Gå til innhold

***Ny tråd igjen - oss over 30***


*anki *

Anbefalte innlegg

Ikke så mye å skrive om idag. Egentlig bare inne for å dytte oss opp igjen, så vi ikke forsvinner.

 

Koz å høre fra deg så gla. Du er flink på kommentarer. Skal se spiren sitter snart no når du er mer avslappa til hele greia. Godt å kose seg å være kjærester og kose seg med god vin på sene sommerkvelder. Jeg synes det er litt godt i allefall. Å du - det er greit med det gamle nicket mitt... Skriver under med anki av og til...

 

Hvordan går det med sprayingen da Eva76? Håper det går veien for dere denne gangen. Krysser fingrene. Blir du veldig hormonell når du sprayer deg? Hvor gamle er stebarna dine?

 

Ha en fin kveld alle sammen.

 

Klem fra anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jaggu vi skrev innlegg på samme tidspunkt her jeg mybones.

 

Ikke fulgt med på hva som feiler deg jeg... Sorry! Kan jeg spørre hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en en liten abdom på hypofysen bare, den er ikke stor og farlig men den sitter i hjernen min og det skal den ikke!!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte det koselige da - grattis med overstått 30 års dag. Ja det må no feires vett du. Blir kjekt med jentefest i helgen tenker jeg. Flott og brun sikkert også etter sydentur. Gleder meg selv jeg no. Reiser til Kreta om under 3 uker... Jippi!

 

Ang abdom på hypofysen - har en svigerinne som har noe lignende. En syste på hypofysen har påvirket syklusene hennes i flere år. Hun gikk på medisin for å få tilbake mensen og få prolaktinnivået ned på rett nivå.

Etter hvert ble hun gravid og fikk verdens nydeligste jente som no er 3 år. Hun hadde uregelmessige sykluser etter henne, men har ikke gått mer på medisiner og har no fått en gutt som er 10 mnd.

Ikke noe gøy når det er noe i hjernen som ikke skal være der. Men håper den ikke vokser og at den er helt ufarlig.

 

Kos deg masse på fest i helgen. Vi må få oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hilsen :)

 

har gått på medisiner siden august men slutta i jan 2009 siden jeg blei garvid (hadde normalt nivå første gang i des. , prøvde ikke å bli gravide men så reiste vi på hytte tur å vips så var jeg jammen gravid, men mistet den lille spirs i slutten av feb. 11 uker)

 

Så etter¨å disk. litt hjemme fant vi ut at vi ville prøveen gang til siden vi hadde liksom innstilt oss på å bli 5 i familien.

 

men det har ikke klaffa enda desv.

 

så da sa legen at jeg skulle begynne på tab igjen nå å se det fremover.

mensen min har vært der heile tiden men jeg har melk enda etter 8 år, slutta å amme minstemann feb.2006 men har melka enda (vandrene ku altså)

 

godt å høre om en glad historie, har ikke hørt om andre med dette, så det var godt å høre at det går bra og at man kan bli gravid allikavel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt innom for å svare litt på min aldri så usikkre tilstand;) Jeg har ikke fått mensen igjen og jeg fullammer, men det trenger vistnok ikke være en hindring for å bli gravid...sukk...jeg har dog hatt el lignende smerter i ryggen etter det har jeg hatt tendens til slike smerter i egglederne som jeg kun har hatt de 2 gangene jeg har vært gravid. Så har vi ultimat flaks nå er jeg gravid med tvillinger og får dem sånn rundt om minstens 1 års dag...puh, d vil si 1 på nesten 3, en på ca 1år og 2 nyfødte. Joda vi klarer alt, men jeg kunne godt egentlig tenke meg å vente litt til, i værtfall hatt noen netter hvor jeg kunne fått sove 8 - 9 t i strekk og ikke ammet så veldig ofte...hehehe...dessuten hadde det vært greit at lille gull kunne gå da. Alle de ungene som kommer er hjertelig velkommen uanset, men de fortjener litt uthvilte foreldre;) men vi får bare vente å se,det som skjer det skjer....

 

Skal komme sterkere tilbake med kommentarer når øynene mine klarer å fokusere og hodet ikke er fylt med bomull.

 

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hallais:)

Fant ikke igjen tråden vår jeg, så jeg måtte faktisk google den!

Egentlig er jeg bare innom for å dytte oss litt opp igjen.

Hvordan går det Tussemor? har du funnet ut om du er gravid eller? Følger spent med:)

 

Her i gården går det veldig opp og ned - men mest opp egentlig:)

Hadde en nedtur i går.... Har etter exu slitt med blødninger i hytt og vær og ringte til slutt gynpol for å høre om dette er normalt. De kunne ikke se at det hadde sammenheng med operasjonen sa de, men den treningen jeg har vært så flink å komme i gang med nå; kunne jeg sette på vent en stund til. Må holde meg i ro og se om blødningene slutter og hvis de fortsatt er der ut i neste uke, må jeg inn på kontroll;(

Kjedelig, men sånn er det.

Ellers har jeg så smått begynt å tenke på prøvingen igjen da.... Er ikke helt der ennå, men regner med å være ganske klar i løpet av sommeren. Akkurat nå ser jeg mest fram til å få snakket med min gyn på etterkontrollen om en liten mnd og få svar på alle spm som har dukket opp etter at jeg ble skrevet ut fra sykehuset. Først da er jeg vel mer klar tror jeg. Enn så lenge nyter jeg tilværelsen som ikke-gravid så godt jeg kan og unner meg litt vin i ny og ne og koser meg masse med sønnen vår og sambo:)

 

I helga skal vi feire sønnens 2-årsdag, så det blir vel stas. Det er jo så nydelig vær og det skal jo bli enda varmere i løpet av helga:)

 

Åh, skulle så gjerne skrevet litt komnmentarer til dere alle altså, men jeg skal skjerpe meg til neste innlegg:)

 

Håper å høre fra dere inne på tråden snart igjen da så vi ikke faller langt ned på sidene her igjen.

 

Stooor solskinnsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er innom en liten tur jeg også. Grattis så mye mybones med å runde de 29..... He, he. Jeg har fylt 29 de 8 siste årene jeg :) Nei da. Alderen tynger ikke og man er ikke eldre enn man føler seg! Håper du har kost deg masse.

 

Jeg nyyyter det flotte været og har fått bruna kroppen litt i et par dager. Hadde jo litt grunning fra sydenturen så skulle ikke så mye til for å få litt farge igjen. Jeg pleier jo å bli blek igjen etter en ukes tid, men har nå tatt litt betakaroten og det ser ut til at det har "holdt" litt på brunfargen gitt :) Og nå etter to dager er jeg nesten like brun som når jeg kom tilbake fra Mallorca. Er så deilig med litt farge og slippe å gå rundt grå/hvit/grønn som jeg pleier :) He, he.

 

Håper alle koser seg med sine små, og vi som jobber med saken håper jeg også koser seg og ikke sliter seg helt ut med babylagingen.

 

Flott å lese at alt er bra med deg Så gla' selv om det heller ikke for deg har blitt noe spire enda! Lykke til med oppgaver/eksamner. Og Anki... jakter på gullegget... krysser fingre for deg også :) NÅ må det vel bli vår tur snart. Jeg har nesten "gitt opp", men man har jo alltid et lite håp :)

 

Håper ting går din vei også Eva76. Vi får håpe neste forsøk gir skikkelig uttelling og at det blir minst én spire på deg :)

 

Har ikke så mye spennnede å skrive om for tiden. Har vært mye hjemme og lite nytt og spennende har skjedd. Som skrevet så koser vi oss ute i sola og snuppa nyter to plaskebasseng som hun kan hoppe i mellom og jeg ligger å koser meg med ei bok. Sambo er en del inne da han ikke orker sol... he, he. Men han kan sitte i skyggen og bli brun, og jeg må ligge i timesvis å slite for litt farge, så han kan bare holde seg inne!!!!!!

 

Ha ei fortsatt flott Pinse jenter. Har jeg glemt noen nå mon tro?? Sorry, men jeg håper alle har det bra :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det, hadde en sikklig jente fest i går det var kos , grilla og kosa oss masse :)

 

Jeg å er meire hvit en brun men i år etter en uke i syden så er jeg litt brun iallefal.

 

Skal ha mensen neste søndag hvis jeg har 28 dager som forrige mnd , men i kveld kom det brunt slim å jeg kjennte verking i ryggen som mensen eller noe i går,

Håper men er redd for at det er mensen som kommer med 21 dager mlm igjen og ikke 28 :(

blødde 9 dager sist jeg hadde mensen, å kjennte ut som jeg hadde eggløsning på dag 8og9 selv med mensen er det mulig?

hadde sex da (hadde bare litt brundt slim, så for sikkerhet skyld så hadde vi sex da) sorry for detaljer...kremt kremt

 

men er såååå redd for å håpe :(

 

men jeg fikk 60% fast vikariat til høsten i bhg jeg jobber i så det er en kjmepe god nyhet hihihi

 

 

ellers ønsker jeg alle en god pinse til alle her inne

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Et lite livstegn fra meg.

Er innom her iblandt og leser litt. Heier på alle sammen!!!!

Her hos oss går det fint. Lillegutt har blitt 7 uker nå og er en blid sjarmør, sjønt så liten er han ikke. Han spiser og spiser! Har lagt på seg nesten 2 kilo og er god og rund.

Nå har vi faktisk vært ei uke i Hellas sammen med store deler av slekta og feira at mamma ble 60 år. Det var en strålende tur for både store og små.

Vel hjemme igjen har pinsen gått med til hagearbeid og grilling.

 

Ønsker dere alle ei fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, for en gangs skyld er jeg glad for at det ikke har vørt to uker med råskriving på tråden vår. Jeg har vært uten både harddisk og nett (modem) pga tordenvær på kristihimmelfartsdagen. Vi var ikke hjemme, men det var maskina og den sto PÅ :-(

 

Denne runden med spray har vært mange ganger lettere enn sist. Har nesten ikke merket bivirkninger. Sist ble jeg helt fjern i hodet (fullt av bomull) og fikk hetetokter i øst og vest. Nå har jeg bare vært litt småhissig et par dager og litt mangel på konsentrasjon nå på slutten.

I morgen starter jeg på sprøytene, og den 12. skal jeg på ultralyd.

 

Husker ikke hvem som spurte, men stebarnet mitt er ei jente på 9 1/2 år som bor sammen med oss.

 

Etter nesten to uker uten nett er det fortsatt et par ting som skal søkes opp og leses på. Skal forresten prøve å bestille ferieovernatting for oss også -om det er ledig når vi vil...

 

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, søren, søren og atter søren. Satt her med et godt og langt innlegg, men så kom kattungen hoppendes opp på tastaturet og alt forsvant....

 

Vel, håper det står bra til med alle. Her er ikke noe nytt å melde. Er vel EL rett rundt hjørnet, men tester ikke. Har også sluttet med annen hver dag metoden. Den holdt rett og slett på å ta livet av oss....Så - da får vi bare se om det blir noe kos i rette perioden.

 

Anki; du er over ikm. Hvordan går det?

 

Eva; Så flott at bivirkningene er mindre denne gangen. Masse lykke til med sprøyting og ultralyd.

 

Ha ei fortsatt fin uke jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OVER IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

 

 

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

- sib78 ikm ca 8-10 mai (30 år, 1pp etter Ma uke 20 i mars)

- anki/gullegget: ikm ca 28.mai...(1MA3SA) 37 år 2 barn 6 og 9 år

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 28. mai (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- Dotten ikm ca 10. juni (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- så gla': ikm ca. 18. juni (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- - Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 starter med spray 18. mai og sprøyter 3. juni. Forsøk i uke 25 (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

 

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin :)

- Mortine (fått gutt)

 

 

 

Hei jenter!

 

Oppdaterte IKM - listen.

Tilbake på Bli Gravid (igjen!) - mistet i MA i uke 9 på torsdag. Var da på tidlig UL siden jeg mistet tvillingene i uke 12 i mars - men det var ingen liv - så jeg ble innlagt på lørdag og fikk tabletter som satte igang sammentrekninger og rier - så jeg aborterte. Var en helt forferdelig opplevelse, håper jeg aldri opplever det en gang til... og allikevel er babyønsket såååå stort at jeg tar sjansen nok en gang!!!

 

Dosen som ble satt kl 09 på morgenen hadde ingen effekt - så dobbel dose ble satt etter 4 timer, da kom riene etter 5 minutter og det kom fort og intenst - lå med varmeflasker foran og bak, fikk masse smertestillende og etter en tur på toalettet ved 17 tiden "gled" det ut en klump på størrelse på håndflaten min og blodet bare rant, da mistet jeg bevisstheten ett lite øyeblikk og jeg spydde utover gulvet. Fikk dratt i snoren på hjelp og jordmor hjalp meg tilbake i seng hvorpå jeg kastet opp enda en gang og hun satt inne hos meg resten av ettermiddagen og kvelden. Klokken 21 fikk jeg lov til å reise hjem, da hadde jeg "kvittert" det jeg skulle, kastet opp i drosjen på vei hjem og en gang da jeg kom innenfor døren - gikk og la meg og sov i over 12 timer, var bare oppe 2 ganger om natten for å gå på do og skifte "bleie". Fikk meg bleie-bind og 2 Pinex Forte - det var jeg kjempeglad for - for med så mye blod hadde jeg ødelagt madrassen. Neste morgen da jeg våknet så jeg det lyse hodet til datteren min på 3 år over meg, med verdens blideste smil og hun lo og smilte fordi mamma hadde kommet hjem... Kjempekoselig, mannen min hadde stått opp og laget frokost, snille, snille mannen min - hadde ingen matlyst, men satt der for selskapets skyld =)

Han visste ikke hva godt han kunne gjøre for meg... =)

 

Vi bestemte oss vel egentlig for at nå orker vi ikke å prøve på en stund - kroppen må få hvile og jeg må lade opp batteriene. Nå har jeg vært på Bli gravid først ett halvt år, så har jeg surfet på 1 trimester i ett halvt år med ett kort opphold på Bli gravid i mellom begge graviditetene, så nå tar vi det rolig... (har tenkt å prøve å ta det rolig ihvertfall, men er ikke lett når man føler at klokken "tikker" og man har jo ikke 10 år på å prøve å få barn lenger...)

 

Neste IKM er uke 26, prøver bare sånn halvveis (tror jeg) men har ikke store troen på denne pp`n - neste pp med IKM rundt uke 30 satser jeg stort!! Virker jo som om jeg blir fort gravid - men det hjelper jo ikke når jeg mister dem i uke 10-12. Så håper sommeren vil gjøre oss godt og at kroppen kommer seg, så kan vi prøve på igjen til høsten og vinteren - hååååper da at spiren kommer til å klore seg fast og at jeg til neste år sitter med en sprell levende baby i mine armer - barnerommet står jo klart og bare venter =)

 

Ha en strålende fin sommer jenter - kommer innom og leser her, men vil ikke være så aktiv en periode. Ønsker dere alle sammen lykke, lykke til =)

 

Stoooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor varm trøsteklem til "Meg og lille snuppis". Utrolig trist å lese. Håper litt hvile og en god sommer gjør at dere raskt blir gravide igjen når dere begynner prøvingen igjen. Og - at spira da klorer seg fast i hele 9 mdr. Kom innom når du føler for det da. Ta vare på hverandre. *klemme*

 

Her er det nok EL hvert øyeblikk. Egentlig oppfører kroppen min seg som om den skulle være gravid allerede. Hi, hi...det er ikke mulig altså, men jeg har spist og sovet i 2 dager nå. Kake på natta også. Må være en heftig EL. Kanskje jeg får ymte innpå til sambo....Men, så var det det å ikke stresse med pliktsex da...

 

Ha riktig god helg alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OVER IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

 

 

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

- sib78 ikm ca 8-10 mai (30 år, 1pp etter Ma uke 20 i mars)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 28. mai (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- Dotten ikm ca 10. juni (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- så gla': ikm ca. 18. juni (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- - Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud)

- anki/gullegget: ikm ca 30.juni...(1MA3SA) 37 år 2 barn 6 og 9 år

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 starter med spray 18. mai og sprøyter 3. juni. Forsøk i uke 25 (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

 

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin :)

- Mortine (fått gutt)

 

 

 

 

Heisan igjen!

 

Ja da måtte jeg oppdatere liste igjen. Tantebesøk kom på dag 30 i syklusen. Hadde ingen håp denne mnd egentlig så ble ikke så veldig lei meg. No er det kun en uke igjen til vi setter nesen mot Kreta. Gleder oss veldig. Håper vi får tid til litt kos også, så vi kanskje greier lage en sommerbebis... Men ikke lett med to gutter på rommet... Men er jeg heldig er EL i slutten på neste uke. Tenkte teste med ELtest denne pp.

 

Huff så leit med deg lille snuppis. Har selv gått gjennom 4 aborter på rad der jeg på den ene måtte få stikkpiller for å sette det igang. Lite kjekt. Men hadde ikke så vondt som du heldigvis. Det er visst forskjellig hvordan smertene ved dette blir har jeg fått vite. Var visst heldig oppe i alt likevel jeg der.

 

Kjekt å se at det har vært litt "liv" i tråden vår i det siste. Har ikke vært så aktiv selv heller. Men skal prøve å være innom hver dag fremover en uke til. Da blir det slutt i 2 uker når jeg er på ferie. Gleder meg så vanvittig at jeg ikke greier slutte å mase om det heller... Sorry.

 

No er det nattinatt....sov godt alle sammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit Meg og lille snuppis! Ikke nok at vi skal bekymre oss om vi blir gravide, men så er det nye bekymringer om å greie å bære fram den lille spiren. Ønsker deg god bedring og bedre lykke neste gang!

 

Anki: sydenferie hørtes ikke dumt ut. Her blir det bare en liten tur over til Sverige, men det kan bli veldig godt bare å komme seg bort etter styret med uttak og innsett.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer!!!!!!!!!!!

 

Dere er ikke glemt, men mitt overfylte hode har ikke orket å skrive den siste tiden, men dere fortjener jo å få en aldri så liten oppdatering fra denne kanten. Jeg har nå testet ett par ganger, begge gangene har det vært negativt svar, noe jeg i og for seg er glad for hadde bare kroppen hengt med på det....For kroppen min sier at jeg kan være gravid. Jeg har noe smerter rundt livmora (kjennes ut som det er noe der), på torsdag begynte jeg å kaste opp etter det har jeg bare vært kvalm, også er jeg trøtt hele tiden, men det er jeg jo igrunnen alltid da;/ pga kvalmen har jeg relativt dårlig matlyst og bare lyst på surt og salt...grmpf....så, siden testene er negativ får jeg tro at alt dette rett og slett er pga overbelastning over lang tid, lite søvn og litt for mye stress og tanker den siste tiden....jeg føler meg ganske så fortvilt og frustrert og med ammetåka hengende tjukkt føler jeg meg ganske så fjærn....

 

Får spise litt å komme meg i seng før minstn vil opp å ha mat igjen

 

Mange klemmer til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gode tanker til Tussemor!

Kansje du har noen som kan ta barna en dag sånn at du bare kan sove ut? -Uansett: Ta vare på deg selv!

 

I dag skal jeg til akupunktur og forberede livmora på at den skal bli gravid :-) Ting nærmer seg... Neste uke på denne tida er jeg kansje i Trondheim og har uttak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!

 

Innom en liten tur. Her har tanta akkurat kommet på besøk igjen, men har liksom ikke forventet noe annet. Tross alt har det jo ikke skjedd noe på en stund, så jeg blir nok mer overrasket om hun skulle dra på sommerferie og ikke komme tilbake på en god stund :) He, he.

 

Huff a meg "Meg og Lille snupsi"! Jeg håper virkelig at dere snart får oppleve lykken med å bli gravide igjen og ikke minst med minst en spire som klorer seg godt fast i 9 mnd. Må være utrolig trist og tungt å først glede seg masse over graviditeten for så å miste! Sender over en stor og god klem!!!

 

Og deg også Maddemor som mistet på en så dramatisk måte. Ingen fortjener å oppleve noe sånt. Enda godt det endte godt med at du ble frisk og i hvert fall har en frisk og godt fungerende eggleder som skal gi deg en frisk og sterk liten spire til høsten :) Sender over en go'klem til deg også :)

Kanskje vi klarer å bli gravide likt? Jeg har ikke så store forventninger lenger, men har nok ikke gitt helt opp :)

 

Kjempegod tur på ferie Anki (Jakter på gullegget). Får håpe dere får kost dere masse både på den ene og den andre måten. Kanskje det blir laget en liten spire på turen?? Om det er rundt EL da...... :)

 

Nå går du mot skikkelig spennende tider Eva76. Kryyyyysser fingre og tær for at dere lykkes denne gangen. Oj... Håper, håper og håper for dere :)

 

Håper alt er bra med deg også Så gla' og at dere får kost dere NÅR dere har lyst og ikke bare p.g.a. at dere "må". Men hva gjør man ikke for å få en liten spire....! NEI nå er det DIN, MIN og VÅR tur altså!!!!

 

Jeg har faktisk kjøpt EL tester for neste pp men om det hjelper noe vet jeg jo ikke. Bare "gøy" for å se når ev. EL er. Om jeg "bommer" på når jeg tror det er :)

 

Ellers har vi ikke gjort så mye spennende i det siste. Var en tur på "Harry-tur" i helga og fikk shoppet inn masse og fylt opp fryseren. Leeeenge siden sist. Pluss kjøpt inn en stooor pose med smågodt :) Nam, nam. Der røk DEN bikinisesongen også gitt. Blir badedrakt i år også :) He, he.

 

Håper ellers det er bra med alle. Lenge siden vi har hørt noe fra mammaene nå... Dere som har fått gullene deres altså :) Pappalille, Sanna og DG bl.a. Gi et lite piiiip :)

 

Ha en toppers dag jenter, så skravles vi mer her inne.

 

Klemmis :)

 

 

 

OVER IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

 

 

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

- sib78 ikm ca 8-10 mai (30 år, 1pp etter Ma uke 20 i mars)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 28. mai (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- så gla': ikm ca. 18. juni (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- - Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud)

- anki/gullegget: ikm ca 30.juni...(1MA3SA) 37 år 2 barn 6 og 9 år

- Dotten ikm ca 6. juli (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 starter med spray 18. mai og sprøyter 3. juni. Forsøk i uke 25 (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

 

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin :)

- Mortine (fått gutt)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussemor... Glemte deg... Kanskje det var litt bra at testene var negative. Tror dere har nok med oppussing/nybygg, to små og ikke minst finne tid til hverandre oppi alt dette :)

OG sove litt også kanskje... He, he. Tror dere er fullt opp nå jeg. Men skulle testene lyve så er jo klart et nytt lite under hjertelig velkommen. Men det blir i så fall veeeldig tette de to minste :) He, he.

Lykke til med alt, så håper jeg vi høre fra deg igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren Dotten! Det er bare å ta av seg hatten og bøye seg i støvet for hvor flink du er til å skrive lange gode oselige innlegg altså:)

Får vel prøve å følge opp litt jeg også da:)

 

Tusen takk for gode ord Dotten! Det har vært det jævligste jeg har vært med på det her med exu og all dramatikken og sorgen og redselen etterpå, men nå har jeg så smått begynt å se fremover i stedet for bakover. Jeg skal på etterkontroll 22. juni og ser frem til å avslutte exu-kappitelet. Vi satser på å bli gravide sammen snart:) Du, det blir jo litt spennende å se om du har rett ang EL da:) Og den bikinien er det ikke så farlig med ser du. Jeg har også lagt på meg en del etter alt som har skjedd og jeg gikk ut og kjøpte ny bikini i skikkelig hawaii-stil slik at den tar vekk oppmerksomheten fra valkene:) Har jo mann....:) Vikan jo ikke sulte oss ihjel heller! Jeg har nå prøvd 3 ganger å komme igjen med treningen igjen etter at smertene fra operasjonen forsvant, men 2 av gangene begynte jeg å blø igjen og fikk derfor treningsforbud et par uker. Så prøvde jeg igjen nå på mandag, men da måtte jeg løpe ut av salen og komme meg på do for å spy og prøve å ikke besvime.... Fikk visst migreneanfall midt i timen jeg;( Neste uke satser jeg med friskt mor igjen:)

 

Eva; håper at akupunkturen gjør susen og at uttaket går greit! Krysser fingrene for deg! Er det på st. olavs du skal? De er veldig flinke der i alle fall:) Har ikke vært gjennom IVF der, men ble utredet der da vi slet med førstemann.

 

Tussemor; håper det bare er at du er sliten og at du snart får hvilt deg og kommet deg tilbake til hektene igjen. Det er tungt når man har det slik som du nå..... Krysser fingrene for deg i alle fall:)

 

Anki; høres deilig ut med Kretatur ja! Hvor på Kreta skal dere? Vi var i Chania for noen år siden og det er kjempedeilig der altså! Dere må prøve å ta en tur til en sinnsykt fin strand som hetere et eller annet Elaphonossos eller noe sånt. Det er bilder av den stranden på masse postkort, så du skjønner hva jeg mener når du ser det. Ha en riktig fin tur i alle fall!

 

Så gla: Hvordan går det? Fortsatt like stor matlyst eller? Var det EL?

 

Meg og Lille snuppis; Jeg har svart deg på en annen tråd tidligere også etter du mistet, men må igjen si at dette var fryktelig trist. 4 aborter må tære på..... Dette unner jeg INGEN! Skjønner godt at du vil vente litt nå med prøvingen. Vi gjør også det en stund... Er her hvis du vil prate i alle fall:) Stooor klem

 

Mybones; Hva skjer? Er du gravid eller? Veldig spennende det her!

Du må holde oss oppdaterte:) Krysser fingrene for deg!

 

Mortine; Så koselig å høre livstegn fra deg også! Gutten din har jo allerede blitt 8 uker nå! Tiden går så sinnsykt fort:) Hørtes deilig ut med familieferie i Hellas.....Misunnelig altså!

 

I dag skal jeg reise bort på kurs et par dager og over helga en gang har jeg IKM. Men jeg er ganske sikker på at tanta kommer og det må hu n gjerne gjøre. SKal jo på etterkontroll hos gyn 22. juni og det hadde vært veldig greit å være ferdig med tanta da.... Kan vel ikke gå til gyn med hun på besøk...?

 

Ja det var litt om meg og mitt og så gleder jeg meg til å høre fra dere alle igjen:)

 

Stooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!

Har byttet nick jeg, het Skrekkblanda fryd tidligere, og var en av den som hang her senhøsten 2007. Har nå en nydelig datter på 9 mnd og vil gjerne ha en til :) Så vi prøver. Skulle begynne 1.juli, men søndag droppet vi prevensjon, så da er vi vel prøvere igjen da. Spennende. Hadde el i går men det ble dessverre ikke noe hopping i høyet, jeg var på trening og når jeg kom hjem hadde mannen sovna...hehe

 

Har ikke fått lest gjennom tråden, men ser at det er mange jeg ikke "kjenner" her.

 

Da skal jeg putte snuppa i seng og pakke veske og vogn før vi tar en tur ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, og velkommen tilbake Bumlebie. Hi, hi...søtt nick. Så da er dere igang med prøving på nr. 2. Håper det ikke tar alt for lang tid før spira sitter da. Husker ikke jeg nå, men prøvde dere lenge første gangen? Uansett, ønsker dere masse lykke til, og kjempekoselig at du fant veien tilbake til tråden vår.

 

Her er det ikke noe nytt og melde, annet enn at jeg har hatt veldig mye vondt rundt EL. Mer enn ellers. Hva nå det måtte bety...Havnet ved en tilfeldighet i køya på dag 8 og 14/15, så da er jo det jo en liten mulighet. Prøver å ikke tenke for mye på denne prøvingen, men fokusere på hva som er bra sånn som vi har det i dag. Vi koser oss med grilling og godt drikke på varme deilige sommerkvelder (de få som har vært), og vi planlegger små turer for sommeren. Nå tror jeg nesten helt sikkert det blir cruise i febr./mars også. Det blir deilig! Hvis jeg tør ut og fly da...

 

Ellers venter vi i spenning på om det blir noen moskusand - unger. Hun ligger og ruger på 6 egg. Det var flere der, men skjæra har vært og tatt noen :-( Blir spennende å se om det blir noen søte små andunger i hvert fall :-)

 

Ble dårlig med kommentarer i dag. Skal komme sterkere tilbake :-))

Ha en fortsatt fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...