesboka ;) Ble bare en kort visitt fra meg nå.... Vært på Ullevål og målt livmorhalsen i dag..den var bra!! Og vært på kveldsmøte på jobb...og nå ser vi opptak av 71 grader nord og koser oss :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Egget! så bra at dere fikk solgt! Neste gang er det deres tur, Bjølsen! kanskje dere både får solgt OG blir gravide på en gang... det hadde vært en ganske fin november-gave :) Får virkelig håpe han typen er sanndrømt denne gangen også!!!

 

Her fortsetter ventingen! Føler at babyen er altfor stor for magen min nå, og jeg har masse vonde kynnere, så jeg har faktisk utrolig vondt i magen i dag, føler meg skikkelig mørbanket på innsiden liksom - vanskelig å forklare følelsen egentlig... Våkner jo hele tiden om natten også, er ikke så greit å sove med såå stor mage og såå liten blære.... :) Så alt i alt føler jeg meg utrolig sliten akkurat nå - paradoksalt nok - siden jeg egentlig bør samle krefter til fødselen og tiden etterpå...

 

10 dager igjen nå. er jo faktisk ikke lenge da! Og her hvor jeg er nå (som dere ser på facebook...), lar de deg ikke gå over tiden - da setter de igang. det synes jeg faktisk er helt greit, da slipper jeg ihvertfall vente ennå lenger :)

 

Oj. dette ble visst litt mye klaging... best å avslutte her - har jo ingenting åklage over egentlig :)=

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Lillemor, må bare si det med en gang. For nå kan det jo skje når som helst. Så har jeg sagt det :) Er så spent på dine vegne at jeg får litt høyere puls av å tenke på det her jeg sitter. :D Bare klag, de fleste skjønner jo at det ikke er noe gøy på slutten.

 

Idag er jeg litt forvirra og håpet ble ikke noe mindre av at jeg har blødd en bitteliten dråpe.(!!!!!!!?????!?!?!) Det er perfekt tidspunkt ut fra el i forhold til festeblødning. Jaiks! Er bare så jævlig at jeg får så sinnsyke forhåpninger nå.:) Men litt gøy også, selv om det er knusende når tanta kommer.

Håper virkelig på et dobbelt mirakel i neste uke. Baby og solgt bolig. AH! Det høres digg ut! :)

 

Så bra at alt så fint ut på målingen Egget.

 

Digg med jobbsituasjonen din nå da LEB: Jeeee! Masse fri i jula!!! :)

Jeg elsker jula så den er hellig for meg. Drar alltid hjem på lang juleferie og dette året er intet unntak. Gleder meg såååå!

Ja, LEB, vi har kjøpt ny leil. Derfor hadde det vært greit å bli kvitt den gamle fort. Sånn at vi slipper betale på begge lånene. Ugh! Har satt ned prisen nå og satser på søndag!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig på gode nyheter fra deg denne måneden Bjølsen!!! jeg krysser fingrene og sender masse babystøv :)

 

Så får dere krysse fingrene for meg også - nå vil jeg ha ut denne ungen!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får satse på at november er din mnd Bjølsen!!Hørtes jo kjempespennende ut med en bloddråpe rundt el *håpehåpe* Dere fortjener virkelig å komme i mål nå:) Både med leilighetssalg og befrukning.... xxxxxx Krysser fingre og tær for deg..

 

Ja Lillemor..skjønner godt at du vil bli ferdig nå:) Absolutt ingenting i veien med å klage litt. Det trenger man når man har gått så lenge som du har nå. Alt er tungt og ubehagelig.. Idag er det vel bare 8 dager igjen.. tenk, en uke igjen.. åååå lykke til. Som Bjølsen sa så kan det jo skje når som helst nå!! :)

 

Hvordan går det med deg egget??

 

Har dere begynt med julegaveshopping??jeg lovte meg selv å bli ferdig tidlig dette året, men tiden går visst fra meg:( er SÅ sinnsykt sliten om dagen og begynner å bli mer kvalm, så å gå på et senter frister lite..

Men jeg elsker jula allikevel:) Gleder med til Disney på tv julaften og 1. juledag:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter. hvordan går det med dere? noe nytt fra deg, Bjølsen?? Håper det!!!

 

Ingenting nytt å melde her. er sinnsykt lei av å vente nå, og ennå er det en uke til termin.... men ville bare dytte litt på tråden vår, den var kommet så langt bak nå!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

November er nok ikke min måned. Var kun ett par på visning denne søndagen, og de ville egentlig ha en tre-roms. Er skikkelig dødt på to-romsmarkedet. Faen! Neste helg skal vi selv holde visningene. Blir så dyrt å ha megler til alt.

Mensen er nok rett rundt hjørnet. Har jo småblødd helt siden tirsdag, så tanta kommer nok ordentlig i morra eller tirsdag. Tok en billigtest i morges bare for å se, blendahvit, og idag er det dag 13 etter el. Ikke no bombe, og blir egentlig bare oppgitt.

 

Jaja! Ikke så mye å gjøre med noen av delene. Verden er litt kjip, men det er mange som har det værre enn oss, så vi holder nok ut.

 

En liten uke til nå Lillemor! :) Hihi!

 

LEB: Har ikke begynt med julegavene enda, nei. Men snakket om å bestille på nett nå det som kan bestilles der. Så får vi begynt iallefall. :) Har store planer hvert år jeg også om å være tidlig ute..men det skjer jo aldri. :)

 

Er formen fin LEB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo jenter:) !! Nå har jeg vært en weekend med sambo i København:) Det er så koselig der..selv om ikke tivoliet var åpent enda. Litt rart å reise på en sånn tur uten å ta seg en skarve øl eller et glass vin.. Sambo syntes vel det var litt kjedelig å drikke alene:P hehe. Vi var i konfirmasjon til min kusines datter fra pappas side ( svært få av disse drikker alkohol)på lørdag. Og det serveres jo sjelden noe i en konfirmasjon, men siden det tross alt var i Danmark så fløt det av både øl og vin.. Og jeg ble tilbudt hele tiden..hehe.. Typisk!! De fleste bare: "jo ta deg en øl, eller et lite glass vin kan du jo kose deg med til maten" osv... Det blir tøft å holde graviditeten hemmelig fremover! Ihvertfall nå som julebordsesongen slår til for fullt. Men jeg får bare lure unna med falsk vin som egentlig er saft el.l. Noen smarte tips? Blir litt verre å lure seg unna på restaurant.

Vi skal fortelle mine og hans foreldre i julen så MÅ klare det uten å vekke mistanke;)

 

Så kjedelig at det ikke dukket så mange opp på visning da Bjølsen:( Utrolig slisomt å ha det hengende over seg.. Ja jeg skjønner at dere ikke har råd til å betale en megler for å holde visninger når det drar ut litt i tid, men ikke gi opp! Markedet er stadig svingende så det er alltid en mulighet for å selge. Lykke til med å holde visningen selv!!!

Åh den stygge tanta:( Uansett så er det jo ikke sikkert den dukker opp. Noen har vel sånne småblødninger gjennom den første tiden har jeg lest. Intet håp er ute før tanta dukker skikkelig opp.. IKKE GI OPP!

Dette vil dere klare:)

Formen min er ganske bra, litt svingende sånn mtp kvalme og trøtthet. Så har tatt meg to dager hjemme. Det tok helt av på jobben forrige uke og jeg kjenner jeg ikke helt klarer å holde ut.. Fikk max 10 min lunsj de siste dagene..Blir så svimmel og uvel av sånt. Kan jo ikke være bra for fosteret å gå på høygir sånn. Er jo ingen som tar spes hensyn heller. Har ikke dårlig samvittighet for å være hjemme disse dagene. Nå skal jeg bare slappe av!

 

Fikk forresten handlet litt julegaver på turen da:) utrolig deilig å ha begynt. Det som er vanskeligst er pappa, svigermor og sambo.. Noen lure tips?Hva skal dere gi?

 

LILLEMOR!!Herregud..under en uke til fødsel nå...YEIIIIIKSSS

Det går vel fortere for de rundt deg vil jeg tro. Men nå er det jo like rundt hjørnet før den lille piken kommer til verden:))) Nok en gang: MASSE LYKKE TIL*** Jeg er så spent!!

 

Egget???Er alt bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, kjedelig med leiligheten og spottingen Bjølsen :( Føler med deg... Må bare fortsette å holde håpet og motivasjonen oppe!! Det blir nok salg snart, og spira kommer :)

 

Høres ut som dere har hatt en knall helg LEB :) Skulle ønske vi også hadde tid til å reise bort en helg..men, her går det i ett fram til jul..

 

Vi leter iherdig etter et nytt sted å bo.. Var med på en budrunde i dag, men tapte for noen som kanskje hadde bedre råd enn oss.. Er kjempeskuffet, for det rekkehuset var perfekt. Men, men..dukker vel opp noe fint igjen etterhvert.. Men, det kan ta tid.. Jeg hadde håpet vi skulle få dette rekkehuset i dag, og så kunne vi sannsynligvis overtatt det før vi må ut av vår egen..de hadde nemlig allerede kjøpt seg noe nytt.. Hadde vært så deilig å kunne fått seg et nytt hjem før jul.. Er så stress med denne flyttingen midt i graviditeten.. Jeg vil bygge rede!!! ;)

 

Skjedd noe hos deg nå da Lillemor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at du vil bygge rede nå egget.. Og det får dere helt sikkert gjort før babyen kommer. Når må dere flytte?

Ja det er hyggelig å komme seg bort litt, men det hadde nok ikke blitt noe av om det ikke hadde vært for konfirmasjonen. Det fløy jo unna en god sum penger på turen som sikkert hadde gjort seg på juleshopping, men jeg koste meg veldig:) Blir vel en stund til neste tur. Håper på å reise til litt varmere strøk før jeg blir alt for stor.. Hvor langt på vei var du da du dro til Tyrkia?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må ut fra leiligheten vår om nøyaktig en måned..innen 10.desember.. Jeg blir stressa!! :-P Vil såååå gjerne flytte inn i noe nytt før jul, så vi slipper mellomflytting og styr... Orker ikke!!

 

Har sett på en leilighet i en firemannsbolig i kveld. Den ligger i Strømmen og var veldig koselig og hadde masse plass. Meeen, det er felles hage... Vi ønsker oss egen hageflekk siden vi har hund... Samtidig frister den siden det var veldig fint inne, kort vei til tog/Oslo, og leil er veldig billig... Må bestemme oss i løpet av morgendagen... Skal vi ha is i magen og håpe det dukker opp noe annet før jul....eller.... Jeg blir gal!! :-P

 

Jeg var vel 7 uker på vei da vi reiste til Tyrkia mener jeg å huske... Har dere reiseplaner i vinter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med husjakten, Egget.

 

Hvordan finner jeg nå tilbake til den siden dere laget på facebook? Jeg fant den bare den gangen jeg fikk invitasjon til å joine....

 

Ingenting nytt herfra.... bare utålmodig venting! Det er mer slitsomt enn jeg hadde trodd! Men nå er det jo bare to dager til termin, så nå MÅ det jo skje noe snart!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Bare søk på "jentesnakk" på fjesboka..så kommer den opp.. Jeg har den heller ikke noe sted på siden min..

 

I dag må vi bestemme oss for om vi skal by eller ei.... Jeg klarer ikke å bestemme meg!!!

 

Nå skal jeg snart til fysio for å bli knadd litt, og så tenkte jeg å gjøre noen juleinnkjøp :) Har skikkelig julestemning i dag. Tror det skyldes minusgradene ute :) Blir sånn julelukt da..

 

Tvi tvi Lillemor! Jenta kommer når hun er klar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett det der med kjøp av bolig.. Er jo mange penger det er snakk om så viktig at man finner et sted som er perfekt for dere:) Masse lykke til da. Strømmen er kjempefint. Jeg hadde tenkt å kjøpe leilighet der..men så møtte jeg kjærligheten på andre siden av byen så da ble ikke det noe av..

 

Åh julen ja...jeg gleder meg som en liten unge:) God mat, stearinlys, mandariner, julemarsipan, disney, familiekos og pakker:) Og mest av alt gleder jeg meg til å fortelle familien om den STORE hemmeligheten vår :o)

 

2 dager igjen Lillemor...HOLD UT!! dette går fort.. tvi tvi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde å legge inn bud på leiligheten i Strømmen..måtte øke to ganger fordi de avslo..og det var bare vi som kom med bud.. Så etter tre bud gadd vi ikke gå lenger opp.. Selv om det fortsatt var under takst.. Da kan de heller sitte der med skjegget i postkassa :-P Var ikke så farlig for oss, for det var verken egen hage eller garasje der.. Er flere visninger både denne og neste uke. Men, blir vel neppe noen ny leilighet på oss før jul..må vel mellomstasjonere et annet sted..

 

Nå skal jeg lage middag og så er det sofaen.. Hadde tenkt meg en tur til byen i dag, for å se om jeg fant nye støvletter..men har vondt i hodet, så jeg orker ikke..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei:)

Egget, vi måtte også legge inn flere bud på den leiligheten i Lillestrøm (jeg og brodern), og den gikk godt over takst..sure penger, men brodern SKULLE ha den leiligheten!! Skjønner at dere ikke gidder å legge i mer hvis det ikke er en dere MÅ ha.. så da kan dem bare sitte der med skjegget i postkassa ja:P hehe

I helgen var jeg faktisk på Skjetten og cruiset forbi Strømmen og Lillestrøm..kanskje vi var der samtidig:)

 

Lillemor...nå er vi spente assa!!! Hvordan går det?? Har det kommet en liten jente til verden nå? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi tapt enda en budrunde..buhu.. Hvorfor er alle andre rikere enn oss? :-P

 

I morgen er det ny visning på den i Strømmen, som vi fikk avslag på budene våre.. Tenkte å by på nytt, og gi dem lenger overtakelsesfrist..så kanskje de godtar budet.. :)

 

Nå er jeg bare kjempelei av visninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...