Gå til innhold

***Ny tråd igjen - oss over 30***


*anki *

Anbefalte innlegg

Kjære mybones og anki er glad. Jeg er kjempe kjempe lei meg for det dere må gå gjennom. Jeg vet akkurat hvordan det føles, da jeg måtte avbryte svangerskapet i uke 19 i mars i år pga en hjertefeil. Jeg har ikke ord... ville bare si at jeg tenker på dere. Det er ikke rettferdig, men dere vet jo bedre enn meg at tiden heler alle sår. Dere skal vite dere er heldig som har barn i fra før. Vi har prøvd siden april, men har ikke blitt gravid enda...tenker ofte på om vi noen gang blir foreldre....

Ta vare på dere selv...tenker på dere.

 

 

Stor trøste klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så utolig trist og lese om dere, Anki og mybones:/ Føler masse med dere og håper tiden vil hjelsen dere sitter igjen med akkurat nå. At det skal være så vanskelig og bære frem et barn er meg mange ganger så ubegripelig.

 

Oversender dere begge mange trøsteklemmer og ønsker dere lykke til med fremtiden, samme hva dere velger. Håper om en stund når dere har kommet dere både fysisk og psykisk at dere kommer inne her igjen med gode nyheter:)

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei å nei, dette var ikke det jeg hadde håpet å finne av nyheter fra dere anki og mybones......

Så utrolig trist å høre! Signerer Tirilgirl over her. At det skal være så f.... vanskelig å få sin etterlengtede spire! Vet godt hvor vondt dere har det nå og oversender verdens største bjørneklemmer:) Vi er nå her hvis dere har lyst å snakke......

Stoooooooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker til deg og tirill..... husker resten sorry.

 

 

Da har jeg kommet hjem fra sykehuset,

det blei fastsatt at posen var tom, så det blei oprasjon på meg i dag igjen ,2 på 5 mnd.

fikk kjempe oppfølging og hjelp, hadde min mann med siden jeg regna med at det blei oprasjon idag.

 

så når var ferdig fikk jeg spist og kommet meg hjem, klarer ikke å slappe av på sykehuset.

 

Skal vente noen mnd før vi prøver igjen slik at kroppen kan få slappe av litt, han meinte det var lurt.

 

Hvis/når jeg blir gravid igjen så skal jeg bare ringe han slik at jeg får tett oppfølging.

 

Er nå sykemld. resten av uka så nå blir jeg å finne på sofan.

 

hilsen meg.

 

ps fått meg nytt navn altså , blei litt lei mybones

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff så leit at du måtte gjennom ny operasjon påsan.... Vet bare så alt for godt hvordan du har det akkurat nå....

Nå husker jeg litt dårlig, men var det MA på deg sist også?

Det er så utrolig trist når det går galt og jeg synes personlig at det blir liksom så ekstra mye pes ut av det når man i tillegg må operere bort graviditeten. Hadde jo selv exu i april og MA i juli, så jeg skjønner godt hvilken berg-og-dalbane du opplever.

Godt å høre at du ble godt tatt vare på i dag og så håper jeg at du får ut alle de vonde følelsene og kommer til et punkt hvor du kan leve med de og komme videre igjen. Vet det kan føles utrolig tungt nå, men det er rart hvor sterk man likevel er. Tror nok også det er lurt å vente litt før dere begynner å prøve igjen. Selv fikk vi minimum 2 mnd prøveforbud etter MA i juli og det er faktisk heeeeeelt greit. Har ikke psyke til å takle verken graviditet eller at det skulle gå galt igjen ennå, så her venter vi litt til i alle fall. Tror det er greit å komme seg såpass ovenpå igjen først.

Ta deg den tiden du trenger nå og gråt og snakk så mye som du vil.

Og du; vi er her for deg vet du:)

 

Sender deg en kjempestor trøsteklem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det hadde en SA i feb. i år ellve uker da.

 

så dette er den 3 ggangen jeg har hatt en slik ufrivillig oprasjon.

Men av motgang blir man sterk har jeg hørt, blæ

det som var så godt å tenke på nå når jeg var gravid var at jeg kunne gå september i møte med å vite at det var en ny spire der ine (skulle hatt termin 23 sep.)

men slik gikk det ikke.

er så glad for at jeg har dere for på 1.trimester så er så mye snakk om folk som mister oa unødvenig det er å skrive det der inne , skemme de andre osv.

så det er jammen godt jeg har dere jenter dere er virklig her for hverandre.

 

selv om jeg vil være gravid igjen så har du nok rett , det er lurt å vente en stund.

skal ha 17 fem-åringer her neste lørdag, lillegutt blir fem år og familieselskap på søndagen så jeg har noe å se frem til. deilig.

 

han kom ett år etter jeg mista første gangen,

så vi får se he he

 

tusen takk for klemen det hjelper å vite at dere er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære dere Anki og påsan. Så utrolig trist å lese at dere har mistet igjen. Sitter her med tårer i øynene og klump i halsen. Jeg føler sånn med dere. Hvorfor skal det være så vanskelig for noen... Dere har en tøff og vanskelig tid foran dere. Håper dere får masse trøst og støtte hos deres kjære, ja at dere kan trøste og være til støtte for hverandre. Føler vel egentlig at ord ikke strekker til her... varme klemmer til dere begge *klemmme, klemme, klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen for gode klemmer og gode ord. Idag har jeg vært på utskraping. Der var ikke håp om at der var noe liv. Hcg hadde sunket drastisk og på ny ul var der fortsatt ikke noe aktivitet.

 

Skal til utredning og samtale om noen uker. Så får vi se hva vi bestemmer oss for videre. Akkurat no skal jeg finne tilbake til formen og kose meg med mann og barn. Kanskje til og med ta meg en fest på sikt....

 

Det har vært en gledens og sorgens dag. Yngste gutten min startet i 1.klasse idag, så var først med han på sin store dag før jeg dro på sykehuset å tok vekk det som skulle ha blitt en ny liten gullklump. Men sånn er livet. Ikke langt mellom glede og sorg,

 

Men livet går videre. Det er de som har det masse værre enn meg, så her må jeg bare ta opp og nedturer som de kommer og være glad for det jeg har.

 

 

Blir nok å skrive her inne av og til. Men blir nok roligere fra min kant en stund no. Skal følge med dere, så "snakkes" vi senere. Det er i allefall godt å ha dere her.

 

Stoooor klem fra meg:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei damer:)

 

Ja, nå er d en stund siden dere har hørt fra meg! Sommeren har bare flydd av sted. Jo-jo har blitt ei nydelig jente med karrakter:) Har prinsessenykker, på godt og vondt:) To tenner, flere er på vei. Drar seg fremover, elsker ledninger, papir og ikke minst storebror! Da er lykken fullkommen:) Tenk 7mnd og 12 dager allerede.....

Vi startet sommeren med 5,5uker i spania, så èn uke i molde og nå er vi jaggu tilbake i spania. Vært her allerede èn uke, 2 uker igjen.....

 

Nå har vi sånn smått begynnt å snakke om nr 3, vel.....-jeg har lyst å starte prøvinga nå ( har jo erfaring selv med at dette kan ta tid) men kjæresten er ikke helt på gli ennå..... Han synes at d holder med to, foreløbig...... Så vi får se hva tiden bringer..... Er jo selv ingen ungfole lengre, og har også lyst å bli ferdig med graviditet osv......hmmm-"lufte tanker"

 

Nå våknet prinsessa, så jeg får løpe......

 

En riktig god klem Anki- føles så urettferdig, satt her med tårer i øynene når jeg leste at spiren ikke hadde greid seg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Anki og Påsan, jeg er så fryktelig lei meg på deres vegne. Dette hadde jeg ikke ventet meg å finne når jeg logget meg på. Vet ikke hva jeg skal si jeg, annet enn at jeg tenker på dere og ønsker dere alt godt. Livet kan jammen være urettferdig... :(

 

Dagene går i ett her, mye å lære på ny jobb, føles som hodet skal sprenges snart. Skal bli godt med helg. Jeg har litt menssmerter i dag, skulle faktisk hatt mensen i dag, men testen er fremdeles positiv så jeg satser på at det stemmer. Er da akkurat 4 uker i dag. Ringte legen i dag siden jeg skal følges opp på sykehuset mtp blodtrykk, og han ville ha meg inn allerede om en uke. Føles litt rart å dra til legen så tidlig, mye kan jo skje så tidlig i svangerskapet.

 

Nå tror jeg faktisk at jeg skal finne køya. Er fullstendig utslitt etter jobb, leking med snuppa og pga noen ENORME hevelser i ansiktet etter myggstikk..klør og sprenger som #&%/("#!!!! Har smurt panna med kortisonkrem og drukket dobbel dose av snuppas allergimedisin. Sikkert ikke kjempelurt, men jeg ser jo ikke ut! :(

 

Sender varme klemmer til Anki og Påsan, og ønsker alle en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter.

Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg "Bumle". Nå trenger vi noen ordentlige gladmeldinger her for å holde motet oppe.

 

Så koselig at du tok turen innom D&G. Høres ut som om dere har hatt/har en fin sommer. Må være deilig å ha hus i spania og kunne være der over lengre tid. Så dere har så smått begynt å prate om nr 3 ;-) Sett i gang. Jeg savner testevenninnen min *klemme* Nå begynner det jammen å nærme seg 3 års-jubileum for tråden. Vet ikke helt om jeg skal juble eller gråte jeg....Er jo helt utrolig at vi er så mange som har greid å henge med så lenge, og noen har jo blitt velsignet med sin lille spire. Heldigvis! Og kjempefint at flere har kommet til :-)

 

Her har det ikke vært prøving på flere mdr., frem til for noen dager siden. Bråbestemte meg på dag 5 i syklusen at jeg skulle ta i bruk monitoren igjen. Egentlig bare for å sjekke om det var tegn til el, og da det ble max på dag 12 og 13, ble det også en ekstra runde i køya *S* Er på dag 15 i dag. Blir litt spenning frem mot ikm igjen da :-) og opplevde det ikke som slit, så en god pause har nok vært bra. Nå er vi litt tente på å prøve igjen, så får vi bare se hva som skjer. Mulig jeg tar en tlf til Aleris til uka.

 

Ellers har jeg masse annet å tenke på for tiden. Gikk denne uka ut i en 6 ukers praksis på småskoletrinnet. Skal hovedsaklig være på 2. trinn. Er bare så utrolig deilig og komme seg ut blandt folk igjen, og få lov til å drive med det jeg liker aller best - jobbe i småskolen. Lei av nettstudier, og vet ikke om jeg orker det i forhold til neste studieøkt.

 

Ja, ja. Det var en liten oppdatering her i fra. Nå som sommeren er på hell, og de fleste kanskje begynner å bli ferdig med ferieavvlikling, blir det kanskje litt mer action i tråden her. Kjempefint å være sammen med en så flott gjeng! Ha en fortsatt fin sommer alle sammen. Håper det blir en fruktbar høst for oss alle! God klem til dere alle!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig og høre at det og prøve litt igjen så gla`oppleves positivt og ikke som noe ork:) Mulig pause er det som skal til før spiren er i boks, håper virkelig det:) Moro med andre spennede ting som skjer i livet ditt også:)

 

Selv slo eggløsningstesten ut positivt onsdag, torsdag og litt svakere på fredag. Har denne mnd bruk fertilitets monitor for første gang. Var faktisk litt spennende og følge med......så håper egget nå er i fritt fall og møter en kjekk, frisk kriger fra min min mann og at det blir en positiv test om ca 14 dager:)

 

Ellers da damer, hvordan står det til rundt i de tusen hjem:)

 

Varm klem fra Drammen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende da Tirilgirl/1MA+en i hjertet!! Krysser fingrene for at det blir positiv test om et par uker :)

 

Her står det bra til, har akkurat putta snuppa i seng etter en koselig dag med bursdagsfeiring. Helt utrolig at hun er ett år allerede. For nøyaktig ett år siden lå jeg alene på barsel på Ullevål mens nurket lå på nyfødt intensiv. Tiden flyr!! :)

 

Har egentlig ikke tid til å skrive så mye nå, må lage lunsj til i morgen og rydde opp alle kakesmulene som ligger strødd rundt omkring ;-)

 

Ha en deilig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med bursdagsfeiring da Bumlebie ♀08 + lillefrø :) Var det et kort opphold din lille måtte ha på nyfødt intensiv eller???

 

Og hvordan er formen din om dagen da?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå:)

Er bare kjapt innom for å fortelle at jeg tror sannelig meg at kroppen min har begynt å virke av seg selv altså!!!!

Ser ut som jeg for første gang i mitt liv har regelmessig syklus og EL hver mnd nå etter exu i april og det er jo fantastisk!!!!!

Ble jo gravid av oss selv i mai og tenkte det kanskje var slump, fikk EL etter MA i juli og mensen 12 dager etterpå og nå i går fikk jeg pos EL test igjen:) Kan det virkelig være mulig at når de fjernet eggstokk og eggleder på høyre side som forøvrig var underutviklet og det hele, har gjort at jeg nå funker optimalt på den friske siden hver mnd???

Synes dette var utrolig gøy og gleder meg til å fortelle gyn om dette på etterkontrollen (som jeg forøvrig må utsette 1 uke vil jeg tro, for jeg har jo sikkert mensen om 2 uker jeg da)

 

Har fulgt med på EL så godt jeg kan nå med tanke på hvordan jeg skal bli gravid når vi starter opp prøvingen igjen. Gyn setter sikkert stor pris på det vil jeg tro:) Er så spent på hvilken plan har har for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig gode nyheter maddemor:) Ja den kroppen vår er underfundig og slutter aldri og forundre meg:)

 

Ønsker deg virkelig masse lykke til videre med prøving og alt det andre:)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så gøy da Maddemor!! Aldri så galt at det ikke er godt for noe er det noe som heter. Selv om man absolutt burde slippe å gjennomgå det du har vært gjennom. Kanskje kroppen rett og slett trengte å bli kvitt den underutviklede eggstokken, så nå jobber den friske som bare det! :)

 

Ja det var heldigvis et kort opphold på nyfødt intensiv for lille snuppa. Hun var blå og pustet ikke da hun ble født, men etter litt oksygentilførsel og "bagging" var hun fit for fight. Lå til observasjon et døgn før vi fikk henne inn til oss på barsel.

 

Formen min er fin, merker absolutt ingenting til at jeg er gravid, men er da bare 4+4 også da :) Er en del trøtt, men det kan jo likegodt komme av lite søvn, tidlige morgener kombinert med opplæring i ny jobb.... Det er nesten så jeg ikke helt tror på at jeg er gravid, men skal på vanlig G.U 15.september, han pleier ta UL også, så håpet er jo å se et lite bankende hjerte. Passet fint med time da, er da mellom 7 og 8 uker og burde kunne se noe :) Har ikke tendens til ømme bryster enda, men jeg tror ikke jeg hadde det så tidlig sist heller. Husker faktisk ikke, selv om det ikke er lenge siden. Man glemmer fort gitt!

 

Her blir man fullstendig oppspist av mygg om kveldene, har aldri opplevd maken. Gleder meg til det blir kjøligere i luften slik at de forsvinner, jeg reagerer noe helt enormt på stikkene og ser ut som et freakshow noen dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at det bare var litt oksygen som skulle til, og at det ikke har blitt noen senskader. Men er jo ganske så dramatisk når det står på, når de forsvinner ut med den lille, du ligger igjen og en forvirret far som ikke vet om han skal følge etter eller være hos deg:)

 

Blir spennede med UL undersøkelse:) Hold oss oppdatert....

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det kan nesten virke som om at den høyre siden min har hindret meg i EL tidligere gitt:) Den hadde jo ingen positiv funksjon uansett, så det var bare flint å fjerne den. Men skulle så klart ønsket at jeg hadde sluppet å gå gjennom alt jeg har i det siste.....

Nå tror jeg forøvrig bare at jeg må se fremover og prøve å tenke så positivt som mulig og håpe at alle gode ting er 3:)

 

Så spennende å følge med på deg bumblebie! Gleder meg til oppdatering fra deg!

Men husk å ta godt vare på deg selv og hvil så ofte du kan for det er slitsomt å gå i sånn trøtt-boble hele dagen.....

 

I går kom jeg meg endelig på trening igjen etter 3 mnd uten. Å kjære vene så dårlig form vettu! Fikk krampe i låret og når den endelig ga seg fikk jeg av alle steder kramper i mellomgulvet. Det ar dritekkelt! Visste ikek at jeg hadde magemuskler der liksom!

Egentlig har jeg jo nesten ikke trent siden før påske pga at jeg ble gravid og så etter exuen så begynte jeg å trene ca 1 mnd etterpå, men slet med blødninger og så ble jeg jo gravid så fort igjen. Men nå skal jeg prøve å være flink i alle fall til neste gang jeg blir gravid. Kanksje jeg klarer å trimme av et par kilo som følge av graviditeter og trøstespising:)

Når jeg blir gravid igjen, så fryser jeg abonnementet mitt på spenst for hopp og sprett er ikke så greit for bekkenet mitt når jeg er gravid. Så da blir det vel heller bassengtrening for gravide og kasnkje noe hos fysio. Må i alle fall prøve å holde meg noenlunde i form:)

 

Ja ja, det var dagen oppdatering fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter! El er vel overstått og vi fikk lagt inn noen aksjer. Da er det bare å krysse fingrene for at det blir avkastning på dem ;-)

 

Tiril; Vi hadde positive el-tester de samme dagene vi. Jeg hadde også max onsdag og torsdag, og synkende fredag. Det er fertilitetsmonitoren til CB du bruker? Det er ingen symptomer hos meg, men så er det jo også tidlig i syklusen da. Jeg er på dag 19 i dag. Eneste jeg har kjent var ganske sterke murringer natt til i går, men de ga seg i løpet av natten. Festesmerter? *håpe håpe* Noen symptomer hos deg?

 

Maddemor; Så bra at alt fungerer så fint :-) Håper det snart blir spire på dere igjen. Var det sånn at dere skulle ta en liten pause? Så bra at du har kommet i gang med trening. En blir fort i dårlig form ja, og det kan være litt tungt å komme i gang igjen. Jeg prøver å gå litt, men det har vært alt for lite av det i det siste. Det har rett og slett vært en veeeldig avslappende og lat sommer....Bassengtrening er jo fint når bekkenet slår seg vrangt. Jeg har ett som krangler nesten konstant, så ved neste graviditet er det nok bare bassengtrening for min del også. Utrolig deilig å bare flyte rundt i godt oppvarmet basseng :-) Krysser fingrene for at vi snart kan få litt bassengtrening da :-)

 

 

Bumlebie; Tretthet har nesten alltid vært det første symptomet hos meg. Ganske slitsomt å føle seg så tømt for krefter og bare ville sove, men heldigvis blir det jo som oftest bedre etter hvert. Du får prøve å hvile så ofte du kan. Symptomene er uansett en velsignelse spør du meg *s*

 

Hvordan går det med resten av dere her inne? Er du inne og smygleser Snorkefrøken? Håper alt er bra med deg. Tenker på deg titt og ofte, og hadde vært kos å høre fra deg igjen.

Anki, Eva og Dotten; Hvordan går det?

 

Nå skal jeg kaste meg over studiene. Har fri fra praksisplassen i dag, men må begynne å skrive praksisrapport. Deilig å se at det går mot slutten av dette studiet :-)

 

Ha en fin dag alle sammen. Her sprutregner det innimellom i dag, men helt greit så lenge jeg skal bli sittende over bøker og ved PC. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære så gla`:)

 

Så artig at vi har de sammen dagen da, jada her er det brukt fertilitetsmonitor:) Var skikkelig gøy og følge med på den........

 

Onsdag morgen kl.06oo slo den ut på fult, da var det bare og luske inn til min mann igjen som begynner senere på jobb enn meg......og klore litt på armen å si: kjære, det er fult utslag på eggene.....hehe-tror ikke han husker så mye av den akten: det sammen gjentok seg torsdagmorgen kl 0600:))))))))) Fredag norgen var den på hakket under, og lørdag var den negativ:) Tok oss en liten runde på lørdagmorgen også:))))) Så da får vi se hvordan denne syklusen ble, men er iallfall fornøyd med monitoren, og min kjære mann som stilte opp, så nå er det opp til naturen og ordne resten:))))

 

Ang. symtomer, ja hva skal jeg si........har ettervert som tiden har gått læret meg til at alt er litt relativt her i verden....men kjenner murringer, litt stikkninger nedover øverst i lårene.......men det kjente jeg jo sist mnd også, men da var det ingen spire:/ Men håper denne gang at det viser seg at dette er symtomer på at noe holder på og skjer:)))

 

Skal beherske meg og ikke teste før til uken, kjenner nå at jeg har senket skuldrene litt siden sist mnd. Og kjenner litt på at det er godt for både kropp og sjel. Men er nok mer opptemist siden jeg har hatt en enkel pergokur denne gangen. Ikke at det garanterer noen ting, men det hjelper litt på psyken tror jeg.......håpet er jo der hele tiden, men selvsagt er det mye berg- og dalbane kjøring hver mnd.

 

Ønsker oss alle lykke til:)

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje meg - her har rydde og vaskefeberen tatt meg....Det ryddes og det kastes, gnukker og gnir og jeg vet ikke hva. I ryddingen fant jeg en pose med mammaklær og en cd fra Go'boken som heter "De aller første strofene for babyen". Måtte bare prøve noen av klærne, og fra cd spilleren strømmer vakker klassisk musikk. Hva skjer....Ikke et symptom på at noe er i gjære, men i hodet mitt er jeg litt sånn smågravid. Hi, hi.... Nå er jeg skikkelig klar for baby her altså :-) Også jeg som på lørdag solgte barnevogn og bilsete som vi kjøpte inn da vi mistet lillegutten vår i april 07. Tenkte at det var like greit å kvitte seg med noen vonde minner, og det er jo synd at ei splitter ny barnevogn skal stå og ikke bli brukt. Om et par år vil den vel være utgått på dato.

 

Egentlig skulle jeg sitti fordypet over bøker og skrevet planer for de neste to ukene, men jeg greier bare ikke tenke studier nå.... Hm... har ikke begynt å spotte ennå heller...Bruker å gjøre det når det er en uke igjen til ikm, og nå er det under en uke. Ikm onsdag eller torsdag. Litt usikker siden jeg har vært så uregelmessig med veldig korte sykluser de siste mdr.

 

Tirilgirl; nei dette med symptomer er neimen ikke enkelt. Håper murringene og stikningene er de første tegn til at spira sitter! Dere var jo utrolig flinke og jobbet godt må jeg si. Det er sjelden vi "orker" på morgenen. Dvs. jeg er litt morgenfugl, men det er ikke min kjære....og da orker jeg ikke pese med det på morgenen.

Blir spennende med testing for oss begge til uken da :-) Jeg kommer ikke til å teste før onsdag/torsdag. Har brent av alt for mange tester de siste årene. Men, skal inn på billigtester og bestille noen nå. Også skal jeg bestille sånn pree-ced (eller hva det nå heter) som skal hjelpe til å gjøre miljøet for sædcellene bedre. De skal visst svømme bedre da. Jeg krysser fingrene for at når den kommer i posten, så vil jeg ikke få brukt for den. *håpe håpe* Det blir spennende med dagene som kommer for oss. Lykke til til deg og meg og resten av gjengen som går og venter på spire :-)

 

Nei, nå får jeg kaste meg over ryddingen igjen mens lysten ennå er der :-)

Ha en fin dag alle sammen :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er pre-seed ampuller, 15 stk strimler og to cb g-tester bestillt. Jeg bestillte BARE positive tester *he, he* Hm...er i et merkelig humør i dag. Dvs. alt er bare moro. Gøy og rydde og gøy og vaske. I går var jeg i et elendig humør og sambo fikk skyllebøtter så det holdt. Stakkars. Håper det ikke er sånne pms-greier, men noe helt annet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig og høre fra hverdagen din:))))

 

Ja, denne symtomjakten er jo en artig liten hobby vi har.....hehe-skal også skjærpe meg og ikke begynne og teste for tidlig:) Har likeså godt bare 6 g-tester liggende, måtte inn i skuffen og telle:))) Men har sykt lyst til og begynne og teste!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Må bare spørre om denne pre-seed saken, blir ikke det veldig klissete når han skal inn der på besøk??? Friksjonen vil kanskje bli litt borte????? rart spørsmål kanskje, men det dukket nå opp i det syke hodet mitt da:)))))

 

Det blir neste uke som blir den STORE test uken for oss:)))

 

Greier du og holde deg med testing til onsdag/torsdag så skal jeg også greie det......hehe

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...