Gå til innhold

***Ny tråd igjen - oss over 30***


*anki *

Anbefalte innlegg

Hallo på dere. har ikke vært her på en stund.

har hatt en periode som j har dyntes veldig synd på meg selv.

fikk høre at søskenbarnet mitt er gravid og har termin i september.

da hadde j termin også som endte i MA den 13 februar.

har 3 friske barn, men j tenker bare på at j vil ha en til.

er sikker veldig egoist nå.

tror j har el nå.

i går fikk j veldig vondt i den ene sia. lurer på hva d er egentlig.

hadde sex på onsdag og i går, så får håpe d går denne pp.

gubben har fått litt kalde føtter nå.

har d litt tøft med økonomien denne mnd, men d tror j alle har nå.

vi bruker da ingenting, så han vil nok ha en til han også innerst inne.

har egentlig fått forbud av gubben å være her inne så lenge j knakk helt sammen da tr kom sist. var akkuratt sånn j var da j hadde MA.

ser d er noen fra hedmark her. er der fra j å,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må innom å dytte litt.

 

Håper dere traff el monkri MA 3pp;o)

...og hvis det er noen trøst, så kan jeg fortelle deg at det ikke bare er dere nei med stram økonomi denne mnd....

 

Jeg har endelig kommet meg opp av 'kjelleren'. Går nå på akupunktur, og gleder meg over å være prøver igjen.... Håper dette hjelper!

 

Ha ei riktig god og fruktbar helg, jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg lurer på om det er greit for dere jenter at jeg hiver meg inn i denne tråden :-)

 

Jeg er en jente på 31 år som endelig skal prøve å ordne baby! Er gift med verdens beste mann og bor på indre østlandet.

 

Nå gleder jeg meg veldig til prosjekt Baby!

 

Litt fersk på forkortelser og sånn, men jeg regner med at jeg er i 1.pp allerede, siden jeg har startet på min 'siste' menstruasjon før prøving.

 

Har regnet ut at jeg har IKM 9 juni. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, mulig jeg blir litt mer aktiv her igjen nå. Jeg skal nemlig starte på nytt forsøk snart. Starter på spray 18. mai, men skal heldigvis ikke gå like lenge som sist. Denne gangen har jeg uttak etter bare 4 uker :-)

 

FORVENTET IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

 

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

- Dotten ikm ca 16. april (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- anki/gullegget: venter på ny ikm? etter atter en SA...(1MA3SA) 37 år

- sib78 ikm ca 8-10 mai (30 år, 1pp etter Ma uke 20 i mars)

- så gla': ikm ca. 22. mai (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 28. mai (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

 

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 starter med spray 18. mai og sprøyter 3. juni. Forsøk i uke 25 (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Mortine, 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- - Meg og Lille Snuppis 1MA,2 pp (33 år, gift, en jente -06, bor i Buskerud) Termin 09 januar 2010.

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OVER IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

- Dotten ikm ca 16. april (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

 

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

- sib78 ikm ca 8-10 mai (30 år, 1pp etter Ma uke 20 i mars)

- så gla': ikm ca. 22. mai (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- anki/gullegget: ikm ca 28.mai...(1MA3SA) 37 år 2 barn 6 og 9 år

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 28. mai (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 starter med spray 18. mai og sprøyter 3. juni. Forsøk i uke 25 (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- - Meg og Lille Snuppis 1MA,2 pp (33 år, gift, en jente -06, bor i Buskerud) Termin 09 januar 2010.

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Mortine: termin 30.mars.(34 år. Gift, jente 03. Buskerud)

 

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin :)

 

 

 

Flyttet de som er langt over ikm under egen hedding, så får dere bare flytte dere ned sånn etter som det passer.

 

Eva, så spennende med ny runde no. Denne gangen går det bra for deg skal du se. Det må no lykkes for oss en gang også. Vi begynner bli noen veteraner her inne. Satser på at alle får klaff iløp av våren og sommeren. Heier spesielt på Dotten, Så gla og Snorkefrøken. Måtte vi alle lykkes.

 

Akkurat no er jeg hjemme fra jobb med nyrebekkenbet. Idag er jeg litt mer våken. Har noe vanvittig i feber. Aldri vert bort i lignende. Hatt over 40 i feber i flere dager no. No føler jeg kanskje tabletter begynner virke litt for svetter noe forferdelig. Dusjer flere ganger for dag.

Andre som har hatt dette? Hva kommer det av? Har ikke vært utsatt for frost heller som jeg kan komme på. Har heller ikke vondt når jeg tisse. Vondt i rygg og mage og hode pga feber. Men ellers ingen store smerter.

 

Ja ja, det var sytinga for idag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Ikke store aktiviteten på tråden våres for tiden. Får håpe dere er aktive på andre områder da :-)

 

Anki-jakter...Huff, nyrebekkenbetennelse er fryktelig vondt. Jeg ble innlagt på sykehus for det påsken for 3 år siden. Var forferdelig syk. Jeg hadde heller ikke vondt når jeg tisset. Bare syyykt vondt i mage og rygg. Lå på sykehuset i 4-5 dager før jeg kunne gå over på antibiotika i tablettform, og fikk reise hjem. Håper antibiotikaen virker, og at du snart er på bena igjen. Fint at du ryddet litt i lista vår.

 

Jeg har vel ikke egentlig ikm denne mnd jeg. Vi har nemlig stått over av forskjellige grunner. Fikk etter mye venting endelig time hos kjevespesialist og omfattende rtg undersøkelse av kjeve/nakke. Hadde ikke lyst til å ta sjansen på graviditet da. Jeg har ei tann som må rotfylles og ha krone. Kommer vel til å ta tid. Får prøve å legge tannlegetimene til mellom ikm og EL. Dessuten har ikke lysten på verken prøving eller kos vært til stede, så det har ikke vært vanskelig å være avholdende. Synd, men sant. Ja, ja...går seg nok til.

 

Ellers koser jeg meg ute i hagen om dagen. Nå har vi anlagt liten hagedam til endene, og fått gjerdet inn et område av hagen til dem. Men, de er ikke så mye ute for tiden. Anda har begynt å legge egg og lagt seg til å ruge, og andrikken ligger og passer på henne. Hadde vært kjempekoselig om det ble andunger. De er jo så søte :-) Broder'n og sambo truer med andebryst til middag utpå høsten, men det vet jeg nå ikke....

 

Eva; Masse lykke til med ny runde. HEIA, HEIA!

 

Og til dere nye - velkommen inn til oss. Litt stille på tråden for tiden, men det tar seg nok opp igjen :-)

 

Ha ei fortsatt fin uke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

 

NÅ er det lenge siden sist jeg var her inne sist. Minst 5-6 uker. Fy skamme meg. Jeg har heller ikke klart å lese og holde meg oppdatert, så dette blir et innlegg uten kommentarer denne gangen, så får vi heller se om jeg ikke klarer å komme litt oftere ev. liiiit mer regelmessig heretter og slenge fra meg noen kommentarer til den enkelte :)

 

Det har jo kommet til såå mange nye på tråden også, så jeg ønsker bare alle velkommen jeg :) Håper dere slipper å henge her inne for lenge (selv om de som er gravide også gjerne blir skravlende på denne tråden til lenge etter at de har født også, og det er supert), for vi vil jo bli gravide helst i går :)

 

Her har intet nytt skjedd som vanlig. Gidder ikke å telle pp-er lenger heller, men må minst være i pp 35. Har liksom mistet litt piffen for dette, men "sørger" nok over at vi ikke makter å lage et søsken til snuppa.. Huff og huff.

 

Vel, vel.

 

Ellers er jo påskeferien vel overstått, he,he. Men mye av den ble tilbrakt inne med en liten prikkete påskekylling. Snuppa fikk vannkopper så nå er i hvert fall den biten over.

 

Ellers har vi sagt opp besøkshjemgutten vår (hadde han i over ett år da), så enn så lenge blir vi ikke besøkshjem, men mulig vi tar på oss et barn mot høsten igjen. Var jo kjempekoselig (men litt slitsomt også), men det frister til gjenntakelse :)

 

Og så har jeg nettopp kommet tilbake fra én uke på Mallorca. Var sååå deilig. Jentetur uten barn!!!! Første turen uten snuppa, og før har jeg kun vært borte én natt i hele hennes liv, så det var jammen på tide! Var jeg, en ekskollega og en kollega (jenter), og vi storkoste oss. Var en rolig tur med strandtjeneste/soling hele dagen, ut å spise på kvelden og skravling på verandaen hver kveld etter mat med Sangria/øl. Ikke ut på disco eller noe, bare en skikkelig pensjonist tur :) He, he. Var så deilig. Bare synd jeg sov sååå dårlig. Vondt seng osv. så den utsovingen som jeg trodde jeg skulle få uteble, men turen i seg selv var topp. Det store unntaket var alle disse fæle, støyende, fulle og småvulgære brittene. Fysj og fy. Er det mulig å gjøre såååå mye ut av seg?? Puben dagen lang, synging/skriking konstant, tv på full styrke med fotballkamper selv på mange restauranter osv. Kan de ikke like gjerne bli hjemme da? Nei, det var veldig negativt, men det overskygget ikke kosen på stranda og kveldene på verandaen for det da :) Men anbefaler ingen barnefamilier å dra dit. Ev. dra så til Alcudia... Vi var på Magaluf/Palma Nova og det UTENFOR høysesongen. Enda var det ille der. Lurer på hvordan høysesongen er.......? Må jo nesten slå Ibitza.....! (Og der har jeg aldri vært. Kun sett det på tv.).

 

Vel, har fått med meg såpass at både Sanna og Mortine har fått hver sin skjønne lille gutt :) Grattis til dere begge. Håper alt er bare fryd og gammen og at dere koser dere masse :)

 

Og en stoooor kos til anki som mistet nok en gang. Huff. Jeg håper inderlig at du snart blir gravid igjen, og denne gangen med minst én supersterk liten spire :)

 

Ellers husker jeg rett og slett ikke hva som kan ha skjedd her inne. Jeg har ikke fått lest noe særlig. Hatt skikkelig lite ork til å være inne på dib/bim i det hele tatt. Sorry altså.

 

Akkurat nå har jeg fått svineinfluensaen også... he, he, .... i hvert fall forkjølelse, så formen er heller laber. Men jeg er da i det minste BRUN :) Og det er jo så deilig. Har fått litt sommer. Sånn det ser ut utenfor vinduet her akkurat nå (det regner vannrett) så er det ikke mye å rope hurra for. Håper dette er været som var fryktet til 17. mai og at finværet står i kø like bak :) Jeg vil ha sol, sol og sol :) Ellers blir det innedag i år. Orker ikke ut å fryse som i fjor!

 

Ønsker dere ellers alle en kjempekoselig 17. mai. Skal bli flinkere til å skrive litt nå og da, og ikke la det gå såååå lenge mellom hver gang. Tenker på dere ofte, så har litt dårlig samvittighet :) He, he.

 

Kos dokker snupper, så skravles vi :)

 

KLEM!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo oppdaterer her også da:

 

OVER IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

 

 

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

- sib78 ikm ca 8-10 mai (30 år, 1pp etter Ma uke 20 i mars)

- så gla': ikm ca. 22. mai (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- anki/gullegget: ikm ca 28.mai...(1MA3SA) 37 år 2 barn 6 og 9 år

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 28. mai (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- Dotten ikm ca 10. juni (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

 

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 starter med spray 18. mai og sprøyter 3. juni. Forsøk i uke 25 (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- Meg og Lille Snuppis 1MA,2 pp (33 år, gift, en jente -06, bor i Buskerud) Termin 09 januar 2010.

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin :)

- Mortine (fått gutt)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, koselig å se deg her igjen Dotten. Høres godt ut å ha fått farge (jeg er alltid hvit eller blir rød)

Her har sola tittet fram i dag, og det er meldt finvær til langt ut i neste uke. Jeg har nettopp strøket nykjolen jenta skal ha på 17. mai og venter bare på at bunadsskjorta mi sal bli passe stryketørr.

For min del skal første del av 17. mai tilbringes på jobb, men for første gang skal jeg ha frokostvakt og er dermed ferdig til å gå hjem i... tja... 13-14 tida tenker jeg. Da skal jeg hoppe i bunaden og hjem til mor og far på middag -før borgertog og kaffe og kaker hos svigers. Tenker jeg er passe utslitt på kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!!!!

 

Jupp, jeg lever, henger å slenger i en tynn tråd, men det funker, har bare ikke hatt ork til å skrive noe her selv om jeg har lest en del da...klarer liksom ikke å holde meg unna, alt for spennende å følge med. Jeg venter på at overskuddet skal komme over meg slik at jeg kan skrive ett noe lengre innlegg, men nå skal jeg bruke mine siste krefter på litt mat og forflytte meg til senga. Vi har endelig fått gjennomført dåpen, den ble skikkelig koselig, lillegutt har måttet gå til kiropraktor og fysio og i dag fikk han sine første vaksiner, så han har opplevd litt av hvert stakkar. Gullet vokser til i turbo fart og har så smått begynt å lære seg engelsk i en alder av 2 år, så her går det i jessss sssøj (Yes sir) og happi (happy) ellers er fasinasjonen over setninger kommet, dagene er fantastiske, men det er jaggu meg godt når guttungen er i seng og vi slipper jabbinga hans (han har ikke lært at det kan være lurt å puste inni mellom;)) Gubben og jeg har det greit nok, alt for travelt, men tror vi bare har godtatt at slik er det for en periode, så får sex være sex. Ja, vi har jo faktisk tatt opp diskusjonen hva vi skal gjøre videre i forhold til evt fler unger....vi er ikke helt enig, men skal se jeg vinner...hehehe...

 

Nå kaller senga.

 

Håper dere alle har det bra og at dere nye føler dere velkommen hit for det er dere altså.

 

Natti natt og god 17 mai!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

God kveld jenter.

 

ja så er det helg igjen og roen senker seg over huset.

Etter å ha pussa opp kjøkken og stue i 4 uker så har vi jammen begynnt å bygge garasje.

Hadde MR på mandag så nå venter jeg spent på svar derfra, va også hos en spes. i gyn. siden det er blitt så mye rot i syklusen min etter SA og infeksjonen, så hu sa at alt ser bra ut så det var bare å prøve nå.

Så da lader vi opp med en tur til syden drar på søndag, deilig.

Å foresten så er det bare en uke igjen til jeg fyller 30 så da er jeg også endelig fyllt 30 hihi

 

klem til alle ha en flott 17 mai feiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merkes at de mest aktive til å skrive på tråden er blitt roligere. Nå er vi vel egentlig flere til å skrive, men likevel må tråden hentes fra side to...

Jeg har startet forsøk nr to i dag. Sprayen er inntatt, så nå gjelder det å huske å ta den og mobilen med seg for å huske å ta til riktig tid.

 

Hvordan går det med dere andre? Så gla', Dotten, Tussemor, Snorke-frøken, Anki....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille og rolig på tråden lar jeg meg merke ved;) våren og sommeren har vel inntatt mange av oss. Her er det full fart hver dag. Lillegutt vokser å er en bestemt og fornøyelig ung herremann. Broren har funnet ut at lillebror skal smake på alt og i dag fant jeg minsten med ei drue i munnen - litt stressa da ja...puh...gleder meg til gullet får komme inn i barnehagen i august, han trenger det såååååååå skikkelig mye!!!!!!! Jeg er dog litt engstelig for at vi har havnet i den berømte ammefella....men det får jeg vel ikke svar på på noen dager...sukk...litt ambivalent på følelsene mine hvis vi skulle være gravid igjen allerede. Alle unger som måtte kommer er hjertelig velkommen, men jeg kunne tenke meg å vente litt til før vi begynner å prøve igjen;) Ja, ja spennende tider. Må ta husmorpliktene mine på alvor nå når ungene er ute av huset. Skal skrive mere senere jeg.

 

Lykke til Eva, jeg håper virkelig det går bra denne gangen!!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg til å høre fra alle dere andre også.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heiiiiaaaa:)

Klarer jo ikke å holde meg borte fra dere da vet du:) Har dog hatt en pause noen uker nå etter exu 21.april Var da 6+1 og man kan trygt si at verden raste sammen for meg der og da. Når har jeg imidlertidig klart å få litt avstand til at vi mistet på så dramatisk vis, men sliter mest med alle tankene enn om, hva hvis, osv. Egglederen sprakk jo og jeg mistet visst en del blod. Så tankene på at sambo og vår kjære lille sønn plutselig kunne blitt alene har kvernet MYE i hodet i det siste. Nå prøver jeg forøvrig å snu dette til at jeg har vært så heldig som kom på sykehuset i tide og den eggelderen og eggstokken de måtte fjerne, var jo tross alt defekte.

 

Jeg og sambo begynte så vidt å prate om prøving igjen i går. Fikk igjen mensen på selveste 17. mai og når jeg er ferdig å blø (herreguuuud så mye har jeg aldri blødd før som nå. det bare renner ut av meg...) så kan vi ha samleie igjen hvis vi vil. Men pergo får vi ikke før til høsten da gyn skal følge nøye med meg og da kan vi ikke ta pergo når han har ferie.

Synes det er helt greit å ikke stresse med å bli gravid igjen riktig ennå, siden jeg føler at jeg trenger litt tid på å fordøye det her. Men tror nok at vi kommer til å ha ubeskyttet sex frem til høsten og så får vi heller ta det som et lite mirakel dersom jeg blir gravid da tror jeg.

Så jeg er jo ikke prøver nå da, men synes det er så koselig her inne at jeg vil gjerne henge litt med dere til jeg er klar igjen hvis det er greit:)

 

Så spennende med deg nå da Eva! Krysser fingrene for at det blir klaff for dere nå!

 

Og krysser fingrene for deg også tussemor og velkommen til alle ny her inne:)

 

Stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du skal være her selv om du ikke er offisiell prøver Maddemor! Koselig det :-) Her henger jo alle fra vi prøver til etter ungen har ploppa ut, så klart du som skal prøve må henge på.

Mirakler har jo også skjedd før ;-)

 

Jeg skulle sette meg ut med frokosten (brunsjen?) i sted, men da fant sola ut at nei nå tar jeg meg en tur bak skya. Skyggen ble litt kald så da havna jeg på bim istedet *hihi*

Jeg skal på jobb i kveld og -som i gårkveld, men i kveld skal jeg være alene, så jeg håååper at det ikke velter inn med sultne gjester. Har nok litt backup med at det er lærling i tillegg til kokken på kjøkkenet og en habil resepsjonist på jobb, men likevel kan det bli travelt. Det er bra jeg ikke har fått bivirkninger av sprayen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å "se" deg igjen Maddemor. At du ikke har glemt oss helt. Vi er ikke så veldig aktive her inne lenger noen av oss. Men må no innom innimellom for å følge litt med. Det var en stri tørn du fikk. Flott at dere får oppfølging når det er tid for å prøve igjen. Men vær gjerne her inne å preke litt. Vi er ikke så mange igjen.

 

Håper det lykkes for oss snart. Denne mnd er nok ikke noe håp her. Mannen vært borte på jobb under EL og har egentlig vært ganske lunken på sexen også denne mnd. Tar på med SAèr og prøving, så no har jeg roet litt ned. Reiser til Kreta om tre uker. Kanskje det kan lykkes der? Dersom syklus er i rute, skal jeg ha mensen 28.mai. Så da har jeg vel EL rett før avreise, så vi får ta noen omganger hjemme først tenker jeg. Hehe. Håper uansett at jeg lykkes i å bli svanger før sommeren er over.

 

No har jeg vært gjennom en nyrebekkenbet. og antibiotikakur, og så kom jammen meg influensa på slutten som toppet det hele. Blir så lei. Men tror det er mange som er syke for tiden. Jeg har vel kledd av meg litt for tidlig no når det var så fint vær.

 

Ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Eva og Jakter på gullegget:) dere er jo så søte da!

Ser det har vært stille her en stund nå ja.... Alle som har fått er vel ganske travelt opptatt med sien små også, og da blir det jo litt sånn at tråden fort faller ned en side.... Vi får prøve å holde liv i den vi da:)

 

Jo det var en skikkelig stri tørn jeg har vært og er gjennom nå, men det går mye bedre med meg! Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere:) Tror det passer ganske bra på meg nå.

 

Kjedelig med mye sykdom da! Blir ikke mye motivert til prøving da.... Håper du kommer deg til hektene igjen fort og at dere snart lykkes! det unner jeg dere begge av hele mitt hjerte!

Selv er jeg ikke klar for å prøve på en stund, så nå skal vi bare være kjærester noen måneder.

 

Uff, nå er jeg så trøtt, så jeg får vel finne senga snart. Stikker innom dere igjen i morgen tenker jeg:)

 

Stoooor klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisetid kor sløve vi er blitt her inne. Dytter den opp igjen på side 1. No var vi langt på side 3. Huff. Alle blitt vårslappe eller opptatt med prøving? Dere nybakte mødre er vel skikkelig i ammetåka.

 

Her ventes mens igjen til helga. Kjenner det begynner bygge seg opp. Vi traff ikke på EL denne mnd, men satser igjen for fullt neste mnd. Men godt for kroppen å komme i gang igjen etter SA. No går jeg til fotsoneterapi, tar litt akupunktur og tar urterenseprogram for å skylle ut alt dritt i mage og tarm. Dette renser også nyrer og blodomløp. På fotsone og akupunktur jobber hun veldig med milt, eggstokker og eggledere og livmor. Håper dette kan hjelpe på at spiren vil holde seg på plass i9 mnd neste gang. Er lei av å miste og ser på denne gang som siste. Dersom jeg mister en 5. gang slutter vi prøvingen.

 

No har jeg startet nedtelling til Kretatur. Under 3 uker igjen... Jippi! Deilig å ha noe å se frem til.

 

Kom igjen da jenter og skriv noen få ord om hvordan dere har det... Selv om det bare er hei, jeg lever...hi hi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!!!!!!!! Jeg er for tiden en trofast leser, men får omtrent ikke med meg noe,er så trøtt at jeg holder på å stupe og helt færdi etter at jeg har hatt en grusom hoste, så i dag kom jegern fram på bordet og det hjalp litt. Litt rart kanskje å skrive hva jeg skal på dette fora, men akkurat nå lever jeg litt i angst for att en ny spire sitter i klisteret, kjenner at jeg ikke akkurat er helt klar for det riktig enda lille gull har jo ikke bikket 4 mnd enda, såååå....men jeg må vel vente litt før jeg tar en test...gubben sa i går at hvis vi er gravid igjen nå trodde han at vi måtte ta kontakt med barnevernet for han hadde ikke mer overskudd til å ta seg av en til;) stakkar, litt sliten. Nybygget vårt er stort sett ferdig og ellers mye glede og utfordringer, får besøk nå så jeg skriver mere senere, men dere er ikke glemt inni denne ammetåka som jeg er full av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg lever:) hi hi

... og det er jaggu bare så vidt altså!

I går var jeg og sambo rett og slett på fylla:) Inviterte en gjeng kompiser hit på grilling og øl og det var skikeklig koselig! deretter bar det til byen gitt! Har ikke vært ute på byen på 3 år jeg, så det var vel på tide...

Så i dag har jeg vært riiiimelig sliten og trøtt, men ellers i fin form.

mensen er ferdig også, så nå kan jeg bare være kjæresten til sambo og ikke tenke på prøving og trefe EL osv i noen mnd fremover:) det føles faktisk godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi Tussemor. Har du fått igjen mensen allerede etter fødsel? Ammer du? Dette blir spennende å følge med på. Ja tenker gubben har litt panikk no. Hi hi! Fikk forresten igjen mensen etter begge fødsler etter bare 3 mnd selv om jeg fullammet. Det var en natt jeg ikke ammet og etter det kom tanta tilbake. Hadde trodd jeg skulle slippe den en stund etter fødsel, men det gikk ikke sånn for meg. Jeg satt inn spiral etter 8 uker, så jeg slapp slike tanker som du har no. Men trøtthet som du går gjennom no er vel litt ammetåke. Får håpe det. Greit med en baby til, men kanskje om en stund...? Men skulle du være i lykkelige omstendigheter igjen er det ikke lite vi greier dersom vi må.

Uansett - jeg følger spent med utviklingen.

 

Kjekt med bytur da maddemor. Det har vi godt av av og til. Blir stort sett veldig dårlig dersom jeg havner på fylla. I allefall trøtt, sliten og redusert. Men det er så kjekt når en er igang at en ikke tenker på dagen etter når en står midt oppe i det.

Er ganske avslappa ihht prøving selv for tiden, men tenker at når juni og juli kommer er jeg på testing etter EL igjen. Men har vært godt å slappe av etter SA no. Kroppen trenger å komme i lage igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag alle sammen. Ser aktiviteten har tatt seg opp litt her. Det er bra.

 

Tussemor; Ny spire igjen når lillegullet bare er 4 mdr kan sikkert bli tøfft, men som Anki sier - vi greier det vi må. Dere har vel snakket om å starte igjen prøvingen, så helt håpløst kjennes det vel ikke ut. Skjønt - dere hadde kanskje tenkt det ville ta litt lengre tid. Dette blir jo spennende da, også håper deg det blir som dere innerst inne ønsker dere.

 

Maddemor; Ei skikkelig rotbløyte og en tur på byen hørtes fortjent ut. Trenger å slå ut håret litt skikkelig innimellom all denne prøvingen og alt den medfører. Håper dere får en deilig og avslappende sommer uten for mye pes med prøvingen. Kos dere som kjærestepar. Viktig og ikke glemme den delen også.

 

Anki - jakter på gullegget; Hi, hi...greier ikke helt å legge bort det gamle nikket ditt jeg... Håper all den alternative hjelpen du prøver gir resultater. Neste gang SKAL lille spire feste seg for 9 mdr. vet du. Masse lykke til. Kos dere masse til helgen.

 

Eva; Hvor lenge skal du spraye før det er innsetting igjen? Masse lykke til. Denne gangen må det da bare gå bra.

 

mybones; Da kan jeg vel gratulere med vel overstått 30-års dag eller? Håper dere hadde ei fin uke i syden, og at svar på MR bare er positiv.

 

Dotten; Hvordan går det med deg - har du kommet deg etter "svineinfluensaen"? Hørtes ut som du hadde en deilig ferie i hvert fall. Koselig at du også tar deg en tur innom her. Jeg er heller ikke den som er mest aktiv på skrivefronten for tiden, men jeg må inn og lese litt. Også oppdatere da.

 

Her har vi ikke vært aktive med prøvingen på en god stund. Tanta kom på lørdag, og jeg er ikke helt sikker på om det blir noen prøving denne mnd. heller. Det som skjer det skjer. Det blir i hvert fall ikke stress med EL-testing og pliktsex annen hver dag. Orker det rett og slett ikke. Kan jo ta livet av et hvert forhold. I dag skal jeg begynne å skrive ny oppgave. Studiene går fortsatt tregt, men jeg greier da og samle meg litt innimellom så det ser ut til at jeg skal komme igjennom. 1. november er deadline. Da må alle oppgaver være innsendt og bestått.

 

Ellers håper jeg det står bra til med resten av gjengen. Ha ei fin uke alle sammen. I dag ser det i hvert fall ut til å bli en strålende dag her i Vestfold:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OVER IKM;

- Vestvind ikm ca 11 mars, Telemark

- Go`klump, har ikm 16.mars (37 år, samboer, 2 barn, Hedmark)

- elodie, ikm 21.03 (30 år, Telemark. 1pp etter MA)

- Rafi ikm ca 28/29 mars(Samboer og to pusekatter ;), Nordland)

- Snorkefrøken; IKM 30.03.3009 (37 år. Gift. Vestfold. Tre barn på 9, 7 og 6 år og to engler.

-Mybones: forventet IKM 2 april? gift ,nesten 30, (en gutt 02 en gutt 04,) Telemark

 

 

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

- sib78 ikm ca 8-10 mai (30 år, 1pp etter Ma uke 20 i mars)

- anki/gullegget: ikm ca 28.mai...(1MA3SA) 37 år 2 barn 6 og 9 år

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 28. mai (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- Dotten ikm ca 10. juni (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- så gla': ikm ca. 18. juni (40 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 starter med spray 18. mai og sprøyter 3. juni. Forsøk i uke 25 (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- Meg og Lille Snuppis 1MA,2 pp (33 år, gift, en jente -06, bor i Buskerud) Termin 09 januar 2010.

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin :)

- Mortine (fått gutt)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda hadde dagen på lørdag, så nå er JEG også blitt 30, tenke seg det hihihi

 

kom hjem fra Tyrkia i går natt, hadde det kjempe deilig der nede bare sol og bading.

 

Skal ha jente fest til lørdag med venniner, gleder meg masse :)

 

svarene på MR var ikke så posetive den hadde vokst med 1mm, ja veit det ikke så mye men det er mye for meg så lenge den sitter i hjernen min.

bhu bhu ikke den bursdagen jeg ville ha i 30 års gave.

 

men man må bare se fremover, snakka med legen han meinte jeg skulle begynne på medisinene igjen slik at nivået går ned igjen å slutte så fort jeg evt får en posetiv test.

Min mann har begynnt å snakke om og evt adoptere istedenfor han, liker ikke at den har vokst siden i fjor , men jeg vil helst prøve litt til å se om jeg klarer å bli gravid igjen, kunne tenkt meg å adoptere men vil så gjerne kjenne sparka i magen igjen.

 

nok en gang mye om meg og mitt sorry.

 

Håper alle har det bra og at det blir sol videre fremover.

 

(har ikke vært her på en stund så veit ikke om noen av oss er blitt gravide, eller mistet )

ønsker alle en flott kveld.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...