Gå til innhold

Lillemor/LEB/Bjølsen/Egget


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Takk for tipset Lillemor :) Håper vi får en allergifri baby som har sterk mage ;) Han må i hvert fall ikke bli allergisk mot dyr, for vi har hund...

 

Ja, det er pluss minus 500 g sier de..på den estimeringen.. Og de fleste jeg hører om veier gjerne litt mindre enn hva estimeringen viser... Så vi er veldig spent på hva sluttresultatet blir, og hvordan han ser ut!! Herregud som jeg gleder meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann hoppsann på en mandag!!!

 

Mandager og t-banekaos er selve livet altså :D

Ellers har de siste dagene gått veldig fort og vært kjempekoselige ettersom jeg hadde besøk av min barndomsbestis fra nord. :) Superkoselig!

Ellers er det ikke så mye nytt å snakke om. Er vintersliten og babysliten for tiden. Det HAGLER inn med nye meldinger om graviditeter og fødsler og det tar helt fullstendig av. Så da blir man jo ikke akkurat mer hæppi heller. Fuck My Life, sier jeg bare!

Men all jævelskapen (2 drap, og knivstikkingen på Løkka) som skjedde i helga her nede setter jo ting i perspektiv. Jeg har det jo egentlig veldig fint. :)

 

Hvordan er ståa hos dere?? Skjer det noe, Egget???

 

Mandagsklem til dere fantastiske damene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Hørte det var litt t-banekaos i dag ja.. Broren min skulle ta t-banen til jobb, og så kjørte den ikke riktig ut i fra hvilket tall som stod på den..så han måtte ta taxi til jobb istedet..

 

Oi, action på Løkka..skjønner jeg har gått glipp av noe på nyhetene.. Går stort sett i OL her i huset..

 

Ikke så god tid til å skrive akkurat nå..skal på butikken med min kjære å handle litt middag.. Dagens luftetur :) Og som dere skjønner..ingen fødsel enda..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Nå har jeg testet og i mitt forskrudde hode så så jeg skyggestreker på begge (en billig i går og en CB med + i dag). Men sambo var mer i tvil da..

HAr kjøpt digitaltest som skal tas i morra tidlig. Dag 27/28.. burde jo være innenfor "vinduet" den skal funke.

Har ingen følelse for noen av utfallene egentlig. Hååååper jo seff, men troooor ikke. Men det er vel fordi jeg ikke vil bli så skuffa.

Er merkelig iallefall at jeg ikke spotter enda uansett, for det har jeg gjort før mensen i to år snart. MEN det kan jo hende jeg har unormal lang syklus denne gangen, så spottingen kommer snart...

..jeg babler.. :) ..håper!

 

Håper dere har en fin kveld og at bebisen deres Egget snart kommer og hilser på. :)

 

Klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld Bjølsen :)

 

Jeg skal tenke masse gode tanker og håper på et positivt resultat hos dere i morgen!!! :) *sender masse babystøv*********************************

 

Nå slapper vi av i sofaen her og ser på stafett. Jeg skal låne bilen til pappa i morgen (klarer ikke kjøre vår lille A3 med den store magen min)...hehe... Så pappa kom til oss med bilen ikveld og vi kjørte han tilbake til leiligheten hans. Og da vi var nesten hjemme igjen hos oss selv, så punkterte vi!!! Hell i uhell så fikk vi stoppet inne i garasjeparkeringen til en matbutikk, og byttet dekk der. Men, jeg må kjøre med den bilen til legen i morra..et sommerdekk bak..og det er meldt snø..håper den ikke kommer før jeg er ferdig hos legen.. Må i hvert fall kjøre veldig forsiktig i morra! Når jeg har vært hos legen skal pappa møte meg og kjøre meg hjem, så jeg slipper å kjøre selv... Uff, gruer meg allerede hvis det blir glatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takktakk :)

 

Kjør forsiktig i morgen da, ikke gøy med et sommerdekk på dette føret her nei. Lykke til, både med kjøreturen og hos legen

Hurra for sølv på stafetten!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Kommer til å irritere mange bilister med sneglekjøring gjennom Oslo i morgen ;)

 

Lykke til med testings, og jeg venter i spenning på oppdatering fra deg i morgen!

 

Hurra for Norge og stafettgutta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girlsa!!

Vet dere hva... vi fikk positiv test i morges. :D Ser ut til at vi kun blir gravide i februar måned.

Jeg tror nesten at jeg er litt i sjokk... Og frykten for å miste meldte seg med EN gang.. Tør ikke juble så veldig.

Men, det er GØY!! :D

 

Glade torsdagsklemmer herfra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER DET SANT????!!!!! Jeg sitter her og måper og får gååååsehud!!!! =D=D=D=D=D=D=D=D

 

Ååååå, jeg er såååå glad på deres vegne!!!!!! Jeg skal sende MAAASSE gode tanker til dere og denne spira skal klamre seg fast, for nå er det DIN tur å nyte en herlig graviditet de neste 9 månedene!!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å HERREGUD!!!!!! GRATULERER:))) Bjølsen det er jo helt fantastisk..

 

Nå sitter jeg faktisk her med tårer i øynene..haha gravidhormoner som slår inn.. Og gåsehuden står for fullt!!

 

Krysser alt som er for at den lille klamrer seg godt fast inni hulen sin i 9 mnd nå og at dere får oppleve lykken som dere fortjener så inderlig..

 

Masse masse lykke til:o) Nyyyyt det lille frøet som vokser. Vet du hvor langt du er på vei?

 

STOOOOOR Klem :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, dere er så søte!! :)

Jeg håper virkelig den sitter fast denne gangen. Jeg kommer til å være et nervevrak de neste par månedene. :)

 

Regnet fra siste mens, så er jeg 4 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)))) Skjønner at du er nervøs, men prøv å nyt den herlige tilværelsen allikevel.. Man kan si det så hardt at om man skulle være uheldig så skjer det uansett så nyyyyt det kjære deg. Vet godt hvordan det føles å ikke kunne slippe jubelen løs.. Og det kan jo være litt spennende å dele en sånn hemmelighet sammen bare du og din kjære en liten stund fremover:)

Jeg kjente veldig på det samme selv, og vi holdt det for oss selv i nesten 4 mnd.. sa det bare til de ALLER nærmeste. Fam fikk vite etter 4 mnd, men det var pga vi ville si det på julaften:)

 

vi var også 4 uker på vei når vi fant det ut:) Åh så spennende!!

 

Nå får du bare sveve videre på en rosa/blå sky.. Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg veldig godt Bjølsen! Prøv å nyt det mest mulig, og kjenn på de deilige symptomene og det som skjer i kroppen =D

 

Stor klem!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH SÅ UTROLIG FANTASTISK BJØLSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ glad på dine vegne!!!!! Forstår godt at det er skummelt! Men det alle leger har sagt til meg, er at det viktigste er at man faktisk blir gravid - da er sjansene for å få barn MYE større! og så er det jo mye større sjanse for at det skal gå bra enn at det ikke gjør det når man først har blitt gravid. HURRA og gratulerer igjen!!!!! Er du fin form? Eller merker du noen symptomer og sånt?

 

Egget, hvordan går det med deg? Rimelig lei nå tenker jeg??? Og hvordan er formen din da LEB?

 

Vi har hatt besøk og så har vi vært og reist litt med bittelille og de som var på besøk. Veldig koselig! Men nå er vi hjemme igjen og det er jo også veldig deilig da! Merker at vesla er sliten nå, hun pleier å legge seg kl 19, men nå var hun sjanseløs, sovnet som en stein kl 18. Blir nok en tidlig morgne på meg imorgen, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey hey..

 

Jeg går og venter her i heimen.. Det er så nervepirrende å ikke ane når det starter.. Jeg kunne godt tenke meg å få det overstått snart, siden jeg gruer meg litt.. :-P Ellers er formen okei.. :)

 

Nå venter jeg på sambo som smører ski..så skal vi spise frokost.. Hehe..ser klokka er snart halv to.. Sov litt lenge i dag vi.. Må sove mens vi kan og ha lange late morgener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

 

Hvordan går det med dere??? :) Jeg sitter fortsatt på ventebenken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois egget! tenker du kjeder deg nå...... :) All min sympati til deg. håper det skjer noe snart nå! når setter de igang der du skal føde? Er det ahus?

 

Vi har vært til innkjøp av masse utroooooolig søte sommerdrakter til bittelillemor. er jo blitt varmt her nå. Hun er bare såå søt altså! deilig å slippe å kle på henne masse lag med klær må jeg si!! Men snart blir det nok litt FOR varmt da, lurer på hvordan hun takler det.... Det sies jo at barn takler det bedre enn voksne, så det skal sikkert gå bra :)

 

Hvordan går det med der andre? Bjølsen, hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey hey.. Kjeder meg litt ja..og koser meg.. Men, i dag blir nok en lang dag.. Våknet 6, og fikk ikke sove igjen.. Har fått til å sove en time nå etter frokost da.. Det var godt!

 

Vet ikke helt når de setter meg i gang jeg.. Skal føde på Ahus. Jeg skal til jordmor på helsestasjonen her på fredag, så skal høre litt med henne da.

 

Åå, gleder meg til det blir sommer her også!! Kan tenke meg snuppa di er supersøt med små søte drakter :) Og hun tilpasser seg sikkert varmen, nå som hun er der mens det gradvis blir varmere. Hadde vært verre om man plutselig kom til slik varme. Man må bare passe på at de ikke får så mye sol på seg, og at de får nok væske :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter:)

 

Huffameg Egget..her drøyer det ser jeg. Er spent hver dag på om det har skjedd noe:) Håper at du slipper å gå så mye som 2 uker over. Lille prinsen syns nok magen er det beste stedet å være i foreløpig..

Pleier de å sette i gang fødselen hvis man er innenfor tiden før de regner det som overtid?? altså 2 uker etter satt termin..

Krysser fingrene mine for deg:)

 

Lillemor:) Joda formen er fin, men jeg blir så lett sliten og lei. Kjenner at bekkenet blir verre og verre så i morgen skal jeg til fastlegen på kontroll og da må jeg høre om fysio. Må forebygge at det ikke går så langt at man ikke klarer å gå omtrent. Dessuten så er jobben ganske krevende om dagen og jeg kjenner at jeg har liten tålmodighet (og jeg har absolutt IKKE det til vanlig.. ) og helst ikke orker å gjøre mer enn jeg må. Men det er jo ikke lett å unngå der jeg jobber. Så når jeg kommer hjem er jeg et slakt:( De siste dagene har jeg ikke følt meg i form..måtte gå hjem tidligere fra jobb i går pga hodepine, kvalme og generelt uvel så jeg holdt meg hjemme i dag. Syns det er dumt at det er sånn, men jeg tror jeg rett og slett blir så sliten og ikke får hentet meg godt nok inn før det er full rulle igjen.

Men holder motet oppe for det:) Kjenner masse liv i magen og det er så ubeskrivelig koselig. Moro å se at magen spretter fra side til side når den lille er i full aktivitet:D

Utrolig at det ligger en liten baby inni magen liksom.. det går liksom ikke helt opp for meg..hehe

Så gøy å handle sånne små klær til bittelille..kan tenke meg hun er supernydelig:) Så deilig at dere har det varmt. Her strålte solen i dag, men jeg har holdt meg innendørs.. Uansett godt å se at det går mot våren:)

 

Idag er vi 26 uker på vei.. tiden flyr i grunn ganske fort:) Den 20. mars skal vi til sverige og kjøpe barnevogn.. gleder oss masse:) Nå skal vi snart begynne å bygge rede:D

 

Bjølsen, hvordan går det med deg?

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt når "fristen" for igangsetting er..men, har hørt at man skal få overtidskontroll senest 14 dager etter terminen.. Jeg skal til jordmor på fredag, og mase litt om å bli sendt på overtidskontroll..for jeg er jo så bekymret for å føde en stor baby..og da er det ikke noe særlig at jeg går lenge på overtid..de vokser jo ganske mye på slutten.. :-S Hjelp!!!

 

Får håpe du kommer i gang med fysio så snart som mulig LEB, sånn at bekkenet ditt ikke blir altfor ille... Også håper jeg du får litt redusert arbeidstid!!

 

Nå har vi spist middag og slapper av i sofaen. Spent på om det skjer noe natt til i morgen..men, foreløpig iiiingen tegn på det...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det jo skje noe snart, Egget :) Lykke lykke til!!!!!

 

Igår hadde jeg en laaaang dag, spiste indisk i forigårs og det satte bittelille Absolutt ikke noe særlig pris på. hadde såå vondt i magen stakkars, så var skikkelig gråtete nesten hele dagen. Men heldigvis bedre nå! Får holde meg unna indisk en stund da... Enda jeg ikke spiste en sterk rett etter noe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jentene!!

 

Det går foreløpig helt fint her. Er 5 uker på vei i dag. Har lite symtpomer, men de jeg har er:

Ømme pupper, tisser ofte, hard mage (!!!ikke gøy), litt halsbrann (særlig når jeg spiser eller drikker melkeprodukter), litt hormonell om dere spør samboeren min tror jeg :) jaja!!

 

Det er litt fjernt fortsatt. Kan ikke helt tro på det og selv om følelsen er god denne gangen, så forventer jeg litt at det skal gå åt skogen igjen..men det er vel naturlig.

 

Skjer det noe hos deg Egget? Guriland, nå synes jeg lillegutt skal få fart på seg. :)

 

Sommer høres veldig digg ut, Lillemor. Jeg er søkklei av vinter nå. Har iallefall blitt varmet av sola de siste dagene, og det har vært skjøøøønt. Og lyden av at snøen smelter overalt er så deilig.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!!

 

Herlige symptomer Bjølsen!! :) Det er så deilig å kjenne på alt som skjer med kroppen i starten av en graviditet!! :) Nyt det!!

 

Skjer ikke noe her...herlighet... Føler at jeg skal gå et helt elefantsvangerskap på 22 mnd... :-P I morgen er det overtidskontroll...håper jeg ser lyset i tunnelen etter den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...