Gå til innhold

***Ny tråd igjen - oss over 30***


*anki *

Anbefalte innlegg

Tusen takk jenter:) Er så glad for at jeg har dere å støtte meg på her inne! Dere er bare fantastiske!!!!!

Kommer nok ikke til å forlate dere i pausen tror jeg.

I går var det gråting hele dagen lang og i dag har det vært mye bedre. Har prøvd å fylle dagen med huslige gjøremål og har også vært i byen en tur hos frisøren og sett litt på klær og sånn. Var ganske deilig:) Avsluttet tusen med en tur i solarium og da kom krampegråten igjen... da var jeg ganske sliten også og jeg merker at tårene kommer veldig lett når jeg er sliten.

Men tror nok at jeg skal klare å komme meg gjennom dette på et vis. Har gitt beskjed til mine nærmeste om at jeg ønsker ikke å prate dette ihjel i ferien, men at det må bli opp til meg hvos mye vi skal snakke om dette. Har lyst å prøve å kose meg med ferie med familien og prøve å fokusere på det positive. Men jeg skal jo heller ikke glemme sorgen. Den er bare noe jeg må gjennom.....

Tusen takk igjen jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Huff og neeeiii Maddemor, dette var utrolig trist å lese. Ikke nå igjen.

Sender deg maaange gode varme tanker og klemmer!!

Det positive etter dette er jo at det virker som du har et utrolig flott hjelpeapparat rundt deg da ang. en flott lege som skal følge deg opp og ikke minst at du hadde flotte sykepleiere rundt deg under og etter utskrapningen. Tror det er viktig å få masse forståelse når man opplever noe sånt flere ganger. Ønsker dere masse lykke til til høsten og håper en sterk liten spire tar bolig i din mage :)

 

Sib78... trist å lese om din MA også, og så sent i svangerskapet. Huff. Det må være grusomt! Håper du også blir gravid snarest med verdens sterkeste og sprekeste lille spire :) Dere begge to fortjener dette NÅ altså.

 

Så flott å lese at din lille spire har det bra Anki, krysser fingre og tær for at den skjønner å holde seg på plass i magen din og vokser seg stor og flott :)

 

Jeg har et avbrudd i ferien nå, da jeg dessverre må i begravelse i morgen. Gruer meg noe helt forferdelig. Min venninne mistet sin handikappede sønn forrige helg. Han ble bare 5 år. Det er bare så ufattelig trist og vondt, og kan ikke skjønne hvorfor små barn ikke skal få oppleve å bli voksne. Min venninne (og familien) er jo helt knust, noe som er veldig forståelig. Er så trist dette her....

 

Ønsker dere fortsatt en god ferie/sommer, og håper at vi alle får oppleve noe positivt også.

Vi har bestilt billetter til Kaptein Sabeltann og flere dager i Dyreparken, så snuppa skal i hvert fall få en fin sommeropplevelse til uka!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur på ferie Dotten. Dyreparken og Sabeltann var helt fantastisk. Var der for to år siden. Gøy både for stor og liten.

 

No skal jeg jobbe en uke til så skal jeg ha to uker ferie igjen. Gleder meg. Er ganske så slapp for tiden. Føler jeg svulmer opp både her og der. Er ganske hormonell, så er vel ikke så lett å være i hus med. Stakkar guttene mine... Men prøver å ta meg sammen. Er jo veldig glad samtidig for at jeg har desse symptomene... Men ikke lett å styre alt dessverre. Lurer på om pregnyl kan ha litt innvirkning på kvalme og humør. Det er no hormoner som går i morkaka da...

 

Tirsdag skal jeg på ul igjen. Spent på å se utvikling på en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle jenter =)

 

Ville bare gratulere sååååå mye *anki er glad* - håper virkelig at det går din vei denne gangen!!!

 

Maddemor: Jeg har svart deg tidligere i en annen tråd - jeg kondolerer fortsatt - det er ikke lett, det er steintøft det du nå går igjennom. Jeg har nettopp vært der selv - der du er nå... Bare send meg en pm eller privat mail, har sendt deg pm jeg vet du =)

 

Dotten: God tur, håper dere får en flott tur med fint vær!!!

 

Til resten av gjengen ønsker jeg dere en fortsatt riktig god sommer!!!

 

Kommer med en liten oppdatering fra meg:

Tror jammen meg jeg har opplevd festeblødning i dag jeg... Siden jeg mistet i MA (nr2) for nøyaktig 7 uker siden har jeg ventet og ventet og ventet på at TR skulle dukke opp igjen.

 

De sa på sykehuset at det var normalt å få tilbake mensen mellom 2-6 uker. Jeg fikk en mistanke om at TR dukket opp etter bare 2 uker, men var noe tvilende også, var så vanskelig å skille det fra den renselsen jeg hadde - det gikk jo i ett i mange uker... Blødde kontinuerlig i nesten 5 uker. Var på etterkontroll på gyn etter 5 uker og da så alt normalt ut...ingen rester eller lignende!!

 

Har forsøkt å regne meg frem til når jeg kunne ha EL og IKM, men det har jo omtrent vært umulig å regne seg frem når jeg ikke har hatt noen symptomer verken på det ene eller det andre! Så med en gang jeg sluttet å blø hoppet vi til køys og har kost oss regelmessig i ca 3 uker nå, har bare tenkt at jeg ikke ville gå glipp av en pp-runde. For nå er det faktisk over 1 år siden vi kuttet ut prevensjon og begynte å prøve på nr 2, så jeg vil ikke miste noen pp`er for alt annet i verden...

 

Kryss fingrene for meg - håper det er festeblødning og ikke TR som kommer for fullt i løpet av dagen - og er det festeblødning, så håper jeg spiren utvikler seg som den skal og at den sitter og at resultatet blir en sprell, levendes, frisk baby om 9 mnd =)

 

Vet ikke helt om jeg skal rope hurra ennå... har jo ikke testet meg ennå, tok en test i går og den var negativ - men det er jo ikke rart hvis egget ikke har festet seg før i dag - det er jo først da en produserer hcg =)

 

Reiser til København i morgen, men er tilbake på tirsdag - så får tidligst testet onsdag eller torsdag!! Torsdag har min kjære mann bursdag så hadde jo vært koselig å få gitt ham en positiv test i bursdagsgave!!!

 

Åååååå - for en spennende dag og og en spennende uke!!! Måtte bare ha noen å dele tankene mine til - tør jo ikke si noe til mannen ennå!! Nå ville jo han at jeg skulle få tid til å komme meg fysisk og psykisk før vi prøvde igjen til høsten eller vinteren... så blir spennende å se hvordan han tar det - tipper han bare blir stolt jeg og kommer med en frase som jeg har hørt tidligere: "Hvordan i alle dager har det gått til da??? og så smiler han litt og sier "Jaha - det er ikke bare blå-røyk som kommer fra denne karen nei" - og så ler han litt... Hahaha, tror han blir litt bekymret siden vi har mistet 2 ganger i hhv uke 12 og uke 9/10 på bare de siste 4 mnd. Første gang mistet jeg i mars og så neste gang i mai og nå er det juli...

 

Og jeg som har sagt til alle at nå "prøver vi ikke lenger" - kanskje til neste år... (hjelp!!!) - men foreløpig er dette bare MIN hemmelighet - og den hemmeligheten skal holdes på enn så lenge, hehe =)

 

Klem fra en som er veldig glad i dag uansett om det er festeblødning eller TR som kommer på besøk, håper på festeblødning og positiv test om 1 ukes tid, men er det TR som kommer så har jeg ihvertfall en mensdato å forholde meg til, i forhold til utregning av termin etc... Da er ihvertfall kroppen igang igjen etter siste MA...

Kanskje jeg tar av litt for tidlig og gleder meg litt for tidlig - men jeg tror faktisk jeg er gravid og at det går min vei denne gangen (selv om jeg trodde det forrige gang også)... Det er bare det at jeg er positiv inntil det motsatte er bevist =)

 

Ha en strålende fin dag alle sammen og ha en fortsatt god sommer!!!!

 

Stoooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så spennende Meg og lille snuppis!!! Krysser fingre og tær for deg, og håper det er en bitte liten spire der inne :)

 

Ha ellers en super sommer alle sammen. Her skal vi ut en liten tur for å lufte nesen, sette på litt klesvask etterhvert og begynne så smått å pakke til turen på mandag :) Håper været ikke blir for ille og at vi får en knall tur!!

 

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen =)

 

Her er det ingen festeblødning som jeg hadde trodd og håpet nei - her har TR kommet for fullt og egentlig er det helt greit!!! Da har jeg ihvertfall en mensdato å gå ut i fra, og jeg kan beregne sånn ca når neste EL og IKM er. Det er helt greit for da får jeg tømt meg skikkelig med mensen denne gangen så kroppen får ordnet opp før den blir gravid igjen...

 

Går inn i første pp etter siste MA den 30 mai. Så håper at spiren sitter om ikke så altfor lenge =)

 

Lykke til og god sommer alle sammen =)

 

I morgen reiser vi til København og kommer tilbake på tirsdag. Torsdag har mannen bursdag (blir 34 år), og deretter kommer helgen hvor vi mest sannsynlig reiser ett annet sted, Hunderfossen kanskje?? Tar det litt på sparket, avhengig av været...

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS: God tur. Kanskje vi sees på Hunderfossen da... He, he. Vi skal dit enten fredag, lørdag eller søndag :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for all god støtte jenter!

Meg og lille snuppis; tusen takk for veldig gode ord på pm. Kommer til å sende deg svar via mail en dag senere, men nå har vi feriegjester i hus og i morgen reiser vi sammen til Danmark med mor og far. Så det blir ikk emye alenetid på oss fremover og faktisk er det litt godt akkurat nå. jeg har grått og grått og grått og har rett og slett en pause i gråtingen akkurat nå og skal prøve å kose meg med ferie med familien min. Jeg sender deg en mail når ting roer seg litt meg og lille snuppis! Veldig godt å ha deg her:)

Synd det ikke var festeblødning, men likevel bra å ha kroppen i orden igjen:) Krysser fingrene for at spiren sitter fort og lenge nå:)

 

Til alle dere andre; ha noen fine sommeruker:) Tenker masse på dere alle sammen:)¨Stor klem fra meg (som har det litt bedre nå enn for noen dager siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker masse på deg også:) Håper virkelig ferie sammen med din kjære og familie kan hjelpe deg litt, men noen ganger tror jeg bare man må gråte seg tom så komme seg sakte men sikkert opp igjen:)

 

Som sagt tidligere synes jeg MA var verre en dødfødselen....rart men sant.....bruk ferien godt, og bli klar til prøving igjen når det fysiske og psykiske har leget seg:)

 

Stot klem oversendes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var kjempe trist å høre maddemor, sender all godtanker til deg og en klem , veit det hjelper så lite men ønsker deg alt godt fremover det skal nok ordne seg for deg også.

 

Veit jeg ikke har vært her så mye i det siste vi har vært på ferie vestlandet i over en uke så var vi sommerland og tusenfryd.

 

leverte unag hos mormor i dag å reiste tilø skien for å ordne bryllupsgave til noen venner som skal gifte seg osv.

 

Kjøpte en test og tok den på kjøpesentere(lite teitt veit det) men jammen var jeg glad for det der lyste jammen + mot meg, gikk rett inn på H og M og kjøpte de minste skoa og et kort la gravidetesten oppi en pakke og gave til mannen min.

 

Å jeg håper jammen vi kommer til mål linjen denne gangen.

trur jeg er 4 uker på vei, det hjalp å reise til vestlandet jammen.

 

siden jeg ikke har vært her inne på en stund så veit jeg desv. hvordan det går med dere andre så lykke til til dere og

nok en gang maddemor jeg er virklig lei meg på dine veier, klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mybones: GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅ MYE MED POSITIV TEST!!!!!!!! YES, YES, YES!!!!! Hvor enn testen taes spiller ingen rolle - det er resultatet som teller!!!! Hehehe - nå ble jeg kjempeglad på dine vegne altså =)

Krysser alt jeg har for at det går bra!!!!

 

Stooooor gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS Mybones. Dette var hyggelig lesing. Hva sa gubben da han fikk pakke med sko og test i da?

 

Jeg var på ul igjen i dag. 7+3. Den lille spiren var vokst fra 6 mm til 14 mm på en uke, så dette var bra. Såg hjertet tydelig. Hun som tok ul såg tydelig ryggrad også. Spennende. Det er så fantastisk hva kroppen får til. Tenk så lite som 14 mm og allerede så mange funksjoner som er i gang allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

takker takker,

 

så gøy å høre da, da blir det ca mnd mlm oss da jeg håper det er dette jeg får se når jeg skal på UL 4 aug.

håper virklig det går bra med meg også.

 

Han smilte å sa at han også håper vi kommer til målsteken denne gangen.Han lo litt å syntes skoa var kjemepe søte.

 

Men i dag er han litt tilbake holdene, det er vel slik mannfolk er,

de er jo vi som merker forskjellen.

har hatt vondt i magen i dag men det er vel livmora som jobber det er vel normalt?

det er ikke veldig vondt men litt ubehagelig.

 

lykke til med deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei folkens! Første gang jeg skriver her inne- og prøver å finne ut hvordan man legger inn innlegg osv... mulig jeg bare svarer på ett innlegg nå?? hehe, jaja...jeg prøver! Først: kjempegøy å se at noen lykkes i sine forsøk- og trist at noen ikke lykkes-enda. Jeg er 37 år...kjenner jeg stresser litt på alderen... hehe. Ble samboer i januar. Vi har begge barn fra før- men ønsker veldig ett barn til. Jeg sliter med endometriose. Fikk beskjed etter operasjon i fjor, at jeg vil få problemer med å få flere barn, og har en eggstokk og eggleder mindre. Men i mars i år testet jeg positivt. Var så lykkelig!! Men-nesten 8 uker på vei så mistet jeg. Fryktelig vond opplevelse- og det føles som noe mangler. Men- vi prøver og prøver. Kjøper test på test, og de er like fordømt negative hver gang. Tar eggløsningstester, men det har ikke hjulpet hittil...

Sitter her nå da, med menssmerter, og bare håååper at mensen IKKE kommer! Jeg husker jeg hadde smerter i mars da jeg var gravid og, og har vel ett lite håp... samtidig som jeg innerst inne nok vet at den kommer.

Jeg føler det snart er for sent for meg. Etter 40 vil jeg ikke ha fler har jeg sagt.... men jeg nærmer meg...huff. ;) hehe.

Hadde det enda vært noen kjærringråd man kunne prøvd-for å bli mer fruktbar el l....hehe. jaja. Vel- vi får uansett være fornøyd med det vi har vel, og ta ting som de kommer. :)

Lykke til alle dere som prøver! Håper det klaffer!! :)

Tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Engle. Du svarte på et innlegg nå ja, og la ikke inn et nytt selv :) He, he. Men det var vel det du ville? Svare altså :)

 

Jeg er prøver på nr. 2 og har prøvd i over to år... Fylte 38 år i våres. Vi har ei jente på snart 4 år fra før, så vi vet vi kan. Ønsker deg velkommen inn hit og masse masse lykke til :)

 

Mybones: Gratulerer så masse og lykke til. Sååååå flott da :) Samme hvor du tester ja så lenge du får et postivit svar :)

 

anki: Så flott at lille spire vokser og har det bra. Fortsatt lykke til!

 

I morgen reiser vi til Hunderfossen/Lilleputthammer. Før i uka fikk vi med oss Dyreparken og Kaptein Sabeltann. Snuppa går rundt med fullt utstyr derfra (mini-sabeltann) og sååå stolt. He, he.

 

God helg jenter!

 

Klem!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne begynte å bli litt gammel for min del, er i 3pp nå og ikke 1pp og rukket å bli 31 år;)

 

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud)

- så gla': ikm ca. 14. juli (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Bumblebie ca 24.juli (31 år, gift, jente 10 mnd, bor i Akershus)

- Dotten ikm ca 4. august (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og ett avbrutt forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- anki/gullegget: termin 8.mars 2010 (1MA3SA) 37 år 2 barn 6 og 9 år

- maddemor, termin 23. februar 2010 (sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd (Bumblebie), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takker Takker :)

 

Skal på UL nå 4 Aug. gleder meg men mest grur meg noe såååååå

men denne gangen må jeg komme til mål med den lille i magen.

Denne må klore seg fast i 8 mnd til, om det er gutt eller jente bryr jeg meg ikke om bare d¤n er sund og frisk.

 

 

Lykke til til alle andre her inne, håper dere kom snart inn på 1.trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte flytte litt på meg jeg også siden jeg ikke er gravid lengre....

Gratulerer til mybones!!!!!!!!!!!! Kjempekjekt altså! Denne gangen skal det gå bra skal du se:) og tusen takk for alle gode ønsker:)

 

Her har jeg kommet hjem fra en liten ferie i DK noen dager og det gjorde veldig godt. Har fått slappet av med familien og penslet tankene over på noe annet. Har også fått hatt meg en skikkelig lang og god prat med sambo om alle tanker vi har og frykten neste gang osv.... Jeg fikk også fortalt ham at jeg aksepterer at vi har mistet fordi det var en grunn til det osv, men at ved exuen så var det så dramatisk og at jeg ble så redd og skremt at jeg rett og slett hadde litt problemer med å knytte meg for mye til sambo go gutten vår i ukene etterpå. men at denne gangen går det mye bedre sånt sett, men at det er mere den der enorme skuffelsen over at det ikke går og hvorfor skal ikke vi klare dette og neste gang vil jeg gå og være redd hele tiden osv. Sambo forstår meg veldig godt og han gir meg armslag til å få ut alle vonde følelser og stiller opp 100% for meg nå altså:)

 

Nei, nå får jeg rote meg i bingen tror jeg. Jeg har blitt superforkjøla på turen og har nå mista stemmen., har feber og er veldig sår i halsen. Sikkert svineinfluensa...:) Får ikke håpe det da:)

 

Vi snakkes jenter!

Stor klem fra maddemor.

 

 

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud)

- så gla': ikm ca. 14. juli (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Bumblebie ca 24.juli (31 år, gift, jente 10 mnd, bor i Akershus)

- Dotten ikm ca 4. august (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, venter til høsten med prøving nå. (sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og ett avbrutt forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- anki/gullegget: termin 8.mars 2010 (1MA3SA) 37 år 2 barn 6 og 9 år

 

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd (Bumblebie), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg har heller ikke vært her inne mange dagene (og har brukt litt tid på å finne ut av hvordan dette fungerer og forstå alle forkortelser - puh.. nå tror jeg ihvertfall at jeg har det meste under kontroll;). Blir straks 32 år, har samboer, og prøver for første gang (endelig!)

 

Det er kjempe hyggelig å lese det dere skriver, dere er utrolig åpne og det er godt å ha et fora hvor mange er i samme situasjon, og å følge på ferden mot å bli gravid. Jeg har vært gravid èn gang, men mistet i uke 6, så jeg vet litt om det å "ta det fra begynnelsen" og frustrasjonen med det. Det er noen her inne, på blir gravid, som må berømmes for tålmodighet og pågangsmot. Stå på - jeg ønsker dere alt godt i prøving videre - gleder meg til å følge dere. Og håper vi alle snart er i mål og spira sitter;)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Engle og Forventningsfull 77. Koselig med alle nye som "melder seg inn" hos "oss". Her er vi mange gamle travere. Mange har blitt gravide og født, mens noen har blitt gravide opp til flere ganger og mistet, mens noen fortsatt sliter med å finne gullegget sitt. Det er godt å ha alle dere her inne å dele gleder, sorger, frustrasjoner og opp- og nedturer med.

 

For min egen del er jeg endelig gravid og det ser ut til å holde seg der. Er det lengste jeg har kommet. Har mistet i MA og SA 4 ganger. Denne gangen får jeg hjelp i form av hormonsprøyter (pregnyl). Det er ikke dokumentert at det virker, men så lenge det ikke er skadelig skal ingenting være uprøvd. Har vært på tre ul, en hver uke. Der vokser spiren min akkurat som den skal. Jeg ble til og med flyttet frem 3 dager sist uke. Da var spiren min 20mm og var blitt 8+6. No er jeg 9+3. Er ingen tegn til at noe skal gå gale. Har alle symptomer jeg skal ha, og selv om de er pyton er jeg veldig glad for de alle sammen. Det er godt å få oppfølging hver uke no frem til uke 12, så slipper jeg all bekymringen.

 

Lykke til på ul mybones. Det blir veldig spennende å høre. Når får du termin? Min er foreløpig satt til 5.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det *anki er glad* og Gratulerer - det må være en utrolig god følelse (til tross for alle symptomer ;) gleder meg til det blir min tur. Er her inne nesten daglig for tiden, må følge med på det som skjer og debattene. Er første gang jeg er på en sånn side, men det er kjempe koselig og veldig trygt å ha så mange som har erfaring.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake fra ferie. DEILIG å være hjemme igjen, å bruke hele ferien på å besøke familie er ganske slitsomt. Men jeg har klart å holde tankene unna prøving, iallefall store deler av tiden, hadde bare en down-periode akkurat da TR meldte sin ankomst.

 

Vi har bestemt oss for å flytte vestover. Da kommer vi nærmere min familie, og det er jo greit med tanke på barnevakt osv. ;-) Jeg klarer ikke helt å tro at det vil skje, men vi har begynt å titte på hus/tomter. Så får tiden vise...

 

Om en uke begynner vesla i barnehagen og uka etter er det ny jobb for meg. Så det er mye som skjer for tiden. Toppen av kaka hadde jo vært en positiv graviditetstest da!! Er litt usikker men tror el er rundt 6.august, og IKM blir da ca 20.aug. Mistet litt motet da tanta kom denne gangen også, men satser på at alle gode ting er tre.

 

Veldig koselig å høre at det går så godt med spira *anki er glad*. Og til dere nye må jeg få ønske velkommen og si lykke til!

 

Nå skal jeg rydde litt her etter turboprinsessa, og så er det rett i loppekassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Her er vi midt i ferieavvikling, og jeg har ikke vært så mye innom bim de siste ukene. Er ikke helt oppdatert på hva som har skjedd her inne på tråden vår det siste, men skjønner at mange nok har tatt litt ferie fra bim. Plukket oss opp fra side 3.

 

Ser av de siste innleggene at vi har fått med oss et par nye :-) Hjertlig velkommen til dere. Håper ikke det tar alt for lang tid før spiren sitter. Som andre har nevnt, er vi mange her inne, og mange med forskjellige erfaringer. Jeg for min del, kan vel kalle meg en av sliterene. Har vært prøver siden høsten 2005. Ble gravid i 2006, men fødte for tidlig i uke 25. Vår lille gutt ble bare to dager. Ble gravid igjen 3 mdr. etter, men det endte i MA i uke 12. Etter det (oktober 07), har det ikke vært en eneste positiv test, og de siste mdr. har vi lagt prøvingen mer eller mindre på hylla. Ble for mange nedturer, og for mye stress. Har fått et litt mer avslappet forhold til prøvingen nå, og tar ting som de kommer. (Har ikke sluttet å "kose" oss for det, så lever jo fortsatt i håpet om at det skal bli spire etter hvert) Jeg har rundtet 41 i løpet av sommeren, og nå begynner jeg virkelig å føle på at den biologiske klokka tikker... Men, orker ikke begynne stresset med prøvingen igjen ennå. I sommer har vi bare vært kjærster og kost oss med masse god mat og godt drikke, samt vært på noen småturer. Jeg har forøvrig to barn fra et tidligere forhold. Ei jente på 13 og en gutt på 19. To flotte unger som jeg er utrolig stolt av. Sambo har ingen fra før, og vi ønsker oss begge et barn sammen. Men, tiden får vise.

 

Gratulerer så masse mybones, og masse lykke til på ul i dag. Håper alt er bare bra med lille spire:-))

 

Anki er glad; Så deilig at din lille spire vokser og at alt ser bra ut. Denne gangen går det bra vet du snuppa!

 

Nå håper jeg vi snart får litt sol igjen, også håper jeg at mange kan flytte fra "forventet ikm" til "gravid" - lista i løpet av nærmeste fremtid. Masse lykke til med prøvingen alle sammen.

Håper alt står bra til med dere som fikk nurkene deres i vinter/våres. Vi vil gjerne høre om alle begivenhetene, så håper dere stikker innom og legger igjen noen ord igjen snart.

 

Ha en fortsatt fin sommer alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

- Dotten ikm ca 4. august (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- så gla': ikm ca. 11. aug. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud)

- Bumblebie ca 24.juli (31 år, gift, jente 10 mnd, bor i Akershus)

- maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, venter til høsten med prøving nå. (sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

 

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og ett avbrutt forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- anki/gullegget: termin 8.mars 2010 (1MA3SA) 37 år 2 barn 6 og 9 år

 

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd (Bumblebie), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

- Dotten ikm ca 4. august (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- så gla': ikm ca. 11. aug. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud)

- Bumblebie ca 20.august (31 år, gift, jente 11 mnd, bor i Akershus)

- maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, venter til høsten med prøving nå. (sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

 

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og ett avbrutt forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- anki/gullegget: termin 8.mars 2010 (1MA3SA) 37 år 2 barn 6 og 9 år

 

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...