Gå til innhold

Lillemor/LEB/Bjølsen/Egget


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Godt å kjenne litt symptomer da Bjølsen:) Husker jeg syns det var "deilig" å være kvalm...eller rettere sagt jeg savnet kvalmen når jeg passerte de "magiske" ukene og kvalmen så smått ble borte og trøttheten ble mildere.. for da følte jeg ikke at jeg var gravid.. Men det kommer seg fort igjen det også:) Plutselig kjenner man liv og andre kroppslige reaksjoner. Akkurat forstoppelsen kunne jeg vært foruten..hehe. Den er her til og fra:) Er nok ikke så flink til å drikke vann som jeg burde vært.. eller til å gå tur. Huff mye jeg planla å gjøre når jeg ble gravid.

Håper at formen din holder seg fin og at disse ukene går fort..

Skal du på tidlig ul?

 

Masse lykke til!!

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igangsettingsprosessen er i gang..og jeg ligger på sofaen hjemme med kateter oppi livmora.. IKKE godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL EGGET!!!!! Husk at for hver rie er det en mindre rie igjen! og tenk på det fine resultatet som kommer ut i andre enden! Det er så inmari verdt det!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Tenker på deg!!!!! Skriv så fort du kan :) :) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL EGGET!!!!! Husk at for hver rie er det en mindre rie igjen! og tenk på det fine resultatet som kommer ut i andre enden! Det er så inmari verdt det!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Tenker på deg!!!!! Skriv så fort du kan :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Skal prøve å huske det..hehe.. Har hatt noen tak (føles som menssmerter) i løpet av dagen.. Men, ikke noe regelmessig.. Takene varer noen få sekunder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojojoj!! Så spennende!! Håper alt går strålende med dere alle tre, Egget! :) Stoooooor klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Her er det lite å hoppe i taket for... Fått fem modningspiller hittil. Har nesten ikke åpning, men har mer murring og sammentrekninger idag enn igår.. Tjohei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg jammen meg spent på om du har blitt mamma.. vil vel anta det siden du er så mange dager over:) Kanskje vi kan hviske et lite gratulerer??

 

Håper at alt er bra med dere..

 

På onsdag er jeg 28 +0... og da er det rett før jeg går inn i 3. trimester:D Helt utrolig.. kjenner jeg gleder meg til det! På torsdag skal jeg på jordmor kontroll, er så koselig å høre den lilles hjertelyder:) Og ikke minst kjenne alle de herlige bevegelsene..

På lørdag farter vi til sverige for å hente barnevognen vi har bestilt:) Og for å handle litt annet om det er billigere der.. bilstol, voksipose etc..

Det begynner liksom å bli mer virkelig nå føler jeg.. tror redebyggerinstinktet har begynt å ta meg..hihi.

Når vi var på hytta sist så fant vi en bitte liten knall grønn barneseng som vi har tatt med oss for oppussing..:) Den kommer til å bli så skjønn.. i hvit! ;) Så den tar vi med oss i påsken så vi har en seng klart når vi drar dit ila sommeren.. Hytta ligger et stykke fra veien så må bruke scooter å frakte med:)

Nå om dagen går jeg i redusert stilling.. skal faktisk begynne i 40% stilling i morgen, så da blir det jobb tirs og onsdag denne uken og lørdag og søndag neste uke:) Kroppen min har hatt utrolig godt av å få ta det rolig:) Nå venter jeg bare på å få hjelp av fysio til bassengtrening og så har jeg meldt meg på yogakurs som starter i morgen:) Må prøve å forebyge/gjøre det beste ut av situasjonen.. Bekkenet er jo rimelig kranglete innimellom:P

 

Hvordan går det med dere Lillemor og Bjølsen?? Lenge siden sist...

Håper formen din er fin Bjølsen:) Hvor langt er du på vei nå??

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg akkurat inn og dytte på tråden :) Er fortsatt på ferie, men måtte inn og se om fru mamma hadde skrevet noe! Er så spent på hvordan det går med dere Egget, og hvordan fødselen gikk og alt!!! Hvorfor måtte du være så lenge på sykehuset? håper det går bra med deg og alle sammen!!!!

 

Vi har storkost oss på ferie! Dere kan se bilder på face :) Bittelille synes det er stor stas å bade!

 

Håper dere andre har det bra også! Bjølsen, hvordan går det med deg??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Det går bare bra med meg og magen. :) Ingen blødninger enda (bank i bordet) Er 7 fullgåtte uker i morgen og tiden går stadig veldig sakte, men fremover iallefall. :) Har vært litt uggen innimellom, men bare kjempekorte perioder. Har måttet åpne bilvinduet et par ganger når vi har kjørt til jobb for jeg fikk kvalmetak og måtte ha luft. Men er dette alt så er jeg ekstremt heldig. Ja, puppene gjør helt avsindig vondt. Jeg er til vanlig str L og har D-cup fra før, men har måtte kjøpt strechtsingletter og -tskjorter i str S for å sove i, så puppene skal klemmes på plass. Er så utrolig vondt når de ikke har støtte, og hater å sove m bh.

På mandag skal vi på innvendig ul for å se hjerteslag og jeg har søkt fødeplass på Ullevål.

Akkurat nå er jeg kjempeforkjøla og potte tett i nese og hode. Savner nesespray, men skal nok overleve. :)

 

Er så spent på å høre hvordan det har gått, Egget. Lurer også veldig på hvorfor dere enda er på sykehuset.

 

LEB: Så kult at dere fant en seng på og til hytta. Jeg tenkte jeg skulle gå litt på loppis i vår og til høsten og kikke etter babyseng eller vugge for å pusse opp. Tenk at du snart er i 3. tri, det er helt utrolig så fort tiden går. Gleder meg til jeg kan nyte graviditeten jeg også. :)

 

Lillemor: Ble bare piiiiiitteliiiiitt misunnelig på den ferien deres da jeg så bildene på FB. :) Det så DIGG ut! Heldiggriser!!!!!! Og lille lillemor er så søøøøøøøøøt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det går bra med deg, Bjølsen!!! Blir spennende med UL da! Går sikkert fint! Det er jo bra å ha litt symptomer, det tyder jo på at hormonene herjer, og det er jo en "bra" ting :) Mine pupper ble også veeeeldig ømme i første tri. men så gikk det litt over. Og så vokste de noe helt vanvittig rett etter fødselen! Tror jo nesten ikke det er mulig å ha så store pupper, er E-cup nå, DD er for lite... og er C eller D til vanlig! Gleder meg faktisk til å bli feridg med å amme, synes det er slitsomt å ha SÅ store pupper!

 

Og ja, ferien var fin den...... Helt fantastisk! IKKE noe problem å være på ferie med bittelille altså, det kan anbefales! Koselig å bade med henne og bare ha henne med rundt og være på ferie alle sammen. Superkos! Bra ferieland også :) Og ja, bittelille er SØØØØT :) :) :)

 

Leb, tenk at du er 3. tri snart. Vanvittig hvor fort tiden går! har glemt om du skal ha gutt eller jente jeg... ?

 

Ha en fin helg da jenter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt på tråden vår jeg! Er jo såå lenge siden jeg har hørt fra dere!

 

Egget - håper du har det bra... ?!?!? Er SÅÅ spent på å høre hvordan alt har gått og hvordan det står til med deg og den lille! Men skjønner jo at du har mye å gjøre om dagen da.... :)

 

Og Bjølsen og LEB da, hvordan går det med dere?

 

Vi koser oss. Bittelilles nye favoritt-aktivitet er ståing, hun vil stå hele dagen :) Ikke av seg selv åpentbart, må jo holde henne, men hun synes det er storartet å stå i fanget mitt. SÅÅ søt da :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann girlsa:-)

 

Her går det bare bra:) Ja tenk nå er jeg endelig inne i 3 trimester og tiden nærmer seg sakte men sikkert. Har fortsatt ikke gått helt opp for meg at det bor en liten baby inni magen..hehe Men den lille sparker og ruller inni der og det er så koselig å kjenne. Nyter det virkelig selv om ribbena kan bli ømme innimellom:P

 

Lillemor- vi valgte å spare overraskelsen med kjønn til fødselen så vi vet ikke hva det blir.. Har hørt både det ene og det andre, men de fleste tror gutt. Selv har jeg ingen spesiell følelse for om det er gutt eller jente:) Er glad uansett hva jeg får jeg..hehe Eneste jeg ønsker er at alt er som det skal med den lille <3

 

Bjølsen- så koselig at du er gravid assa. Vet godt hvordan det føles at tiden snegler seg forbi, men plutselig så går den fort også. Nå er det jo påskeferie og når den er over så er du jo allerede 8 uker!! På hovedsiden her inne står det at det er 74 dager igjen til termindato 11 juni.. det høres jo gaaanske lenge ut, men syns ikke det er så lenge siden jeg hadde 100 dager igjen:) Hvordan er formen ellers da?? Jeg var heller ikke særlig plaget med kvalme/oppkast og godt var det. Var supertrøtt og kunne sove i det uendelige. Er for tiden sykemeldt så er ikke SÅ trøtt lenger, men de dagene jeg var på jobb sist slukte alt jeg hadde av energi, så jeg bare jobbet sov og spiste. Ikke mye til liv hehe.

Pupper ja... grrr. Mine har blitt gigantiske:-( Fikk for mange år siden lagt inn proteser (skjønner ikke hvorfor nå!!??!!), så de var jo ikke akkurat små fra før.. Hadde store planer om å ta ut protesene i jula siden det tok så lang tid å bli gravid, men da satt jammen spiren i sept, så fikk ikke gjort noe med det. Nå føler jeg meg bare skikkelig usexy. Prøvde str G som var for liten!!! Har en ammebh nå som er str M, og den er ganske liten kan man si. Den passet da jeg kjøpte den, men må nok ut å handle ny. Kan ikke se for meg hvordan de blir seendes ut med melk inni..grøss og gru:/ Sto og smurte meg med krem etter jeg dusjet i sta og der har det jammen meg kommet et strekkmerke på undersiden av den ene:( sukk

Brystvortene er ømme, men de var verre tidligere, så det går nok over om en liten stund. Jeg prøver å gnikke og gnu litt så de skal bli vant til røff behandling..hehe

 

Forrige uke klarte jeg å skli og ramle i en trapp så ble ganske så bekymret for den lille :( huff.. Fikk meg et skikkelig blåmerke på korsryggen og albuene og kjente at jeg hadde slått meg litt lenger oppå ryggen for det var så ømt. Om man kan kalle det hell i uhell så hadde jeg en kontrolltime for ul på sykehuset pga at jordmor syntes sf-målet mitt var for lavt, så jeg fikk sjekket at alt så bra ut:) Heldigvis. Legen som tok ul sa at den lille ligger med hodet ned og jeg ble så bekymret for om hodet fikk seg en smell da jeg slo korsryggen

:( :( Tenker på det enda.. Livredd for hodeskade.. Men den lille er vel godt beskyttet inni der. HELDIGVIS landet jeg ikke på magen..

 

Ellers har vi handlet inn barnevogn, bilstol og voksipose og sengen vi fant har snart fått ny farge:) Er så koselig å fikse og ordne litt!! Begynner liksom å bli mer virkelig:)

 

Egget, håper alt er bra med deg og lille Jonas:)

 

Lillemor, jeg må ta en tur innom fb og se på bilder fra ferien dere:) Kan tenke meg at dere hadde det fint.

På torsdag skal vi oppover til hytta:) Blir en liten påskeferie.. godt å komme seg litt bort!! Håper på masse sol 8-)

 

GOD PÅSKE!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Klipper inn fødselshistorien min her.. Har lagt den ut på 3.tri i dag :) Har ikke vært på bim siden fødselen.. Har rett og slett ikke hatt tid.. :)

 

Min fødselshistorie:

 

Etter mislykket igangsetting endte dette i keisersnitt søndag 14.mars kl.18.44! 16 dager over termindato.

 

Onsdag 10.3 fikk jeg satt inn ballongkateter. Dette resulterte i 1 cm åpning. Hadde null åpning fra før av..var ikke noe moden..

 

Torsdag 11.3 ble jeg lagt inn på Ahus og begynte med modningspiller.

 

Fra torsdag til lørdag 13.3 fikk jeg til sammen disse 8 pillene. Det ble såvidt 2 cm åpning av disse, og sent lørdag kveld startet riene. Jeg lå med rier til 03-tiden natt til søndag før de flyttet meg til fødeavdelingen. Da fikk jeg endelig noe smertestillende og lystgass, men det hjalp lite.

 

Vannet gikk i 11 tiden, og jeg lå med konstante rier til kl.14.00 på søndag før jeg endelig fikk epidural. Hadde knappe 3 cm åpning da, men fikk likevel epidural siden jeg var helt utslitt. De håpet at epiduralen ville bidra til at jeg slappet av og at det da ville åpne seg mer. Men neida...

 

Søndag ettermiddag var det fortsatt ikke mer modent og lillegutt i magen begynte å bli stresset. Pulsen hans sank for hver rie som kom... Så da bestemte legene at det var på tide å få han ut med keisersnitt. Jeg ble veldig lettet da og lå i senga og smilte og skalv om hverandre. Kroppen var helt utslitt og jeg gledet meg veldig til å få han ut slik at jeg endelig kunne slappe av.

 

Keisersnittet gikk rolig for seg og alt gikk helt supert! Gutten vår veide 4560 g og var 55 cm lang. Han var helt nydelig!!!

 

Lå på Ahus tilsammen ti dager med igangsettelse og tiden på barsel. Måtte være en stund på barsel pga keisersnittet og fordi gutten vår gikk en del ned i vekt etter fødselen. Han fikk i seg for lite mat og måtte følges opp litt pga det. Også kuttet de tungebåndet hans litt for at han skulle kunne suge mer effektivt.

 

Nå koser vi oss hjemme og gutten vår har vokst seg stor og sterk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Egget! Og gratulerer så masse igjen!!!! Høres ut som en ganske så slitsom fødsel må jeg si! Men, regner med at alt er glemt nå som den lille er ute og du har heeeeeeelt andre ting å tenke på? Hvordan går det med soving? amming? Legger han på seg som han skal nå? Det tok tid med oss også. Føles litt ekkelt når de ikke legger på seg. Men det går jo bra, kan bare ta litt tid!!!!

 

Bjølsen, lenge siden vi har hørt fra deg. Hvordan går det?????

 

Leb, spennende med 3. tri! Er ikke lenge igjen altså! Synes tiden har gått SÅÅÅ fort altså! kan nesten ikke tro det

 

Her er det utvikling i en raaaaasende fart! Bittelille har begynt å få litt grøt nå, hun elsker det! det er jo SÅ gøy! Har fått seg ordentlig sittestol også, og hun er bare så utrolig stolt når hun sitter i den. Det er helt festlig! Utrolig morsom tid nå altså.

 

Ha det fint, jenter, og god påske! Håper å høre fra dere snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God snart overstått påske jenter :)

 

Var en ganske krevende opplevelse ja... Både fysisk og psykisk... Og det er ikke noe jeg ønsker å oppleve igjen, unner heller ikke noen å måtte gå gjennom noe sånt... Så det er absolutt ikke glemt... Har brent seg fast i hodet mitt, og jeg kjenner jeg er litt redd for en evt ny graviditet og hva som skjer da... Vet ikke om jeg tør å føde jeg, hvis jeg kan det... Men, ofte blir det jo ks neste gang også hvis man først har hatt et ks.

 

Soving går fint på natta, men på dagtid har han litt vanskeligere for å finne roen og har ikke så lange soveøkter... Ammingen går bra! Vi har kun gitt han erstatning en gang om dagen, sånn på kveldstid før legging..for jeg har følt at jeg har hatt lite melk på kvelden.. Men, de siste dagene har vi ikke gjort det, for han er hard i magen tror jeg.. Bæsjer så lite, så jeg vil kun gi han morsmelk nå for å få systemet litt i gang igjen.. Og kanskje det vil hjelpe til også, sånn at jeg kan fullamme. Det hadde jo vært det beste :) Og han legger på seg masse her..hehe..ingen fare for det nå.. Gikk opp 300 g på 6 dager.. Det er ikke småtterier! Han er en stor gutt :)

 

Gleder meg til å komme dit dere er Lillemor! Mer våken baby og å kunne gi fast føde! Men, samtidig nyter jeg selvfølgelig all den tid vi har nå :) De vokser jo så fort...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg blander meg inn i deres tråd - men jeg MÅTTE bare gratulere Egget/pfeew sååååå mye!!!

 

Har vært så spent på hennes forestående fødsel og har smuglest tråden deres, sorry altså - men vi har vært her så lenge på BIM sammen - så måtte bare følge litt med dere, hehe :)

 

Håper dere ikke har tatt dere nær av at jeg blandet meg inn, det var uansett ikke meningen - skal ikke gjøre det mer altså, men som sagt måtte bare gratulere Egget/pfeew!!! Kos deg og nyt denne spesielle tiden fremover og lykke, lykke til videre alle sammen!!! :)

 

Stoooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør da ingenting meg og lille snuppis. Er vel alltid koselig med gratulasjoner, selv om de ikke er til meg, hihi :)

 

Egget, håper småtten din får sove litt mer nå?? Ser ut som han ikke sover så godt på meldingene dine på fb? Jeg fikk forresten et "tips" av en venninne som jeg synes hjalp veldig da bittelille var nesten nyfødt: de

føste fem-seks ukene er totalt kaos, det er bare å holde seg fast og la de n lille styre alt. Og så etter det forstår man litt mer av babyen, hva de vil, hvordan de reagerer osv. Og etter det blir det litt enklere.... Så hvis man kan, er det beste å bare nyte dagene og leve i et lite vakuum og nyte at de ligger stille og koser i armene. for det varer ikke lenge altså!

 

Forstår forrestn veldig godt at det var tøff opplevelse med fødselen! Jeg kan faktisk ikke helt sette meg inn i det, men det høres veldig slitsomt ut! Neste gang vil du sikkert få god oppfølging osv, men det er jo ikke noe du trenger å tenke på nå da.... jeg er fortsatt ikke klar for dne tanken i det hele tatt jeg heller.....

 

Her i gården er det vaksiner som står på agendaen. Skal til legen i dag. Håper bittelille ikke får altfor vondt stakkars. hun reagerte en god del forrige gang faktisk, så vi får se.

 

Ha en fin dag jenter!

 

Idag skal vi ta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Meg og lille snuppis!! Så koselig at du skriver her :)

 

Småtten min har fortsatt urolige dager..er litt forstoppet gitt.. Så nå prøver vi maltekstrakt i melka.. Håper på en vidunderkur der! Også får vi bare holde ut i vår lille boble disse første ukene som du sier :) Det går nok fint :)

 

Hvordan gikk vaksineringen av bittelille?

 

Nå har junior nesten sovnet i vippestolen sin! Jeg sitter og vipper med foten mens jeg taster på pc'en og sminker meg litt.. :) Multitasking! Veldig kjekt med vippestol om morgenen når jeg må ta meg en dusj også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) Huff stakkars lille som har fått forstoppelse.. det kan umulig være noe godt. Har også hørt at maltekstrakt kan gjøre det bedre i magen, tar det faktisk selv når jeg føler det stopper seg helt:) Har fungert på meg.

Ja nå kan jeg tenke meg du har hendene fulle:) Mange oppgaver man skal få unnagjort på samme tid.. utrolig hva man får til når man må!

Har skjønt at vippestol er et must etter hjemkomst, så får se å få det i hus snart..hehe. Her begynner vi så vidt å få inn litt div småting. Handlet vogndyne og litt tepper i går og neste uke eller uka etter skal vi til innkjøp av sprinkelseng og madrass. Rommet til den lille er stappet full av ting og tang, så må vel gå i gang med en sjau der inne snart også. Gleder meg veldig til det!!!

 

Har fått en sånn ubehagelig kløe med utslett på begge brystene og det kløøøør så inn i hampen at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre innimellom:/ Har tilogme våknet på natten og ikke fått sove pga det. Var hos legen (turnuslege) i sta, men han kunne ikke si noe om hva det kunne være.. skyllemiddel, parfyme, elveblest.. men fikk resept på antihistamin som jeg kan ta hvis det blir for ille.. grøss

 

Ja lillemor, hvordan gikk det med bittelille etter vaksineringen??

 

Hvordan går det med deg Bjølsen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkars liten! Håper maltekstrakt funker. GIr du bare morsmelk? Hvis du gir mme så kan det hjelpe å skifte merke... har hørt at mange reagerer på nan f.eks... Ellers er det jo (dessverre) veldig viktig å tenke på hva du selv spiser da egget. Bittelille reagerte jo på omtrent alt jeg spiste hun... Begynner Endelig å bli bedre nå da, etter nesten fem måneder... :)

 

Spennende med deg, Leb, er ikke lenge igjen nå! Vippestol er definitivt et must. Etter hvert er også babygymmen helt uunværlig! bortsett fra det (og vogn og seng), så er det jo ikke sååå mye man trenger i starten da. Leker og sånt er jo ikke interessant før senere

 

Kjipt med utslett forresten. håper det gir seg! du fikk sånn antihistamin du kan spise når du er gravid? Legen min var litt fussy på det nemlig...

 

Bittelille hadde en dårlig dag igår stakkars, men nesten 39 i feber. Men mot kvelden forsvant feberen og hun kviknet til igjen. Og SÅ, så sov hun hele natten!!! Jeg har ikke sovet så lenge siden en god stund før hun ble født. så utroooooooolig deilig. Sov så mye at jeg ble enda mer trøtt, hihi.

 

Nå er det bare å håpe på at hun fortsetter med natt-sovingen!

 

PS - nå er tråden vår snart full jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LEB: Så bra at dere har handlet masse :) Bare å få handlet ferdig i god tid før terminen.. Vi stresset litt rundt på slutten, og det hadde vært deilig å sluppet..pga ryggen min og bekkenet..

 

Jeg ammer stort sett, men fram til påsken fikk han et måltid om kvelden med mme. Men, turte ikke gi det mer da han ble forstoppet i påsken.. Bruker småfolk..for det fikk han på sykehuset også.. Bare at vi lager av pulveret..og på sykehuset brukte de den flytende som bare er å varme opp..

 

Så bra at formen til bittelille tok seg opp, og fantastisk at hun sov hele natten =D

 

Nå prøver jeg å få ryddet bort tørt tøy fra tørkestativet for å få hengt opp det våte.. Men, må stadig tilbake til sofaen for å vippe på vippestolen pga han kravstore oppi der som prøver å sove.. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Sorry at jeg er så fraværende. Vet ikke helt hvorfor egentlig.. kanskje redd for å snakke for mye om det - om det skulle gå gærnt. Jeg er liksom i et lite vakum. På vent. Men skla skjerpe meg!

Men det går veldig bra. 10 uker idag :D OG ettter to ul-er ser alt kjempefint ut. Den har riktig størrelse ut fra forventet termin og hjertet slo så fint. :) Og følelsen er veldig god!

Vi begynner å tro at dette virkelig skjer nå. Artig! Fortalte det til familien og noen venner i påsken. Det var morsomt og koselig.

 

Så koselig å høre at dere har det fint, Egget! :) Liker så godt det navnet dere har valgt. Bare gode assosiasjoner. Og superskjønn er han også.

 

Lillemor: Går det bra med bittelille i dag? Ikke mer feber?

 

LEB; så utrolig irriterende det utslettet må være, blitt noe bedre? Går det ellers bra? Nå er det jaggu ikke lenge igjen. :)

 

Lørdagsklem! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...