Gå til innhold

Lillemor/LEB/Bjølsen/Egget


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Jaaaa endelig helg.. selv om det ikke betyr stort for meg denne gangen. Har nemlig arbeidshelg:( Blæ..hehehe. Men har kveldsvakt i morgen så får sovet lengre og det blir digg:) Her er det også sofakos med x-factor og helt sikkert senkveld.. standard fredagskveld:)

Så flink du har vært med husarbeid da.. jeg har vært litt lat i dag, men fått vasket litt klær og ryddet..men skulle ha vasket huset men overskuddet har ikke vært helt tilstede enda:P Blir så mye jobbing så orker ikke så mye etter jobben.

Ja det er jo ganske nervepirrende å ikke være sikker på at det skal gå bra...vi har jo prøvd så forferdelig lenge så det hadde vært helt tragisk. Jeg har jo lest endel sånne innlegg før, men kjenner at jeg ikke har så lyst til å gjøre det lenger. Får så vondt på deres vegne:(

Ja det hjelper nok å få en bekreftelse på at det er liv inni der.. Fikk du ul fordi du ville utelukke noe galt?Kunne gjerne tenkt meg det etterhvert jeg også. Skal til legen for hCG kontroll på mandag og torsdag så da får man jo litt peiling på hvordan det ligger an. Prøver jo selvfølgelig ikke å tenke negativt og ser veldig fremover;)

Ang jobb så snakket jeg litt med sjefen i dag og hun visste enda ikke noe mer vedr forlengelse av vikariatet. Vi er visst to stk som ønsker full stilling så da må vi se hva som blir til overs. Evt blir det delt på oss. Så i værste fall får jeg 10% til og tot 90% og kan bli satt på de siste 10% som ekstravakt. Ja det er økonomisk jeg tenker..80% er helt supert men det blir litt lite å leve av. Skal forhøre meg litt med NAV. Tror det er sånn at man kan regne de permisjonspengene utifra de siste 10 mnd man har jobbet el.l.

 

Ja alle spør jo meg om jeg ikke skal ta vaksinen, men jeg kan jo ikke. Kun de i 2. og 3. trimester som kan ta den, så får finne på en lur unnskyldning så lenge. Jeg er ganske skeptisk og har forhørt meg med to av overlegene på jobben og den ene mener at vi BURDE ta og hun andre ville ikke ta den selv, men ville ikke si at vi burde/ikke burde. Ble liksom ikke helt klok. Du kan jo sjekke pandemi.no der står det litt div info.

 

Stemmer at det er sånn messe ja..men jeg og sambo jobber denne helgen så det var jo dumt. Hadde sikkert funnet MASSE fint der.. *drømmedrømme* Håper dere finner en fin vogn da;)

 

Når gikk du til legen for kontroll eller samtale ang graviditeten?Husker du skulle ut å reise eller noe..

 

Ha en super kveld jenter;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig sprikende info om denne vaksinen, så det er ikke lett å bli klok på hva man skal gjøre.. Jeg klarer ikke å ta stilling til det enda i hvert fall.. Skal høre litt hva sjefen min har tenkt til, hun er jo også gravid. Er jo ganske utsatt for smitte siden jeg jobber i barnehage.. Noen sykemelder seg jo også for å ikke bli smittet dersom det er flere tilfeller av influensaen på arbeidsplassen. Men, foreløpig er det ikke noen fare i barnehagen vår.

 

Jeg spurte ikke om tidlig UL. Jeg ringte bare gynekologen min som hadde startet utredningen på meg for å si fra at jeg ikke trengte mer utredning. Også spurte jeg om rutiner i forhold til oppfølging på de som har blitt konisert (fjernet litt av livmorhalsen pga celleforandringer). Og da sa han at han ville ha meg inn til innvendig UL i uke 8, for det var visst rutine etter en konisering. Ellers er det ikke mange som får tidlig UL tror jeg, med mindre man har blødninger eller andre komplikasjoner. Ei jeg kjenner bestilte seg rett og slett privat UL i uke 8 for å få bekreftet at det var liv. Da slappet hun mer av. Hvis dere skal gjøre det anbefaler jeg å ta UL når du har passert uke 9, for jeg har hørt at uke 8-9 er "kritiske"uker. Så ser dere at det er liv etter uke 8 eller 9 er det så og si nesten helt sikkert at det går finfint :) Vet ikke om det er sant..men, har lest det noen steder på nett..

 

Jeg gikk på første kontroll hos gynekologen jeg, da jeg var inne for å ta UL i uke 9+4. Pga sommerferie fikk jeg ikke time hos fastlegen eller jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da hadde du en grunn for å bli fulgt opp litt ekstra med ul:) Fint at de gjør det så slipper man å lure.. er jo litt fælt å være i en sånn situasjon at man absolutt ikke har kontroll over noe;P

Skal ta tipset ditt å vente til jeg har passert uke 9:)

 

Skjønner at du er usikker på den vaksinen.. du er jo ganske disponert for å bli smittet via jobben slik som meg. Vi får jo faktisk de pasientene som har svineinfluensa/influensa + masse annet rart så tenker jo litt på det. Har jo på oss beskyttelsesutstyr, men man vet jo aldri og jeg har ikke veldig lyst til å ta sjansen.. men men. Kan jo ikke slutte å jobbe heller.. Og jeg MÅ jo jobbe for å få opp % min etter nyttår også.

 

Skal til gyn å ta de blodprøvene så skal snakke litt med henne om det og høre hva hun sier. Det er sikkert ingen fare.. Når du er fødeklar så er jeg ca 5 mnd på vei...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig vanskelig det der..vi får oppdatere hverandre dersom vi får noen gode råd ang. vaksinen.. Ta den eller ei..

 

Hehe, rart..jeg er 5 mnd på vei nå..og er fødeklar når du er 5 mnd på vei.. Når blir terminen din?

 

Nå venter jeg på at sambo skal stå opp. Han kom hjem i 6 tiden i dag tidlig stakkars.. Jobbet helt siden i går morges.. Så jeg har vært på butikken og handlet rundstykker, pålegg og juice til oss. Må stelle litt med han i dag, sikkert ganske sliten.. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig av deg å ordne frokost når han kommer hjem fra jobb;) Det satt han nok stor pris på..

 

Skal absolutt holde deg oppdatert ang vaksinen.. Jeg får uansett ikke tatt den før etter nyttår tror jeg, så mulig influensa-bølgen er over innen den tid:P

 

Har fått opp termin 16/6 og 19/6. Er forskjellig fra bim og babyverden.. juni blir det ihvertfall:D åååhh gleder meg sånn..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble veldig glad for frokost i dag :) Men, nå er jeg alene igjen..trøtt som en dupp dro han på byen med noen kamerater..klarer ikke si nei når han først har sagt ja vettu..hehe..

 

Du får si fra hvis du hører noe spesielt om vaksinen da.. Råd her og der.. Jeg blir helt fortvila over hva jeg bør gjøre eller ikke gjøre..

 

Ååå, juni barn :) Koselig!! Så har dere en hel sommer foran dere til å bare kose og trille turer!! Trenger ikke så mye klær i starten da..hehe.. Her blir det ull, ull og atter ull.. Ikveld har jeg sittet hjemme og sett på tv mens jeg har strikket noen rader på babyteppet til lillegutt. Samtidig har jeg kjent en del dunking i magen og noen ganger føltes det som om blæra mi ble brukt som hoppeslott.. :-P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er i skikkelig bedritent humør så jeg er ikke så veldig koselig å høre fra, men det er nå sånn humøret er, særlig i dag.

Er ganske sur fordi jeg er den eneste av oss som ikke er gravid nå.

Er sur fordi alle andre enn meg i hele fuckings verden og universet er gravide.

Er sur fordi jeg fucka skikkelig opp kjøretimen i dag, og det er ca en uke til oppkjøring. Føles helt grusomt og jeg har supernerver allerede.

Er sur fordi de som har samme leilighet som oss, i nabooppgangen - har lagt ut sin leilighet for salg med nøyaktig samme visningstider som oss, og deres leilighet er finere enn vår og har litt annen planløsning. OG de har satt prisant.10 000 mindre enn oss. MED vilje. For vi la ut vår på fredag og deres kom ut i dag.

I morra er det Pregnyl..men ettersom jeg stresser som gal med alt annet, og jah, har forresten senebetennelse i armen og har vært sykemeldt i en uke, og medisinen gjør at man har nedsatt sjans for graviditet når man går på dem. Så, forhåpentligvis så klarer jeg å holde forventningene mine nede der de hører hjemme denne måneden.

Så mitt liv er komplett i dag. Med dritt!

Kommer sterkere og blidere tilbake når jeg har noe fint å melde.

Jeg er litt på felgen. Sorry!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Bjølsen:( For en jævlig dag!!! Rart at alt det kjipe skal skje på en og samme gang.. men det er jo bare typisk.

At du ikke har blitt gravid enda er kjempeleit men det kommer til å skje. Som Anny sa til meg når jeg fortvilet fortalte om alt vi har gått igjennom uten at det skjedde noe som helst, var at det kanskje ikke var helt tiden for å bli gravid akkurat da.. Mulig at dette med boligsalg o.l. skal unnagjøres før en liten spire skal etablere seg:) Det er noe med det å ha litt ro og orden rundt seg.. Jeg roet meg faktisk litt ned når Anny fortalte meg det for når jeg tenkte tilbake så var det faktisk mange ting som ikke var helt som det skulle. Bl.a den ulykken min svigerfar ble utsatt for en mnd etter at jeg flyttet ut hit.. den forandret alles hverdag.

Det er fortsatt noen vanskelige stunder, men ting har stabilisert seg over tid.. og nå etter nesten 2 års prøving ble jeg plutselig gravid.

Så Bjølsen, kjære deg.. du vil bli gravid.. Det er bare den hersens ventetiden som er så kjip.. Krysser virkelig fingrene for at det snart skjer for dere også. Du fortjener det virkelig:)

Haåper de superduste naboene ikke får solgt før dere.. makan til utspekulerthet spør du meg.. :/ Sånt får blodet til å bruse..grrrr

 

Dere må ikke gi opp selv om det er motstand denne mnd mtp medisiner for senebetennelsen som setter ned fertiliteten.. ta pregnyl og pergo og hopp i høyet. Man vet jo aldri NÅR det treffer så er jo greit å prøve de sjansene man kan;) Litt kos er jo uansett ikke å forrakte.

 

Oppkjøringen kommer nok til å gå bra..det er helt naturlig å være nervøs og kløne noe alvorlig de siste kjøretimene slik at man tror at man egentlig ikke har noe bak et ratt å gjøre.. det samme gjorde jeg og jeg nektet omtrent å bli meldt opp til oppkjøring, men kjørelæreren pushet meg så da ble det oppkjøring- og lappen!! Så ikke ta sorgene på forskudd. Gjør ditt beste, mer får man rett og slett ikke gjort.

Skal krysse fingene mine hardt for deg!!! både med graviditet,lappen og salg av leiligheten.. *tvi tvi*

 

Håper senebetennelsen er over snart.. prøv å få slappet godt av nå når du har sykemelding. God bedring:)

 

Trøsteklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, LEB! Det var en god klem og gode ord.

Dagen i dag er mye bedre enn gårdagen heldigvis. :)

God kveld alle tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

I dag snakket jeg med gynekologen min ang HCG bl.prøve og vi kom inn på det med min arbeidssituasjon i forhold til svineinfluensaepidemien som begynner å ta seg opp. Hun sa at jeg ikke burde jobber der da jeg er i risikogruppe grunnet graviditet. Så hun ba meg snakke med min sjef om evt omplassering som ikke innebærer pasientkontakt siden jeg ikke kan ta vaksinen.. om ikke det er mulig må jeg sykemeldes til jeg er i 2. tri.

Huff gruer meg til å snakke med sjefen. Jeg har jo ikke lyst til å sykemeldes, men vil absolutt ikke risikere min helse. Så da får vi se hva som skjer. Må vel inn å snakke med henne på mandag. Skal til gyn å ta HCG kontroll i morgen som jeg får svar på på fredag. Vil ikke si noe til sjefen før jeg vet at alt er bra. Syns det er ALT for tidlig å si det, men jeg må jo bare..

Men nå kan jeg ihvertfall puste lettere ut for da vet jeg at jeg blir vernet på jobben:) Håper svineinfluensaen forsvinner snart:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg hadde akkurat logga meg inn og skulle skrive da du dytta. :D Hihi!

 

Hvordan går det? Har du snakket med sjefen din?

 

Svineinfluensaen ja, det ser jo ut som det er nå det eksploderer her til lands. Vi lurer litt på om vi skal vaksinere oss, jeg og sambo. Kan jeg det, selv om jeg skulle bli gravid to uker etterpå, eller burde man slutte babymakingen en stund etterpå? Hmm.. jeg må undersøke!

 

I morgen skal jeg på langkjøring til Sverige, er litt spent! :) Håper jeg ikke kødder det til. Må holde fokus bare!

 

Hadde første visning i ettermiddag. Faen, den andre leiligheten tar nok livet av vårt salg. Helvettes jævla drittfolk. Var tre stykker innom, alle skreiv seg opp, men megleren sa at det egentlig bare var en som han trodde var ordentlig interressert. Hmm..!! Huff! Synes megleren så litt oppgitt ut også.. jaja..vi får se hvordan det går på søndag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe da kom jeg deg akkurat i forkjøpet da:P

Nei jeg har ikke fått snakket med henne om dette, men ringte på torsdag og sa jeg ble borte fredag og mandag..og at jeg skal ta en samtale med henne på mandag etter legetimen.. Jeg fikk svar på HCG prøven som var helt normal. På mandag skal jeg ta ul så da får vi se om det er noen hjerteslag å se..kan jo være litt tidlig enda. Ang vaksine ja.. huff det er vanskelig å vurdere, men jeg tenker jo på å ta den når jeg er over i 2. tri. For å være på den sikre siden. Tror ikke Norge ville anbefalt gravide å ta den hvis det var en stor risiko for fosteret.. Hadde jeg vært deg ville jeg nok tatt den før jeg ble gravid..da er jo dere begge beskyttet.

 

Håper kjøringen gikk bra:) Det gjelder bare å holde hodet litt kaldt..men det er enklere sagt enn gjort.. Nå nærmer det seg oppkjøring da!!!så spennende.. krysser alt for deg:)))

 

Ja for noen møkkanaboer:( Håper at det var noen interesserte som kom på visning da..Hvordan er boligmakedet nå?Jeg har ikke fulgt særlig med i det siste:P

 

Masse lykke til med ny visning i morgen Bjølsen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

 

Håper det går bedre med deg nå Bjølsen :) Og at dere får solgt snart! Dritt at naboen oppfører seg sånn...man burde heller samarbeide om en sånn ting... Er det to forskjellige meglere, eller bruker dere samme? Vi har lagt ut vår leilighet for salg nå, og naboen vår skulle også selge i høst..men vi bruker samme megler, så han fikset det sånn at visningene ikke foregikk samtidig..og prisantydningen er den samme på begge leilighetene. Vi skal ha to visninger i uka som kommer..håper vi får solgt!! Hadde ei på forhåndsvisning her denne uka, men hun syntes den var for "glossy", litt for "fin" og at det var litt spesiell stil. Den skjønte vi ikke helt, for vi har helt nøytrale farger her (krem og hvit), fliser og parkett..høyt under taket.. Ganske flott og nyoppusset leilighet vil nå jeg si..men, men..bedre lykke neste gang da.. Tvi tvi til oss begge Bjølsen ;-)

 

Jeg er skikkelig lei av denne svineinfluensaen...aner ikke hva jeg skal gjøre i forhold til vaksine...skikkelig dilemma det her!! Enten la være å ta den og risikere å bli syk...eller ta vaksina og risikere bivirkninger eller fosterskader... What to dooo??!! :-S

 

Hva gjør dere ellers i helgen da jenter? Vi har en veeeldig rolig helg! Vi har sendt hunden til foreldrene mine i og med at vi skal vaske og rydde her i uka som kommer..så jeg slapper bare av i sofaen med pc og strikketøy..pusler med litt husarbeid innimellom.. Fra og med mandag er jeg 40 % sykemeldt også..pga bekkenet..så jeg skal prøve å nyte graviditeten mer nå :-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette med vaksine gjør meg også veldig forvirret:( Har på en måte lyst til å ta den, men på annen side ikke. Vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre. Er jo livredd for å bli smittet..

 

Så bra at du har litt mer tid til å nyte graviditeten fremover da..Er jo hyggelig å gjøre klar redet for det nye familiemedlemmet:) Flink du er som strikke, det har vel ikke jeg gjort siden barneskolen, men skulle ønske jeg kunne. Er så mye fint:))

 

I morgen skal jeg på ul..spennende!

 

God søndag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkavaksine altså..denne grisesyken legger liksom en liten demper på gleden over å være gravid..ikke mye, men skulle ønske jeg bare slapp å ta stilling til det.. Kan ikke noen andre bestemme for meg? :)

 

Moro med UL, lykke til!! Gleder meg til oppdatering!! :)

 

Har ikke strikket siden barneskolen jeg heller..eller ungdomsskolen.. :-P Men, leste på nett om hvordan man la opp masker osv, så prøver meg på et par babytepper :) Får se om jeg får noen små sokker, votter og luer etterhvert..og så kanskje en jakke eller noe :-P

 

Vi har spist en deilig middag laget av sambo, og jeg har bakt brownies som vi skal smake på snart :) Mmm!! Deilig med innesøndag!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, da fikk jeg endelig el. 19 dager ut i syklusen. Sent, ettersom jeg pleier å ha 28 dagerssykluser. Fikk Pregnyl i ettermiddag, så da er håpet tent enda en gang. :)

 

I morra tidlig er det oppkjøring. Huff, er litt nervøs. Men når jeg tenker på hva den oppkjøringen betyr i forhold til andre ting i livet, så klarer jeg å roe meg. Gjør jo ikkeno å stryke, men vil jo gjerne bli ferdig med greia. Urk!

 

Visningene endte i null bud. Faen! Naboens ble solgt for 120 000 over prisant. Huffs! Jaja! Nye visninger denne uken og til helgen. Skal heldigvis til svigers på Hvaler, så slipper å rydde bort og tilbake greier hele tiden.

 

:) Håper dere har fine dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul..og der slo det et bitte bitte lite hjerte...ååhh jeg ble helt rørt. For en fantastisk opplevelse. Jeg er bare 6+4, men kunne se det helt tydelig:D Har fått time igjen om 4 uker så da blir det utfylling av helsekort og sikkert ny ul. Gleder meg allerede!!!

Jeg har også blitt omplassert på jobben så nå skal jeg være skjermet for all kontakt med influensasyke mennesker.. Og hvis ikke så blir det sykemelding..dessuten skal jeg jobbe man-fre 08-15:) Det blir en ny hverdag for meg..FRI hver helg..yoooohooo :D

 

Så bra at du har funnet el nå, Bjølsen:) Da er det bare en ting å gjøre..hihi. Sett sprøyten og hopp i høyet;P

Håper virkelig hardt for dere nå!!Tok du pergo denne mnd?

Åååhhh så spennende med oppkjøring i morgen..det kommer til å gå kjempebra! Du får holde oss oppdatert da.. ja det er ikke det verste å stryke, men skjønner godt at du bare vil få det ut av verden. Og det vil du!!

Nei så j..... kjipt med leiligheten:( Skikkelig surt at naboene var så duste og la ut leil rett etter dere.. Men nå er jo den ute av verden så da er det bare deres som er til salgs:) Og da er det større sjanse for at dere får solgt.. men er uansett bittert med sånne møkkafolk som bare MÅ ødelegge..grrr.

Masse masse masse lykke til med oppkjøingen og salg av leiligheten:)

 

Egget..kanskje jeg skal prøve meg på litt strikking da..du gir jo meg håp når du sier du ikke har gjort det siden barneskolen/ungdomsskolen:)hehe. Får se om jeg har nok ro i rumpen til å sette meg ned å pusle med litt sånt..hehe

 

Lillemor!!! Hvordan går det med deg?? Er spent på om det har skjedd noe allerede??

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke lykke til på oppkjøring i morgen Bjølsen!! Og samme med visninger denne uken!! Sambo og jeg holder på med fuging på badet i dag, for å freshe opp litt før visning på torsdag :)

 

Gratulerer LEB!!! Det er så fantastisk å se det lille hjertet!! Da blir det raskt mye mer virkelig og føles tryggere :) Dette går virkelig veien LEB!! Så bra at du har blitt omplassert på jobben også!! Og 8-15 dager er jo bare helt nydelig!! Perfekt :D

 

Bare å si fra om du trenger tips til strikking, så kan jeg prøve å hjelpe.. ;) Jeg strikker og strikker de dagene jeg har fri og på kveldene..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois jenter! er litt treig med å skrive jeg..... men LEB, så utrolig stas med ultralyd. Er en fantastisk følelse den første gangen man hører hjertet slå altså!!!

 

Bjølsen, håper virkelig det ordner seg for dere snart også!!!!!! Plutselig skjer det, og så er alt det "gamle" glemt... det er ihvertfall en veldig deilig følelse...

 

Egget, hvor langt er du på vei nå?? du må jo også ha fått ganske stor mage nå?

 

Jeg er fødeklar jeg jenter! termin om 2,5 uker!! Gleder meg helt sykt nå, er skikkelig utålmodig, og lei av å være gravid. Dessuten vil jeg jo så gjerne bli kjent med en lille nå! forhåpentligvis kommer hun litt før tidne. Da er det jo ikke lenge igjen! jeg skal holde dere oppdatert, jeg!

 

Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG KLARTE DET!!! :D Endelig er lappen i lomma. AH!! Det er utroooolig godt, at noe endelig klaffet!!! Dagen er solfylt og såååå deilig!!!! :D

 

Lillemor! Tenk det er termin nå rett rundt hjørnet. Tenkte på det selv her om dagen, at om jeg ikke hadde mistet hadde vi hatt termin 20 november. Sprøtt! Men, men! Gleder meg til å høre om fødselsopplevelsen din og alt rundt. Og det lille nurket. Håper vi får se bilde på en eller annen måte. :D

 

LEB: Så stas at du fikk se hjertet slå. Det gleder jeg meg til når det skjer. :) Og så utrolig bra at de har omplassert deg på jobben.

 

Jeg begynte å strikke i fjor. Kan ikke sånne vanskelige greier, men har strikket et par babytepper. Og de ble kjempefine. Har veldig lyst til å lære mer. Og er så heldig å ha en kjempeflink venninne å lære av. Hadde aldri trodd jeg skulle interessere meg for det, men nå er det kjempegøy. Nytteverdien sees vel bedre med alderen ellerno sånn tenker jeg. :)

 

Ha en strålende dag!!! Klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillemor!!

 

2,5 uker igjen!! Snart skjer det :) Snart får dere møte veslejenta!! Gleder meg til å høre "alt" om fødselen... Har allerede begynt å tenke på når jeg skal føde... Gruer meg!! Og ja..fått litt stor mage nå synes jeg.. Begynner å bli vanskelig å bøye seg.. Og har opplevd et par ganger den siste tiden at folk gir bort plassen sin til meg på bussen..hehe.. Er 23+0 på onsdag.

 

GRATULERER MED LAPPEN BJØLSEN! Fantastisk :) Nå har du en mindre ting å tenke på, og da blir livet fort mye lettere!! :) Nå blir det snart salg av leiligheten..og så bebis før du aner det ;)

 

Kanskje vi skal legge hverandre til på fjesboka jenter? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjerne på Facebook. Men da må dere ikke skrive gravidegreier på veggen min :) Går jo også ann å lage en Facebookgruppe som bare vi kan se.

Vil heller ikke legge ut navnet mitt her, kanskje sende en liten post til hverandre med navnene våre?

Blir jo spennende å se om vi kjenner noen av hverandres venner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...